Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI 4Motion – Chalupář z Wolfsburgu

Pohon všech kol nabízí v nižší střední třídě málokdo. Jedním z takových automobilů je Volkswagen Golf Variant.
Zpět na článek
25. 2. 2015 09:08
25. 2. 2015 09:28
25. 2. 2015 09:53
25. 2. 2015 09:57
25. 2. 2015 10:16
25. 2. 2015 10:25
25. 2. 2015 10:39
25. 2. 2015 10:49
25. 2. 2015 11:52
25. 2. 2015 09:49
25. 2. 2015 10:03
25. 2. 2015 10:06
25. 2. 2015 10:31
25. 2. 2015 20:17
25. 2. 2015 09:51
25. 2. 2015 09:55
25. 2. 2015 10:02
25. 2. 2015 10:05
25. 2. 2015 10:32
25. 2. 2015 10:47
25. 2. 2015 10:50
25. 2. 2015 12:49
25. 2. 2015 13:16
25. 2. 2015 09:41
25. 2. 2015 10:24
27. 2. 2015 21:40
26. 2. 2015 14:38
25. 2. 2015 10:48
25. 2. 2015 11:12
25. 2. 2015 11:14
25. 2. 2015 11:17
25. 2. 2015 11:17
25. 2. 2015 13:56
25. 2. 2015 14:22
25. 2. 2015 12:47
25. 2. 2015 12:56
25. 2. 2015 13:01
25. 2. 2015 13:03
25. 2. 2015 13:09
25. 2. 2015 13:19
25. 2. 2015 13:28
25. 2. 2015 13:52
25. 2. 2015 15:34
25. 2. 2015 16:03
25. 2. 2015 17:16
25. 2. 2015 17:28
25. 2. 2015 21:13
26. 2. 2015 07:16
25. 2. 2015 13:29
25. 2. 2015 13:51
26. 2. 2015 09:21
25. 2. 2015 18:11
26. 2. 2015 13:18
26. 2. 2015 13:21
26. 2. 2015 16:22
26. 2. 2015 20:11
25. 2. 2015 09:08
Mezipodlaha
Moc nechápu standardně montovanou mezipodlahu v kufru. Ubírá třetinu objemu, výška od ní k roletce 47cm je prostě bída. Kdyby aspoň pro její odstranění nebylo potřeba vykuchat několik plastových elementů na kterých leží - vždyť u Seatu Leon se jednoduše dá strčit o patro níž (na dno) a je po problému...
Rozbalit vlákno
2
25. 2. 2015 10:12
Re: Mezipodlaha
U Golfu to taky lze dát jednoduše o patro níž.
25. 2. 2015 20:46
Re: Mezipodlaha
Blbé je, že v G6 Variant byli 2 části podlahy, tato ztrácí smysl, jen aby byli sklopené sedačky skoro v rovině. Ta druhá deska nad rezervou už chybí.
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 09:28
Kompromis
Kdo chce 4x4 a má málo peněz, musí udělat kompromis a zvolit jednašestku. Já tento motor nejel, ale dle komentů a diskuzí je to docela lenoch, což dokazuje i test. Pro klidného řidiče v horských oblastech to nemusí být na škodu a na běžnou jízdu a dynamiku toto postačí (Já bych s ním dokázal žít, dynamika je na úrovni jednadevítek z předchozí dekády). Zde ale přichází nemilosrdné cenové kontra koncernových sourozenců s Leonem v čele ( za těch 16 tisíc rizdílu bych mu odpustil výplně dveří z bakelitu >:-[] ) a naší krásnou Octavií kombi (v kombiku je to fešanda). Golf je na palubě solitér, velký kufr, skvělý interiér, ale z venku trochu nudnější. Testovaný exemplář má ale hezká alu kola, za to palec hore :yes:, v jiné barvě to Golfa hází o třídu výš.

Všiměte si, že v základu má Golf ale jen 15", kdežto Leon a Octa 16" (základ 4x4).

Jen bych doplnil pár perliček z testu:

"nudný" = nadčasový? >:D

"Již při prvním posazení se řidič rychle zorientuje a ví, kde jaké ovladače najde" = když jezdím v koncernových vozech, tak se rychle zorientuji, ale platí to i o řidiči třeba Renaultu?? Nevidím to jako nutné plus Golfu..

"Golf Variant disponuje jedním z největších zavazadlových prostorů ve třídě" = pak jsou vyjmenování 4 konkurenti z třídy, co jsou na tom lépe, moc víc jich přeci není, To je jako říct, že se svými 180 cm byl nejvyšší ve třídě, 10 ostatních má 182-189cm, ale 3 ostatní jsou nižší >:D Takže je vlastně průměrný >:D

Sorry už jen rýpu, Golf je fajn :yes:
Rozbalit vlákno
34
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 09:39
Re: Kompromis
s tou farbou mas pravdu.... v modrej metalize je to zrazu uplne ina vizualna liga, mna trosku prekvapilo zrychlenie... kde vacsia octavia ma lepsie parametre ako kompaktnejsi golf....

najlepsim kompromisom mi ale z tejto trojice pride seat leon... najviac sa mi paci.... mne vyhovuje aj to ze ma najkompaktnejsie rozmery.... a aj interier sa mi pozdava v seate najviac.... s tymto motorom by som volil leona.... je dobre ze clovek si moze vybrat z 3 modelov ... koncern takto pokryva takmer vsetko... a vyhovie takmer kazdemu
Avatar - poterienko
25. 2. 2015 09:45
Re: Kompromis
Podle mne motor není úplně lenoch, osobně mě docela překvapil tím, jak umí zatáhnout, ale jinak je to děs a hrůza. Pod 1500 jen duní (a to opravdu hlasitě a pronikavě), u 1800 se nadechne, u 2000 nakopne a pak šmitec.
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 09:48
Re: Kompromis
mozno by to chcelo par konikov naviac.... pride mi to pre kombik v 4kolke takyto vykon 1,6tky dost na hrane..... ved ani klasicka dvojkolka s tym motorom nebude ziadne delo.... kto na to ma asi zoberie silnejsi motor v 4kolke kde uz bude mat aj pri plnsom nalozeni vykonovu rezervu.....
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 09:53
Re: Kompromis
No to jsem psal výše, že ta jednašestka je kompromis cenový. Kdo na to má, tak veme Scouta, nebo Alltracka. Může to být zajímavá alternativa pro někoho, kdo potřebuje v zimě dojet na chatu a potřebuje 4x4, protože ten Golf/Leon/Octa 4x4 je cenou na úrovni korejských středních SUV s 4x4 a naftou (jo najdou se i výjimky v jiných SUV, záleží na konkrétním motoru).
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 09:55
Re: Kompromis
nemusi ist hned do alltracka ( samozrjeme ak na neho ma moze ).. ten bude predsa len o dost drahsi a vacsi ... ostanme pri golfe..... takze moze len zvolit silnejsi motor pre 4kolkovy golf.... pokial viem golf 4x4 ponuka niekolko motorov... a tento 1,6tdi je najslabsi z ponuky .. ja by som zobral silnejsie TSI v 4x4
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 09:57
Re: Kompromis
No, u nás je to jen tahle 1.6 a pak 110kw 2.0Tdi. Myslím, že kdo má peníze, tak tyhle outdoor verze upřednostní, protože jak už se tu řešilo, tak by měly mít i zvýšený podvozek :-)
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 10:02
Re: Kompromis
jo mas pravdu... prave pozeram do cennika a 4x4 s TSI ani u nas nikde nevidim... ale ak sa nemylim tak 4x4 golfik s TSI existuje.... zeby len v nemecku.....skoda

