Diskuse

BMW M2 Competition – Konečně takové, jaké má být!

12.12.2018

Pohon zadních kol, manuální převodovka, kompaktní tvary a ostrý řadový šestiválec od divize M. To vypadá na ranec dokonalé zábavy.

 

  • 01 Reagovat !

    foto stealth01

    stealth01 12.12.2018  13:46

    M2C - dojmy

    Měl jsem M2C na dva dny. Zdálo se mi, jako by proste dospělo. Vše bylo takové vyzralejsi. Jedine, co mě trochu zarazilo, byl zvuk. Motor z M3 se projevoval jinak, než v M3 samotné. Bylo to odtržené a vzdálené. Ale to jsou jen mé pocity, jinak řízení a podvozek špička.
    • 01 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 12.12.2018  14:04

      « M2C - dojmy

      M2C a M4 má již filtr, tím se změna zvuku, aspoň z části, vysvětluje. Divím se, že to v testu nezmínili.
      • 01 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.12.2018  14:36

        « Re: M2C - dojmy

        Presne, aj v nejakej porovnávačke M2 vs M2C jasne zaznelo, že Competition má (vďaka filtru) horší zvuk ako slabšie M2 a aj z videa to bolo počuť.
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 12.12.2018  18:10

        « Re: M2C - dojmy

        Ten zvuk se dá pořešit malou dávkou občanské neposlušnosti...... :-)
  • 55 Reagovat !

    foto ProchyTom

    ProchyTom 12.12.2018  13:49

    Cena

    Je ta cena adekvatni? Za ty penize uz je prece Cayman S. Sice v zakladu, ale mit Bmw ktery ma kazdy, nebo Porsche je rozdil. Navic v tehle tride nepotrebuju vybavu ale zabavu a styl. Vykon v ramci srovnani se slabsim Porsche je bezpredmetnej. Pres 200kw uz umi vyuzit jen malokdo. A servis? Olej si umi snad vymenit kazdej. Na youtube jsou videa jak na to. Co myslite?
    • 31 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 12.12.2018  13:55

      « Re: Cena

      Cayman S má přeplňovanou B4, tady máš R6. Nejde podle mě o nijak přímou konkurenci, M2 samozřejmě smysl má a tato M2 toho moc společného s běžnou konfekcí nesdílí.
      Že by si někdo u nového auta měnil v garáži olej jsem už dlouho neslyšel. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto ProchyTom

        ProchyTom 12.12.2018  14:03

        « Re: Re: Cena

        To je pravda. Ten boxer ale neni spatnej prece. Jen proro ze to jsou 4valce tak ani zvuk neni uplne bidnej. Tak ta vymena oleje jsem myslel so budoucna vcetne vymeny brzd a podobne. Ze treba by nekdo mohl oponovat cenou v servisu porache vs bmw. Neznam presne ceny ale zkratka me by vadilo dat skoro dva miliony a vedet ze za ty penize muze bejt Porsche. Taky proto ze toho tolik nenajezdim a proto chci trochu vic stylu.
        • 00 Reagovat !

          foto stealth01

          stealth01 12.12.2018  14:06

          « Re: Re: Re: Cena

          Ja jsem možná jediný člověk na světě, kterému 718 proste zvukově sedne. Kamarádovi (žlutá F430) se to ale kupodivu taky líbilo. ;-)
          • 71 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.12.2018  14:43

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            Ale take by sis sakra rozmyslel, justly přitlačíš půl míče navíc za čtyřválcový boxer proti řadové šestce ne? ;-)
            • 03 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 12.12.2018  14:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

              Mozes sa ale na to pozriet aj tak, ze priplatis za motor na spravnom mieste. Namiesto dlhej radovej sestky na / za prednou napravou dostanes plochy boxer pred zadnou napravou ;-)
              • 32 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 12.12.2018  15:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                Je to jiná koncepce. Těžko tu budeme třeba shazovat F812 Superfast jen kvůli tomu, že nemá motor uprostřed jako ostatní supersporty ;-)

                Dtto Vette Z06.
                • 00 Reagovat !

                  foto Blofeld

                  Blofeld 12.12.2018  23:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                  812 Superfast i Corvette jsou auta s motorem vpředu uprostřed (front-mid engine/Front-Mittel Motor) s převodovkou u zadní nápravy a s rozložením hmotnosti preferující zadní nápravu. Koncepce zcela běžná v motorsportu.

                  BMW M2 vychází z masově vyráběné koncepce, kdy motor je z větší části nad přední, jednoduše řešenou nápravou (Mcpherson), kvůli možnosti xdrive u obyčejnějších verzí je navíc umístěn celkem vysoko, s převodovkou přímo napojenou na motor. Výsledkem je ne zrovna optimální rozložení hmotnosti zatěžující více přední nápravu než poháněnou zadní (53:47). Tuto koncepci v GT3 nikdo ze zřejmých důvodů nepoužívá. Proto mě nepřijde fér házet obě koncepce do jednoho pytle.
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 13.12.2018  04:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Koukám je už jedno jestli u přední nápravy nebo u zadní ;-) Zcela běžně to tak třeba formule nebo většina prototypů nemá. Jak to má prosím např Conti GT3, M6 GT3?

                    Mě přišlo nefér házet čtyřválcový boxer a řadovou šestku do jednoho pytle. A kdyby sis přečetl pořádně co jsem napsal, tak hned první věta je "Je to jiná koncepce". O jednom pytli se tedy nedá hovořit.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Blofeld

                      Blofeld 15.12.2018  21:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                      M6 GT3 i Continental sazi na transaxle, jsou to vylozene prototypy, se serii na rozdil od konkurencni modelu nemaji spolecneho zhola nic. Pri homologaci si proto oba vyrobci museli zadat o vyjimku, nebot nemaji ve vyrobnim portfoliu jediny model, na jehoz zakladu by se dalo postavit konkurenceschopne zavodni auto kategorie GT3, viz ma predchozi odpoved.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.12.2018  15:42

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            V rámci štvorvalcov je to bezpochyby slušné, aj výfuk naladili v Porsche výborne. Ale proste zvuk R6 je niekde inde.
        • 00 Reagovat !

          foto m-z-

          m.z. 12.12.2018  14:21

          « Re: Re: Re: Cena

          Reálně je rozdíl proti Caymanu cca 0,5m.
        • 20 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 12.12.2018  16:34

