Diskuse

Takhle vypadá nejlevnější Škoda Karoq! Automobilka spustila konfigurátor nového SUV

3.7.2017

Zatímco nejlevnější verze Karoqu aktuálně přesahuje půl milionu korun, při zájmu o nejširší výbavu se můžete dostat na dvojnásobek.

 

  • 71 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 03.07.  15:45

    s tou spotrebou

    by uz mohli atomobilky prestat salit ludi... akoze 5,1 litra s 1,5 tsi 110kw ? poviem len tolko ze ja jazdim defakto za 5,5-6 litrov a to mam 66kw 1,2tsi v malom aute .... podla tohto kluca si uz kazdy rozumny clovek moze spravit istu predstavu a odhad kolko asi potom moze zrat takyto 150 konovy vysoky a tazky karoq s megakolesami .... ako podla mna to pod 7 ani nahodou nebude ... ale chapem ze 7 alebo 7,5 uz nevyzera na papieri tak uzasne ako 5,1 ;-) .. pritom na taketo auto je aj 8 litrov stale super spotreba :yes: tak neviem co sa snazia autmobolku na papaieri zakryt tymito nerealnymi cislami spotreby

    PS: aj taky sportage s gdi zerie miniamlne 8 .. a to uplne bezne... takze 110kw turbo sotva pojde za 5 .. uz je najvyssi cas zmenit udaje v spotrebach a prejst z temnej doby kamennej do moderneho 21 storocia
    • 26 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 03.07.  16:02

      « Re: s tou spotrebou

      No hele ne že bych tomu věřil, ale ten 1.5 je dělanej na spotřebu a jezdí fakt za zázračně málo. ale pouze slabší verze, ne tato. ta slabší je překvapivě konstrukčně dost jiná.
      Jinak laboratorn numera jsou samožřejmě nesmysl.
    • 22 Reagovat !

      foto Reco

      Reco 03.07.  16:17

      « s tou spotrebou

      Blba metodika. Avsak, ja jazdim s 96kW 1.2 za 5,8-6,5 takmer 1,5tony a kombik. Podla tvojho zjednoduseneho porovnania mas tu spotrebu asi privelku. 6,2 jazdi s rovnakym motorom chlapik na 3008 - tiez na prvy dojem ovela vecsie a tazsie auto, akurat, ze to tak nie je.
      • 11 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 03.07.  16:21

        « Re: s tou spotrebou

        tak ale nejazdim zrovna "na spotrebu" .. a stale mam len okolo 4400km na tachaci ;-) .. ale uz kusok klesla.. v zime som mal aj 7.. teraz za 5,5 to viem dat ak chcem...

        samozejme mimo mesto mi ukaze aj 3,6 -4 a podobne nezmysly ( aktualna spotreba .. ale zase ked sa kusok odtrhnem tak mozem mat aj 8 aktualnu ) ... ale v reale v celkovom priemere okolo tych 5,5-6 je uplne fajn a nestazujem sa :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 03.07.  16:58

          « Re: Re: s tou spotrebou

          To su vyhovorky, pretoze ja nejazdim na spotrebu tiez. Tak potom ako?
        • 13 Reagovat !

          foto jam2015

          jam2015 03.07.  17:04

          « Re: Re: s tou spotrebou

          kusok klesla, kusok odtrhla, ... iné slovo ako kúsok nepoznáš? ;-)
        • 12 Reagovat !

          foto stanly01

          stanly01 04.07.  08:18

          « Re: Re: s tou spotrebou

          Ked sa s tym 1.2 motorkom "odtrhnes"... uz si to zivo predstavujem ako ti spod kolies lieta asfalt >:D >:D Ako mozes napisat taky nezmysel???
      • 11 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 03.07.  17:20

        « Re: s tou spotrebou

        No vidíš - a pritom je fúra oblbovačov, ktorí v krčme tvrdia, že jazdia za menej ako táto bullshit metodika! ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 04.07.  08:17

          « Re: Re: s tou spotrebou

          Jde jezdit za méně, než tvrdí metodika. Jenže ne s moderními turbínkami, navíc hodně záleží na trase, kterou člověk jezdí a jak to umí.
          Taky mám psanou normovanou spotřebu 5,9 litru a jezdím cca za 5,6 (měřeno tankováním, ne počítadlem). Jenže většinu času jezdím sám, nemotám se po městech a na dálnici nezávodím (vlastně taky letos nebyl moc důvod na ni najíždět). S "obyčejnou" 1,2 atmosférou s 55 kW.
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 04.07.  08:34

            « Re: Re: Re: s tou spotrebou

            Jde jezdit je ošemetné spojení, stačí se podívat na libovolnou, byť amatérskou, ekorallye... spotřeby začínající dvojkou jsou běžné i u benzínu.

            Turbo má dobré předpoklady pro nízkou spotřebu, stačí jezdit pod boostem a využívat dlouhých převodů...
            • 00 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 04.07.  09:47

              « Re: Re: Re: Re: s tou spotrebou

              Neměl jsem zrovna na mysli ekorallye, ale chápu, že v dnešní době už nikoho pomalu jiné spojení ani nenapadne...
              Jezdit tebou popsaným způsobem znamená, že se nerozjedeš ani na tu devadesátku...
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 04.07.  09:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: s tou spotrebou

                Jasně... a někdo ti namítne, že pokud nenajíždíš na dálnici, tak bys měl pořád jezdit rychlostí menší než 90km/h... jinak porušuješ pravidla. A že norma by měla odpovídat plynulé jízdě podle pravidel. A že lidi jezdí jinak je problém těch lidí a né té normy.