passat s tsi v 4x4 uz ale mame :yes:
25. 2. 2015 10:16
Re: Kompromis
Golf Alltrack bude větší než golf? :-)
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 10:25
Re: Kompromis
Teď mi došlo, že Topper nepochopil, že mluvím o Golfu Alltrack a ne Passatu >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 10:31
Re: Kompromis
zaujimave je ze passat alltrack na cestach vidim... ale golfik alltrack nie.... mozno by to chcelo pozriet sa na to aky je cenovy rozdiel medzi 2.0 tdi alltrackom golfom a 2.0 tdi alltrackom passatom ... ci tu nebude dovod...

predpokladam totiz ze 1,6 tdi golfik alltrack si kupi malokto prave kvoli tomu nie moc velkemu vykonu .... pritom cena je uz dost vysoka
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 10:39
Re: Kompromis
Ja si ted uplně jistý nejsem, ale to auto se snad ještě neprodává ne? Tak jak bys ho mohl vidět >:-[]
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 10:41
Re: Kompromis
cize zatial mame len klasicku 4kolku golfik .. a kedy pride alltrack?
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 10:49
Re: Kompromis
No představen byl na podzim, takže asi letos, fakt nevím, určitě ti to někdo řekne tady :-)
25. 2. 2015 11:52
Re: Kompromis
Mělo by to být tento rok. To jsem to ale rozčísl, co? :-)
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 09:49
Re: Kompromis
No to záleží s čím srovnáváš, duní i dvoulitr od VW, ale ten sílu má. Já z těchto maloobjemových jel jen 1.6 TDCI, 1.6 Dci a 1.7CRdi, přičemž ten Renaultí ve všech ohledech vede.
Avatar - poterienko
25. 2. 2015 09:59
Re: Kompromis
Namátkou třeba 1,6 od Hyundai nezaduní skoro vůbec (jel jsem s naprosto sirovým autem s 7km na tacho), jenže zase nemá ten kopanec jako TDI. Takže si člověk musí vybrat - buď bude okopanej a nebo bude mít v autě klid.
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 10:03
Re: Kompromis
Tu jednašestku prý chválej, ja jel jen tou 1.7 85kw a ta byla dost mrtvá, bez kopance i bez gradace >:D
Avatar - poterienko
25. 2. 2015 10:05
Re: Kompromis
To sedí i k té 1,6. Je tak nevýrazná, že prostě jen jede. Nemá špičku, gradaci a ani kopanec.
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 10:06
Re: Kompromis
K i 30 to může být vhodná motorizace (nebo k Ceedu), ale do těch SUV či do větších modelů je to nouzovka. Já to jel v Sportage a tam nad 100km/h se nedělo vůbec nic.
Avatar - poterienko
25. 2. 2015 10:29
Re: Kompromis
Já to jel právě v i30 a nejsem si jistý, zda použít slovo vhodná. Na běžné kloboukové ježdění asi ano, ale dost bych přemýšleš nad chipem, mít ten motor.
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 10:31
Re: Kompromis
Protože jsi zvyklý na něco o dost silnějšího. Bežně se dá jezdit i ve Fabii HTP :-)
Avatar - wakantanka
25. 2. 2015 10:58
Re: Kompromis
Mám pocit, že oni tí kórejci tie diesly ladia rovnako asi všetky. Z môjho 136 kW Crdi mám rovnaký pocit. Ťahá ako lokomotíva, ale žiadna špička, gradácia a kopanec (zrejme kvôli VGT) tiež nie. >:D
25. 2. 2015 20:17
Re: Kompromis
Co je to za uchylku, trapit auto pod 1500 otacek. Nereknu udrzovani rychlosti, nebo pozvolne zrychlovani, kdy clovek sotva dotkne plyn, ale na bezne jezdeni to chce minimalne tech 1500.
25. 2. 2015 09:51
Re: Kompromis
Lenoch je slabý slovo, je to prostě chcípák.
1.6 TDI moc nejede v žádném autě, natož když se tomu naloží ještě metrák váhy a odpory hnacího ústrojí navíc...
Jinak moc pěkný auto.
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 09:55
Re: Kompromis
Jak říkám, já to nejel, ale i ten dvoulitr 110kw mi nepřišel jako dělo, doby "brutálního" zaražení do sedaček z dob prvních koncernových dvoulitrů je pryč >:D Ale to je spíš pocitové :-)
25. 2. 2015 10:02
Re: Kompromis
Já v tom jel v lednu na hory do Rakouska a při naložení třemi osobami a výbavou to byla bída...
Zvlášť když vezmu v potaz to, že s námi jel ještě stejně naloženej dvojkovej Focus na 90 koních a ujížděl mi dost podstatně úplně ve všech situacích.

Ten dvoulitr na druhou stranu jede moc pěkně, i když je pravda, že ten kopanec mi trochu chybí :-)
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 10:05
Re: Kompromis
No je to spíš o zvyku. Jezdil sem s 1.9Dci, které nemelo kopanec a linárně táhlo, pak jsem přelezl do stejně výkonného 2.0Tdci s kopancem a přišlo mi to jako raketa (mělo teda větší krouťák). Stejný pocit sem měl u starého Passatu B6 s 2.0 103kw TDi :-)

Dvojkovej Focus jede ja vim >:D V jakém autě si měl to Tdi? To byl Superb ne? >:D
25. 2. 2015 10:32
Re: Kompromis
V golfu sedmičce 4Motionu, jen v krátkym a měl najeto jen 700 kilometrů :-)
Všichni doufáme, že se to časem rozjede >:D
25. 2. 2015 10:47
Re: Kompromis
Mi neříkej, že pak novinařina může bavit...po testování x-tý verze Fabie je za odměnu x-tá verze Golfu >:-[]

