Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Jak Japonci vyslovují své automobilové značky

Zajímá vás, jak zní správná výslovnost japonských automobilových značek? Tohle video přináší odpověď.
Zpět na článek
27. 9. 2014 19:24
28. 9. 2014 11:27
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2014 19:31
28. 9. 2014 08:06
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 9. 2014 11:22
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2014 23:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 9. 2014 08:10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 9. 2014 11:24
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 9. 2014 21:40
27. 9. 2014 21:45
27. 9. 2014 21:47
27. 9. 2014 21:49
28. 9. 2014 00:38
28. 9. 2014 00:45
28. 9. 2014 00:50
28. 9. 2014 00:53
27. 9. 2014 21:56
28. 9. 2014 13:14
28. 9. 2014 21:47
Avatar - Dinar
27. 9. 2014 18:46
Kde se vzalo to ohavné...
Rumunsky se Dacia vyslovuje jako Dačia, nástěnkáři. :-!
Rozbalit vlákno
22
27. 9. 2014 18:50
Re: Kde se vzalo to ohavné...
Nojo je to tak ... občas je s Rumunama legrace ... třeba pasat čeče je Passat CC ....
27. 9. 2014 20:58
Re: Kde se vzalo to ohavné...
A Mercedes je Merčedes, rovnako tak v Taliansku ;-)
Avatar - pumpkin
27. 9. 2014 21:05
Re: Kde se vzalo to ohavné...
a u vás je to jednoducho pasat, vole! >:D
28. 9. 2014 10:10
Re: Kde se vzalo to ohavné...
U nás je to cécéčko tajtrdlíku ;-) Ono to není jen s Rumunama. Pamatuju se, že jednou kolega Hiren prudil, že musíme jet se podívat na ten "šeb" ... no a fakt až po dost dlouhé chvíli jsem pochopil, že chce do Chebu ...
28. 9. 2014 12:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2014 13:35
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
jj
A JAK SE ŘEKNE JAPONSKY "TESLA" ??

TESLA [odkaz] totiž v Japonsku jedéééééé [odkaz] [odkaz] [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
28. 9. 2014 19:54
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
tak nevím, zda je to jen důsledek lobotomie, nebo to je jen zbloudilá duše z mimi-bazaru...
Avatar - pumpkin
28. 9. 2014 13:41
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
Ok, tak cécéčko tajtrdlíku, už budem vedieť. :-!
27. 9. 2014 21:20
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
A co je těžkého na Caterham? Někdo si určitě vyláme zuby na h, ale že by všichni? Problém máš ve chvíli, kdy nevíš, v jakém jazyce to je (anebo ho vůbec neznáš). Například Huayra, to bych bez nápovědy nedal.
Avatar - Michal Fokt
27. 9. 2014 21:27
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
Oficiální výslovnost, používaná na tiskových konferencích je "dasia", některé zdroje pak uvádí "dača" ([odkaz] Takže naše "dáčia", zdá se, není ani rumunské, ani české. Je zajímavé, že na Slovensku k tomuto zkomolení nedošlo, používá se prostě "dacia".
27. 9. 2014 21:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
27. 9. 2014 21:44
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
V reklamách áno, ale hovorovo je stále viac zaužívaná dačia...lambordžini...
Avatar - Dinar
28. 9. 2014 11:07
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
Žádné hovorovo, rumunsky se slovo Dacia vyslovuje Dačia a nijak jinak, stejně jako Lamborghini se čte s "g", protože je to prostě italské slovo vyslovované podle italské gramatiky, kde se písmeno G za nímž je ve slově písmeno H vyslovuje jako "g" a ne "dž". ;-)
28. 9. 2014 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
28. 9. 2014 13:28
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
Reagoval som na Fokta, že na Slovensku je to v médiách Dacia, ale mimo reklamy to väčšina číta aj tak Dačia, Ja na mäkčeň ale nevidím dôvod, lebo názov vychádza z historického územia a to je po slovensky Dácia. Nemci tiež vyslovujú Škodu bez mäkčeňa, tak u nás je snáď ospravedlniteľné aj to "dž" pri lambe. :-)
Avatar - Ham.
27. 9. 2014 22:39
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
[odkaz]
Avatar - Dinar
28. 9. 2014 10:59
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
:yes: Jenže,to už bys chtěl moc, třeba aby autor článku věděl, co to je Dacia, a nepindal o čikánech a čibulích.
28. 9. 2014 12:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 23:59
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
"Dasja" hovoria francúzi: [odkaz]

