Golf páté generace se na severoamerické trhy v USA a Kanadě dostane teprve během letošního léta, ale v New Yorku přesto Volkswagen s tímto v Evropě dobře známým vozem nadělal dost rozruchu.
Bez dane! Bez dane! Ale aj tak, nehovoriac o základnej pohonej jednotke 2,5 vs 1,4. Najrozumnejšia volba pri Golfe je asi TDI, najlepšie sa to po troch-piatich rokoch predáva... :yes:
bez dane, ale pokial je dan 2-3% alebo max 10% tak to si myslim, ze je stale dost dobry kauf :-) navyse ked toto je cennikova cena a urcite aj tam funguju zlavy.. Golf 2.0 FSI za cenu Fabie 1.2 HTP, to by slo, nie?
ti americani jsou fakt jebli, objem nicim nenahradis a pak tim svym golfem se "zakladnim" motorem budou jezdit z mista A do mista B s nastavenymi 60 mph na tempomatu, fakt by jim nestacilo 1,6l ?
Tak se vztekej, pokud tě třídní nepřátelství motivuje k něčemu pozitivnímu. Pokud tě zajímá realita amerického Golfu a jeho pohonných jednotek, je tady: [odkaz]
Ja se ne nefssstekam, me to prijde srandovni. Osobne bych si tam dal samozrejme dvoulitr turbo, ale myslim si ze vetsina zajemcu o tohle spis male auto to bude pouzivat jako priblizovadlo, na popojizdeni po meste a o tom co je pod kapotou budou mit jen mlhave poneti ...tak nevim proc se jim VW boji nabidnout neco mensiho nez dvoulitr
Na typicky evropský způsob myšlení "pojedu, co to dá" nemám, co říct. ;-\ Já tuhle potřebu nikdy neměl. Naopak mám dobrý pocit ze silné výkonové rezervy a pocitu, že můžu, když budu chtít. A nepřipadá mi na tom nic směšného. Směšní mi připadají ti "závodníci" s motorem o objemu PET láhve.
ja ale mluvim o uplne jinych lidech, o tech co se boji slapnout poradne na plyn nebo na brzdu. Ja i ty mame radi vykonovou rezervu a umime ji vyuzit, 80 procent uzivatelu aut (obzvlast ale nejen americkych) nevi o cem mluvime. Jenze mistni zvyklost veli musis mit poradny motor. 1,4 a 100koni je taky vykonova rezerva a rozhodne nemusis jezdit co to da pokud stejne dodrzujes limity. 2,5l nebo teda dvoulitr? neprinutis aby ve meste nebral pod 9 litru.
vlastne...staci aj tych koni 50...to sa tiez rozbehne...co sa tyka spotreby, na 2.3 L v strednej triede sa da jazdit pod 9..s extra lahkou nohou aj pod 8...v meste...
jo ale tak po nejakem tom zelenem okruhu a mimo spicku, ja taky nekdy jezdim "po meste" 130. Ten supermoderni usporny 2.0 FSI ma udavanou spotrebu podle normy 10,5 v nizsi streni
Jenže musíš to brát z amerického pohledu: Tedy že auto bude v automatu, s tempomatem, bude tam samozřejmě klima a jezdí se velké vzdálenosti, tak i 1,6 by měla co dělat aby to všechno utáhla.