Ani jsem to nečetl... ;-)
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 10:50
Re: Kompromis
Tak, radši Golf, než Fabie ne? >:-[] Já vim,na i20 se čeká jako na smilování! >:D
25. 2. 2015 10:54
Re: Kompromis
tak prohánět někde po horách 4x4 může být zajimavý, otázka jestli to vytáhli za hranice města :-)
25. 2. 2015 12:49
Re: Kompromis
Jasně, ale v zásadě pořád v tom samým autě :-)
25. 2. 2015 13:16
Re: Kompromis
...to by mě ani nenapadlo >:-[]
25. 2. 2015 09:41
Objem kufru
Metr dlouhý, metr široký, 0,47 metru vysoký a prostým součinem dostaneme 605 litrů :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - poterienko
25. 2. 2015 09:48
Re: Objem kufru
Takže moje auto s objemem kufru 490l má využitelný prostor naprosto stejný. Miluji tu dnešní dobu.
25. 2. 2015 10:16
Re: Objem kufru
Těch 0,47 m je od zvýšené mezipodlahy po roletku. Jednoduše jde podlahu dát do spodní polohy, odhadem to 12 cm bude. Dále, zde počítáš s pravouhlým tvarem, Golf má ještě v kufru vybrání do boku.
25. 2. 2015 10:24
Re: Objem kufru
A má taky sklon opěradel, který další litry zase ubere. Já to psal spíš jen pro zajímavost. Jinak pro výpočet se používá VDA metoda (vkládání cihliček o objemu 1dm3), kolik jich tam narveš, tolik je objem kufru. Bohužel do toho výrobci často započítají prostor pro rezervu a pod. Nebo třeba frantíci nepoužívají cihličky, ale míčky s tekutinou, ta se vecpe i tam, kam cihlička ne a tak mají větší kufry.
25. 2. 2015 11:11
Re: Objem kufru
U tohoto auta se prostor pro rezervu nepočítá. Narozdíl od Octavie je tam rezerva v základu.
27. 2. 2015 21:40
Re: Objem kufru
Prostor pro rezervu je započítány úplně stejně jako u Octavie.
26. 2. 2015 14:38
Re: Objem kufru
Například Peugeot v katalozích udává oboje - vodu i VDA hranoly. Prostor pro rezervu typicky počítají, když rezerva není v základní výbavě. A pokud je místo ní nějaký výlisek, nebudou ho samozřejmě počítat celý.
25. 2. 2015 10:33
Přední mlhovky
Já nechápu proč auto za 566 900 Kč nemá již v ceně mlhovky a zejména pokud je 4x4, tedy je předpoklad, že bude jezdit v horských oblastech s častým výskytem mlh. Já vím mohu si je přikoupit, ale proč je nezařadit již do standardu alespoň u typu 4x4 je mi záhadou.

To však není problém jen u VW, ale u všech automobilek, kdy mlhová světla jsou v nabídce většinou jen u nejvyšších výbav. Přitom se dle mého jedná o jeden z bezpečnostních prvků.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 10:37
Re: Přední mlhovky
mna by zaujimalo ako je to s konektivitou a kde to ma schovane usb ( mozno som len prehliadol ) .... uz aj male rio ma usb pekne na ociach.... a sikovne po ruke ... pride mi ze v tomto ma golf stale slabiny pritom ide o uplne banality ktore su inde absolutnou samorejmostou a to aj u aut za co najnizsie ceny :-( ... dost sa tym kazi celkovy dojem.... ked bezne prkotiny su nedoriesene
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 10:40
Re: Přední mlhovky
Hele >:D Není tvá reakce totálně mimo mísu toho, co napsal Jendas? :D:D Ja jen, že on mluvil o mlhovkách >:-[]
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 10:42
Re: Přední mlhovky
ano ved v poriadku... hadam sa mozem opytat kde to ma usb port .. ;-) ... alebo som sa ta niecim dotkol ze takto reagujes?

mimo misu by bolo keby som pisal o lednicce ..., ak som sa opytal nieco co nechces pocut mrzi ma to a ospravedlnujem sa ti... uz sa nepytam nic
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 10:51
Re: Přední mlhovky
Nedotkl >:D Mě to neva, jen mi to přijde vtipné >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 10:54
Re: Přední mlhovky
co je na tom vtipne... kde sa to mam opytat aby to nebolo mimo misu a aby sa niekto neobtieral zbytocnymi kecami o to co pisem?

pytam sa slusne.... v diskusii o golfe... kde ma golf usb..... nepride mi to mimo misu... obcas mi pride ze za kazdu cenu sa snazis na mne najst chyby.... bez urazky
25. 2. 2015 11:23
Re: Přední mlhovky
USB je pod deklem před řadící pákou, tam kde se odkládá telefon. Na rozdíl od OIII to mají s dvířkama
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 11:24
Re: Přední mlhovky
dik... jo je to skryte na pohlad to moc nevidno..... ;-) ... :yes:
Avatar - dal
25. 2. 2015 12:19
Re: Přední mlhovky
To jde, Leon ho má v kastlíku před spolujezdcem! Za to by jsem dal někomu metál!
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 12:41
Re: Přední mlhovky
Mondeo tam má line in a Focus před fl ho má v prostoru pod středovou loketní opěrkou (USB)... zajímalo by mne, jak ti výrobci přemýšlí.... 8-s
26. 2. 2015 14:46
Re: Přední mlhovky
Ty snad preferuješ mít po interiéru kabely/ z palubní desky trčící paměť? Pro mne je důležité, jestli kabel nepřekáží zavření a jestli je zařízení jak zajistit, aby tam sebou nemlátilo. Přihrádka před spolujezdcem je hůř dostupná, ale přehrávač nevyndavám zase tak často. Nejradši mám stejně paměťové karty. Golf podporuje SDXC karty a měl by umět i FLAC (alespoň ta dražší navigace).
25. 2. 2015 10:50
Re: Přední mlhovky
Pokud jsou přední mlhovky pro tebe tak důležitý, tak si pár tisíc přisypeš. Jednoduchý ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 10:53
Re: Přední mlhovky
no alltrack ich uz asi bude mat v serii ale tu sme pri "beznom" golfe ..... ved aj tie zakladne ponukane 15tky mi pridu out na taketo auto.... chcelo by to v zaklade uz aspon 16tky....
25. 2. 2015 13:17
Re: Přední mlhovky
Opět, věc co se dá řešit příplatkem. Horší jsou prvky, který nezměníš konfigurací.
25. 2. 2015 10:48
Slinty
Uz by ste si tie notoricke slinty mohli odpustit, v kazdom jednom teste ako cez kopirak:
"jsou však golfovsky nadčasové, wolfsburské kombi bude určitě i za pár let působit moderně. " To je akurat zbozne prianie. Uz teraz vyzera Golf7 v zaklade usadlo a obstarozne, nema cim zaujat.

Tiez je zaujimavy kufor; "Zavazadlový prostor má pravidelný tvar, je dlouhý 1.010, široký 1.000 a pod plato vysoký 470 mm." To je 474L. Pod podlazkou je snad dalsich 131?
Mali by ste zacat s vlastnym meranim kufrov, pripravit si polystyrenove kvadriky jednotkoveho objemu a testovat s nimi.
Rozbalit vlákno
6
25. 2. 2015 11:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 11:17
Re: Slinty
mne hlavne pride ze tych golfikov sa tu testuje nejako uz moc... pred mesiacom po novom roku sme tu mali test golfu variant 2.0tdi 4 motion... dnes tu mame zase zase 1,6tdi variant 4 motion.... pritom uz na jesen minuleho roka tu bolo niekolko testov golfu kombi... ok chapem ze tych motorizacii ma golf viacej ako povedzme civic.... ale stejne mi pride tych koncernovych aut tu nejako hodne ... a to este nehovoriac o tom ze podobne auto ako golf variant 4x4 ponuka aj seat a skoda... ktore tu maju tiez svoje vyzivne testy

