Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policie ČR si vybrala vozy Volkswagen Passat R36

Výběrové řízení na 16 rychlých vozů vyhrál Volkswagen s nejsilnějším provedením modelu Passat.
Zpět na článek
29. 8. 2008 16:24
neregistrovaný "Osmodiar"
29. 8. 2008 16:40
29. 8. 2008 17:32
neregistrovaný "Osmodiar"
29. 8. 2008 17:06
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 8. 2008 20:25
30. 8. 2008 18:09
29. 8. 2008 17:41
29. 8. 2008 16:35
29. 8. 2008 16:39
30. 8. 2008 18:10
29. 8. 2008 16:56
neregistrovaný "nick02"
30. 8. 2008 12:15
neregistrovaný "exctenar"
30. 8. 2008 18:11
2. 9. 2008 15:34
neregistrovaný "nick02"
12. 9. 2008 16:32
29. 8. 2008 16:54
29. 8. 2008 17:19
29. 8. 2008 19:07
29. 8. 2008 16:59
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 8. 2008 17:23
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
30. 8. 2008 18:46
neregistrovaný "popopo"
29. 8. 2008 21:00
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 22:03
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 17:33
neregistrovaný "petrt"
30. 8. 2008 18:17
29. 8. 2008 17:36
29. 8. 2008 17:38
29. 8. 2008 17:43
29. 8. 2008 18:02
29. 8. 2008 19:01
29. 8. 2008 19:00
29. 8. 2008 19:09
30. 8. 2008 12:33
neregistrovaný "exctenar"
29. 8. 2008 19:38
29. 8. 2008 20:30
29. 8. 2008 20:46
29. 8. 2008 20:50
29. 8. 2008 21:00
29. 8. 2008 21:01
29. 8. 2008 21:08
29. 8. 2008 21:19
29. 8. 2008 21:28
29. 8. 2008 21:59
29. 8. 2008 22:08
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 21:18
29. 8. 2008 17:44
29. 8. 2008 19:56
neregistrovaný "PREMDA"
29. 8. 2008 20:32
30. 8. 2008 18:18
30. 8. 2008 20:35
neregistrovaný "antal"
29. 8. 2008 21:09
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 20:53
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 8. 2008 21:13
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 21:58
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 21:42
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 19:34
29. 8. 2008 19:49
29. 8. 2008 21:54
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 22:03
29. 8. 2008 22:20
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 22:29
29. 8. 2008 19:27
neregistrovaný "Paninaro"
29. 8. 2008 23:56
neregistrovaný "Paninaro"
29. 8. 2008 19:32
29. 8. 2008 20:43
29. 8. 2008 21:42
31. 8. 2008 02:27
neregistrovaný "astony"
29. 8. 2008 21:29
29. 8. 2008 21:31
29. 8. 2008 21:31
29. 8. 2008 21:49
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 22:27
29. 8. 2008 23:17
neregistrovaný "Horways"
29. 8. 2008 23:30
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 8. 2008 23:57
neregistrovaný "123rendy"
30. 8. 2008 10:48
neregistrovaný "FR34K"
1. 9. 2008 01:32
neregistrovaný "zuBy"
1. 9. 2008 02:45
1. 9. 2008 10:40
1. 9. 2008 11:30
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 9. 2008 11:33
1. 9. 2008 11:34
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 9. 2008 11:38
1. 9. 2008 11:39
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 9. 2008 11:50
1. 9. 2008 12:10
neregistrovaný "Darth_Vader"
18. 8. 2011 17:19
neregistrovaný "abramis6"
neregistrovaný "Osmodiar"
29. 8. 2008 16:24
Aha
Aha, takže druhá nejhorší volba >:D No alespoň se na silnici dobře poznaj, protože Passat s timhle motorem si koupí jenom vůl ;-) Yes, offence.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - marek.g
29. 8. 2008 16:40
Re: Aha
bys radsi tédéí voe co? >:-[]
neregistrovaný "Osmodiar"
29. 8. 2008 17:32
Re: Aha
Revize: Passata si koupí jenom vůl, co to toho leje je jeho volba >:-[]
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 8. 2008 17:06
Re: Aha
snad bys nechtěl aby měli toho bawora?
před takovým prckem by neměl nikdo respekt. Volvo? - perspektivně zaděláno na problémy se srvisem a náhradními díly a navíc zůstatková cena při odprodeji hluboko u hladiny 0.
Tak zbývá šáde a prasát. Prašť jako uhoď. Vzhledem k parametrům bych se taky přiklonil k passatu
Avatar - gld
29. 8. 2008 20:25
Re: Aha
policajné auto v "utajení" tj bez označenia už z princípu nemá budiť žiadny rešpekt..má byť nenápadné ;-\
Avatar - skejpa
30. 8. 2008 18:09
Re: Aha
presne tak. nenapadne a taky rychle pro pripadne problemy. BMW 330xi rozhodne splnuje oboje a z uvedenych aut ma i jiste nejlepsi podvozek... ale co, R36 se na dalnici pozna lip nez superb nebo BMW takze me to nejak moc nemrzi :-)
Avatar - wikinko
29. 8. 2008 16:35
:)
hned po prezlecenej octavke (A4) najhorsia volba, chudak policajti, urcite sa na bavoraky tesili a skazili im radost tymto passatom ci golfom ci co to vlastne je...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - marek.g
29. 8. 2008 16:39
Re: :)
jo chudinky taky mi je jich strasne lito.to musi byt hrozne ridit takove auto >:-[]
neregistrovaný "nick02"
29. 8. 2008 16:56
Re: Súhlasím
Niet horšieho pocitu, ako keď sa policajt vozí na 300 koňovom aute :-)
neregistrovaný "exctenar"
30. 8. 2008 12:15
Re: Súhlasím
horší je, když nadlidé v černých SUV či A8 atd. podjíždějí zprava odstavným pruhem, nebo stoupacím a spěchají na veledůležitou schůzku tempem 200 a víc.Je mi fakt u prd€l€, čím kdo jezdí, ale byl nejvyšší čas alespoň na dálnicích udělat trochu pořádek,a to tam jezdím stále, jsem hodně otrlý,ale co je moc,je příliš. Poldové mne nechávají v klidu, konečně on tam každý MBA=mladý blbý ambiciozní klidně může jít,já bych nešel ani omylem.Tento stát proj€bal za posledních 20 let(a o tom před 89 ani nemluvme) drobátko víc, než pár aut.
Avatar - skejpa
30. 8. 2008 18:11
Re: Súhlasím
a kolik jezdis na dalnici ty ? (teda pokud nejsi kamionak ;) )
neregistrovaný "nick02"
2. 9. 2008 15:34
Re: Súhlasím
Pravdu máš, no "nadlidé" majú políciu spravidla presne tam, kde máš ty to, čím kto jazdí ;-)
12. 9. 2008 16:32
Re: Súhlasím
To se hned pozna odbornik... A4 prevlecena octavka >:D >:D >:D
29. 8. 2008 16:39
Tak jsem 13 a půl procentní.....
....no,jeste ze ne 4% >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Perun
29. 8. 2008 16:54
Facha
Bude na ně pěkný pohled.. R36 někde u benzínky nebo vedle Mc Drivu... Pak výlet někam na Lipno za buchtama ;-\
Aspoň že jsou ještě k dispozici solidní Felicie Kombi ;-)
Rozbalit vlákno
2
29. 8. 2008 17:19
Re: Facha
Nadstážmistře Perune, vy jezdíte se svým služebákem na Lipno? :-O
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 8. 2008 16:59
ok
vybrali dobře!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nechi dále tento účet, SMAŽTE T"
29. 8. 2008 17:23
Re: ok
akorát budou prudit slušný lidi :no:
29. 8. 2008 17:32
Tady policie, lehněte si na zem!
