...podla mna je 250 GTO najkrajsie ferrari ake kedy z maranella vyslo...a tento model aj napriek tomu ze je od holandskych dizajnerov vyzera ze hambu neurobi...ten clanok som si este ani neprecital a hned podla fotky som vedel ze to bude 250 GTO...
...podla mna je 250 GTO najkrajsie ferrari ake kedy z maranella vyslo...a tento model aj napriek tomu ze je od holandskych dizajnerov vyzera ze hambu neurobi...ten clanok som si este ani neprecital a hned podla fotky som vedel ze to bude 250 GTO... :yes::yes::yes:
Na tom oprášit muzejní kousek, který se (pokud vím) dosud pyšní nejvyšší aukční cenovkou, jaká kdy byla na auto zavěšena, není nic špatnýho. 250GTO je skvost automobilový sochařiny a všichni ho máme vrytý v oktanovejch srdcích. Jenže tudy - alespoň pro mě - cesta nevede. Odkaz na 250GTO je zřejmý a možná až příliš zjevný. Působí to lacině. Možná proto, že zbytek auta nemá ani špetku charisma Ferrari a celkově ho cejtím, jak už zmínil kolega přede mnou, jako přerostlej Elise. Podivná kombinace Lotusu a Alfy 8C, která ve výsledku působí nevěrohodně. Škoda. Přál bych si, aby mě nové 250GTO zbavilo dechu tak, jako to dodnes dělá jakejkoli snímek původního vozu...
Na rozdíl od toho přestavěného Enza mě tohle jako ortodoxního fandu značky vůbec nebere. A znovu jsem víc pochopil proč Ferrari u těchto přestaveb tak málo dovoluje použít svou značku a logo. Vlastně v posledních letech nevím o žádném které by nestavěl Pininfarina a mohlo nosit logo s koníkem. A tak to má být. Staré GTO.....to je legenda. :yes:
No i s barvičkami si kluci Vandenbrinkovi pohráli. Myslím, že je čistější vyrábět repliky než takovou skoro repliku na nejnovějším podvozku. Kdysi dělali karosáři na podvozcích Ferrari auta, která šla se soudobou módou a přitom bylo vidět, že jde pořád o Ferrari. Totéž bych očekával nyní.
Jo 250tka, to je auto, který se Ferrari moc povedlo. Jedno z nejkrásnějších vůbec co kdy vzešlo z papíru na kola. 250 značí objem jednoho válce. Samo sebou má jako správný Ferrari válců 12 takže rovný tři litry a z toho už v roce 1962 dostali něco kolem 300 koní, aby ne když motor měl 6 Weberů, o příděl se starala 133 litrová nádrž, na spotřebu a emise nehleď, to se tenkát neřešilo, hlavní byl výkon, pocit z jízdy, emoce, žádný elektronický hračky, prostě pravej sporťák. Přední náprava, klasický trojůhelníkový ramena, jo na zadek se použila tuhá odpružená listovýma pérama, docela maso, brzdy naštěstí kotouče, v pozdější době měla 250GTO nástupce, 275 GTB větší motor, lepší podvozek, tuhou nápravu vyhodili a použili nezávislý zavěšení. Jinak ten výtvor nahoře má pramálo společnýho s 250 GTO.
To je facka všem posměváčkům nejen ze zdejších diskusí, kteří jakmile redakce zařadila nějaký "virtual tuning" kydali na autora práce hnůj! Michiel van den Brink má auto. Posměváčci mají velké kulové. Tento model vznikl (stejně jako ty barevné kombinace) z popudu některých uživatelů Ferrarichatu v diskusi nad novým 599 GTB Fiorano a v diskusi nad Michielovými pracemi. Michiel dovedl svůj sen do reality. Já gratuluji :yes:
Bývalo zvykem, že se na FERRARI živilo více designerů ,dnes to je záležitost jednoho studia a tak je to trochu nuda.Sem tam se něco objeví ,jako momentálně od Zagata a Pininfariny ,ale už to není jak v 60.tých letech.Všechno se zefektivnilo mnoho firem vzalo za své a zanedlouho z bran FERRARI budou také vyjíždět SUV auta ,ale doufám ,že tomu tak nebude.Je vidět jak ldé rádi vzpomínají na ty krásné tvary ze šedesátých let,nejenom FERRARI,třeba takový JAGUAR E,MASERATI 3500,LAMBO. MIURA.atd mohl bych jmenovat velmi dlouhý seznam.Takže chce to prostě jen tu fantazii oživit .Jinak se mi to auto moc líbí .