dnesni 1,6 zas maji vetsi vykon a moderni automaty uz dokazou vyuzit vykon motoru lip nez prumerny ridic - klimatizace se dava i do miniaut s obsahem 0,8 az litr :-)
nerikam ze by to technicky neslo, ale proste tam ten objem je nutny. Měli jsme Nissan Altimu 2,4 ctyrvalec a bylo to tak akorat.Snad jen KIA tam dava jako zaklad motory 1,5 a vsichni se tomu smeji, protoze to na semaforech je nejvetsi brzda...ikdyz se to nezda tak se tam po meste jezdi svizne...zrychluje se na 50mph, takze by nejaky maly moturek "umrel" >:D
Vsude se jezdi svizneji nez u nas :-), tady skoci zelena a pul minuty se nic nedeje. Treba v nemecku se jezdi velice svizne a docela dost aut ma male moturky (taky zalezi jak je to auto velke a golf zas neni zadne monstrum), ale kdyz domorodec rika ze to nestaci tak mi nezbyva nez mu verit :-). Ja tam nebyl, ale kamos a jezdil s hondou 1,4 a s jakousi obytnou dodavkou ktera o moc vic nez tech 50 nejela a prezil :-)
taky nejsem domorodec,ale nejaky cas jsem tam byl.Dokonce jsem mel Vitaru 1,6 a kdyz se zapla klima, tak jsem byl nejvetsi brzda na ceste.Tahle stoupani a takove vychytavky jako mosty...ty se ji nelibili >:D Ale da se jezdit se vsim to je pravda.Tady mam jen 1,1 a staci ale tam bych se minimalne do 2,0
Musim s tebou souhlasit, taky sem tam chvili byl. V provozu jaky tam je, je opravdu pomalu nezbytne mit auto, ktere akceleruje velmi svizne a to 1,6ka urcite nesplnuje..
ja si myslim tiez ze to ,objem nicim nenahradis, je pekna blbost
tak napriklad 911 turbo nepotrebuje 8 litorvy motor aby malo 450hp staci mu len 3.6 litra >:-[]
A zoberte si trebars nejaky buick s 5litorvym motorom a vykonom 150 koni (a samozreme zere 20 litrov na sto...)
ze objem nicim nenahradis? a co tak technologiou????????? :-!
vidim, ze si znalec! Odhliadnuc od toho, ze poduvas porovnanie atmosferickeho motora a preplnaneho agregatu, tak skus (na internete) zalovit a zistit co je to krutiaci moment a co to s autom robi. Ale pre ilustraciu - na velkom motore mat zaradeny piaty rychlostny stupen a motor ti nezdochne jak pri 100km/h tak ani pri 30km/h (obrazne - samozrejme zavisi od motora a sprevodovania). Takze tvoj prispevok je mierne mimo. :-!
Expert na krutiaci moment, tak to si nemozem nechat ujst! Vysvetli mi prosim, pan Expert, ako suvisi to, ci motor na 5-ke nezdochne pri 30km/h ani pri 100km/h s krutiacim momentom. Som velmi zvedavy, lebo ja tvrdim, ze nijako.
Na zamyslenie, nizkootackove velkoobjemove motory ako tento 2.5l alebo typicky turbodiesle s "ohromnym" krutiacim momentom su v Tebe uvadzanom parametre mimoriadne slabe. Naopak bezne vysokootackove benzinove motory (nezavisle od krutiaceho momentu) su v tomto dobre. Vysvetli.
Nechapu o co vam de, amici jsou proste na velky objemy a to že objem nenahradis je castecne pravda..k cemu ti je predimenzovany dvoulitr(napr.u subaru impreza 300koniku a vic), kdyz vydrzi polovinu zivotnosti co nepreplnovana klasika napr. v trilitru...A navic, s cenami benzinu v americe bych jezdil klido i s petilitrem ve meste, nehlede na daleko vyssi prijmy nez jsou u nas....
Ty ses taky predimenzovany. 2,5l do maleho golfu je predimenzovany motor - videl si nekdy jak VR6 vlece predek po zemi a jak hezky rovne stoji vyvazena impreza? To kolik motor vydrzi ovlivnuje taky jak presne je vyroben, z jakych materialu v jakych otackach obvykle pracuje, stejne navrzeny motor se muze dozit vyrazne rozdilneho veku. To je od tebe hezke ze bys jezdil pri tech cenach s petilitrem, pak nema byt benzin drahy. Ono to jaksi funguje - kdyz je velka poptavka cena stoupa, velka poptavka je i diky tomu ze kazdy amik denne tankuje 100litru pro svuj osmivalec :-) Az zacne jezdit auty cela Cina tak to bude v pr... uplne.