Pořád se nějak nemůžu dopočítat, zvláště pokud tedy je pod pojmem "příslušenství" myšlena i kompl. výbava včetně radaru. Možná to bude tím, že nevím, kolik stojí takovej radar do auta. Každopádně ten, co maj naše benga vedle ve vesnici, málem zruinoval roční rozpočet obce a o tom, co jsem našel na netu ani nemluvim. Jedno auto by bez DPH mělo vyjít na nějakejch 1.15 mega? Ale já vám věřim!!! >:D
Rozbalit vlákno
15
29. 8. 2008 17:42
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
Se divim ze te to trapi,fizlove uz maji nejaky ten patek A sestky a ticho po pesine.A ty stoproc kostovaly vic.
29. 8. 2008 17:51
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
No, mě to tak nějak vůbec netrápí. Benga maj taky pěkný MB190.
29. 8. 2008 18:46
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
Laserovy radar ktery je prenosny stoji 450 tis. Radar do auta odhaduju na castku 300tis + prislusenstvi a vysledek bude tak okolo pul mega... Taky by me zajmalo jak je mozne prodat auto pod cenou a jeste do nej namontovat zakazkove vybavu za kterou policie vlastne nepriplati...
neregistrovaný "popopo"
30. 8. 2008 18:46
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
ryža bude na servise - podľa zmluvy
30. 8. 2008 18:56
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
to mas pravdu, tam je natahnou.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2008 18:56
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
Minule ses mi tady snažil vysvětlit, že tou výbavou zcela jistě není myšlen radar. A teď ses toho chytil. To mi vysvětli.
29. 8. 2008 19:10
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
No vždyť to vysvětluji zcela jasně; příslušenství...co to je? Nikde nebylo jasně napsáno to, co je až teď. O to je mi to víc divný.
29. 8. 2008 19:32
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
je to jasny, to budou jenom jenom makety radaru na masce, a vysilacky :-) to se da poridit za desitku.
29. 8. 2008 19:41
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
No, teď ještě v "naší/vaší" televizi říkali, že Samohýl dal nejlevnější nabídku. Ta Škoda na tom snad chtěla vydělat, to mi hlava nebere, že ten Superb nedali za výrobní náklady.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2008 19:46
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
Tatra se prý přihlásil i s fenou, tak ted už radary potřebovat nebuodou.
29. 8. 2008 19:55
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
No, tak hlavně, aby při nějaký honičce neležela v příkopu klobása!
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 21:00
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
Věřím tomu, že policii do kteréhokoli jiného státu by to byly ochotni nabídnout za "výrobní náklady", ale cenová politika pro ČR je zřejmě nekompromisní. Ale abych jim "nekřivdil" - škodovka vypadla hned na začátku, protože Superb nesplňoval všechny potřebné požadavky "k účasti", takže na cenu zřejmě vůbec nedošlo.
29. 8. 2008 21:03
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
No já kdesi zaslechl, že něco má být i kombi...ale netušim.
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 22:03
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
To bude možná ono, vím že vypadli jako první skrz nějaké "nesplnění kritérií" a tohle by mělo být ono, protože opravdu byla řeč o limuzině i kombi - ikdyž nevím jestli to bylo v zadávacích podmínkách.
30. 8. 2008 08:25
Re: Tady policie, lehněte si na zem!
Jo jo budou to jen makety a rychlost budou policajti odhadovat podle toho jak se budou ti stihani vzdalovat a bude mezi nema vic a vic sloupku svodidel, videl bych to na nejakou jednoduchou tabulku v excelu podle ktere se budou ridit... a pak to tak i prokazovat pri spravnim rizeni..
neregistrovaný "petrt"
29. 8. 2008 17:33
dobré auto
Auto je to dobrý, logická volba. Ale ted jen jestli se bude používat na to na co se kupuje. Většinu současných ST220 které jsem potkal bylo ve městě a ne na dálnici.
Rozbalit vlákno
2
29. 8. 2008 17:38
Re: dobré auto
A jezdíš po dálnici? Já je viděl jenom tam, popravdě tak 5x od tý doby, co je maj a do Brna lítám 3x měsíčně. >:D
Avatar - skejpa
30. 8. 2008 18:17
Re: dobré auto
ja je videl taky vic ve meste nez na dalnici :-) - tim myslim tak 3x ve meste a jednou na dalnici >:D
za posledni mesic sem byl 4x v praze a zpet do pardubic a nepotkal sem ani jednoho policajta - natoz v STcku :-) ale tak treba sou na jiny dalnici... tahle je celkem bezproblemova...
29. 8. 2008 17:36
OMG
Bože co to zas vybraly za plečku dit je to jenom pro smích jo ja zapoměl v tom super novým vohozu to bude mnohem lepší >:D no škoda že nejsme na slovensku ty jejich S4 jim závidím.
Rozbalit vlákno
21
29. 8. 2008 17:38
Re: OMG
jo jinak už se těším na GTIho příspěvěk snad nás nezklame
29. 8. 2008 18:02
Re: OMG
No, vás dva s těma 6 příspěvkama určitě nezklame :yes:
29. 8. 2008 19:01
Re: OMG
Nejsem zastánce nebo fanda GTI-ho, ale blbé poznámky na jeho účet si nech na později...
29. 8. 2008 18:29
Re: OMG
Jasne ty jim urcite ujedes :no:
29. 8. 2008 19:00
Re: OMG
Zajímavé - mohl by jsi mi říct, co je na něm plečkovitého? Možná znáček VW...Tohle auto není moc rozšířené a pochybuju, že na téhle diskuzi v něm jelo víc jak 5 lidí. Přesto tu bude co nevidět x příspěvků, kde bude označeno za plečku, auto na houby, nejhorší možnost,atd. Jo a mimochodem nepíše se "dit", možná jsi chtěl napsat dyť.
Avatar - twistedTSD
29. 8. 2008 19:09
Re: OMG
presne! kdyby se to nejmenovalo Volkswagen tak by rikali ze vybrali dobre...
neregistrovaný "exctenar"
30. 8. 2008 12:33
Re: OMG
to nevím, ale kdyby se to jmenovalo KIA,byla na to 500 let záruka,tak by vybrali určitě hyperdobře,možná i hjůndaj by prošel,ale jinak - vše je špatně, ale ono je to fuk.Jsou a hotovo. >:D
29. 8. 2008 19:38
Re: OMG
plečkovity by mohlo byt, že většina pubescentů z fóra neříká ze spaní "tyjo beru řídím nepučuju" :-!
Avatar - gld
29. 8. 2008 20:30
Re: OMG
"není moc rozšírené" už len to ho malo diskvalifikovať ako policajný radar bez označenia...alebo vidieť čudne oplastovaný passat a ísť na brzdu >:D
29. 8. 2008 20:46
Re: OMG
Podle mě ne - je to nenápadné auto a v záplavě Passatů na naších cestách ho nezasvěcený motorista na dálnici jedoucí 160 km/h těžko dokáže na první pohled identifikovat...
29. 8. 2008 20:50
Re: OMG
:-! myslíš? Malá nápověda: na dálnici jede kolona se safety carem R36 jedoucím 130km/hod. tempomat = NO TY BUDOU FAKT NENÁPADNÝ >:D
29. 8. 2008 21:00
Re: OMG
Já ale dnešní Mondeo ještě neviděl jet rychlostí 130km/h. Využívají svůj výkonový potenciál co to jen jde...
