Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen prodává v Americe více TDI díky vysokým cenám benzínu

Za první čtyři měsíce roku 2006 se zvýšil podíl motorů TDI na prodeji Volkswagenu na 22 %, jen v dubnu se prodalo přes 40 % Volkswagenů New Beetle a 38 % Volkswagenů Jetta s motory TDI.
Zpět na článek
11. 5. 2006 09:08
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 09:26
neregistrovaný "prekladys"
11. 5. 2006 09:28
neregistrovaný "šla nanynka do zelí"
11. 5. 2006 09:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 09:48
neregistrovaný "wolff"
11. 5. 2006 10:06
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:30
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 10:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:55
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 10:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:11
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:17
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:20
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 11:30
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:34
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 11:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:42
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:50
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 11:46
neregistrovaný "ja"
11. 5. 2006 10:33
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:38
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 10:41
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:50
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 11:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:19
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:55
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:21
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 11:00
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:27
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:07
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:40
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 10:43
neregistrovaný "Paja"
12. 5. 2006 11:58
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 09:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:08
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:37
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:16
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 15:03
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:12
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 10:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 5. 2006 16:47
neregistrovaný "empi"
11. 5. 2006 09:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:10
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 10:41
neregistrovaný "Manny"
11. 5. 2006 10:38
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:12
neregistrovaný "wolff"
11. 5. 2006 11:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:24
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 11:21
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 12:07
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 12:10
neregistrovaný "jirka"
11. 5. 2006 12:22
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 12:33
neregistrovaný "jirka"
11. 5. 2006 15:06
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 19:02
neregistrovaný "jirka"
11. 5. 2006 10:53
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 11:01
neregistrovaný "oink"
11. 5. 2006 11:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:53
neregistrovaný "ja"
11. 5. 2006 11:55
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 12:00
neregistrovaný "anonym"
11. 5. 2006 12:00
neregistrovaný "wolff"
11. 5. 2006 12:03
neregistrovaný "wolff"
11. 5. 2006 16:51
neregistrovaný "Moshe"
11. 5. 2006 12:10
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 12:04
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:58
neregistrovaný "Pk"
11. 5. 2006 12:53
neregistrovaný "Saki"
11. 5. 2006 12:57
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 20:00
11. 5. 2006 15:09
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 21:31
11. 5. 2006 16:34
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 5. 2006 20:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 5. 2006 16:19
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 5. 2006 18:05
neregistrovaný "Michal"
11. 5. 2006 20:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 23:13
neregistrovaný "Michal"
11. 5. 2006 20:23
11. 5. 2006 20:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 21:16
11. 5. 2006 23:07
neregistrovaný "Michal"
12. 5. 2006 07:29
neregistrovaný "MadPete"
12. 5. 2006 14:30
neregistrovaný "Michal"
12. 5. 2006 05:39
neregistrovaný "Paja"
12. 5. 2006 16:57
12. 5. 2006 10:33
neregistrovaný "Umierneny"
12. 5. 2006 17:02
12. 5. 2006 16:23
neregistrovaný "Johny.Rico"
12. 5. 2006 17:03
14. 5. 2006 13:09
neregistrovaný "Ada"
14. 5. 2006 22:52
neregistrovaný "JT"
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 09:08
bez titulku
Co dodat azda len zvyraznit to : pohádkově nízká spotřeba dieselů , na vrchol žebříčku úsporných automobilů, agenturou pro ochranu životního prostředí,
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "prekladys"
11. 5. 2006 09:26
Re: bez titulku
přituhuje
neregistrovaný "šla nanynka do zelí"
11. 5. 2006 09:28
je to tady
A je to tady, prej jako ze nikdy, nema sanci, amici jsou gurmani, jsou chytri a diky jejich obrovke kupni sile a pohadkove nizkym danim si budou na truc kupovat jeste zravejsi auta, pritom hybridi a ted i naftaci :yes: Takze asi né pane.
