Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
2
/
12
Prohlédnout znovu
Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
|
acz
Abarth
|
acz
Zastánci oldtimerů Škody pláčou. Erko je evidentně repasované, univerzální a falešné díly ale celkový dojem dosti kazí. Nespraví to ani bíle lakovaná kola.
|
acz
Abarth
|
acz
Kola se pod vytažené blatníky vejdou jen velice těsně. Pneumatiky musí být pro každý typ vozidla použity tak, aby jejich konstrukce, provedení, rozměry a huštění odpovídaly podmínkám provozu. Pokud máte změnu zapsanou v techničáku, nebudete mít problém s
|
acz
Takový nárazník nebude k chodcům ohleduplný. Obludnosti tohoto typu jsou už ale naštěstí minulostí.
|
acz
Podsvícení je absolutní tabu. Použít lze jen takové zdroje a zařízení, která jsou pro daný druh a kategorii vozu předepsána nebo povolena. Policii se nelíbí ani barevná obrysová světla.
|
acz
Policie využívá k měření propustnosti skel moderní techniku. Detektorem jsou vybavena všechna oddělení dopravní policie.
|
acz
Úpravce Milotec vyrábí a prodává jen homologované díly. Například původní octavii můžete vyšperkovat celým bodykitem.
|
acz
Tuningová světla nebývají často homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích. Přesto jsou mezi tuzemskými tunery velice oblíbená nejen kvůli vzhledu, ale i andělským kroužkům. Po čase však plastové kryty „zmléční“.
|
acz
Abarth
|
acz
Honzovu boru pohání osvědčený vznětový čtyřválec 1.9 TDI vyladěný zhruba na 120 kW
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?