Rumuni to vyslovujú "dačja": [odkaz]
28. 9. 2014 09:58
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
jj myslím, že dačja nebo česky dačija není takový rozdíl.

Nicolae Ceauescu se čte také Čaučesku..

Jedině v případě, že autor nemá zajímavější téma :-)
U těch japonských značek mně výslovnost také nepřekvapila..
Avatar - Dinar
28. 9. 2014 10:52
Re: DYŤ SEM ŘÍKAL ŽE JAPONCI JSOU CÁKLÍ
Uznat chybu, na to je třeba mít koule. Od té doby, co se tu provalil FoKing, je mi jasné, že žádné nemáš. Tak se v tom hov.ně klidně dál šťourej, ale nediv se, že jsi k smíchu. ;-)
28. 9. 2014 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 19:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - petrumr
27. 9. 2014 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 19:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 20:18
Re: Hotentot Fokt
Zase sa iba do niekoho obúvaš? Drzý si jak opica nemáš štipku slušnosti. Však ti raz tie krivé ústa narovná. V lepšom prípade iba rukou.
27. 9. 2014 20:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 23:17
Re: Hotentot Fokt
Si hulvát. Hanba tunajších diskusií.
Avatar - white label
28. 9. 2014 00:50
Re: Hotentot Fokt
Přesně tak. bohužel...
28. 9. 2014 06:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 9. 2014 11:27
Re: Hotentot Fokt
Vyborne, prave si narazil na rock bottom slusnosti - argumentovat hrozbou fyzickeho nasilia moze len a len absolutne vymlety dusevny *.
28. 9. 2014 11:40
Re: Hotentot Fokt
Na některé nic jiného neplatí. A funguje to dobře, je to vyzkoušený :yes:
Avatar - rokyta.p
27. 9. 2014 20:39
Re: Hotentot Fokt
gilgite gilgite, chlapče nebohá, máš štěstí, že na tvůj problém již existuje řešení [odkaz]
27. 9. 2014 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
27. 9. 2014 20:52
Re: Hotentot Fokt
Co napsal pan redaktor je mi celkem jedno, já čtu jen testy. Zde se pouze směji Tvému chování a Tvým názorům. Ostatně jako většina čtenářů. Ale někdo třídní blbec být musí. Jsem rád, že jsi se toho ujal se ctí.
27. 9. 2014 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
27. 9. 2014 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dolfi
27. 9. 2014 20:46
Zajímavější je ta holka...
... docela pěkná... ;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 9. 2014 20:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
25
27. 9. 2014 23:26
Re: Drobná rekapitulace
Tak čo sem potom lezieš, keď sa ti tu nepáči? Nepáčia sa ti články, vyjadrenia redaktorov, reakcie ľudí... Je pravda, že ACZ niekedy dáva dosť dôvodov na kritiku, ale ty máš penu na ústach snáď permanentne. Čo ťa nechala frajerka? Bude lepšie, ak si nájdeš stránky lepšie vyhovujúce tvojim nárokom. Málokomu tu budeš chýbať.
Avatar - white label
28. 9. 2014 00:35
Re: Drobná rekapitulace
Přesně tak, nikdo sem nikoho chodit nenutí. Klidně si může založit svůj autoweb a ukázat všem názorně, jak se to má dělat správně, tedy dle jeho představ.
Jenže když má někdo chování řeznického psa...., i malé dítě zná absolutní základy slušného chování a ví např., že pokud někoho oslovujeme příjmením, zásadně se před příjmením používá slovo pane/paní. Jen burani to buď neví, nebo nerespektují, přitom ovšem sami za jakoukoli narážkou hned vidí urážku jejich zakomplexovaného ega.