                Nemluvím o ekorallye jako takové, spíš ta ekorallye je pro mě nějakou spodní hranicí, za kolik se dá s jakým autem jezdit. Já jsem odkojený na wankelech, takže jsem v principu spokojený s každou jednocifernou spotřebou ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 04.07.  10:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: s tou spotrebou

                  Chjo... ne, my dva se prostě shodnout nedokážeme. >:D Tohle totiž není prvně, co jen slovíčkařením tvoříme rozpory.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 04.07.  10:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: s tou spotrebou

                    Dobře, zkusím to z druhé strany. Každý motor má nějakou spotřebu, je celkem jedno jakou. Aktuální evropská legislativa tlačí výrobce k tomu, aby si do papírů napsal co nejmíň, protože jinak bude platit penále. A protože je metodika pitomá a neřeší ojebávky typu ředění oleje a zalepování spár, tak je to vlastně "legální". A v téhle hře jsou na tom turba úplně stejně jako atmo...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 04.07.  11:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: s tou spotrebou

                      Já vím, co chceš říci. Jen kolem toho oba chodíme a každý z jiné strany.
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 04.07.  13:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: s tou spotrebou

                        Jen pro info...u kompresorem přeplňovaného benzínu V6 dokážu jezdit naprosto bez zdržování pod normovanou a naopak u 3,0d turbonafty jsem cca půl litru nad.
                        U koncernové 1,4TSI umím taky pod, u Fordího 2,0TDCi zase nad.
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 04.07.  17:01

            « Re: Re: Re: s tou spotrebou

            Pokud máš psanou normovanou spotřebu 5,9 a jezdíš z většiny po okreskách spíše pomalu za 5,6, tak zřejmě nejezdíš za míň, než je normovaná.
      • 23 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 03.07.  18:26

        « Re: s tou spotrebou

        To bude ošulený software na počítadle >:D
        • 30 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 03.07.  22:29

          « Re: Re: s tou spotrebou

          Spotreba je podla tankovania, nie podla budikov. Skus nejaku dalsiu "vtipnu" poznamku.
    • 30 Reagovat !

      foto koblih

      koblih 03.07.  18:02

      « Re: s tou spotrebou

      Ano, spotřebu výrobci neudávají moc přesnou (reálnému provozu), ale tvé srovnání je přinejmenším úsměvné a nic neodpovídající. Podle tvého srovnání si žádný rozumný člověk představu neudělá.
    • 01 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 03.07.  18:29

      « Re: s tou spotrebou

      Na druhou stranu píše se rok 2017. Já mám s velmi lehkou nohou a velkým podílem okresních cest spotřebu 5.7-6.5 podle situace a zatížení. Jinak dlouhodobě (od převzetí vozu) mám 8 litrů. Je to koncernove TDI.
      • 43 Reagovat !

        foto vabis

        vabis 03.07.  19:15

        « Re: Re: s tou spotrebou

        Udavana spotreba je jen vysledne cislo z metodiky, o nic nejde. Kdyby 1.5TSI predokolka jezdilo s lehkou nohou dlouhodobe za 7,5 tak nevidim problem. A auto minimalne z venku spatne nevypada, to se musi nechat. :yes: Uvidime, jak se to bude chovat pri rychlejsi jizde na sotoline, protoze treba v tom me Yeti tehda pozitivne prekvapil. Ale stejne je to uplne jedno, protoze prodavat se to bude lip nez teple housky na krame :-! :yes:
        • 34 Reagovat !

          foto jam2015

          jam2015 03.07.  19:51

          « Re: Re: Re: s tou spotrebou

          vabis, už je na SUV trhu veľká konkurencia a určite sa nebude tak predávať. A ani lepšie, ako zmrazené rohlíky, ktoré dajú na chvíľu do trúby. ;-)
          • 41 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 03.07.  22:01

            « Re: Re: Re: Re: s tou spotrebou

            Aby si sa necudoval. Minimalne v nasich koncinach to pojde vo velkom. Minule som stretol kamosa co v tom este ani nesedel a uz to ma predbezne objednane. Cumel som jak puk. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto jam2015

              jam2015 04.07.  08:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: s tou spotrebou

              Dobre, niečo na tom bude. Jazdím po Slovensku a už dávno som si všimol, že v niektorých okresoch sú určité značky a modely vychytávka. P.S. Je to také naše lokálne kopírovanie (opičenie sa) po provinčných "vzoroch"! ;-)
  • 142 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 03.07.  16:00

    Fantanstickej konfigurátor

    všechny barvy za příplatek? >:D ...peklo
    Je soumrak nafty? Tak si kup benzín. Buď automat, nebo litr.
    Hodně velkej šit!
    • 83 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 03.07.  16:09

      « Re: Fantanstickej konfigurátor

      Ještě jsem se nedíval, ale všechny barvy za příplatek určitě nebudou, v poslední době je bez příplatku obvykle modrá Pacific. Je otázka, jestli třeba nepřijde později. Jinak by to skoro zavánělo klamáním spotřebitele... i když už jsem v minulosti viděl auta, která za cenu již od nešla koupit.

