Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota po celém světě svolá 270 tisíc vozidel

Japonská automobilka Toyota se musí potýkat s dalším problémem. Tentokrát se jedná o potenciálně vadné motory.
Zpět na článek
1. 7. 2010 13:50
1. 7. 2010 15:00
neregistrovaný "FR34K"
2. 7. 2010 10:15
2. 7. 2010 12:00
neregistrovaný "RayBan"
2. 7. 2010 13:01
neregistrovaný "exctenar"
2. 7. 2010 13:11
neregistrovaný "exctenar"
2. 7. 2010 08:45
2. 7. 2010 12:03
neregistrovaný "RayBan"
2. 7. 2010 13:30
5. 7. 2010 14:07
Avatar - Barrichello
1. 7. 2010 10:00
NEJ(NE)Kvalitnější výrobce světa
To bylo krásných reklam a bití do prsou, a ty silácké řeči.
Kde že je ta kvalita?
Myslím že v USA to bude mít ohlas - když to půjde dobře, mohli by se příští rok v JD Power umíst do té 25tky :-) :-) :-)

To bude mít velká trojka radost - konkurence se ničí sama zatímco kvalita domácích výrobků dle všech průzkumů jde jen nahoru. Co víc si přát. Není vhodnější doba k tomu aby Impérium vrátilo úder a když se to pěkně mediálně využije jako v minulém případě tak v plné síle.
Jo, každej chvilku tahá pilku - ted je na řadě Big Three.
Rozbalit vlákno
2
1. 7. 2010 11:12
Re: NEJ(NE)Kvalitnější výrobce světa
toyota ma na to gule aspon.. Co taka skodovka?:
*/taji-skoda-problem-s-bezpecnosti-roo… />
Momentalne som v bostone a tu maju ludia tieto spravy hlboko v zadku zapichnute. Japanesse cars 're the best.. Toto pocuvam vsade.
1. 7. 2010 13:02
Re: NEJ(NE)Kvalitnější výrobce světa
"Japanesse" ... tak v tom Bostonu pozdravuj... :-!
1. 7. 2010 10:21
ať se jde TOYOTA zahrabat !
kdyby alespoň tý "kvalitě" odpovídal ceník těchto vozů, jako né, že bych si ji chtěl někdy koupit, to ani omylem, ale už je jasné, že koncern VW se stane jedničkou mnohem dříve než v roce 2018 - zatím tomu vše napomáhá
Rozbalit vlákno
11
Avatar - iudex
1. 7. 2010 11:02
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
Ani koncernu sa problémy úplne nevyhýbajú, vid losí test nalozeného Superbu: [odkaz]
Avatar - white label
1. 7. 2010 11:27
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
To ano, jen se nejednalo o pouze naložený Superb, ale o doslova přeložený Superb, jehož maximální celková hmotnost byla při testu (omylem) podstatně překročena...
Avatar - iudex
1. 7. 2010 11:33
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
Ano, uz som zistil. Kazdopádne je dost blbé, ked samotný importér/predajca nevie správne údaje o uzitocnej hmotnosti auta. Aké informácie dávajú svojim zákazníkom? ;-\
Avatar - white label
1. 7. 2010 12:01
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
Každopádně je to "ostuda" importéra, kterou si těžce odnese celá Škodovka. Fakt, že byl Superb přeložený už tolik lidí prostě zajímat nebude...
1. 7. 2010 11:13
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
a co tak tato afera ktora bola viacerymi mediami celkom pekne ignorovana?

*/taji-skoda-problem-s-bezpecnosti-roo… />
Toyota ma na to gue to oznamit, skodovka nie...
Avatar - twistedTSD
1. 7. 2010 11:41
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
[odkaz] jsi si jisty?
1. 7. 2010 11:55
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
Ty voe, ty jsi uplne mimo, je to medialni masaz placena koncernem GM, kterej diky Toyote ztratil prvni misto na trhu os. automobilu v USA.....
Avatar - Barrichello
1. 7. 2010 14:04
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
Problém je, že z toho profituje víc Ford a Chrysler než GM, takže je to asi mediální masáž placená od celé "trojky" a ty motory se vlastně nikomu nerozbily vid. HEHE - ted tu o perníkový chaloupce....

Japončíkům teče do bot a us zančky z toho prfitují no, jak říkám každej chvilku tahá pilku - předtím to byla Toyota, ted je to Velká trojka.

Camry už dávno není ten slavný hit co býval a takový chevy Malibu je stejně kvalitní možná i víc.
2. 7. 2010 13:20
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
ty jsi mimo clovece....ja mam ameriky rad....ale pravda je takova, ze po Toyote ted v USA jdou , cela trojka, jak pises, potrebujou ji vystipat z trhnu, respektive ji sebrat kus kolace a media na amiky plati vic, nez na kohokoliv jineho...
1. 7. 2010 20:43
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
Toyota nemá najhoršie ceny, dá sa kúpiť postatne lepšie ako napríklad Honda, u vás nie?
2. 7. 2010 10:11
Re: ať se jde TOYOTA zahrabat !
Když se tak dívám na ceny, nepřipadá mi, že je u nás Toyota nějak dražší než ostatní. Tedy ano, jsou tu korejské značky a pak ještě Renault se v poslední době zbláznil (zásadní zvýšení prodejů mu to však nepřineslo).
1. 7. 2010 11:54
Je to pořád dokola
Toyota má jakejkoliv problém, hned jsou plný noviny hysterickej výkřiků. Ale třeba o tomhle se nijak moc nemluví [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
1. 7. 2010 12:03
Re: Je to pořád dokola
No, ani o VW sa moc nehovorilo: [odkaz]
alebo
[odkaz]
Ide o to, coho sa chytia médiá. A Toyota v Amerike je vzhladom na jej predaje dost tŕnom v pate domácich výrobcov.
Avatar - white label
1. 7. 2010 12:19
Re: Je to pořád dokola
To taky, ovšem další podstatný fakt, je také to, že právě TOYOTA byla dlouhodoběji považována za jakýsi pomyslný vzor kvality(mimochodem chválila v tomto ohledu dokonce i sama sebe!) ve smyslu spolehlivosti, což o VW tolik neplatí, nemluvě třeba o tom Renaultu...
Když "zhřeší farář", je z toho prostě mnohem větší událost... ;-)

