Tady je vidět že zlaté české ručičky ještě nevymřely. Je je vidět ale jen když se k moci nedostanou komunisti a zlodějští kavárenští havlističtí povaleči.
Re: Cigánská Verbež v Práglu !! Krnáčová za ANO makáš ???
Další přivandrovalá Cigánská Verbež dělá podvody [odkaz] a ostudu Český zemi a díře smradlavý Práglu !!
Dělejte s tím už něco !! [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
to ma nosnost? Vzadu jednomontaz plus vsetky tie veci k riadeniu. Inak krabi chod uz vedela aj 815 4x4 ale je fakt ze o takejto osemkolke citam prvy krat.
To je úplně jedno kolik to má nosnost .... sedne do to nezmozek, ( je taková doba) a je mu úplně jedno že to má přeložené a že někoho může zabít. Pak to slyšíte v médiích sfetovany, opilí .... sotva stál na nohou....
Pokud vím, tak nosnost řiditelných náprav Tatra bývá max. 9 tun. Takže celková hmotnost bude max. 36 tun. Užitečnou tipuju tak na 20 tun. Takže nějaký jeřábek se na tom zřejmě uveze, ale asi jen nějaký maličký - nevím, kam chtějí dát rameno, když to má budku vysokou jako kráva - zřejmě bude muset mířit dozadu...
Nosnost to může mít 46 tun, v případě že je použito klasické pérování, v případě použitého kombinovaného pérování by to mohlo mít nosnost teoreticky 64 tun.....
Ten Man je zajímavej co tu postnul Kolouš. Ale unicat neni automobilka, což ale nijak nesnižuje jeho schopnosti. Jen tihle specialisti často dělají věci navíc proti automobilkám. Tatra díky výrobě "přímo na pásu" může být levnější než specialista a bude asi lepší dostupnost ND. Každopádně dobré PR Tatry, tak jako standardně uz delší dobu. :-)
Tak PR...ono je to spíš CtrlC - CtrlV z oficiální zprávy Tatry, pouze se zde připojí jméno redaktora, samozřejmě bez udání zdroje. Samozřejmě pokud redaktor tento článek napsal i pro Tatru, tak se velmi omlouvám. :-(
jo, netvrdim, že je to lepší než to co má Tatra. Ten post videa je jen reakce na pisálka, co psal, že jiné auto toho schopno není. Je.
Tatře fandím, mám radost, že se zvedá z popela, ale občas nevadí mít trošku větší přehled. O to víc, když je někdo redaktor "nejlepší jízdy na netu"....
Možná , že ano. Pro mě ekonomické výsledky jsou jasným signálem.
Za Abramse - jeden velký průšvih a skoro kolaps
Z Strnada - rozvoj, zvyšování objemu výroby a nová konstrukční řešení
Ne všechno a všichni co pocházi z Emeriky jsou "cool" a "in"
Buď v klidu. Většina exportu je vývoz do Indie a jiných rozvojových zemí. A to, že se Švýcaři s tímto zadáním obrátili zrovna na Tatru, svědčí o jejich nesporných kvalitách a know-how.