28. 9. 2014 06:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - The Spešl Uan
28. 9. 2014 16:54
Re: Drobná rekapitulace
Definuj sousloví kompletní nesmysl. Je až pozoruhodné, jak často tato dvě slova používáš.
28. 9. 2014 17:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
28. 9. 2014 18:56
Re: Drobná rekapitulace
A tomu ty říkáš definice sousloví? A co by tam tak v těch tvých textech měl k tomu vidět? >:-[]
Zase si nic nepochopil. Např. Michal Fokt napsal ( v tomto ohledu) nesmysl, jde o to co je na tomto nesmyslu (podle tebe!) "kompletního", proti naopak ("logicky" podle tebe také existujícímu) "nekompletnímu" nesmyslu.
Něco může být kompletně (myšleno jako celek) nesmysl, ale tvé slovní spojení "kompletní nesmysl" je jen tvůj oblíbený "nesmysl"... ;-)
28. 9. 2014 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
28. 9. 2014 19:28
Re: Drobná rekapitulace
Jsi vážně tak natvrdlý, nebo teď už to jen hraješ...? 8-s
28. 9. 2014 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
28. 9. 2014 20:16
Re: Drobná rekapitulace
Jsi vážně takový duševní mrzák, že nejsi schopen pochopit, že nicku Rozumímautum.cz nejde o slovíčkaření, ale o princip, který ty nejsi ani schopen pochopit, natož se k němu racionálně vyjádřit. Slovíčkaření by bylo, kdyby po tobě někdo např. chtěl, ať místo protože, používáš poněvadž, ale tohle je úplně jiný příběh. Když ti třeba řeknu, že jsi kompletně mimo, tak to dává nějaký smysl, ale pokud ti řeknu, že jsi kompletní mimo, je to jazykový paskvil a stejně je to i s "kompletně nesmysl" versus tvůj oblíbený "kompletní nesmysl".
Místo trapných pindů a tvého tradičním okopávání kotníků se příště alespoň pokus přemýšlet...
Avatar - The Spešl Uan
28. 9. 2014 16:56
Re: Drobná rekapitulace
Jsem zvědav.
28. 9. 2014 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
28. 9. 2014 20:55
Re: Drobná rekapitulace
Tak tenhle, rádoby omluvný, elaborát sis klidně mohl ušetřit. >:-[]
Ale líbí se mi na tom tvé bezprostřední (i když neúmyslné) přiznání toho, jak uvažuješ.
Tvoje představa, že pokud se TOBĚ (evidentně Bohu rovnému) nezdá dostatečně kvalitní práce někoho druhého, máš automaticky právo (nebo dokonce povinnost?) dát mu to najevo dle tvých (ubohých) představ, aniž by tě vůbec napadlo zachovat při tom základní pravidla slušného chování.
"Pokřikovat" na někoho samotným příjmením jsem si nikdy nedovolil ani k žádnému "svému" zaměstnanci, natož k cizím lidem, a to jestli bych někoho případně nezaměstnal mě v žádném případě neopravňuje k takovému chování...
Subjektivně je pro mě aktuálně MF nejslabším redaktorem a.cz, ale to snad nemůže být důvod, abych se k jeho osobě nechoval normálně. Nikdo mě a ni tebe nenutí sem chodit (a členské příspěvky se tu taky neplatí) a nikdo nikoho ani nenutí číst zrovna jeho články...
Kritizovat práci druhých je možné, ale slušně.
29. 9. 2014 06:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2014 06:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 9. 2014 08:06
Re: "Třeba to někoho napadne příště. :) " alebo ako auto.cz
Pan redaktor, a co keby to napadlo Vas?
Boli?

Video som videl pred 2-3 dnami na zahranicnych serveroch. S inteligentnejsim sprievodnym textom. Vid autoblog.com z 25.septembra.