edit - a jak píše správně ozawasan, o těch "největších" se vždycky nejvíc píše/mluví..., což platí i u VW (minimálně v Evropě), viz i zdejší diskuse...
Každý významný úspěch způsobuje nejen přiměřené uznání (až obdiv), ale i závist (až nenávist), příp. "žárlivost"...
1. 7. 2010 12:18
Kdyby Toyota nebyla jednička, tak se tyhle zprávy přejdou má
ale páč a protože nejní - tak se do toho šije - a komu to prospívá soudruzi motoristi? No přece imperialistům ostatních značek..... Za prvé by si někteří měli připustit, že auto je stroj - stejně tak i motor je stroj, skládající se ze spousty součástek - a občas se zkrátka "něco" povede. Potencionálně xxx vadných motorů je stejný výraz jako 10 milionů vrahů v ČR - za určitých okolností je každý schopen zabít, ale vrahů máme o něco méně, že?
Nebo myslíte, že se to ostatním automobilkám neděje? Ale no tááák..... Třeba nissan blahé paměti a jeho potencionálně debilně mazaný motor 3,0 čtyřválec f týzlu.... například..... no a pak třeba ty jejich bágly nafukující se s křížkem po funuse.... a určitě, pokud máte známé mechaniky jiných značek, tak ti Vám také svěří různé drobnosti..... A nepochybuji, že americký trh, kde se asi někteří řidiči diví, že musí vůbec auto řídit, odfiltruje různé potencionální kiksy velmi rychle....
Rozbalit vlákno
4
1. 7. 2010 12:30
Re: Kdyby Toyota nebyla jednička, tak se tyhle zprávy přejdo
nojoo, je to riadny *
Avatar - Barrichello
1. 7. 2010 14:11
Re: Kdyby Toyota nebyla jednička, tak se tyhle zprávy přejdo
Komu to prospívá? Jistěže konkurenci, ty být konkurent Toyoty tak si nepřiložíš polínko do ohníčku?
Tak to bys musel být blázen, zvlášt na americkém trhu kde se rvou všechny automobilky o každého zákazníka a zvlášt ty domácí, které potřebují ukázat - hele 20 let ste si mysleli jak jsou japonci a kvalita a ono kulový, tak si radši pojdte koupit něco od nás.

Tohle je hozená rukavice, nevyužil by jí jenom blázen.

A že to docela funguje ukazuje úspěch Fordu jak v prodejích, tak ve statistikách spolehlivosti a oblíbenosti značek na tamním trhu.
1. 7. 2010 14:52
Re: Kdyby Toyota nebyla jednička, tak se tyhle zprávy přejdo
no jasně, že bych to udělal a jak rád - o tom žádná. Já to beru ale z pozice řidiče, běžného uživatele, ne z pozice marketingového stratéga, kterému, jak zcela trefně píšeš, vložilka Toyota do ruky perfektní zbraň. Jde mi pouze a jen o to, aby lidi používali tzv. zdravý rozum(já vím, že je to dneska těžké) a při každém "zvláštním" zvuku neopouštěli svá vozidla v panice......
Avatar - Barrichello
1. 7. 2010 15:02
Re: Kdyby Toyota nebyla jednička, tak se tyhle zprávy přejdo
Na to bejval kdysi vtip jak začly bej všelijaký kontrolky a zvuky - jak jede řidič, v tom zazní gong, rozvítí se kontrolka a ozve se "Okamžitě opustte vozidlo, sebedestrukce začne za 10,9,8...."
1. 7. 2010 13:50
Ole, Toyota!
No nejprve chyba s pedalem plynu, ted zase se chcipanim. Mozna ze resenim by bylo vymotovat ty horlive pedaly plynu a dat je do tech aut se chcipajicimi motory ;-)
Mozna to tak i melo byt >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Choochoo
1. 7. 2010 15:56
Re: Ole, Toyota!
Jsem byl na oprave pedalu a ani pred ani po zadny problem. Proste zase nafuceny problem. Takhle kdyby psali o karach co jsou na zebricku spolehlivosti u dna, tak nectu nic jineho. Uvidime co to udela s zebrickem, ale myslim ze nic, pac jako dalsi spokojeny zakaznik, bych nemenil :yes:
2. 7. 2010 07:02
Re: Ole, Toyota!
To je rozumný pohľad. Amíci sú divný národ, hlavne keď chudáci kvôli plynovému pedálu nedokázali zastaviť auto, pritom stačilo jednoducho a logicky stlačiť pedál brzdy...
Ak boli kvôli tomu nejaké reálne búračky (ťažko sa tomu verí)m tak jedine kvôli ich demencii.
Avatar - Frasier
2. 7. 2010 10:18
Re: Ole, Toyota!
presne tak, aj na sme.sk testovali prius s pedálom na podlahe a v pohode sa s nim dalo zastaviť ba ešte aj manévrovať
neregistrovaný "FR34K"
1. 7. 2010 15:00
...
Osobně bych ty řidiče stěžující si na podivný hluk z motoru nejradši posadil do nějakýho HTPéčka, ty nejzlobivější do nějakýho pumpe dýýze. Pak by zjistili, co to znamená, když se z motoru linou podivné zvuky. :-!
Rozbalit vlákno
1
1. 7. 2010 16:14
toyota land cruiser
mel sem toyoty,mam toyoty a budu mit toyoty!!pro me sou to nejlepsi auta!! chevy malibu je stejny nebo vic kvalitni nez camry.....to byl dobrej joke!!vsechny americky auta sou popelnice,nechapu jak si to nekdo koupi.japonci pracovali na kvalite 50 let.americky auta byly vzdycky popelnice a najednou vsude reklamy jak sou kvalitni,to me hlava nebere.
Rozbalit vlákno
14
1. 7. 2010 22:03
Re: toyota land cruiser
Chudáčku...nikdy jsi nepoznal krásu... :-)
Avatar - Katikakus
1. 7. 2010 22:07
Re: toyota land cruiser
Vnimani krasy je relativni. Koukni na svoji starou - ty sis ji vybral kvuli tomu, ze se ti libi a jiny by o ni neoprel ani rezave kolo... ;-)
Avatar - white label
1. 7. 2010 23:39
Re: toyota land cruiser
Hmm... vidím, že máš docela zajímavé životní (partnerské) zkušenosti... :-O :*) ;-)
Avatar - Katikakus
1. 7. 2010 23:50
Re: toyota land cruiser
To vis, to kolo uz mam hezkych par let, prirostlo mi k srdci, takze jsem vybiravy a neoprel bych ho jen tak o kazdou ;-)
Avatar - white label
2. 7. 2010 00:10
Re: toyota land cruiser
Na tu svoji starou "ukrajinu" se klidně vykašli a snaž se to brát spíš z té lepší strany, nakonec můžeš být rád, že si chlapi aspoň nedělají z tvojí "staré" stojan na kola.
Odhánět věčně od baráku uřvané supersporty taky pořád není žadná velká sranda, o tom vím svoje zase já... :-)
3. 7. 2010 22:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
3. 7. 2010 23:28
Re: toyota land cruiser
Tak zrovna od tebe jsem potřeboval "poradit"... >:D
Jestli se tvůj partnerský život podobá jen trochu tomu, co "předvádíš" tady, pak musí být doslova "nulový"... :-O :*) >:-[]
2. 7. 2010 13:35
Re: toyota land cruiser
No...kvůli tomu, že "se mi líbí" si tak možná koupím tričko :-) Svou mladou jsem vybíral podle drobet náročnějších kritérií ;-)
5. 7. 2010 14:21
Re: toyota land cruiser
me se YOTA libi,ale nejde me u ni o krasu.chci aby byla dobra na silnici,mohl sem s ni taky off-road,taky potrebuju neco tahat,proto je pro me best,land cruser je tank,mam jeste matrix,spolehlivy auticko,mel sem taky nekolik 4 runner's skvely auta!!pro me je TOYOTA nejlepsi.....jakej vul si kupuje auto,ze je krasny??i ty korejsky a francozky smejdy muzou bejt na prvni pohled hezky...ale
Avatar - Barrichello
2. 7. 2010 10:55
Re: toyota land cruiser
vítej v roce 2010 a prober se :-)