          « Re: Re: Re: Cena

          Záleží na tom, co preferuješ, jsou to dost rozdílná auta a konkurenti spíše jen teoreticky. Tady je docela rozumné srovnání M2C a 718 GTS od zkušebního jezdce. Jinak ceny moc srovnatelné nejsou a to jak za pořízení, tak za servis, za značku Porsche se dost připlácí. Jediná útěcha je snad jen to, že ojetá 718 nebo 911 si na rozdíl od konkurence velmi dobře drží cenu.
          [odkaz]
    • 11 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 12.12.2018  14:02

      « Re: Cena

      Problemem budou mimojiné i reálné ceny u obou modelů. M2 Competition za 1,2 v plné výbavě bez DPH je něco, co Porsche nabídnout neumí. Dokonce ani Audi už nejde objednat se slevami, atakujicimi 20 procent, jako demo auto (které ovšem ridis od začátku jen ty sám).
    • 20 Reagovat !

      foto comper

      comper 12.12.2018  14:22

      « Re: Cena

      Boze, kupit nove Porsche a potom si menit olej v garazi pre usetrenie par eur, to moze napisat len jazdec dakeho stareho vraku >:D
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.12.2018  14:38

        « Re: Re: Cena

        Tiež tak nejak cítim, že ProchyTom asi nebude kupec nového Porsche. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto ProchyTom

          ProchyTom 12.12.2018  14:48

          « Re: Re: Re: Cena

          Premyslim o ojetem aute a vymenit svoji Z4 za nejaky stroj okolo 1 milionu. Bmw M2 a Cayman se sestivalcem se mi moc libi. Co se tyka noveho vozu za 2 miliony tak na to fakt nemam. Jen se ptam jak to vidi jini uzivatele. Zda nejsou ty povidacky o servisu porsche prehnane. Ja si treba delam rad veci sam a ne proto ze na to nemam. Mam rad auta a kdyz si to vymenim a jeste usetrim tak sem spokojenej. Neverim servisum protoze mam kamarada ktery tam delal.
          • 01 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 12.12.2018  19:20

            « Re: Re: Re: Re: Cena

            Nevěřím servisům, protože mám kamaráda, který tam dělal.
            Nevěřím ženským, protože mám kamaráda, kterýho podváděla:)))
            • 00 Reagovat !

              foto ProchyTom

              ProchyTom 12.12.2018  21:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cena

              Co to je za *? Srovnavat ojeb a amaterskej pristup v servisu s mezilidskyma vztahama? Navic je to az druhej duvod ze tam nejezdim. Hlavni duvod je ten ze nejsem levej a udelam si to sam. Ale chapu. Mega na auto pro zabavu bude cesky pepiky vzdycky * a proto budou pendlovat po netu a blejt srajdy.
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 12.12.2018  21:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                Nepříliš bystrý? Tak zjednodušeně: nelze soudit podle jednoho servisu všechny.
                Jestli si děláš servis u auta za milión sám, tak klobouk dolů. To, co ušetříš se rozhodně vyplatí proti tomu, až budeš auto prodávat a kupující se bude ptát to vyplněné servisní knížce:)
                • 00 Reagovat !

                  foto ProchyTom

                  ProchyTom 12.12.2018  21:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                  Jo ja si do servisu po 30tis. zajedu pro razitko. Mezitim si ale trikrat olej vymenim sam. Serviska je urcite pri prodeji dulezita ale ne tolik. Jde proste jen o to ze me menit olej a desticky nevadi. Trochu sem cekal ze se nekdo najde se zkusenostmi se servisovanim porsche a nebo alespon potvrdi a nebo vyvrati ze to je sebevrazda. Vymena svicek v servisu porsche za 20tis je totiz masakr. Kdyz dat za auto mega, ktery ujede za rok 10tis od brezna do listopadu a zbytek bude v garazi ale pritom je nadosah zanovni porsche mi proste nuti zkusit prave cayman.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 12.12.2018  22:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Za milión je tak 4-5letý Cayman. Tomu už bych zánovní auto neříkal. Čtyřválec reálně začíná na 1,3.
                    A kdo má na auto za milión, asi by měl předpokládat i poněkud dražší servis. Pokud tedy nekoupí M2, kde je kupodivu gratis.
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 13.12.2018  05:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                      Záleží na stavu a používání, ale je to pořád šestihrnek, ne 718. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 13.12.2018  09:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                        Nejprávnější motor má GT4. Koukám, že už trochu spadly. To musí být neuvěřitelné svezení:)
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 13.12.2018  05:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Za mega už to není zrovna novinka, ale má to zase správný motor. Jen u auta tohoto typu nevíš, kolikrát ho někdo trápil na okruhu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Redmex

                    Redmex 13.12.2018  09:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Servis Porsche, specialne Boxera a Caymana je drahy jednak preto, ze hodinove sadzby su vysoke ale hlavne vymena sviecok znamena vybrat motor z auta. Tak je jasne, ze cena sviecok je uplne nepodstatna :-)
                    Podobne je to aj pri inych ukonoch, motorovy priestor je maly a zle pristupne. Nie je to ako u klasiky s radovou konstrukciou (jedno pozdlzne alebo napriec).
                  • 00 Reagovat !

                    foto MariAchi

                    MariAchi 13.12.2018  22:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Vymena svicek v servisu Porsche za 20 tisic je celkem fair cena.
                    Jednak kvuli svickam samotnym - ale klidne si muzes koupit Starlajny, kdyz si je chces menit sam - a jednak kvuli pristupu k nim, tohle neni radovy ctyrhrnek vpredu, kde staci otevrit kapotu a rovnou je menit.
                    Co se tyka servisu, tak u noveho auta te nezruinuje, jak BMW, tak Porsche nabizi nejakou variantu zakladniho servisu uz v cene (pokud se nepletu, tak u BMW je to service inclusive na 5 let/100tkm), lepsi varianty servisu jsou za celkem slusne priplatky.
                    U ojeteho auta jde napsat jen jedine: Kdyz chces chovat opici, musis mit na banany.
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 14.12.2018  06:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                      Základní servis v ceně končí u BMW s auty vyrobenými do 02/19. M-B už skončil, JLR jen zkusmo nabídl.
                      • 00 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 14.12.2018  10:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                        To vážne? O tom som nepočul. Pritom servis zdarma bol prezentovaný ako jeden z prvkov prémiovosti BMW a Mercedesu. 8-s
                        Na druhej strane žiadna veľká škoda, ako som pozeral ten Servis Inklusiv na 5 rokov, tak reálne to pre mňa znamená len dve výmeny oleja za celú dobu. Ostatný materiál (brzdové platničky a pod.) tam nespadá. Naviac ten olej má interval 2 roky alebo 30000 (!) km, pričom každý zodpovedný majiteľ si olej vymení po zábehu a potom v intervale 10 až 15t km. Teda pri mojom nájazde to znamená 2 výmeny na vlastné triko a až tú tretiu grátis. Takže keď o to prídem, no big deal.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Mig-35

                          Mig_35 16.12.2018  08:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                          u benzínu ti to bude vycházet kolem 25, takže já měním po 12 tkm a každý druhý servis platím...
                          • 00 Reagovat !

