Nová tříkolka Volkswagenu sice zdaleka není první autosalonovou studií se třemi koly, ale zajímavé na ní je to, že její budoucnost je plně v rukou amerických zákazníků. Pokud ti projeví zájem, jde prý do výroby.
Je to :no: Keby to aspon bola pekna trojkolka...ale takto? Najzaujimavejsia na nej je ale aj tak ta snaha to normalne predavat.VW uz asi musi byt z americkych zakaznikov uplne v koncoch, ked sa im snazi ponuknut toto... Chapem sice, ze mnoho ludi by si to rado kupilo ako nieco medzi motorkou a autom...ale neviem ci by som to VW odporucil vyrabat. Bud sa totiz stane to, ze to bude flop a VW zas prerobi, alebo sa to ujme a tomuto VW okamzite vystrelia po krku specializovani vyrobcovia s kvalitnejsou ponukou. A ten trh aj tak nebude tak velky, aby to VW ustal...(hlavne ak tymi vyrobcami budu Yamaha, Harley, atd...) Tot moj nazor...
Taky nechapu tuhle snahu VW za kazdou cenu se chytit v USA. Teda chapu, ale tezce jim to nejde. Mozna kdyby se vic snazili jinde, tak by si ty USA mohli odpustit. Kdyby na to sli aspon od lesa jako treba Toyota (mas radost Tome?) nebo Honda, ale za kazdou cenu cpat to svoje VW a modely, ktere tam nikdo nechce :no: Treba by mohli umrtvit Seat a pouzit ho jako znacku vyhradne pro USA a zacit tam prodavat neco vyvinutyho taky jen pro USA. To je asi blbost, co?
Ja Ti neviem, ci by sa financne oplatilo zavadzat novu znacku v USA - hlavne ak ju cast zakzanikov pozna predtym z EU:::Asi nie... Skor si myslim, ze je cesta diverzifikovat portfolio tak, ako to urobili japonci... Vlastne auta pre EU, vlastne (vyvinute a vyrabane) pre USA. Ta spolupraca s Chryslerom na buducich MPV je mozno ckrok spravnym smerom. Aj ked tu sa bojim, ze ak si zakzanik bude vyberat medzi podobne vyzerajucim Dodge a VW, vyberie Dodge... Takze VW by sa do toho mal "obut" sam...
Kratkodobo by to mozno pruinieslo znizenie straty, ale casom podla mna dojde aj tak k uplnej globalizacii znaciek... Nikto si nakoniec nebude moc dovolit ostat iba na nejakom regionalnom trhu, uz iba preto, ze jeho konkurent expanduje inde...resp. preto, ze ina firma, ktora ma v inom kute sveta podobnych zakaznikov vstupi na jeho domaci trh... Myslim, ze zaciatkom tohto procesu bude chvila, ked vyrazia na trhy cinske automobilky. Kvoli tomu uz napr. koncerny Fiat, PSA, Renault rozmyslaju nad uvedenim svojich znaciek spat v USA... Myslim, ze casom tiez dojde k priblizovaniu poziadaviek US a EU zakaznikov. V EU je zjavny trend obluby SUV, SAV, crossoverov, a v USA zacina vyrazne nastupovat trend malych aut...
Ty vis co rikas. Mam z toho vyvodit, ze za par let bude Lones touzit po evropskych autech a zatracovat ty americky nakupni tasky?;-) Ja si stejne myslim, ze vsechny opravdu krasny auta uz byly vyrobeny;-) Aby to nedopadlo, ze se bude delat jedna univerzalni platforma pro vsechny auta a bude se na to davat jen trochu odlisny kabat ;-\
Za 30. - 40. rokov bude Lones spominat na tie casy, ked americke auto bolo naozaj americkym autom... Ale vtedy uz budeme asi spominat vsetci... :-);-) To, ze boli vyrobene vsetky pekne auta - je pravda...pretoze ich uz pozname. Snad nam buducnost este par legiend doda... ;-):yes:
Alfa 156 bude legenda, Audi TT bude legenda, Megane bude legenda, DB7/DB9 budu legendy, ...a urcite budu dalsie aj v buducnosti... Moze sa zdat ze nie, ale tie auta, ktore su legendami na to mali 120 rokov...takze ich je uz dost. Tie co pridu, este cas nedostali..ani na vznik, ani ten cas..ktory z nich legendy spravy ;-)
To fakt neviem...na tie fotky Jaguarov sa pozriem. Zato fotky zo zrazu TTciek asi otvarat nebudem. ...Ani za dvadsat rokov. Nieze by sami to auto vyslovene nepacilo, ale zas az tak moc tiez nie... aj ked rozumiem tomu, preco bude legendou. ;-)
Lones se tiše směje a chystá tabulky prodejů. Ono když se prodá v USA sedm a půl subkompaktu místo pěti, tak je to hned nárůst třídy o 50%. >:-[] A když továrny na Escalade předělávají linky na výrobu nové generace, tak Evropani křepčí radostí, že je konečně konec té velké obludě. >:-[] Pokud porovnáš motorovou vybavenost typických amerik z cca roku 1995 a z roku 2005 tak jen slepec nevidí naprosto opačný trend! Masový přesun od dominujících kubatur 3,5 V6 k osmiválcům okolo pěti litrů zdvihového objemu. Ameriky sílí a zdvihové objemy rosty závratnou rychlostí.