výsledky mluví jinak:
Červen 2010 - usa - stav se srovnání s 6/09:
+ 35,4% Chrysler Group; + 32,8% Mazda; 16% Subaru ; + 13,4 Ford; + 11,4 GM.
Pozor Toyota + 6,8 a Honda 6,2.
To jsou divy co, že ty junky se rozhodlo koupit o 35 resp. 13% lidí víc než loni..

A absolutní čísla?
1) GM - 194 716 ks ; 2) Ford - 170 695 ks; 3) Toyota - 140 604 ks; 4) Honda - 106 627 a 5) Chrysler 92 482.

Takže Toyota faakt boduje, jaksi z velké trojky porazila ONLY Chrysler Group, který je oslabený a čeká na nové modely.
Na Ford ztrácí 30 tis a na GM 54 tis, takže junky vedou :-)
A díky těmto skvělým zprávám o spolehlivosti bych určitě čekal že příští měsíc GM a Forda porazí, hehehe
Avatar - Barrichello
2. 7. 2010 11:51
Re: toyota land cruiser
Top 20 modelů v USA
Rank
June 2010

Sales

Jan-June 2010

Sales
1 Ford F-Series 46,502 Ford F-Series 240,345
2 Chevrolet Silverado 30,944 Chevrolet Silverado 166,782
3 Toyota Camry 28,435 Toyota Camry 154,239
4 Honda Civic 26,474 Honda Accord 147,669
5 Honda Accord 24,944 Toyota Corolla 140,501
6 Toyota Corolla 21,876 Honda Civic 133,601
7 Chevrolet Malibu 20,720 Nissan Altima 112,115
8 Ford Fusion 18,412 Ford Fusion 111,175
9 Hyundai Sonata 17,771 Chevrolet Malibu 108,317
10 Honda CR-V 16,041 Ford Escape 98,980
11 Nissan Altima 15,920 Ford Focus 89,783
12 Ram Pickup 15,864 Chevrolet Impala 89,491
13 Ford Escape 15,540 Hyundai Sonata 89,249
14 Ford Focus 15,148 Honda CR-V 86,870
15 Chevrolet Impala 14,451 Ram Pickup 84,869
16 Hyundai Elantra 14,245 Toyota RAV4 81,000
17 Toyota RAV4 12,573 Chevrolet Equinox 66,990
18 Chevrolet Equinox 11,490 Chrysler Town & Country 60,937
19 GMC Sierra 11,441 Ford Edge 56,027
20 Chevrolet Traverse 11,371 Ford Econoline 55,798
5. 7. 2010 14:24
Re: toyota land cruiser
nesmis verit vsemu co se pise kamo
1. 7. 2010 17:20
Mam pochybnosti o objektivite tohoto serveru
Problemy a pseudoproblemy Toyoty, problemy cinskych aut v narazovych testech, problemy Dacie v losim testu, vsechno se tu probira zesiroka. Proc ne. Jenze minuly tyden probehla vsemi medii zprava o tom, jak Superb pri losim testu svlekl pneumatiky. A to nekolikrat za sebou. Tedy vsemi medii s vyjimkou tohoto automobiloveho serveru. Patrne jde o neco co specialni server o atomobilech nezajima, neni to dulezite. A jestli to tu bylo, tak se to jen mihlo a zmizelo mezi stare zpravy. Teprve problemy Toyoty jsou zase zajimave tema, proto se o tom dovime obratem. Ta asymetricnost v pristupu je do oci bijici.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Choochoo
1. 7. 2010 18:48
Re: Mam pochybnosti o objektivite tohoto serveru
Ty sis nevsiml, ktera automobilka do nedavna nabihala v okne, když jsi klikl na "Přehled dle značky" :no: Ted uz to aspon neni tak okaty, kdo koho plati.
neregistrovaný "RayBan"
2. 7. 2010 12:00
Re: Mam pochybnosti o objektivite tohoto serveru
To je přesně to co tady nasírá celou řadu lidí, proto takové řežby v diskusích.
neregistrovaný "exctenar"
2. 7. 2010 13:01
Re: Mam pochybnosti o objektivite tohoto serveru
Nezveřejnili to tu,určitě ne.Jinak souhlas,ale "řežby"tu jsou a budou i bez toho.Ale mělo by se psát a měřit všem stejně.Byť si myslím, když srovnávám skoro nového Aurise se skoro novým G6 Variant(mají to děti), že jak motor 1,4 TSI vs- 1,33 Toyoty, nebo zpracováním je Golf zcela jinde, dokonce mám pocit, že Auris je trochu omyl,ale dcera je s tím nadšená.Neberu jí nadšení,já bych to pro sebe nechtěl,ale Golfem s např, 1,4 TSI a 160k budu klidně jezdit a neřeším,jestli se to auto někomu líbí nebo ne.Kufr nepotřebuji,jízda,ergonomie,ovládání atd. naprosto v pohodě.Přesto o S II info nezazněla,je to chyba.
Avatar - Choochoo
2. 7. 2010 15:22
Re: Mam pochybnosti o objektivite tohoto serveru
By me zajimal ten extra rozdil ve zpracovani >:D
