Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tyhle ojetiny se špatnou pověstí nikdo nechce. Proč je to chyba? (2. díl)

V prvním díle jsme se stručně podívali na trojici kontroverzních automobilů. Nyní přidáváme další tři auta, na která mají motoristé rozporuplné názory. Právem?
Zpět na článek
21. 4. 2016 11:50
21. 4. 2016 21:04
22. 4. 2016 08:33
22. 4. 2016 09:46
2. 6. 2016 11:03
Avatar - Ada je zase tady
21. 4. 2016 08:48
Tyhle ojetiny se špatnou pověstí nikdo nechce. Proč je to ch
A proč by to měla být chyba? Ojetého rendlíka také nikdo nechce a všichni dobře vědí proč! :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dylan McKay
21. 4. 2016 08:59
Re: Tyhle ojetiny se špatnou pověstí nikdo nechce. Proč je t
Ado, začínám mít o tebe vážně strach. Nechceš si o tom promluvit? ;-)
Avatar - Ozzman
21. 4. 2016 09:25
Re: Tyhle ojetiny se špatnou pověstí nikdo nechce. Proč je t
>:-[] >:-[]
21. 4. 2016 21:06
Re: CO JE TODLE ZA BORDEL? ROZLUČKA S EVROPSKÝM ZAOSTALÝM ŠU
jj
VŠECHNY POPELNICE [odkaz] a KONZERVY [odkaz] PŮJDOU DO ŠROTU a €JROSOSIALISTICKÝ UMĚLĚ ÚČELOVĚ ZABRŽDĚNÝ AUTOSRAČKY JAKBYSMET ;-) No ruku na srdce €jrosoudruzi, po těch voblbovacích letech, no nezasloužej si to snad?? [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2016 09:06
Re: CO JE TODLE ZA BORDEL? ROZLUČKA S EVROPSKÝM ZAOSTALÝM ŠU
vseobecne je dnes uz dost malo 10-15 rocnych ojetin ktore by este niekto chcel .. ale svojho casu tieto vozy neboli az take marne.... akurat dnes uz akakolvek 15 rocna ojetina velky zmysel na kupu nedava... a to nielen z hladiska prevadzkovych nakladov a bezpecnosti ale hlavne z hladiska moralnej zastaralosti a akejsi zmeny vnimania aut.... auta starnu coraz rychlejsie a stale sa snazia byt coraz modernejsie s roznymi vychytavkami.... takze niet sa comu cudovat ze tieto ojetiny uz nikto nechce... vlastne ono uz akakolvek 10-15 rocna ojetina... ( galant, carisma, almera, brava, freelander, golf 4 ) mi dnes uz moc zmysel nedava... navyse ceny dnesnych aut su uz celkom prijemne takze radsej novy lodgy ako 15 rocny rozpadnuty carnival .... ;-)
Avatar - Ozzman
21. 4. 2016 09:27
Re: CO JE TODLE ZA BORDEL? ROZLUČKA S EVROPSKÝM ZAOSTALÝM ŠU
Ale neboj, chtějí, hlavně od koncernu jsou ty auta velmi žádaná a moc dlouho se neohřejí v bazarech, protože tyhle 10-15 let staré Oktávky, Pasáti, Fábie, Golfy atd... mají ještě staré dobré TDI motory, nebo MPI a lidé je často zvolí ještě rádi.Navíc jsou jejich ceny pod 100 tisíc, takže jsou konečně tyhle české sny i dostupné masověji... jen hezkých aut už ubývá... Řekl bych, že větší problém bude, až do tohoto stáří dozrají stávající modelové roky s problémovými TSI a TDI.
Avatar - eLzyx
21. 4. 2016 09:35
Re: CO JE TODLE ZA BORDEL? ROZLUČKA S EVROPSKÝM ZAOSTALÝM ŠU
zcela upřímně, mám 15 leté Volvo S60 a kdybych jej měnil, tak leda za podobně staré Volvo V70R v manuálu (kolem roku 2003), případně XC70 z roku 2001 ve 2.4T&manuál. Ty novější modely mají spoustu zbytečné problematické elektroniky, nic moc motory, ošizenou přední nápravu a další nectnosti.
A nové auto? Ani nějak po něm netoužím. Když vidím, jak jsou ta auta otlučená, každou chvíli od známých slyším, že je někdo na parkovišti naboural a ujel ...
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2016 09:47
Re: CO JE TODLE ZA BORDEL? ROZLUČKA S EVROPSKÝM ZAOSTALÝM ŠU
nemyslel som to takto... samozrejme je rozdiel mat 15 rokov stare auto ktore si kupoval ako nove a s nim 15 rokov jazdil a staral sa o neho a sluzilo ti ... ako dnes uz kupovat a vyhladavat 15 rocne jazdenky ...

