To bylo krásných reklam a bití do prsou, a ty silácké řeči.
Kde že je ta kvalita?
Myslím že v USA to bude mít ohlas - když to půjde dobře, mohli by se příští rok v JD Power umíst do té 25tky :-):-):-)
To bude mít velká trojka radost - konkurence se ničí sama zatímco kvalita domácích výrobků dle všech průzkumů jde jen nahoru. Co víc si přát. Není vhodnější doba k tomu aby Impérium vrátilo úder a když se to pěkně mediálně využije jako v minulém případě tak v plné síle.
Jo, každej chvilku tahá pilku - ted je na řadě Big Three.
toyota ma na to gule aspon.. Co taka skodovka?:
*/taji-skoda-problem-s-bezpecnosti-roo… />
Momentalne som v bostone a tu maju ludia tieto spravy hlboko v zadku zapichnute. Japanesse cars 're the best.. Toto pocuvam vsade.
kdyby alespoň tý "kvalitě" odpovídal ceník těchto vozů, jako né, že bych si ji chtěl někdy koupit, to ani omylem, ale už je jasné, že koncern VW se stane jedničkou mnohem dříve než v roce 2018 - zatím tomu vše napomáhá
To ano, jen se nejednalo o pouze naložený Superb, ale o doslova přeložený Superb, jehož maximální celková hmotnost byla při testu (omylem) podstatně překročena...
Ano, uz som zistil. Kazdopádne je dost blbé, ked samotný importér/predajca nevie správne údaje o uzitocnej hmotnosti auta. Aké informácie dávajú svojim zákazníkom? ;-\
Problém je, že z toho profituje víc Ford a Chrysler než GM, takže je to asi mediální masáž placená od celé "trojky" a ty motory se vlastně nikomu nerozbily vid. HEHE - ted tu o perníkový chaloupce....
Japončíkům teče do bot a us zančky z toho prfitují no, jak říkám každej chvilku tahá pilku - předtím to byla Toyota, ted je to Velká trojka.
Camry už dávno není ten slavný hit co býval a takový chevy Malibu je stejně kvalitní možná i víc.
ty jsi mimo clovece....ja mam ameriky rad....ale pravda je takova, ze po Toyote ted v USA jdou , cela trojka, jak pises, potrebujou ji vystipat z trhnu, respektive ji sebrat kus kolace a media na amiky plati vic, nez na kohokoliv jineho...
Když se tak dívám na ceny, nepřipadá mi, že je u nás Toyota nějak dražší než ostatní. Tedy ano, jsou tu korejské značky a pak ještě Renault se v poslední době zbláznil (zásadní zvýšení prodejů mu to však nepřineslo).
No, ani o VW sa moc nehovorilo: [odkaz]
alebo
[odkaz]
Ide o to, coho sa chytia médiá. A Toyota v Amerike je vzhladom na jej predaje dost tŕnom v pate domácich výrobcov.
To taky, ovšem další podstatný fakt, je také to, že právě TOYOTA byla dlouhodoběji považována za jakýsi pomyslný vzor kvality(mimochodem chválila v tomto ohledu dokonce i sama sebe!) ve smyslu spolehlivosti, což o VW tolik neplatí, nemluvě třeba o tom Renaultu...
Když "zhřeší farář", je z toho prostě mnohem větší událost... ;-)
edit - a jak píše správně ozawasan, o těch "největších" se vždycky nejvíc píše/mluví..., což platí i u VW (minimálně v Evropě), viz i zdejší diskuse...
Každý významný úspěch způsobuje nejen přiměřené uznání (až obdiv), ale i závist (až nenávist), příp. "žárlivost"...
