Kromě iracionálních pocitů a dojmů není jediný důvod nakupovat US vozy současné produkce. Zatímco Jeep Cherokee z osmdesátých let slouží dodnes, nové konstrukce mají spotřební charakter a tomu přizpůsoběnou péči o preciznost konstrukce. Svolávačky překvapují spíše u Toyoty, kde konfekce trpí přesunem zdrojů k fajnovostem.
Jojo, všechny novodobý uscars se rozpadaj, zato EU produkce je kvalita sama.
Ted bych prosil tu o červený karkulce.
Známý má na chrysleru 300M 3,5 V6 najeto 485 000 km.
A furt jezdí.
A další a další stroje.
Navíc opravy stojí 5,50 a u starších strojů si je uděláš doma na zahradě.
Všechny moderní stroje sou čím dál víc spotřebák, EU produkci nevyjímaje.
Rozdíl je ten, že u Chevroletu odejde pojista nebo spínačka za 80 USD u u bawa, mb, audi díl za 150 USD, vyžadující práci za dalších 150 USD.
Takže asi takhle.
Ono jde o to, jak moc závažné ty závady jsou a kolik to stojí, než že Chevrolet je špatný, protože měl závad 5 a audi jen 2.
Gro je v tom, že 5 závad chevroletu stojí 10 tisíc a dvě závady Audi 70 000 >:D
Protože sou to fatální popř. středně velké závady na dílech, co není spotřebák.