29. 8. 2008 21:01
Re: OMG
Má pravdu. Nechceš mi snad říct, že si sem přišel z diskuse o pletení svetrů, proto si na tebe asi nepřijdou, ale většina lidí na dálnici si nevšimne ani žirafy pobíhající v levym pruhu. :yes:
29. 8. 2008 21:08
Re: OMG
no doufám že jsme v právním státě kde policie NEMůŽE bez majáku překračovat sama rychlost. To je provokace, a ta je zakázaná. Takže mají možnosti:
a) stát za bukem a pak vyrazit, ale buků na dálnici moc není
b) jet v levým 130, a chytat za dojetí + vyblikání, podjetí zprava atd.
c) zapadnout mezi kamiony a postupovat podle a), ale žádný slušný auto mezi kamiony moc nepasuje, a výhled pro radar s kamerou bude 0.
Další co je, je německý "bitte folgen" a zkasírování na odstavným parkovišti, a těch je u nás jako šafránu. A na krajnici jim nejsem povinen zastavit, protože je to rizikové.
29. 8. 2008 21:19
Re: OMG
Jde o to, že pokud pojedou v pravym, jako ostatní a ty to budeš valit 2kila, tak si jich mezi třema -pěti autama v pravo ani nevšimneš. Pokud budou mít ještě u každýho auta jinou barvu... První, co udělám, jak se mi někdo začne lepit na zadek, tak to ještě okrmim a než mi to dojde, tak je vymalováno. Ale ty auta určitě nejsou jen na to, aby někoho naháněli... Pokud budou vidět, jako ty ST, tak jsem v poho :-! >:D
29. 8. 2008 21:28
Re: OMG
jako já tomu nevěřím od začátku, že ty auta jsou na tohle, což je škoda, protože lidi předváděj fakt divný kousky a o rychlosti to není. Proto mi to od začátku přijde směšný kvůli požadavku na 250km/hod. Jsem realista, ty Passaty budou oxidovat po Praze, a sem tam pojedou tacho 130 do Brna nenápadný jako slon v jahodách (jestliže jsi ještě neviděl slona v jahodách, pak to dokazuje jenom jak byl nenápadnej)
29. 8. 2008 21:59
Re: OMG
No, zvlášť v dnešní době, co maj zatrhlej tipec s rozpočtama ne PHM. Kdyby hlídali kamiony a pitomce, co předjížděj, když nemaj...
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 22:08
Re: OMG
Já mám asi "štěstí", ale soukromně jsem jel letos po dálnici dvakrát, podruhé to bylo asi před měsícem a jednoho forďáka jsem potkal u Vyškova a druhého u Velkého Meziříčí - a každopádně to bylo o jízdě v pravém, takže cca "110km/h" a kdybych jel "obligátních" 180km/h, je můj osud zpečetěn :-) A cca 14 dnů zpátky jsme pracovně několikrát "točili" Brno a kolegu v Passatu, si preventivně odchytli "na pokec".
Avatar - Pjenkava
29. 8. 2008 21:18
Re: OMG
Jsou to fízlové, je mi fuk, jaký maj auto. Vybrali ale to nejmíň nápadný, to je ta špatná věc. Passat, kterej jede 250 je past jako ***.
Avatar - ZoomZoom
29. 8. 2008 17:44
GTI
KDE JSI?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "PREMDA"
29. 8. 2008 19:56
Re: GTI
Hele nestraš. (smajlík s křížem v ruce)
Avatar - gld
29. 8. 2008 20:32
Re: GTI
hodil si to do protismeru v quasimodovi proti actrosu aby nám dokázal prémiovú bezpečnosť vozu pre platinových kovbojov >:-[] a trochu sa prepočítal ;-)
Avatar - skejpa
30. 8. 2008 18:18
Re: GTI
>:-[] :yes: tak ted si me vazne pobavil >:D jako vazne :)
neregistrovaný "antal"
30. 8. 2008 20:35
Re: GTI
Ked sa tu uz bavite o GTI,neviete co sa stalo s 507?Nie ze by mi chybal!
29. 8. 2008 18:43
To snad nei.... BMW je jednicka...
Blbci.... BMW je jednicka... By me zajmalo ktery duchodce na invalidnim voziku ty tendry vyhlasoval a vyhlasil vysledky.... Pochybuju i o tom, ze se nekdo z jmenovanych duchodcu v danném autě při běžné 130km/hod, při 200km/hod a nakonec při 250Km/hod svezl, urcite ani jeden. Kdyby jo, rozhodnuti by padlo na BMW, nejsem zastancem BMW ale když už auto s vykonem a bezchybnym podvozkem tak BMW. Tam kde PASSAťátko konci tam BMW 330ix začíná. Pokud tam budou laserové radary které jsou pořadně mastné, pocitac s kamerou snimajici RZ atd vse v hodnote 200-400tis tak by me velmi zajmalo jaka je vlastne cena vyrobeneho vozu?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - marek.g
29. 8. 2008 19:04
Re: To snad nei.... BMW je jednicka...
a ty hochu vis kde Passatatko r36 konci?dost o tom pochybuju >:D
29. 8. 2008 19:04
Re: To snad nei.... BMW je jednicka...
Podmínky soutěže byly zcela zřetelné. Nikdo nechtěl, aby bývalý závodník, dnes v policejních službách zkoušel auto ve 130, nebo 250 a zkoumal svojí poluci. Pro potřeby policie a "bežného" řidiče jsou jízdní vlastnosti kteréhokoliv vozu z vybraných na vysoký úrovni a hlavně dostačující.
29. 8. 2008 19:41
Re: To snad nei.... BMW je jednicka...
počkej, ty tomu jako pořád věříš, že to byla soutěž aka "Auto roku"???
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 21:09
Re: To snad nei.... BMW je jednicka...
BMW sice můžu, ale takovou "modlu" bych tu z něj nedělal, v Passatu jsem jel asi 230km/h a nepřipadlo mi na tom nic zvláštního. A na problém "proč ne BMW?" jsi si částečně sám odpověděl, v tendru jako tento jde hlavně o cenu a tou při vší úctě k BMW - zřejmě nepřekvapili, což snad není divné. V nabídce šlo mj. také o cenu serv. hodiny a tam všude je BMW zkrátka dražší. A s tou cenou uvažuješ velmi přesně, ikdyž vlastně ani nejde o "výrobní cenu" ;-)
30. 8. 2008 08:21
Re: To snad nei.... BMW je jednicka...
Ano ale kdyz se kouknes na BMW pravidelne servisovane v BMW a na PASSATA pravidelne servisovaneho v VW tak BMW ma daleko vyssi zivotnost. Ja taky nemam Nemecke auta jako modly pro mne jsou modly Japonci ale kdyz uz se vybiralo z techto tak BMW je jasny vitez.
29. 8. 2008 19:02
Hulákat tu můžete jak chcete!
Ale je vám na h*vno! je mi jasný, že každej z vás by to dokázal vybrat líp a rozhodně za levnějc! Jste všichni přeborníci a všechno víte nejlíp!
Ježíši vykřikovat tu můžete jak je to blbá volba! ale co s tím uděláte?
Kdyby to vyhrál superb, všichni tu hulákáte jaký to je hrozný! Kdyby bawor, všichni řvete to samý! Jste normální? Na každý auto si najdete něco, co se vám nelíbí!
Neměli byste být spíš rádi, že R36 se narozdíl od zbylé šedi, co byla v nabídce, dá poznat na první pohled? R36 se dá poznat určitě z větší dálky a ne jako superb, bawor, co jich jezdí plný ulice!
Kolik z vás tu je policajtama, že řikáte jak neuměj jezdit a co jsou to za ubožáky! Kolik z vás nějakýho zná(a teď nemyslím pouze z tv, kde ukážou jednoho jak nic nedělá a to, že nám tu ostatní chráněj zadky neukážou) Jste trapný a trapnými zůstanete!