Kdyby Toyota nebyla jednička, tak se tyhle zprávy přejdou má
ale páč a protože nejní - tak se do toho šije - a komu to prospívá soudruzi motoristi? No přece imperialistům ostatních značek..... Za prvé by si někteří měli připustit, že auto je stroj - stejně tak i motor je stroj, skládající se ze spousty součástek - a občas se zkrátka "něco" povede. Potencionálně xxx vadných motorů je stejný výraz jako 10 milionů vrahů v ČR - za určitých okolností je každý schopen zabít, ale vrahů máme o něco méně, že?
Nebo myslíte, že se to ostatním automobilkám neděje? Ale no tááák..... Třeba nissan blahé paměti a jeho potencionálně debilně mazaný motor 3,0 čtyřválec f týzlu.... například..... no a pak třeba ty jejich bágly nafukující se s křížkem po funuse.... a určitě, pokud máte známé mechaniky jiných značek, tak ti Vám také svěří různé drobnosti..... A nepochybuji, že americký trh, kde se asi někteří řidiči diví, že musí vůbec auto řídit, odfiltruje různé potencionální kiksy velmi rychle....
Re: Kdyby Toyota nebyla jednička, tak se tyhle zprávy přejdo
Komu to prospívá? Jistěže konkurenci, ty být konkurent Toyoty tak si nepřiložíš polínko do ohníčku?
Tak to bys musel být blázen, zvlášt na americkém trhu kde se rvou všechny automobilky o každého zákazníka a zvlášt ty domácí, které potřebují ukázat - hele 20 let ste si mysleli jak jsou japonci a kvalita a ono kulový, tak si radši pojdte koupit něco od nás.
Tohle je hozená rukavice, nevyužil by jí jenom blázen.
A že to docela funguje ukazuje úspěch Fordu jak v prodejích, tak ve statistikách spolehlivosti a oblíbenosti značek na tamním trhu.
Re: Kdyby Toyota nebyla jednička, tak se tyhle zprávy přejdo
no jasně, že bych to udělal a jak rád - o tom žádná. Já to beru ale z pozice řidiče, běžného uživatele, ne z pozice marketingového stratéga, kterému, jak zcela trefně píšeš, vložilka Toyota do ruky perfektní zbraň. Jde mi pouze a jen o to, aby lidi používali tzv. zdravý rozum(já vím, že je to dneska těžké) a při každém "zvláštním" zvuku neopouštěli svá vozidla v panice......
Re: Kdyby Toyota nebyla jednička, tak se tyhle zprávy přejdo
Na to bejval kdysi vtip jak začly bej všelijaký kontrolky a zvuky - jak jede řidič, v tom zazní gong, rozvítí se kontrolka a ozve se "Okamžitě opustte vozidlo, sebedestrukce začne za 10,9,8...."
No nejprve chyba s pedalem plynu, ted zase se chcipanim. Mozna ze resenim by bylo vymotovat ty horlive pedaly plynu a dat je do tech aut se chcipajicimi motory ;-)
Mozna to tak i melo byt >:D
Jsem byl na oprave pedalu a ani pred ani po zadny problem. Proste zase nafuceny problem. Takhle kdyby psali o karach co jsou na zebricku spolehlivosti u dna, tak nectu nic jineho. Uvidime co to udela s zebrickem, ale myslim ze nic, pac jako dalsi spokojeny zakaznik, bych nemenil :yes:
To je rozumný pohľad. Amíci sú divný národ, hlavne keď chudáci kvôli plynovému pedálu nedokázali zastaviť auto, pritom stačilo jednoducho a logicky stlačiť pedál brzdy...
Ak boli kvôli tomu nejaké reálne búračky (ťažko sa tomu verí)m tak jedine kvôli ich demencii.
Osobně bych ty řidiče stěžující si na podivný hluk z motoru nejradši posadil do nějakýho HTPéčka, ty nejzlobivější do nějakýho pumpe dýýze. Pak by zjistili, co to znamená, když se z motoru linou podivné zvuky. :-!
mel sem toyoty,mam toyoty a budu mit toyoty!!pro me sou to nejlepsi auta!! chevy malibu je stejny nebo vic kvalitni nez camry.....to byl dobrej joke!!vsechny americky auta sou popelnice,nechapu jak si to nekdo koupi.japonci pracovali na kvalite 50 let.americky auta byly vzdycky popelnice a najednou vsude reklamy jak sou kvalitni,to me hlava nebere.