      Tohle je omezená úvodní nabídka, 1.5TSI v manuálu jistě bude, co už jisté není je to, jestli bude zároveň v manuálu a 4x4.
      • 26 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 03.07.  18:29

        « Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

        Tak se podívej, než budeš něco psát. Je to jednodušší a nejsi za vola.
        V současnosti tam maj asi chybu.
        A to jelito, co ti dalo palec nahoru, ať se podívýá taky.
        Pro případ, že jste úplný tupci uvádím, že když najedeš na barvu, otevře se ti okýnko s cenou.
        Ty krááááávo, to je materiál.
        [odkaz]
        • 84 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 03.07.  18:42

          « Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

          Za vola, co si ani nepřečte článek a pak objevuje Ameriku, jsi ale bohužel ty.
          "V tuto chvíli ale při objednání automobilu zaplatíte minimálně o 4.000 korun více. Základní modrá Pacific podle oficiálně potvrzených informací obohatí nabídku až ve čtvrtém kvartálu letošního roku, aktuálně jsou pro Karoq dostupné jen příplatkové barvy."

          Kdo umí číst, je ve výhodě. :-)
          • 19 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 03.07.  18:54

            « Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

            Další chytrák
            Kdo umí číst je ve výhodě?
            Tak si PŘEČTI, pako, že píšu "Fantastickej konfigurátor" jako předmět
            a vtím právě poukazuju na tu chybu a nedodělky v narychlo spuštěném KONFIGURÁTORU.
            A v něm jiná než příplatková barva NENÍ:
            Jsou tam i další věci (chybí prodloužené záruky atd)
            Takže pěkně sám sobě par facek a dobrou.
            Aliene
            • 111 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 03.07.  19:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

              To není žádná chyba ani nedodělek, ty nepoučitelnej mamlasi. Konfigurovat můžeš to, co je aktuálně k dispozici. A momentálně, jak ti píšou v tom článku, jenže to bys ho musel zvládnout přelouskat, žádná nepříplatková barva k dispozici není. Takže konfigurátor je (aspoň co se týká barev) v pořádku,což se o tobě rozhodně říct nedá. Nafackovat si můžeš sám....byla by to taková pěkná tečka za tvým působením na tomhle webu.
              • 010 Reagovat !

                foto fostek

                fostek 03.07.  19:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                Ale no tak, nervíky?
                kopřivka, kuckání?
                Já za to nemůžu, že se ztrapňuješ.
                Zhluboka dejchej Woody.
                Kdyby to nepomohlo, omejvej si přirození vlažnou vodou.
                Pokud stres nepoleví, navštiv odborníka.

                :-! >:D
                • 61 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 03.07.  19:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                  OK, dík za radu. Výměnou ti nabízím pomoc jedné sympatické učitelky, která dokázala naučit číst i některé beznadějné případy ze sociálně vyloučených lokalit. Věřím, že s ní bys i ty měl ještě šanci. ;-)
                  • 08 Reagovat !

                    foto fostek

                    fostek 03.07.  20:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                    Neposmívej se mi, mám dyslexii 8-s 8-s 8-s
                    Je sympatická pravíš? Píchá do zadku?
                    Ne ne Woody, já vím, že ty jo, ale to mě nezajíííímááá, fakt. nepiš mi to.
                    Ptám se na tu úču.
                    • 71 Reagovat !

                      foto woody-alien

                      woody-alien 03.07.  20:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                      Dyslexie je zřejmě tvůj nejmenší problém.... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto CrankyDude

                        CrankyDude 04.07.  09:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                        >:D >:D >:D
                        Už jsem to nezadržel... ;-)
                    • 41 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 03.07.  20:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                      Zklidni to, právě jsi spadnul mezi křupany. Věřím, že se Woodymu omluvíš. :-!
                    • 50 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 04.07.  01:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                      "Píchá do zadku?" Tebe určitě, když o to hezky poprosíš...
                      A já ti to klidně udělám taky a dokonce si můžeš vybrat mezi krumpáčem a motykou, záleží jenom na tom, jak velká jsi citlivka...
                • 61 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 03.07.  20:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                  Občas seš vtipnej, vždycky seš namachrovanej, a zrovna teď seš arogantní ko.kot.
                  • 02 Reagovat !

                    foto fostek

                    fostek 03.07.  20:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                    JJ, beru.
                    Co už. Musím s tím žít. :-)
                    aleTWL kámo kliknul jsem na tvůj profil a koukám, že máš taky rád miku Hakkinena!
                    Mám vod něj podepsanou fotku.
                    Čestné místo ve vitríně. :yes:
                • 50 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 04.07.  01:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                  Ty to máš zjevně s tím "omýváním přirození" složitější, musíš se totiž omývat komplet celý...
                  • 00 Reagovat !

                    foto CrankyDude

                    CrankyDude 04.07.  09:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                    >:D >:D >:D >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 04.07.  21:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                    :yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
            • 21 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 03.07.  20:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

              Proč tolik agresivity? Na Woodyho? Tak to máš extra den blbec, když takhle vyskakuješ. ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto fostek

                fostek 03.07.  20:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                Už jste četli můj poslední příspěvek? 20:08?
                Dobrý né?