                            foto speedfred

                            speedfred 16.12.2018  12:59

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                            No záleží ako jazdis,mne ten interval naťahoval PC myslím aj na 34-35t km u 35i
                  • 00 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 13.12.2018  22:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Kolegu sa asi trochu zastanem a medzi výmeny oleja si robím aj ja doma na tom mojom "Fiate" (zdravím m.z. >:D ) , prípadne po okruhovom jazdení. Jednak nie je to nič zložité a baví ma to a za druhé spravím to keď mi to treba a nie kedy bude mať servis čas.
                    No a tým servisom, nedávno som mal Forda v servise pri 60t km, tam som prišiel v poriadku a odchádzal som z 3 valcom (jedna údajne nová sviečka KO). Kur.a to sa neboli na tom ani previezť ?
                    Myslím že aj Dinar tu niečo negatívne spomínal o výmene filtrov u BMW.
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 14.12.2018  06:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                      Je to o lidech. Mám fajn servis na BMW, ale třeba JLR teď vyměněný a budou tam přecházet i lidi ze skupiny navázaní na mou servisní smlouvu.
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.12.2018  15:05

      « Re: Cena

      Porovnávanie s Caymanom je síce legitímne, ale ja to vnímam tak, že Porsche v tejto dvojici už nie je jasnou voľbou, ako bolo dakedy. Pri minulej generácii by som mal jasno, šesťvalec v. šesvalec, ale nižšia hmotnosť a lepšia agilita Caymana, čo by u mňa prevážilo nižší výkon Caymana. Downgrade aktuálneho Caymana na štvorvalec mu ublížil nielen v mojich očiach, ale u mnohých. Ak píšeš, že "za cenu M2 môžeš mať Porsche", dá sa to otočiť aj opačne "toľko peňazí za štvorvalec?". Notabene keď BMW Ti dá fantastický, charakterný a točivý šesťvalec. A to základná M2 začína výkonovo vyššie, ako Cayman končí (220-257-269 kW), Competition je potom iná výkonová liga.
      No a napokon cena: Competition stojí 65550 eur, Cayman S je za 67142 a GTS (ktoré je Competitionu najbližšie) už stojí podstatne viac: 81600 eur. A ako povedal kolega vyššie, u BMW sa stále dajú solídne zľavy, na ktoré u Caymana môžeš zabudnúť, čo ten cenový odstup ešte zväčší.
      Takže odpoveď na otázku, či dať viac peňazí za slabšieho štvorvalcového Caymana, alebo ušetriť a mať podstatne výkonnejšie šesťvalcové BMW, rozhodne nebude jednoznačne v prospech Porsche.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 13.12.2018  01:21

        « Re: Re: Cena

        Ano, jednoznačné to nebude určitě.
        V posledním SPEEDu je srovnáčka CGTS a M2C a pokud by někdo čekal, že M2C bude rychlejší (viz papírové hodnoty motoru) a CGTS zábavnější, tak je to právě spíš naopak:
        "Než se začnete vysmívat malému motoru Porsche, myslete na to, že automobilka se čtyřválcem vyhrála nedávno Le Mans. Ehm, třikrát za sebou. Tohle je rozhodně ten nejrychlejší a nejostřejší čtyřválec široko daleko."
        "Po přesednutí z GTS je sice Competition pořád pocitově těžší a měkčí, ale přední náprava má najednou dost přilnavosti pro všechny vaše chuligánské nápady."
        "Nutit GTS na neznámých okreskách ke stejné zábavě, jakou zažijete v M2C, je šikana. Jakmile ale jedete na přehledném úseku s dobrým povrchem, je Cayman ve svém
        živlu."
        "Chuligán na okreskách. S vlající zádí je M2C fantastická."
        "Čistá stopa je doménou Caymanu. Na známém úseku s dobrým povrchem GTS ukáže M2C rychle záda, pardon výfuky..."
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 13.12.2018  07:44

          « Re: Re: Cena

          Mě to hodnocení přijde naprosto logické, cayman byl v jakékoliv verzi vždycky auto schopné na okruhu mnohem více, než jakékoliv emko, ono v podstatě mnohem více než cokoliv jiného, jestli bych si měl vybrat víkendovku, kterou chci primárně na okruh, pak je cayman jasná volba, to auto potluče i dvakrát výkonější auta.

          Naopak, víkendovka s možností hodit si zadkem na každém kruháči nebo vracáku v serpetntinách, je jednoznačně M2. Competition jsem nejel, ale i obyč. M2 je ve smyslu nejvíc snadno dosažitelné a na řidičovy schopnosti ne příliš náročné záabavy za volantem nejlepší emko za x let. A nejlepší nejen mezi bavoráky, ono je hrubě nejlepší i mezi podobně koncipovanými auty jiných značek.
  • 10 Reagovat !

    foto m-z-

    m.z. 12.12.2018  13:50

    M2C

    Teda po testech redaktora Machally, se kterými jsem měl v některých věcech, dost problém, je tento pro mě velmi příjemným překvapením.

    Postřehy jsou velmi reálné :yes:

    Jinak pitomostí, jako přihrávaní zvuků do repráků, se dá snadno zbavit, stejně jako start - stopu.
    • 02 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 12.12.2018  13:59

      « Re: M2C

      Stěžovat si na poslední testy MM je podle mě hodně liché, nejčtivější testy široko daleko. Ale i tenhle pro mě novic napsal pěkně :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto m-z-

        m.z. 12.12.2018  14:18

        « Re: Re: M2C

        Tak se mrkni, jak kdysi testoval M2, docela amatérismus.
    • 00 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 12.12.2018  14:04

      « Re: M2C

      M2C se mi s manuálem moc líbilo. Nemám zkušenosti, ale u tebe se mi zdála převodovka o něco méně přesná v kulise. Jak jsi to viděl ty sám?
  • 01 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 12.12.2018  13:51

    Por///Mo

    S M2 mám ujeto pár koleček po SKringu za přeopatrným SC s nemožností se opravdu dostat téhle naštvané přišláplé žábě pod kůži. I přesto byla po přesednutí z M3/4 jasně patrná mnohem větší hravost, pevnost a větší zážitek. Je to jako vypustit kance na zahrádku, ryje a ryje, dokud se nenabaží. Pevnější na brzdách, jistější v nájezdu, hravější na výjezdu. Sedí jako dobře padnoucí sportovní bunda.