Na tu svoji starou "ukrajinu" se klidně vykašli a snaž se to brát spíš z té lepší strany, nakonec můžeš být rád, že si chlapi aspoň nedělají z tvojí "staré" stojan na kola.
Odhánět věčně od baráku uřvané supersporty taky pořád není žadná velká sranda, o tom vím svoje zase já... :-)
Tak zrovna od tebe jsem potřeboval "poradit"... >:D
Jestli se tvůj partnerský život podobá jen trochu tomu, co "předvádíš" tady, pak musí být doslova "nulový"... :-O:*) >:-[]
me se YOTA libi,ale nejde me u ni o krasu.chci aby byla dobra na silnici,mohl sem s ni taky off-road,taky potrebuju neco tahat,proto je pro me best,land cruser je tank,mam jeste matrix,spolehlivy auticko,mel sem taky nekolik 4 runner's skvely auta!!pro me je TOYOTA nejlepsi.....jakej vul si kupuje auto,ze je krasny??i ty korejsky a francozky smejdy muzou bejt na prvni pohled hezky...ale
výsledky mluví jinak:
Červen 2010 - usa - stav se srovnání s 6/09:
+ 35,4% Chrysler Group; + 32,8% Mazda; 16% Subaru ; + 13,4 Ford; + 11,4 GM.
Pozor Toyota + 6,8 a Honda 6,2.
To jsou divy co, že ty junky se rozhodlo koupit o 35 resp. 13% lidí víc než loni..
A absolutní čísla?
1) GM - 194 716 ks ; 2) Ford - 170 695 ks; 3) Toyota - 140 604 ks; 4) Honda - 106 627 a 5) Chrysler 92 482.
Takže Toyota faakt boduje, jaksi z velké trojky porazila ONLY Chrysler Group, který je oslabený a čeká na nové modely.
Na Ford ztrácí 30 tis a na GM 54 tis, takže junky vedou :-)
A díky těmto skvělým zprávám o spolehlivosti bych určitě čekal že příští měsíc GM a Forda porazí, hehehe
Sales
1 Ford F-Series 46,502 Ford F-Series 240,345
2 Chevrolet Silverado 30,944 Chevrolet Silverado 166,782
3 Toyota Camry 28,435 Toyota Camry 154,239
4 Honda Civic 26,474 Honda Accord 147,669
5 Honda Accord 24,944 Toyota Corolla 140,501
6 Toyota Corolla 21,876 Honda Civic 133,601
7 Chevrolet Malibu 20,720 Nissan Altima 112,115
8 Ford Fusion 18,412 Ford Fusion 111,175
9 Hyundai Sonata 17,771 Chevrolet Malibu 108,317
10 Honda CR-V 16,041 Ford Escape 98,980
11 Nissan Altima 15,920 Ford Focus 89,783
12 Ram Pickup 15,864 Chevrolet Impala 89,491
13 Ford Escape 15,540 Hyundai Sonata 89,249
14 Ford Focus 15,148 Honda CR-V 86,870
15 Chevrolet Impala 14,451 Ram Pickup 84,869
16 Hyundai Elantra 14,245 Toyota RAV4 81,000
17 Toyota RAV4 12,573 Chevrolet Equinox 66,990
18 Chevrolet Equinox 11,490 Chrysler Town & Country 60,937
19 GMC Sierra 11,441 Ford Edge 56,027
20 Chevrolet Traverse 11,371 Ford Econoline 55,798
Problemy a pseudoproblemy Toyoty, problemy cinskych aut v narazovych testech, problemy Dacie v losim testu, vsechno se tu probira zesiroka. Proc ne. Jenze minuly tyden probehla vsemi medii zprava o tom, jak Superb pri losim testu svlekl pneumatiky. A to nekolikrat za sebou. Tedy vsemi medii s vyjimkou tohoto automobiloveho serveru. Patrne jde o neco co specialni server o atomobilech nezajima, neni to dulezite. A jestli to tu bylo, tak se to jen mihlo a zmizelo mezi stare zpravy. Teprve problemy Toyoty jsou zase zajimave tema, proto se o tom dovime obratem. Ta asymetricnost v pristupu je do oci bijici.