Ten trend smerom k vacsim a luxusnejsim ale plati vsade na svete. Teda bude platit dovtedy, kym bude ropa za dobru cenu... Btw. tu ani tak neslo o niektore konkretne specifika, ale skor o postupne prelinanie trendov vramci globalizacie... a ten trend smerom k malym autam existuje v USA neoddiskutovatene: Scion ma uspech, Nissan uvadza malu Versu, Honda Jazz, GM pripravuje na 2010 velmi silne male Aveo, Saturn dostane malu Carsu o dva roky, Ford pripravuje male auto s nazvom Bronco,...Tolko malych aut nikdy v USA nebolo. ;-)
V žádném segmentu nebylo nikdy víc aut. Možná s výjimkou dvoudveřových karoserií. ;-) Možná si je koupí pár lidí ve městech (ta malinkatá auta). Ale když překonáváš 50km přes poušť do nebližšího obchodu a nakupuješ balenou vodu pro rodinu na týden atd.....pick-up truck/SUV je jediná volba. Mění se ceny benzínu, ale nemění se typicky americké vzdálenosti atd. Nástup hybridů a dalších úsporných řešení bude nutností, ale ten nástup malých aut nebude zdaleka tak silný.
OK, viac-menej sedi to co pises. Akurat, ze segment malych aut bol v USA vzdy slabota (ked si pozrel na take Geo - to nemohlo byt myslene ani vazne). Teraz sa hybu veci tak, ze to uz aj v USA zacinaju byt zaujimave auta - GM a Ford by do toho neinvestovali, keby to nemalo perspektivu. A v mestach zije myslim dost ludi na to, aby ten trh z malymi autami bol zaujimavy. Myslim, ze cim viac budu deti a maldi ludia masirovani, tym viac bude segment malych aut rast... Mozno pomaly, ale iste. A ja som tiez hovoril o horizonte 30-40 rokov...
Hnidopíší otázka: kolik lidí v USA žije v poušti 50 km od nejbližšího obchodu? ;-) Urcite dost.. ale např. v konurbaci od Baltimoru do Washingtonu žije 100 mega lidí (pokud se nemýlím) a tyhle lidí by malá auta mohla zajímat ;-)
:yes::yes: Jo, moc povedeny. Ty zaluzie vzadu jsou super! A maly OT: nechtel bys nekdy taky zverejnit kopii svyho upisu s dablem;-) Neni mozny , aby normalni clovek mel tolik informaci a v takovym case jako ty;-):yes:
ja som tiez neni normalny clovek :-! >:D Mna sem poslal MB z buducnosti dohliadat na Bangle-a. On je v skutocnosti robot Made in DCX, ktory prisiel znicit v niekolkych designovych vlnach automobilku BMW... Btw. viem co chces nadniest: ale VW sa znicil v r. 2009 sam. Na trh uviedol trojkolku GX3, ktora automobilku uplne zruinovala... >:D >:-[]
hmm... ja sice nemam k Volvu averziu...ale pride mi take...suche?. design je "bez vyrazu", zakaznici su skor starsi ludia, nevidiet ich ani nikde na zavodoch (a ked jazdili BTCC s 850 Estate - to bolo take nevyrazne)...proste nijaka emocia... :-(
Ja na nej averzi mam, protoze tak nejak tusim, ze diky nemu se Ford vzda Jagu a tuhle jinak docela zajimavou znacku si necha:-( Jo, ty emoce u Volva moc nehledej. Snad si rendlici koupi Sabba a Ford bude muset s Jagem opravdu zacit pocitat.