mám pro VW návrh...Třeba by jim pomohlo přejmenovat modely-změnit aspoň názvy,když ty auta jsou už deset let stejný. Golf-Králík,Passat-Prase,Touran-Býk,Tour… >:-[]:yes: Prosím angličtináře, aby doplnil některé anglické názvy a GTI si to přeloží do germánského jazyka...VW zpátky k přírodě-nebo taky na stromy... >:D >:D >:D
VW založí PR kampaň na obrázcích souložících zvířátek, lidé si to zase budou lepit na zadní dveře aut.. tak že by ty názvy aut měli být "co nejvhodnější".. máme králíka (Golf), Passat by mohl být "veverka" a pro Touarega mě napadá "bobr".. Touran by mohl být "bob" a Golg plus by mohl být "bobek" >:-[]
>:D Tak brácho, TOHLE je událost století. Už jsi viděl ten biják - Wallace a Gromit? Tam najdeš odpověď na tenhle geniální VW tah >:D:yes: Neboť... zapomeň na Ramba, servi se zdi upatlanej plakát Terminatora, spal všechny mosty. Cesta je jenom KRÁLÍKODLAK >:-[]:yes: Ostrej hošan s hustou srstí, co tě obejme a ochrání před celým světem. Tohle dokážou jen mistři. Tak BRAVO GOLF :yes::yes:
Nic genialniho nevidim: Golf se neprodava, rabbit byl kdysi uspesnejsi, tak tomu dame nove jmeno. Cenova politika je nutnost, japonci ale i domaci tam prodavaj levneji, tak nebylo co resit. Spis strasne ale pusobi zjisteni, ze za ty prachy dostanes v evrope daleko slabsi motor, o vybave ani nemluvim, kazdou blbost abys zaskrtaval v kolonce priplatkove vybavy. Amik by zakladniho Golfa 1,4 za cenu prepoctemou z EUR na USD vysmal, tek jaka genialita??????? :*)
Asi jsi nikdy neviděl základní výbavu golfa u nás. Výbava je tak nadstandartní, že je jen velmi málo položek co se do příplatků přidává takže jsi vedle.
To jsi vyčetl kde? To si jako myslíš, že v základu - Trendline je skoro všecko? Ha ha. Nejlepší na výbavu je Comfortline, to už je slušnej equipment :-)
Ale podle Tvé logiky, je v základu skoro vše, aby s lepším stupněm výbavy mohli co...asi ubírat položky.
opet zasnu nad tim jak se tu snazis vsechny manipulovat, napises prispevek ze kteryho moc dobre citim ze neni uprimny. Je to tak ses blbec, nevim proc sem porad lezes, ale to je problem vsech diskusnich for. Vzdycky je okupuje neakej blbec co si mysli ze je tam nejvic. Tady tady ses to nepochybne ty, problem je ze ti to uz vsichni prestavaj zrat. :no:
Hale GTI, mohl bych Tě trápit, ale ostatní se o to postaraj, dneska to budeš mít asi dost težký.. ale mě stačilo, jak sem si Tě vychutnal včera, všeho moc škodí.. Mám jen dvě otázky: Jak se žije chlapovi s vědomím, že se jeho oblíbené auto jmenuje "Lidový vůz králík"? Je vůbec možné, aby se vůbec hot-hatch jmenoval "Lidový vůz králík GTI"?
Tam je opravdu 2.5... Stejný základ má v USA i Jetta :yes: . Tomu se říká kulantní nabídka. Zaplatil jsi pořádný prachy za auto, tak si dopřej i pořádný motor ;-) Tady se má evropa co učit. V tomhle amíci nemají chybu. Evropský recept těchto dní: vem ten nejmenší a nejlevnější motor a odřež mu jeden válec. Pak to vydávej za "chytré řešení". K tomu názvu: podle mě se nehodí, zní to úsměvně, snad dokonce trapně...
Nechci poňoukat, ale nedá mi to.. pánové, kdo tady umí dobře s nějakým grafickým programem? Co takhle navrhnou nějaké nové logo pro VW (měl by obsahovat motiv ZOO nebo alespoň králíka, pokud možno souložícího) a pak to hodit někam na stránky?