Ty sis nevsiml, ktera automobilka do nedavna nabihala v okne, když jsi klikl na "Přehled dle značky" :no: Ted uz to aspon neni tak okaty, kdo koho plati.
Nezveřejnili to tu,určitě ne.Jinak souhlas,ale "řežby"tu jsou a budou i bez toho.Ale mělo by se psát a měřit všem stejně.Byť si myslím, když srovnávám skoro nového Aurise se skoro novým G6 Variant(mají to děti), že jak motor 1,4 TSI vs- 1,33 Toyoty, nebo zpracováním je Golf zcela jinde, dokonce mám pocit, že Auris je trochu omyl,ale dcera je s tím nadšená.Neberu jí nadšení,já bych to pro sebe nechtěl,ale Golfem s např, 1,4 TSI a 160k budu klidně jezdit a neřeším,jestli se to auto někomu líbí nebo ne.Kufr nepotřebuji,jízda,ergonomie,ovládání atd. naprosto v pohodě.Přesto o S II info nezazněla,je to chyba.
By me zajimal ten extra rozdil ve zpracovani >:D
Koukam, ze meris vsem stejne, 100koni auris versus 160G6 a cena dvojnasobna, je to tu samy odbornik :no: Nechapu naco G6 kdyz je tu Alfa Giulietta Quadrifoglio Verde, designovy a motorovy skvost :yes:
Tak ta Alfa je fakt maximálně zajímavá, ale že by byla nějak extra hezká se mi nezdá. Asi jako mito. Vypadá zajímavě, ale kukuč má jak když vyhrabeš ze země potkana. Ta alfa je fakt spíše o image, golf je spíše takévý odkaz dlouholeté tradice.
Myslím, že tyto dvě auta jsou tak odlišná, že si tak úplně do zelí nepolezou. Golf má vyzrálý design a tím si najde spoustu kupců. Alfa je spíše taková trendy sezonová záležitost.
S tim potkanem si to vystih, sice to spis bude krtek, ale dobry frk >:D:yes: Alfa je designove zajimave auto, zadek bezkonkurencni, skvely vykony, konkurence luxusnejsich znacek. S tim golfem nevim spis nez vyzrale, mi to prijde takove retro, byt 6rada misto 4, reknu OK. Pristrojovka jak 10 let stara Astra, minimalni posun. Rikat tomu Tour a prodavat to za par slupek,reknu proc ne.
Problémy mají všichni (koneckonců jsme lidé, že), někteří jsou ale záhadně víc vidět... a nemyslím, že by to bylo tím, že jsou o tolik víc problémovější... :-!
Tak takhle to přátelé končí, když se vymkne genové inženýrství kontrole...prej "Kvalitu máme v genech" Chá...Chachá
>:D >:D >:D P.S.: Toyotu a její upocená užit(ková)ečná auta jsem nikdy neměl rád a jejich přiblblý marketing kopírující neúspešně VW taky ne :no: Ono se holt nedá jet na 110% pořád :-!
Proč když si pročítám diskuse, tak dva šášové Klaudius a Iudex reagují vždy podobně na stejné příspěvky...že by dvojjediná osobnost? :-) No a hoši...naštvat mne nemůžete...jsem za vodou v rákosí a tady se jen bavím... ;-) hlavně nad marketingovými plky Toyoty...