                >:D >:D >:D >:D

                právěže mám dobrej den.
          • 00 Reagovat !

            foto Stargazer

            Stargazer 03.07.  22:20

            « Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

            Modrá jo ale ENERGY a ne PACIFIC! :-!
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 03.07.  21:55

          « Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

          Vidím, že jsem se trefil - nepříplatková bude modrá pacific, dostupná později. Stejně jako bude dostupná později výbava Active a další kombinace motorů, převoovek a pohonů.
          • 01 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 03.07.  22:31

            « Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

            Ježíš blesku to nikdo neví, že u škodárny je zadara švestka!
            Já komentoval konfigurátor, jak jsem ho viděl TEĎ!
            nepovídej člověče, vono de to mění! ježišmarja, dík za info
            btw vážně-u kodiaqa se toho moc nezměnilo. TDI 2.0 buď aut. nebo 4x4. atd
            Twl jednou budou auta lítat.
            A taky to tady nikdo nikomu necpe!
            :-! >:D
            • 30 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 04.07.  08:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

              Dobře, vidím, že v této fázi cyklu nemá smysl ti cokoli psát, počkám týden :-)
              • 00 Reagovat !

                foto CrankyDude

                CrankyDude 04.07.  09:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                Jsi optimista, vid? :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 04.07.  16:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                  Optimista je v jeho případě slabé slovo... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 04.07.  11:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantanstickej konfigurátor

                >:-[] :yes:
  • 150 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 03.07.  16:25

    Litr ve Style za 600k?

    Tak to je hodně slušný úlet :no:

    Dostal jsem nabídku na Tucsona 1.6T-GDI 130kW 4x2 s velmi slušnou výbavou včetně navi za 580tis
    • 80 Reagovat !

      foto Johnnn

      Johnnn 03.07.  17:17

      « Re: Litr ve Style za 600k?

      Ještě že má Škoda svůj věrný fanklub. Zajímalo by mě, jaké auto dostanu, když odmítnu příplatek za barvu. Asi jen čistý plech...
      • 62 Reagovat !

        foto IbizaFR

        IbizaFR 03.07.  18:25

        « Re: Re: Litr ve Style za 600k?

        no fanklub ;-\ spíš fanatiky >:-[]
        • 33 Reagovat !

          foto M1chal

          M1chal 03.07.  19:12

          « Re: Re: Re: Litr ve Style za 600k?

          Firmy ;-\
          • 12 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 04.07.  09:52

            « Re: Re: Re: Re: Litr ve Style za 600k?

            Takže všechny ty škodovky na sídlištích a před domy jsou firemní? OSVČ taky musí nakupovat škodovku? Kdo mu to přikazuje?
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 04.07.  15:04

        « Re: Re: Litr ve Style za 600k?

        Asi žádné. Nebo to možná prodejce může nakonfigurovat a dostaneš zdarma několik měsíců navíc k čekací lhůtě. >:D
      • 10 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 04.07.  21:48

        « Re: Re: Litr ve Style za 600k?

        Nebude čistý, bude pozinkovaný :-)
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 04.07.  22:41

          « Re: Re: Re: Litr ve Style za 600k?

          Nějakou základovku by na něj také mohli stříknout. :-)
    • 63 Reagovat !

      foto Joky

      Joky 03.07.  19:40

      « Re: Litr ve Style za 600k?

      základem je nekupovat nic od emisních leváků..
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.07.  09:56

      « Re: Litr ve Style za 600k?

      To je rozumná nabídka, za ty peníze dobré! Osobně bych za Tucson v plné výbavě nedal víc než 650k.
      • 01 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 04.07.  11:24

        « Re: Re: Litr ve Style za 600k?

        Jj souhlas, nabídka slušná a to jsem ani nemusel tlačit. Nicméné pořád je to uvnitř vzadu malé, takže nakonec to vidím opět na zanikající segment Středních MPV = Zafira s 1.6T 200k ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 04.07.  12:27

          « Re: Re: Re: Litr ve Style za 600k?

          Vzdušnost MPV nemá a je potřeba napsat, že Tucson nemá žádné nadrpůměrné jízdní vlastnosti, spolu s klasicky přeposilovaným řízením je to pak velmi nezáživné.
  • 100 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 03.07.  16:42

    dobrý trik

    automobilkám s suv vyšiel celkom trik na ťahanie peňazí. Jednak ľudia cálujú vyššie základné sumy, ako by platili za obdobnú triedu v klasike a ešte ich to aj viac motivuje priplácať za výbavu, keď už majú takú káru. Vo svojom okolí vidím ľudí, ktorí majú slušne vybavené suvéčka a viem, že to je trochu nad rámec ich rozpočtu, no ale kto chce kam.
    • 30 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 03.07.  17:10

      « Re: dobrý trik

      To vieš, keď ide Slovák kupovať auto, tak je v rauši. A díler mu potom predá do ostrekovačov aj obyčajnú vodu za príplatok. ;-)
      • 31 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 03.07.  17:23

        « Re: Re: dobrý trik

        najhoršie je, keď príde do salónu nepripravený a zakomplexovaný, takého oberú aj o prachy na gastráče.
        • 20 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 03.07.  17:38

          « Re: Re: dobrý trik

          Zasluzi si. Byt vidlak nie je vysada, je to volba.
          • 01 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 03.07.  19:54

            « Re: Re: Re: dobrý trik

            Kdepak. To je osud. >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto jam2015

              jam2015 04.07.  15:43

              « Re: Re: Re: Re: dobrý trik

              Tak. Môj známy z vidieka to charakterizoval presne: "Môžeš odísť z dediny, ale dedina z teba neodíde".
    • 35 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 03.07.  19:27

      « Re: dobrý trik

      Tak podle mě to logiku má. Pryč jsou časy, kdy celá rodina šetřila roky na auto, které jim pak další roky vydrželo. Dnes se ty sociální nůžky dost rozevřely a buď jsem v té šťastnější skupině a na karotqu mám za pár měsíců vyděláno (a pak mě pár korun navíc netrápí) nebo peníze nemám, řeším 15 let staré ojetiny a cena nového SUV jde mimo mě. Tím chci říct, že to, že se absolutní většina všech Kodiaqů a Karoqů prodá v nejvyšší výbavě, mě vůbec nepřekvapuje a naopak se divím, že se automobilkám ještě vyplatí nabízet sociální verze jen kvůli "cena od".
      • 40 Reagovat !

        foto esenbe

        esenbe 03.07.  22:11

        « Re: Re: dobrý trik

        Myslím, že máte pravdu oba dva. Sociální nůžky se rozevřely, nicméně tím způsobem, že se ,,plebsu,, umožnilo víc se zadlužit. Pro většinu lidí je průměrná mzda stále nedosažitelná.