Co keby ste Vy, resp. auto.cz, nasli v Prahe Japonca, a je ich tu dost, a pripravili podobne video? Viete, tomu sa hovori zurnalistika.

Vam ale ocividne staci prebrat/okopirovat cudziu pracu, a napisat k tomu hlupy text:

"Kde se asi vzalo z noblesního Dacia to ohavné "dáčia"? Říkáme snad "čikán", "čibule" nebo "peničilin"?"

K tomu len tolko, ze miesat ceske slova (cikan, cibule) s prevzatym cudzim, a navyse menom (Dacia), moze len clovek, ktory o slovotvorbe a fungovani jazyka nevie absolutne nic.
28. 9. 2014 09:55
Re: "Třeba to někoho napadne příště. :) " alebo ako auto.cz
Na SK není nějaký web o autech? Kde by ses mohl realizovat?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 9. 2014 11:22
Re: "Třeba to někoho napadne příště. :) " alebo ako auto.cz
Don't shoot the messenger :-)

Prepac, ale co ma existencia nejakeho webu na Slovensku spolocne s mojim nazorom na fakt, ze cesky web auto.cz odflakol robotu?

Bavime sa predsa o konkretnom clanku na auto.cz, o vykone konkretneho redaktora.

Akonahle do debaty vnesie osobny prvok, zamaskovany za dojemnu starostlivost o moznosti mojej sebarealizacie, je jasne, ze nemas na moj prispevok protiargument.
28. 9. 2014 11:36
Re: "Třeba to někoho napadne příště. :) " alebo ako auto.cz
Já bych tě chtěl vidět v práci. Určitě visíš na nástěnce jako zaměstnanec roku.
Hoši, řešíte takové číčoviny, že nad tím zůstává rozum stát. Jediný slušný příspěvek
v téhle diskusi byl o té japonce:-)
28. 9. 2014 11:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2014 19:53
Re: "Třeba to někoho napadne příště. :) " alebo ako auto.cz
sorry ale toto snad nikdo nemůže považovat za článek. to je stejná hovadina k zaplácnutí místa na webu jako rozhovory s modelkama o autech. dělat z toho závěry je opravdu
hnidopišské...
28. 9. 2014 21:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2014 21:35
Re: "Třeba to někoho napadne příště. :) " alebo ako auto.cz
V pořádku, ale dělej to slušně.
28. 9. 2014 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
28. 9. 2014 21:50
Re: "Třeba to někoho napadne příště. :) " alebo ako auto.cz
Hmm, a jakpak si na tom se sebekritikou, taky na sebe pokřikuješ příjmením, nebo máš pro sebe úplně jiná měřítka... ;-)
Avatar - pumpkin
27. 9. 2014 21:02
Ach, zase som sa nedozvedel...
...ako je to s hjondé alebo teda jundajom. A prečo v Čechách máte Kiu sportáž a u nás sportydž.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2014 21:22
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
mna by zaujimalo ako cesi citaju slovo Jacobs Krönung ;-) .... ono niektore hlasky im moc nejdu.... reze im to usi
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 9. 2014 23:16
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
Avatar - white label
28. 9. 2014 00:19
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
Zboží na které jsou v TV běžně reklamy vyslovuje většina lidí logicky tak, jak to slyší vyslovovat v reklamách, v tomto případě tedy "jakobs krenung".
Hlavně, že vám (myslím hlavně tobě) jde všechno skvěle a nic vám/ti uši neřeže. >:-[]
Avatar - JDM
28. 9. 2014 00:31
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
a co takhle třistatřicettři stříbrných stříkaček? to by si určitě nedal >:D >:D
Avatar - white label
28. 9. 2014 00:42
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
Nedal... a hlavně by si u toho pěkně doprskal monitor... >:-[]
28. 9. 2014 10:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
28. 9. 2014 11:40
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
Ja spis chtel toperovi ukazat ze ne jen cesi vyslovuji tak ze to jinejm trha usi .jinaj jo kronung je hodne easy
28. 9. 2014 11:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - The Spešl Uan
28. 9. 2014 17:00
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
Nejspíš Jakops Krénung/k. Když ses jakože nedozvěděl. ;-)
Avatar - Michal Fokt
27. 9. 2014 21:41
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
"Sportáž", to je také dílo...
27. 9. 2014 21:46
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
Jo. Nebo "espejs" a "espás", případně "sjůprp" a "superp".
Avatar - pumpkin
27. 9. 2014 22:05
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
Dedko to volá pekne SuperBé a hotovo. :-)
27. 9. 2014 22:08
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
I tak se da >:D Ja znam jeste ponekud mene lichotivou verzi "suprblb"...
27. 9. 2014 23:27
Re: Ach, zase som sa nedozvedel...
Áno, "superbéčko" sa u nás používa bežne. :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2014 21:13
zalezi od narodnosti a vyslovnosti
ja som napriklad zvyknuty citat ze: padžero..... a spanieli to asi citaju skor pachero...