První část mé reakce na vaše osobní NAPADÁNÍ byla jen domněnkou, ale ta druhá (o vodě), to je realita...vy se s tím poperte na odpolední směně jak chcete :-)
Ak ho poznás osobne a prejavuje sa inak ako tu, je to mozné. Kazdopádne ked si pozriem tak desat jeho posledných príspevkov, tento dojem rozhodne nadobudnút nemozem. 8-s
Myslím, že oba víme, že by to tu spustilo (jako vždy) hned dvě "laviny", jednu pro a jednu proti... ;-)
Osobně s jeho názorem v podstatě souhlasím (minimálně částečně), jen bych to napsal méně "expresivně", ale odhaduju, že určitá provokativnost byla záměrná...
Podívej se kolik nicků píše pod problémy TOYOTY o problémech VW (možná většina), takže tady je to tradičně taková jedna velká "provokace"... :-)
BINGO! ;-) A abych to osvětlil, uvedu následující metaforu: Když takový bezejmenný Iudex s Klaudiem půjdou opravovat sloup na náměstí a Iudexovi vypadne z ruky rozbrušovačka a přeřízne Klaudia vejpůl...no tak si pár kolemjdoucích řekne "nešťastná náhoda" (+ já padnu smíchy)...ALE... Když Iudex předtím každý den na náměstí vykřikoval, že "On ještě nikdy nikoho nezranil, páč má bezpečnost v genech"...no tak je to jako s tou Toyotou :-)
Hele...ty matice slovenská a výkvěte inteligence...už konečně to tvoje prudění chápu...ty holt rajtuješ denně do rachoty a zpět v toyotím tříválci a tohle pomalu už každotýdenní počteníčko o "kvalitě" toyot tě rozčiluje. No tak využij svůj nadprůměrný intelekt, založ s iudexem s.r.o....já nevím, třeba diskusní poradenství nebo tak něco...a budete mít oba na pořádný auto (jedno dohromady) >:-[]
To si vystihol, nič než tá expresívnosť nie je problém.
Ono ani tak nejde koľkokrát o to, čo napíšeš, ale ako to vyjadríš. A ja som na nič iné ani nereagoval. ;-)
To jsou mi ale malicherné problémy. To koncern VW tady za několik let vyprodukoval už nějaký ten milion závadných motorů HTP a dále v tom pokračuje! Přímo z montážní linky sjíždí motory, kterým nebyl namontovaán čtvrtý válec a tak jezdí jenom na tři! Co víc, koncern nemá v plánu se k této závadě přiznat a nechystá ani žádnou nápravu!
A vy tady budete soudit pár motorů od Toyoty s tak malichernou závadou!
Čo sa HTP týka, vraj v prvých sériách občas vyletela von rozvodová reťaz, čo je teda unikát. Potom to nejak spravili, ale celkovo ten motor vyzerá, akoby ho dali robiť čerstvým absolventom, ktorí dostali diplom po známosti...
Problém česko-slovenska je,že lidé očekávají od tříválce to,co nemůže nabídnout,navíc zde je F2 asi "rodinné" auto.Ale tříválce a malé objemy dělali dávno před WV jiní, dělají je dodnes,cpe se to do malých aut,která jsou spíše jako druhé v rodině, nebo na popojíždění ve městě.Absolvent s čerstvýn diplomem by to neudělal i kdyby měl ČVUT.BTW:pokud narážíš na pochybné školy,pak znám továrnu na inženýry - techniky: VŠ v Trenčíně vs. Polytechnický instit Kunovice.To je jeden velký podvod.[odkaz] :no:
Doma jazdíme s 3 valcami v Toyote Yaris, má to objem rovný litrík a max. výkon 51 kW. Priemerne si pýta pod 6 litrov a napriek slušnej váhe Yarisu je to živé autíčko. Na rozdiel od Fabie s motorom HTP. ;-)
Jezdil jsem i s tím R3 Yarisem i se současným (silnějším) HTP ve FabiiII. Obě auta jsou zcela použitelné, ale ani jedno bych neoznačil přímo jako "živé"..., nemají si co vyčítat a plně naložené budou mít určitý "problém" obě...