popravde je to tak... kupovat do mestskej dzungle kde je to denno denny boj o parkovacie miesto nejake super auticko uz ani nie je ziadna vyhra .... v tomto je vyhoda mat vlastnu garaz alebo byvat v dome kde ti ho nikto neotrepe .. a potom sa cudujeme preco niektori parkuju cez dve miesta... ale to je uz na inu debatu
21. 4. 2016 12:54
Re: CO JE TODLE ZA BORDEL? ROZLUČKA S EVROPSKÝM ZAOSTALÝM ŠU
jedine ty dokaze s v jednom prispevku napisat to iste aj 3x zakazdym inou vetou. neuveritelne
21. 4. 2016 10:12
Re: CO JE TODLE ZA BORDEL? ROZLUČKA S EVROPSKÝM ZAOSTALÝM ŠU
To máš těžký, zemana taky chtějí všichni, jen nevím co z toho vyvodit... ;-)
Avatar - Ozzman
21. 4. 2016 09:34
X type a Carnival
Za prvé, Carnival jsem jezdil s tím naftovým 2.9 106Kw (2006 r.v.) a to auto mne na dobové Kie dost mile překvapilo, bylo prostorné, pohodlné a motor měl sílu a hrozně lehce se ovládalo, bylo ale nové, takže nehodnotím spolehlivost. Dizajn z dnešního pohledu nic moc, to uznávám. Je škoda těch problémů, protože takové auto jako alternativa k přemnoženým klonum Sharanu/Galaxie/Alhambra zajímavá a o dost levnější alternativa třeba jako druhé auto do rodiny.

X type, mohl by mi tu někdo věcněji napsat, jestli bych se hodně spálil, kdybych si býval byl koupil Xtype kombi s 2.0 Naftou a předokolku? To auto se mi opravdu hodně líbilo, bylo i za hezké ceny, jen u nás bylo strašně málo kusů, tak jsem nakonec odešel jinam. Koukal sem na Xtype vždy při výběru auta jak minulého (to byly první Xtype 2003), tak i současného (poslední k usy). Ten naftový motor je z Mondea MK III? Nebo je jiný? A co 2,2 D? Ten má jiný výkon, je to jiný motor, než 2,2 z Mondea III? A co jiné servisní úkony, je tam něco náchylnějšího než u Mondea III? Díky za info, dnes již je to pasé, ale to auto mi svým způsobem učarovalo :-) P.s. Nikdy jsem si do něj nakonec ani nesedl, tak bych třeba vystřízlivěl >:D
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Enthusiastic.driver
21. 4. 2016 09:40
Re: X type a Carnival
Myslím, že nespálil. Motory jsou identické. Spíš by bylo otázkou, proč si připlácet za Jaguar, když mám velmi podobnou techniku ve větším, levnějším a novějším Mondeu.

Pokud X-Type, tak s šestiválcem a 4x4, ať je ten benefit opravdu citelný.
Avatar - Ozzman
21. 4. 2016 10:00
Re: X type a Carnival
Díky a proč? Protože se mi líbil >:D V době kupování předešlého auta to byl X type vs Trojkové Mondeo, což bylo stejné auto a ceny ojetim Xtype byly hodně podobné.

