Nevím jak redakce, ale já proti němu mám všechno myslitelné na světě. Kdo tuhle zvrhlost vymyslel a prosadil do aut, mobilů a počítačů, byl řádný blb. Za jedno je to neskutečný magnet na špínu, otisky prstů a mastnotu. Za druhé to vypadá děsně. Za třetí je to výborný zdroj odlesků, se "štěstím" vždy v nejméně vhodnou chvíli.
nerozumiem, co je presne na convers+ obtiazne? zlozite ovladanie? mam ho tiez v smaxe, ale orientovat sa v nom mi nerobi ziadny problem .... zvlastne ... inak smax je fakt super vozenie :-)
tak tak..to byl muj druhy dotaz....co je na tom sloziteho...mam ho v Mondeu...a plně využity a nic sloziteho tam neni :-) mozna je neco zdlouhave, tot tak vse.
Jednoducho niektori ludia ludia nedokazu ovladat elektroniku a najlepsi mobil pre nich je jednoducha Nokia. Tym nemyslim autora clanku, ale to ze sa mozno snazi poukazat ze aj taki zakaznici existuju.
uznavam, ze existuje pomerne vela ludi, ktorym podobne technicke vecicky nemusia uplne vyhovovat, ... mozno, niekedy sa clovek mozno musi zbytocne dlho preklikavat, ale vsetko ma zobrazene na jednej obrazovke, nemusi si pamatat, ako jednotlive polozky po sebe nasleduju .... :-)
tak tak, ani po tolkych rokoch nestratil nieco do seba .... minule som pozeral na vedla seba zaparkovany s max a novy sharan ... po dizajnerskej stranke bol vitaz hned jasny :-) (dufam, ze ma tu skalni VW fandovia neukamenuju) ....
Proč by tě měl někdo kamenovat. Jednak S-max až na čelní partie vypadá opravdu dobře, jednak konkurencí sharanu je mnohem více galaxy, a tam už to designově pro ford nevyznívá. ;-)
jo, uznavam, ze priamou konkurenciou sharanu je u forda galaxy .... ale v tom dizajne sa asi nezhodneme, a to nie som ziadny tvrdy zastanca fordu, skor som na japoncov :-):-) ... pokial ide o tu celnu partiu, mate pravdu, tymto FL im to nejako "uslo" ...
To myslite vazne ze porovnavate sharana s S-maxom? Sharan je konkurent Galaxy a nie Smaxa.. S-max je kategoria auta ktore nema nikto. Je to mensie ako obludy typu sharan ci galaxy a zaroven vacsie ako C-max ci touran. Jedine realne zrovnanie mozeme mat s Picasso ci zafirou.
S-Max je jedinecny kus auta a velmi mu fandim, dynamicke, priestranne a zaroven vynikajuce jazdne vlastnosti ktore si clovek uzije!!
Myslím, že porovnávat S-MAX se Sharanem je uplně v pořádku. On rozdíl mezi S-MAXem a Galaxy je naprosto minimální, v podstatě jen ve výšce - s-maxu víc klesá linie střechy a zadní víko má víc skosené sklo. Jinak rozdíl v délce 18mm je daný akorát tak tvarem nárazníku, ale ne rozdílem v konstrukci. To že Ford nabízí dva "stejné" modely byl před 5 roky velký risk, který se mu nakonec velmi vyplatil :yes:
S-MAXem (před FL) jezdím ke své naprosté spokojenosti. Holt už musím ocenit i takové věci, jako že do kufru se vejde nesložený kočárek a oba psi :-)
Ano suhlas, su to takmer identicke auta, uz to pisali vo viac clankoch rozdiel je len v naladeni podvozku a v skosenej streche od zadnych sedadiel. V prvej polovici su tie auta uplne rovnake.
Pokud právě porovnám S-max a Galaxy, tak já vždy zatím skončil u Galaxy, už mám druhé Galaxy od roku 2006. A to právě kvůli prostoru, v Galaxy je o hodně více prostoru, především v druhé řade nad hlavou (mám skoro dva metry :-) a ve třetí řadě si pohodlně sednu i já, kdežto do s-maxe se do třetí řady vejdou max děti nebo někdo malý. Dále sedadla ve třetí řadě jdou v Galaxy posouvat dopředu a dozadu, dle potřeby. Okení airback zasahuje až ke třetí řadě, v S-maxu pouze k druhé řadě, a ještě pár rozdílů se tam najde (přídavná klima pro Galaxy pro třetí řadu apod.).
Takže pokud chci pětimístné vozidlo volil bych S-max, pokud plánuji jezdit s více lidmi, popř. vozit více nákladu, tak určitě se vyplatí Galaxy.
Zda S-max či Galaxy řeším při každé objednávce, a pak vždy když si postavím vedle sebe kufr Galaxy a S-maxe, popř. si vlezu dovnitř, tak pak teprve je vidět, jak je S-max "malé" auto, nebo Galaxy "velké" :-)
Zlob te se na mě jak chcete, ale S-max má ke sportu stejně daleko jako na měsíc. Ano ve své kategorii je to poměrně agilní auto, ale titulek ve smyslu "spotřeba vs. sport" mi přijde úsměvný.