Ešte mi skús tvrdiť, že dupnúť na krk trojvalcovému Yarisu a Fabii HTP je to isté...? Ani jeden neoplýva silou, ale myslím, že na "dlouhém táhlém" by Fabka ťahala za kratší koniec. V práci spotrebu neriešim, u Yarisu je necelých 6 litrov potešiteľných, najmä keď manželkin štýl so šetrnou a úspornou jazdou veľa spoločného nemá.
HTP vnímam ako"z núdze cnosť", resp. nový motor stvorený zo starého s minimálnymi nákladmi. Vydarený určite nie je a podľa mňa postupne z ponuky vypadne, TSI ho vytlačí. Niet čo riešiť.
mě příjde komické, jak zdejší lidé, zřejmě majitelé toyot, místo přiznání faktu, že tato značka není nijak superspolehlivá nebo něco extra se spíše zaměřují na posílání nějákých odkazů na problémy jiných značek. Stejně tak je úsměvné si 2x týdně přečíst co zas inženýři u toyoty udělali špatně. Tento týden je to netěsný palivový systém (dle úřadu pro bezpečnost v USA) a tento článek s motory. >:D I když taky bych asi nebyl rád kdybych se díval na to, jak se mi potenciálně snižuje cena toho šrotu, co mě stojí na dvorku před domem... >:-[] Ještě k těm stále zmiňovaným HTP - jistě to píšou lidé, co měli možnost strávit alespoň 5000 tisíc KM se současným yarisem s 1.0 - 3 válec. Mě už zarazilo jen to, jak celé auto rozhoupe vibrující motor tohodle skvostu na kolech. Dymamika jízdy maximálně obdobá s HTP, tedy žádný zázrak. Zkrátka stejně jako u HTP motor tak do města...
Ten Yaris v utlmení vibrácí motora rozhodne preborník nie je, to máš pravdu, ale že nejde lepšie za plynom alebo nemá lepšiu spotrebu, o tom ma presviedčať nemusíš, pretože sa ti to nepodarí.
Že si si ty kúpil šrot, alebo si skôr svojou jazdou z toho auta šrot spravil, je tvoj problém.
poměrně mě pozitivně překvapilo to, že na litrový objem ten yaris docela jede dobře v nižších a středních otáčkách, což je obdobné i u HTP. Čekal jsem ale, že ve vyšších otáčkách motor zatáhne a čekal jsem, co udělá těch 51 kW v 6 tisíc otáčkách a ono nic. Resp. jede to jak takž do 100 km/h rychlosti, pak už se moc neděje. Čili stejné jako HTP. Spotřeba kolem 130-140 rychlosti kolem 7.5-8.5 litrů dle profilu dálnice což není nic moc. Opět obdoba HTP... Oproti HTP výrazně nižší kultivovanost chodu motoru. Znatelné vibratce při volnoběhu i při rozjíždění a i nižších otáčkách. Ještě horší chování při rozehřátém motoru i občas podivné zvuky agregátu.
Nie je mi jasné, prečo trojvalček v aute cez 1 tonu naháňaš takými rýchlosťami po diaľnici? Čakáš od neho záťah ako od dvojlitra? Zobuď sa z toho sna.
Toyoťácky trojvalec má drsnejší chod ako HTP, ale to je asi jeho jediná nevýhoda. Yaris vs. Fabia, je jasné, kto u mňa vyhráva. Oboje mám vyskúšané, voľba padla na Yaris, cenovo to bolo približne na rovnakej úrovni.
no já zkoušel polo versus yaris a u mě zvítězilo pólo... mimo jiné je o cca. 100 kilo lehčí než fabie, takže i s tím HTP jezdí znatelně jinak než fabie... oproti yarisovi (1.0-51 kW a 1.2-51 kW HTP) lepší reakce motoru na plyn, vyšší dosažitelná rychlost, spotřeba obdobná, kultivovanost motoru výrazně lepší u póla... ale co člověk to názor. Jen nechápu, že každý tady píše o HTP a přitom konkurence nevyrábí o nic lepší motory... A to jsem zkoušel i jiné značky v tomto segmentu a neřekl bych, že HTP nějak zaostává. Pravda je, že třeba suzuki vyrábí výkonější motor, ale ten jede dobře zase jen ve vysokých otáčkách na úkor nižších a středních otáček, takže taky něco za něco...