..nevím, a hlavně nechápu co má kdo na tom názvu.. historicky se používalo, lido ho znají, jsou na něj zvyklí, tak proč to je tak nepochopitelné? nehledě že se mi prostě do ameru ten název k těm jejich přerostlým autům hodí.. z obchodního hlediska v tom vidím správnej krok.. tečka
Už vidím tu výroční zprávu: byl to úšpěšný rok.. 10,000 brouků, 10,000 lišek, 50,000 zajíců.. *, to sme na honu nebo co? >:-[];-) P.S. ani se těm amíkům nedivim, že si myslej o evropanech že jsou střelený.. bodeť by ne: největší evropská automobilka se jmenuje "lidové vozidlo".. její nejprodávanější model se jmenuje "králík".. chápeš, kdyby se tahle jmenovali čínský automobilky a jejich produkty OK, jenže tohle je fakt divný..
čeče.. moc tě nechápu.. ;-\ jsi snad evropan ne..?!? (tím nefandím VW) Ale mluvíš jakoby jsi měl šikmý oči, vlastnil polovinu japonskejch fabrik, investoval v číně a jako gastarbeitry zaměstnával evropany z Horní Dolní a s amíkama se smál jací to jsou lůzři, že nedokážou nic pořádnýho.. ;-\ :-| zkus mi ten postoj vysvětlit, třeba zběhnu..
Moc nechápu, co to s tím má společného.. kvůli tomu, že jsme Evropan, tak jako nemůžu kritizovat situaci, že se největší evropská automobilka jmenuje "lidové vozidlo" a její nejprodávanější model se jmenuje "králík"?
Jak se to vezme.. ono jde o to, že by název daného modelu asi měl něco +- vyjadřovat.. pokud se dané auto jmenuje třeba IS nebo 3-er, tak je to takové "neutrální".. jen že když má "název z běžného života", jako je třeba Fox nebo Rabbit a pokud k tomu ještě znáš ten dotyčný jazyk, tak je to problém.. když se budu bavit s amíkem, který si koupil nový GTIčko, tak budu moc dobře vědět, že říkám "lidové vozidlo králik GTI".. ten co anglicky (německy) neumí, tomu to nepřijde
Podle mne to vyjadruje hbitost, kterouzto vlastnosti jiste bude v americkem prostredi prekypovat. Urcite lepsi nezli nejaky radoby-aristokraticky francouzsky nazev nebo nezapamatovatelna tripismenna zkratka, rekl bych. Myslim, ze v tomhle pripade je problemem znak na kapote, ne na jmeno na kufru, ze ;-)
Králík je zavřenej, žere, tloustne a pak ho klepnou.. zajíc byl, je a bude rychlejší ;-) V americkém prostředí by se více vyjímal třeba Roadrunner.. mig, mig >:D >:-[];-)
jak dalsi to co vyjede z dilny fauve bude kybl sracek a jeden nejmenovaný omezenec na tomto foru bude pet oslavne ody jak to je to co svet chce. takze bravo fauve bravo :yes::yes::yes:
požádáme o statistiky... a na konci roku se k tomu vrátíme. Sám jsem zvědavej, jestli ten "Králíkotah" vyjde. Ciello vyhmátl možná správně ten spodní proud :yes: P.S. Nevím, jestli Golfem ve Státech jezděj lidi jako tady (tedy ti bohatší) myslím spíš, že tam jde o auťák pro študáky... a mladé lidi obecně, tak ti nepochybně znají to, co vzdělanci i tady - knihu, kult - J. Updike: Králíku utíkej... tak možná i na tuhle strunu se hraje... Tak Lonesi... prosím někdy na podzim tu statistiku ;-):yes:
Přesně, Kralík evokuje Updikovy romány, snad si na ně ještě dnešní mladí vzpomenou, už to bude pro ně "history".. tak snad to inspiruje devastovanou stredni tridu pred duchodem, aby si Kralika s 2.5 litrem koupila.. (kolik to bude mít dojezd s tou malinkou nádrží??), vžyť jim to někde v prérii chcípne.
Je fakt, že WV Králik i s tímto motorem bude CO2 neutrálnější, než Ford F, a všechny ty krávy 8-válcové.. No, můžem amíkům jen závidět, aź bude ropa na 200 USD za barel, Evropa bude jezdit na kole, ale v USA budou teprve zvažovat menší motor a vůz, třeba 2.0 FSI a Králíka..