s tymi litrami je to mozno zahadne... ale inak vazne nie je problem schovat 100 litrov pod podlahu.... to je len 10 vyliatych beznych vedier naplnenych vodou... tento objem to je fakticky nic.... schovas to ani nevies ako

neviem kolko maju tie prepazky objem po bokoch v blatnikoch ale uz len tie mozu mat dohromady mozno 30 litrov.... a kludne aj viac... takze skryt 100 litrov pod podlahu v takomto velkom kufrisku nebude problem ... otazna tu bude vyska toho priestoru pod deliacou prepazkou
25. 2. 2015 11:17
Re: Slinty
Už jsem to psal výše: Těch 0,47 m je od zvýšené mezipodlahy po roletku. Jednoduše jde podlahu dát do spodní polohy, odhadem to 12 cm bude. Dále, nelze počítat pouze s pravouhlým tvarem, Golf má ještě v kufru vybrání do boku.
Jinak to nudné a obstarožní auto zvané Golf, si jenom v loňském roce koupilo v EU přes 1/2 milionu lidí. Asi samí pitomci :-) A další pitomec - já, má Varianta objednaného.
Testů je docela hodně, holt je to nejprodávanější auto v Evropě.
25. 2. 2015 13:56
Re: Slinty
Biele rozky su tiez najpredavanejsie, ale nie su ani najlepsie ani najzdravsie.
Predaje som vsak nikde nespominal a citat snad vies, takze tato poznamka je uplne offtopic.

Napr. tiguan ma teoreticky kufor 470L, no pouzitelna realita je zhruba odhadom na 380L. Plny objem je dosiahnutelny asi po demontovani calunenia. Dost pravdepodobne aj v pripade tohto golfu.
25. 2. 2015 14:22
Re: Slinty
"Dost pravdepodobne aj v pripade tohto golfu. " ;-\
Tak to právě ne, velikost kufru mě zajímala jako priorita, (O II kombi bylo kritérium pod které nejdu) proto jsem si ho u Golfa před objednáním změřil a JE větší než u O II.
Avatar - simply never
25. 2. 2015 12:17
Nemecka Kung Fu Panda
Co sa da kupit za cenu slabeho a oholeneho golfa s americkym pohonom 4 kolies? No myslel som si, ze vybavene auta ako Forester, RAV4, Outlander, nove Sorento, X Trail, CRV, CX-5 vsetko okolo 150 koni (ten X Trail a najma to Sorento s 200 kobylami mi to kazia :-!). Ale uz som mudrejsi, ak nie golfa, treba kupit Skodovecku ci Seat. A riesenie sa naslo. V dialke vidim 2m vysokeho ramenateho chlapa s 3 dnovym strniskom, flanelova kosela tesne obopina svalnate bicepsy, ktory prave sada do 1.6 dizlu, startuje a dverami dopredu sa prezenie okolo mna. Vnutri cisto, predcizny nemecky poriadok, vo dverach 1.5 litrova petka stolovej vody za 7 KCZ, v palubnej doske nove cislo SM. Je to drsnak a taky kabrnak. Ponahla sa a ja mu ustupujem, chapem ho, ze musi ist zarobit na dalsiu splatku operativneho leasingu. V dialke mizne silueta uberwagenu, bolia ma oci od tej krasy. Podla vzorku co nechali jeho gumy vedla mna poznavam, ze to boli Barumky Polaris 3 na 15 palcovych diskoch. To nebolo obycajne auto, to bol auto mazak, Kung Fu Panda medzi autami.
Rozbalit vlákno
55
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 12:37
Re: Nemecka Kung Fu Panda
skoda len ze viac znaciek neponuka taketo kombikove stvorkolky ( honda, kia, peugeot, mazda ) ..... mozno by potom aj ceny golfu variant v 4x4 boli prijemnejsie.... pride mi ze tu ma koncern stale akysi naskok.... a konkurencia akoby sa len prizerala...

chce to viac beznych modelov vo verzii 4x4 od roznych znaciek .... jedine takto mozeme docielit ze ceny pojdu nizsie... a na uroven aku uz budeme schopni akceptovat.... tych 700 000 kc za naslapanejsi 1,6 dizel variant v 4x4 je uz ozaj trosku moc.... tu uz sa asi oplati uvazovat o SUV s nejakym slusnejsim motorom.... za tieto peniaze sa da uz ozaj kupit nejedno solidne SUVecko .... ( CX5 2,2 dizel vybava challenge - 680 000 Kc - toto je podla vyborna volba )
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 12:49
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Vy fakt asi nechápete ani jeden, že je to novinářská verze narvaná příplatky co? >:D Pokaždé se tu rozčilují ti stejní, nad Oktavkou za mega, i nad Fabii za 500 tisíc >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 12:52
Re: Nemecka Kung Fu Panda
ale staci ak nahodis 16tky a nejaku schopnejsiu vybavu a budes s tymto golfom na urovni v pohode cez 600 000.... a za 600 000 sa da uz skutocne kupit toho dost.... ja vsetko chapem... len mi pride cena golfu 4x4 stejne kus moc..... ;-)

neboj ani zakladna dizlova CX5 tiez nestoji 680 000 ;-) .. mozes ju mat aj pod 600..... a ta ma uz iny motor a inu zakladnu vybavu ako golf za 566 ..... takze mne fakt pride cena golfu ako kus moc optimisticka
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 13:04
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Golf je Comfort Edition, nevim, co jen a tom špatně, je to obdoba comfortline a ta měla v základě všechno potřebné (co ti tam chybí? někomu možná xenony, mne však ne). Kola nemusíš kupovat od VW za draho a vybrat si i neznačkové :-)

CX5 pod 680 tisíc je 4x4? Bavíme se tu o čtyřkolce v naftě ne? >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 13:08
Re: Nemecka Kung Fu Panda
no za 4x4 verziu 680 tisic s 2,2 110kw dizlom vo vybave challenge je to super voci 700 tisicovemu naslapanemu golfu ..... a ak beries zaklad tak ta SX4 s cross je v 4x4 za 579 000 a ma 88KW 1,6tku dizel.... to mi pride ako ferova cena... a moc dobra cena voci golfu 4x4
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 13:24
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Takže uplně mimo >:D Nejlevnější Golf 4x4 v naftě stojí 560 a Mazda o 120 tisíc více... Co má navíc ještě ta Mazda ve výbavě narozdíl od toho Golfu v TESTOVANÉ výbavě, které porovnáváš?
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 13:34
Re: Nemecka Kung Fu Panda
vybavu si pozri... ale mazda ma aj neporovnatelne silnejsi motor.... za 680 000 mas uz super karu... fakticky ideal masinu na vsetko.... tu nedava 600 tisicovy kombik od vw na 16tkach v metalize voci mazde so svojim motorom a postavenim ziadny zmysel

o suzuki som uz pisal... tam je to este markantnejsie v neprospech vw
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 13:36
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Postavenim? A Suzuki nabídne co navíc? >:D Za 700 tisíc máš Passata, když to bereš takhle.... >:-[] Za 700 máš i dvoulitrového Golfa 4x4 Comfor Edition, nebo Oktávku Scout či dokonce RS..... Já si nemyslim, že Golf 1,6 je nesmysl, to je celé..
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 13:41
Re: Nemecka Kung Fu Panda
a za 900 tisic mas 4,8 metrov dlhe 200 konove 4x4 sorento s kufrom vacsim ako passat kombi .... a takto sa mozeme natahovat donekonecna ;-)

mne pride 566 tisic za tento nic moc 1,6tdi kombik proste v zaklade ako moc optimisticka cena ..... volil by som SX4 S cross aj preto lebo netuzim po maximalnom kufre ale ocenim skor vzdusnost a lepsiu priechodnost pred maximalnym kufrom....

