Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V pátek to vypukne!

Na konci tohoto pracovního týdne se můžete těšit na jakousi obnovenou premiéru v rámci Auta.cz – připravujeme pro vás první z pravidelné řady srovnávacích testů!
Zpět na článek
24. 11. 2015 15:54
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 11. 2015 13:00
24. 11. 2015 13:01
24. 11. 2015 13:05
24. 11. 2015 13:08
24. 11. 2015 13:11
24. 11. 2015 13:18
24. 11. 2015 14:20
24. 11. 2015 13:24
24. 11. 2015 13:54
24. 11. 2015 15:00
24. 11. 2015 13:48
24. 11. 2015 14:18
24. 11. 2015 16:46
24. 11. 2015 17:06
24. 11. 2015 13:05
24. 11. 2015 13:09
24. 11. 2015 13:43
24. 11. 2015 13:49
24. 11. 2015 14:10
24. 11. 2015 15:09
24. 11. 2015 15:50
24. 11. 2015 16:43
24. 11. 2015 17:24
24. 11. 2015 16:42
24. 11. 2015 16:55
24. 11. 2015 17:34
24. 11. 2015 17:43
24. 11. 2015 17:07
24. 11. 2015 13:44
24. 11. 2015 13:47
24. 11. 2015 14:28
24. 11. 2015 14:14
24. 11. 2015 14:16
24. 11. 2015 17:00
24. 11. 2015 17:09
24. 11. 2015 17:35
24. 11. 2015 12:59
Test od vás...ne děkuji
Po několikaletém trvalém vítězství značky škoda nad celým světem už žádný test od vás nechci. Chybí vám to základní ...nestrannost a objektivita. :no:
Rozbalit vlákno
7
24. 11. 2015 13:03
Re: Test od vás...ne děkuji
:yes: :yes: :yes:
24. 11. 2015 13:47
Re: Test od vás...ne děkuji
Hodnotíš předčasně. Uvidíme v pátek.
24. 11. 2015 14:39
Re: Test od vás...ne děkuji
No, uvidíme..
Zatím škodovky nezvítězily jen v testech, kterých se nezúčastnily... ;-\
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 11. 2015 15:54
Re: Test od vás...ne děkuji
Hodnoti predcasne, ale jeho hodnotenie je podoprete informovanou skusenostou.

Inak povedane, staci si pozriet vysledky porovnavaciek z minulosti, v ktorych figuroval model Skoda, resp. model z dielne VAG.

Ano, mozno budeme prekvapeni.

Ale to by muselo zmiznut:
a) svojvolne definovanie priorit
b) relativizovanie nedostatkov VAG aut
c) uporne poukazovanie na nedostatky non-VAG aut

a muselo by nastupit:
a) exaktne meranie
b) hodnotenie podla jedneho metra
c) profesionalny pristup

Na druhej strane, vsetko sa da krasne obist tym, ze modely VAG v porovnackach nebudu. Uvidime teda Mazdu vs Renault, Mercedes vs BMW... ale nikdy nie Skodu vs Honda atd.
Avatar - CommonUser
25. 11. 2015 08:33
Re: Test od vás...ne děkuji
Ano asi je to tak, ale raz vyhral Avensis voci Passatu. No ... motyka vystrelila.
Avatar - TeeJay
24. 11. 2015 15:45
Re: Test od vás...ne děkuji
Zdá se, že první bude Kia vs Opel. Fakt si myslíš, že vyhraje Škoda?
25. 11. 2015 00:19
Re: Test od vás...ne děkuji
Tentokrát to bude jinak. Modrá Škodofka proti žlutý.
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 13:00
ja sa tesim
uvidime co to bude.... kazdopadne vzdy som si zelal viac porovnavacich testov... kludne aj 3-4 modely naraz medzi sebou..... takze som zvedavy na to porovnanicko ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 13:01
Re: ja sa tesim
Souhlas... Ještě aby Škodovka nevyhrávala všude a bude to super >:D
24. 11. 2015 13:05
Re: ja sa tesim
Tak to by se musel stát zázrak >:D
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 13:05
Re: ja sa tesim
ak by vyhravala vzdy zasluzene nie je problem... aj ked do istej miery kazde jedno porovnanie je z nejakej malickej casti subjektivne.... nie je problem priznat kvality skody ale uznas sam ze ked tu bolo porovnanie fabie tsi s corsou 1.0 turbo kde corsa bodovala lepsim motorom a materialmi v interieri , zatial co fabia nahanala centimetre a litre v kufri... a nakoniec asi nemusim pisat kto zvitazil..... tak co si potom clovek o tom ma mysliet... nie je problem ... skoda ma kvalitne vozy.... ale ak z nich budeme robi zakazdym neporazitelne pojazdne svatostanky to uz nie je dobre.... to sa mi uz prestava lubit...
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 13:08
Re: ja sa tesim
Já souhlasím ve vší úctě ke Škodovce :-)