Rozbalit vlákno
12
29. 8. 2008 19:06
Re: Pomáháme a chráníme!
Ano, pane strážmistře! :yes:
Avatar - twistedTSD
29. 8. 2008 19:15
Re: Pomáháme a chráníme!
moje rec! konecne nekdo normalni! :yes: :yes: :yes: :-)
Avatar - marek.g
29. 8. 2008 19:15
Re: Pomáháme a chráníme!
:yes:
29. 8. 2008 19:47
Re: Pomáháme a chráníme!
no hulákáš jako potrefená husa ;-) Jako v čem PČR (ne)jezdí je mi celkem fuk, ale výsledky jejich stihacích akcí jsou tristní, a na to nemusím být policajt. A jestli chceš tvrdit, jak je PČR nebo nedej bože MP akční, no tak to teprv trapný začne být.
29. 8. 2008 19:52
Re: Pomáháme a chráníme!
Asi si neviděl ty rangery z Lázní Bělohrad >:D
29. 8. 2008 20:09
Re: Pomáháme a chráníme!
nojo, to jsem viděl, to máš pravdu - tak není to všude tak špatný. Ale mám jiné představy o úloze MP, pak má být člověk spokojený, MP v L.B. dělá práci PČR, což podle mě znamená, že místní štve že ji PČR nedělá, a mě zase štve, že pak MP dělá to co dělá.
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 8. 2008 20:53
Re: Pomáháme a chráníme!
ty cajti od pardubic to není dobraj příklad. Hrajou si na US policii a dřív nebo později něco poser.ou. Počítám, že se to tam za as zvrhne v takovou malou mafii
29. 8. 2008 21:13
Re: Pomáháme a chráníme!
Tak já to neznám, jen jsem to teď viděl v TV, jak honili nějakou slepici v Superbu:)))
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 21:13
Re: Pomáháme a chráníme!
Bohužel je diametrální rozdíl mezi PČR a městskou policií, mezi městskou policií se najde skutečný výkvět společnosti, navíc většinou "zájemci" které nevzali k PČR končí u městké policie a podle toho to taky mnohdy vypadá ;-\
29. 8. 2008 21:27
Re: Pomáháme a chráníme!
No tak původní myšlenka MP byla hlídat majitele psů a pořádku na ulicích... Kam až se dovedly jejich pravomoce je věc druhá. Co jsem slyšel tak psychotesty k MP zvládne i dvouletý dítě a to skákání na opičí dráze to asi nezachrání. Přesto ne všichni projdou. >:D
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 21:58
Re: Pomáháme a chráníme!
>:D To je smutná realita, navíc znám i případy, kdy je u MP borec co byl ještě v civilu souzený za napadení, ale tak to prostě je a proto by bylo záhodno jim "zkrátit obojky" To co dnes ukazovali na Nově - pronásledování blondýny, to jen potvrzuje.
29. 8. 2008 22:09
Re: Pomáháme a chráníme!
Nojo, mazání tr. rejstříku...
Avatar - Dragon.001
29. 8. 2008 19:04
Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat
Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat ze svýho jízdního stylu. Ale naštěstí si vybrali jednu z nejhorších variant. Joo z toho BMW bych měl respekt, ale tahle přemotorovaná luxusní, ale těžce neohrabaná limuzína mě nechává v klidu.

Upřímně stačí při pronásledování párkrát přidat a ztabrzdit, uvařej se jim brzdy. O adhezi v zatáčkách ani....

PS: Doufám že na to taky přimontují ty majáčky co na Mondea, který se od 160km/h odtrhávájí z úchytu >:-[] Ikdyž teda to má být civil, takže asi nic..... Škoda :no:
Rozbalit vlákno
7
29. 8. 2008 19:12
Re: Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat
Jestli jezdíš tim, co máš v profilu, tak na tebe stačí na D1 Šebrle >:D
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 19:13
Re: Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat
:yes: >:D
Avatar - marek.g
29. 8. 2008 19:14
Re: Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat
:yes: >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2008 19:33
Re: Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat
No kdyby nosili uniformy jako máš v avataru, tak bych jim nikdy nezasatvil. >:-[]
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 19:13
Re: Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat
No v té Vectře by tě neměli problém stíhat ani ve Fabii >:-[]
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 21:42
Re: Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat
To bych netvrdil, že Passat je "jedna z nejhorších variant" - BMW je určitě lepší už z principu, ale to je tak víceméně vše. Nemyslím si, že některý z ostatních vozů by byl výrazně lepší než Passat.

Rád vidím, že "klukům" párkrát přibrzdíš a přidáš, hlavně když se potom rozjedeš ty ;-) R36 má mimo mnohé jiné také lepší brzdy než běžná verze /a u ní sem taky nikdy neviděl "uvařené brzdy" z opakovaného prudšího brždění na dálnici/ takže s tím neměj obavy, spíš asi budeš muset hodně kličkovat, aby se po tvém přibrzdění "náhodou" neobjevili před tebou.
Ikdyž podle názorů některých lidí v diskuzi spíš očekávej, že do tebe po přibrždění v letí s plynem na podlaze >:-[]

A docela by mě zajímalo, jestli jsi někdy jel v "luxusní limuzíně" nebo alespoň v Passatu...? Passat a luxusní limuzína totiž nejde příliš k sobě, pokud něco Passatu vyčítat, tak je to tvrdý a zbytečně sportovní podvozek - jak se chová na 18´´kolech a sniženém sportovním podvozku už nechám na tvé fantazii, ale spíš to někdy vyzkoušej, minimálně si "rozšíříš obozory"
Za "luxusní limuzínu" bych si dovolil označit spíše Phaetona a pokud je libo něco "přemotorovat" tak určitě ne usmolenou 3,6 FSI, ale spíš 6,0 W12 331kW >:D

Myslím, že nevybrali špatně, Passatů jezdí na dálnici docela dost a pokud zvolí dobré barvy, může jít o "nenápadné vozy" :-)
Avatar - Dragon.001
30. 8. 2008 03:55
Re: Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat
No co se týká passatu. Ano a za tím si stojím je že si snaží hrát na luxusní vůz. Limuzína je podle normy označení typu uspořádání karoserie, ale to jsem se asi ne úplně zřetelně vbyjádřil. Pokud o autech něco víš, tak určitě ti nemusím vysvětlovat, že tvrdý automaticky neznamená nejlepší. Jak sám říkáš a s tím souhlasím, podvozek passatu není ideální. Dám ruku do ohně za to, že při brždění z větší rychlosti v první lehčí zatáčce na výtlucích D1 odcestuje po tečně ze zatáčky.

Ono, mám najeto hodně s poměrně širokým spektrem aut a tvoje představa tvrdýho podvozku a 18´ kol je ve stavu našich silnic často nevýhodná. Věř že v okamžiku kdy ti při akutním brždění začnou odskakovat kola. Díky tomu ti spustí ABS, který neví že tvoje kolo si lítá kdesy nad silnicí a myslí si že je tam kluzko. Tak ti sníží brzdnej účinek, zažne ti do toho kecat esp ale zbytečně, protože stejně nic moc nezmůže když ti kola nemaj kontakt se silnicí. Budeš rád když auto udržíš a zastavíš na dvojnásobný dráze. V tu chvíli bys dal cokoliv za měkčí podvozek a stejně široký 16-tky s většim profilovim číslem. Jsi v čechách ne na okruhu.
Motor má Mondeo dobrej, bohužel ale zbytek vozu mu už jaksi nestačí. Když do Fabie dáš super motor, tvrdej podvozek, nový brzdy a nastříkáš jí na rudo, taky to stejně nikdy nebude Ferrari.

