Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Group prý už není největší automobilka světa. Kdo jej překonal?

Aliance Renault-Nissan se díky zahrnutí Mitsubishi zřejmě stala největším výrobcem aut na světě. Loni měla dosáhnout odbytu 10,61 milionu aut.
Zpět na článek
30. 1. 2018 10:42
30. 1. 2018 10:50
30. 1. 2018 22:15
Avatar - Hittman
30. 1. 2018 10:42
Tak
koho prikoupime?
Rozbalit vlákno
24
30. 1. 2018 10:50
Re: Tak
Myslim, ze koncern VW ma momentalne ine problemy [odkaz] [odkaz]
30. 1. 2018 12:30
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
nj
[odkaz]
:yes:
:yes: :yes:
:yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - speedfred
30. 1. 2018 13:06
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
myslel som že dáš nejaký odkaz ako VW a spol robili pokusy na opiciach , a ty čítaš iba ženské magazíny :-)
30. 1. 2018 13:29
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Vždyť je to přeoperovaná Berenika. :-)
Avatar - _Karel_
30. 1. 2018 13:43
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Přijde mi naprosto neuvěřitelný, že by v současné situaci skutečně dali znovu do aut podvodný sw. To je prostě sebevražedný. Ne, že bych je měl za Mirky Dušíny, ale v tomhle případě by to museli být naprostí idi.oti s iq pod 60, a tomu nevěřím.

Každopádně gratulace Renaultu k úžasnému výsledku. Tedy spíš - gratulace Nissanu.
Avatar - miromen
30. 1. 2018 14:15
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Mě spiš zarazila informace o tom, že udajně VW ma od nižši středni směrem nahoru do 2 let skoncovat s manualama.
Avatar - _Karel_
30. 1. 2018 14:21
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Tak to jsem nezaznamenal. Od kompaktů výš včetně, nebo až střední třída? To by zas tak velký skok nebyl. Mě by to netrápilo, ale v kompaktech se mi to moc rozumný nezdá, resp. vůbec.
Avatar - miromen
30. 1. 2018 14:28
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Těžko řict...
"Od nižší střední budou manuály končit.Info přímo od importéra."
Avatar - _Karel_
30. 1. 2018 14:31
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
V Golfu Octávii Leonu je určitě manuál pořád hodně častou volbou, věřím, že míří o třídu výš. Nebo mají období vážně velmi "moudrých" rozhodnutí.
Avatar - miromen
30. 1. 2018 14:34
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Mělo by se to tykat jen VW. Osobně se mi to nechce věřit, no uvidime.
Avatar - fOE
30. 1. 2018 14:40
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Rok 2020+ bude ve znamenai hybridu a zase hybridu. Lidi se tu radi ztrefuji do BMW a dalsich co to verejne prohlasi uz dnes, berou to jako ustup od tradic, ale do budoucna jednoduse nepujde plnit flotilove emise pokud vetsina nebo minimalne velka cast aut nebudou hybridy. Vynuti si to legislativa pod hrozbou pokut. No a s tim bych si ten ustup od manualu pojil, bude vnucen neprimo, hybridizaci. Alespon to tipuju ja (jakkoli si nemyslim, ze by to slo takhle rychle a rovnou i v mainstreamu).
30. 1. 2018 15:37
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Hybrid lze udělat i s manuální převodovkou.
Avatar - fOE
30. 1. 2018 16:11
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Z nejakeho duvodu to ale neni reseni uplne bezne.
30. 1. 2018 22:25
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Hybridy také zatím nejsou tolik rozšířené. U systémů postavených kolem startéru/ generátoru to asi neobvyklé nebude. O nich člověk pomalu ani neví, ale jsou. Jinak je to záležitost spíš dražších aut, kde jsou samočinné převodovky preferované (a vzorem pro hybridy byl HSD). Jen u řešení Toyoty to ani jinak nejde. Tam je převodovka nedílnou součástí.

Samočinné mohou být pochopitelně preferované z hlediska snadnosti používání. Záleželo by na konstrukci. S manuální převodovkou bys mohl muset víc proniknout do toho, jak ten systém funguje, jak uzpůsobit řazení.
30. 1. 2018 18:05
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Tak to znamená, že všichni zvednou ceny o 40-60tis na auto, tj je čas koupit nové s manuálem co nejdřív, jinak smůůůla :no:
30. 1. 2018 15:35
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Neříkají tam, z jakých let ty motory byly. Euro6 dělají dost dlouho.
Avatar - _Karel_
30. 1. 2018 15:40
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Tak nějak to asi bude.
30. 1. 2018 17:20
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Emel
30. 1. 2018 11:09
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Ta korporátní matematika je docela zajímavá.

