Diskuse

Land Rover Discovery 3.0 Td6 HSE – Nevyměknul!

30.8.2017

Páté vydání Land Roveru Discovery shodilo téměř půl tuny, pod vizáží SUV ale stále schovává poctivou off-roadovou techniku. Vyzkoušeli jsme verzi se šestiválcovým turbodieselem o výkonu 190 kW.

 

  • 142 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 30.08.  13:58

    ;-\

    Takové hezké a svébytné auto to bylo..... co mu to provedli? Zezadu vypadá jak pojízdný panelák ([odkaz] a předek má drsný široký nárazník a na něm sedí vyměklá kapota z Evoque :-(

    Přitom Disco Sport takto neforemný není....

    • 11 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 30.08.  14:10

      « Re: ;-\

      mno ak by som odpoveď poňal marketingovo, tak design priblížili súčasnému smerovaniu značky. :-) Nehíkam nadšením, ale aspoň sú tie modely ľahko vizuálne rozpoznateľné. :-)
      • 111 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 30.08.  14:28

        « Re: Re: ;-\

        Jo, jakože Discovery je už z dálky ošklivý? >:D Už jsem měl tu čest a jak mi k minulé generaci přišlo nadčasové použití hran a i zezadu auto prostě působilo majestátně, tak tady to nefunguje, alespoň za mne ne...
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 30.08.  15:03

          « Re: Re: Re: ;-\

          ono to vlastne uz ani nie je tak prisne hranate .... ked sa na to pozrieme zblizka tak vsade uz vidime zaoblene linie... akurat ten batoh vzadu je fakt az prehnane "vysoky"...
        • 10 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 30.08.  19:14

          « Re: Re: Re: ;-\

          Nepovedal by som skaredy ... ale skor zvlastny. :-) Takto to proste dopadne ked chces urobit nieco aj s odkazom na historiu aj do toho vniest sucasny design znacky a zaroven to napasovat na novu platfotmu. Nehovoriac o tom ze bolo treba spravit miesto nad Discovery Sport. :-)
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 30.08.  14:32

      « Re: ;-\

      je fakt ze discovery ma ten zadok ozaj zvlastny..... celkovo jeho zadok posobi ako z nejakeho nakladaku .. ale nazivo to mozno bude lepsie .. este som nove disco v reale nevidel tak som zvedavy ci sa sklamem alebo to bude vcelku ok.... naprikald RR sport ale a velky RR su podla mna vizualne dokonale ( a zda sa ze aj Velar bude nazivo krasavec ) .. a vlastne aj evoque je stale krasny .. akurat prave tento "disco" ma kusok take "vysoke" priam nakladakove proporcie zadnej casti.. predok sa ale nadalej nicomu nevymika...a kludne by som si ho spredu pomylil povedzme s RR sportom ... uspech kazdopadne dicso opat podla mna neminie aj ked najvacsi tromf v rukave od land roveru je podla mna stale sikovny Evoque...
      • 20 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 30.08.  14:42

        « Re: Re: ;-\

        Já už ho viděl naživo a docela mne to zhrozilo.... Stejně nejsem kupec, ale předchozí generace je pro mne zatím hezčí.... možná si zvyknu...
        • 10 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 30.08.  14:47

          « Re: Re: Re: ;-\

          chapem... proste za B stlpikom je z toho uz zrazu vysoka skrinova dodavka ;-\ ... aneb lyzarska bota :-) .. ten zadok je fakt "masivny"

          ked vidim tie zadne klucky dveri pol metra nad zadnym blatnikom tiez dostavam zavraty a je mi z toho nie moc dobre ale tak nazivo som ho este nevidel tak snad este mam nejaku nadej ;-\ .. podla mna tu bude treba nejaku vhodnu farbu... bordova napriklad.. lebo v bielej to podla mna bude fakt taka "avia" alebo taky skoro unimog .. a tieto sede farby ako na tychto fotkach to je tiez take nijake... vsetko so vsetkym splyva
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 30.08.  15:06

            « Re: Re: Re: Re: ;-\

            To auto je šedé.. viděl jsem stejnou či podobnou barvu :-)
    • 21 Reagovat !

      foto Mino-1

      Mino 1 30.08.  18:01

      « Re: ;-\

      Vo firme mame nove Disco asi 2 tyzdne (jazdi na nom riaditel) a ked sme sa s kolegami na to boli pozriet, tak vacsina skonstatovala, ze sa im to nepaci. Zadok prilis masivny, nepekny, predok ako ocucany bonbon. Jeden kolega sa vyjadril, ze spredu je to auto pre zeny a druhy, ktory vyfasol novu Octavku povedal, ze "aj moja k......a Octavka vyzera lepsie jak toto" >:D
      • 50 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 30.08.  19:12

        « Re: Re: ;-\

        Mam taky pocit, ze keby ten kolega nafasoval toto ...inu pesnicku by spieval :-)
        • 01 Reagovat !

          foto Mino-1

          Mino 1 30.08.  19:16

          « Re: Re: Re: ;-\

          On ani tu Octavku nechcel. Jeho sen je Audi RS6, ale take mu nikto neda >:D
          • 11 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 31.08.  12:40