No jo, když se nápadů nedostává, tak se ohlédneme to minulosti a trošičku to poupravíme. Já z toho teda nadšenej nejsem. Prostě to tu už "jednou" bylo... ;-\
Je fakt, ze urobit nieco co uz tu raz bolo nechce moc invencie. Ale zas ked je to nieco co sa podarilo, a je to dostatocne exkluzivne...moze na chvilu byt. Vyvolavanie duchov na par mesiacov ma iste kuzlo. ;-)
Tak konečně se Folksvágn probudil a dodělal další chybějící článek v jeho portfoliu. Ptáte se jaký? No, přeci POLOauto už má, teď TŘIČTVRTĚauto a za rok má být v ženevě představena studie mototové jednokolky, odvážně nazvaná (v překladu) ČTVRTauto. A co je výborné, motor nebude žádný benzín, ale pěkně potrénujete a budete tahat nafťáka na zádech v batohu(myslím, že ten batoh bude z džínoviny od značky Levis). Konečně něco pro zdraví obyvatel! Díky VW!!! >:D;-)
:-)Stopař... brácho... dokonalej stopař. Víš ty vůbec, co stojí jedno kolo:-) : 15tisíc... to ušetříš a ani ti nemusej dávat slevu... Vedle toho, brácho, tohle není vysněná modla na cestu do práce... na to užívej osvědčenou městskou hromadnou... všichni na jedný hromadě. Tohle je pro relax... dokonalé... Martini, bejby... a..bejby...o.. bejby... kapišto? >:D Nasaď helmu a zatni ho... bacha na zrychlení, aby až si tu helmu sundáš, sis nesejmul zároveň melír ;-) BRAVO VW-PORSCHE :yes:
A bude to ctvrty kolo k dokoupeni jako extras?:-) Jo ve Vlkohradu vedi kudy na to. Cenu srazime i kdyby nas to melo zabit. Pristi verze nebude mit volant, ale riditka. Zase o 10 tisic levnejsi:-) GTI, priznej, ze tohle je hnus nejvetsi a taky peknej minel. Moc bych se nasmal, kdyby manageri vyhodnotili, ze trh to auto chce a opravdu to zacali vyrabet >:-[] Pak se za 3 roky splni Makrova vize a VW se polozi ;-)
"Bohaty a VW, to jsou dve veci, ktery nejdou dokupy." >:D >:D >:D >:-[] >:-[];-):yes: Tywe, to je tak velká pravda, že si to ten tvůj vypitej mozek ani neuvědomuje >:D;-)
To ma od svihaka >:-[] Ten s tebou chtel deti a jinak nez prez sverac by to asi neslo:-) Teda on je vubec divnej, kamarady shani tak, ze jim slibuje, ze je umlati heverem, chce nekoho prejet s automatem na P... a tak vubec:-)
Když to srovnám s Peugotem a jeho malou tříkolkou tak tohle je děs!!! 8-sza 17tis máš mnohem lepši Suzuky GSX-R 1000...s tim si užiješ víc srandy...ted se ukáže Americká blbost...budou nobo nebudou to kupovat...jindy než v USA se tohle nemůže chytit...a vůbec jestli i tam :no:
Mno plánovat sériovku mohou, ale to zdaleka neznamená, že se to v USA chytne. Obzvláště, když jde o spojení VW a USA. Phaeton taky protlačili do USA a příští rok už se prodávat přestává. :-)
Já bych to viděl na novýho Golfíka,aby už konečně měli auto za rozumnou cenu,tak upižlali jeno kolo... Co na to ta ikona z Warburgu-hlavně aby se nezatáhla nad WV obloha a nezačalo chcát...
Mně to přijde jako z té pohádky, ani oblečená, ani nahá, ani pěšky, ani vozem, ani auto, ani motorka... Myslím, že VW šel s vývojem hybridu fakt nejdál >:-[] Akorát použili nějaký špatný výkladový slovník a udělali tenhle hybrid. Myslím, že tohodle se u Toyota fakt neleknou. Ale možná, že jen do toho nevidím, japíci se uchechtají xmrti a přestanou vyrábět :-) PS: Mně se to líbí. Právě asi proto, že to nemá ty znaky, aby to připomínalo VW >:-[] Jako joymachine by to bylo super. Hlavně v dešti a na ledě >:D
Myslím si ,že WV došla inspirace a proto po všech těch teplejch větrech- Passatech a proudech - Golf se nechali ofouknout studeným větrm atakhle to dopadlo. Teď vážně jako design. cvičení dobrý,ale WV nikdy nic COOL mít nebude ,bude vždy mít auta pro německé chrochtající nadlidi.Vždy ,když mi na salon přijde nabubřelej arogantní člověk z 90% přijel Pašíkem a chroctá. Úplně se teším na otázku-Čím jste přijel? Vždy dramatická pauza a: Jáááá mám PPPPasáááta TéééDéééÍ Mám chuť ríct No a co Passat-auto prasat,ale nemůžu a tak se jen v duchu směju... WV je out. :no::no::-!