        • 34 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 03.07.  23:20

          « Re: Re: Re: dobrý trik

          Pro většinu lidí je průměrná mzda stále nedosažitelná, protože musí živit nejen sebe, ale i bandu státních zaměstnanců/parazitů, kteří pobírají tu nadprůměrnou mzdu za vysedávání v kancelářích s kafíčkem na stole, čuměním do počítače na kterém si plánují v zimě letní dovolenou a v létě zimní. >:-[]
        • 70 Reagovat !

          foto vondry87

          vondry87 03.07.  23:29

          « Re: Re: dobrý trik

          Úvěry jsou největší zlo. Trochu mě děsí, jak se stalo běžnou součástí dnešní doby kupovat si něco, na co nemám. Já jsem si v životě nikdy nepůjčil a nehodlám na tom nic měnit. Než BMW na splátky, to radši mainstream za hotové a klidné spaní :-!
          • 41 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 04.07.  06:11

            « Re: Re: Re: dobrý trik

            Neviem ci je to spravny pohlad. Dlh je ako ohen -tj. dobry sluzobnik, ale zly pan. Financne produkty bohuzial vyzaduju aspon nejaku uroven fin.gramotnosti a to vela ludi nema. Rovnako vela ludi nema ziadnu financnu disciplinu a tak dalej.
            Keby som nezobral hypoteku, doteraz nebyvam - tj. je hypoteka zlo? Zle odhadnuta urcite ano, ale inak skor nie.
            Rovnako auto som kupoval na leasing. Nie preto, ze by som ho nevedel vyplatit, ale preto, ze sa nezbavim hotovosti, ktoru mozem pouzit cast ako pripadny vankus, cast do investicii a vysledkom je, ze mam aj peniaze, aj auto a na konci splacania mi ostane viac penazi, nez keby som ho kupil za hotove. S cim ale uplne suhlasim, ze aj pri dlhu plati: kupujem len to, co si mozem dovolit.
            • 50 Reagovat !

              foto vondry87

              vondry87 04.07.  09:03

              « Re: Re: Re: dobrý trik

              Hypotéka vždycky bude výjimkou potvrzující pravidlo.Ale i tak - na jednu stranu člověku umožní bydlet, na stranu druhou teď nemovitosti stojí dvojnásobek toho, co stát mohly. Prostě doba je tak nastavená a vše je tomu přizpůsobené. Člověk když jde kupovat auto za hotové, tak na něj koukají jak na blázna a většinou se člověk dozví, že ta inzerovaná cena se na něj nevztahuje, že si bude muset připlatit. Spousta kamarádů taky kupuje auta na úvěr. Když auto doplatí, tak místo toho, aby si konečně užívali tu radost a volnost, tak si řeknou.. auto je splacené, je čas koupit nové. Prostě lidé jsou už na těch úvěrech závislí a kdyby měsíčně neposílali polovinu výplaty bance, tak by se asi zblázníli >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 04.07.  10:39

                « Re: Re: Re: Re: dobrý trik

                Bohuzial byvanie je potreba, ktoru musis naplnit. Pohlady su len dva - akceptovatelna a neakceptovatelna ponuka a pripadny kompromis, za akych okolnosti sa akceptuje alebo nie. Ak by stalo byvanie x miesto 2x a viem, ze 2x zarobim za 2t rokov, x mi bude trvat o polovicu kratsie 2t/2, tak stale to neriesi moj problem s byvanim, ak t > 3 roky.

                Ale zase kupovat jazdene auto na uver/leasing neuznavam. Vtedy je to o tom, ze sa hram na nieco na co vobec nemam a plati co pises. Pretoze okrem toho, ze auto treba splacat sa auto moze uplne pokaslat a clovek to plati okrem splatky aj opravu - to je uz vysoke riziko. Ak jazdene, tak za nasetrenu hotovost a tiez este musi ostat aj na pripadny servis a nemali by to byt posledne prachy z rozpoctu.
                V pripade noveho je velke mnozstvo rozumneho financovania a tam to zmysel ma. Auto je predsa len po byvani druha najvecsia polozka.
            • 20 Reagovat !

              foto esenbe

              esenbe 04.07.  13:41

              « Re: Re: Re: Re: dobrý trik

              máš pravdu - zbavovat se hotovosti je nesmysl.
              Než například koupit auto za 500tis hotově.

              Je lepší si vzít auto na leasing a cash rozprostřít po 1/3 do rezervy/dlouhodbých/Krátkodobých investic.

              Nesmíš mít ovšem velký oči. Mít 50 000 cash - koupit auto za 500 000 na leasing a doufat, že práci kterou máš budeš mít do smrti ... to je problém.

