Jsem zmaten. Co to vlastně je? "Prémiový" Lexus nebo sériová Toyota???? Vidím, že pro japonce je to jen hraní se slovy, žádná prémiová značka a sériová značka :no: Vše pod jedním jménem a v zahraničí pod dvěmi jmény :no::no:
Vím, právě proto to tady píši ;-)Škoda že jsi mě nepochopil... Nechápu, že gumy typu Skyline, Tom, ZZ apod. berou Lexe jako prémiovou značku. Chápeš to??? O čem tady mluvím???
jelikoz stejne tak akceptuji Audi, Saab stavici na GM komponentech, Volvo atd. Navic, zajiste vis, ze znacka Lexus na japonskem trhu nefigurovala, proto byla rotace modelu opacna, nez je obvykle. Nebo-li prestiznejsi model Lexu pro USA a EU, byl Jpn nasazen pod samostatnym jmenem, ale jako Toyota. Tento pristup se zrejme zmeni se vstupem Lexu do Jpn, mozna take ne a Toyota mutace bude mene vybavenymi alternacemi (tomu ovsem neverim...)
Ty nikdy nezklames, hezky jsi nam ukazal, ze tvuj prehled konci u germanskeho zadku (no ono vzhledem k tomu, jak ses v nem hluboko, uz ani nic jinyho videt neni, co? >:D >:-[]
Bocni linky jsou pohledne, spise ta implementace svetlometu XK roizhazuje cely koncept...myslim, ze se ozve nekdo z Jagu a pusti relativne vernou skicu (pokud tento obrazek neni pravda)... ;-)
Vraj to auto vyzera uplne inak ako toto z AutoExpressu (...nastastie...a viac toho neviem, len pochybujem, ze sa to bude drzat liniek XK, ktore su tu az prilis viditelne).
No jo, italskej design, to prece nesmis kritizovat, bracho!
Pominu-li, ze je to fakt obluda, bude to s motorem 2.4 a pohonem pouze predku opravdovy "trhac asfaltu". Neco jako 316i s M-packetem. >:D Nicmene cekam ty davy pravejch nefalsovanejch Evropanu, kteri to budou zuby nehty branit, vzdyt prece to puvodni auto je strasne skaredy (delal to woe nejakej zlutak), zatimco dvorni Mistr Vsi Krasy ze Samotne Italie hombre Zagato to KONECNE vylepsil, aby se na to dalo koukat >:D;-)
A vsiml sis pro koho to je vytunene? Bude se to prodavat v Japonsku a japonci na takovy tuzing leti... Me se to nelibi ani vytunene, ani normalne, ale dle me Zagato proste jen vzal zakazku a splnil ji. V Japonsku je taky otazka image. Tam totiz plati italsky design a italske vyrobka za uplne maximum. Vynikaji totiz tim co japonci neumi a u nas tomu diky zahledenosti do reichu nikdo nerozumi: totiz skvelym designem, stylem a spickovym remeslnym zpracovanim. Takze kdyz si nejaky dealer obedna tuzing z ita, tak to japonci vykoupi, ikdyby to vypadalo tak hnusne jak tohle. Jim se to navic i bude libit...
Ty Japonci sou fakt divny, daj nekolik sek tisic za to aby okolo nich skakala silene namalovana zenska v kymonu a rikaj jim geisha, a pak si kupujou takhle zpraseny auta :yes:8-s .
Pytal si sa ma na to Subaru. tak tu je to co viem. Dieslovy motor pre Subaru bude boxer...pripraveny do vyroby bude koncom roku 2007 a bude namontovany do Legacy. Hovori sa o 2,0L, ale v Jap. mediach sa v poslednom case spomina 2,2L turbodiesel. /// Hybrid u Subaru je lahka otazka: po majetkovom vstupe Toyoty do Subaru dostanu hybridy u Subaru tieto motory prave od Toyoty...teda presnejsie buducu generaciu hybridnych motorov, ktorych "baterie" vyvinul Panasonic a budu tam pouzite v aute prvykrat Li-ion clanky (na rozdiel od sucasnych NiMH). ;-)
Obavam sa, ze k tomu dieslu nezozenem info skor ako bude pristupna oficialna PR sprava. Som schopny zistit buduce modely, ale ich motorarske specifikacie, vybavu ...to uz Ti moze povedat prakticky iba insider z danej firmy. Tieto detaily su jednak prilis specificke a hlavne si ich firmy chrania, pretoze su klucove pri cenotvorbe (..a vplyvaju tak na uspech/neuspech daneho modelu...takze su velmi citlive). A Subaru samo evidentne taji co sa da...
Ved prave...tento nebude urcite pouzitelny v Tribece. Tam sa v mediach spekuluje o nejakom 3.0L, ale Subaru o moznosti ineho dieslu s vacsim objemom mlci...
právě...tribecu jsem měl na mysli...hmmmm. že by to v dnešní době řešili "převrtáním" se mi nechce věřit...no...uvidíme. PS:ty hybridy...myslíš, že se dočkáme "přicmrndávače" z priusu nebo plnohodnotný el. motor z GS? (RX)? Podle tvého názoru...
noo.. nebudu to raději ani moc komentovat.. pač tohle autíí asi můj vkus moc neohromí ;-) .. jestli se někomu líbí, tak proč ne, ale já mezi jeho příznivce patřit nebudu ;-) .. připadá mi to jako když na auto přibalí dalších 50kg plechu a trošku ho vylisujou a výsledek.. no nic, prostě neeee .. mě se nelíbíííí .. ;-)
Už vidím jak si to nějakej Pikaču koupí a bude za machra >:D "To je jako Ferrari, i ta barva" - "Ne to je lepší než Ferrari, je to totiž Toyota z Itálie!"
tyhlety zadky se nějak ve studiích rozmáhají,co? Studie musí být "futura" a tak tam každý plácne podobný zadek...mě se teda moc nelíbí,zepředu jo. Pajo, plánuje Saab 4x4? (záludná otázka!)
Uz se sem bojim cokoliv davat...info mam, ale opet prijde nekdo, kdo zacne informace shazovat. V zasade, to k cemu se dostanu, je vzdy vice, ci mene podlozena spekulace a pokud nekolik hodin, dni pote nasleduje oficialni info ze strany automobilky, vypadam pro nektere jako hlupak, co si neumi spocitat 1+1, popripade si vymysli... ;-\ :-)
Vzhledem k pouziti platformy Kappa zapomenme na pohon zadnich kol, zvlaste s prihlednutim k prukopnictvi Saabu co se tyce predokolek. Problemy s prenosem tociveho momentu vysokovykonnych turbomotoru BY MEL Saab resit pomoci AWD, kde by naopak vesti cast kroutaku MOHLA smerovat k zadni naprave. Stylizace novych vozu BY MELA byt navratem ke "sportovne ladenym drzakum" a vse nasvedcuje tomu, ze i rada 9-5 bude vyrabena v Nemecku. Kombi BY MELO u nove rady figurovat take. Predstaveni 9-1 BY MOHLO byt v roce 2009 soucasne, nebo s drobnym zpozdenim s Opelem Astra nove generace. Jeste k platforme Kappa, tato byla vyvinuta s ohledem na relativne nizke prodeje rad, ktere ji budou vyuzivat, coz vede ke snizeni nakladu na vyvoj a produkci vozu jako je prave 9-5.
proč to píšete až teď? jsem právě v almaatě v kazachstánu a zrovna včera jsem to auto viděl zaparkované v běžném provozu, zdálky si kolega myslel, že je to lexus rx, ale pak logo toyota a napis harrier...