Podruhé už bylo i IV Mondeo, takže tam už to bylo méně logické, buď Xtype (III. Mondeo), nebo stejné staré IV Mondeo... co to u mě vyhrálo není žádným tajemstvím, nicméně, to auto se mi prostě líbí :-)
Avatar - eLzyx
21. 4. 2016 10:33
Re: X type a Carnival
x-type 2.5-3.0V6 4x4 Estate jsem měl vyhlédnuté, když jsem dojížděl Astru F. Ale nakonec jsem dal přednost Volvo C70 2.3T >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 4. 2016 10:52
Re: X type a Carnival
Jo, to Volvo je takovej typickej rodinej kombik >:D
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2016 09:51
Re: X type a Carnival
carnival bol ocividne spolahlivejsi ako velky benzinak na americkom trhu ... aj celkova vizaz a palubovka je celkom pekna spomienka na americke 90 roky ... spolu s vtedajsim chyslerom voyagerom ( vidim tu dokonca aj istu vzajomnu podobu kasni ) ... typicka MPV spomienka na tu dobu :yes:

neskor ako grand voyager [odkaz] [odkaz] ;-) ... celkom sa na neho carnival aj podobala ... a asi to ani nebolo uplne nahodne
Avatar - Ozzman
21. 4. 2016 10:03
Re: X type a Carnival
Upřímě, pokud velkoprostorové auto tohoto typu, jdu do nové Galaxie, akorát ta cena.. Jinak je to super auto. Sharan už se mi tak nelíbí a Alhambra taky ne, vypadají jako dodávky. Pokud by mi nevadilo menší, tak Zafira Tourer. Neskutečně variabilní vůz. Tohle by spš byla bazarová volba za co nejnižší možné náklady :-)
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2016 10:11
Re: X type a Carnival
skoda ze v europe nemame tie velke MPV ako napriklad honda odyssey alebo kia sedona... lebo mne sa europske velke MPV popravde dnes uz nepaci ziadne ( ono skoro ziadne tu dnes uz ani nemame ) ... tento segment je u nas uz zrejme odsudeny na zanik ( skor ci neskor ) ... skoda
Avatar - Ozzman
21. 4. 2016 10:16
Re: X type a Carnival
Zánik ne, ale omezení nabídky je asi očividné ve prospěch Crossoverů... Podívej se na klasické sedany, těch už taky najdeš třeba v nižší střední pramálo. Přitom dříve karoserii sedan měla skoro každá automobilka, která nabízela vozy v této třídě.
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2016 10:22
Re: X type a Carnival
mas pravdu... zrovna v tychto dnoch prichadza k nam aj nova elantra... vcelku prijemne sedanovite spestrenie ( v triede aj cenach octavie ) ... vcera som naprikald videl rio sedan ktore u nas uz normalne mame ale tiez ho nie je sranda stretnut .... je fakt ze tych sedanov ( mensich aj vacsich ) je uz ozaj malo.... ved aj taky autombilovy gigant ako nissan uz dnes v eu nema jediny sedan ... chapem ze crossovery a SUV su v mode a nejako ma to vzhladom na ich vsestrannost a flexibilitu neprekvapuje ... ale az taky boom a taku prevahu som necakal.. na druhej strane som necakal ze tym ze budu suv uspesne tak zmiznu ine segmenty... cakal som skratka rozsirenie portfolia ale nie kanibalizaciu
Avatar - Ozzman
21. 4. 2016 10:34
Re: X type a Carnival
Elantra vždy platila za takové lowendovější auto. Jestli si to zkoušel, ja na ni koukal cca před rokem a půl a třeba i oproti pro mne né uplně hezké i30 to byl takový lowend. Materiály, zpracování, z venku to špatné nebylo. A ta absence sedanů? No, to bysme se tady mohli rozepsat déle.

Nissan uplně přestal nabízet sedan - Almera skončila

Volkswagen sem už nevozí Jettu

Astra sedan taky neni zatim ne ?

Teď koukám, že Focus sedan po fl existuje, dokonce ho maj i v konfigurátoru, ale ještě jsem ho neviděl >:D

Subaru už nědělá obyčejnou Imprezu sedan

Civic sedan tu taky neni.....
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2016 10:42
Re: X type a Carnival
elantra je kdesi tam kde corolla ... proste globalne auto a tak ma nejake tie kompromisy ale tazko hovorit o lowende ked ponukne 7st dvojspojku a vybavu ako kazde ine normalne auto ... aj jej zakladna cena u nas je na urovni octavie ( cize ziadny lowend ) ...