Som S-Max vlastnik uz viac ako rok a zatial velka spokojnost. Kedze som chcel minivan ktory by ale jazdil a vyzeral dobre, v podstate som sa ani medzi viacerymi autami nerozhodoval, skor som sa snazil zjednavat u roznych slovenskych autopredajcov ale moc som nepochodil. Co sa tyka jazdy, je pravda ze to sportove auto urcite nie je, to ale neznamena ze na to co to je jazdi stale super. System convers som vyskusal pol minuty a nevyhovoval mi a zdal sa mi zbytocny, tak som si ho do vybavy nedal (mam vybavu trend plus doplnky), stredova konzola - ano mohla by byt aj krajsia, najvacsi nedostatok je ze ma male pamatove gombiky na radiu, tym padom pouzivam len gombiky na volante, motor - 140k diesel - super, v meste zerie 7.5 a stale to ide dole, o 3 triedy lepsi motor oproti mojej 1.6l 115k benzinu v C-Maxe, ak by som kupoval S-Max opat, urcite idem po tej 163 alebo 200k alternative. Mam tam este klasicky automat - tiez uplna spokojnost. Jedina skutocna vec co mi chyba je moznost 4x4, prave kvoli tomuto som sa tesil na novy Sharan, na fotkach sa mi zdal este ok, ale teraz ked ho vidim v reale, tak maximalne sklamanie, cize ked pride cas vymenit auto, tak asi budu len 2 alternativy: Novy S-Max s tym ze budem zmiereny s absenciou 4x4 a budem sa vytesovat z 200k diesla, alebo kupim ojazdenu MB-R...
ja som s nim tiez velmi spokojny, kupil som ho rok a pol dozadu, titanium + executive business pack 2, automat 103 kW ... je to diesel a to je asi jedine, co na tom lutujem ... teraz by som takmer urcite bral ecoboost (mozno az ten 240konovy) ...
SUV 4x2 dává v kompaktní karoserii na městský a příměstský provoz v rámci tradičních evropských měst tím větší smysl, čím nižší jsou přední a zadní nárazníky aut.
A to minimalne...dalsi duvod je pri vyssi stavbe kratsi delka, a tim lepsi prehlednost a pro zeny lepsi moznost zaparkovat :-) atd... Kazde ma sve pro a proti..jkao vzdy :-)
Lepšia prehľadnosť z SUV? Ale to snáď nemyslíš vážne. Naopak, relatívne malé okná vysoko nad cestou znamenajú väčšinou horší prehľad v tesnej blízkosti auta a ťažšie parkovanie. Pomôcť môže akurát to, že spoza volantu vidíš prednú kapotu.
Menšia dĺžka - na to si ako prišiel?
Vidím skôr negatíva do mesta - SUV sú zvonka väčšie, zvnútra to často veľká sláva nie je. Z auta nebýva vždy dobrý výhľad. Čiže rozmery a proporcie v súvislosti s parkovaním asi príliš nepomáhajú. SUV sú obvykle ťažšie a potrebuje silnejšie motory, takže treba počítať s vyššími nákladmi na prevádzku, aj vyššou nákupnou cenou.
Skús mi oponovať pozitívami do mesta, možno som ignorant, ale ostávajú mi skryté.
Tiguan, RAV, Kuga jsou stejně kompaktní jako třeba Scenic. Malá okna jsou relativní a ne u každého modelu. Pokud je pohon 4x2, pak většinou není hmotnost o tolik vyšší než u porovnatelného MPV. Vyšší cena souvisí s trendností tohoto druhu vozidla.
Vieš, že ani nie? Ani nepamätám, kedy naposledy som bol v meste nútený vyjsť na obrubník, alebo naň dávať pozor a zastať kvôli nárazníku ešte pred ním.
Uvidime co ukaze buducnost ked bude mat nove mondeo 4x4 tak si myslim ze uz ho dostane aj galaxy a S-max, kedze su na rovnakom podvozku. Snad to tak bude.
Jsi ochoten přiznat, že potenciální implementace pohonu všech čtzř kol by byla primárně kvůli prodejům směřována na Mondeo? Co to má společného s představením?
Nu ja bych byl rad , kdyby pohon vsech 4 byl na vyber tam i tam :-) Jen , ze veta" jestli bude mit mondeo 4x4 tak, ze ho dostane i Galaxy..atd :o)) tak jsem jen upozornil, ze posledni generace byly uvedeny naopak...nejprve MVP pak Mondeo....coz samozrejme u nove muze byt naopak ;) neboj nic vic nic min...
A samozrejme chapu, ze primarne to budou vyvijet pro nove Mondeo ..tak jako vetsinu technologii :))
"Při nastupování narazíte (někdy bohužel doslova) na nižší výšku vstupního otvoru." - preboha, aspoň redaktori by mali mať pravidlá jazyka a štylistiky naštudované. Výška nemôže byť nižšia ani vyššia, len väčšia lebo menšia. Stredoškolské učivo.
"Ve třetí řadě je dost místa jen pro nedospělého pasažéra." - Toto konštatovanie je dosť nepresné. Dnes predsa dieťa potrebuje autosedačku, a vyžaduje tým pádom toľko miesta, ako dospelý pasažier, ak nie aj viac. Dieťa bez autosedačky má minimálne výšku 150 cm alebo váhu 36 kg - čím už k dospelákovi naozaj nemá ďaleko. Sedačky v tretích radách tým pádom poslúžia skutočne len úzkemu okruhu možných pasažierov, čiže najčastejšie sú viac-menej - na prd.
"Když si vystačíte jen s šesti místy, zbývá podle naší zkušenosti vzadu dost užitečného objemu pro všechna zavazadla." - sorry, čo znamená pojem "všechny zavazadla"? pripadá mi to, akoby o dojmoch z auta písala teta zo zelovocu...
"Dokud pohybem VZAD (!) nedáte voličem převodovky pokyn k přeřazení nahoru..." - konečne na to niekto prišiel, že je to logickejšie a pre vodiča prirodzenejšie ako v opačnom garde.