    Tohle chceme i v příští generaci :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 12.12.2018  14:15

      « Re: Por///Mo

      Jo, ten kratší rozvor je u dvojky znát. Na okresky a okruhy lepší, s adapt. podvozkem zas je M3 pohodlnější než M2 na pasivu a ale zas jako okruhu s trojkou taky zábava je...

      Akorát si je třeba dát pozor, že na karbon střechu u M3/4 nelze nainstalovat nosníky! >:D
      • 00 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 12.12.2018  14:21

        « Re: Re: Por///Mo

        Když jsme u te karbonové střechy, tak na M2C je to docela pálka. Musí se objednat čelní i zadní sklo a práce trvá 8,5 hodiny.
        • 00 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 12.12.2018  15:01

          « Re: Re: Re: Por///Mo

          Ty si objednáš auto a potom strechu menia v servise ako nejaký M Performance doplnok? Správne som to pochopil ?
          • 00 Reagovat !

            foto stealth01

            stealth01 12.12.2018  16:02

            « Re: Re: Re: Re: Por///Mo

            Ano, přesně tak to je. Do výroby to objednat nelze.
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 12.12.2018  16:31

              « Re: Re: Re: Re: Por///Mo

              Tak s prepáčením ale to by som sa im na to vy.ral.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.12.2018  14:40

        « Re: Re: Por///Mo

        Už si s ňou bol na okruhu? Na ktorom?
      • 11 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 12.12.2018  14:42

        « Re: Re: Por///Mo

        M3 i M4 je moc GT, vyměklá na okruh. M2 se mi moc líbila.
  • 00 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 12.12.2018  14:12

    M

    Mám již něco najeto v F80 a měl jsem test drive s M2 N55, ne že by ten minulý motor byl špatný, ale S55 je bestie, která k hravosti může jen pozitivně přispět. Taková ta špetka agresivity. A i ve větším sedanu, s kufry a lidmi na palubě a manuální převodovkou s celkem krátkou šestkou, jezdí na pohodu 9-10 l/100 km.

    Bravo M :-!
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.12.2018  14:45

      « Re: M

      Tak ja neviem, do akej miery bola opodstatnená tá občasná kritika, že M2 nemalo "pravý eMkový" motor a že reálne N55ka nijak nevynikala nad slabšou, ale modernejšou B58 v M240i. To potvrdzovali aj drag races, kde M2 nemala nijak navrch. Samozrejme v reále sa prejavil úplne iný podvozok a naladenie M2. Zdá sa ale, že až táto S55 dala M2ke náskok a jasný odstup od M240i vo všetkých oblastiach.
  • 21 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 12.12.2018  14:27

    Je

    to jedno z aut, ke kterým se asi nikdy nedostanu, a i když toho řidičsky nejspíš můžu litovat, tak celkově ne. Uvnitř se mi totiž zoufale nelíbí. Tenhle interiér na mě fakt ani trochu nefunguje, nádor tlačítky, výdechy a klimou je opravdu hodně divný. A jelikož 99% času tráví uživatel uvnitř, je to docela zásadní nedostatek. Zvenku je M2 opravdu krásné.
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 12.12.2018  14:45

      « Re: Je

      400koní, zadokolka, manuál...chápu, že oproti tvarům interiéru mohou někteří oprávněně namítat spoustu věcí, ale řidičská pozice, sedačky, volant a první tři věci to řeší naprosto spolehlivě ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 12.12.2018  16:53

        « Re: Re: Je

        K čemu je mi to platné, když se mi vnitřek prostě hnusí?
        • 10 Reagovat !

          foto m-z-

          m.z. 12.12.2018  17:47

          « Re: Re: Re: Je

          Zaznamenal jsem připomínky na kvalitu materiálů, osobně s tím žádný problém nemám a neměl jsem ani v 1er.
          Ale, že by nad ním někdo doslova blil, to je pro mě novinka 8-s
          Schválně, který interiér se ti zdá ok?
          • 01 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 12.12.2018  20:11

            « Re: Re: Re: Re: Je

            Nějak jsem si nikde nevšiml "blití", ale proč ne, proč ne?
            • 01 Reagovat !

              foto m-z-

              m.z. 12.12.2018  20:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je

              Pokud se někomu něco hnusí, je to pro mně ekvivalent blití. Já je, že jsem takový názor ještě neslyšel a interiér mi přijde úplně v pohodě.

              Co se teda líbí tobě?
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 13.12.2018  05:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Je

              Tak co se ti ze zábavných aut s podobným charakterem nehnusí ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 12.12.2018  15:04

      « Re: Je

      Za mňa je interiér OK, radšej tlačítka ako šmatlať po dispeji. Perfektný posed a všetko po ruke. No a perfektný M volant.
    • 20 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 12.12.2018  17:02

      « Re: Je

      To abych své STI zapálil, protože to je uvnitř proti tomuto BMW katastrofa.
  • 01 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 12.12.2018  15:25

    Ach jo,...

    ...je opravdu smutné, že zachování pravého charakteru vozů BMW je oslavováno jako že se stal "zázrak". Takové věci jako manuální převodovka, řadový šestiválec či mechanická P brzda by přece neměli chybět u žádného běžného BMW řady 3 a 5 s lepší motorizací! :-O :-O :-O Ten šestiválec samozřejmě není možný kvůli ekoterorismu, ale za nepřítomnost zbylých jmenovaných prvků v drtivé většině nabízených aut se BMW nijak vymlouvat nemůže. :-(
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 12.12.2018  15:38

      « Re: Ach jo,...

      M2, M4 manuál má. U M5 nikomu chybět nemůže.
      • 01 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 12.12.2018  16:08

        « Re: Re: Ach jo,...

        Ale já přece vůbec nemluvím o modeldech M, které jsou pro většinu příznivců BMW cenově nedosptuné, ale právě o běžných, "ne-emkových" verzích! 8-s
        Přece třeba ještě před takovými 20 lety byly manuální převodovka i P brzda zcela samozřejmou sočástí výbavy a řadové šestiválce tvořily většinu baworácké benzinové motorizace! :-O A tak i běžné modely BMW (které taky byly podstatně menší a lehčí" jezdily tak, že sportovně založené řidiče dokázaly uspokojit! 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto dr-Remorey

          dr.Remorey 12.12.2018  21:02

          « Re: Re: Re: Ach jo,...