golf si iste svojich zakaznikov najde .... aj napriek nie prave idealnej cene.... :yes:
Avatar - simply never
25. 2. 2015 13:00
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Jasne ze chapem, ze je to auto pre novinarov, ono samozrejme, keby tam dali auto, ktore tvori 99 % predaja sukromnikom, mali by sme tu 99% testov 1.2 TSI. Ani cinska kari ryza nema tolko odtienov, kolko by tu bolo testov tej 1.2 TSI. Ale ked mozu srandovat novinary, mozem aj ja. Naco testuju auta, ktore nikto nekupuje? Ze im nevadi testovat ine znacky v zaklade a nasledne mat rozpacite dojmy, to co treba aby narod adoroval, testuju iba v plnke, ktora pochopitelne ospravedlni doslovne dvojnasobnu cenu. Zadlzujte sa, berte uvery, splacajte a podporujte ekonomiku. Uz to pisem viackrat, preco tu pred par rokmi nebol serial na pokracovanie o korupcii, podplacani a sexturizme top predstavitelov koncernu, ale serial na pokracovanie o golfikoch tu je.
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 13:11
Re: Nemecka Kung Fu Panda
No, novináři testují taková auta, jaké od dealera dostanou do testu ne? Když se na to podíváš, tak Golf Comfortline kombi (comfort edition) má vše potřebné normální pro nižší střední třídu jako konkurence. K tomu je to 4x4 (za tu se platí pořád jeste hodně) a nafta (další raketa na přirážce ze základní ceny).

Za cenu 566 tisíc máš schopného kombika s velkym kufrem, průměrnou výbavou, 4x4 a adekvátním motorem na normální jízdu. Moc konkurentů není vyjma o pár tisíc levnějších sesterských kombi (Leon, OIII). O tom, že testovaný kus měl přepálené příplatky, které si asi kupec 1.6TDI odpustí, nemusíme diskutovat.

Nekoncenrová konkurence nabídne akorát SUV v této ceně a ještě jakž takž, aby byly 4x4 a v naftě. Jinak jsou to menší modely, jako Topperova SX4. A navíc kufr SUV se s Golfem Variant nedá moc rovnat v této třídě :-) Někoho to prostě uspokojit může. Za 500 by byl super, za 566 ho prodaj, tak proč ne :-)
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 13:15
Re: Nemecka Kung Fu Panda
SX4 S cross je mensia kufrom ale priestornostou v kabine je mozno aj vacsia ( razvor 2600 mm je na urovni podobnej prave golfu ) .... a ponukne rodine viac priestoru na hlavu a aj vzdusnejsi interier.... ak nepotrebujem 600 litrovy kufor aj s tym skrytym pod prepazkou tak za 579 000 vidim zmyselnejsiu stvorkolku prave od suzuki ..... ako city kombik od vw za tuto cenu....

popravde SX4 s cross ma uz tiez fajny kufrisko :yes:
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 13:22
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Nechapes vid? >:D S Cross ma maly kufr oproti konvenčním kombíku (všechny tyto SUV), koukal sem na něj párkrát, nehledě na horší interiér.

Za 1. kombik si kupuje někdo, kdo ho využije, proto nemusí chtít SCross, velké předměty tam nenaložíš, Golf uveze více, SCross ho ma nízký ten kufr, je to nafouklý hatchback jen.

Za 2. více místa v kabině mi nepřišlo ( z čeho tak usuzuješ, seděls tam a v Golfu?) Golf je prostorný dost, popřípadě je tu Oktávka pro ty, co potřebují ještě více

Za 3. Někomu se SUV nelíbí.... Pro rodinu mi přijde daleko lepší volba kombiku nižší střední, než malé SUV, ja vim, ty jezdíš sám, nepochopíš... abys vyrovnal takový kufr Golfu kombi, musel bys brát vozy výše zmíněné (Forrester, Sorento a podobně)
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 13:24
Re: Nemecka Kung Fu Panda
SX4 S cross ma 430 poctivych litrov... po boku tiez s prepazkmi v blatnikoch [odkaz] nejednej rodine sa o takomto kufre ani nesniva a tebe to pride ako malo... nuz neviem..... ja by som kazdopadne volil suzuki... golf ma ako auto vobec neoslovuje ..... a cenou to uz uplne zabija..... nedal by som za neho ani 500...... za suzuki SX4 S cross mi ale 579 000 - 600 000 pride stale ako ferova cena
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 13:27
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Sklop roletku a uvidíš, jak ten kufr už nebude vypadat tak prostorný.... je to házení hrachu o zed, ale bez se na to auto podívat na salon. Neni špatné, ale v kufru nemuže konkurovat kombiku jako je Golf... až budeš někdy využívat kufr, tak to pochopíš... já sem si vystačil taky dokonce i s malým kufrem Focusu HB, ale nechtěl bych to doma...
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 13:29
Re: Nemecka Kung Fu Panda
jasne ze golf ma vacsi kufor ale ja u auta nehladam co najvacsi kufor.. a iste nie som jediny... kvalitu a hodnotu auta nemeriam velkostou kufra.... preto za 579 000 mi pride suzuki ako lepsia volba... viac ocenim vacsie kola.... vzdusnejsi interier.... vyssi vykon motora..... mne pride ze aj 500 by za ten golfik bolo moc.....

golf bude fajn.... mne ale pride pridrahy na to co ponuka ( aj motoricky aj vzhladovo )
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 13:37
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Ok už sme u toho... tobě přijde.... >:D Ja bych zas nechtěl SX4ku, nejsou to špatné auta, ale Golf je Golf :-) Navíc to neni SUV, což je pro mne plus.
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 13:43
Re: Nemecka Kung Fu Panda
;-) :yes:
25. 2. 2015 19:24
Re: Nemecka Kung Fu Panda
ja to Suzuki mám a s koncernovými autami sa to porovnávať nedá. Už hrdzavie a nie len na podvozku, konštrukcia vééľmi subtílna. Nechcel by si nárazníkom do niečoho ťuknúť, zrušíš v okamihu celý predok. Ale do mesta môže byť ...
26. 2. 2015 04:58
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Tak to sem hoď, jak rezaví SX4... A reklamuj...
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 12:44
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Myslíš za 566 tisíc? Tam se nevejdeš s ničim, co si psal >:D Testovaný Golf není základní za ty peníze a nemá 15" kola... >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 12:47
Re: Nemecka Kung Fu Panda
no mozno by sa aj vosiel.... napriklad suzuki SX4 s cross 1,6 DDis ( 88KW ) 4x4 all grip je v cenniku za nejakych 579 000 ... zda sa mi to tiez lepsia volba ako zakladny 4kolkovy golf za tych 566 tisic
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 12:50
Re: Nemecka Kung Fu Panda
SX4 je ale něco jiného a ne plnohodnotné větší SUV o kterých píše, to je malý crossover. To víš, že za ty peníze koupíš i jiné 4x4, třeba Sportage či IX35....
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 12:54
Re: Nemecka Kung Fu Panda
no ved prave.... za 600 000 by som uz skor volil seriozny a silnejsi crossover... ako tento kombikovy golf.... dozaista bude fajn.... ale cena je trosku podla mna privysoka... a to aj v zaklade.... za 500 000 v zaklade by to este hadam aj slo.... ale nehnevaj sa na mna... za 550 000 mam uz seriozny crossover v 4kolke s velkymi kolami ktory sa nezlakne uz ani mensieho terenu a nie takyto city kombik ...