Nissan s 34% zřejmě bude efektivně kontrolovat dění v Mitsubishi, Renault s 43% kontroluje Nissan. Prostá matematika říká, že Renault zprostředkovaně vlastní necelých 15% Mitsu... a přesto mu to stačí na její řízení.
30. 1. 2018 12:10
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Je to trošku unikátní model. Čas ukázal, že Ghosn se při převzetí Nissanu rozhodl správně. Ve hře byla i varianta klasického koncernu, kde by vše patřilo Renaultu. Podle Ghosna by však tato spolupráce těžko fungovala. Nevěřil, že by japonská firma mohla efektivně fungovat a spolupracovat, pokud by patřila pod zahraničního vlastníka. Koneckonců nedávno Suzuki ukončilo spolupráci s VW a důvodem byla obava, že se Suzuki stane součástí koncernu VW.
Avatar - Emel
30. 1. 2018 13:52
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
U Suzuki vlastně žádná spolupráce pořádně nezačla, aspoň co vím. VW koupil 20%, ale pak se nic moc dalšího nestalo... až je Suzuki chtělo zpátky.

Renaultu s Nissanem se ta synergie daří, sdílejí motory, podařilo se jim i naklonovat SUV, mají společné platformy CMF apod.

Z pohledu Nissanu ten model není úplně "fér", za 43% svých akcií dostali 15% akcií Renaultu bez volebního práva... ale ten deal bude určitě mnohem složitější a velkou roli hrají peníze.

No a teď do toho vpadne Mitsu, které má ten model zase jiný... a jestli je 34% kontrolní balík, to si nejsem jistý. Jak už jsem psal, formálně vlastní Renault jen 15% Mitsu, což je poměrně málo na to, aby se to vůbec bralo jako jedna skupina.
30. 1. 2018 14:14
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Z dnešního pohledu to možná pro Nissan fér není, ale je to natolik fér, že ta spolupráce funguje. Navíc pro Nissan je dost podstatné, že jde o spolupráci. Mohl dopadnout mnohem hůř a těžko to pro něj mohlo dopadnout lépe. Nissan má dál vlastní identitu a firemní kulturu. O tu by v případě klasického koncernu přišel.
Avatar - Emel
30. 1. 2018 14:24
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Ne nutně... že někoho vlastním ještě neznamená, že ho nenechám dělat jeho byznys.

Neznám detaily o financích a tak, ale určitě to mohlo dopadnout lépe... mohl skončit v rovnocenném postavení, dneska to tak není.
30. 1. 2018 15:51
Re: A NA LÉČBU UŽ PŘISPĚLI .... ??
Tak nějak. Pokud si dobře vzpomínám, Suzuki z toho chtělo vycouvat, protože VW podle nich neplnil svou část dohody (z jejich pohledu nic nedělal, nic z té spolupráce neměli, VW jim nepředával know-how nebo technická řešení). Strach tam určitě mohl hrát roli (když se to nevyvíjelo, jak si představovali, mohli pojmout podezření; nebyli rovnými partnery). Nicméně se zdá, že ta spolupráce ztroskotala na komunikaci. Každá strana pracuje jinak a představovala si to jinak. Třeba se jim nemuselo líbit, jak s nimi jednají. Nějaká paranoia to případně jen dorazila.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2018 12:17
Zásluhu na tom má i Dacia a Lada
jejich prodejní čísla taky neustále stoupaj
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
30. 1. 2018 12:45
Re: Zásluhu na tom má i Dacia a Lada
Ty musíš být Švorcové vnuk. >:D
Avatar - Barrichello
30. 1. 2018 12:54
Re: Zásluhu na tom má i Dacia a Lada
Proč jako? :-)
30. 1. 2018 18:07
Re: Zásluhu na tom má i Dacia a Lada
Asi mu nedá spát úspěch Dacie a reborn Lady = jde o Low end modely. Proto ta švorcka ;-)
30. 1. 2018 17:34
Nejdůležitější se povedlo.
V nadpise je jen VW a na fotce logo té samé firmy a tak je to správné. Tak to má na auto.cz být.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Joky
30. 1. 2018 20:14
Re: Nejdůležitější se povedlo.
Všechny články o VW místní redakce koncipuje podle jednoho starého vtipu:

Konaly se sportovní hry , kterých se účastnily družstva Sovětského Svazu a USA...
Američané vyhráli a Sovětská Pravda napsala :

Naši sportovci obsadili výborné 2.misto ... družstvo USA skončilo předposlední...
Avatar - Emel
30. 1. 2018 22:15
Čísla
Mimochodem, podle jiného zdroje jsou tohle OA+LUV. Tím se vysvětluje rozdíl proti číslům na focus2move, protože tam jsou zřejmě jen OA. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0