Další ekoptákovina.....na kterou se z našich daní bude vztahovat dotace, protože lidé, kteří kupují auta v této cenové relaci nutně dotaci potřebují. 8-s Žijeme ve zvláštní době.
ta nedosazitelna spotreba bude jen v pripade ze s tim nekdo nude jezdit dlouhe trasy bez nabijeni, na coz se tohle auto ale vubec nehodi a koupi si to na takove jizdy sprominutim jen idiot, pokud si to poridi nekdo na jizdu po meste s tim ze se obcas vyda za mesto, a ma moznost dobijeni, muze se dostat klidanko i pod tu papirovou 1.5 litrovou spotrebu, cele tohle auto ale totalne zabiji cena ktera je proste nastavena kvuli dotacim, realne to auto ma hodnotu tak o ctvrt mega niz
je jasny, ze takovyhle auto nikdo nebude kupovat aby usetril.
ja jsem za ty idioty, co si to koupi rad, protože prave diky temhle idiotum si podobny auto za par let, az cena klesne, budeme moct koupit i my normalni lidi ..
jestliže dotace u nas na plnou elektriku ma byt maximalne 200tis, na hybrida to bude v radu několika desetitisicu
nepotrebuju dobijet na kazdym rohu, dobijet muzu doma
me bohate staci dojezd na elektriku 100km, coz hodne presahuje to co denne najedu a když jedu dal, prepnu na benzinu
Ty možná ano, ale většina lidí bydlí ve městech v domech typu panelák nebo činžák. Prostě v tomto případě doma nedobiješ. Já mít garáž, tak tam tu zástrčku klidně obden strčím, ale...
Rozumné auto, ktoré ale zahynie na nehoráznu cenu.
Viem si predstaviť mať takéto auto doma; denne dochádzam do práce pár km a ten 50 km dojazd by mi v pohode postačoval; večer prídem domov, v garáži strčím do zásuvky a hotovo, spotreba 0,0 l. Na dlhšej trase by tá 1,4TSI zabezpečovala stále nadpriemerne slušnú dynamiku.
Problém je tá astronomická cena, to je úplne mimo reality akéhokoľvek ekologicky zmýšľajúceho človeka. Dať sa to vyše milióna, keď za 650t je tu potentný 2,0TSI alebo úsporný TDI, to asi dá len veľmi excentrický človek (nepochybujem, že sa taký nájde, aj včera som videl človeka, ktorý fotil fungl novou Leicou SL za 12000 eur, hoci mohol mať rovnako kvalitné fotky zo Sony a7 za desatinu ceny). A žiadny štát nezadotuje 300t na hybrid, aby sa výsledná cena pohybovala v rozumných medziach.
Míří na trhy, kde jsou konvenční verze silně zatížené daněmi a poplatky, zatímco plug-in hybridy a elektromobily si užívají úlev, benefitů anebo dotací. A tam je to zajímavá nabídka, protože to tvé GTI nebude mít v některých zemích daleko do 1,5 milionu (v základní výbavě).
Dnes lze získat např. na www.mobile.de přibližně za 1/2 ceny (500.000,-Kč) Opel Ampera, která byla kritizována především za svoji vysokou pořizovací cenu také a to vše s velmi malým nájezdem a zárukou na baterie do roku cca 2020 podle datumu registrace. Tyhle auta mají smysl v případě, že jejich hlavní využití je do vzdáleností 100km denně. Potom se např. u té Ampery v klidu vejdete od 0 do 2L těch prvních až 100km. Pro většinu lidí to však je stále mimo, nemají kde nabíjet a potřebují velké kufry typu Octavia.
Nebavíme se o novém autě, ale zánovním. Jedno právě kupuji s nájezdem 3800km a plnou zárukou za 560 bez DPH v plné výbavě. General motors měl větší očekávání, přestřelil cenu a nyní se to prodává ze skladových zásob jako ten který kupuji.