vieme ze corolla aj elantra patria medzi najpredavanejsie vozy sveta ... len je zahadne ze preco prave v eu ich nikto nechce 8-s

dokonca nie je to tak davno co sme tu mali aj sedan od pola ci ibizy... ( polo classic, cordoba ) .. kam sa to vsetko podelo ... skoda

PS: inak u nas aspon mame rio sedan a elantru... ale ak sa nemylim u vas nemate ani tieto vozy
Avatar - Ozzman
21. 4. 2016 10:51
Re: X type a Carnival
Elantra u nás byla, nevim, jak moc ji sem dováželi ofiko, nebo to byly nějaky kusovky (v té poslední generaci), ale snad se tu prodávala, viděl sem ji u dealera. A že nabídne dvojspojku a výbavy... Dacie taky už má třeba turbomotory, ale pořád je to lowend... Ona je nějaka nová Elantra ted?
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2016 11:34
Re: X type a Carnival
ano je.. ;-) [odkaz] ( v korei je oznacovana ako avante ) ... a zrovna je aj na bratislavskom autosalone v tychto dnoch ... skus stranku autozurnalu ... alebo skus pozriet ofiko slovensku stranku hyudaia ... uz su aj ceny

ale u vas je akosi ticho... tak predpokladam ze asi u vas nebude
21. 4. 2016 16:10
Re: X type a Carnival
No tak jsem si nakonfiguroval na těch SK stránkách Hnůjdaj tu Lantru a v minimální výbavě bez možnosti šíbru vychází 10x dráž jak mé skoro 20 let staré japonské auto, které ji překonává téměř ve všech ohledech, nemluvě o tkzv. vychytávkách,neboli kurvítkách co se do dnešních šrotů montují. Takže pokud jseš na tom tak dobře, že ti nevadí, že po výjezdu z prodejny stratíš 50% hodnoty svého nového vozidla a nebude to alespoň ten blbuvzdorný Japonec, viz. Mazda, Toyota nebo Mitsubishi jseš fakt frajer co neví, co má dělat s prachama. A takovým my tleskáme, neboť jak říkají nezávistliví Němčůři. Sehr Gut, že můj soused má nový Schrott Wagen, alespoň z něho odvede daň a DPH a moje děcko bude mít školné zdarma. A tak to má byť soudruzi! >:D
21. 4. 2016 20:56
Re: X type a Carnival
Velke MPV v europe ani nikdy neboli. Ked si sadnes do Hondy Odyssey a pozries sa smerom dozadu tak si myslis ze sedis za volantom autobusu. V europe by si s tym mal problem zaparkovat, o podzemnom parkovisku ani nehovorim. Ani v USA uz to ludia moc nekupuju, zbytocne velke a popravde, komfort pre pasazierov mimo prednych sedadiel nic moc - sedi sa v takej divnej polohe so zdvihnutymi kolenami. A 6 clenne rodiny sa tiez uz stavaju minulostou, takze pre priemernu rodinu bohate staci vacsie SUV a je vystarane.
Avatar - wakantanka
22. 4. 2016 08:26
Re: X type a Carnival
Hm, ak sa nemýlim, tak Carnival je z veľkej časti práve Voyger, keď kórejci kúpili licenciu na vtedy odchádzajúcu generáciu Chrysleru/Dodge. O spoľahlivosti či nespoľahlivosti ti môžem dať referncie z prvej ruky. Môj prvý Carnival je r. 2004 po FL, kúpený so 125 tis. km, teraz cca 220 tis. km. Druhý je už posledná predávaná generácia a teraz má cca 160 tis. km. Na tom prvom okrem bežnej údržby za 100 tis. km odišla žiarovka v prístrojovke a cúvacie senzory si posledné 2 roky žijú sčasti vlastným životom. >:D Mno a menil som ešte lanká ručnej brzdy - to je taká boliestka a dosť nešťastné riešenie nie na naše presolené cesty.