          Problem bude v tom, ze lidi sou jini nez pred 20 lety. Pohodlnejsi, rozezranejsi. Daleko dulezitejsi bude pro vetsinu zakazniku to, jesli se jim tam snadno sparuje iPhone. A manual? Kvuli tomu 1 z 20 co by to koupil se to bmw nevyplati
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 13.12.2018  07:52

          « Re: Re: Re: Ach jo,...

          Je možné lpět na "tradicích" a vybodnout se na vývoj, i takové automobilky jsou a krásně fungují, například morgan, tam to pořád máš, dřevěný rám kastle na jednoduchém podvozku, kůže, dřevěný volant, když chceš, tak i tříkolka nebo hvězdicový motor. Paráda, jen je problém s tím, že těch aut udají pár desítek ročně, a tak musí stát min. třikrát tolik, co srovnatelně výkonné auto moderní konstrukce. BMW evidentně nechce jít cestou vedoucí k malé, veterány vyrábějící značce. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto MariAchi

          MariAchi 13.12.2018  22:30

          « Re: Re: Re: Ach jo,...

          Prosim, ktere modely BMW byly tak lehci, a nez co konkretne byly lehci?
          Jen namatkou mi tu pod nosem lezi technicak 320i E46 - tedy jednoho z tech 20 let starych modelu, a hmotnost je 1495kg. Dnesni odchazejici touring 320i ma udavanych 1585kg a to je kombajs a ma k tomu automat. Rucim ti za to, ze bys tech necelych 100kg nebyl schopny poznat v zadnem jizdnim rezimu... A porovnavat soucasnou trojku s E36 nechceme, ze ne? To uz by byl fakt ulet moc velkej i na tebe...
          Spotrovne zalozeneho ridice dokaze jakekoliv BMW (no, mozna krome X1 a 2GT) uspokojit i dnes, jen se tim jejich dnesnim rozvetvenym portfoliem musis trochu vic prohrabat.
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 13.12.2018  08:41

        « Re: Re: Ach jo,...

        Může, ty nic nevíš. Ty nevíš ani co je to charakter, natož ten "pravý". Jsi vůbec sportovně založený řidič ? Trocha Radicálnosti by ti určitě prospěla. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 14.12.2018  06:17

          « Re: Re: Re: Ach jo,...

          M5 je pořád sedanem, tedy tím, co primárně používáš na běžné cestování, jen k tomu přidává brutální výkon. Pokud by tam byl high revs V10 jako o dvě generace zpátky, pochopil bych, to byl supersedan s motorem z F1, teď jde o velmi rychlé a schopné přesouvadlo s biturbo V8. Tam si kvedlat neumím ani představit ;-)
          Radicálně by dostal napráskáno i přes neskutečný výkon >:D
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.12.2018  15:39

      « Re: Ach jo,...

      Tak aj ústup od manuálu zrejme môžeš pridať na konto "ekoteroristov", proste s automatom sa dá dosiahnuť nižšia normovaná spotreba ako s manuálom. No a mechanická brzda, tú tému je s Tebou asi zbytočné otvárať. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 12.12.2018  15:48

        « Re: Re: Ach jo,...

        No,dnes by sa mi mechanická ručka celkom zišla keď som nedočávavo išiel rovno na kruháči (Ford) a možno by som to jej pomocou aj dal. Takých prípadov je ale možno 2x za život ;-)
        Arese : v teste je perfektné auto a ty tu hodíš taký negatívny príspevok ;-\
        • 01 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 12.12.2018  16:12

          « Re: Re: Re: Ach jo,...

          Jasně, a jak dlouho toto perfektní auto ještě zůstane ve výrobním programu a za jakou cenu se prodává... :-O
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 12.12.2018  16:30

            « Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

            Ešte je v ponuke a nejaký piatok v ponuke bude.
            Áno , lacné nie je ale dynamické parametre superšportov z dôb nedávno minulých za tretinovú cenu.
          • 10 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.12.2018  16:51

            « Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

            A koľko je pre Teba primeraná cena za 410-koňové šesťvalcové zadokolkové kupé prémiovej značky?
            • 01 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 12.12.2018  16:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

              Tak ještě jednou a doufám že neposled - netvrdím, že jsou emkové bavoráky předražené, ale nelíbí se mi, že manuální převodovku, mehanickou ručku a řadový šestiválec (dohromady tedyí klasické řidičskézážitky) si nelze pořídit i u běžných, méně výkonných verzí, jak to bylo před lety běžné. Už jsi to konečně pochopil? >:D
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 12.12.2018  17:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                Tak ja som si tú kombináciu manuálu, mechanickej rúčky a radového šesťvalca kúpil a nie je to ///M, takže to zjavne stále ide.
                • 01 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 12.12.2018  17:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                  Asi to byla řada 1, že? Ta ale brzy přejde na pohon předních kol.... :'-(
                  • 10 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 12.12.2018  17:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                    1er to nebyla, máš ještě dva pokusy... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 12.12.2018  17:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                  "normálna" 3er. :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 12.12.2018  18:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                    Tak pokud to byla nyní už dosluhující 3er, tak neemkový nástupce s benzinovým šestiválcem (340i) už manuál taky nenabízí a ručku jakbysmet! 8-s :no:
                • 10 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 12.12.2018  19:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                  ....koupils "posledního mohykána"....... ;-) ....teď už nejde a už nikdy nepůjde.....R.I.P. manuál s šestihrnkem .... ;-\ Exc. M2, M4 a časem možná i nová M3....možná..... ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto DonVito

                    DonVito 13.12.2018  18:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                    Myslim, ze zatim neni tak zle :-)

                    [odkaz]

                    Jinak pro me byl posledni mohykan jak pises, ale bez turba.
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 13.12.2018  07:58

          « Re: Re: Re: Ach jo,...