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 09:33
Re: je to tady
Jestli ti neuniklo, že narostl pouze počet dieselových vozů z množství, které v USA každoročně prodává VW. A ten drží v USA dlouhoobě cca 2% trhu. ;-) A rozhodně nikdo nemůže tvrdit, že průměrný zákazník VW v USA je typický americký motorista.
neregistrovaný "wolff"
11. 5. 2006 09:48
Re: je to tady
Nicméně je to docela drsná sprcha i pro mě. Je mi zle. Moc zle. Točí se mi hlava, dělá se mi špatně. Prosím management VW aby mo pomohl. Chci zbohatnout a tak mě napadlo, že bych prodával hovínka. Kus za 500 Kč. Příští rok za 1000... Oni to prodají. Já to vím. Rozdělíme se o zisk.
Je mi zle. Fuj.
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:06
Re: je to tady
Jak dlouho se v USA prodava a kde vsude je tam dostupna nafta s nizkym obsahem siry??? Ja Ti tvrdim, ze americky trh je na pocatku boomu naftovych motoru. Tlak spotrebitelu bude cim dal tim vetsi a urcite kazdy druhy amik zacne premyslet, zda nejezdit s autem s dvoutretinovou, nebo polovicni spotrebou. Dalsi bariera padla.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:24
Re: Předčasné jásání
Bude jezdit s autem s dvoutřetinovou spotřebou, nejen amík, ale každý průměrně bohatý občan každého státu na světě. Pokaždý, když se zvedne cena ropy, po celém světě se začne o něco víc šetřit. Ale zatímco poslední ropná krize srazila americká auta z desítek litrů na 100km na nějakých 15 a evropská z 10 na 5, tak až v USA to bude 5, tak v EU to bude moped 0,3 quattroturbo se spotřebou 1,5litru. Vy se tu všichni radujete, kdykoliv se trošku šetří v USA, asi ze závisti, protože přitom aspoň zapomínáte na to, že vy sami šetříte mnohem víc. Máte orgasmy z třísky v cizím oku a nevidíte trám v oku vlastním.
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 10:30
Re: Předčasné jásání
Já ti nevím, nechci prudit, ale co ty tady ještě vlastně děláš ? proč už tam nejsi a nežiješ v té zemi obě zaslíbené ? Nemyslím to zle, jen mne to zajímá. Všechno je tam pro tebe skvělý, tady stojí podle tebe vše za prd, proč tam tedy nežiješ ?
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:44
Re: Předčasné jásání
Podívej, tvá reakce je pochopitelně averzní a jsi asi stý, kdo tak reaguje. Ono pokud nechceš v USA uklízet ve Wallmartu, potřebuješ finanční nebo lidský (sám sebe) kapitál. Věř, že na obojím usilovně pracuju. Nicméně s rozdělaným vzděláním, rozdělanýma investicema a rozdělaným osobním životem se špatně emigruje, takže pokud v létě nevyhrajou rudý, budeš muset překousnout, že sem budu ještě pěkných pár let psát s českou IP. Pochopeno? Ostatně je to celý jen a jen moje věc.
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 10:55
Re: Předčasné jásání
Já teda nevím, co je na tom averzního, psal jsem, že to nemyslím zle. Jen mne prostě překvapuje, jak všechno americké chválíš do nebes a vše zdejší je pro tebe špatné. Proto mne udivuje, že v tom svém ráji ještě nejsi. Samozřejmě, že je to jen tvoje věc, kde žiješ. Tvé černobílé příspěvky zde prezentované už nejsou jen tvoje věc. PS: myslím, že se ti tam nechce, protože ti je tady lépe, možná je ti lépe ještě více u rodičů, ale co, je to tvoje věc. PS 2: studovat se dá i v americe, když se samozřejmě chce ;-) PS 3: nevidím důvod, proč před rudými tam utečeš a sám dobrovolně tam nejdeš třeba po těch volbách.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:58
Re: Předčasné jásání
Když nepoznáš rozdíl, tak je mi tě upřímně líto. Když jde o svobodu či o kejhák, člověk holt radši bude žít x let v relativní bídě. Každopádně opět jsi se jen snažil o osobní invektivy (narážky na rodiče, to ti dodává sílu, co? že v socialistickým státě nemá 22člověk na vlastní dům). Jsi odporný a zbabělý.
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:11
Re: Předčasné jásání
Nevidim tam zadnou narazku. Vse co je evropske kritizujes, nej veci jsou za oceanem. Svoboda, penize, stesti... Nerozumim Ti. Manitou nenapsal nic urazejiciho, nic proc by jsi musel delat divadlo, pouze se zeptal...