P.s. v pátek uvidíme, jestli je ten Ceed pořád nejlepší Kio a zvládne parádní novou Astru, sázim na Opel :-) A k těm třívalcovým turbomotorům mohli vzít ještě Fokuse :-)
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 13:10
Re: ja sa tesim
astra je generacne nova.. kym ceed predelal len facelift plus samo... ano... ma tiez nove turbo.... ale astra je momentalne podla mna momentalne jasny king svojej triedy... uprimne... ceed uz nema velku sancu aj ked... ja byt testerom >:D tak by som .... ok .. dost bolo snivania....
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 13:11
Re: ja sa tesim
Nevim, ale mě ten Ceed nějak nevadí.... skoro nechápu, jaktoze Hyundai jakožto sesterská automobilka může dělat tak odfláklou i 30. Ten interiér je jiná liga.
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 13:17
Re: ja sa tesim
mne je divne aj to ako je mozne ze i30 sa u nas predjom uz dotiahlo na ceed.... ekd este docela nedavno ceed bol jasne predajmi u nas pred i30.... ci sa nejako zmenili ceny alebo hyundai rozsiril predajnu siet alebo kupuju i30 uz aj viac firmy.... neviem v com to je
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 13:18
Re: ja sa tesim
No tak ceny srovnej... ja vim, že u nás i30 vedla cenou a loňský rok vyprodávaly zásoby předfaceliftovaných i30tek :-)
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 13:33
Re: ja sa tesim
mna hlavne prekvapuje ten rozdiel v predajoch i30 vs ceed u vas... kym u nas je to dost vyrovnane tak u vas i30 predava viac ako dvojnasobok ceedu... sice aj u nas "domaci" ceed vzdy viedol ale vzdy ked viedol tak to bolo len o nejaky "chapatelny kusok" ... nie o dvojnasobok alebo este o viac.... na to ako kazdy pise ze ceed je krajsi a lepsi.... je to teda nepochopitelne ze i30 ceeda u vas jasne drti... ;-) ... aj ked ono je dost mozne ze i30 predava viac firemnych aut ako ceed... lebo inak to tazko vysvetlit...
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 14:20
Re: ja sa tesim
Hyundai tu má lepší reklamu, podvědomí... nevím, ale jako firemní auta taky jezdí, to je pravda. Nikdy jsem neporovnával přimo tyto dva modely, ale možná je to také dobrý námět na test..... aj, vlastně za Vošického to asi nevyjde >:D Ten i30 nepůjčí >:D
24. 11. 2015 14:07
Re: ja sa tesim
"...dělat tak odfláklou i 30. Ten interiér je jiná liga." :-! Pan si vsiml, hm? To bude tim, ze i30 je v podstate urcena pro domaci trh (Korea), Ceed je pro EU. A pak je Elantra...coz v USA je docela uspesna verze - sedan ;-)
Avatar - Emel
24. 11. 2015 13:24
Re: ja sa tesim
Ty být testerem, tak Kia vyhraje ještě než se začne :-D?