            « Re: Re: Re: Re: ;-\

            Hovorí sa, že darovanému koňovi na zuby nepozeraj ! Takže odkáž kolegovi nech si užíva najlepšie terénne auto na svete - firemné. >:D A to RS6 si za ušetrené prachy môže kúpiť za svoje pre potešenie. >:D
            • 11 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 31.08.  12:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: ;-\

              to skôr treba kolegovi povedať aby poriadne začal makať v práci,nech si aspoň šéf môže kúpiť tú RS6 >:D
              • 10 Reagovat !

                foto Mino-1

                Mino 1 31.08.  15:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ;-\

                Sef RS6 nechce, on si prave vybral Disco 5. Doteraz jazdil na Disco 4. A ostatni fasuju vselico mozne - vo firme mame Octavky, Hyu Tucson, Toyoty RAV 4, VW Touran, Tiguan, Superby, VW Passat, Seat Alhambra, Opel Insignia - skratka kto si co vyberie (v ramci ponuky) to aj dostane :-)
  • 102 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 30.08.  14:20

    Technicky

    to možná bude zase auto na výši, ale design je absolutní poprava. Ta oteklá záď je příšerná, zepředu to pak působí jak nějaká čínská parodie na Range...
    Nevyměkl, roztekl se..
  • 24 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 30.08.  14:23

    dizajn

    tento techno-dizajn v tvare "outdoorovej boty" nema chybu... mam vellku slabost na tieto "terenaky" .. ale aj na jeepy... su vlastne stale jedinecne tieto vozy ... cas tu nehra rolu :yes:
  • 33 Reagovat !

    foto happy-driver

    happy_driver 30.08.  16:36

    ***

    Hnus, grc, obluda... K tomu tradičná poslabšia spoľahlivosť a podivná ergonómia interiéru. Zaostávajúca dynamika za nemeckou, motoricky porovnateľnou konkurenciou je už tradíciou. A znovu ten obludný zadok, hrôza. :no: :no: :no:
  • 30 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 30.08.  18:40

    Za mě dobrý

    jen mě překvapuje, že to prý má terénní schopnosti na úrovni Touarega a Q7. Buď jsou T. a Q7 sakra dobrý, nebo jsem měl přehnané představy, ale doteď jsem žil v tom, že k RR si běžná SUV ani nečuchnou. Každopádně, mít ty peníze..... když si zabychařím, 2M za testovanou verzi mi přijde překvapivě málo.
    • 10 Reagovat !

      foto Mx

      Mx 30.08.  19:06

      « Re: Za mě dobrý

      Skutečně by mě zajímal srovnávací test dnešních suv a offroadů v terénu, kde by se í poslední z nich zahrabal. Ono třeba toho Touarega není radno podceňovat... co třeba srovnání s Land Cruiserem? Vzhledem k ceně nárazníku by to asi byl drahý článek, ale čtenáře by si určitě našel..
    • 80 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 30.08.  20:25

      « Re: Za mě dobrý

      Touareg (TerrainTech) je tam oprávněně, Q7 se tam dostala omylem. To spíš Cayenne (beru končící). Q7 má delší rozvor, menší světlou výšku, nemá ani jednu uzávěrku. Je to spíš takový allroad na steroidech.

      Tahle dvě auta jsou hodně schopná, když si troufneš. RR vychází z podobných základů, ale jsou tam nějaké odlišnosti. Typicky nabídne elektroniku lépe odladěnou pro jízdu v terénu. Pořád nabízí redukci, kterou dnes už Touareg/ Cayenne nemají. Na druhou stranu, osm stupňů je dost a zkrácená jednička většinou stačí. U LR se celkem zaměřili na brodění, tam mají slušný náskok (bez šnorchlů). Nejspíš nabídne o něco lepší úhly a světlou výšku, ale nečekám dramatické rozdíly (čísla nemám nastudovaná), obzvláště oproti TT, který má snad přes 30 cm (Cayenne "jen" někde k 28; nejvíc by měl mít velký RR, který to potřebuje kvůli rozvoru).

      Nemluvil bych tedy o tom, že si ani nečuchnou. Už vůbec bych nemluvil o nějaké poctivé off-roadové technice - tu si představuji trochu jinak (kdybychom tu měli G, tak prosím). Většina lidí by koukala, jak daleko některá "obyčejná" SUV dojedou. Ale rozdíly tam jsou a je vidět, že LR má kořeny v terénu. Bohužel to skoro nikdo z kupců nepotřebuje, takže postupně schopnosti erodují.
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 30.08.  20:42

        « Re: Re: Za mě dobrý

        Díky za osvětu :-) :yes:
      • 40 Reagovat !

        foto Bazalt

        Bazalt 30.08.  21:08

        « Re: Re: Za mě dobrý

        Jak řekl Clarkson při testu Disca 3: Auto kterým může jezdit shepherd in the bush, i když většinou s ním budou jezdit v Shepherds Bush :-)
        [odkaz]

        Když vidím jak RR jezdí paničky na solárko tak nechápu, proč tam vůbec tak vymazlený podvozek je.
        [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto Mx

        Mx 30.08.  22:44

        « Re: Re: Za mě dobrý

        Ještě bych možná doplnil, že bude rozdíl i v dimenzování. S opravdovým offroadem se jezdit mimo silnice "pracovně", alespoň co vím jsou tyto auta lépe dimenzovány pro těžké zacházení. Kde se šetří hmotností, už to asi nebude technika "věky". To přímé srovnání by mě ale stejně zajímalo. Kdysi jsem viděl video, kde na stejných gumách dojel po blátivém kopci dál outback než mercedes G..
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 31.08.  17:52

