JO, tohle je cesta - Píčes našel rezervy. Vyrábí světovej etalon nižší střední, 30let stále jen GOLF. A tak to bude. Každý to ví a někomu to vadí. To chápu. Mě ne. Takž Píčes zracionalizuje trochu výrobu a jede se dál. Bravo P.S. Válcovačka od VW.
Já věděl, že to neutáhnou. Dávat tam obě zpětná zrcátka stejně veliká byl prostě přílišný nadstandart a dlouho to neudrží. Navíc toho chromu na stále větší loga...v další generaci bude snad průměr loga větší než průměr světlometu.
Pokusil bych se ti vyjednat u Píčese speciální slevu, protože, jak vidím, začínáš najíždět na správný směr Ale teď vážně - já myslím, že trochu cenu sundaj... tlak okolí... a valí se to na ně od Golfa V. STillo také vyjelo s velkou cenou a proto se zadrhlo, byť bylo pěkně vybavené...
vedle v testech je článek o Bentley, a hned pod tím byla reklama na passata. zdá se mi, že zadní dveře, lépe řečeno okénko, jsou si hodně podobné Bentley, snad tě nakonec nebudou obětovat na pomoc phaetonu a marné snaze dělat superprémiový segment.
Pokud je pravda, že VW vyrábí 3 mil. aut ročně, tak úspora 70 mil. Euro je cca 23,30 Euro na 1 auto. Tuhle úsporu udělají na subdodavatelích, aniž by pro museli hnout zadkem. !
Souhlas, ale jak se to bude realizovat a hlavně vyčíslovat jenom na Golfu, když ta koncernová auta jsou stavebnice motorů, převodovek, náprav, brzd...? Pokud je pravda, že Golfů je cca 0,7 mil ročně, tak to je pořád jen cca 100 Euro / 1 Golfa. Jó, kdyby uvedli, že cena u dealera bude 1 000 Euro nižší, to by byla zpráva. Ale tohle?
Golf má být dle VW "masovka",ale ten ranec co za něho chtějí moc lidí nedá i když prodeje u nás nejsou zas tak špatný.Ono mít designově auto alá "šedá myš"za takový prachy a lhát si do kapsy,vždyť je to do***e ETALON TŘÍDY a to se cení.Aneb, nechci slevu zadarmo.
cetl jsem interni vyvojovou zpravu, kde se reflektuje vyvoj pate rady - tezka kritika a k tomu je pridan plan prodeju s realitou. v soucasne dobe je vw o 30% s golfem pod planem, navic neplanovana akce s klima zdarma nici ziskovost. dle informaci chce vw kopirovat rok 2003 a usporu ve boleslavi
Som už vyše roka spokojným majiteľom Peugeota 307. Po roku veselého jazdenia mi nedá len skonštatovať: prečo by som mal byť taký idiot a zacvakať za Golfa o sto tisíc korún viac a dostať za to menšie auto, nižšie auto, kradnutejšie auto a škaredšie auto?
Nie je jediný dôvod! A taký GTI nech si kľudne hodí slučkou, chudák jeden, ktorý vyhlasuje taký idiotizmus, že Peugeot 307 má TVRDÝ podvozok! Väčšiu sprostosť som už dávno nepočul. Mäkkučký podvozok P307 je v 90% situácií na ceste výhodou. Vysokou odporúčam Peugeot 307. Vyrába sa už viac ako 4 roky a zdá sa, že sa ho už naučili poriadne vyrábať. Ako vravím, za 13 mesiacov som mal až 0 porúch.
zadna naprava ti ani trochu nebucha ze...? ja mam C4 a zadna naprava ma riadne se*e, a to citroni tvrdia ze je to oproti povodnej z 307 utlmene... neviem neviem co by som robil keby to malo buchat viac... uz si s 307 brzdil lavou stranou sucho, pravou mokro ? asi nie... ale tebe je to jedno, nevyznas sa, nerozumies... tvrdis ze makky podvozok je z 90% vyhoda, tak potom mozes mat aj zigulaka a aj tak budes spokojny... hlavne nech to malo zere a dopravi z bodu A do bodu B ze ? inac nic v zlom, 307 je pekne auto, tiez som o nom rozmyslal, ale nepreslo hned po prvych vyberovych kolach...