Kia má víceprvek a má šestikvalt, to jsou pro mě celkem podstatné argumenty.
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 13:29
Re: ja sa tesim
ale to by som asi nebol o moc objektivnejsi ako testeri v redakcii ze jo ;-)

nie .. nie... plne uznavam ze nova astra, megane a par dalsich uz ceeda preskakuju
24. 11. 2015 14:11
Re: ja sa tesim
"...nova astra, megane a par dalsich uz ceeda preskakuju " :-! A to ako?
Astra s baterii v kufru? Ceed se uz nejaky patek vyrabi, ma decke nemoci za sebou, ale co Astra a Megane? :-!
Avatar - sargis
24. 11. 2015 13:54
Re: ja sa tesim
Videotest Ceed Astra v tejto motorizacii uz robili na SVK asi pred mesiacom, ale nebol to vyslovene uzitkovy, skor take postrehy, nedam web, vid Rasto Chvala a jeho garaz. ;-)
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 13:57
Re: ja sa tesim
je to tak...... ale to bola skor taka prva porovnavacia jazda ;-) alebo ani neviem ako to nazvat... nebol to taky ten klasicky test na aky sme od rasta zvyknuti .. to mas pravdu
24. 11. 2015 14:12
Re: ja sa tesim
Rasto ma vynikajici prijmeni - chvali vsechno. :-!
Avatar - Emel
24. 11. 2015 15:00
Re: ja sa tesim
Ten test byl náhodou napsaný docela hezky, jen ta bodovací tabulka byla zvláštní.
24. 11. 2015 13:38
Re: ja sa tesim
Dobrý den,
zatím se omezujeme na dvě auta, ale občas se určitě pustíme i do většího počtu. Tři bych asi viděl jako strop. Z více důvodů - focení, natáčení, prostě celková produkce, a také kvůli čtenářskému komfortu. Ono se to pak i blbě píše a čte, když máte víc než tři auta. Nápad Ozzmana je super, něco podobného jsme už ale měli [odkaz] Tedy kolegové ze Světa motorů. Spíš bych to teď viděl na konfrontaci v rámci střední třídy s novou A4 (třeba právě proti Passatu nebo Superbu?), nebo jak navrhuje Dzakobo, přimotat k tomu ještě Jaguar XE.
A Ozzmane, Focus tam původně být měl, nepodařilo se mi ho ale sehnat. To je občas úskalí srovnávacích testů, porovnávatelné verze vůbec sehnat. Tím vás nechci zatěžovat, jako naši čtenáři samozřejmě po právu čekáte, že si nějak poradíme a atraktivní srovnání prostě přineseme. Jenže, ne vždy to vyjde, jako teď v případě Focusu. Nebo si objednáme auta s manuální převodovkou a hle, najednou je z jednoho automat! Což se nám teď bohužel také stalo, v případě Touranu a BMW 2 Grand Tourer. Tady nám budete muset tuto nesrovnalost ve specifikacích odpustit... Vidíte, to je další zajímavý srovnávací test, který pro vás připravujeme!
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 13:46
Re: ja sa tesim
super.... rozumiem.... jasne .... stvorboj je uz asi moc to je fakt ;-) ... to som len tak plny entuziazmu napisal ... budem samozrejme rad aj za "bezne" porovnanie dvoch aut... pozeram vo video-uputavke ze same zaujimave dvojice sa rysuju..... tento napad a tento krok chvalim... prijemne prekvapko :yes:
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 13:48
Re: ja sa tesim
Úskalí, že vždy nejde sehnat podobné specifikace vozů jistě bere každý rozumný čtenář v potaz a rozhodně to nelze přičíst za vinu redakce, ale nesmí se pak objevit v testu, že jedno auto je lepší, protože má například příplatkový podvozek, nebo silnější motor a díky tomu vyhrálo >:D (pokud ovšem nebude test zaměřen jinak, třeba co za danou cenu lze dostat u jedné či druhé automobilky... v takovém srovnání se dají srovnat i rozdílnější vozy, jakožto benzín vs nafta a podobně)