predpokladam ze u nas si ludia za podobne peniaze skor kupia SUV alebo crossover .. ale v nemecku takyto golf asi uspech mat bude uznavam :yes:
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 13:02
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Jen korejce, jiné SUV nemáš, navíc Golf ti proti SX4/Ix35/Sportage nabídne navíc velký kufr díky karoserii kombi + jiné výhody Golfu jako interiér. Ještě je tu Yeti, ale to je zase už menší auto, než IX35/Sportage....
25. 2. 2015 13:21
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Stávající ix35 není auto, ale vopuchlá loďka na kolech s nepříjemným interiérem ;-)
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 13:24
Re: Nemecka Kung Fu Panda
pssst, ja už na Korejce nesmim nic řikat, už sem tu měl dost problémů >:-[] A ten kufr tam stojí taky za .... >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 13:52
Re: Nemecka Kung Fu Panda
a napriek tomu nelichotivemu faktu predava ix35 vyse 90 000 aut rocne v eu zatial co dokonala nadherna yetina len nieco cez 60 000

kazdopadne novy tuscon uz za par mesiacov bude jasnym lidrom na trhu vo svojej kategorii ... ;-) a skoncia vsetky pochybnosti.....
25. 2. 2015 14:00
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Jasným leaderem? Vyčteno z obrázků?

Toppere, kupuješ auta podle žebříčků prodejnosti? ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 14:03
Re: Nemecka Kung Fu Panda
nebude jasnym lidrom v predaji... neboj ... v predaji na kaskaj nesiahne... ;-) ... jasnym lidrom bude z hladiska celkovej kvality a toho co ponukne zakaznikovi .... svojim know-how a motorizaciami to bude lider segmentu .... kaskaj v predaji ale porazeny nebude.... takze bud v pohode
25. 2. 2015 14:29
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Ach jo, tak tu děláme lídry na základě pár prezentačních fotek. Jediný, co se z nich dá vyčíst, že Tucson bude koukatelný auto. Nic víc nic míň.
Já jsem v pohodě, ty tu vypisuješ moudra ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 14:39
Re: Nemecka Kung Fu Panda
ved pockaj ....... mozno ta tuscon prekvapi ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 14:05
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Otázka měla znít:
Toppere, kupuješ auta? >:D
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 14:03
Re: Nemecka Kung Fu Panda
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

Jojo Tiguan a QQ určitě hravě převálcuje >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 14:05
Re: Nemecka Kung Fu Panda
technologiami bude lider ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 14:06
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Jakými? >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 14:08
Re: Nemecka Kung Fu Panda
to je prave ten problem ze neviem takto narychlo .... >:D ... musime si pockat... az ten korejsky zazrak pride do vyroby.... a pak budeme mudrejsi :yes:

ale zda sa ze tuscon ma nejake eso v rukave ukryte :yes: ;-) teda aspon dufam >:D musi mat kricinal :yes:
25. 2. 2015 14:29
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Kterými? Připadáš mi jako nekritickej jedinec ve vývinu >:D
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 14:32
Re: Nemecka Kung Fu Panda
motoricky to bude velmi zaujimavy lider... a zrejme aj odhlucnenim a komfortom, kvalitou a priestorom........ viacej napovie az test najskor az za nejakych par mesiacov :yes:

ocakavam ale .... ze tuscon bude dostojnym lidrom segmentu a tejto pozicie sa zmocni so ctou .... ma na to vsetky predpoklady .... :yes:
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 14:34
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Motoricky? Jakože konkurence neumí nabídnout motory adekvátní jako Tucson? Jaké to budou?
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 14:38
Re: Nemecka Kung Fu Panda
to netvrdim..... neviem co ponuka kaskaj CRV alebo yetina.... ale tuscon bude dozaista lidrom plne zasluzene.. samozrejme nezvazujem premiovky... beriem len beznych nepremiovych konkurentov voci ktorym sa moze tuscon postavit
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 14:39
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Tak jak můžeš tvrdit, že bude lídrem, když nevíš, co nabízí ostatní? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 14:41
Re: Nemecka Kung Fu Panda
no CRV tusim konci na 118kw.... a 1,6tke.... kaskaj predpokladam ze viac ako 135kw neda... a ani yetina takyto motor nema ..... tuscon sa tejto role moze zmocnit uplne so ctou ... ocakavam ze aj sportage nenecha na seba dlho cakat a pekne v stereo podani sa zmocnia korejci svojej pozicie na trhu s SUV v eu...... bude to vsak plne zasluzene... netreba to brat nejako v zlom.... ved kazdy chvilku taha pilku ... ked pride nova yetina zase to moze byt inak ... ;-)
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 14:57
Re: Nemecka Kung Fu Panda
A co Tiguan,Kuga, CX5? Tak sem se podíval a v nabídce má být nejsilnější 174koní benzín (1.6) a 182 koní nafta (2.0). Což mají už dnes tito tři (spíše dva) konkurenti, Mazda má ale velmi solidní 2.2D.... kde je ta technika navíc? Pořád ji nemou najít >:-[] Na ty zapomínáš ne? A Yeti má 118Kw 1.8TSI, což na korejskou přeplňovanou jednašestku moc ztrácet nemusí...

edit: ja zapomě že Mazda už má 175konové 2.2D, takže další plnohodnotný konkurent se vším všudy.
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 15:16
Re: Nemecka Kung Fu Panda
no tucson podla vsetkeho ponukne az 135kw... v silnejsej specifikacii 2.0 crdi.... a velmi zaujimavu 129kw 1,6tku benzin turbo...... samozrejme pojde tu aj o komfort odhlucnenie vybavu ... pocitovu uroven luxusu.. o komfort a kvalitu ako taku..... tucson ma vsetky predpoklady zhostit sa liderskej pozicie vo svojom segmente minimalne do casu kym pride novy tiguan a yetina..... ;-)

a aj dizajn robi vela.... pride mi ze tucson aj v tomto bude lidrom.... :yes:
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 15:23
Re: Nemecka Kung Fu Panda
>:D ti řikam, že Tigaun, Kuga i CX5 mají stejné motorizace, respektive stejně výkonné. Tiguan má 2.0 130Kw, Kuga 132Kw, 129Kw má CX5 v 2.2.