              Lidi obecně mají mizivé rezervy a zadlužují se nad rámec toho kolik majetku mají ať už v rezervách/majetku nebo investicích. Co znám z okolí tak mezi vrstevníky málokdo drží více jak 100 tis cash na účtech. Majetek nula - maximálně to auto tedy.
              • 10 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 04.07.  17:23

                « Re: Re: Re: Re: dobrý trik

                A pritom tych 100k je taka zdrava rezerva kedykolvek dostupna. Ale tiez som sa cudoval, ked mi kamarat z banky vravel, ze asi 80% klientov aktivne vyuziva kontokorent. Z mojho pohladu velmi nebezpecna vec, ktora podkopava vlastnost hospodarenia s vlastnymi financiami. Byt v permanentnom minuse a posobeni negativnej motivacie, kedy miesto toho aby ich motivovalo setrit, ich motivuje neprekrocit limit, lebo bude zle - cista spirala, kedy sa caka na vyplatu, len aby bol clovek na nule a mohol ist zase do minusu bez urokov. Psycho.

                V tomto som "stara skola" - ak nieco chcem, tak si treba nasetrit a aj ked si to mozem z fleku kupit, nekupim si to skor, kym si postupne na to nenasetrim. Toto ale robi malo ludi.

        • 30 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 04.07.  08:38

          « Re: Re: Re: dobrý trik

          Průměrná mzda je nedosažitelná už z principu věci, pokud existuje minimální mzda a neexistuje horní hranice. Jde spíš o to, kolik ta průměrná je a kolik je třeba medián.

          PS: pokud by minimální neexistovala, tak by tu byla stejně nula
          • 00 Reagovat !

            foto esenbe

            esenbe 04.07.  13:37

            « Re: Re: Re: Re: dobrý trik

            No jo ... napsal jsem trochu blbost. :-)

            Každopádně pointa byla pochopena a to je dobře.
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 04.07.  14:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: dobrý trik

              Nj... já si teď pustil Semelovou (poslankyně za KSČM) a její vystoupení v DVTV, tak jsem z podobných konstrukcí dost frustrovanej... jak je sakra možný že tu stranu někdo volí?
              • 10 Reagovat !

                foto esenbe

                esenbe 04.07.  14:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: dobrý trik

                Tak bába rozupoval ČSSD, radikální socani šli ke KSČM a ti umírněnější skončili u ANO.
                Proto jsou nyní v preferencích druzí.

                Sociální rovnost bude lákat vždy - Komouši i kdyby loupili po domech a znásilňovali děti budou mít pořád nálepku těch, kteří toho můžou dosáhnout. I když nemůžou ... komunismus je trochu jako církev.
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 04.07.  10:20

          « Re: Re: Re: dobrý trik

          JJ, sociální nůžky jsou tak rozevřené, že kvalitního člověka za nadprůměrnou mzdu nemáš šanci sehnat. ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto pallas

      pallas 04.07.  12:11

      « Re: to sú také balkánske/cigánske triky

      Chceš auto? Jááj ale modrú bez príplatku ešte nemáme, doplať si za hociktorú inú.
      A o 3 mesiace zas vydajú prehlásenie, že tá bezpríplatková farba im stuhla v plechovici, tak sa to odkladá. O ďaľšie 3 mesiace príde marketingové oddelenie s bombastickou správou, že modrá vyšla z módy, ale zato ponúkajú tri prekrásne metalízy.

      To sú triky ako cigáni na kolotočárskej strelnici.
    • 00 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 04.07.  21:51

      « Re: dobrý trik

      Asi mám vo svojom okolí divných ľudí a nepamätám, že by nakupovali nad rámec svojich možnosti len pretože SUV ;-)
  • 30 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 03.07.  16:51

    1,5 TSi v manuálu

    Někde je asi chybička. V článku je ambition s 1,5 TSi v manuálu za 574 900 Kč a v konfigurátoru tato specifikace vůbec není. Je tam pouze 1,5TSi se 7° automatem.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 03.07.  21:56

      « Re: 1,5 TSi v manuálu

      ...která pro změnu není tady... jo.
  • 83 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 03.07.  18:29

    numera

    Karoq v základu, to bude zabijaq! A s tím benzínem, to bude jezdit cca za 8-9 litrů v reálu. Ale co...už se nemůžu dočkat na další auťák na chůdách...už aby tu byl tříválcový Fabiaq! 8-s
    • 30 Reagovat !

      foto Adamantium

      Adamantium 03.07.  19:50

      « Re: numera

      Fabiaq, Rapiq, Octaviaq a Superq :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.07.  09:36

      « Re: numera

      Máš automobilku a chceš vydělávat, budeš tedy natruc vyrábět modely, o které není zájem? Asi ne... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto tomoooo

      tomoooo 04.07.  21:57

      « Re: numera

      No a ked ho nakonfigurujeme na 110kW automatom a 4x4 (viac sa neda), dostaneme sa na krasnych 937000 CZK. :-))). Tucson v premium s automatom, kozou, 4x4 a 136kW 2L vyjde na 33890 EUR (asi 886k czk).
  • 714 Reagovat !

    foto holden2

    holden2 03.07.  18:43

    doufam

    ze to je posledni hnus od toho slovenskyho ko*kota. koho tam vlastne najali? no ikdyz je to jedno horsi uz to bejt nemuze
    • 22 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 03.07.  19:32

      « Re: doufam

      Naopak - mohlo to byť aj horšie...
    • 30 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 04.07.  07:57