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:20
Re: Předčasné jásání
Podívej, moje názory vůbec nejsou černobílé, ani zdaleka nechválím všechno americké a nehaním všechno evropské, málo mě čteš/znáš. ;-) Už jsem to tu rozebíral jednou, vidím že zbytečně. Každopádně tohle je server o autech a auta miluju americká, tak z toho ti to tak asi přijde. Kdybychom byli na serveru o jídle, tak mě obviníš, že jsem fanatický italofil a Wolff mě tam bude chválit a napíše, že jsem vyzrálá inteligentní osobnost. >:D Každopádně moje největší hobby není jezení ale ježdění a proto se mají věci tak jak se mají. Pokud si tím můžu zachránit čest ( >:D ), ještě sem můžu napsat, že nejhezčí holky jsou slovanský.
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:17
Re: Předčasné jásání
Přiznám se, že jsem nepochopil tvé první dvě věty. Ano, pokud vyhrají ružovo-rudí, pak zde bude neveselo, možná hodně neveselo. Myslím, že ale ekonomicky, svobod člověka se asi moc nedotkne ani ten Paroumusolínek. Takže o kejhák, tak s tím asi přeháníš. V tvém příspěvku dále mícháš tvoji slabost s paranoiou. Nic mně sílu nedodává. Jen mám na tebe svůj názor - Amerika se ti líbí, zbožňuješ ji, do nebes vynášíš. Žít tam nejdeš, protože si nedostudovaný, ale ono se tam dá i studovat, jenže to něco stojí a buď to chce stípko nebo rachotu, ale neřešitelné to není. Tady si ale studuješ zadáčo, to ti vyhovuje. Tvých rodičů jsem se nechtěl dotknout, ty neznám, ty ale na mne působíš dojmem, že jsi sláb. Pokud nechci nemusím být přece na rodičích závislý, a to i jako student (z vlastní zkušenosti). Zbabělý jsi ty, že s tím svým snem a se situací nic neuděláš a odporný jsi v tom, že raději alibisticky házíš vinu na socany a útočíš na mne místo toho aby si svoji snahu směřoval na splnění svého snu. Dej svému snu křídla a neplač nad svojí neschopností. ;-)
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 11:20
Re: Předčasné jásání
Zase kritizujes decku jeho hracku ty zlobidlo? ;-)
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:30
Re: Předčasné jásání
Já se výše jen zeptal, ze zvědavosti, útočit jsem nechtěl. Mrzí mne, že že to došlo až sem, ale opravdu jsem tím nesledoval nic špatného. prostě každý vidíme věci jinou optikou ;-)
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 11:34
Re: Předčasné jásání
Klid, ja davam :yes: tobe
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:28
Re: Předčasné jásání
Brzdi. Zase blábolíš. "Pokud nechci nemusím být přece na rodičích závislý, a to i jako student (z vlastní zkušenosti)" To je pravda...mohl bych všechno, co vydělám mlád, obratem vrazit do spotřeby a mít za to samostatnost. Ovšem mnohem moudřejší je peníze investovat a ne hned projíst. 2)Moji rodiče platí nehorázné nemorální daně - nikdy za to nic neměli. Pokud za to já získám bezplatné vzdělání...pořád je to směšně málo v porovnání. Nevidím důvod proč dotovat systém a na druhé straně nevyužít jediné jeho výhody. Nevím, v jaké světě zázraků žiješ ty a nevím jakou máš křišťálovou kouli, ale v mém světě je na všechno potřeba roků a roků. Takže nechápu, jak můžeš říct "Zbabělý jsi ty, že s tím svým snem a se situací nic neuděláš", protože 1)víš prd o tom, co dělám 2)i když dělám, neznamená to, že přes noc budu spát v Bílém domě. Takže se vzpamatuj.