Luxus >:D To nemyslíš vážně :D:D

Takže jinými slovy - líbí se ti Tucson a moc by sis přál, aby je zválcoval, ale on leda dotáhne konkurenci....... hezký být může, ale nikde nevidim nic navíc... p.s. to silné CRDi už ma ix35 ted..... a prý moc nejede.
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 15:45
Re: Nemecka Kung Fu Panda
ja to vidim zcela jasne... na lidra segmentu v podani tucsona... pride mi tiguan a yeti zrazu ako hodne malicke ....aj ked popravde nezaujimave tie auta boli uz davno pred predstavenim tucsona... ja by som aj sucasnu ix35ku uprednostnil pred yetinou .... a sportage takisto .... ;-)

dizajn tucsona je o hodny kus dalej ako povedzme obstarozne posobiaci koncern... a uvidime ako to bude aj s komfortom luxusom a jazdnymi vlastnostami.... tucson to ma dobre nasliapnute... ;-) ... mna bude asi najviac zaujimat ten turbobenzin 129kw
25. 2. 2015 17:13
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Sorry, ale tole je natolik platonický a nesmyslný pindání, že se ho nemíním zúčastnit. Tucson kromě zlepšení vizuálního provedení interiéru a exteriéru ještě nepřesvědčil vůbec ničím. Ani motory, ani podvozkem, ani technologiemi...ničím!
25. 2. 2015 13:42
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Já nevím, mám v současnosti objednaného Golfa Varianta v ceníkové ceně 695 tis. a v předokolce. Čtyřkolku u nás v Krkonoších kde bydlím celý život, užiju tak málo, že se mi to nevyplatí. Na sníh mám vedle současné Octy ještě LR Discovery, ale uvažuju, že časem půjde z domu, téměř vždy mě stačily dobrý gumy, a mimo silnice se stejně už nikam nesmí. 4x4 Crossovery a SUV asi nechám Pražákům.... >:D
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 14:25
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Já taky 4x4 nikdy nepotreboval, kdyžtak pomohly řetězy >:D Asi máš dobře přístupné bydliště, ale někde na rozblácenou nebo zasněženeou příjezdovku k chatě/domu to pomoct může.
25. 2. 2015 13:20
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Lepší volba pro koho? ;-) Nedovolil bych si nikomu doporučovat "lepší volby"...
Avatar - simply never
25. 2. 2015 13:52
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Ale tito novinari presne toto dovoluju, podme hovorit konkretne mena: napr. Martin Machala dava Leon ako lepsiu volbu pred Meganom, Vaverka Touran a Zafiru pred Versom, Baborsky Astru pred Meganom, Lánik i30 pred Meganom, Káňa octaviu pred x-trailom, Sochor octaviu pred 308sw a je pritom fuk, ci pracuju pre auto.cz alebo nie, lebo auto.cz to vydava ako testy, ktore maju vplyv (vacsi ci mensi) na kupca. Ale nerozpisujme sa o menach. Tu vzdy vitazi Skoda, resp koncern nad vsetkym.
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 13:57
Re: Nemecka Kung Fu Panda
koncern ma v cz velmi silnu poziciu nakolko vw vlastni skodovku ( vidiet to aj tu na webe na pocte testovanych koncernovych aut voci zbytku sveta ) ..... da sa teda ocakavat ze popularita koncernu a znacky skoda bude mat teda v domacom cesku vysostne a nadstandardne postavenie voci konkurenci .... nie je to ale nic neobvykle ... svedi maju tiez velmi radi svoje volva a briti su celi uneseni z range roveru..... pride mi to teda ako normalny stav....lebo... co je doma to se pocita .... panove
25. 2. 2015 13:59
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Novináři se musí snažit porovnat objektivně, to nám ostatním nikdo nenutí. Proto co konkrétně vyhovuje mě, nemusí tobě atd...
Takže u novinářů chápu, v obecný rovině taky, ale míchat SX4 a Golfa mě přijde straaaašně mimo.
Avatar - simply never
25. 2. 2015 14:20
Re: Nemecka Kung Fu Panda
Chlap na svojom mieste z hladiska objektivity je Rasto Chvala. Pozrite si niekedy jeho Garaz!
Avatar - Tyranius
25. 2. 2015 12:47
Cena
Nezlobte se na mne ale auto ma 1.6tdi ve 4kole ok. klasicky VW... ale za tohle dat 700k vím poměrně slusne vybavené ale i tak vždyť tuhle konfiguraci si přeci nemůže nikdo koupit kdyz budu mit rozpočet 700k-800k tak nebudu brát 1.6TDi a radši vezmu dvoulitr toto si muze koupit snad jen blb... Vím jsou i pasivní jezdci ale za tu cenu si přeci muzu dat steak bez oblohy nez salátek.... :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Delfin2
25. 2. 2015 12:56
Re: Cena
Tak toto je luxusná voľba hlavne čo sa týka ceny, 1,6TDI so štvorkolkou za tie peniaze nechápem a čudujem sa, že kto si to vôbec môže kúpiť,štvorkolku by som oželel a zobral by som si benzín 1,4TSI :yes:
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 13:01
Re: Cena
urcite tsi v dvojkolke .... a ked uz 4x4 tak nejaku CX5ku alebo SX4 Scross.. tieto auticka maju uz v zaklade slusnu vybavu a slusne motory .... a rozmerovo su tiez slusne na tom aj kufrom aj razvorom .... ;-)
Avatar - Tyranius
25. 2. 2015 13:03
Re: Cena
Ano v benzinu bych to taky pochopil 1.4tsi nejede špatne navic ma poměrně slusny projev ale benzin si Cechacek nekoupí protoze to přeci moc žere >:D >:D >:D >:D
Avatar - Delfin2
25. 2. 2015 13:09
Re: Cena
Jasnačka TDÍčko nesmie chýbať >:D Pre mňa osobne je benzín ideál veľa km ročne nespravím a jazdím za 6l ;-) Usmievam sa nad ľuďmi, ktorý jazdia v nafte robia nejakých 15tkm až 20tkm, ale vieš jazdím za 4,5l >:-[]
25. 2. 2015 13:19
Re: Cena
Kluci vy mě dostáváte...připadá mi, že tu píšou jen nechutně bohatý majitelé minimálně benzínových V8 ;-)
Avatar - Ozzman
25. 2. 2015 13:28
Re: Cena
A ty si snad myslíš, že sem píše někdo z normálních průměrných čecho-slováků? >:D Naivko... pod 200kw to nejde...
Avatar - AUDIRS6
25. 2. 2015 15:34
Re: Cena
Neurazaj Toppera - pokial ta jeho Felda nieje v takom tuningu ako bola 1 mojho znameho-kamosa ( narval do nej poladeny motor z 1.O-RS 1.8T a cca 270 PS !!! ), tak je na maximalne 55 Kilowatoch ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2015 16:03
Re: Cena
je to poctivych 50kw 1,3mpi co je nejakych 68 koni a 106Nm pri tusim zhruba 2600 ot/min... co je dost ideal.... ma to odspodu v 900kg aute dobry zaber.... ten motor je kazdopadne nezmar.... kamarat jazdil isty cas aj bez chladiacej kvapaliny lebo kym si vsimol ze mu unika tak mozno pol roka fungoval na prazdno... a zda sa ze mu motor prezil.... ja sam viem co ten motor vydrzi pretoze po 13 a pol roka ho uz moc nesetrim.... ale uzivam si ho kym este auto funguje.... aby som mal na co spominat ... ;-) .... je az neskutocne s akou spolahlivostou sa vyrabali motory kedysi....a smutne kam sme to s turbami kvoli emisiam dopracovali dnes .... clovek aby sa s novym autom bal ist niekam na tyzden k moru ze ci mu nebodaj nieco nescipne... smutne... pritom na felde tieto mpi motory preziju aj dnesne o 15 rokov novsie turba..... to sa vsadim .... felda nema problem v motore ako si kazdy stale mysli.... paradoxne nie..... skor je tu problem hrdza.. slaba bezpecnost... a celkovo zastarala koncepcia auta ... motor ten je bez vyhrad.... dodnes funguje ako novy ;-) a plni svoju funkciu ako ma
25. 2. 2015 17:16
Re: Cena
Zase pindání...dnes ti to nejde. Budeš se divit, ale nemám už dnes ani jedno nepřeplňovaný auto...a všehcny jezdí a jezdí a jezdí.