aj v F1 niekto vyslovuje barikelo a niekto zase baričelo alebo šumacher alebo šumaher alebo šumaker .... alebo hamilton homilton alebo chamilton...... ;-)

kolko reci vies tolkokrat si clovekom >:D .... zboznujem taliansku anglictinu, prisaham ze asi najviac sa mi paci.. a rovnako ruska anglictina nema chybu :yes:

na videu ma prekvapila jedine mazda..... ostatne vcelku bez prekvapka...
Rozbalit vlákno
27
Avatar - pumpkin
27. 9. 2014 21:23
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
>:D >:D Vieš o tom, že v Španielsku sa Pajero predáva pod názvom Montero, lebo pajero je v Španielčine niečo ako onanista alebo ku.evník. :-)
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2014 21:25
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
este jedno slovo po spanielsky viem.... tiez taka nadavka... ale ani za boha si teraz nespomeniem
tak snad inokedy .... ale najlepsi je stejne madar komentujuci F1..... to sa clovek nasmeje dosytosti

a na zaver jeden bonbonik tiez z japonska: [odkaz] >:D :yes:
Avatar - pumpkin
27. 9. 2014 21:32
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Uznávam, to je lepšie ako Takeshiho hrad v pôvodnom znení. >:D
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2014 21:37
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
proste japonci [odkaz] ;-) :yes: uplne ina mentalita ;-)
Avatar - The Spešl Uan
28. 9. 2014 17:04
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
JJ, sami to museli změnit, oni to totiž nechali stejně tak, a ono ty vyvolalo demonštrácie, či co... :-) :-)
27. 9. 2014 21:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 9. 2014 23:30
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Blbosť. Keby to bola pravda, nevenovali by automobilky výberu mien svojich modelov toľko pozornosti a nevrážali by do výskumu jazykov prachy. Po pár nezdaroch, z ktorých tu už niečo bolo spomenuté, si dávajú bacha a podrobne skúmajú výslovnosť, význam, emócie, zapamätateľnosť a mnoho iných aspektov mien modelov, ktoré na daných trhoch chcú predávať. Je to hotová veda a ak nie všetky, tak určite väčšina značiek má na to celé tímy ľudí.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 9. 2014 08:10
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Ty si schopny oznacit za blbost aj vyrok 1+1=2
28. 9. 2014 10:21
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Samozrejme, ak ti vyšší matematický výrok robí problém, ja ti rád urobím radosť aj tak. ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 9. 2014 11:24
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Gratulujem, semanticka a logicka nezmyselnost tvojej vety uspesne konkuruje Fotkovmu clanku.
28. 9. 2014 11:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
28. 9. 2014 19:24
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Kde v této reakci vidíš nějaké "štěkání", podívej se raději na svůj styl/způsob komunikace.j
"FoKing" jsem párkrát použil (mám na něj vlastně "copyright) ovšem v souvislosti s nickem King, jde pouze o kombinaci části jména a diskusního "alternicku". Označení "nástěnkář" používané nejčastěji Dinarem se také vztahuje primárně k nicku King, nikoli k samotné osobě Michala Fokta, proto jej taky nekritizuji tak, jako tvé oslovení/pokřikování samotným příjmením.
28. 9. 2014 19:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
28. 9. 2014 20:23
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Směješ se (křečovitě) především své neschopnosti pochopit souvislosti, na tebe se prostě musí ultrapolopatě, viz tvůj "kompletní nesmysl".
Jde o to, jak "nástěnkář" vznikl. Bylo to ryze v souvislosti s nickem King a jeho klubovými adoračními příspěvky pod články s tématikou Honda (auto), navíc to bylo v době, kdy autor "nástěnkáře" vůbec netušil případnou souvislost nicku King s osobou Michala Fokta. Nebýt tedy nicku King, nebyl by ani žádný "nástěnkář"...