Avatar - woody-alien
21. 4. 2016 22:55
Re: X type a Carnival
S Carnivalem nemám žádnou zkušenost, zato jeden můj známej si ho koupil od novoty. No, nevím podrobnosti (jenom že klekl motor, Kia neuznala záruku, oprava v řádu statisíců, tahanice, známej si musel koupit ojetinu a Carnival mu hnil nepojízdnej v garáži a přitom ho pořád splácel až se mu nakonec podařilo nějak se ho zbavit) ale do dneška se před ním to jméno nesmí vyslovit. Počítám že i taková Lady Karneval ho dokáže rozzuřit do nepříčetnosti. >:-[]
Avatar - Londonbridge
21. 4. 2016 11:33
Corolla ,Elantra atd.
Su to urcite kvalitne vozy a spolahlivostou budu dalej ako Nemci. Je tam problem ze su to osklivky a vnutry je to plastova spust este imidz na to si tiez v EU potrpime. Toyota je vyrobou aut number 1 ale uz by mali fakt zaplatit poriadneho designera co im bude kreslit pekne auticka. Lexus je urcite fajn len do neho nesmies presadnut z Mercedesu alebo Audi potom ti ten interier tak strasny nepride. E Lantry pamatam este ked sa dovazali a boli lepsie ako Daewoo Nexia, Espero . Som tiez kupil novu Nexiu ta cena bola lakava a 3 roky to pojazdilo. Bolo to davno a samozrejme to bol prezleceny Kadett . Nove auta vydrzia 3 - 5 rokov potom ich treba odstrelit a nezaoberat sa 10 -15 rocnymi popelnicami tie platy su uz dnes inde aj splatky su o dost prijemnejsie ako boli pred 15 rokmi. >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2016 11:45
Re: Corolla ,Elantra atd.
nova elantra je ale uz moc pekna ;-) ... nahodou vazne ... :yes: tu vidim velky posun voci predchodcovi .. a aj corolla po nedavnom facelifte uz ovela lepsie vyzera ... takze uz to nie su ziadne osklivky.... ale zakaznikom v eu skratka akekolvek sedany moc nevonaju.... tu je primarny problem
Avatar - R32
21. 4. 2016 13:05
Re: Corolla ,Elantra atd.
Nová Elantra je podľa mňa niečo ako väčší facelift (ako Golf 5 a 6), minulý týždeň som bol u predajcu objednávať nové auto a trošku som sa s predajcom o novej Ele bavil. Technický základ sa v podstate nezmenil (rázvor atď), nový je exteriér, interiér a pridali do ponuky aj diesel... Trošku zaspali napr. v oblasti svetlometov, za príplatok ponúkajú xenony (nie bixenony!) v dobe keď všetci prechádzajú na LED... Ako bývalý majiteľ Elantry môžem povedať, že to auto nieje - nebolo zlé (tiché, dobrá výbava, nestretneš na každom rohu ďalšiu) ale ani nič extra (pazvuky v interiéry, mäkké sedadlá, zadná náprava trošku skáče na nerovnostiach...). Po 4. rokoch šla z domu a smutno mi za ňou rozhodne nieje. Menil som za i30 kombi a je to obrovský rozdiel hlavne v tých záporoch čo som menoval aj keď ten tvar Elantry (ako 4dv kupé) má niečo do seba. Pozornosť by som venoval skôr novej i30-ke, v predaji od budúceho roka.
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2016 13:42
Re: Corolla ,Elantra atd.
mne sa nova elantra moc pozdava... v amerike bude aj s 1,6 tgdi 130kw... moc by jej ten motor slusal aj v eu ale samozrejme ze u nas sa takejto chutovky ( a amerike v tejto triede vykonom bezna motorizacia ) nedockame ;-\ .. hned by elantra v eu ziskala viac imidzu