          « Re: Re: Re: Za mě dobrý

          No ano. Discovery však není pracant. Od LR bych mohl čekat robustnější komponenty, ale nedělám si iluze a zkoušet to nebudu.
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 01.09.  07:04

            « Re: Re: Re: Re: Za mě dobrý

            To snad radši nezkoušet, ne že bych neviděl třeba jeho podvozek, ale nemůžu srovnat s jinými, kde jsem pod rampu nevlezl. Součástí DNA by měla být vysoká robustnost a obligátní otevření dveří při stojce na dvou kolech nějakou tuhost vyplývající z nekroucení a snad i robustnosti je vždy prezentováno. ;-)
      • 12 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 31.08.  04:50

        « Re: Re: Za mě dobrý

        Touareg TT se sice zvedne, ale zároveň zkamení. Disco je v terénu mnohem pohodlnější. Obecně je redukce ojedinělé a tam opět vede. Q7 je silniční zvedlý kombík. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 31.08.  18:12

          « Re: Re: Re: Za mě dobrý

          Na druhou stranu, bavíme se tu o autech snad výhradně s HDM. Nehrozí tu tedy hoblování spojky. K tomu osm/ devět rychlostí. Pryč jsou dny čtyřstupňových manuálních převodovek.

          Q7 je tam opravdu omylem a pokud k ní přirovnává, tak pochybuji, že kdy něco trochu náročnějšího zkoušel. Na Touareg (TT) bych si sice nevsadil, že Discovery porazí, ale alespoň mi to nepřijde nepatřičné.
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 01.09.  07:00

            « Re: Re: Re: Re: Za mě dobrý

            Plánuju na konec roku lehkou poznávačku Rumunska s podtextem a chci jet Defíkem, tak jsem na to hoblování spojky zvědavý >:D
            O Touaregu jsem se zmínil jen proto, že jsem na jaře potřeboval koupit větší SUV a byl možností. Sice byly slušné ceny před ukončením výroby a vůbec nevypadá out of date, ale je to v zásadě uvnitř drobek ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto Bazalt

      Bazalt 30.08.  21:01

      « Re: Za mě dobrý

      Souhlasím. Od kdy se o čemkoliv od LR říká že je tak dobré jako....? Vždy to byl v terénu vrchol i mezi SUV. Konstatování, že je nový Disco v terénu tak dobrý jako Tuareg a Q7 znamená, že šly schopnosti výrazně dolů a ostuda. Asi jako napsat že Impreza jezdí jako Octavia RS.

      Porovnání předchozí generace:

      [odkaz]

    • 31 Reagovat !

      foto Habakuk14

      Habakuk14 31.08.  07:10

      « Re: Za mě dobrý

      Jakékoliv auto na které se dávají jako nejmenší kola 20" nemůže být považováno za terénní automobil. Prostě se na to nedá nasadit terénní guma a tím to všechno začíná a končí. Kecy marketingu jak je to echt kára do terénu ať si nechají pro ty co jim to žerou.

      • 13 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 31.08.  07:20

        « Re: Re: Za mě dobrý

        Jen pro jistotu. Disco je univerzál, takže ultimativní pneu na něm bude mít malé procento kupců, ale kdyby náhodou, tak třeba:
        Goodyear WRL DURATRAC LR XL FP, rozměr 255/55/20

        Btw: základ jsou 19".
        • 40 Reagovat !

          foto Habakuk14

          Habakuk14 31.08.  07:42

          « Re: Re: Za mě dobrý

          No stačí se podívat kolik D4 už jezdí v terénu a po expedicích. Čím starší tím se jich mimo silnici podívá více. No u třílitru mě to házelo nejmeší 20" na slabší jsem se nedíval.
          Ano existují AT v tomto rozměru, ale moc nefungují, protože profil 55 se těžko podhušťuje aby guma pěkně pracovala.
          LR vždy stavěl image na to, že staví terénní auta Disco od svého počátku mělo obsáhlí katalog příslušenství do terénu od zvýšeného sání, navijáku až po expediční zahrádku toto mě u new Dicovery chybí.
          • 11 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 31.08.  07:48

            « Re: Re: Re: Za mě dobrý

            Jestli bych si měl vybrat auto, které mi běžně slouží a můžu ho vzít na výpravu, pak bych Disco neopoměl. To, že ztratilo rám pro valnou většinu uživatelů bude spíš pozitivem a SVO podle mě nabídne čistě off-road paket.
            JLR stejně jako ostatní potřebují naleznout optimální prodejní hladinu a jít spíš účelovou úpravou standartního modelu, než vyrábět sice motoristickou věřejností ceněné, ale málo prodávané off-roady. Jsem zvědav na nástupce Defenderu, tam by to mohla být volba pro expedičáky.
  • 30 Reagovat !

    foto landi

    landi 30.08.  21:42

    Mam ho

    Som stastnym majitelom tohota auta, v benzinovej verzii. Co sa tyka dizajnu, padol mi do oka hned... Pri cakani som bol trosku znechuteny realnymi fotkami, nastastie nazivo bol takmer rovnaky ako na prezentacnych foto a videach vyrobcu. Paci sa mi coraz viac, objavujem na nom stale nove dizajnove uhly pohladu, ktore som si predtym ani nevsimol... Samozrejme mam packet, elegantne 22 -jky s diamantovym brusenim ( cierno sede), ciernu kontrastnu strech, samotne auto vo fuji bielej... Najazdenych mam 3000 km, priemerna spotreba 11,8 l, po dialnici sa da ist aj za 9,5 l/100 km... :-) :-)
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 31.08.  07:26