Dnes hodně špatný Toppere.
25. 2. 2015 17:28
Re: Cena
ano tiež neviem o problémoch t-jetu/multiairu nieco o čerpadalach na prvých tce a par vysypaných ecoboostoch stále ich považujem za spolahlivé motory ...problémy boli iba pri thp a tsi (a čo majú spoločné? kajinu pôvodu >:-[] ) a nových by som sa už nebál...môj naj je motor od fiatu škoda že nemá vhodné auto pre mňa :'-( na giuliettu nemám :-(
25. 2. 2015 21:13
Re: Cena
Ktorý je ten ideálny motor?
Giulietta je dnes tak drahá, mne sa zdá že tá naša vyšla podobne ako Octavia v podobnej výbave... ale je to už dávno
26. 2. 2015 07:16
Re: Cena
no podla mna 1.4t 88kw cena zacina cosi cez 20000e alebo multiair predtym mal 140hp teraz uz 150hp a ten stoji cca 23000e a paci sa mi ich charakter skoro ako atmosfera a nestraca tak vykon na vrchu
Avatar - Tyranius
25. 2. 2015 13:29
Re: Cena
Ale neblazni jen je potreba si maličko postěžovat jen si přestáv ze by jsi řekl v hospodě ze Nafta patři do kamen a dopadnes jak v Uherským Brodě... Ted uz zbývá jen internetove diskuze :-)
25. 2. 2015 13:51
Re: Cena
Oba způsoby mají svý ;-)
25. 2. 2015 16:29
Re: výnimočne
Ak vw tak by som sa celkom potešil testu jetty ;-) na nete je stále nová jetta len akurat sa mi zdá rovnaká ako 2011 a celkom by ma zaujímalo 1.2tsi či už je to nová verzia alebo stará ...inak kus auta za dobré peniaze
Avatar - Emel
26. 2. 2015 09:21
Re: výnimočne
Napsat "čtyřkolku bych oželel" sice můžeš, ale měl bys chápat, že zrovna tohle tvrzení nemá pod testem čtyřkolky žádnou váhu... tohle auto je pro ty, co čtyřkolku neoželí.

Jedna ze zbraní Golfu je že si můžeš vybrat... a pokud někdo jezdí klidně a hodně, pak si třeba vybere 4x4, ke které jen tak mimochodem dostane taky lepší podvozek a šestikvalt.
25. 2. 2015 18:11
co to je?
Cena 650 000,- korun za Golfa s unaveným motorem,který žere 6,5 litru nafty..??Pořád nemůžu přijít na to,kdo by si toto auto koupil a proč?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2015 13:18
Re: co to je?
Nicméně optikou tohoto webu je to dálniční polykač kilometrů, co musí mít omezovač na dvěpade, s ideálně nízkou spotřebou a za pár kaček a navíc v terénu lepší než V3S..... On by ti to ondra vysvětlil :yes: >:-[] 8-s
Avatar - Ada je zase tady
25. 2. 2015 23:14
S dvoulitrem a ruční brzdou
by to bylo opravdu povedené auto. :-!

1,6TDI je dobrý motor - do Fabie. :-!
Rozbalit vlákno
4
26. 2. 2015 05:49
Re: S dvoulitrem a ruční brzdou
"by to bylo opravdu povedené auto"
Velký auto je malý motor 1.6 TDI :no: , u kombíku má slabší motor. Správně to bylo opravdu povedené auto měl byt 2.0TDI verzi 4 motion.

"1,6TDI je dobrý motor - do Fabie"
Fabiii s motorem 1.6 TDI bohužel nebude. Modernější nový 1.4 TDI výkon u dieselových verzí škodovek vůbec dobrý :'-(

Pamatuji si to, fabiii i Golf u kombiku pod kapotou na osobního vozu patří BENZÍN :-! , jsem jasná volba, takže dnešní době moderní dieselové motory nebude lepší :no:
Avatar - Ada je zase tady
26. 2. 2015 09:53
Re: S dvoulitrem a ruční brzdou
I ty náš malý popleto... :-)
26. 2. 2015 09:57
Re: S dvoulitrem a ruční brzdou
Ty světe, to je malý popleta, ty jsi pěkný popleta, lavičku dals do domečku, postel zase do sklepa.
1. 3. 2015 00:18
Re: S dvoulitrem a ruční brzdou
Souhlasim s 2 litrem, ale ta rucni brzda ja te nechapu. Copak u bmw 335i, tam se najde i jine nez parkovaci vyuziti rucky, ale v normalnim aute je to prece ve finale uuuplne fuk. Z mercedesacky "nozky" by ses asi zblaznil :-)
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2015 13:21
Maximálka
.... a kolik že je maximálka u kombi? wooow, celých 189? no to je pendolino proti renegádu.... tak to jo :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
26. 2. 2015 13:45
Re: Maximálka
Na 1,6 TDI 4 Motion slušná maximálka, představ si, že by ten motor byl v té kostce (Jeepu), to by byla tragedie. >:-[]
Nikdo tě nenutí brát si zrovna nejslabší dieselovou motorizaci s 4M, můžeš si vzít třeba GTD, nebo Rovnou eRko. ;-)
Avatar - Ji/Ri
26. 2. 2015 16:22
Re: Maximálka
.... ale nemůžeš s tím do terénu... >:-[] ;-)
Avatar - white label
26. 2. 2015 17:27
Re: Maximálka
To ne..., ale s tou "SUV kostkou" taky nemůžeš jet všude... :-)
Avatar - Emel
26. 2. 2015 20:11
Re: Maximálka
No a nebo jinak - o třetinu vyšší výkon dvoulitru se rozpustil v horší aerodynamice a sotva stačí na (nijak zázračnou) 1.6TDI.