nova i30 by mala byt uz tento rok predstavena ... snad na jesen... na nu som hodne zvedavy lebo z generacie na generaciu robia korejci velke pokroky a podobne ako novy tucson ci elantra aj i30 by mohla byt zase o viditelny a hmatatelny kus dalej ako jej predchodca ;-)
Avatar - Londonbridge
21. 4. 2016 15:01
Re: Corolla ,Elantra atd.
To je pravda . Automobilovy priemysel robi obrovsky skok kazdy rok a poslednych desat rokov je to tempo moc rychle na mna... Neviem si zvyknut na kamery stale pozeram do spatnych, Parktronic vobec nepouzivam parkujem ako som bol zvyknuty . Rozne pipaky ma len vyrusuju a ked soferujem dlhsie vyskakuje mi na palubovke salka kavy a posiela ma auto na kavu to uz zaslo priliz daleko...Ano Korejske auta sa zlepsuju milovymi krokmi a vela krat je to otazka penazi a vkusu. Ja by som v kvalite Korejcov nepochyboval napr. Hyundai Genesis je pekny kus auta je tam problem s motorovou ponukou myslim len jediny benzinovy agregat tam montuju.Ojazdene auta sa dobre kupuju ked su este v zaruke to znamena maju 1 - 2 roky a nabehnutych nej. 20 000 km . Ceny su tam velmi zaujimave. Na novom aute skrtnes prvykrat klucikom a par tisic euri je prec... >:D
Avatar - dock37
21. 4. 2016 11:50
Autobild.de
[odkaz] :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
21. 4. 2016 15:07
Nadčasová A2-ka
Naložiť A2-ke za dizajn je celkom jednoduché, lenže kto by tomu autu tipoval 20 rokov? Za mňa je to podarené a nadčasové auto, ktoré vzniklo v najlepšom období Audi. V druhej polovici 90. rokov šliapali míľovými krokmi vpred a nebáli sa prísť s niečim novým a hlavne originálnym. A2-ka, TT, nádherná A6-ka (4B), či allroad... Teraz je to už nuda.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - R32
21. 4. 2016 16:05
Re: Nadčasová A2-ka
:yes: presne tak, A2 predbehlo svojim dizajnom (a zčasti aj technikou) dobu o min. 10 rokov... Napr. Jaguár začína do svojich modelov aplikovať hliník až teraz.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 4. 2016 01:15
Re: Nadčasová A2-ka
To není až tak úplně pravda, současné XJ je celohliníkové a to už je nějaký ten rok, co se vyrábí. Tím neříkám, že by A2 nebyla nad standartem své doby. Nevím, jakou karoserii Audi používalo u ostatních modelů z té doby.
22. 4. 2016 09:53
Re: Nadčasová A2-ka
áááno, presne tak, len posledných 10 rokov (viď XJ350 od r.2003), ešte iba testuje... Ale s první větou nelze než souhlasit :-)
Avatar - Blue Sun
21. 4. 2016 18:59
Re: Nadčasová A2-ka
A2 vlastní kamarádka, s 1.6 FSI. Motor má něco přes 80 kW a to auto je, na svou velikost, brutální raketa. Design těžce předběhl dobu, dnes by zapadlo mnohem lépe. Možná právě proto se taky tolik neujalo.
Avatar - woody-alien
21. 4. 2016 22:44
Re: Nadčasová A2-ka
A2-ce hlavně naložili za dizajn zákazníci, nemyslíš ?
Avatar - pumpkin
22. 4. 2016 00:31
Re: Nadčasová A2-ka
To neviem objektívne posúdiť, ale mne sa to celkom páčilo a pôsobilo solídnejšie než A-čko. Skôr to zabila cena.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 4. 2016 01:19
Re: Nadčasová A2-ka
První Ačko bylo opravdu nepěkné. Nemyslím, že by A2 zabila jen cena, ale kombinace designu a ceny. Tedy odradilo zákazníky, kterým se líbilo, ale nebyli ochotni zaplatit tolik za malé auto a také zákazníky, kteří by byli ochotni zaplatit za malé auto, ale ne když se jim nelíbí.
Avatar - woody-alien
22. 4. 2016 07:22
Re: Nadčasová A2-ka
Přesně tak jsem to myslel. My tady můžeme mudrovat a litovat "nepochopené" auto, ale o neúspěchu rozhodla neochota zákazníků zaplatit vyšší cenu za auto, které je malé a vlastně se jim nelíbí.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 4. 2016 01:08
Re: Nadčasová A2-ka
Souhlasím. A2 si vždycky rád prohlédnu, když někde stojí. A docela mě mrzí, že nevyprodukovali karosářsky podobného nástupce.