      « Re: doufam

      Holden, ty si * na pohľadanie a s diagnózou AntiKabaň už svetoznámy. To, že finálny dizajn schvaľuje Wolfsburg a Váš manažment iba prikyvuje, ako hračkársky psík na zadnom plate škodovky, to akosi zamlčuješ! :'-(
    • 10 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 04.07.  15:46

      « Re: doufam

      Holden, je mi ťa ľúto, že tvoj najväčší životný draft bol to, že si postúpil z Penny Marketu do Lidlu.
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 04.07.  16:11

        « Re: Re: doufam

        A to ještě jen jako sběrač a spotřebitel delších nedopalků...
  • 35 Reagovat !

    foto Disponent

    Disponent 03.07.  19:12

    Krásný

    Krásný, jak jinak. A s německou technologií s českou důslednou kvalitou. Konkurence se může začít drtit. Ani mi neodpovídejte, neodepisuji. Je to PRAVDA !!! A je krásný. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto CrankyDude

      CrankyDude 04.07.  09:32

      « Re: Krásný

      Dokazuješ, že i ironie může sloužit coby důvtipnost. :-)
      • 11 Reagovat !

        foto Disponent

        Disponent 05.07.  08:17

        « Re: Re: Krásný

        Jaká ironie? Příklad: koupil jsem manželce zcela novou Fabii za půl míče. Na internetu koukám po konkurencích. Nikde není v této ceně auto s adaptivním tempomatem a s tak rychlou navigací, co ovládáte hlasem. Čím to je, že chci po třech měsících další Fabii ještě pro sebe? Už díky skvělému podvozku to ironie tedy není. Sice s novou si s tříválcem nezazávodím, ale naprosto mi vyhovuje do našich podmínek - do města i do kolon na dálnicích. Sundám nohu z pedálů, DSG jede samo, je prostorné i pro mne a jen držím volant. Ideál a klobouk dolů před inženýry ze Škoda Auto. Právě takové auto je potřeba. Kdo chce bláznit, ať letí za třílitry do BMW nebo do ojetin.
    • 21 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.07.  09:35

      « Krásný

      Ty musíš být alterego Holdena, máte přesně zrcadlově nastavené příspěvky, to nemůže být náhoda. ;-)
  • 92 Reagovat !

    foto Adamantium

    Adamantium 03.07.  19:49

    Nádhera

    Dát přes půl míče za litrového yeti chcípáka, to už je slušná diagnóza.. 8-s
    • 57 Reagovat !

      foto holden2

      holden2 03.07.  19:51

      « Re: Nádhera

      skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
      • 11 Reagovat !

        foto kaa

        kaa 04.07.  07:32

        « Re: Re: Nádhera

        :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 04.07.  09:37

        « Re: Re: Nádhera

        Co nutí soukromé uživatele kupovat škodovky? Jen tak pro zajímavost ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 04.07.  09:48

          « Re: Re: Re: Nádhera

          Takoví uživatelé určitě neexistují. To sis vymyslel!
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 04.07.  09:58

            « Re: Re: Re: Re: Nádhera

            Dobrá, pro Volvisty tedy budu tvrdit, že vymyslel ;-)
          • 12 Reagovat !

            foto holden2

            holden2 04.07.  10:03

            « Re: Re: Re: Re: Nádhera

            vzdy se najde skupinka rozumu mdleho
            • 20 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 04.07.  10:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

              Aha, člověk by řekl, že lidé schopní vyhodit prémiové peníze za mainstream budou ke zbytku světa shovívavější a ejhle, ono to vypadá na ospravedlňování vlastního rozhodnutí ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 04.07.  16:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

              Nestraš, že je vás takových víc...
              • 00 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 04.07.  21:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

                Stačí kuknúť do diskusie, aj keď holdenovi podobných nájdeme len obtiažne >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Bushi

              Bushi 07.07.  19:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

              Řídíš se heslem - Podle sebe,soudím tebe?
        • 11 Reagovat !

          foto Barry-Lyndon

          Barry Lyndon 04.07.  10:06

          « Re: Re: Re: Nádhera

          Říká ti vůbec něco plnění vlasteneckých povinností? Služba vlasti si holt žádá oběti (rozuměj příplatky). I když ty přiblblé lemy kol (které jsou tam designově naprosto nutné) nelze u 4x2 ani připlatit (to je u koncernu "zajímavá" novinka).
    • 10 Reagovat !

      foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

      Ada - stop rendlíkovskému odpadu 04.07.  10:45

      « Re: Nádhera

      Dají se v tom konfigurátoru objednat rovná čísla na tachometru a otáčkoměru a zaslepení těch zbytečných světýlek pod hlavními světlomety? Případně mlhovky na předním spoileru? >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 04.07.  22:01

        « Re: Re: Nádhera

        A čo tak ešte z neho vyradiť neekologický benzínový motor s mizernou účinnosťou >:D
  • 30 Reagovat !

    foto JiVi

    JiVi 04.07.  09:42

    Mitsu ASX

    ja nevim, ale neni tohle lepsi nabidka?
    [odkaz]
    • 13 Reagovat !

      foto topten

      topten 04.07.  09:57

      « Re: Mitsu ASX

      ASX bohužel nemá benzinovou ctyrkolku, pritom to je maly auto na popojizdeni, kdy se dyzl ani neohreje
      nechapu
      • 01 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 04.07.  10:09

        « Re: Re: Mitsu ASX

        Je to holt už dost staré auto z dob, kdy byla eurodieselová mánie na vrcholu...
    • 21 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 04.07.  09:59

