Vette a Mustang Motor :yes::yes::yes: a vzhled :yes::yes::yes::yes::yes: ...auta co mají koule a vyžadují skutečného řidiče. Zvláště v provedení s manuálem.
A to jako proč? Jednoduché atmosférické motory bez přímého vstřikování a nesmyslného mnohonásobného přeplňování....přežijí všechny současné evropské downsizované motůrky. Nevím jak Vette, ale Stang nemá celou řadu nesmyslných evropských elektronických pomocníků, což je výhoda. Žádné pípátka, radary, samobrždění atd. A tedy se to nemůže pos*at. Poctvivé železo a to se mi na něm právě líbí.
Ano, motory se nekazí a elektronika tam skoro není. Ale občas z nich něco upadne. V Corvette mi jednou zůstala hlavice řadicí páky v ruce a spolujezdci upadl horní úchyt bezpečnostního pásu. Připomínám, že to byla minulá generace, ale asi 2 měsíce staré auto.
Vzhled, Corvetta vypada jak z minulyho stoleti a nejak mi to nesedi.
Mustang vypada celkem dobre jen na fotkach ze predu a z boku, zadni cast je des. Nazivo je ta zadni cast jeste horsi. Navic ty rychly pruhy, bez komentare.
Ale o vzhledu je zbytecny dohadovat, co me prijde trapny nebo nehezky, muze druhej kvitovat s nadsenim.
Chtěl jsem tím říct, že to k tomu vozu patří. Nevím, zda byli první, ale stangy se začaly vyrábět roku 1964, od r. 65 seobjevují s pruhy. Neznám vůz, kde by seděly více.
vim, ze uz je to spis off topic, ale dnes jsem potkal dalsi dva mustangy. nemuzu si pomoct, ale ten zadek je ve srovnani s celkem drsnym predkem az holcici.
verim tomu, ze poradny obuti a poradny koncovky s tim udelaji divy, ale to co vidam na nasich silnicich je takova nudna tuctovka.