Tohle vyladění má BMW nejlepší a to není kvůli jménu, ale ověřeno praxí.

PS: S tím W12 bys moc taky nedostihnul, ale zmapoval by sis dokonale všechny benzínky po cestě (pominu váhu motoru na předku). Buď tak hodnej, nehledej všude senzaci a přistupuj k příspěvkům bez hrocení a přehánění ;-)
Avatar - twistedTSD
29. 8. 2008 19:11
Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat
MOJE REC! konecne nekdo normalni :yes: :yes: :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2008 19:23
TendR36
Nadšený z toho nejsem, mnohem raději bych viděl Supervčelu II, na druhou stranu, ať si policajti jezděj čím chtěj. Ale rozhodně bych doporučoval vyhlásit soutěž na pily, aby mohli řezat zatáčky. ;-) >:-[] Stihl nebo Husquarna by nevbyly špatný.
Rozbalit vlákno
7
29. 8. 2008 19:34
Re: TendR36
Hele, rozveď to trochu obšírněji, ten termín "nadšenej/zklamanej"! Jsi bengo, nebo akcionář škodovky? >:D
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2008 19:42
Re: TendR36
No spíš mi přijde zbytečný kupovat Passat, když můžou mít domácí Škodovku, která je (myslím) papírově stejná. Ale asi byla rozhodující cena a další podmínky, které se do médií nedostali, a tím nemyslím žádné podvody.
29. 8. 2008 19:49
Re: TendR36
Nojo, nad tim se pozastavuju nahoře... Ale pořád je to stejná máma.
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 21:54
Re: TendR36
Jak už sem napsal výše, ten Superb už vypadl "v předkole", protože nesplnil některý z "připouštěcích" požadavků. Mám pocit, že byl i nějaký problém u té "škodí" 3,6 - protože jak je v koncernu dobrým zvykem, dostává škodovka "to co zbude".
29. 8. 2008 22:03
Re: TendR36
Přesto je pro mě ceníková cena o 300t s DPH menší nepochopitelná, že se tam nedostal.
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 22:20
Re: TendR36
Asi takhle, včera jsem měl v ruce papíry, ale nenapadlo mě se podívat za kolik byl nabízený Superb, nícméně vzhledem ke konečné ceně R36, nevěřím, že by škodovka udělala lepší nabídku - ikdyž tomu sám nerozumím, je to opravdu o tom, že co se cenové politiky škodovky v ČR týče - jsme nejdražší v Evropě ... jestli tím sledují nějaké "cíle" nebo si podřezávají větev pod nohama si netroufám tvrdit, protože nejsem moc dobrý ekonom. Jisté je, že škodovku bych si u nás nekoupil ani za nákupní cenu dealera.
29. 8. 2008 22:29
Re: TendR36
Třeba se bála toho "puncu" levnosti. Já v Sub nejel, ale i tak se mi zdá ta kombinace 3.6 za 9kil lákavá. Pokud by mě někdo za tu cenu dal Passata, tak bych samo volil to, ale to nejsou auta pro mě, takže je mi to celkem fuk:)) Jen mi v myšlenkách do budoucna lákala přítomnost dealera Škody doslova za barákem...
neregistrovaný "Paninaro"
29. 8. 2008 19:27
Výkonný a praktický
Nepatřím mezi zoufalé příznivce Passatu a lidi, kteří by za TDEíčko vyměnili i vlastní babičku, ale v daném případě je to asi nejrozumnější volba. Passat má z daných aut nejlepší výkonové parametry, je zároveň dostatečně velký a praktický. Jistě hrál roli i fakt, že je to vůz minimálně ze stejného koncernu či Škoda. Jasně, že by se mi líbil vůz v kategorii Porsche Turbo pro dálniční policii, ale to by bylo o jiných penězích ;-)
Rozbalit vlákno
8
29. 8. 2008 19:32
Re: Výkonný a praktický
Kobra 11 tě baví, co? >:D Za Porsche by tě tvoji kolegové voliči asi zežrali!
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 19:47
Re: Výkonný a praktický
No tak Porsche je německá značka, nám sporťáky chybí. Leda bychom policajty nasáčkovali do Kaipanu >:D
29. 8. 2008 19:50
Re: Výkonný a praktický
S tim motorem z Fabie? No ty woe >:D
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 19:57
Re: Výkonný a praktický
Tak by se to nachipovalo a udělaly rychlé pruhy >:D
29. 8. 2008 20:29
Re: Výkonný a praktický
Hlavně aby byli nekompromisní a "brali" :yes:
29. 8. 2008 21:28
Re: Výkonný a praktický
Myslím, páni, že Vám bude úplne jedno, keď Vás na diaľnici obehne policajné auto s nápisopm " STOP, nasledujte ma", či to je Passat, alebo BMW, či Audi. Mňa takto v marci na Slovensku obehol Passat a stálo to našťastie len 1000 Sk, chlapci boli slušní. A hoci som dával pozor na každé tmavé Audi, Passat, či Octaviu i Fabiu, tak ten "pravý" Passat som prehliadol. A bolo mi v tú chvíľu naozaj jedno, že to nebol Mercedes.Ponáhľat sa netreba ani na ministerstvo.
29. 8. 2008 21:55
Re: Výkonný a praktický
Jde o moment překvapení... Za časů "bez bodů" a dřívějších, kdy jsem najezdil PH-Brno 100t ročně, jsem se s tmavou Lagunou, modrym a vínovym Mondeem nakonec zkamarádil. Dneska na D1 potkat někoho, kdo měří rychlost, je zázrak. Taky je člověk už opatrnější.
neregistrovaný "Paninaro"
29. 8. 2008 23:56
Re: Výkonný a praktický
>:D Ale vůbec ne. Když může stát uvažovat o tom, že vyhodí do haj...zlu 270 mld., tak proč by nemohl nakoupit 20 Porsche Turbo za 100 mil. :-)
29. 8. 2008 19:32
2009 avensis
[odkaz] :yes: :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2008 19:35
Re: 2009 avensis
Zadek lepší než Mondeo. Mazda6 stále pohlednější.
Avatar - gld
29. 8. 2008 20:43
Re: 2009 avensis
dobré..len aby nás nevystrelo pri pohľade z predu ;-)
29. 8. 2008 21:42
Re: 2009 avensis
Kliky divný, ale jinak velmi chválím neasijská světla. Vypadá to dobře. :yes:
29. 8. 2008 21:28
Rychlost a dálniční policie
Všeobecná otázka: Je zde někdo, koho zastavili za rychlou jízdu na dálnici?
Rozbalit vlákno
32
29. 8. 2008 21:30
Re: Rychlost a dálniční policie
Práve som to o pár príspevkov hore opísal. >:D >:D >:D
29. 8. 2008 21:30
Re: Rychlost a dálniční policie
Za posledních 7 let ne, ale asi jezdim rychleji >:D
29. 8. 2008 21:33
Re: Rychlost a dálniční policie
ale jo, platil jsem pokutu když jsem měl čerstvě řidičák, na stodvaašedesátym D1. Když jsem dojel do Prahy na jednání, tak mě nikdo nepolitoval, ještě mi řekli že jsem *, že na 162 jedou pomalu i Rakušáci :-! No a je to tak pořád.
Samozřejmě to byl ale stacionární radar, a kasírovalo se na odpočívadle. Další extrem je, že oni jsou s to zavřít pruh dálnice, aby mohl Kamikadze ppor. Vomáčka vběhnout před kapotu a zkusit štěstí, jestli mu zastavíš.