Já nic neřeším, já se bavím... :-) A marketingoví mágo(ro)vé toyoty dál melou svou "kvalitu máme v genech"...no prostě k popukání asi jako fiktivní slogan "Dopřejte si luxus v nové Dacii Logan". :-)
Tuná to o tej "kvalite v génoch" valíš iba ty...
Ale mimochodom, o Toyote to v globále docela sedí, čo sa týka spoľahlivosti, nie je rozhodne zlá. Tieto "aférky", ostentatívne vyťahované na svetlo a vykrikované do sveta sú účelové, to musí pochopiť aj blbec.
to taky každý chápe, tedy já nikdy toyotu za nijak zvlášť dobrou značku nepovažoval a ani nepovažuju, jen určití lidé si z toho udělali modlu a tak je hezké číst tyhle diskuze... >:D
Modlu? Z čoho si to vyčítal? To snáď robia podaktorí z celkom inej značky.
Toyota nie je žiadny zázrak - skôr mám niekedy pocit, že za európskymi značkami v technike skôr zaostáva. Ale je to skôr tým, že Japonci sa poučili, a novú techniku do áut za more veľmi nestrkajú - najprv ju odskúšajú na domácom trhu. Preto voči Európe, ako som písal, žiadny zázrak, skôr vyzretosť a lepšia spoľahlivosť. Lístok bez vetra sa na strome nepohne, ani Toyote nikto nápis "kvalitná" neprišil zo dňa na deň aby sa lepšie predávala...
Tak já se hlásím mezi majitele Toyoty a opravdu mě vůbec neděsí údajný fakt, jak moc klesá ceny, podle tebe - šrotu, co stojí na dvorku. Jen tak ze zajímavosti se podívej na ceny třeba Yarise z roku 2005 a porovnej jí s konkurencí. Navíc je zřejmé, že každý si brání to svoje. A určitě víc komické mi přijde obecné vyzdvihování třeba Passata a stačí si koupit Auto tip, podívat se na tabulku výsledků testů po 100.000 km, kterou provádí němečtí novináři (to zdůrazňuju). V tabulce je Passat 2.0 TDI poslední (50.místo)a Passat Variant (už nevím, jaký motor) je 46. A obecně různé modely VW se moc dobře v těchto testech neumístily. Takže netvrdím, že Toyota je superspolehlivá, ale různý statistiky (J.D. Power, TÜV,...) hovoří jasně. A to že momentální módou je udělat humbuk vždycky, když se jedná o problém Toyoty, to je věc jiná. Taky se o tom zmiňuju na MACZ - je zajímavý, že všechny údajný problémy (nebrzdící Prius například) se stávaj jen v USA, v Evropě nikdy nic. Veškerá hysterie jde z USA. Proč asi?
možná kdyby jsi s tím passátem opravdu najel 100 tisíc a né jen si četl autotip, tak by jsi se přesvědčil jak to doopravdy s tím passátem je... ;-) dala by se použít stejná argumentace jako uvádíš u toyoty, ale myslím, že tady jezdí dost passátů nato, aby si člověk mohl udělat objektivní názor na to jak to je... a rozhodně i v bazarech najdeš kusy s nájezdem dost přes 300 tisíc km a překvapivě ještě jezděj... ale zase v téhle diskuzi o passáta opravdu nejde... >:D
tak passat nepatří mezi úplně bezproblémová auta, to je jistě pravda. Na druhou stranu celková životnost auta je velmi dobrá. Řádově 400 tisíc kilometrů není problém najet, což si myslím, že objektivně převyšuje životnost konkurenčních aut střední třídy. Proto je tak oblíbeným pro firemní zákazníky. Když jsem ale u toyoty, tak i předchozí generace avensisu trpěla mnoha problémy a s passátem si v problémech nezadá.