Koukam, ze meris vsem stejne, 100koni auris versus 160G6 a cena dvojnasobna, je to tu samy odbornik :no: Nechapu naco G6 kdyz je tu Alfa Giulietta Quadrifoglio Verde, designovy a motorovy skvost :yes:
Avatar - kari.laz
2. 7. 2010 16:45
Re: Mam pochybnosti o objektivite tohoto serveru
Tak ta Alfa je fakt maximálně zajímavá, ale že by byla nějak extra hezká se mi nezdá. Asi jako mito. Vypadá zajímavě, ale kukuč má jak když vyhrabeš ze země potkana. Ta alfa je fakt spíše o image, golf je spíše takévý odkaz dlouholeté tradice.
Myslím, že tyto dvě auta jsou tak odlišná, že si tak úplně do zelí nepolezou. Golf má vyzrálý design a tím si najde spoustu kupců. Alfa je spíše taková trendy sezonová záležitost.
Avatar - Choochoo
2. 7. 2010 17:02
Re: Mam pochybnosti o objektivite tohoto serveru
S tim potkanem si to vystih, sice to spis bude krtek, ale dobry frk >:D :yes: Alfa je designove zajimave auto, zadek bezkonkurencni, skvely vykony, konkurence luxusnejsich znacek. S tim golfem nevim spis nez vyzrale, mi to prijde takove retro, byt 6rada misto 4, reknu OK. Pristrojovka jak 10 let stara Astra, minimalni posun. Rikat tomu Tour a prodavat to za par slupek,reknu proc ne.
2. 7. 2010 13:13
Re: Mam pochybnosti o objektivite tohoto serveru
Plně s tehou souhlasím. Stačí se ovšem kdo je majitelem servru a máš jasno. Stejný jako u SM.
1. 7. 2010 17:22
Další z vlna mediální kampaně?
Problémy mají všichni (koneckonců jsme lidé, že), někteří jsou ale záhadně víc vidět... a nemyslím, že by to bylo tím, že jsou o tolik víc problémovější... :-!
Rozbalit vlákno
0
1. 7. 2010 21:59
Toyotí Mutanti
Tak takhle to přátelé končí, když se vymkne genové inženýrství kontrole...prej "Kvalitu máme v genech" Chá...Chachá
>:D >:D >:D P.S.: Toyotu a její upocená užit(ková)ečná auta jsem nikdy neměl rád a jejich přiblblý marketing kopírující neúspešně VW taky ne :no: Ono se holt nedá jet na 110% pořád :-!
Rozbalit vlákno
26
2. 7. 2010 07:04
Re: Toyotí Mutanti
Ale inak si zdravý a jesť ti chutí...?
Avatar - iudex
2. 7. 2010 08:34
Re: Toyotí Mutanti
Omen nomen; u LOW-kicka tá predpona v jeho mene bola evidentne odvodená z úrovne jeho intelektu. ;-)
2. 7. 2010 09:12
Re: Toyotí Mutanti
Proč když si pročítám diskuse, tak dva šášové Klaudius a Iudex reagují vždy podobně na stejné příspěvky...že by dvojjediná osobnost? :-) No a hoši...naštvat mne nemůžete...jsem za vodou v rákosí a tady se jen bavím... ;-) hlavně nad marketingovými plky Toyoty...
Avatar - iudex
2. 7. 2010 12:15
Re: Toyotí Mutanti
I: Ty si nás vymákol! Ja a Klaudius sme dva nicky jednej osoby, že Klaudius?
K: Hm, teraz musím oba nicky zrušiť a spraviť nové. ;-)
2. 7. 2010 14:11
Re: Toyotí Mutanti
Nebuď schizoš, ja myslím a jednám samostatne! >:D >:D >:D
Avatar - iudex
2. 7. 2010 14:43
Re: Toyotí Mutanti
Tak ako nás súcasný prezident? >:-[]
2. 7. 2010 16:10
Re: Toyotí Mutanti
První část mé reakce na vaše osobní NAPADÁNÍ byla jen domněnkou, ale ta druhá (o vodě), to je realita...vy se s tím poperte na odpolední směně jak chcete :-)
Avatar - white label
2. 7. 2010 11:42
Re: Toyotí Mutanti
Tak to bych rozhodně neřekl, naopak, s úrovní intelektu tu má velké problémy nespočet zcela jiných nicků... :-!
Avatar - iudex
2. 7. 2010 12:17
Re: Toyotí Mutanti
Ak ho poznás osobne a prejavuje sa inak ako tu, je to mozné. Kazdopádne ked si pozriem tak desat jeho posledných príspevkov, tento dojem rozhodne nadobudnút nemozem. 8-s
2. 7. 2010 13:37
Re: Toyotí Mutanti
Iudexi, nenadobudaj nebo co...a jdi se opláchnout studenou vodou... :-)
Avatar - iudex
2. 7. 2010 14:44
Re: Toyotí Mutanti
Dalsí z radu príspevkov, ktoré moj názor len potvrdzujú...
2. 7. 2010 16:13
Re: Toyotí Mutanti
Naše názory jsou vzájemné :-)
Avatar - white label
2. 7. 2010 13:40
Re: Toyotí Mutanti
Osobně jej sice nepoznám, ale "soudím" ho podle jeho cca 400 příspěvků, tedy nejen podle páru posledních...