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:42
Re: Předčasné jásání
Tak co je vlastně tvůj názor ? Před růžovo-rudou koalicí chceš po volbách utéct, ale teď jsou ti dobří, protože vlastně můžeš díky nim za nehorázně vysoké daně svých rodičů studovat. :-) Ty jsi mi ale vyčůránek. Peníze můžeš projíst a nebo je investovat. Ano investovat do svého bydlení a jíst ve svém. Samostatnost je totiž taky investice. To bys mohl být rodičům na krku do 40 let a říkat, že šetříš a investuješ do jachty v Antibes. To je ten alibismus. stejně jako to vymlouvání se na konci. PS: já jsem z reality života vzpamatoval již dávno, to ty jseš ta šípková růženka co upadla do kómatu nicnedělánísesvýmsnem ;-)
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 11:50
Re: Předčasné jásání
Dobra diagnoza.
neregistrovaný "ja"
11. 5. 2006 11:46
Re: Předčasné jásání
... to prirovnanie s danami tvojich rodicov a bezplatnymi statkmi (skolstvo), ktore spotrebovavas, trosku zavana socialnou demokraciou, no ale kazdopadne: ak chces ist do US, nie je problem urobit si potrebne testy na skoly (GMAT/TOEFL - ak si cches studovat ekonomicky smer) a ak ta univerzita prijme, tak si zobrat pozicku na studium (splatna 15-20 rokov). Ako absolvent US univerzity budes pre americky trh urcite zaujimavy a mozes zacat pracovat za hmotneni svojho sna. Ale napada ma jedna otazka, na jednej strane chces dostavat za dane svojich rodicov adekvatne verejne sluzby, na druhej straneobdivujes americky system, kde su veci (aj napriek dost vysokym daniam - hlavne nepriamym, t.j. VAT+mestka+statna+federalna) riesene dost adresne - ak chces v us studovat na dobrej univerzite musis platit (lebo je to tvoj zaujem, aby si mal vzdelanie), chces mat zabezpecenu lekarsku starostlivost na urovni - uff budes platit az zozelenies, chces si nieco poistit - platis viac ako v europe. Kazda krajina ma nejake vyhody....
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:33
Re: Předčasné jásání
To jsou pouze povidacky! Myslim, ze jde o jedno jedine...aby bylo kde za padesat let zit! Vis treba o tom, ze hosi z USA nepodepsali ratifikaci tykajici se odizolovani nove stavenych budov, tak, aby nedochazelo k unikum tepla z nich a tim padem ke snizeni vlivu na globalni oteplovani? Je luxusem to, ze mohu znecistovat vice nez jini?
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 10:38
Re: Předčasné jásání
O jejich zpusobu vytapeni (panu bohu do oken) a absenci izolace jsem slysel od ociteho svedka. Ceho je dostatek tim se zkratka plytva. Tedy, zdanlive dostatek.
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:41
Re: Předčasné jásání
Upozornuji jen, ze u nas se posuzuji prostupnost tepelneho smogu v radech setin a to naprosto striktne, stejne jako v cele EU. Diky smogovemu obalu nejde uz ani o vyutapeni panu bohu do oken, ale o nerizene vytapeni zemekoule jako takove.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:46
Re: Je s podivem
Je s podivem, kolik lidí se tu ani za 17 let kapitalismu vnitřně nevyrovnalo s faktem, že lidé mají různé výše příjmů. A i ta menšina, která se vyrovnala s rozdílem v příjmech, žije v jakési absurdní iluzi, že dvojnásobný příjem neznamená možnost dvojnásobného konzumu. :-O
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 10:50
Re: Je s podivem
alebo dvojnasobneho plytvania.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:12
Re: Je s podivem
Až na to, že já mluvím ekonomicky o investicích či spotřebě a z tohoto hlediska nic jiného jak naložit s penězma není. To co jednomu může připadat jako plýtvání je pro druhého samozřejmost (vysvětli Súdancovi, že se denně sprchuješ vodou). Já o pojmech, ty o dojmech. Ono je fajn, že ojropík se kasá, jak spotřebovává míň, ale důvod je jediný - vyprodukuje mnohem míň statků/hodnot než Američan.
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:19
Re: Je s podivem
Zase rpopaganda, kde jsi na to prisel? S kolika americany spolupracujes? Kolikrat jsi mohl srovnat uroven a zpusob reseni problemu americany, japonci, korejci, italy, francouzi??? Je to naprosta hloupost, co pises.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:33
Re: Je s podivem
V práci? S žádnými. V rodině, ve škole, mezi přáteli - znám osobně mnoho. Pokud ti připadají na rovni Italů nebo Francouzů...hehehe. >:D
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:55
Re: Je s podivem
Bohuzel jeste hur!