Ad palce: bežná vec, tu sa nepalcuje za názor, jeho informačnú hodnotu či pravdivosť, ale za nick. Ty ležíš mnohým lepenkám v žalúdku, takže to je dislike ad personam; zvykaj si. >:-[]
"Potrefená husa, potrefený houser" - na víc nemás, zmrzlinári? >:D >:D >:D Jinak nevím jak tu potrefenost v Roznove pocítáte ale v tomto prípade jste se s iudexem s vasimi slinty o palcování sekli. Je vseobecne známé co si o tobe myslím. Detinské hry na anonymní palcovaní prenechávám hlupákum tobe podobným.
To, že ti tu drtivá většina diskutujících vidí až do žaludku (bez ohledu na aktuální podobu nicku) je především tvoje "zásluha" a tvůj problém. Zrovna od tebe to údajné "bezdůvodné navážení do jiných nicků" opravdu sedí! >:D >:-[]
Nevím kdo me kam vidí ale "bezdůvodné navážení do jiných nicků" je tvoje specialita, viz svého casu roznovské zvratky nicku white label útocící na nekoho kdo si dovoluje mít jiný názor na marketing firmy Hyundai nez velký pan zmrzlinár.
Vy slusnáctí lhári jako ty porád zapomínáte ze ty diskuse jsou tady a staci pár kliku aby se ukázalo jak to bylo doopravdy. Bohuzel, na internetu se (zatím) dá lhát bez jakýchkoliv dusledku a toho primitivové jako ty zneuzívají.
Ešte si sa nevyjadril, kto vlastne si. Si ten starý Gilgit, ktorý bol redakciou zablokovaný/vymazaný pre agresivitu a útoky na iných diskutujúcich? Starý Gilgit sa totiž po zrušení nicku sám identifikoval ako IPA. Vzápätí tu pribudol opäť nick Gilgit. (s bodkou), ktorý má ale tisíce príspevkov (ergo ide o premenovaný nick). A terajší užívateľ IPA má len 7 príspevkov, teda ide o nový nick. Každopádne všetky tri nicky spája charakteristický štýl písania: arogantný nadradený postoj, keď len on je (svetom nedocenený) odborník na automotive, k tomu typické útočenie, agresivita a urážky, kde všetci sú "vypatlánci", plus zúfalá snaha odhaliť niečo z identity ostatných prispievateľov, aby ich akože mohol odhaliť.
Btw. pamätám si, ako si tu útočil na redaktorov, ktorí vystupovali pod rôznymi nickami, resp. nick zmenili, pritom sám robíš to isté.
....motor, spojka(y) i prevodovka. Kdo tohle koupi bude vecnym otrokem znackoveho servisu.
Volkswagen dela (i) hybridy uplne spatne. Inzenyri VAG by meli houfne koupit letenky do Japonska a jit tam na staz.
Ad: "Volkswagen dela (i) hybridy uplne spatne."
No ja neviem, ale plug-in hybrid s benzínom mi dáva zo všetkých eko variánt najväčší zmysel. Dojazd 50 km na baterky je plne postačujúci pre väčšinu pracujúcich a na ten zbytok mám stále dostatočne výkonný a primerane úsporný benzín. Naopak za zlé riešenie považujem hybrid s naftou či (za súčasného stavu techniky) čistý elektromobil.
Btw. väčšina hybridov je na tom podobne, majú čisto elektrický dojazd okolo 40-50 km, tak neviem, v čom je Volkswagen tak mimo.
Ve vyuziti techniky TSI, 3 (!!!) spojek, prevodovky. Cele pohonne usroji je prilis slozite, nachylne k potizim.