          No jo, jenže ford je předokolka, kdy jsi při jízdě se zadokolkou použil ručku? Já nikdy, ani při blbnutí na sněhu, zadokolce stačí plyn a brzda, ručku pro jízdu nepotřebuje. Reálná situace, kdy by mělo smysl ji použít, je potřeba rychlé otočky o 180 stupňů. Musím říct, že za 30 let, co jezdím, jsem v provozu na silnici takový manévr nikoho dělat neviděl. Ale možná je Arese řidič zločineckého gangu nebo prostě jen moc čumí na televizi. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 13.12.2018  08:31

            « Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

            Nj, nějakou zadokolkou Areseho do kouta nezaženeš. Maximálně se zase dostaneme k vyjádřením typu "je pro mě řidičský rituál při nasednutí pohladit ručku". ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 13.12.2018  09:26

            « Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

            Však preto som aj spomenul Ford že to predokolka. A ono ani moc nejde používať ručku pretože ESP.
            Inak >:D >:D >:D za ten gang
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 13.12.2018  10:04

            « Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

            Ja som sa po 4 rokoch vrátil k mechanickej parkovacej brzde a popravde ma to niekedy obťažuje. Ako píšeš ešte nikdy som v premávke neťahal ručnú a pri normálnom použití na to, na čo je určená, musím presne rátať, na koľko zubov som ju zatiahol, pretože keď nezatiahnem presne na 5 zubov, tak sa môže auto pohnúť, čo sa mi už párkrát stalo a ja som musel na pobavenie kolegov skákať šípku do auta, aby som ho zabrzdil. To proste pri elektronickej nehrozí. A ako malý bonus elektrickej brzdy je to, že ju môže v prípade núdze zatiahnuť aj spolujazdec a auto krásne rovno zabrzdí (pri ručnej ide okamžite do hodín).
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 13.12.2018  12:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

              Tak pokud musíš při zatahování ručky "presne rátať 5 zubů", aby se ti auto nerozjelo, tak ji prostě máš špatně seřízenou - moc volnou. To je celé! Doporučuji ti navštívit servis! >:D
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 13.12.2018  16:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                Ja to za vadu nepovažujem, nikde nie je definované, že ručná má fungovať už na druhom zube. Len podotýkam, že na elektrickej som nemusel nič podobné riešiť, proste som stlačil tlačidlo a o zvyšok sa postarala elektronika. Simple as that.
                • 11 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 13.12.2018  18:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                  Naopak, výrobce každého auta s manuální ručkou v servisním manuálu výslovně určuje, na kterém zubu má správně seřízená P brzda začínat zabírat. ;-) P.S. Ano, el. ručku začneš řešit později, až když ti vypoví službu její elektromotor. Ale pak to bude cenová raketa! >:-[]
                  • 01 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 13.12.2018  18:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                    Pokazit se může všechno, včetně mechanické ručky. S tou tvou "filosofií" doporučuji zkusit k přepravě jízdní kolo, samozřejmě bez přehazovačky, elektriky a hydrauliky.
                  • 00 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 13.12.2018  20:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                    V tomto ti dám za pravdu, výmena na P 508 38t Kč v autorizáku. Koľko by stála oprava mechanickej ručky ale neviem.
                    • 00 Reagovat !

                      foto m-z-

                      m.z. 13.12.2018  20:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                      Sis nechal dát pozlacenou, jo? :-O

                      Jinak já používám ručku opravdu svátečně, takže je mi fuk, jaká je.
                      • 00 Reagovat !

                        foto speedfred

                        speedfred 13.12.2018  22:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                        Na aute už moc nejazdím ale kolega a mali tam meniť všetko komplet obidve strany.Je to automat a v nejakom kopci je asi tej západke lepšie pomôcť ručkou.
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 13.12.2018  20:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo,...

                  Já su ze staré škole. Zátáhnu brzdu a zařadím jedničku...... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 13.12.2018  08:33

          « Re: Re: Re: Ach jo,...

          No vidíš, kdyby se ti to povedlo, mohls být první člověk, co dokázal otočit galaxií. :yes: >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto stealth01

      stealth01 12.12.2018  16:54

      « Re: Ach jo,...

      Už jsem se lekl, ze dneska nebude mechanická parkovací brzda... ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.12.2018  17:14

        « Re: Re: Ach jo,...

        Je fajn, že človek stále má nejaké istoty. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 13.12.2018  07:19

      « Re: Ach jo,...

      Vysvetlíš mi nevyhnutnosť ručky pri zadnom náhone?
  • 01 Reagovat !

    foto pendoch

    pendoch 12.12.2018  15:33

    .

    M2 je nejmenší zástupce rodiny M... Není M1 nejmenší?
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.12.2018  15:37

      « Re: .

      Aká M1? Myslíš ten superšport bez nástupcu vyrábaný v 70. a 80. rokoch minulého storočia? ;-) [odkaz]
      • 01 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 12.12.2018  15:38

        « Re: Re: .

        Myslí 1M Coupé, předchůdce M2 ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.12.2018  15:41

          « Re: Re: Re: .

          Ja viem, len mi nahral na smeč s tou M1. Ale ani tá 1M sa nevyrába, takže skutočne je M2 najmenší vyrábaný ///M model.
    • 10 Reagovat !

      foto MrBeranek

      MrBeranek 12.12.2018  21:18

      « Re: .

      A čo si, Kefalín, predstavujetě pod takým pojmom "nejmenší"? M2=1M Coupé (velikostně), akorát že stávající řada 1 v kupé se už jmenuje řada 2.

      Musím ale říct, že M2C vypadá dobře a pojede ještě líp (neměl jsem možnost se svézt), nicméně M2C za 1M nevyměním. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto ProchyTom

    ProchyTom 12.12.2018  21:01

    Re: Re: Re: Re: Re: Cena

    Co to je za *? Srovnavat ojeb a amaterskej pristup v servisu s mezilidskyma vztahama? Navic je to az druhej duvod ze tam nejezdim. Hlavni duvod je ten ze nejsem levej a udelam si to sam. Ale chapu. Mega na auto pro zabavu bude cesky pepiky vzdycky * a proto budou pendlovat po netu a blejt srajdy.
    • 10 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 12.12.2018  21:41

      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

      Prochy, tady máš srovnávací test, počti si
      [odkaz]
      ten Cayman je podle mého vážně pro muže do 160 cm a 75 kilo. M2 bude celoročně použitelný vůz.
      • 00 Reagovat !

        foto ProchyTom

        ProchyTom 12.12.2018  21:57

        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

        Jo to mam projety nekolikrat. A prave tenhle test mi rika ze ja vykon nevyuziju. Nechci jit sice pod 200kw i kdyz to je zjednodusene receno, ale ani nemusim mit 300kw. Svez jsem se v boxsteru s 6valec a parada. To auto zataci samo a ten motor co huci za hlavou je mazec ale neotravuje to. vykon beru jako nutnost ale nehonim kw za kazdou cenu. Chci spis videt za co jsem utratil penize a to mi bmw m2 neda. Nejsem strelec a nechci to honit bokem a kdyz sedim v m2 tak vidim svoji starsi 330d. Je to mozna smutny ale je to tak. Za mega uz chci vic nez jen vykon.
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 12.12.2018  22:16