      « Re: Mam ho

      Za odvahu jít do kompresoru v benzínu :yes:

      Nevím jak je naladěný, u mě v Jagu samozřejmě chybí spodek, ale vše vynahrazuje lineárním a postupným nástupem výkonu s gradací u omezovače. Jak funguje v Discu?
      • 10 Reagovat !

        foto landi

        landi 31.08.  09:05

        « Re: Mam ho

        Je to podobne, zatial si na to zvykam, pri nizsich rychlostiach to fakt trva, zvykol som si preradovat rucne, ale od 30 km krasny linearny zatah , ktory zatial neviem kde konci... :-) Ale pri 130 urcite nie. Kick down som zatial neskusal... :-)
  • 43 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 31.08.  04:48

    Pár komentů ke knížeti

    Král je jen jeden...Range Rover. LR má velmi široké knížectví s horami, řekami i upravenými cestami.
    V článku je pár srovnání, nad kterými je potřeba se pousmát. Netroufám si říct, zda Touareg zvládne to co Disco a vzhledem k možnostem zvýšení světlé výšky o tom silně pochybuji, zde je přání otcem myšlenky. Navíc se jedná minimálně o číslo menší auto!
    Q7 na tom bude podobně, nevím zda má podobný rozsah výšky podvozku, ale neřekl bych a na rozdíl od Touaregu je alespoň v terénu pohodlnější (větší nerovnosti jsem nejel). Opět je v interiéru o poznání menší!
    Řízení je bez pardonu lepší než v X5 a na podobné úrovni jako Q7. Samotná jízda na okresce vyššími a vysokými je jednoduše spíš o důvěře v kvalitní jízdní vlastnosti než o zpětné vazbě, ale upřímně si nevybavuji, že by mě některé z velkých SUV nějakou větší dalo.
    XC90 je jízdně mnohem horší a v GLS by si řidič i za velmi rychle ujíždějícím Discem myslel, že se dostal na rozbouřené moře.

    Celkově se mi nové Disco líbí, byť z některých zadobočních úhlů a při nevhodné volbě kol nebo laku to jednoduše není ono. Prostorný a dospělý interiér, obrovský zavazadelník, na svou velikost velmi pěkné jízdní vlastnosti na silnici a nejpohodlnější překonávání těžšího terénu než zvádne konkurence. Šestiválec v pohodě na 4,5* pane kníže.
    • 12 Reagovat !

      foto happy-driver

      happy_driver 01.09.  15:57

      « Re: Pár komentů ke knížeti

      RR? To je tá prerastená obluda s dizajnom škatule od topánok a palubkou v štýle šikmo priklincovaného prkna? Áno, to už je mi povedomé. Má to roztomilé jazdné vlastnosti, napr. v prípade nutnosti prudkého zabrzdenia táto škatula napriek falošným chválospevom na podvozok ide s čumákom tak výrazne k zemi, že by si jeden myslel, či sa s ním aj nezaborí do asfaltu. Tonáž neoklameš. Rovno, nie príliš rýchlo, žiadne ostré manévre a všetko môže dobre dopadnúť. Pokiaľ sa ti nerozsype stredný diferák niekde cestou... :no: :no: :no:

      Touareg s offroad paketom a diferenciálovými uzávierkami prejde to isté, čo ľubovoľný LR/RR. Detto platí pre trojcípu hviezdu. Samozrejme za podmienky rovnakého obutia. Q7 bude držať krok, kým ju nezastaví absencia redukcie a nájazdové uhly.
      Priestor v interiéri sa nemeria prázdnymi centimetrami nad hlavou, ale reálnou využiteľnosťou. Potom človek nezažíva podivné pocity, keď vďaka nezmyselnej koncepcii interiéru LR/RR sedí niekde "na aute", namiesto prirodzene "v aute".
      "Rychle ujíždějící Disco" je samo osebe nezmysel, nakoľko dynamické parametre obvykle zaostávajú za podobne výkonnou, alebo slabšou konkurenciou tak zhruba o triedu. X5 (258k), GLE (258k) a Q7 (dokonca iba 218k) pri zrýchlení z nula na sto nakladajú nešťastnej Disco-škatuli sekundu a viac... O maximálke ani nehovorím, tam naňho stačí aj dvojlitrová konkurencia. Takže "rychle ujíždějící Disco" je tak maximálne vlhký sen. >:-[] Realitou bude skôr nepríjemné zistenie, že ak pri kick-downe niečo rychle ujíždí, tak to je akurát konkurencia, nie tento prerastený koráb. Ktorý si môže vyskakovať akurát tak na Volvo v teréne... Inak na ceste pekne vyhodiť blinker a zaliezť za XC90, pretože ani na to dynamicky nestačí. O najsilnejšom benzíne v ponuke ani nie je treba písať, to je dynamickými parametrami ešte väčší trapas, ako trojlitrový diesel.
      • 31 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 02.09.  06:45

        « Re: Re: Pár komentů ke knížeti

        Pěkně jsi se vyflusal, ale jsi jako správný teoretik naprosto vedle. Převodovky ZF v JLR mají měkčí rozjezd oproti stejné konstrukci např. v Audi nebo BMW, to je jediný rozdíl. Jestli závodíš z nuly na sto, pak opět jen v tabulkách.