P.S. Ale ten pokus (pokud byl myšlen vážně) o "odhalení" zdvojeného nicku jedné osoby "Iudex/Klaudius", byl pochopitelně "mimo"...
2. 7. 2010 14:12
Re: Toyotí Mutanti
Predstav si lowkickov prvý príspevok tohto vlákna, keby bol adresovaný Volkswagenu - vieš akú lavínu by spustil...? ;-)
Avatar - white label
2. 7. 2010 14:50
Re: Toyotí Mutanti
Myslím, že oba víme, že by to tu spustilo (jako vždy) hned dvě "laviny", jednu pro a jednu proti... ;-)
Osobně s jeho názorem v podstatě souhlasím (minimálně částečně), jen bych to napsal méně "expresivně", ale odhaduju, že určitá provokativnost byla záměrná...
Podívej se kolik nicků píše pod problémy TOYOTY o problémech VW (možná většina), takže tady je to tradičně taková jedna velká "provokace"... :-)
2. 7. 2010 16:22
Re: Toyotí Mutanti
BINGO! ;-) A abych to osvětlil, uvedu následující metaforu: Když takový bezejmenný Iudex s Klaudiem půjdou opravovat sloup na náměstí a Iudexovi vypadne z ruky rozbrušovačka a přeřízne Klaudia vejpůl...no tak si pár kolemjdoucích řekne "nešťastná náhoda" (+ já padnu smíchy)...ALE... Když Iudex předtím každý den na náměstí vykřikoval, že "On ještě nikdy nikoho nezranil, páč má bezpečnost v genech"...no tak je to jako s tou Toyotou :-)
2. 7. 2010 20:51
Re: Toyotí Mutanti
Skáčeš z kúta do kúta - a zlatý stred nie a nie trafiť... :-!
2. 7. 2010 21:10
Re: Toyotí Mutanti
Hele...ty matice slovenská a výkvěte inteligence...už konečně to tvoje prudění chápu...ty holt rajtuješ denně do rachoty a zpět v toyotím tříválci a tohle pomalu už každotýdenní počteníčko o "kvalitě" toyot tě rozčiluje. No tak využij svůj nadprůměrný intelekt, založ s iudexem s.r.o....já nevím, třeba diskusní poradenství nebo tak něco...a budete mít oba na pořádný auto (jedno dohromady) >:-[]
2. 7. 2010 21:17
Re: Toyotí Mutanti
A ty tu ideš niekomu vyčítať "osobní NAPADÁNÍ", prde...
Ja to hovorím dávno, vôl ani nemusí moc nahlas bučať, aby bolo okoliu jasné, že je vôl...
Avatar - white label
2. 7. 2010 22:05
Re: Toyotí Mutanti
...viz i má včerejší reakce z 12:19... ;-)
2. 7. 2010 22:23
Re: Toyotí Mutanti
Jo...přehlédl jsem...tak tenhle japonskej farář byl asi na stáži v Německu v chlapeckým penzionu >:D
2. 7. 2010 20:50
Re: Toyotí Mutanti
To si vystihol, nič než tá expresívnosť nie je problém.
Ono ani tak nejde koľkokrát o to, čo napíšeš, ale ako to vyjadríš. A ja som na nič iné ani nereagoval. ;-)
2. 7. 2010 20:49
Re: Toyotí Mutanti
Áno, tiež. ;-)
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2010 08:47
Re: Toyotí Mutanti
jak málo stačí ke štěstí ;-)
2. 7. 2010 10:20
Re: Toyotí Mutanti
marketingové plky možná, ale proč si myslíš, že Toyota v marketingu kopíruje volkswagen?
2. 7. 2010 20:52
Re: Toyotí Mutanti
Volkswagen na oplátku kopíruje princípy kvality, takže sú si kvit... ;-)
Avatar - Ronault.
1. 7. 2010 22:12
270 000 motorů co občas chcípnou?
To jsou mi ale malicherné problémy. To koncern VW tady za několik let vyprodukoval už nějaký ten milion závadných motorů HTP a dále v tom pokračuje! Přímo z montážní linky sjíždí motory, kterým nebyl namontovaán čtvrtý válec a tak jezdí jenom na tři! Co víc, koncern nemá v plánu se k této závadě přiznat a nechystá ani žádnou nápravu!
A vy tady budete soudit pár motorů od Toyoty s tak malichernou závadou!