Četné problémy s motory D4-D. Oba firemní vozy co jsem měli trpěli opakovanými závadami jako např. nepravidelný chod motoru, jeden dokonce zcela přestal fungovat, nakonec pomohla výměna vstřikovačů. Stejně tak i životnost podvozku nic extra. Cca do 100 tisíc kilometrů u přední nápravy a pak různé drobnosti jako např. netěsnost dveří řidiče, koroze zadních dveří!!! atd. Tedy píšu o konkrétních zkušenostech se služebákem.
No dobře, píšeš o konkrétních potížích u dvou služebáků, ale nemůžeš to paušalizovat na Avensis obecně. Já měl taky služebního Avensise 2,2 110kW, 100.000 km jsem s ním teda nenajezdil, za to jsem s ním najezdil cca 54.000 km za rok, což by se mělo taky nějak projevit. A vůbec nic s tím autem za celou dobu nebylo.
Já měl vw boru s 1.6-77 kW, svoje soukromý auto kupovaný jako nový a prodával jsem ho s 250 tisíci km. Věř nebo ne, na tom autě jsem neměnil ani tlumiče, spojku... zkrátka kromě brzd, rozvoďáku a běžného servisu nic. Bylo při prodeji ve velmi dobrým stavu. Nikdo ani nechtěl věřit těm kilometrům...
Takže chceš říct, že německý časopis testující německý auto lže, všechny závady a problémy, který se během testu vyskytly si vymyslel a schválně (konkrétně Passata) sestřelili na poslední místo? Aha....tak to jsem nevěděl.
i německá média jsou média a jsou média co píšou pro koncernově jako např. Auto-motor-und-Sport a pak je spousta jiných médií, ve kterých naopak německá auta většinou prohrávají jak ve srovnávacích testech, tak i v závadách atd. Vše je o tom,kdo platí. I němci mají svůj bulvár, který tepe německé značky. Stejně jako nyní válcují Toyotu ze všech stran. Takový už je holt svět... ;-)
třeba nahoře je odkaz na článek, kde se píše, že v 50 tisích se u HTP začnou podpalovat ventily a olej musíš měnit po 7500 tisíc km, jinak ten motor můžeš vyhodit. Fakt HRŮZA!!! Reál je ale takový, že ve firmě máme fabky s HTP který maj long-life intervaly po 30 tisíc km a ty auta se měněj kolem 150 tisíc km a nevšiml jsem si toho, že by ty auta byly motorově hotový... chci jen říct, že papír snese všecko...
Proč? No protože odškodnění přiznaná US soudy poškozeným (zákazníkům) jsou obecně nejvyšší na světě a když se najde takový hejl jako toyota se svými velkohubými marketingovými kecy, no tak nastupuje ještě druhá neméně zajímavá část rozsudku a to je POKUTA, která může být mocninou přiznaného odškodnění... ;-) viz. British Petroleum, které možná dopetrolejuje...a to jen proto, že tam neměli Segala na přepěťový ochrany >:D
Fiat se svým motorem Fire z 80. let předběhl dobu minimálně o 20 let. Ješte dnes se používají a jsou nesmrtelné a vydrží milion km. Dnes něco podobného dokázal z motorem MultiAir.
proc tady porad pisou o YOTE,svolavaji taky BMW a Huinday,nebo neco podobnyho.lidi proste tady na tom komouskym platku nemuzou unist ,ze YOTA je THE BEST!!ty svolavacky ji vubec neuskodily,jen je na * ze tady v americe nesnizily jejich ceny,