        Neznáš ani XC90, X5 nebo GLE, ale potřebu počůrat kandelábr v sobě nepotlačíš. Naprosto jiná liga nejen v terénu, ale i na silnici. XC90 je looser ve všech jeho variantách a GLE nepomohl FL ani dohnat konkurenci. X5 není na vzduchu a v terénu dostane od Disca nářez.

        Btw: Přál bych ti, abys viděl jak se dokáže tebou dehonestovaný RR na okruhu držet jakéhokoliv menšího a teoreticky obratnějšího auta. Nevíš, ale plkáš. Proč se podobný primitivismus má potřebu ztrapnit kdykoliv a kdekoliv to jde, ty Happy drivere? ;-)
        A lepší mít občas prázdný vzduch v autě než permanentně v hlavě, diskuzní kolego.
        • 20 Reagovat !

          foto landi

          landi 02.09.  07:16

          « Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

          Je to tak, tie prevodovky su az prilis makko naladene, ale mne to vyhovuje. Dost som sa tomu venoval posledny rok, takze s tym Volvom absolutny suhlas, tam sa dokonca neodporucaju ani 20 disky, podvozok uplny prepadak. S GLE som jazdil, bez active curve systemu s LR Discovery neporovnatelne, hupacka. X 5 ma vzduch len vzadu, t.j. Nieje to plhodnotny vzduchovy podvozok.
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 02.09.  10:22

            « Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

            Já tyhle teoretiky zbožňuju. Ono si stačí přečíst pár driverových komentů. Čím víc driver v nicku, tím míň v reálu ;-)

            Ano s hodnocením souhlas ;-)
            • 12 Reagovat !

              foto happy-driver

              happy_driver 02.09.  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

              Si na omyle. Neviem, koľko máš rokov, ale môžem ti prezradiť, že ja som si svoje prvé, NOVÉ auto, kúpil v roku 1994. Vzadu malo napísané 520i a nádhernú striebornú metalízu. Po rokoch som prešiel na Mercedes-Benz (GLK, E, ML - nasledovať bude nová gen. GLE a E All-Terrain) a zo skúseností v okolí vidím, ako sa tie ospevované RR/LR sypú. Či novšie, alebo staršie, viac-menej majú rovnaké problémy. Ty tu neustále blábolíš o tom, kde si si aké auto požičal na víkend a ak k tomu prirátaš načítané skúsenosti zo zahraničných webov, razom je z teba odborník. Ak by si mal všetky tie servisy RR/LR platiť zo svojho, tie, kde nebola uznaná záruka, tak by ti nepomohlo rozpredať na orgány ani celú rodnú vesnicu.

              Dynamické parametre hovoria sami za seba. Anglické autá hrajú proste druhú ligu, nepomôže tomu ani volant potiahnutý kožou z veľrybieho ocasu. Je mžné, že sú in, cool, módne a proste to musíš mať, ale je to len druhá trieda. Nič na tom nezmení ani tvoje zúfalé blekotanie o flusaní, ani nezmysly o zázračnom Disku... ktoré dostane na *, či už z nuly na sto, alebo zo 130 na 180. Kým sa tam tá škatula rozbehne, konkurencia je už v druhom okrese...

              Ja nemám prázdny vzduch v hlave. Ja mám reálne skúsenosti a zaplatené zo svojich peňazí - ty môžeš tak maximálne poprosiť chlebodarcu, aby ti dovolil na dvore preparkovať jeho auto... To len ty si sa tu vyštekal ako hlupák a posledný vesnický primitív, keď som ti rozšliapol tie vysnené hlúposti. Pokojne pokračuj, ale čísla a realitu nezmeníš. ;-)
              • 21 Reagovat !

                foto landi

                landi 02.09.  13:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                K tomu sypaniu, ano kedze som precital dost for, musim uznat, ze na toto tvrdenie som narazal dost pravidelne a bol to pre mna dost zavazny dovod, preco nejst do LR ci RR. Potom som vsak mal dost siahodlhu sukromnu debatu s fandom LR, ktory to nepotvrdil. Ano problmove boli niektore rocniky, najma dieslove motory, rovnako ako vzduchove pruzenie, ktore odchadzalo aj po 10 tisic km, ale tykalo sa to uat vyrobenych tesne po roku 2000, presnemrocniky si uz nepamatam. Sucasne RR su kvalitou uplne niekde inde. RR Sport naplatforme, ktoreho stoji Disco, je uplne bezporuchovy, mozem potvrdit, sused ho ja stvvrty rok, najazdenych 90 tisic km, len pravidelne rocne prehliadky...
                • 02 Reagovat !