29. 8. 2008 21:35
Re: Rychlost a dálniční policie
Tak tam specielně mě taky chytli, ale radar neměli. Obsílka po zápisu mě nikdy nepřišla. Krom toho z toho byla taky mediální kauza...Dneska tam berou jen kamiony...
29. 8. 2008 21:33
Re: Rychlost a dálniční policie
Resp. na rychl. komunikacích kolem měst několikrát.
29. 8. 2008 21:48
Re: Rychlost a dálniční policie
Za posledních 5 let mě nezastavili nikdy nikde. Stihl jsem jen 1x 100kč za parkování po tvrdé hádce s "chytrým" blonďáčkem městské policie, následně jeho nadřízeným a pánem z dopravního inspektorátu magistrátu města. ;-)
29. 8. 2008 22:02
Re: Rychlost a dálniční policie
Po včerejšku se musím zastat inteligence a schopnosti naší policie. Nevím jestli jste si všimli na seznamu zprávy, že v Brně kousek od Špalíčku vyhodili psisko z třetího patra. No byl jsem u toho - spadl asi dva metry přede mne (šok jak kráva, pes v poslední tažení, prý to ale přežil...). Asi do 10 minut tam byli dva měšťáci, pěkně si o zorganizovali, zavolali kam měli zavolat sepsali výpovědi atd. Skoro jsem ji zatleskal :-)
29. 8. 2008 22:05
Re: Rychlost a dálniční policie
...zavolali sanitku, vyrozuměli příbuzný... >:D
29. 8. 2008 22:13
Re: Rychlost a dálniční policie
No jako ten pes vypadal otřesně, tak jsme chtěli zavolat nějakou veterinární ambulanci, ale zjistili jsme že nemají volné auto. Pak přišli cajti a zavolali odchyt a prý s nima dojede i veterinář. Majitel tam ani nebyl, a tak vyšetřovali jeho tatíka. Tomu to bylo uplně jedno. Je to pěkný *, kdyby někomu spadl za krk tak je mrtvý. A taky nechápu, jak to ten pes mohl přežít. Letěl nějaký 10 metrů, hřbetem k asfaltu, po dopadu ho to ještě asi půl metru vymrštilo do vzduchu,...a prý to nebylo poprvé. Bude z něho cirkusák :-)
29. 8. 2008 22:18
Re: Rychlost a dálniční policie
Zvířata vydržej nevídaný věci... Vem si takovou ústřici...800km to jede v náklaďáku a doma do toho cvrnkneš citron a smrskne se to, jako, no víš co >:D
Avatar - Pekelná Micinka
31. 8. 2008 18:17
Re: Rychlost a dálniční policie
>:-[]
30. 8. 2008 10:30
Re: Rychlost a dálniční policie
Srandu si z toho může dělat jenom idiot! Jenom to potvrzuje tvoji inteligenci a inteligenci tvých příspěvků! Což už jsi dokázal častokrát...
30. 8. 2008 11:08
Re: Rychlost a dálniční policie
Zklidni se, ty uvědomělý policisto. Že na mě nestačíš a humor ti je cizí je jenom tvůj problém.
29. 8. 2008 22:09
Re: Rychlost a dálniční policie
To je na jinou diskuzi. Rád bych si městské policie vážil, ale když to vidim co předvádí, tak bohužel nemůžu. Pěkná práce je teď na Novinkách, jak honí tu kraviznu v Superbu. Ještě mi tam chyběla práce s obuškem, jinak dobře odvedený zákrok ;-) :yes:
29. 8. 2008 22:14
Re: Rychlost a dálniční policie
Klidně si jich važ, ale na silnici je fakt lepší jim asi ujet, což byl asi handicap tý blondýny >:D
29. 8. 2008 22:15
Re: Rychlost a dálniční policie
Jo to je, jen mi to tak přišlo na mysl :-) Až bude nějaký článek o policii, tak tipuju víc jak 1000 příspěvků v diskuzi
Avatar - VDC
29. 8. 2008 23:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 8. 2008 00:32
Re: Rychlost a dálniční policie
Já to měl bez zvuku, takže nevim :-) Každopádně po tom, co ta ženská předvedla by ji měli vytáhnout ven rozbitým okýnkem přímo tlamou na asfalt. I kdyby tam ten policajt před autem plácal bábovičky, tak ona nemůže na něj najíždět a ohrožovat ho na životě. Tohle je vrchol, a přístup policie by v takovém případě měl být nekompromisní, ženská neženská. :no:
30. 8. 2008 12:23
Re: Rychlost a dálniční policie
Jsou to blbci misto aby hlidali na rychlostnich komunikacich kde je nejvetsi umrtnoust tak me behem me 4 lete ridicke kariery pokutovali za spatne parkovani a za to ze jsem jel o prazninach pred skolou v jedne vesnicce ktera ma 500 obivatel rychlosti 48Km/hod pritom tam byla 40km/hod. Taky asi zacnu na dalnici pouzivat vymluvu ze moje 15 let stara mazda prece nemuze uhanet 160Km/hod... ( ale hrave to zvladne ).
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 22:25
Re: Rychlost a dálniční policie
Mě tedy ne, jsem slušný řidič... a rychleji mi to jede jen při větru do zad... a kdyby už jo, tak jim bysvětlím, že si ze mě dělaj srandu, že moje auto víc jak 130 neumí >:D

Jen jendou jsem zaplatil symbolickou stovečku za nezastavení na stopce. Od té doby si dávám bacha...
29. 8. 2008 22:31
Re: Rychlost a dálniční policie
Z tebe si dělat srandu je zbytečný! Ty sám jsi reklama na humor! >:D
Avatar - Ondore
29. 8. 2008 23:47
Re: Rychlost a dálniční policie
Raz ma zastavili na D1 kúsok za Brnom, práve som sa rozbiehal a oni že vraj som rýchlosť prekročil tuším o 46km a podľa tabuľky je to za 5.000,-Kč. Príjemne sme pokecali a dohodli sme dobrý kurz, stačilo im 500,-Sk. Ja naozaj na políciu ČR nemôžem povedať krivé slovo ;-)
30. 8. 2008 09:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
30. 8. 2008 13:27
Re: Rychlost a dálniční policie
Neboj, příští rok bude velkým tvým snem jejich pětikilo jen vidět, natož si s ním utírat * >:-[]
Avatar - gld
30. 8. 2008 13:46
Re: Rychlost a dálniční policie
nabudúci rok si "našim petikilem" nevytre zadok ani arabský šejk ;-)
30. 8. 2008 14:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 8. 2008 22:20
Re: Rychlost a dálniční policie
Tak ja som dal jediný raz úplatok policajtovi, ktorý si ho dokonca sám vypýtal, bolo to 200 korún slovenských !!! a ten policajt bol český policajt. Za hraničným prechodom z Čadce do Hrozenkova čakali dvaja, ďalekohľadom si sledovali a zapisovali poradie aut, a ak k nim neprišli v rovnakom poradí(plná čiara), tak inkasovali. Tiež som sa divil, že zjednávali, že koľko mám. Bolo to v r.2000.
Avatar - Ronault.
31. 8. 2008 20:13
Re: Rychlost a dálniční policie
Nechci ti do toho kecat, ale z Čadce je spíš blíže do Mostů u Jablunkova, na Nový Hrozenkov se to jmenuje Makov
1. 9. 2008 15:19
Re: Rychlost a dálniční policie
Máš úplnú pravdu, bolo to presne pred Mostami u Jablunkova, poplietol som si to trochu, už som tade dlho neišiel.
Avatar - Ronault.