S těma chrochtajícíma nadlidma... by to chtělo trochu přibrzdit... ještě bysme si tu mohli začít myslet, žes němej otrok... A to myslím není zájmem nikoho... zejména ne tvým. Chápu, že expresivita ve výrazech je nutná... ovšem pozor... musí jít zároveň alespoň o pokus o humor... P.S. Co prodáváš? Jinak tak nějak nechápu jakej je rozdíl mezi Apoštolem v TDI a jeho konkurencí... že odsuzuješ ausgerechnet Apoštola. Máš problém? Nevím, zda registruješ, že Apoštol je střední třída a současně je tu v té třídě nejprodávanějším vozem... také špatně?
placky jsou sice super ale brzo omrzi... oproti motrce neprinasi mozna krome o trochu vetsiho kufru nic navic. Jeden kamos ma placku od Reanultu uz cca 8 let a najezdil s tim jenom 45 000 km, coz mluvi za vse. Kdyz uz auto pro zabavu, tak maly kabriolet... Neco jako Fiat Barchetta nebo Lotus.
Zajimalo by me, jestli to ma predni kola naklapeci, podobne jako to mela studie mercedesu, ktera pred nejakymi 5 roky taky pry nebyla daleko od seriove vyroby. Umoznuje to totiz projizdet zatacky mnohem vyssi rychlosti a zazivat tak pocity podobne tem ve formulich. Jinak jako ciste sportovni automobil je to urcite vitana novinka, ikdyz ten mercedes se mi zdal lepsi .
Vůbec bych se nezlobil, kdyby vznikla nová třída otevřených tříkolek pro redost. Nejdříve Peugeot, teď VW, kdo bude další? A kdo bude mít odvahu to začít vyrábět? Má to všechny předpoklady pro radost z jízdy - RWD, nízká hmotnost, absence střechy :yes: . K čemu hot hatche? Jen bych to osadil čelním sklem.
:yes: Je to pre zábavu a nič iné. Či sa to ujme u bývalých motorkárov s reumov a bolavým chrbtom, alebo ako konkurent 4kolky Ariel Atom či Lotus Elise/Exige, ako auta na okresky a okruh je jedno. Amíci majú väčší kúpny potenciál, ako európania, ikeď si toto vozidlo viem lepšie predstaviť pre britov. Tak či tak pokus ponúknuť niečo nového len a len oceňujem. - bravo -
Jsem rád GTI ,že jsi reagoval. Trochu jsem to vyhrotil,aby ses chytil. Tvé psaní je velmi vkusné a barevné,a je celkem vidět ,že máš i přehled,proto se divím že máš jako modlu takovou značku jako je WV...
Já dost dlouho prodávám jednu značku,tak můžu být také jednostrnej ale snažím se porovnat ty značky co něco ve světě znamenají...WV jsou jen auta ,který žijou z minulosti a nostalgie a i když uznávám jako auta ,které jsou technicky nejdál produkty z rejž,země,jsem čech.Vím že bez WV by asi Škoda težko existovala ,ale co je moc to je moc... V současné době nás jako čechy Germáni jen vysávaj a co se týká Škody toje jen zářnej příklad...Např.dnešní článek na Idnes-Nová Fabie... U nás děláme lepší a kvalitnější auta než WV a to se jim moc nelíbí a už hezky dlouho hážou Škodovce klacky pod nohy-viz napž WRC .
Dobřes´to vybalancoval ;-) Když nevím, co prodáváš, jak mám s tebou teď diskutovat? Nemám modlu... vím jen... co je geniálně vytvořené... Cit pro styl, pro tah časem... to vše je moc důležité... v tomto oboru. Budem se tu k tomu vracet :yes:
již devět let prodávám značku,která je největší výrobcem aut na světě a je naprosto samostatná...Je to výrobce,jehož značka-myslím jméno je nejdražší na světě... Její auta si na nic nehrajou a zákazníci a majitelé techto aut jsou nejspokojenější...I v Germánii...V současné době nabízí i jeden z nejmodernějších dieselů na trhu,kterej je zároveň i nejčisčí Diesel 177k/400nM V USA má 6x za 10 let osobní nejprodávanější auto. Má atmosférickou 1.8 s výkonem 141 kW...To už bys měl poznat :yes:
no pánové, nevím, proč vás to tak pobuřuje - já si myslím, že přesně ve jménu co nejlepšího poměru výkon/hmotnost a také podle ověřené anglické tradice to má docela potenciál být velmi zábavnou záležitostí! Se slzou v oku vzpomínám, jak jsem si před léty, místo abych se učil na zkoušku, kreslil něco podobného s pohonnou jednotkou ze suzuki bandit a přední nápravou z Citroenu AX GTi ;-)