                  foto happy-driver

                  happy_driver 02.09.  14:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                  Vieš čo, ani veľmi inde tie káry nie sú. Písal som tu už dávnejšie, ako sa sypali autá od RR firme, ktorá mi robí účtovníctvo. Problémy s elektronikou normálne neriešiteľné, nepomohli ani servisy v AT. Ťažšie to niesla panička,, lebo Evoque sa jej páčil. Ale zvykla si na aj BMW, hlavne keď zistila, že je fajn na aute jazdiť a nie neustále tŕpnuť, kde sa zase čo stane. Finančná strata pri predaji nemalá, skúsenosť na nezaplatenie. Niektorí ďalši to pretrpeli do konca leasingu, iní sa toho zbavili aj skôr. Bavíme sa hlavne o RR a o autách z posledných dvoch-troch rokov, nie o nejakých črepoch z prelomu storočia... Známy, ktorý tiež podľahol trendu si kúpil RR vo Viedni. Neskôr, keď už bol v servise takmer ako doma, tak mu mechanik len tak mimochodom povedal, že niektoré vypečené kúsky majú už pri príchode na autosalón viacero vád v rámci nepublikovanej zvolávačky a v podstate než sa fungl nové auto odovzdá zákazníkovi, tak sa musí najprv doslova opraviť.
                • 20 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 02.09.  18:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                  V klidu Landi nenech se tu zbytečně strašit poznámkami o známých... ;-) Mám třetí auto od JLR a problémy se spolehlivostí jsem neměl, pokud by tomu bylo jinak a nějak zásadně se to lišilo od konkurenční D3, pak bych znovu nekupoval.
                  • 21 Reagovat !

                    foto landi

                    landi 02.09.  19:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                    Nenecham... Na forach som narazil na roznenazory, jeden mi dokonca tvrdil, " ze se vsadi", ze uz cestou z predajne mi bude blikat nejaka kontrolka a neskor to zacne blikat ako vianocny stromcek.. :-) Zatial nic podobne nepozorujem. Uvidim, snad nebudem mat nejaky chybny kus, ako som spominal sused ma uplne bezproblemovy povoz uz par rokov...
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 03.09.  06:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                      :yes: ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 03.09.  20:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                      Osobně bych nešel do prvního roku výroby. LR, D3, je to jedno.
              • 21 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 02.09.  18:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                Je mi jedno co tu píšeš, čím jsi kdy jezdil a nezajímá mě ani to zda to je pravda nebo jen další z plků internetovcýh hrdinů. Pokud si někdo dovolí tvrdit o RR to co ty nahoře a pak tu tvrdí, že sám jezdi ML, pak si buďto lže do kapsy nebo jednoduše na autech umí ocenit spíš oblíbený odznak na kapotě než jízdu samotnou.
                K ostatním cancům se ani nemá smysl vyjadřovat, ale v tvém případě je lepší někdy víc mlčet, než se vyjadřovat k něčemu o čem nemáš páru, nejdřív tu píšeš o špatných jízdních vlastnostech RR, pak o tabulkových parametrech, nakonec něco o známých a údajné řadě vlastních Mercedesů.
                Nicméně máš jednu pravdu, která ti umožňuje tohle psát...internet snese vše. ;-)
                • 11 Reagovat !

                  foto happy-driver

                  happy_driver 02.09.  21:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                  To je obľúbený omyl, že internet znesie všetko - na tvoju smolu to tak nie je. Znovu ti zopakujem, že argumentovať nejakými kúzelnými vlastnosťami RR je iba vlhký sen plagátového fandu značky. Na ceste to s nemeckou konkurenciou krok neudrží, ani jazdne, ani dynamicky. V teréne sa mu vyrovná každé obdobné auto, vybavené redukciou a uzávierkami. Pokiaľ ide o tie vraj jedinečné vlastnosti na ceste, stačí si pozrieť napr. toto: [odkaz] - keby len zákruty, ale ten podvozok sa nejako podivne vlní pod záťažou ešte aj v priamom smere. Ako hovorím, prerastená obluda, tonáž neoklameš... S tabuľkovými parametrami máš takisto problém, nečudujem sa. Len popisujú skutočnosť, že kým sa RR/LR rozbehne, porovnateľná konkurencia je o rozdiel triedy svižnejšia a proste mu "ujíždí". Tak aspoň to treba skúsiť hodiť na blbé nastavenie prevodovky. Detto maximálka. Nepríjemné, ťažko sa proti tomu namieta, navyše keď tá škatuľa od topánok dostane výprask aj od áut s motormi slabšími o desiatky kilowattov.
                  Vtipné je aj to, ako si vychytrale popreskakoval nepríjemné fakty a pomohol si si zjavnými nepomermi, ktoré objektívny človek označí za miešanie jabĺk s hruškami, viď Disco vs. X5 v teréne - detinské, ale nevadí. Od teba sa iné čakať nedá.
                  Samozrejme, že som spomenul známych - totiž keď ja v okolí vidím, že nejaké auto je problematické, tak si ho predsa nekúpim. Robí to tak každý normálny človek, dupľom keď to nie je prípad len dvoch-troch áut. Zlou kúpou sa málokto verejne pochváli, racio mu velí potichu a bez zbytočných problémov sa toho zbaviť.
                  Takže keď ťa znovu ovládne potreba vynášať do neba tvoju vysnenú značku, spomeň si na to, že realita nie je taká ružová, ako si ju maľuješ. Vytriezvenie potom nebude také boľavé. :-!
                  • 10 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 03.09.  06:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                    No vzhedem k videu už chápu, jútjuberský trouba ;-) Nezná, neví, nejezdil, ale musí se tu ztrapnit.
                    Chlapče, až budeš mít aspoň něco za sebou a nebudou to tabulky, youtube nebo klasické povídačky o známých, tak rád podiskutuji. Zatím je to hodně slabé ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto happy-driver

                      happy_driver 03.09.  13:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                      Ty nediskutuj, nešpekuluj a pekne v práci šúchaj nohami, aby ťa šéf nechal občas šoférovať. ;-) >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 03.09.  17:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                        V kazde skupine lidi se najde internetovy troll s neznalek. Na Slovensku jsi to vyhral...gratuluji >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto TomAutocar