;-\ 8-s >:-[]
Rozbalit vlákno
6
2. 7. 2010 07:08
Re: 270 000 motorů co občas chcípnou?
Čo sa HTP týka, vraj v prvých sériách občas vyletela von rozvodová reťaz, čo je teda unikát. Potom to nejak spravili, ale celkovo ten motor vyzerá, akoby ho dali robiť čerstvým absolventom, ktorí dostali diplom po známosti...
neregistrovaný "exctenar"
2. 7. 2010 13:11
Re: 270 000 motorů co občas chcípnou?
Problém česko-slovenska je,že lidé očekávají od tříválce to,co nemůže nabídnout,navíc zde je F2 asi "rodinné" auto.Ale tříválce a malé objemy dělali dávno před WV jiní, dělají je dodnes,cpe se to do malých aut,která jsou spíše jako druhé v rodině, nebo na popojíždění ve městě.Absolvent s čerstvýn diplomem by to neudělal i kdyby měl ČVUT.BTW:pokud narážíš na pochybné školy,pak znám továrnu na inženýry - techniky: VŠ v Trenčíně vs. Polytechnický instit Kunovice.To je jeden velký podvod.[odkaz] :no:
2. 7. 2010 14:15
Re: 270 000 motorů co občas chcípnou?
Doma jazdíme s 3 valcami v Toyote Yaris, má to objem rovný litrík a max. výkon 51 kW. Priemerne si pýta pod 6 litrov a napriek slušnej váhe Yarisu je to živé autíčko. Na rozdiel od Fabie s motorom HTP. ;-)
Avatar - iudex
2. 7. 2010 14:46
Re: 270 000 motorů co občas chcípnou?
:yes:
Avatar - white label
2. 7. 2010 15:18
Re: 270 000 motorů co občas chcípnou?
Jezdil jsem i s tím R3 Yarisem i se současným (silnějším) HTP ve FabiiII. Obě auta jsou zcela použitelné, ale ani jedno bych neoznačil přímo jako "živé"..., nemají si co vyčítat a plně naložené budou mít určitý "problém" obě...
2. 7. 2010 21:05
Re: 270 000 motorů co občas chcípnou?
Ešte mi skús tvrdiť, že dupnúť na krk trojvalcovému Yarisu a Fabii HTP je to isté...? Ani jeden neoplýva silou, ale myslím, že na "dlouhém táhlém" by Fabka ťahala za kratší koniec. V práci spotrebu neriešim, u Yarisu je necelých 6 litrov potešiteľných, najmä keď manželkin štýl so šetrnou a úspornou jazdou veľa spoločného nemá.
HTP vnímam ako"z núdze cnosť", resp. nový motor stvorený zo starého s minimálnymi nákladmi. Vydarený určite nie je a podľa mňa postupne z ponuky vypadne, TSI ho vytlačí. Niet čo riešiť.
2. 7. 2010 08:45
Nechapu
Fajn tak ma toyota zase svolavacku a vsichni to vedi, a co ma jako byt?

Nekterym lidem nejen, zase vadi vysoke ceny, nudny design toyoty a proto by si Toyotu stejne nekoupili nemluve o tech. problemech...