3. 9. 2008 00:02
Re: Rychlost a dálniční policie
No jo, ale hned za přechodem v Mostech u Jablunkova je teď čtyřproudá výpadovka, žádná plná čára, protože tam stojí už dobrých 5 let obchvat >:-[] Kde jsi to probůh jel?
neregistrovaný "astony"
31. 8. 2008 02:27
Re: Rychlost a dálniční policie
Tak to já si teda na slovenskou policii postěžuju. Před měsícem sme byli až v Košicích a jak to tam vůbec neznáme, tak sme hledali v 10 večer centrum města, chtěli sme s mojí povečeřet. Nikde nic, žádný centrum, potom sme si všimli, že do prava to vypadá, že je tam živo. Odbočovali tam policajti v novým Cee´dníku, za nima já a za mnou ještě jiný auto. Odbočili sme, ujeli sto metrů a švestky rozsvítili STOP, tak sem zastavil, za mnou zastavilo i to auto. Policajt obě auta obešel a tomu za mnou řekl, že může jet. Já dostal 500 za odbočení do zákazu, nebo pěší zóny, už nevim. Myslím, že se mrknuli do špiglu a řekli si, že čehuna si vychutnají, brata pustí. A ještě mně dvakrát řekl, že ať si u nás jezdím jak chci, ale v CIZÍM státě bych měl značky sledovat. Z toho mně bylo dost smutno. ;-\
31. 8. 2008 13:35
Re: Rychlost a dálniční policie
To si mal "šťastie" na východniarov, a tam platí, že východniar môže všetko, iný nič. Oni sú už strihnutí rusko-ukrajinsko-aziatskými génami a potom aj to ich správanie niekedy tak vyzerá. Proste "šalene vyhodňare".
29. 8. 2008 21:29
radar
Mě by zajímalo jak do té hezké masky chtějí dát ten hnusnej radar :-!
Rozbalit vlákno
2
29. 8. 2008 21:31
Re: radar
Bude presne tam, kde je znak VW, ako na Slovensku.
29. 8. 2008 21:31
Re: radar
Asi bude "jen" kamera za přednim sklem, jinak by ta cena nefungovala.
Avatar - DaewooMaster
29. 8. 2008 21:34
Kde je chyba?
Buď je v té tabulce chyba nebo ta mluvčí Policie lže v článku i v TV, protože tvrdí, že vyhrála nejnižší cena, ale podle tabulky je to ta druhá nejvyšší! 8-s
Rozbalit vlákno
3
29. 8. 2008 21:37
Re: Kde je chyba?
Chyba je asi v tom, že v tabulce jsou běžné ceny na trhu.
neregistrovaný "Six"
29. 8. 2008 21:49
Re: Kde je chyba?
Není důležitá "ceníková cena", ale nabídková "konečná cena" Pokud by se vozy nabízeli v plné ceně, nemělo by význam R36 ani nabízet ;-)
Avatar - DaewooMaster
30. 8. 2008 13:58
Re: Kde je chyba?
Aha, už chápu, ale pak nechápu, proč nám tady autor článku předhazuje tabulku s nesmyslnými (zavádějícími) cenani, resp. nikde ani nezmíní, že ty uvedené ceny nijak nesouvisí s tendrem? :no:
29. 8. 2008 22:27
Rozumná volba
Tak už konečně existuje první (rozumný) důvod, proč si koupit R36. Chce to jen dobře zvolit barvu, trochu černý izolačky přes znak, světýlka z vánočního stromečku za zadní sklo a při troše štěstí ti budou i salutovat. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
29. 8. 2008 23:17
.
To auto mělo bejt nenápadný, ne? R36 je dost odlišný od normálního Passatu, proto ho pozná každej blb a na silnicích jich moc nebude, takže je hned poznaj. Já bych volil Superba (nebo S80), ten se nějak od normální verze neliší. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 8. 2008 23:30
Lepsie ako s drotom do oka....
Vyhrat mala, "samozrejme", Skoda, ale kedze parodia na vykonnu sportovu limuzinu je aj v policajnych kruhoch ocividne pokladana za zly vtip, padla volba na VW, reku, zostane to v rodine. Cynik by povedal, ze co je doma, to sa pocita... Na dialnice staci aj VW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "123rendy"
29. 8. 2008 23:57
paramertry
Nic proti Passatu..myslim ze pani poliste koukaji na parametry, zrychleni ktere je ze vsech kandidatu nejlepsi,max.rych je sice stejna(je fakt ze na nasich kvalitnich a preplnenych dalnicich jim stejne nikdo neujede),ale myslim ze BMW je ze vsech kandidatu nejlepsi volba zvlast kdyz se najde nekdo kdo bude ujizdet mimo dalnici >:D i kdyz to se nedeje kazdy den.Uz si to asi moc rozebiram...ale kdyz chtej Passata at ho maj jakykoli z nabizenych aut neni k zahozeni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FR34K"
30. 8. 2008 10:48
...
Budou tam mít jako extras i kávovar? Aby to místo honění "pirátů" nestálo většinu času, jak je u vozidel PČR obvyklé, zašitý někde u benzínky s posádkou na kafi. :-!
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2008 13:20
Gratuluji, ať žijou úplatky
Neskutečné, přestože Superb je v podstatě identické auto svým pojetím, navíc s úplně stejným motorem, vítězí Volkswagen.
Ani důvod "domácí automobilky" nepřebila tučnou provizi,
vítejte v České Republice.. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - janoš
30. 8. 2008 14:15
Re: Gratuluji, ať žijou úplatky
když se pozorně podíváš...výkonově se trochu liší co se týče kw a stylem jízdy se určitě taky budou lišit... Superb je přeci jen komfortněji orientované auto,takže tak černě jak ty bych to neviděl ;-) .Ale je fakt, že v nabídce byly výhodnější nabídky... Taky by mě zajímalo, kdo nebo jaká skupina lidí rozhoduje o tom kdo vyhraje... A ta nabídka od Volva se mi zdála úsměvná, protože to byla jasnačka, že nemají šanci.
30. 8. 2008 14:35
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - janoš
30. 8. 2008 14:42
Re: na 99% vozoveho parku
to by bylo ještě horší...kdyby se vědělo, že jsou jen radary na bránách..před dálnicí na benzině sundám spz a než sjedu zas nandám a můžu jet jak prase (to by zas zdrželo,takže rychlá jízda by se nevyplatila...to ale někdo neví)... aby se jezdilo slušně, policajti musí být vidět a to často... ruku na srdce, dovolí si někdo z vás třeba v Rakousku dělat prasárny jak u nás? Tam totiž potkáte hlídku i vý nejzapadlejší vesnici,takže fakt se jezdí 50,ale to je i morálce, která u nás často chybí.
30. 8. 2008 15:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 8. 2008 17:36
Re: na 99% vozoveho parku
Elekonicka znamka nebude registrovana, neni vedena ani na jmeno ani na firmu, navic je legalne prenositelna, s kterym autem potrebujes jet po danici do toho ji strcis a jsi v pohode... zadna identifikace nebude, pouze se bude zaznamenavat kudy ta znamka projela aby se vyhodnotily statistiky provozu na dalnicich. To jsou oficialni informace, pokud se pomoci nich bude sledovat i rychlost a nasledovne primo na dalnici zastavovat.. kdo vi.. ale jak sjedes z dalnice tak uz ti nikdo nedokaze ze jsi to danne auto s tou tamtou elektronickou znamkou... staci ji dat do alobalu a nikdo nic nenajde. Ale jak te zastavi na dalnici kde musis znamku mit tak tam uz by byt problem mohl... Navic ten system nedokaze spolehlive skontrolovat kazde auto takze mas vic jak 10% sanci ze projedes aniz by si te ta danna brana vsimla. Staci se drzet do 50m za kamionem s pevnou strechou a nenajde te ani nahodou ( vyzkouseno ).
