Povím ti, že ta Octa je třeba pro mě lákadlo. Není to tak dlouho, co mě její černá sestra u MB večer vyškolila a ještě po mě plivla plamenně z výfuků! Jela jako postřelená *** ;-)
Me spis zajima, jak dlouho motor vydrzi v provozu i nad tech 50 km/h, pokud ma aspon polovinu deklarovaneho vykonu. Potom jak se da dosahnout (se "zavodne nejezdenym zavodnim specialem") s predokolkou akcelerace nejenom okolo 5 sec. na 100, ale dokonce pod 4 vteriny a mj. i kde delaji majitele podobnych skvostu STK. Pokud to neni tajne, samozrejme :*)
Nechce se mi hledat, kolik stojí nové XFR-S, ale za 900k se mi to při tom nájezdu zdá drahé a spíš věřím, že dostalo za uši, než že by to měl nějaký důchodce, nebo víkendový jezdec.
Souhlas. Jinak ten Nissan se bude prodávat hodně blbě. Chápu že do toho majitel zařval, ale většinu úprav kupec neocení (výjimkou jsou ta supr kolesa). Neupravená zetka se prodávají už kolem 200tis a za zbylých 500tis si je dotyčný může upravit dle svého nebo jak bych to udělal já, narvat cca 50tis do nejdůležitějších úprav/oprav a tradá :-)
Vyzdvihl bych ten nejlevnější vehikl z odkazů - bílá Almera umí Most okolo 2 minut a pro někoho, kdo chce pravidelně brázdit okruhy a mít nekompromisní okreskovou žehličku to bude moc příjemný kup :-)
Krom toho asi bude umět docela šířit frustraci mezi majiteli zdánlivě výkonnějších aut :-)