      « Re: Mitsu ASX

      Pokud na to koukáš jen přes peníze a nehodnotíš nic dalšího tak ano ;-)
    • 22 Reagovat !

      foto Bobanus

      Bobanus 04.07.  11:06

      « Re: Mitsu ASX

      Prakticky vše je lepší než pradražený Karoq s ultramicromotorem 1.0 TSI, který nemá sílu v dolním pásmu a tak se budou hoblovat spojky při pomalé jízdě do kopce a to nemluvím o terénu nebo s vozíkem :-)

      Do 500tis.kč lze koupit hoodně dobré auta a hlavně s použitelnými motory:
      - Ford Kuga 1.5 Ecoboost ! (od 490tis.kč)
      - Kia Sportage 1.6 GDI (od 460tis.kč)
      - Suzuki Vitara 1.6 VVT (od 380tis.kč)
      atd atd.
      - ASX má teď facelift a s motorem 1.6 deklasuje 1.0 TSI, to si může každý ověřit, dokonce můj stařičký Fordí 1.6 Duratec 74kw vypráší na dálnici kožich slabší verzi 1.0 TSI :-) 4-kolku si Karoq bude kupovat minorita, protože cena letí strašně vysoko a kvalita nebude dosahovat ani Tiguanu.

      • 10 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 04.07.  22:05

        « Re: Re: Mitsu ASX

        Tá benzínová Vitara má šialene dlhé prevody a s vysokou pravdepodobnosťou ju ten trojvalcový liter vyklepe ako rezeň. Otázkou je či s vozíkom (neviem ako ťažkým) nutné "hoblovať" spojku pomalou jazdou
    • 12 Reagovat !

      foto steny007

      steny007 04.07.  11:51

      « Re: Mitsu ASX

      ASX je zastaralé auto.
      • 22 Reagovat !

        foto pallas

        pallas 04.07.  12:14

        « Re: Re: Mitsu ASX

        v čom konkrétne? nemá dotykáč na nastavovanie hlasitosti rádia?
        • 23 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 04.07.  12:28

          « Re: Re: Re: Mitsu ASX

          Sednout si do ASX znamená návrat do minulého století. Bez pardonu a bez jakýchkoliv kladů.
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 04.07.  17:04

      « Re: Mitsu ASX

      Já bych řekl, že ne. Ale levnější to je, to jo.
  • 00 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 04.07.  10:02

    Překvapit pak může příplatek za ochranné lemy kol. Ty jsou dostupné jen pro vozy s pohonem všech kol, u kterých se za tyto lemy připlácí 3.200 korun

    Tak to je dobrý úlet. Vždyť Bez těch lemů to vypadá naprosto příšerně. Tam se někdo musel zbláznit. Hotový Qaroq Junior :no:
  • 10 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 04.07.  13:13

    approved

    Hezky to čistí :-) s dvoulitrovou naftou a automatem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto JDM

    JDM 04.07.  19:03

    Dobrý den

    Chtěl bych si koupit karoq. Ano není problém základní cena 520tis. To je paráda to beru. Ano a chtěl by jste třeba jinou barvu? Držák na pití a škrabka ve víčku nádrže? Ano to bych moc chtěl. Tak to máte za 1000000kc...
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 04.07.  20:06

      « Re: Dobrý den

      Očekával bych, že jsi ve svým věku dávno poznal, že ti vtipy nejdou.
      • 10 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 04.07.  22:06

        « Re: Re: Dobrý den

        Tiež si si na druhom stupni základnej školy myslel, že si najvtipnejší >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Havlová o smrti Jana Třísky (†80): Byl Vaškův nejlepší kamarád, boží cesty jsou nevyzpytatelné

Havlová o smrti Jana Třísky (†80): Byl Vaškův…

Jednou z blízkých přítelkyň legendárního herce Jana Třísky (†80) je také bývalá první dáma Dagmar Havlová (64).…

Policisté hledají muže, kteří ukradli tablet: První loupež připravil, druhý s ním utekl

Policisté hledají muže, kteří ukradli tablet: První…

Obvyklou krádež tabletu z obchodu vyšetřují policisté z Prahy. Ve Vinohradské ulici tu dva muži přišli do…

 

iSport.cz

Zacha zazářil proti Ottawě třemi body. Úřadovali i Pastrňák s Chytilem

Zacha zazářil proti Ottawě třemi body. Úřadovali i…

Pavel Zacha z New Jersey zazářil v pondělním přípravném utkání NHL v Summerside a třemi body za dvě branky a…

Limberský přijal omluvu za hrubý faul: Odpouštím ti, ať je trest co nejmenší

Limberský přijal omluvu za hrubý faul: Odpouštím ti,…

Má za sebou náročnou operaci zlomeného jařmového oblouku. David Limberský si od fotbalu na delší dobu odpočine,…

 

Reflex.cz

Pohnutý osud slavné

Pohnutý osud slavné "ušaté" lokomotivy. Zahrála si s…

Sedmasedmdesát parních rychlíkových lokomotiv řady 464 vyrobili v letech 1933 - 1939 v ČKD a plzeňské Škodě.…

Odešla božská Tornádo Lou. V 88 letech zemřela herečka Květa Fialová

Odešla božská Tornádo Lou. V 88 letech zemřela…

Ve věku 88 let dnes ráno po dlouhé nemoci zemřela herečka Květa Fialová. Informaci České televize ČTK potvrdil…