P.S. Vždycky jsem si říkal, že tu chybí nějaký křečovitě se smějící smajlík... a přitom stačí dát tři stejně vysmáté smajlíky vedle sebe a působí to dokonale křečovitě, viz tvá už tradiční "trojčata". :*) ;-)
28. 9. 2014 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2014 18:37
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Zastoupení Hyundai s tou snahou přišlo s křížkem po funuse.
Avatar - white label
28. 9. 2014 18:43
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Přesně tak.
28. 9. 2014 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 9. 2014 11:08
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Mně spíš přišlo, že si lidé dělají srandu ze snahy samotné, než že by kritizovali správnou výslovnost. Ale možná jsi viděl něco, co já ne.
29. 9. 2014 11:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2014 19:10
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Sice si nemyslím, že musí být jen jedna a to zrovna ze země původu (čeho?), ale v podstatě má pravdu. Typicky je nějaká jedna správná výslovnost. A audiovizuální reklama je dobrý nástroj, jak lidi žádanou výslovnost naučit. To však neznamená, že výzkum není potřeba.
28. 9. 2014 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 9. 2014 10:21
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Je mi jasné, jak jsi to myslel. Jenže německá firma nemusí použít německé slovo, ani výslovnost (když to zobecním, firma se nemusí omezovat na úřední jazyk/ jazyky). Nemluvě o problému určení původu. Dvěma příklady z Itálie jsou Gallardo a Huayra.

Ta reakce byla na Klaudia. A ten tvrdil, že výzkum => více správných výslovností.
29. 9. 2014 21:06
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
Ani nemecká výslovnosť mena, hoci označuje nemecké auto, ale vzniklo napríklad z dvoch hebrejských slov, nemusí byť správna. Jej správnosť, vzhľadom na to, že tieto mená sú často umelými slovami z rôznych jazykov, jak som naznačil vyššie, možno niekedy ani nie je možné určiť. Preto sú správne výslovnosti asi vo všetkých jazykoch, ktorých sa to týka, a preto sa ten výskum robí. Aby zvolené meno znelo za každých okolností tak, ako chcú aby znelo, aby vzbudzovalo správne pocity alebo predstavy. Nie vždy sa to ale podarí.
Preto si budem naďalej stáť za svojím. Aj keď nemusím mať pravdu, alebo pravdu v každom prípade.
29. 9. 2014 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 9. 2014 23:14
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
V tomhle s tebou nesouhlasím. Že zkoumají jiné výslovnosti, je nedělá správnými. Správná je přeci ta, kterou si určí.
Avatar - white label
30. 9. 2014 00:42
Re: zalezi od narodnosti a vyslovnosti
SZ
27. 9. 2014 21:40
Dobry
Priste at vezmou korejce >:D Jinak az na vyjimky se ta vyslovnost celkem shoduje a napriklad Toyota znela vylozene cesky.
Hezke video na podobne tema: [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2014 21:45
Re: Dobry
hyundai je po korejsky hjonde ......