21. 4. 2016 21:04
Nechci
Copak tyhle modely, já spíš nechci ojetiny z bazarů se špatnou pověstí jako esa
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
22. 4. 2016 01:06
Jako od Srstky
A2 je stále natolik zajímavé auto a X-Type po fl v sedanu zase dostupný malý Jag, že nemyslím, že by je nikdo nechtěl.
Rozbalit vlákno
0
22. 4. 2016 06:30
Předkomůrky
neměl jsem s motory s předkomůrkami nikdy žádný problém. Fandil jsem a jezdil s Citroeny většinou s turbo motory 1905ccm. Zvětšením předvstřiku pootočením čerpadla se zvýšil výkon a snížila spotřeba. Používal jsem levný olej 10W/40 s výměnou po cca 30t. km. V r.2003 jsem koupil poprvé škodovku (C5 se mi zdála moc velká) Oktávii a vydržel jsem s ní akorát rok a vrátil jsem se k Citroenum, i když mým nejlepším autem byla Xantie z roku 1997 TD (260tkm). Možná, jedinou závadou motorů s předkomůrkami byla nutnost žhavení.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wakantanka
22. 4. 2016 08:33
Carnival
Ak by niekto mal záujem o skúsenosti reálneho majiteľa dvoch generácií Carnivalu, rád poradím, vysvetlím. >:D
Vo všeobecnosti by sa ale dalo kľudne napísať, že súčiastky ktoré spôsobovali skazu tohto auta boli z veľkej časti vyrobené a vyvinuté v európe, viď slávne čerpadlo Bosch, či common rail od Delphi. Na druhej strane si šikovný motorista dokáže stále veľa drobností porobiť na aute sám s pár skrutkovačmi a základnou sadou náradia. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aoyagi
22. 4. 2016 09:46
Mondeo, X-Type
Tak samozřejmě, jestli toto [odkaz] jsou stejná auta, ať se tu laskavě nikdo neopovažuje tvrdit, že Superb, Tiguan, TT, Q2 a A3 nejsou jen převlečené Golfy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
22. 4. 2016 13:17
Re: Mondeo, X-Type
Kdyby to nezabíjel ten stříbrnej plast... to nebylo hezký už tehdy a v tomto případě bych ani neměl nic proti, kdyby si to někdo nějak umně upravil.
Avatar - chetoos
22. 4. 2016 16:35
Špatná pověst
Jeden známý má Kiu Carnival a je s ní vcelku spokojený, až na pár drobností. Přesto vím, že tyto auta často v bazarech zarůstají trávou a jsou na okraji nabídky. Jejich pověst je hodně špatná kvůli vysoké poruchovosti a špatná spolehlivost. Audi A2 je vskutku nadčasový vůz, který pohřbila drahá celohliníková karoserie, a né zrovna podařený desing. Osobně bych šel možná jen právě do té audiny.
Rozbalit vlákno
0
2. 6. 2016 11:03
X-Type
Spatnou povest ma dneska pomalu kazde auto a to jen diky tomu, ze kdyz se nekomu neco poroucha, okamzite to vylepi na internet s poznamkou " nikdy víc".
Audi A2 je podle mne jedno z nejskaredsich modelu, ktere kdy vyjelo z jejich vyroby.
Zato X-Type je velmi pekne auto, no bohuzel musim podotknout, ze ze zkusenosti znamych v mem okoli byl velmi poruchovy a kazdy druhy mesic byli v servisu.
Autobazary maji velkou nevyhodu v tom, ze jsou plne modelu, kterych se lide zbavuji pri prvni zasadni oprave. A ano, seskupuje se u nich pak velke mnozstvi aut, ktere nikdo nekupuje protoze rychle starnou. Myslim, ze je jen par modelu, ktere vypadaji nadcasove a mladistve stale. U jaguara ale zase nutne podotknout, ze to je "klasik" a vyrazne zmeny mi k te znacce tez moc nesedi. Kdybych si mela koupit ojete auto, sla bych s nejvetsi pravdepodobnosti do Jaguara ikdyz s vedomim, ze do nej budu investovat.
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2020 23:05
robotizovaná převodovka v A2
Robotizovaná převodovka je spolehlivá pokud dostává co má, to jest každých 25 000 km základní nastavení převodovky a prokluz spojky. Zatím mám na té nespolehlivé převodovce 320 000 km. Je pravda že v 290 000 km odešlo spojkové ložisko a při té příležitosti byla vyměněna podruhé i spojka.
Rozbalit vlákno
0