..ehm, v tom případě snad i Králík se vrací a Králík je bohatý. Rabbit is Rich, volně přeloženo podle vzoru Praga caput regni = Praha deštěm zničená, by to pak mohlo být i králík je říšský... :-)
Mno, ja by som ale tu cielovu skupinu posunul o trochu vyssie, teda, financne. Nie je to, samozrejme, dake super drahe a vzacne auto, ale nie je ani najlacnejsie. Ano, je to pre mladych, ale zaroven, je to pre tych, ktori chcu akoze nemecke auto...teda, chapes, auto z krajiny kde sa robia baworaky a audiny... tak isto je to aj s jettou...
Jak se žije chlapovi s vědomím, že se jeho oblíbené auto jmenuje "Lidový vůz králík"? Je vůbec možné, aby se vůbec hot-hatch jmenoval "Lidový vůz králík GTI"? >:-[] Co ty na to?
Bere mě to řádově méně než tebe... asi proto, že jsem výrazně nad věcí... Mimochodem... mým dalším oblíbeným autem je "kachna", to je Citroen 2CV, a pak... "knedlík", to je Mini... z oficiálních názvů samozřejmě velmi cením původního Brouka a též Thunderbirda, a i Fiat Topolino o Pandu. Přiznám se, že mě nijak moc nebrala ta reklama Toyoty, jak tam ten Kočkodan křičí - Tojo, tojota... Když to tak píšu... ta inspirace světem zvířat jde fakt napříč, viď... P.S. Pro mne osobně bude Golf stále Golfem... opravdu nejsem schopen rozkrýt USAsociace směrem k Rabbitovi, ale dvě už jsme tu vypsali. Věř, že VW ví, co dělá. :yes::yes:
VW ví co dělá, to jo.. tuhle si zase udělali ostudu.. vytvořili speciální reklamu na GTI pro hispánskou komunitu, rozvěsili to po celých státech.. jenže pak vyšlo najevo, že reklamní slogan slangově znamená "rychlá varlata".. hodně rychle to zae stáhli >:-[]:no: Podívej, nemám nic proti tomu, když se některým "speciálním" autům dám "speciální" název.. VW Brouk, Mini apod... ale říkat Golfovi králík, no já nevim.. (vychází to z historie, já vim) osobně bych si ale u Golfa představoval něco hrdějšího, chlpáčtějšího.. Touareg zní dobře, Phaeton taky, Passat trochu kuhá, ale králík.. třeba si měl půjčit název Leon nebo tak něco.. P.S. uniklo Ti to nejdůležitější, co ten kočkodan křičel.. "nic není nemožné" ;-) Dnes to vylepšili.. dávaj tam TTT, sebevědomé, hrdé, jasné, stručné, výstižné, pravdivé až z toho maj ostatní bolehlav a težké spaní :-! P.P.S. mám z toho tedy vyvozovat, že Tě taky moc nebere, aby se hot-hatch jmenoval "Lidový vůz králík GTI"?
Musim říct, že se bavim >:D . Proč se nikdo nenaveze do Toyoty, že je USA pod jinou značkou, jinak mají pojmenovanou Camry, to samé Honda, Nissan atd. atd. Všichni jen nadávají a pak maj v garáži auto od VW >:D >:D
? Toyota je v USA pod jinou značkou? To je pro mě novinka? Že by se maskovala jako Chevrolet? :no: Camry je Camry. Tady nejde o to, že se na jiném kontinentě jmenuje stejné auto jinak, jde o ty infantilní názvy.. brouk, liška, králík.. ještě chybí bobr - co třeba změnit Touarega na bobra? >:-[] takovýto názvy, to je tragédie.. tak infantilní názvy neměly ani dřívejší japíci nebo korejci..