                    TomAutocar 03.09.  11:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                    V tichosti sleduji diskuzi, protože nemám v povaze někoho přesvědčovat, ale tohle mi nedá.... ty opravdu předkládáš jako argument video z nějaké herní konzole? >:D >:D >:D :yes:
                    • 01 Reagovat !

                      foto happy-driver

                      happy_driver 03.09.  13:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                      Pre ostatných, ktorí sú na rozdiel od týchto dvoch šaškov pri zmysloch stačí jednoduchá nápoveda, ak ste auto nevideli naživo, nemá ho váš šéf, netlačíte bulíky predajcom, aby vám požičali auto, ktoré si nekúpite ani v budúcom živote..., tak proste stačí zadať heslá ako drag race range rover, alebo range rover vs xy. Rada neplatí ovšem pre expertov, ktorí sú pokročilí a šéf im dovolil povysávať jeho auto.
                      • 10 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 03.09.  17:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                        Jak rikam, internetovy placal a vopruz. Dat srovnani luxusniho RR a sportovni X5M muze jen neuvazujici teoretik bez zkusenosti za volantem ;-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto happy-driver

                          happy_driver 03.09.  17:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                          Máš pravdu, blbečku. Ale vieš aké je ti ťažké kontrovať, keď hneď z fleku dáš do placu takú debilitu, ako "rychle ujíždějící Disco"?! Darmo, si kráľ a kníže internetových kecálkov. >:-[]
                          • 01 Reagovat !

                            foto RADEK1

                            RADEK1 03.09.  19:39

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                            Škoda těch urážek. Kdyby jsi používal tu šedou kaši v hlavě víš, že webpaja má už několikáté auto ze stáje Jlr a já také jeho vlastním.
                            Chci tím jenom říct, že se tady nebavíš se 14 letými negramotnými fakany. :-) Své poznatky čerpáme že skušenosti (jízdy) , ne z YT.
                            • 00 Reagovat !

                              foto happy-driver

                              happy_driver 03.09.  20:15

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                              Určite. Ja som však s blbečkovaním nezačal. To však neznamená, že to budem jednému alebo dvom hňupom trpieť.
                              V podstate som ani na to auto nenapísal nič extra a že to panáčik zobral ako útok na svoju modlu je jeho problém.
                              • 00 Reagovat !

                                foto RADEK1

                                RADEK1 03.09.  20:21

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                                Vidíš a nazval jsi mě hňupem. Cítíš tu zbytečnou agresi? Útočíš a urážíš tady ty.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto happy-driver

                                  happy_driver 03.09.  21:44

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                                  Nejaký problém s chápaním??? O príspevok nižšie si mi napísal o 12:57, že som len trúba, ktorá čerpá z YT. A teraz chceš mne predhodiť zbytočnú agresiu? Čo ti mám na to asi tak napísať? Týmto si sa vybavil sám. :no:
                                  • 01 Reagovat !

                                    foto RADEK1

                                    RADEK1 03.09.  21:55

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                                    Pokud sem dáš takový hloupý odkaz, tak si trouba. Ovšem to neznamená, že spolu nemůžeme slušně diskutovat.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto webpaja

                                      webpaja 04.09.  03:19

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                                      Nemáš video z YT, tak nezkoušej z tvrdým městským Driverem ani diskutovat >:-[]
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto happy-driver

                                      happy_driver 04.09.  10:54

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                                      Odkaz bol poplatný "kvalite" odpovede, ktorou kontroval panáčik, keď som zhodil modlu z piedestálu. ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto webpaja

                                    webpaja 04.09.  03:12

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                                    Fakta chlapče, píšeš nesmysly a svou nevědomost a tupost se snažíš maskovat agresivitou. Nemáš ani páru a chceš tu mentorovat, zkus to v jiném oboru, tady jsi mimo ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto RADEK1

                    RADEK1 03.09.  12:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                    Co jsi tím odkazem chtěl říct? Snad jen to že autům nerozumíš. Jsi jen trouba, který své poznatky čerpá z Yt.
                    • 01 Reagovat !

                      foto happy-driver

                      happy_driver 03.09.  13:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                      A viete prečo práve toto hračkárske video, milí pologramotní troubové? Pretože presne takáto pitomosť zodpovedá vášmu levelu argumentácie. Nič iné za tým nehľadajte, len som znížil latku na úroveň vašej blbosti. ;-) Ak budete o autách vedieť viac než len to, že si také kúpil váš šéf, potom si píšte oslavné komenty. Kým sa zmôžete len prázdne tlachanie, užívajte si herné videá, na YT je toho dosť, iste sa niečo nové naučíte.
                    • 10 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 03.09.  17:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                      Diskuze s blbcem se vyhrat neda, ale koukam, ze ti to taky nedalo to nezkusit >:-[]
                      • 01 Reagovat !