Nepřítomnost Fokusu mi zas až tak nevadí, jen to bylo další auto, které se nyní v downsizované éře nabízí s třívalcovým turbem a hlavně bylo jedno z prvních v nižší střední (nyní už i ve střední - Mondeo) :-) Faceliftovný Ceed s novou Astrou je jistě zajímavý duel a rád si ho přečtu :-) Ode mne však máte velkou pochvalu za rubriku ojetiny, která je nyní opravdu k něčemu a nebylo by marné při testech některých vozů se opřít třeba o MACZ, kde jsou některé zajímavé kousky, stačí projít TOP 10 :-)
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 14:09
Re: ja sa tesim
suhlas :yes:

ono aj ked sa nepodari zohnat uplne rovnake auta... tak by sa to malo nejako v hodnoteni zdoraznit.... ale vzajomnemu porovnaniu tento stav nemusi nijako branit... radsej trosku rozdielne auta ako ziadne... ;-)
24. 11. 2015 14:15
Re: ja sa tesim
Děkujeme za pochvalu! Tomáš tomu dal úplně novou kvalitu... I tady chceme být ještě aktivnější, o tématech jsem už psal, určitě se ale pustíme i do nejrůznějších seriálů (v zimě třeba čtyřkolky, v létě naopak dostupné kabriolety...). Občas otestujeme třeba i nějaký raritnější model, abychom trochu naředili ten mainstream.
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 14:18
Re: ja sa tesim
Kabriolet na léto do 25 tisíc! >:D Zajezdit a poslat o dům dál >:D To by se mi líbilo :D:D

Každopádně za tohle :yes:
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 14:24
Re: ja sa tesim
tych dostupnych kabrioletov ozaj moc uz dnes nie je.... sice neviem na akej cene bude novy fiat 124 ale mx5 nie je uz ziadna lacna hracka v podstate... ;-) ... aj ked v porovnani s inymi a vacsimi kabriami sa moze zdat ako lacne auticko

skoda ze era 206CC alebo micry CC je prec... co uz .. to boli skutocne dostupne auticka na letne bez-stresne radovanky ...
Avatar - iudex
24. 11. 2015 16:46
Re: ja sa tesim
Je fajn, že reagujete na pochvalu. Teraz ešte naučiť sa reagovať aj na kritiku (a že jej tu v poslednej dobe bolo požehnane), resp. odpovedať na priame výzvy v diskusiách (viď klikačky). ;-)
Avatar - Dzakobo
24. 11. 2015 13:05
Super zpráva
Tip na porovnání: M-B C400 4matic vs. BMW 340i xdrive, popř. Jag. XE 3,0S/C 4x4.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 13:09
Re: Super zpráva
Já bych zopakoval test SUP X PASSAT X MONDEO , který tu byl před lety s minulou generací, to bude hodně zajímavé :-)
Avatar - iudex
24. 11. 2015 13:43
Re: Super zpráva
To by veľmi zaujímalo aj mňa, aj keď pri dvojici koncernových áut si umiestnenie Mondea viem tipnúť už dopredu. >:-[]
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 13:49
Re: Super zpráva
To ano, ale v tom posledním testu minulé generace Mondeo právě zvítězilo, nyní to asi bude porážka i když jsou disciplíny, kde má hodně co nabídnout :-)
Avatar - white label
24. 11. 2015 13:57
Re: Super zpráva
Na druhou stranu, i kdyby bylo to Mondeo objektivně jasně nejhorší (z těch třech), stejně to bude (údajně) jasně podmázlé..., kdyby ovšem naopak vyhrálo Mondeo, tak nějaké "nesmysly" o podmáznutí nikoho ani nenapadnou.
Nikdy nebudou s výsledkem spokojeni všichni. Přitom obecně to konečné pořadí nebývá zdaleka tak podstatné/důležité jako samotný text testu, samozřejmě pokud je dostatečně kvalitní. Pak si totiž může každý udělat pořadí své, dle vlastních preferencí.
A pochopitelně není nad vlastní zkušenost.
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 14:10
Re: Super zpráva
Neřešme teď Mondeo Passat a Superb, ale to, že očividně některé testy jsou až do očí bijící, kdy se zrovna připočítá něco tak, aby koncern vyhrál, tak to nelze popřít (a to hlavně ve SM, které testy jsou tu prezentovány). A v tom minulém testu této trojice si jasně pamatuji, jak se tu zase vztekal VAG klub v čele s tehdy ještě GTIm, že Passat je stejně nejlepší i když Mondeo vyhrálo:D Smutné bylo, že po Superbu neštěkl ani pes, přitom to vubec neni spatné auto >:D

