Prostřední SUV mnichovské automobilky dostalo v rámci faceliftu nový vznětový dvoulitr o výkonu 140 kW. V kombinaci s osmistupňovým automatem je vyloženě na pohodu.
Nechápu, který manažer firemní flotily začne zařazovat vozy typu SUV... Vždyť je to naprostá pitomost. Pro firmu samé nevýhody postavené proti maximálně osobním preferencím uživatele...
Auto v cene 60tis+ euro nejspise nedostane obchodak, ale vyssi manazer a na osobni ucely. Pokud to je benefit tohoto typu tak je zadouci aby si zamestnanec vybral co chce ne co se hodi do kramu manazerovi firemni flotily.
Jenom bych asi opravil, že určitě to nedostane jen na osobní účely. Pravidlem bývá, že takové auto se může používat k soukromým cestám, pak se k platu přidaňuje 1% pořizovací hodnoty, tedy v tomto případě 16.078,- Kč (pokud je plat 100 tis. daně se platí z částky 116 tis.) ... a spotřebované palivo (na soukromé cesty) se také platí.
Působí to jako ledvina s psím uchem. Designér by řekl, že ty uši mají připomínat rychlost a chytrost šelmy. Designéři umí dokonale obkecat ty svoje nepodary.
tato docasna moda kedy sa svetla zlievaju s maskami casom pominie.... casom budu v mode mensie kompaktnejsie svetlomety podla mna.... uz pohlad na novy a stary sportage je jasne rozoznatelny ze kde je "buducnost" a co je uz "veteran"...
u bmw ale ta maska vystupuje vonku trosku smerom dopredu pred tie svetla takze nevidim nejaky velky problem... nevyzera to zle.... ani svetla nie su predsa len este nejako prehnane velke..... aktualne toto riesenie vyuziva niekolko znaciek a automobilov .. nieco podobne ma aj tucson .. neskutocne natiahnute svetla az po masku az to miestami hlavne sikmo spredu a zboku neposobi dvakrat pekne
a este to chvilu potrva... ale vsadim sa ze tato moda casom vyrobcov prejde ... a svetla uz budu kompaktnejsie ... stylovejsie ( vid ten citroen C6 vedla v clanku .. alebo spominany novy sportage )
taky jsem si myslel, než jsem se s novou X1 svezl na akci BMW v peci pod Sněžkou. Auto vypadá nádherně, ale ten rozdíl chování na limitu (u všech vyzkoušených modelů této platformy) proti klasickému xDrivu je přinejmenším nepříjemný. Takže jakkoliv jsem si na novou X1 dělal zálusk, tak za mě :no:
Limitem nemyslím driftování, ale to, jak předvídatelně se auto zachová na hranici adheze. A jak jsem zvyklý na xdrive, tak mě X1 i Tourery nepříjemně překvapily. Když jsem viděl i ostatní účastníky na dráze, měli všichni s touto platformou největší práci vyrovnat prudkou změnu směru (s vypnutou elektronikou). Nic víc jsem tím nemyslel, ale pro mě to bylo rozčarování.
Všechna auta s přizdvihlými podvozky a awd projedou v terénu víc, než na co si majitel troufne.
Problém X3 20d je jinde, nevím jak s tím novým dvoulitrem, ale s tím předchozím to byla varianta hodná označení nejhorší vyráběné BMW, aspoň pro mně. Poskakující podvozek, který se nakláněl, hlučný motor slabý na tu váhu, standardní řízení na hov.no, kdyby na to někdo plesknul znáček hyundaie, klidně bych věřil. Zajímavé, jak rozdílné to auto je se šestiválcem a adapt. podvozkem, adapt. řízením, ale verze 20d v obvyklé specifikaci je sh.it. ;-)
konecne nazor niekoho, kto autami aj jazdi.
V kontexte standardnej X3 je nutne dodat, ze v 90% pripadov sluzia ako auto pre zenu do mesta. Je uplne jedno ci sa to naklana a ci to ma gumove riadenie.
Odskakujici podvozek a slaby motor? Hm a ja jsem si rikal, ze tim nejvetsim problémem je, ze je tak kreténsky neforemni auto...
Predesla generace nebyla krasna, ale bylo to takove uprimne nehezke auto, tohle chtelo byt hezci, ale nejak se ty proporce nepovedly.
U X5 ten design dozral, u X3ky ne, a ted ke vsemu i tu povedenou malou botu X1 prebouchali, a nejsem si jistej, zda to je krok k lepšímu...
No nevím, nevím, s X5 bych to dozrání viděl trochu jinak. Asi tak, že bych zachoval kratší body s 5ti sedadlovou verzi a přidal delší 7mi sedadlovou verzi. Kompromis tak docela nevyšel a F15 už není tak pohledný jako E70 a už zdaleka ne jako E53, který byl podle mě nejhezčí. Vše dané délkou kastle. :-! F15 je ale, co se týče tuhosti povozku, nejpohodlnější. :-!