                        foto happy-driver

                        happy_driver 03.09.  17:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                        Samozrejme, že sa nedá. Merateľné údaje, dáta od výrobcov, to je nič. Vesnický hňup si vysníval rychle ujíždějící škatuli od bot a cez to vlak nejde. Skúsil som to, ale si ešte väčší blbec ako sa zdalo. :yes:
                        • 01 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 04.09.  03:18

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                          Údajný majitel objektivně nejhůř jezdícího SUV mezi prémií (GLE) a vypadá to, že přímo z Blavy ;-)
                          Napsal jsi tu řadu nesmyslů a jestli jsi vůbec kdy v GLE a GLS seděl srovnal s aktuální konkurencí, pak víš, že na silnici oba tahají za výrazně kratší konec.
                          Podle úrovně tuposti, kdy zaměstnanecký poměr je dle tebe ostudný a následně stejně tak vesničan, tě soudím na výraznou myšlekovou a sociální omezenost.
                          • 00 Reagovat !

                            foto happy-driver

                            happy_driver 04.09.  10:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                            Máš pravdu, iba údajný. Ak by si mal mentálnu kapacitu aspoň malého rozsahu, tak by si si bol schopný prečítať a zapamätať, že vlastním model ML. Žiaľ, počas písania tých zmätených výplodov ti to nejako ušlo. Nevadí, stane sa aj takým jednoduchším ako si ty.

                            P.S. Doplň si medzery vo vzdelaní, tupče. Blava je malý potok v okrese Trnava. Skús Google, je to zadarmo.
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 04.09.  11:44

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                              Pardon, údajně vlastníš ML, tedy ještě horší než GLE. Zmatenost jsi do diskuze zavedl velmi pěkně. Skutečností je, že RR ani LRD netrpí na přehnané pohyby karoserie v zatáčkách, při zrychlování či brzdění ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto landi

                                landi 04.09.  12:06

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                                Byvale ML, ci terajsie GLE ( FL prilis vela zmien nepriniesol...) som povodne chcel kupit tiez, avsak stacila mi jedna jazda, ktory nastatie bola dost klukata s mnozstvom zakrut a okamzite som pochopil, ze to nie je ono... Nemal vo vbave ACS, takze som si nemohol vyskusat ten rozdiel, ale co som sa docital, s jeho pouzitim auto zase az nevhodne stvrdne... Viezol som sa aj v X5, to bolo zase na moj vkus tvrde az prilis... ( predpokladam, ze bez vzduchu...) Takze som zvolil vyckavaciu "taktiku" a potom sa objavilo ( zatila len na webe) nove Disco, ktore sa mi dizajnovo pacilo ovela viac... Na fotkách neposobi az tak dizajnovo vydarene, ale na zivo je to uplne ine kafe, zvlast s paketom, vhodnej farbe a diskami. Ano, obaval som sa - a este aj obavam - technických nedstatkov, ktorými bola opradena historia predosleho Disca,ale spolieham na to - ako mi tvrdil predajca - ze je to z 80 % vlastne RR Sport, ktory predsa len za tych 5 rokov co je na trhu dizajnovo "amrotizoval", preto som zvolil Disco, ktory je aktualne v tej istej cenovej rovine... Mne praveze ako krabice na topánky pripadaju obe spomenute typy, Disco je v detailoch ovela viac dotiahnute, ale ako som pisal, to musi kazdy posudit sam a nazivo, fotogencike prilis nie je ... :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto happy-driver

                                  happy_driver 04.09.  13:43

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár komentů ke knížeti

                                  Nič z toho ti neberiem, ale tá krabica je jednoznačná, to proste vidí aj ten, kto nechce. OK, som ochotný uznať, že v poslednej - žiaľ najobludnejšie prerastenej - generácii tú škatuľu zaoblili. Zvonka by to bolo na pomery značky celkom stráviteľné, nebyť toho nafúknutého batohu vzadu. Naživo to bije do očí ešte viac než na fotke, kde sa dá pohrať s nejakým milosrdnejším uhlom záberu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Ztraceného dobrodruha zachránili na poslední chvíli: Už se loučil s manželkou Lenkou a jejich dětmi

Ztraceného dobrodruha zachránili na poslední chvíli:…

Byl ztracený v odlehlé džungli mezi znesvářenými kmeny domorodců a navíc dostal smrtící malárii. Britský…

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí: Sjezdovka se znovu otevře ve středu

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí:…

První lyžování v Krkonoších v nové zimní sezoně si o prodlouženém víkendu vyzkoušelo asi 2500 lyžařů. Na Černé…

 

iSport.cz

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím duelu chyboval už podruhé

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím…

Sudí Miroslav Zelinka upřel fotbalistům Sparty Praha v závěru pátečního utkání 14. kola první ligy proti Jihlavě…

Česká móda pro olympiádu v Koreji je venku, hitem má být zlatá bunda

Česká móda pro olympiádu v Koreji je venku, hitem má…

S ukrytým zlatem poletí čeští reprezentanti na olympiádu do korejského Pchjongčchangu. Hitem kolekce, která byla…

 

Reflex.cz

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která pomalu zabíjí své obyvatele

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která…

V řece Odaw, která protéká Accrou, hlavním městem Ghany, byste jakoukoliv rybu hledali jen marně. Břehy místní…

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují lidmi ve vlastní prospěch

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují…

Téměř každý majitel psa vám potvrdí, že ten jeho se umí smát, radovat, být smutný i naštvaný. Jenže proč výraz…