Značka Mercedes-Maybach svým nejnovějším konceptem luxusního elektřinou poháněného kabrioletu přímo na navazuje na stejnojmenné kupé, které představila v loňském roce.
mne sa nepaci na tomto koncepte rozlozenie hmoty.... predok je neskutocne dlhy a vysoky .. az prehnane to posobi ... a zadok je zrazu nizky a akysi divny ... akoby ani nepatril k tomu autu ..... ale je to len koncept tak mozno aj prave preto su niektore tie proprocie take ako su ...
P: ked uz to ma 5,7m tak to mohlo byt aspon 4 miestne kabrio ... skoda hmm .. pre dvoch docela obrovska kara... to uz radsej cadillac escallade >:D:-)
ktovie kolko aj vazi takato lokomotiva.... 2,5 tony? ... alebo 3? mne to moc ekologicke v tomto tiez nepride ... skor to na mna uz zacina posobit ako take pompezne plytvanie materialmi aj peniazmi ... pritom vo vysledku mame dvojmiestne auto co je docela neefektivne ... v azii by z tohto mnozstva materialu postavili prakticky 8 miestny minivan ... ale tak asi sa este mame moc dobre len dokedy :-) ... ten cas setrenia materialmi a znizovania hmotnosti aj rozmerov aut je uz nadohlad... ja ho uz vidim v dialke :-)
Vzdyt presne o tomhle to je. Jasny odkaz na 30. leta kdy neexistovaly koncerny a zakaznik byl absolutnim panem a kdyby chtel treba sedadla z lidske kuze tak by je dostal.
Kdyz jsem to videl v te modre barve tak jsem si hned vzpomel na Goringuv modry Mercedes "Blue Goose".
Za sebe musim rict ze to je snad nejkrasnejsi moderni auto co jsem kdy videl, byt nejakym diktatorem nebo miliardarem tak to hned koupim a pak Mercedesu zaplatim aby to neprodali nikomu jinymu.
A ze to ma elektromotor a ne V12? A co? Stejne to neni sportovni auto a jestli se baterie nabiji za pul hodiny...
este zvysit dojazd aspon na 800km .. nabijanie baterii casovo skratit na 3 minuty a slo by to.. inak za mna je RR krajsi ale tak toto je stale len koncept to je pravda...
1) Ktere jine supercoupe nema cez 2 tuny?
2) Ktere jine supercoupe neni "pompezne plytvanie materialmi aj peniazmi"? To kdyz si nekdo koupi bentley continental nebo RR Wraith tak ma neco jine nez jen "dvojmiestne auto co je docela neefektivne", pod takovyma clankama rad pises "tady je svet este v poriadku".
3) Setreni, krize atd. nikdy neob.erou nejvic ti nahore, ale ti dole. Jestli se z miliardare stane jen multimilionar myslim prezije, vem ale polovinu prijmu stredni tride s hypo na 30 let atd., o lidech s nizsim vydelkem nemluve. Podobne specialitky budou v exkluzivnich materiachel vznikat i v budoucnu a soude podle rozevirani nuzek mezi "bohaty" a "chudy" pak budou vznikat stale vysperkovanejsi. Utahovat opasky se zacne tak jako vzdy zdola.
Exteriér nádherný. Čisté línie, jednoduchá elegancia, ako dokonalý taliansky oblek. Ale v interiéri by mohlo byť menej svetiel. Príde mi to ako kolotočiarina.... Ako "vytuningované" gamerske počítače. Ani sa mi k tomu exteriéru nehodí. Skôr by som na dverách a palubnej doske privítal luxusné drevo (podobné ako na podlahe) a ušľachtilé kovy. Ale ináč klobúk dole pred dizajnérom.
je to len koncept... tie su v tomto smere vzdy kusok divne.... ale seriovka by mohla byt uz nieco na tento styl rollsa [odkaz] ... to by uz slo podla mna
Az jsem si vzpomel na jeden, myslim ze to byl special, top gearu kde si Hammond koupil Mustang mach 1 a po otevreni kapoty a objeveni, ze mezi predkem auta a motorem je asi metr nevyuziteho prostoru Clarkson pravil:"So this is all just pointless" a Hammond:"No, it's bigger." ;-)
chcelo by to aspon jeden klasicky batozinovy priestor ( snad ho ma vzadu ) lebo do tych kufrov na mieru v praxi nedas nic.. navyse je to neprakticke vyberat spod kapoty auta kufrik a z kufrika zase tu danu potrebnu vec .... ale asi to inak neslo :-(
ale tak zatial je to len koncept... seriovka nastastie pojde verim na nejaky poriadny V12 benzin ... a bude mat aspon 500L kufor vzadu plus nejaku tu plnohodnotnu rezervu samozrejme >:D .. potom to bude v poho ok .. takze nie je coho sa bat ... :-)
este to chce klasicku rucnu brzdu.. velke klasicke budiky.. nejake pekne orechove drevo ... ale tak seriovka by to mala zvladnut ... kedze toto je stale len koncept >:D
Nechci bejt Sibyla, ale do pěti let se vyrojí nabíjecích stanic tolik, že na nich ani nebude co nabíjet... dotační dravci v Evropě již dostatečně zavětřili, jen ta legalizace bezpracného čerpání peněz pár měsíců potrvá :-)
To není tak úplně jednoduché, protože na to letadlo potřebuješ vhodné letiště a ty zase nejsou na každém rohu. Ano, dá se čekat, že takový člověk asi nepojede autem z Paříže do Milána, pokud se nebude chtít projet. Ještě jsou tu vrtulníky. A ani ty to nemají snadné, protože heliportů moc není a v řadě zemí je problém přistát mimo k tomu určenou plochu. Jen můžou využívat i malých letišť. Záleží na konkrétní situaci. Auto je překvapivě houževnatý konkurent, protože to téměř vždy zvládne ode dveří ke dveřím (největší výjimkou budou jachty).