Máš pravdu, že se nezavděčíš všem, ale je nutné napsat, že ani příznivcům koncernu, protože at to dopadne jak, stejně se tu bude jedna strana hádat a druhá se těšit z neúspěchu druhého.

Mimochodem nyní z této trojice je Mondeo objektivně nejhorší, alespoň na papíře (nejpomalejsi, nejtezsi, nejmenší kufr), ale subjektivně po projetí bych si ho stejně vybral :-)
Avatar - iudex
24. 11. 2015 15:09
Re: Super zpráva
Dobre vieš čo myslím. Škoda tu má skrátka neotrasiteľné postavenie a nie je to len kvalitou jej áut. ;-)
Ja som všetky tri autá vyskúšal osobne a uznávam, že Mondeo medzigeneračne sa Mondeo moc neposunulo, na druhej strane to s ním nie je také tragické, ako sa podáva v niekotrých testoch, má svoje kvality, napr. fantastický komfort podvozku, na ktorý nemá Sup odpoveď ani s DCC. Takže poradie môže byť rôzne v závislosti od toho, ako nastavíš hodnotiace kritériá. Keď to bude napr. absolútny objem kufra, vsjo jasno. ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2015 15:39
Re: Super zpráva
Předpokládám, že hlavně ty víš, jak to myslím já...
Když tu může být ze zištného nadržování Škodovce obviňován i Ondra, tak to už potom klidně úplně každý. Honza, ten měl naopak osobní sympatie ke Škodovkám ještě než začal dělat tuhle práci, ovšem ani v jeho případě není na místě mluvit o zištnosti. Představa o tom, jak patřiční představitelé Škoda auto s napětím sledují výsledky testů jejich produktů na a.cz, a podle toho upravují tok financí a "chlebíčků" na zdejší web, je velmi (mírně řečeno) naivní.
Co se SM (a z něj převzatých testů) týče, ten neřeším vůbec, to je (až na výjimky typu Vaculíka) naprosto podřadný plátek, který zřejmě přežívá z příspěvků "trafikových důchodců", kteří patrně nemají přístup k internetu.
Avatar - Emel
24. 11. 2015 15:50
Re: Super zpráva
Co mám tak v paměti místní redakční testy, tak těch úletů není moc. Jo, byl tu Rapid s 4,5*, ale taky tu byla snad každá Škodovka s 3,5*, což (navzdory matematice) znamená "spíše podprůměrné auto".
Avatar - iudex
24. 11. 2015 16:43
Re: Super zpráva
Nemám na mysli jednotlivé testy, ale porovnávačky. Nechce sa mi to hladať, ale ak bola porovnávačka Škoda vs. niečo, v prevažnej väčšine prípadov zvíťazil domáci produkt. Aj keď vyznenie testu bolo také, že konkurent vychádzal lepšie, nakoniec na body zvíťazila Škoda. To si musíš pamätať.
Avatar - Emel
24. 11. 2015 17:24
Re: Super zpráva
Proto to slovo redakční. Těch bylo poměrně málo a v poslední době snad žádné, většina toho byla ze SM nebo případně AutoTipu. Z těch starších pokud si vybavuju tak krom uvedeného Superbu vs. Mondeo taky prohrála Octa s Kizashi... a možná ještě něco.
Avatar - iudex
24. 11. 2015 16:42
Re: Super zpráva
Moja kritika nesmerovala voči Ondrovi či Honzovi, oni tuším ani porovnávačky nerobili. Porovnávačky robili väčšinou redaktori, čo prišli zo SM, resp. sa priamo prebral test SM. O objektivite SM pritom nemám žiadne ilúzie. Problém je, že testy SM sa priamo preberajú a prezentujú na ACZ, ktoré tým de facto preberá zodpovednosť za obsah testov.
Avatar - white label
24. 11. 2015 17:15
Re: Super zpráva
Nepsal jsem konkrétně o tvé kritice v tomto ohledu.
Jak jsem psal, převzaté testy ze SM neberu vůbec vážně, po všech stránkách.
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 16:55
Re: Super zpráva
.... takže tak či tak to vidíš už teď jasně. Nelep vložku, když krámy jsou ještě daleko. >:-[] >:D ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2015 17:19
Re: Super zpráva
Je krize, vložky jsou drahé, takže musí stačit VAGinální izolace IPA. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:34
Re: Super zpráva
aaaaaaaaaaaa white tak teď jsi mě rozsekal >:D >:D >:D >:D vaginální izolace... to asi když je ňuňka zanícená >:D >:D >:D čeho se tu jeden ještě dožije ;-)
Re: Super zpráva
Vítej, vypatlaný samozvaný zmrzlinári.