Už sem to tady sand psal, že mi to připomíná, co dříve prováděli japící a korejci.. zvukomalebné mi to něpřipadá, ale pro Asii se to asi hodí.. jinak názvy, po kterýma se prodává v Asii je IMHO něco trochu jiného než názvy pod kterýma se prodává v "našem" prostředí.. jde hlavně o to, že se nám tu GTI celou dobu snaží vnutit něco o Golfovi, o tom ýbr autě, ikoně všech ikon, guru všech guru.. a ono se přitom neprodává, tak mu začnou říkat králik >:-[] GTI to nepřizná, ale má z toho komplex.. tak že proč si ho pořádně nevychutnat >:-[];-)
hele... vygoogluj si informace... ten rabbit tam není poprvé.. takže se hod do pohody.. a z obchodního hlediska.. nemysli, že tam dělaj jenom nýmandi... ba ne.. jsou to moc chytří panáčci, co moc dobře věděj co dělaj... jo a ty lingvisto... je to když už tak "Volkswagen králík GTI" nebo "lidový vůz rabbit GTI" ;-) takže tvoje infantilní překládání je jako u dětí ze školky.. a myslím, že zrovna GTImu to je vcelku jedno... ;-):-)
Moc dobře vím, že tam není poprvé.. dolu sem dal tenhle odkaz: [odkaz] je tam i logo.. budou se z toho hezky dělaj souložící králíčci.. ANTIGTIčka a ANTIVW-filové si asi pěkně užijou >:-[] V hlavním článku je možná napsaná jedna velká pravda, zkus o tom popřemýšlet - já to tak tedy vidim.. ovládám oba jazyky, pro mě jeto "lidový vůz králík" >:-[];-) Aby bylo jasno vono to není jen o překládáná jako u děti ze školy.. já to možná zlehčuju, ale on to je celkem reálnej problém!!! Nejnovější zprávy hovoří o tom, že z tohoto důvodu dojde k oddělení: GTI se bude prodávat jako VW GTI zatímco Golf s 2.5 motorem bude VW RABBIT :-!:-!:-!
Od kdy je Toyota v USA pod jiným názvem? Camry je právě model od počátku určený pro Amíky a mimo jiné je to nejprodávanější sedan v stř.třídy v USA.Jen luxusní divize Toyoty se jmenuje Lexus... :yes: Nevím kdo sem tu Toyotu zatáh-jen pro GTI-Ta reklama se zvířatama je i u nás podle ohlasů nejoblíbenější reklama za celou dobu co se TTT v ČR prodává-je to příklad toho že jsi opravdu jinej. Ateď mi to vysvětli-VW je vlastně bratrovrah-už si viděl kamarádit zajíce s vlkem >:-[] Moc chlapáckej název to opravdu není >:-[]:yes: Představím si vyplašenýho králíka ,jak se plaše rozhlíží,sklopené slechy-najednou se lekne a hopky,hopky a padaj bobky...Asi budeš muset změnit báchorky :yes:
mysim, ze americky marketing se vtom urcite lip vyzna jak ctenari auto.cz , tu v usa hraje nazev auta velmi dulezitou roly a urcite nazvy zneji v anglictine totalne blbe.
a co ked v tej garazi maju nieco ine? ;-) Alebo inak - aj ked maju v garazi VW a nadavaju nan, nie je to nejak spatne? Ak si s autom spokojny tak, bez ohladu na znacku, hlavna teza znie "moje" auto je najlepsie. Ak s autom mas problem, tak nieco nie je v poriadku.
A je to tady!!! VW Rabit: spy photos + návrhy nového loga VW
Konečně! >:-[];-) Už se ví, jak bude novej králík vypadat.. bude fakt revoluce, kam se hrabe novej Civic se svým futuristickým designem, kam se hrabe Lexus se svými hybridními motory.. to je o ničem, důležitej je design! Design je všechno, evropskej design ruleš.. Spy photos: [odkaz] /// [odkaz] a to není zdaleka všechno, VW se rozhodlo po mnoha marných pokusech konečně pořádně prosadit na US trhu, tak že uvedení králika podpoří i novým logem.. do finále se dostalo 5 návrhů, fanoušci mohou na oficiálních stránkách www.***nbandeauswolfsburg.com hlasovat a podpořit výběr konečné podoby králičího loga.. finálové návrhy: [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz]
Ano, podle posledních zpráv dojde k přejmenování.. k ostrýmu hot-hatchi se jméno králik nehodí, GTI bude prodáván jako samostatný model pod názvem "Angry rabbit" (nasranej králik).. logo zde: [odkaz] nebyl by to VW, kdyby neuspořádal mohutnou PR masáž, fanoušci si budou moci koupit i ilustrovanou encyklopedii na křídovém papíře: [odkaz]