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 11:21
Re: Je s podivem
Je trosku rozdiel porovnavat europana so sudanca a europana s americana. Europan a american maju zhruba rovnaku zivotnu uroven ale jeden spotrebuje ovela viac ako druhy. Zatial co ten sudanec ... A american mozno aj vyprodukuje viac statkov ale spotrebuje na to viac energie a surovin a este sa k tomu nemusi starat o nieco take ako je zivotne prostredie.
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:00
Re: Je s podivem
Hochu, tys ještě nedospěl asi. Máš rodinu, děti, vlastní káru, vlastní byt nebo dům ? Asi ne, je to totiž poznat z tvých příspěvků. To tě omlouvá ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:13
Re: Je s podivem
Bravo máš děti, dům, káru, jsi tu uvrtanej do konce života a tak ti nezbývá než chválit, kde si. To tě omlouvá. ;-)
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 11:27
Re: Je s podivem
Možná vždy, než začneš kolem sebe kopat, popřemýšlej nejdříve, zda je to nutné. Mám děti, byt a káru, vše jsem chtěl a tak jsem proto něco udělal. Ano, chci ještě postavit dům, je to můj sen. Pro splnění svého snu něco dělám. Nejsem zde uvrtanej, nemusím nic chválit, chci tady žít, líbí se mi tu a mám to tady rád, se všemi plusy i mínusy. Já jsem se tak rozhod a je to moje volba. A doufám, že po volbách zde bude lépe. Jsi ještě nepoznamenán všemi barvami světa a života. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:31
Re: Je s podivem
Kopu jen nazpátek. Nebylo jediného mého útoku, který nebyl zrcadovým obrazem tvého. Jinak. :yes:
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:07
Re: Je s podivem
Obracis to naruby a pod pojmem vysoke zivotni urovne si zrejme predstavujes take vyssi moznost devastace. Neberu socialni podporu (coz neni v zadnem pripade vada osobnosti), tridim odpad, dbam na cistotu okoli apod. Soucasne se modlim, aby vsechny skopove hlavy (nejen u nas), radne danove odlisily veci s ruznou ekologickou zatezi a prizpusobily system danoveho zatizeni umerne prijmum. Prijem 1mio EUR, vozidlo s exhalacemi napr. 500g/km=dane ze zisku 18%; dtto ale vozidlo s polovicnimi exhalacemi= 15% dani ze zisku. To, ze jsi schopny zabezpecit sebe, vzrusta Ti business a kariera leti nahoru, Te neopravnuje chovat se neekologicky!!!
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 10:40
Re: Je s podivem
Ale do Californie je nepustej :-)
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:43
Re: Je s podivem
Jiste, jelikoz v produktu nazyvanem nafta maji jeste tolik siry, ze by kazde auto mohlo produkovat deset sirnych knotu na hubeni hmyzu kazdych 100m ujeti vozidla. ;-)
neregistrovaný "Jirka"
12. 5. 2006 11:58
Re: Je s podivem
Nepustili by ho tam ani kdyby mel natankovanou naftu z Evropy.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 09:50
Magie čísel
Taky můžeme vypíchnout úplně jiná čísla. Například každý asi ví, že GM ztrácí skoro pravidelně tržní podíl. Tak nějak logicky (si říkáš) to bude asi proto, že vyrábí zlá žravá auta. :-) Co ale v moři propadů drží koncern jakž takž nad vodou? Čísla za duben 2006, meziroční nárůsty: Hummer(značka jako celek): +231%, Cadillac Escalade: +127% (ano, nová generace, ale Escalade roste neustále, historie prodejů: 2001: 31,816; 2002: 49,644; 2003: 59,743; 2004: 62,250; 2005: 51,144), Chevrolet Tahoe: +35%. Jo, v USA se bude stále více šetřit benzínem, stejně jako po celém světě. Ale až v USA klesne průměrná spotřeba auta pod 10litrů, tak tady už dávno budou frčet koloběžky.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:08
Re: Magie čísel
Posledni veta zni jako bonmot od Milose Zemana a ac ji beru jako nadsazku, tak to bude jinak. ;-) A vytrhnout z kontextu jeden model je k nicemu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:17
Re: Magie čísel
Byl to bonmot, sice nevím zda zemanovský, ale byl. ;-) Víš, já nevytrhnul z kontextu jeden model, asi si špatně četl. 1) Bylo jich několik. 2)Nebyly vybrané podle účelu ale podle toho, že se jedná o nejprofláknutější "žrouty".