A ted k tým slintum.

Slint 1:
"Na druhou stranu, i kdyby bylo to Mondeo objektivně jasně nejhorší (z těch třech), stejně to bude (údajně) jasně podmázlé..., kdyby ovšem naopak vyhrálo Mondeo, tak nějaké "nesmysly" o podmáznutí nikoho ani nenapadnou." - jak si snad uz vsimla vetsina inteligentních ctenáru tak ACZ leze systematicky do zadele firmám Volkswagen AG/Skoda Auto a.s., nikoliv Ford Motor Company a dalsím které nepatrí ke koncernu vsech koncernu. To snad nevidí jen ti nejextrémnejsí VAGinisti. Takze podmáznutí ve prospech znacky Ford moc nehrozí.

Slint 2:
"Když tu může být ze zištného nadržování Škodovce obviňován i Ondra, tak to už potom klidně úplně každý. Honza, ten měl naopak osobní sympatie ke Škodovkám ještě než začal dělat tuhle práci, ovšem ani v jeho případě není na místě mluvit o zištnosti." - normálnímu ctenári který má zájem o objektivní zpravodajství muze být celkem jedno jestli duvodem neobjektivního clánku je osobní sympatie autora nebo zistné nadrzování (i kdyz to druhé je horsí). Jen vy VAGinisté hýkáte blahem. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:43
Re: Super zpráva
Proč nás špehuješ? Čmucháš? Slídíš? Stalkuješ? Odpověz, VAGinální izolepo....
Avatar - white label
24. 11. 2015 17:58
Re: Super zpráva
Ti tví údajní "VAGinisté" jsou evidentně tvojí noční můrou, včera si se k vůli ní dokonce ani nevyspal. Není divu, že s ní má neustálé problémy VAGinilální/VAGanální izolace tvého formátu. Před sebou prostě neutečeš...
Re: Super zpráva
Místo techto slintu bys mohl konkrétne odpovedet na obe moje pripomínky. Ale to nedás, roznovský VAGinisto. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:07
Re: Super zpráva
Neschizuj furt >:D ;-)
24. 11. 2015 13:47
Re: Super zpráva
Hlavně už vedle sebe nestavte CX-3 a YETIho... ;-)
Avatar - iudex
24. 11. 2015 13:42
Porovnávačka hothečov
Návrat porovnávacích testov chválim, ostatne po tom som volal už dávno.
Mňa by potešila porovnávačka hothečov, kandidátov je dosť, od najslabšieho GTI po najsilnejší A45 AMG.
Takisto by bola fajn porovnávačka strednotriednej prémie, tam sú samé novinky (A4 vs. XE vs. 3er), prípadne aj mainstreamu (napr. Talisman vs. Passat vs. M6).
Rozbalit vlákno
4
24. 11. 2015 14:10
Re: Porovnávačka hothečov