Tak at si koupi cokoliv jineho a porad se zlomyslne neskleby na okolni svet... fakt 100% ceska natura
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RayBan"
2. 7. 2010 12:03
VWŠROT
Nedávno zde v diskusi byl "redakční" příspěvek pešrot [odkaz] , tak nyní k obědu naléváme trochu čistého vína [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Choochoo
2. 7. 2010 13:30
aktualizace
By me zajimalo, kolik Skoda plati za to, ze redakce drzi porad clanek o nicem na spici. Opravdu byl velmi aktualizovan >:D
Rozbalit vlákno
0
2. 7. 2010 18:54
zoufalci s toyotou
mě příjde komické, jak zdejší lidé, zřejmě majitelé toyot, místo přiznání faktu, že tato značka není nijak superspolehlivá nebo něco extra se spíše zaměřují na posílání nějákých odkazů na problémy jiných značek. Stejně tak je úsměvné si 2x týdně přečíst co zas inženýři u toyoty udělali špatně. Tento týden je to netěsný palivový systém (dle úřadu pro bezpečnost v USA) a tento článek s motory. >:D I když taky bych asi nebyl rád kdybych se díval na to, jak se mi potenciálně snižuje cena toho šrotu, co mě stojí na dvorku před domem... >:-[] Ještě k těm stále zmiňovaným HTP - jistě to píšou lidé, co měli možnost strávit alespoň 5000 tisíc KM se současným yarisem s 1.0 - 3 válec. Mě už zarazilo jen to, jak celé auto rozhoupe vibrující motor tohodle skvostu na kolech. Dymamika jízdy maximálně obdobá s HTP, tedy žádný zázrak. Zkrátka stejně jako u HTP motor tak do města...
Rozbalit vlákno
25
2. 7. 2010 21:10
Re: zoufalci s toyotou
Ten Yaris v utlmení vibrácí motora rozhodne preborník nie je, to máš pravdu, ale že nejde lepšie za plynom alebo nemá lepšiu spotrebu, o tom ma presviedčať nemusíš, pretože sa ti to nepodarí.
Že si si ty kúpil šrot, alebo si skôr svojou jazdou z toho auta šrot spravil, je tvoj problém.
2. 7. 2010 21:46
Re: zoufalci s toyotou
poměrně mě pozitivně překvapilo to, že na litrový objem ten yaris docela jede dobře v nižších a středních otáčkách, což je obdobné i u HTP. Čekal jsem ale, že ve vyšších otáčkách motor zatáhne a čekal jsem, co udělá těch 51 kW v 6 tisíc otáčkách a ono nic. Resp. jede to jak takž do 100 km/h rychlosti, pak už se moc neděje. Čili stejné jako HTP. Spotřeba kolem 130-140 rychlosti kolem 7.5-8.5 litrů dle profilu dálnice což není nic moc. Opět obdoba HTP... Oproti HTP výrazně nižší kultivovanost chodu motoru. Znatelné vibratce při volnoběhu i při rozjíždění a i nižších otáčkách. Ještě horší chování při rozehřátém motoru i občas podivné zvuky agregátu.
2. 7. 2010 22:07
Re: zoufalci s toyotou
Nie je mi jasné, prečo trojvalček v aute cez 1 tonu naháňaš takými rýchlosťami po diaľnici? Čakáš od neho záťah ako od dvojlitra? Zobuď sa z toho sna.
Toyoťácky trojvalec má drsnejší chod ako HTP, ale to je asi jeho jediná nevýhoda. Yaris vs. Fabia, je jasné, kto u mňa vyhráva. Oboje mám vyskúšané, voľba padla na Yaris, cenovo to bolo približne na rovnakej úrovni.
2. 7. 2010 22:23
Re: zoufalci s toyotou
no já zkoušel polo versus yaris a u mě zvítězilo pólo... mimo jiné je o cca. 100 kilo lehčí než fabie, takže i s tím HTP jezdí znatelně jinak než fabie... oproti yarisovi (1.0-51 kW a 1.2-51 kW HTP) lepší reakce motoru na plyn, vyšší dosažitelná rychlost, spotřeba obdobná, kultivovanost motoru výrazně lepší u póla... ale co člověk to názor. Jen nechápu, že každý tady píše o HTP a přitom konkurence nevyrábí o nic lepší motory... A to jsem zkoušel i jiné značky v tomto segmentu a neřekl bych, že HTP nějak zaostává. Pravda je, že třeba suzuki vyrábí výkonější motor, ale ten jede dobře zase jen ve vysokých otáčkách na úkor nižších a středních otáček, takže taky něco za něco...
2. 7. 2010 21:15
Re: zoufalci s toyotou
:yes: :yes: Sice jsem v té toyotí plečce nikdy nejel (v té fabce také ne), ale souhlasím s úsměvností reakcí toyotářů... :-)
2. 7. 2010 21:22
Re: zoufalci s toyotou
Tak čo potom riešiš, keď vieš aj tak o tých autách h o v n o...?
2. 7. 2010 21:51
Re: zoufalci s toyotou
Já nic neřeším, já se bavím... :-) A marketingoví mágo(ro)vé toyoty dál melou svou "kvalitu máme v genech"...no prostě k popukání asi jako fiktivní slogan "Dopřejte si luxus v nové Dacii Logan". :-)
2. 7. 2010 21:59
Re: zoufalci s toyotou
Tuná to o tej "kvalite v génoch" valíš iba ty...
Ale mimochodom, o Toyote to v globále docela sedí, čo sa týka spoľahlivosti, nie je rozhodne zlá. Tieto "aférky", ostentatívne vyťahované na svetlo a vykrikované do sveta sú účelové, to musí pochopiť aj blbec.
2. 7. 2010 22:06
Re: zoufalci s toyotou
to taky každý chápe, tedy já nikdy toyotu za nijak zvlášť dobrou značku nepovažoval a ani nepovažuju, jen určití lidé si z toho udělali modlu a tak je hezké číst tyhle diskuze... >:D
2. 7. 2010 22:12
Re: zoufalci s toyotou
Modlu? Z čoho si to vyčítal? To snáď robia podaktorí z celkom inej značky.
Toyota nie je žiadny zázrak - skôr mám niekedy pocit, že za európskymi značkami v technike skôr zaostáva. Ale je to skôr tým, že Japonci sa poučili, a novú techniku do áut za more veľmi nestrkajú - najprv ju odskúšajú na domácom trhu. Preto voči Európe, ako som písal, žiadny zázrak, skôr vyzretosť a lepšia spoľahlivosť. Lístok bez vetra sa na strome nepohne, ani Toyote nikto nápis "kvalitná" neprišil zo dňa na deň aby sa lepšie predávala...
2. 7. 2010 21:19
Re: zoufalci s toyotou