          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

          Dovolil bych si překvalifikovat tvoje tvrzení na:
          "chci, aby bylo vidět, za co jsem utratil svoje peníze":)
          Jinak tě znám z motorkářů, a věř mi, že sem chodí jiné publikum, jezdící i finančně náročné vozy a místní diskutující jsou až na vyjímku řešící auta, ne majetkové poměry. Takže nějaké hejty typu "auto za mega a český pepík" tady vážně nečekej.
          • 00 Reagovat !

            foto ProchyTom

            ProchyTom 12.12.2018  22:28

            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

            Kdyz kupuju auto tak posuzuju spoustu veci. A to jak se uvnitr cejtim jak vnimam kvalitu zpracovani je jedna z nich. No kdyz sem mel Mustanga tak si vetsina lidi myslela ze sem za vodou. Takze ver ze nepotrebuju znat nazor lidi okolo a zda jsou prachy videt. Chci si udelat radost a chci to nejlepsi.
            • 10 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 12.12.2018  22:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

              No máš minimálně zajímavé kritéria. Chceš sportovní auto, ale nechceš to honit bokem. Chceš to nejlepší, ale řešíš, jestli nebude stát servis auta poměrově k jeho pořizovací ceně. A když vidíš M2, tak ti připomíná 330D. Asi by ses v nějakém musel svézt, abys přišel na ten rozdíl:)
              A samozřejmě, je ti samozřejmě jedno, co si myslí ostatní... cituji:)
              " Sice v zakladu, ale mit Bmw ktery ma kazdy, nebo Porsche je rozdil."
              • 01 Reagovat !

                foto ProchyTom

                ProchyTom 12.12.2018  22:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                Tohle nikam nevede. Stejne jako na motorkari.cz Mel sem 330d a uvnitr je to stejny jako M2. Chci sportovni auto protoze mam rad rychlost a libi se mi ale to neznamena ze musim litat bokem. Kolik lidi to honi-umi bokem? Jinak ano na okruh si zajedu kdy chci, mam to zadarmo. No a BMW uz sem mel nekolikrat a chci zmenu a neco vyjimecnyho. Ale pro sebe ne pro ostatni. Mej se cau
                • 10 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 12.12.2018  23:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                  Ano, interiéry BMW jsou si podobné stejně jako je podobný interiér třeba Macanu a Caymanu. Ty bys rád Porsche, ale olej se bude měnit nad kanálem. A jezdit se s tím bude jenom rovně, protože utrhnout to je neuvěřitelné umění určené jen závodníkům. A chceš něco výjimečného, a to bude pětiletý Cayman, servisovaný samodoma, podle návodu z youtube. Naleštěná bída, neříká se tomu tak? Hlavně, že to děláš pro sebe a ne pro obdiv okolí:)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 13.12.2018  08:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                    Ty jsi tak zlý... >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 13.12.2018  08:55

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                      Já si prostě myslím, že pro koupi Caymana by měla být trochu vyšší motivace než jen to, že chci Porsche. A pak se divím, že ne jenom svíčky stojí ranec, ale že i havarijní bude vyšší než u BMW, a jezdit ho bez něj je nejspíš trochu hazard. A že M2ka by mohla naprosto totálně splnit požadavky člověka, co chce sportovní auto, ale že by mu podobnou službu mohla prokázat i 140i/240i...
                      • 00 Reagovat !

                        foto DonVito

                        DonVito 13.12.2018  19:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                        Heled ja si myslim neco podobneho.

                        Ale to neznamena, ze se tady budu s nekym dohadovat.

                        Vkus interieru, vlastni servis atd. to jsou vsechno subjektivni zalezitosti.

                        Nazor ProchyToma beru :yes:
                        Kdyz sem chodis diskutovat ;-) , tak ho zkus pochopit i ty, Migu.

                        PS Mozna, ze podobnou sluzbu by zvladla i GT86, Z370, nebo Genesis coupe >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto stealth01

                          stealth01 13.12.2018  19:41

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                          To nedá... ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Mig-35

                          Mig_35 14.12.2018  10:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

                          asi mě trochu nadzvedl ten komentář o tom, že bude mít auto za mega a spousta českých pepíků to nemůže vydýchat...
                          ale pořád jsem diskutoval myslím si, a nikoho jsem neurážel.
                          Protože jeho příspěvek byl v podstatě o tom, že Cayman je Porsche a Porsche je víc než BMW a on chce to nejlepší - jenom k tomu pak dodal, že servis je drahý a chtěl potvrzení, že to tak není:)
  • 01 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 12.12.2018  22:56

    Takových Bmw s kšiltovkou dozadu už tady bylo

    pche, to taková zcela nová Scala a s patnáctistovkou >:D to je hned jinačí káva :-! >:D
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.12.2018  05:09

      « Re: Takových Bmw s kšiltovkou dozadu už tady bylo

      Běž doprčic s tímhle xindlovstvím. :no: :-!
      • 00 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 13.12.2018  15:42

        « Re: Re: Takových Bmw s kšiltovkou dozadu už tady bylo

        tam byl smajlík ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 13.12.2018  21:24

    Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

    Určitě o dost lépe napsané než před 2 lety v září 2016 od mistra Máchaly, který jakoby s tím autem jezdil tak na 50%, když pak napíše že má auto 3 režimy nastavení podvozku od tvrdý, přes hodně tvrdý a ultra tvrdý >:-[] >:-[] Při tom má jen jedno nastavení, stejně jako M2C. Ale chybička tam asi je, předchozí "klasická" M2 má 500 Nm při ovesrboostu, a ne 465 Nm jako se uvádí. Rozdíl je 50 Nm mezi M2 a M2C. Hrozně ale vypadá ten větší tlumič výfuku vzadu na nové M2C, právě kvůli podělaným emisím. Také zvuk je o hodně horší, než mám na mojí klasické M2 (slyšel jsem 2x naživo). Každopádně možnost lepších sedaček a větších 6-ti pístkových brzd je super, to mi chybí.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 14.12.2018  06:24

      « Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

      Řešení bude Akrapovič, FI Exhaust nebo Remus ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 14.12.2018  10:44

        « Re: Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

        No neviem, pradeda to už trochu pozeral a s filtrom pevných častíc tá výmena výfukového potrubia nebude taká jednoduchá. Možno samotná koncovka resp. zadný tlmič (to je ale také polovičaté riešenie), ale keby som chcel cat-back (ako som mal na GTI), nebodaj komplet rovno od zvodov, tak to bude troška (dosť) problém.
        • 00 Reagovat !

          foto MrBeranek

          MrBeranek 14.12.2018  13:25

          « Re: Re: Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

          A ten filtr není na svodech? On je na středech? Když by člověk dekatoval svody, tak to by ten filtr šel, to je jasný, ale když vezmeš cat-back, tak vyndáš i ten filtr?