I na toto dojde, jeden takový už máme objednaný! Navíc půjde o takový trošku průnik kategoriemi, dvoukolka vs. čtyřkolka... V tomto případě půjde spíš o porovnání koncepcí než o definitivní verdikt, který z vozů je lepší. Doufám ale, že zajímavé čtení to bude i tak!
Avatar - fOE
24. 11. 2015 14:14
Re: Porovnávačka hothečov
Paneboze. Bez vykricniku to nejde ani v komentech. Aspon vime odkud vane. >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
24. 11. 2015 14:16
Re: Porovnávačka hothečov
Tipuji to na nový Focus RS, že? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 14:59
Re: Porovnávačka hothečov
necakal by som odpoved >:D
Avatar - boost.
24. 11. 2015 13:44
Hyper
Já chci LaFiat vs. 918 vs. P1. Pěkně na českých okreskách a po Praze. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
24. 11. 2015 13:47
Re: Hyper
Toho máš aktuálne plný YT, naposledy od Chrisa Harrisa. Akurát nie po Prahe. ;-)
P.S. Za ten LaFiat Ti PetrolheadCZ dá, keď si to prečíta. >:D
Avatar - boost.
24. 11. 2015 14:28
Re: Hyper
Chris byl fakt super... Seděl jsem u toho jak přibitej. Mega. :yes: :yes:
24. 11. 2015 14:14
Re: Hyper
Ja cu Camaro a Fabia III duel. :-! Na D1 pote co se tam vysypou Tucsony z kamionu. >:D >:D u Humpolce. >:D
Avatar - fOE
24. 11. 2015 14:16
V patek to vypukne!
Auto.cz v patek konecne postoupi na uroven veskere ceske konkurence. Uz ted se nemuzu dockat na ty kvanta kapitol co neproklikam. >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dzakobo
24. 11. 2015 14:29
Re: V patek to vypukne!
Tak si stáhni rozšíření pro Chrome: AUTO CZ Full Article a uvidíš jak to lítá, hrome. ;-)
Avatar - boost.
24. 11. 2015 14:30
Re: V patek to vypukne!
Ono je to v podstatě smutný. Nejnavštěvovanější server o autech se chlubí, že bude dělat srovnávačky. A stejně si myslím, že použili málo vykřičníků.
Avatar - 3_diamanty
24. 11. 2015 14:37
Re: V patek to vypukne!
ono nejake zrovnavacky tu kedysi boli .... nie je to nic "nove" ... ale je treba uznat ze na konkurencnych weboch tych zrovnavaciek nejako moc tiez nemame... pride mi ze je ich tam uz tiez akosi pomenej poslednu dobu... asi je cim dalej tym tazsie zohnat dve auta naraz... v podobnej specifikacii ... co uz ... zacina to byt problem celoplosny.... nie len lokalny...