30. 8. 2008 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 8. 2008 19:02
Re: na 99% vozoveho parku
Kdepak, nevidel jsi v TV nevim kde presne to bylo snad v CT1 v cernych ovcich kdyz jeli 2 liazky za sebou tak tu druhou to nevzalo. Zkusili to dat do toho alobalu ve kterem to bylo zabalene ( hruby potravinarsky ) a nevzalo. Zkusili jet 2 dlouhe kamiony za sebou ( asi 30m ) a taky to ten druhy nevzalo. Myslim ze merit rychlost na zaklade zaznamu ujete vzdalenosti mezi jednotlivými snimaci je dokonce zakazano... byla kolem toho nejaka kauza ale uz je to mozna vyreseno zakonem.. nevim.
30. 8. 2008 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 8. 2008 07:11
Re: na 99% vozoveho parku
Ne, system vozidlo bez mitneho systemu ani nedetekoval takze nedal podnet ke stihani takovehoto vozidla... celni sprava??? Kolik ma vozidel a kolik vozidel denne skontroluje??? asi stejna sance jako ze by me chytli kdybych jel bez znamky ted... jeste nikdy me ani zadneho znameho co jezdi Ostrava-Praha za znamku nezastavili..
31. 8. 2008 08:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 8. 2008 13:04
Re: na 99% vozoveho parku
Ne to ne ale zatim me nikdo nikdy nekontroloval ani zname kteri ne vzdy jedou se znamkou. Je jasne ze vyjde levnej koupit znamku nez platit pokutu ale proste rikam ze policie na to aby uhlidala takove mnozstvi aute nema a ta sit dalnicnich bran nema takovou kapacitu aby byla schopna evidovat kazde auto... Navic kdyz nejsou schopni detekovat 2 kamiony za sebou.... proste Cesi vi jak ten system obejit.
31. 8. 2008 13:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 9. 2008 00:03
Re: na 99% vozoveho parku
Reaguju jen na ty dopravce - to baleni do alobalu je naprosta blbost, to zase vymyslela televize *, pardon Nova... Dopravci primo od vyrobce dostavaji pouzdra kterejma ten signal neprojde (aby je mohli prevazet v jinejch autech a nemuseli platit). Praxe je takova ze kdyz si to kamion sype treba pres nemecko a projede po sobe treba 5, 10 placenejch useku a vynecha jeden, dva, pak zase nekde plati, tak se s nima nikdo nebavi a proste jim nauctuje i ty neprojety. Ani Cesi si to nedovoli odrbavat.
30. 8. 2008 21:40
PA-PA-PANE RI-RI-RIDICI...
Po pracovnim dnu stravenem v teto prilis tvrde prisere na D1 budou nasi pani policiste tak vyklepani, ze z toho zacnou koktat. >:-[]
Doufejme, ze vyber nejlevnejsiho se tradicne neprodrazi v servisu. Passat je tam jako doma.
Rozbalit vlákno
2
31. 8. 2008 07:12
Re: PA-PA-PANE RI-RI-RIDICI...
A kde myslis ze na tom ten prodejce vydela, kdyz ne pri prodeji?? Jasne ze na servisu.... Ve smnlou bude nepochybne ze auta budou muset jezdit na vsechny kontroly a opravy k nemu a tam se to pekne zaplati....
31. 8. 2008 12:11
Re: PA-PA-PANE RI-RI-RIDICI...
Zajímavá úvaha...Bengo z dálničního oddělení někde u Stříbra zjistí, že mu něco tluče na podvozku, nebo někde teče olej, tak sedne (nebo odp.pracovník) do R36 a vyrazí 400km do Zlína. Samohýl dotáhne šroub a zkasíruje ho přinejmenším za ?100 táců? a jede se zpátky, nebo za nim vyrazí serv. vozidlo. To má určitě zakalkulovaný v podnikatelskym záměru a bude to mít i ve smlouvě.
neregistrovaný "zuBy"
1. 9. 2008 01:32
Haldex
To bude sranda až uvidíme tyhle passaty v příkopech díky tak skvělému pohodu 4motion >:D
Rozbalit vlákno
9
1. 9. 2008 02:45
Re: Haldex
Jakou s nima máš zkušenost? Rozepiš se trochu...dík.
Avatar - Pierro
1. 9. 2008 10:40
Re: Haldex
Já si párkrát zadriftoval v kuchyni pod stolem... ;-) Jen to kámošovo Maisto nebylo v policejních barvách... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 9. 2008 11:30
Re: Haldex
Ale on mel starou generaci s W8 ne? >:-[]
Avatar - Pierro
1. 9. 2008 11:33
Re: Haldex
To neva. Gumoval slušně... >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 9. 2008 11:34
Re: Haldex
Ja bych gumoval taky ale zena mi to zakazala - po driftech zustavaji na plovouci podlaze fleky >:-[]
Avatar - Pierro
1. 9. 2008 11:38
Re: Haldex
já na to mám takovou speciální pastičku... >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 9. 2008 11:39
Re: Haldex
To mne zajima- je to na bazi indulony :-!
Avatar - Pierro
1. 9. 2008 11:50
Re: Haldex
Ne ne něco jako vanyš - špíny a skvrn se zbavíš... >:-[] je v trochu hustčí kozistenci... >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 9. 2008 12:10
Re: Haldex
OKi :yes:
1. 9. 2008 23:54
ja se směji :-)
Tak nam vyhral pasik, vsadim se ze ho nabidli hluboce pod cenou protoze si spocitali ze tim udelaj reklamu na celej koncern, ceskej chudej clovek bude slintat jakyze to maj policajti super kary, pritom s timhle strojem si muzou vyskakovat maximalne na precipovany (pripadne sluzebni) oktavky co pece svoje 1,9 TDI na 170, spotreba jak obstojnej benzin, sazi ze by z toho mohl delat rovnou brikety....no, bohuzel takovejch jezdi po dalnici hodne, aspon ty opravdu rychly nebude nikdo brzdit :-)
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2008 09:09
no to je soda
Ve Fifth Gearu teď testovali Passata R36 vůči A4 3.0 TDI... A4 byla jen o 0,2 sec na jejich trati pomalejší (o délku vozu) a určitě bude žrát míň. Nehledě na to, že na Passata si stěžovali, že je to těžký na čumák a je na houby to řídit, zatímco o A4 hovořili jako o drivers car... Kdo zadával, že to musí být "nejmíň dvoulitrovej benzin 3,14čo" měl patrně na mysli jiné hodnoty než rychlost nových vozů. Spíše bych řekl, že vysoká spotřeba u silného benzinu (způsobená tím, že s tím budou jezdit katolicky a "dorovnají" si to do vlastních aut) se obhajuje mnohem lépe než u dieselu, kde o TDI každý přece ví, že jezdí 250 km/h za 4,5 litru na sto >:D >:D .

A to vůbec pomíjím, že A4 je mnohem civilnější než R36, což bylo také základní zadání...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "abramis6"
18. 8. 2011 17:19
Hodnotící tabulka, Samohýl Group
Hodnotící tabulka je opravdu vtipná. Nechápu, jak může fungovat motor, který má 6 válců a jen 4 ventily. Samozřejmě vím, co tím bylo myšleno. Autor tabulky by se asi měl trochu zamyslet, jak tabulku příště správně formálně vytvořit. No a že vyhrál Samohýl? No to už můžete tady tu diskuzi úplně vypustit - jaké auto je civilnější atd. Ta diskuze vůbec nemá smysl. Raději vítězství Samohýl Group více nekomentuji.
Rozbalit vlákno
0