Tak já se hlásím mezi majitele Toyoty a opravdu mě vůbec neděsí údajný fakt, jak moc klesá ceny, podle tebe - šrotu, co stojí na dvorku. Jen tak ze zajímavosti se podívej na ceny třeba Yarise z roku 2005 a porovnej jí s konkurencí. Navíc je zřejmé, že každý si brání to svoje. A určitě víc komické mi přijde obecné vyzdvihování třeba Passata a stačí si koupit Auto tip, podívat se na tabulku výsledků testů po 100.000 km, kterou provádí němečtí novináři (to zdůrazňuju). V tabulce je Passat 2.0 TDI poslední (50.místo)a Passat Variant (už nevím, jaký motor) je 46. A obecně různé modely VW se moc dobře v těchto testech neumístily. Takže netvrdím, že Toyota je superspolehlivá, ale různý statistiky (J.D. Power, TÜV,...) hovoří jasně. A to že momentální módou je udělat humbuk vždycky, když se jedná o problém Toyoty, to je věc jiná. Taky se o tom zmiňuju na MACZ - je zajímavý, že všechny údajný problémy (nebrzdící Prius například) se stávaj jen v USA, v Evropě nikdy nic. Veškerá hysterie jde z USA. Proč asi?
2. 7. 2010 22:02
Re: zoufalci s toyotou
možná kdyby jsi s tím passátem opravdu najel 100 tisíc a né jen si četl autotip, tak by jsi se přesvědčil jak to doopravdy s tím passátem je... ;-) dala by se použít stejná argumentace jako uvádíš u toyoty, ale myslím, že tady jezdí dost passátů nato, aby si člověk mohl udělat objektivní názor na to jak to je... a rozhodně i v bazarech najdeš kusy s nájezdem dost přes 300 tisíc km a překvapivě ještě jezděj... ale zase v téhle diskuzi o passáta opravdu nejde... >:D
2. 7. 2010 22:14
Re: zoufalci s toyotou
Že jazdia, neznamená, že bez poruchy alebo bez problému...
V bazároch drží cenu dlhé roky budovaný image viac ako hocičo iné.
2. 7. 2010 22:36
Re: zoufalci s toyotou
tak passat nepatří mezi úplně bezproblémová auta, to je jistě pravda. Na druhou stranu celková životnost auta je velmi dobrá. Řádově 400 tisíc kilometrů není problém najet, což si myslím, že objektivně převyšuje životnost konkurenčních aut střední třídy. Proto je tak oblíbeným pro firemní zákazníky. Když jsem ale u toyoty, tak i předchozí generace avensisu trpěla mnoha problémy a s passátem si v problémech nezadá.
2. 7. 2010 22:39
Re: zoufalci s toyotou
Píšeš o mnoha problémech Avensise - můžeš mi napsat aspoň tři. Dost by mě zajímalo, který to byly.
2. 7. 2010 22:45
Re: zoufalci s toyotou
Četné problémy s motory D4-D. Oba firemní vozy co jsem měli trpěli opakovanými závadami jako např. nepravidelný chod motoru, jeden dokonce zcela přestal fungovat, nakonec pomohla výměna vstřikovačů. Stejně tak i životnost podvozku nic extra. Cca do 100 tisíc kilometrů u přední nápravy a pak různé drobnosti jako např. netěsnost dveří řidiče, koroze zadních dveří!!! atd. Tedy píšu o konkrétních zkušenostech se služebákem.
2. 7. 2010 22:55
Re: zoufalci s toyotou
No dobře, píšeš o konkrétních potížích u dvou služebáků, ale nemůžeš to paušalizovat na Avensis obecně. Já měl taky služebního Avensise 2,2 110kW, 100.000 km jsem s ním teda nenajezdil, za to jsem s ním najezdil cca 54.000 km za rok, což by se mělo taky nějak projevit. A vůbec nic s tím autem za celou dobu nebylo.
2. 7. 2010 23:03
Re: zoufalci s toyotou
Já měl vw boru s 1.6-77 kW, svoje soukromý auto kupovaný jako nový a prodával jsem ho s 250 tisíci km. Věř nebo ne, na tom autě jsem neměnil ani tlumiče, spojku... zkrátka kromě brzd, rozvoďáku a běžného servisu nic. Bylo při prodeji ve velmi dobrým stavu. Nikdo ani nechtěl věřit těm kilometrům...
Avatar - white label
3. 7. 2010 00:23
Re: zoufalci s toyotou
Mám velmi obdobnou starší (12ti letou) zkušenost s trojkovým Golfem (1,9 TDI)... ;-)
2. 7. 2010 22:37
Re: zoufalci s toyotou
Takže chceš říct, že německý časopis testující německý auto lže, všechny závady a problémy, který se během testu vyskytly si vymyslel a schválně (konkrétně Passata) sestřelili na poslední místo? Aha....tak to jsem nevěděl.
2. 7. 2010 22:53
Re: zoufalci s toyotou
i německá média jsou média a jsou média co píšou pro koncernově jako např. Auto-motor-und-Sport a pak je spousta jiných médií, ve kterých naopak německá auta většinou prohrávají jak ve srovnávacích testech, tak i v závadách atd. Vše je o tom,kdo platí. I němci mají svůj bulvár, který tepe německé značky. Stejně jako nyní válcují Toyotu ze všech stran. Takový už je holt svět... ;-)
2. 7. 2010 22:58
Re: zoufalci s toyotou
třeba nahoře je odkaz na článek, kde se píše, že v 50 tisích se u HTP začnou podpalovat ventily a olej musíš měnit po 7500 tisíc km, jinak ten motor můžeš vyhodit. Fakt HRŮZA!!! Reál je ale takový, že ve firmě máme fabky s HTP který maj long-life intervaly po 30 tisíc km a ty auta se měněj kolem 150 tisíc km a nevšiml jsem si toho, že by ty auta byly motorově hotový... chci jen říct, že papír snese všecko...
2. 7. 2010 22:14
Re: zoufalci s toyotou
Proč? No protože odškodnění přiznaná US soudy poškozeným (zákazníkům) jsou obecně nejvyšší na světě a když se najde takový hejl jako toyota se svými velkohubými marketingovými kecy, no tak nastupuje ještě druhá neméně zajímavá část rozsudku a to je POKUTA, která může být mocninou přiznaného odškodnění... ;-) viz. British Petroleum, které možná dopetrolejuje...a to jen proto, že tam neměli Segala na přepěťový ochrany >:D
Avatar - jenik1
3. 7. 2010 09:17
Nejlepší motory dělá asi Fiat
Fiat se svým motorem Fire z 80. let předběhl dobu minimálně o 20 let. Ješte dnes se používají a jsou nesmrtelné a vydrží milion km. Dnes něco podobného dokázal z motorem MultiAir.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jenik1
3. 7. 2010 09:22
Kvalitu má v genech
Dobrá je ta reklama na vozy Toyota, že mají kvalitu v genech. Zdá se ale, že mají v genech poruchovost :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
3. 7. 2010 09:25
já to furt říkám
KUPUJTE NISSAN!!! ;-)
NEBO INFINITI!!!
Rozbalit vlákno
0
5. 7. 2010 14:07
landy 76
proc tady porad pisou o YOTE,svolavaji taky BMW a Huinday,nebo neco podobnyho.lidi proste tady na tom komouskym platku nemuzou unist ,ze YOTA je THE BEST!!ty svolavacky ji vubec neuskodily,jen je na * ze tady v americe nesnizily jejich ceny,
Rozbalit vlákno
0