takze pochvala ;-) .. na tento "serial zrovnavaciek" sa tak nejak uprimne moc tesim :yes:
24. 11. 2015 16:31
palec pro novinky
Těším se .Jen tak dál. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:00
Porovnávačka
Nešlo by udělat srovnávací test jednoho lokálního ubernovináře s deklem od septiku a dechem capa? :-)
Rozbalit vlákno
10
24. 11. 2015 17:01
Re: Porovnávačka
Ted to asi nepude -prodává totiž banány[odkaz] >:D
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:09
Re: Porovnávačka
>:D >:D >:D tak teď se tu chlamu "nachmelená opice IPA" >:D >:D >:D >:D jsem zvědav, kdy se objeví zbabělčík a udavač.
24. 11. 2015 17:11
Re: Porovnávačka
Kdo-ví za kolik je střílí . Možná hnědé za 10,- >:D >:D >:D
Re: Porovnávačka
Vítej, odpade. A pozdravuj toho vypatlánka který ti pod prípevkem na který reaguji leze do zadele. Príjemnou zábavu, chlapci. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2015 17:35
Re: Porovnávačka
Chceš se přidat, viď? ....tak dočmuchej, co máš rozčmucháno a doraz. ;-)
Re: Porovnávačka
Ne, díky. Nemám podobné choutky. A i kdybych mel tak bych se bál nákazy jednou z afrických nemocí. >:D >:D >:D
Avatar - white label
24. 11. 2015 18:39
Re: Porovnávačka
Tak na ty údajně zabírá jedině tvoje "IPA" (IzolacePromiskuitníhoAnálníka).
Re: Porovnávačka
Na ty prasárny tech dvou nahore by nestacilo ani to.

Jinak uz jsem se te jednou ptal - jsi tak vypatlaný od narození nebo jsi to chytl od ODS?
Avatar - white label
24. 11. 2015 18:51
Re: Porovnávačka
Od narození jsem stále bezpartijní (zase špatně čmucháš) a na rozdíl od tebe jsem nečmuchal ani za komančů, ani dnes, fňukale. :*) ;-)
Re: Porovnávačka
Vypatlaný lháři. Nikde jsem nenapsal ze jsi nebo byl clenem ODS (tohle tvrzení jsi se mi snazil zu jednou podsunout). Takze zase lzes, coz je pro samozvaného zmrzlináre z Roznova typická vlastnost. Na to aby ses nakazil ODS nebylo treba abys ty sám byl clenem strany. >:D >:D >:D

Jinak je zajímavé jak vy takzvaní slusní diskutéri a VAGinisté máte potrebu porád lhát. Evidentne jste tak vypatlaní ze nejste schopni bez lzi argumentovat. >:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
24. 11. 2015 20:31
Tip na srovnání
Rád bych viděl srovnávací test i20 vs. ix20 vs. i30 vs. Tucson vs. i40 vs. Santa Fe vs. Grand Santa Fe >:D >:-[] No, kdyby se do srovnávacího testu podařilo dostat aspoň 1 kousek, tak by to byl úspěch >:D >:D

No teď vážně - jednoznačně bych rád viděl Talisman vs. Superb se základními srovnatelnými diesely (i když vítěze je jasný už teď, že...)

A jen taková malá technická - srovnávací test, kde výsledkem je vítěz testu, je podle mě špatný. Výsledkem by podle mě vždy mělo být, kdo je lepší pro kterou skupinu řidičů a pro koho naopak který vůz vhodný není. Každý má totiž priority jinde a výsledné označení - ten je lepší, je vždy jen absolutním zjednodušením :-! :-!

Jo a velmi rád bych viděl srovnávací test čtenářů, tj. dvě auta, ale třeba 3 čtenáři... Ať se ukáže, kdo co oceňuje spíše, ať se ostatní čtenáři pobaví a zamyslí nad prioritou jednotlivých kritérií. Jestli budou čtenáři více oceňovat přilnavost na limitu, nebo raději ocení pohodlí a výbavu, prostornost nebo spotřebu či pocit z řízení...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
25. 11. 2015 09:35
Re: Tip na srovnání
Proč základní diesely? 1.5dCi i 1.6TDI považuju za špatné a spíš okrajové volby pro spořivé bez ambicí na jakoukoli dynamiku. I když mě osobně nafta nezajímá, tak zásadní srovnání je 2.0TDI 110kW vs. 1.6dCi 96kW a případně 2.0TDI 140kW vs. 1.6dCi 118kW.