Zadná náprava mi nebúcha. Naozaj, ver mi (nemám problém ťa v tom povoziť). Kedysi (prvé dva roky výroby) naozaj búchali, ale prišli na to, ako to odstrániť (teraz medzi tlmiče a ich úchyty v karosérii priamo vo výrobe vkladajú nejaké tlmiace členy). Dnes ti bežne v servisoch poradia, ako na to, ak máš 307 s rokov výroby 2001, 2002, 2003 a prejavuje sa to. Ešte som v tichšom a hluku zbavenejšom aute nesedel. Zájdi so svojou C4 do ľubovoľného väčšieho servisu Peugeot a spýtaj sa. To s tým brzdením - musíš špecifikovať bližšie. Čo by to ako malo robiť? Prečo si kupoval C4? Sorry, ale len blázon kupuje úplne nový model na trhu. Vždy je treba počkať minimálne 2 roky, kým vychytajú muchy, alebo čakať na facelift.
pozrel som si tu recenziu, a 307 vysla celkom dobre, ale recenziam nedavam prilis velku vahu. casto sa stretavam aj s protikladnymi recenziami na tu istu vec. ak si sam neoverim, neuverim zadnu napravu som mal moznost odskusat v kamaratovom aute ako pasazier na zadnych sedadlach a pekne to tam narazalo... ale ked hovoris, ze tie novsie to maju vychytane, moze byt, bola to asi starsia verzia, nevedel som o tom, beriem spat no a k tym brzdam myslim ked brzdis kazdou stranou na rozdielnych povrchoch, tak by auto nemalo mat tendenciu vybocovat smerom k prilnavejsiemu povrchu. sice to mam z testov v casopisoch, ale v dvoch robili tento test a 307 dopadla vzdy najhorsie. asi tam bude nie celkom OK brzdovy asistent, ci ako sa to vola, lebo nerozdeluje brzdnu silu az tak dobre. (nemyslim ESP) tiez to moze byt chyba verzie, ale ktovie... no a co sa tyka mojho vyberu auta, tak samozrejme ide len o moje subjektivne nazory, ale osobne som sa previezol a prehliadol takmer kazde auto daneho segmentu a vybral som si tri ktore by som bral (C4, novy focus, astra). potom uz zalezalo kto da aku zlavu neprihliadal som na "vek" vyroby, vybral som si take, ktore mi najviac vyhovuje pocitom z jazdy a vykonom casto pouzivanych funkcii. viem ze kazde auto sa casom vylepsuje a vychytavaju sa muchy, ale okrem trochu buchajucej zadnej napravy som na ziadnu muchu neprisiel a nevidim na C4 ziadnu chybu. je to velmi dobre auto, vsetko funguje tak jak ma a da sa jazdit aj sportovo (v ramci moznosti 1,6 benzin) - hlavne na kvalitnych cestach sa velmi blizi focusu a golfu. a na dlhe trate s tempomatom je to stale pohodlne zvezenie. neviem si predstavit co by tam mohli navyse upravit... ibaze by tam dali podvozok z focusa, to by ma fakt nas*alo !!!
Tak to si v moc autech asi neseděl co ?
Já mam Golfa 4 z 2001, je to benzín a když zavřu okna, tak je motor ve volnoběhu při úplném tichu v aute na hranici slyšitelnosti. Ale co, mysli si a piš co chceš...
No, nějak ses nad rámec slušnosti rozejel tou svou 307 proti mě. Ale pláčeš na špatném hrobě. Pokud nevíš, že ve 307 poprvé Peugeot přitvrdil v podvozku, tak toho opravdu o Peugeotech moc nevíš. Asi by ses také divil, jaké to je dnes ve 407... Ano - Peugeot 307 má proti 306 zásadně jiný - tvrdý - podvozek. A proč bys měl jezdit GOLFEM? To je jednoduché - GOLF je celkově lepší auto. Jediný konkurent GOLFU je FOCUS. 307 ne.
Ja mam Golfa V a nekupil by som si ine auto. Som s nim nadmieru spokojny za 16 mesiacov co ho mam, som dolial akurat kvapalinu do ostrekovacov. Vsetko slape ako hodinky. Aj v prudkych zakrutach sedi ako prilepeny, dobra muzicka - 10 repro, autom-Klima, slusna zakladna vybava a hlavne ze to ma styl. Tieto auta vyzeraju aj po 10 skvele, staci na ne hodit par spojlerov, sportovy vyfuk a je to zase akoby nove auto. Ja by som ho za nejaky CITRON, alebo 307 nemenil.
ahojte mam golfaV a stale my nieco vybija bateriu a nikde si stym nevedia radu staci ze auto stoji dva dni a uz je bateria uplne vybita tak neviem ci to nie je vyrobna chyba nemate stim niekto skusenost.