          Ale asi máš pravdu - [odkaz] vypadá to, že ten filtr je na středech spolu s resonátorem, takže cat-back bude znamenat zahodit filtr. Hmm...
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 14.12.2018  17:34

            « Re: Re: Re: Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

            Jj, vyzerá to na GPF v strede a to je zlé pre aftermarket výfuky, pretože sa bude musieť zasahovať do filtra a jeho určite háklivého nastavenia. Jasné, že veľké firmy ako Remus skôr alebo neskôr príde s riešením, ale bude to o hodne komplikovanejšie a teda aj drahšie. No a pre menšie firmy ako slovenská A-M-A exhausts, kde som si ja dal robiť cat-back, to obávam sa bude ťažko prekonateľný problém. 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto MrBeranek

              MrBeranek 14.12.2018  18:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

              No, Akrap píše, že jejich midpipe prostě nahradí tu stávající včetně filtru, akorát se musí sáhnout do jednotky kvůli čidlům na měření zpětného tlaku ve výfuku. Nic, co by nefungovalo dneska při odstranění primárních katů na svodech. Tak jako se dneska zahazuje kat, tak se zahodí ten filtr, řídící jednotka dostane novou mapu a bude.

              Otázka spíš zní, jestli to bude vizuálně poznat na koncovkách, tzn. jestli bude snadné zanášením se koncovek sazemi poznat, že to tam není. ;-) Se uvidí. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto DonVito

            DonVito 14.12.2018  17:43

            « Re: Re: Re: Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

            Zahodit filtr..

            Jj, takovej "tuning" mam nejradsi :no:
            Kdyz konecne Winovi ubyde duvod proti benzinu, tak se najdou tobe podobny.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 14.12.2018  18:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

              Ja tam na rozdiel od Teba nevidím, žeby to MrBeranek zamýšľal urobiť, len konštatuje, že aftermarket cat-back bude znamenať nutnosť odstránenia GPF. Pre mňa osobne je to koniec špekuláciám o výmene výfukového potrubia pri autách vyrobených od 9/2018. Ešteže moje auto je 3/2018 a ešte sa ma to netýka. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto MrBeranek

              MrBeranek 14.12.2018  18:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

              Aby ses nezbláznil, DonVito. Dodnes to moderní auta neměla a nepotřebovala (třeba i ta M2 s původní N55kou) a umírali jsme snad smrady nebo co? Najednou to potřebujou? Je to jen buzerace. Samozřejmě, že když ten filtr bude na středech, tak ho zahodím. A možná půjde i s primárním katem na svodech. Tyhle serepetičky jen kazí zvuk a projev motoru a do auta mi nesmí, resp. z něj musí co nejdřív ven.

              Moderní katy motor neskutečně dusí. Když jsem ho vyndal ze svodů na motorce, byla jako proměněná.
              • 00 Reagovat !

                foto DonVito

                DonVito 14.12.2018  22:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

                Jo, to ze to kazi zabavu a zvuk je blby. ;-\
                U takovyho auto jako M2 obzvlast.
                Ale ja jsem s tim nejel, tak nedokazu posoudit, o kolik se to zhorsilo.

                Ale to, ze tam ten filtr zacali davat asi nejakej duvod mit bude..

                Myslim, ze problem bude hlavne s tim, ze to je prvni generace. A tezko rict, co od toho cekat dal. Uvidime, jak to bude s novou M3. Ale ja myslim, ze uz se pouci :-)

                Podle me problem s casticema nebude tak spatny jako u dieselu, na druhou stranu, kdyz se podivas na vyfuky primovstrikovych benzinu, tak je videt, ze saze vznikaji...
                A tuning typu odstranit filtr proste nemam rad ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto m-z-

                  m.z. 15.12.2018  10:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

                  Vzhledem k tomu, jaké kamna se beztrestně pohybují na silnicích, je odstranění filtru, jen neškodná kratochvíle.
                  • 00 Reagovat !

                    foto DonVito

                    DonVito 15.12.2018  14:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lépe napsané než před 2 lety na M2, jen jedna chybička..

                    No to je bohuzel pravda :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Lenovo má novou řadu rodinných tabletů s Androidem. Výhodou je hlavně cena

Lenovo má novou řadu rodinných tabletů s Androidem.…

Lenovo na konci loňského roku obnovilo tabletové portfolio. Do nabídky na našem trhu se dostala trojice cenově…

Chcete miminko? Jak má podle vědců vypadat sex, se kterým se to podaří?

Chcete miminko? Jak má podle vědců vypadat sex, se…

Podle aktuálních statistik se dnes s problémy s početím potýká zhruba šestina párů. Příčin je mnoho, od různých…

 

iSport.cz

Nejlepší basket kariéry? Čísla nelžou: Satoranský bez Walla zatím září

Nejlepší basket kariéry? Čísla nelžou: Satoranský…

No Wall, no problem. Alespoň zatím. Washington Wizards završili pondělním vítězstvím 101:87 nad Detroit Pistons…

Pavelec: Hokej? Ty nervy mi nechybí. Dal se na víno a spoluvlastní sklípek

Pavelec: Hokej? Ty nervy mi nechybí. Dal se na víno…

Odchytat ještě dvě utkání, měl by Ondřej Pavelec na svém kontě v NHL čtyři stovky zápasů. Nestane se tak, do…

 

Reflex.cz

Francouzské žluté vesty mají zvláštního nepřítele: Poškodily 60 % kamer na měření rychlosti

Francouzské žluté vesty mají zvláštního nepřítele:…

Když byla v minulém roce na mnoha silnicích ve Francii snížena povolená rychlost z 90 na 80 kilometrů v hodině,…

Špionážní seriál Bez vědomí na pozadí československých socialistických osmdesátých let

Špionážní seriál Bez vědomí na pozadí…

Ve špionážním seriálu Bez vědomí, které se odehrává v 80. letech v Praze, si zahrají Hattie Morahanová (Kráska a…