Jel jsem s hybridni Jettou a tam je to podobne. Ve VAG jeste nepochopili krasu hybridni technologie.
nepokřivených dotacemi zcela zbytečný model tak jako všechny pluginy, které se prodávají jenom na trzích, kde jsou dotace a to je také hlavní důvod proč tato verze vznikla. Prostě nechtějí nechat žádnou skulinu na trhu volnou a když některé státy dotují, tak toho výrobci využívají. Z hlediska počtu prodaných kusů to je zcela okrajový model i když v rámci evropských prodejů pluginů je i přes nedávné uvedení jen na vybrané trhy už na druhém místě prodejů, což ovšem v poměru k počtu prodaných Golfů je jen plivnutí do moře. Prodeje Pluginů v EU:
1. Mitsubishi Outlander PHEV 19.574
2. Volkswagen Golf GTE 10.226
3. Audi A3 e-Tron 7.964
4. BMW i3 7.788
5. Volvo V60 Plug-In 3.577
6. Porsche Cayenne S e-Hybrid 2.261
7. Mercedes C350e Plug-In 2.245
8. BMW i8 1.661
9. Mercedes S500e Plug-In 577
10. Toyota Prius Plug-In 518
11. Ford C-Max Energi 485
12. Porsche Panamera S e-Hybrid 419
13. Volkswagen Passat GTE 248
Naopak ja som prekvapený, že pri tej astronomickej cene sa predalo až 10t Golfov GTE. Možno je to v kontexte stotisícových predajov zanedbateľné, ale celkovo je to nečakané množstvo a na cestách by až aj mohli byť vidieť.
Btw. aké sú predajné čísla klasických hybridov typu Corolla hybrid či Prius? To by ukázalo vec v lepšej perspektíve.
EDIT: podľa jednej štatistiky v Nemecku sa za 1-7/2015 predalo 18872 hybridov a 5923 plug-in hybridov. Teda klasické hybridy trojnásobne prevyšujú predaje plug-inov. Zaujímavé ale je, že hybridy medziročne rástli o 18%, avšak plug-iny až o 191% (a predbehli tak čisté elektromobily, ktorých sa predalo 5625 ks).
Vidět na cestách samozřejmě jsou, ale jen v pár zemích EU, kde se na ně dají čerpat dotace (pak cena není astronomická, protože dotace ji srazí třeba o 40%). Tam, kde dotace nejsou, tak je to skutečně libůstka jen pro pár podivínu a na cestě je nenajdeš.
To "senzační" cenové srovnání GGTE vs GR je poněkud zkresleno cenou GR hb tzv. "od".
Pokud se totiž u eRka vezme cena s dsg (+ 60 tis.), které je u GTE i GR Var. v základu, plus příplatek (+ 29 tis.) za 5dv. (což je také u GTE v základu), dostane se cena eRka nad GTE i u hb (konkrétně o 10 tis.).
Ano, chybějící bixenony jsou především specifikem pro "východní" trhy (včetně ČR) u všech tří GT_ Golfů.
Těch rozdílů ve výbavě je tam samozřejmě víc, viz třeba zde diskutovaná sériová 16" kola u GTE. Mohl bych (zbytečně) řešit, že GTE nemá čtyřkolku, nebo, že eRko zase nemá elektromotor apod., ale nedává to smysl. Jde o princip, když budeš přímo srovnávat cenu GR Variant a GR hb, taky vezmeš logicky cenu GR hb s dsg (nikoli s manuálem) a stejně tak při srovnání GTI, GTD, GTE... Převodovka u VW spoluidentifikuje základ konfigurace a v samostatných příplatcích nefiguruje. Její samotnou cenu zjistíš prakticky až odpočtem verze s manuálem.
Jasne, s tym sa da len suhlasit. Xenony som vypichol len ako dalsi prvok v rade, ktory je defakto nutnost, takze by som ich urcite zohladnil.
Aj tak, ako pises, ide o dost rozdielne auta, takze nema zmysel hrat hru, ktory je drahsi. Aj ked pointa je mi jasna, zobrat do porovnania zakladne R-ko s "cenou od" je nefer voci GTE, ktore je stale absurdne predrazene.