vyslovnost mien niektorych hokejistov [odkaz]
27. 9. 2014 21:47
Re: Dobry
Korejsky hjonde a cesky, alespon posledni dobou, minimalne HJONDEEEEEE...
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2014 21:49
Re: Dobry
a ktovie ako japonci citaju slovo škoda.....
Avatar - white label
28. 9. 2014 00:45
Re: Dobry
Vyslovuje to skoro jako nějakou "ódu na šuk" ("šukóda")... >:D ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 9. 2014 21:56
no schvalne
[odkaz]

jo ja tiez citam la....džíny >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 9. 2014 10:08
žádné překvapení
Zrovna japonština má s češtinou dost podobné základy výslovnosti. Takový japonec se snáz naučí vyslovovat česká slova než anglická nebo francouzská, resp. rychleji než angličan nebo francouz (teda když se přenesou přes to, že na konci slova může být souhláska, ale to má většina jazyků). Ale veřím, že pro jiné národy to muže být celkem překvapení a velký rozdíl ve výslovnosti.
Rozbalit vlákno
0
28. 9. 2014 13:14
Překvapení
Pročetl jsem si celou diskuzi a moc jsem nepochopil pohnutí těch, kteří se zastávají p. Fokta. Ostatní redaktoři mají drtivou většinu svých článků na vysoké úrovni, ale p. Fokt je jejich přesný opak. Komentářem k videu výše, to potvrdil. Ano, tykat mu, oslovovat "Fokte" apod., je nemístně neslušné, ale zastávat se jeho chyb a prohřešků, ubohé... :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
28. 9. 2014 18:39
Re: Překvapení
S tím by se samozřejmě dalo souhlasit, ale já tady naopak moc zastánců obsahu tohoto "mimózního" článku nevidím, ty ano? To, že třeba Gilgit napíše rokytovi, že tu adoruje tento článek není vůbec pravda, stačí si projít diskusi, jediný o kom rokyta v ůvodním příspěvku (na který Gilgit tímto nařčením reagoval) psal, byl Gilgit.
Osobně by mi ani to tykání (ovšem s oslovením křestním jménem) zas tak nevadilo (tykáme si tu všichni a redaktoři jsou převážně mladí "kluci") , ale "pokřikovat" tady po někom jen tak příjmení (s tykáním), to je projev buranství a pochybuji, že by si to dotyčný anonym dovolil otevřeně v reálném světě, takhle se totiž na netu obvykle chovají ušláplí týpci, kteří si to pak kompenzují anonymně na netu.
28. 9. 2014 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
28. 9. 2014 21:46
Re: Překvapení
Pokusit se obhájit vlastní, prokazatelně nepodloženou, reakci tím, co někdo napsal až po ní, je něco doslova neuvěřitelného. jen další důkaz toho, že jsi (v tomto ohledu) schopen opravdu všeho... 8-s >:-[]
A kde je teda ta "tvoje" rokytova adorace tohoto článku, myslíš tím snad to, že napsal, že takové články vůbec nečte? :*)
29. 9. 2014 07:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
30. 9. 2014 00:40
Re: Překvapení
Zkus na chvíli zapojit mozek. Je úplně! jedno, co rokyta následně napsal, podstatné je, že v době kdy si psal reakci na jeho údajnou adoraci tohoto článku, k ničemu takovému z jeho strany nedošlo ani náznakem. Jediný o kom/čem do té doby tady něco napsal byl tvůj nick.
Ke tvým dalším urážkám - ubohý člověk se bez ubohých urážek evidentně neobejde.
28. 9. 2014 21:34
Re: Překvapení
Ano, máš pravdu, některá vlákna jsem asi proletěl moc rychle a naštěstí se tu zastánci p. Fokta nevyskytují. Ale stejně trvám na tom, že kritika by měla být v mezích slušnosti, tedy bez tykání (pokud se s tímto člověkem více neznám). Stále více mi totiž vadí ohromný pokles úrovně zdejších diskuzí, které se mnohdy nesou na vlně pouhého napadání diskutujících...
Avatar - white label
28. 9. 2014 21:37
Re: Překvapení
S tím se samozřejmě nedá nesouhlasit.
Avatar - Norge
28. 9. 2014 21:47
Slecna ...
..slecna zabudli ste na : "Infiniti" "cmuk" ... tak este raz : Maczda..., Nissan ...

:yes:
Rozbalit vlákno
0