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:37
Re: Magie čísel
Ano, americani bohuzel nemaji zodpovednost vuci sobe sama, ale i ostatnim. Ne, nejsem palic americkych Hummeru, ale zda se mi, ze ropna krize a jeji nasledky pripadaji stale vsem jako neco co bylo a prijde az za tak dlouhou dobu, ze je jim to jedno. V dusledku to znamena, ze opet prijde doba ukvapenych a hysterickych opatreni.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:49
Re: Magie čísel
Přestaň pokrytecky kafrat o zodpovědnosti. :-| K čemu dřeš? Proč makáš? Aby si měl vyšší příjem. A co uděláš s vyšším příjmem? Investuješ nebo zkonzumuješ. A investice je jenom odložená spotřeba. Takže tu nekázej. Konzumuješ, kolik zvládneš a věř, že súdánskýmu uprchlíkovi bys Ty připadal jako megalomanský plýtvač. Co si vyděláš, to si utrať a nes**r se ostatním do života.
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:16
Re: Magie čísel
Na podobne urovni odmitam komunikovat! Investovat a konzumovat stale neznamena chovat se jako cune.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:23
Re: Magie čísel
Pro někoho může být prasárna topit uhlím, spalovat PET láhve, nechat ze sebe dělat směťák okolních zemí, podepisovat Kyoto, které pak nedodržuju, zfalšovat makroekonomická data, aby se přijalo euro...Chceš poučovat, začni s vychováním svých kontinentálních soudruhů.
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 15:03
Re: Magie čísel
Na tvuj prispevek opravdu reagovat nechci...Soudruhu, zkus si srovnat nervy, prestat osocovat ostatni, precist si jeste jednou celou diskuze a dlouze se zamyslet nad sebou samym. To neni dogma, pouze rada cloveka cloveku.
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 10:12
Re: Magie čísel
V Europe kedysi -20 rokov tiez jazdili len na benzinoch a presli (kvoli spotrebe) na naftu. Ja myslim ze historia sa bude opakovat - ale v statoch.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:19
Re: Magie čísel
Nebude. Tenkrát neexistovalo vypínání válců, bioetanol, hybridi etc. Navíc na naftu funguje v USA obrovská síť vytápění domů, kdyby se stejnou měrou nasadila i do aut, cena poletí do nebes.
neregistrovaný "empi"
13. 5. 2006 16:47
Re: Magie čísel
Zajimave, jak se da manipulovat s cisly - ano, pravda GM drzi nad vodou truck-based SUV, ktere si celkove pohorsily jen o 2,4% ... na druhe strane nejde nevidet, ze i v USA je celkovy odklon od SUV a trucku - viz dubnove vysledky Chevrolet Trailblaze -27.9%, Jeep Grand Cherokee -43.0%, Ford Explorer -42.1%, Chrysler trucks (celkove) -19.4%, zatimco Chrysler auta +36.9%, Ford trucks (celkove) -14.8%.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 09:57
Ford Hybrid +115%
Ford prodal za uplynulý měsíc 3420 hybridních modelů Escape a Mariner, což je nárůst o 115% oproti minulému roku. Tohle je cesta :yes:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 10:10
Re: Ford Hybrid +115%
Alebo cesta je maly objem + turbo. Motory roku vo svojich kategoriach : VW 2x nizkoobjemove turbo. Vykon a krutak vysoky, spotreba nizka. [odkaz]
neregistrovaný "Manny"
11. 5. 2006 10:41
Re: Ford Hybrid +115%
Je to presne tak

BMW 5-litre V10 does the double

• M5 engine takes International Engine of the Year title for a standard-setting second consecutive year

• Double-blown VW miniature tops its class

• Subaru picks up its first ever ‘Engine Oscar’

BMW’s 5-litre V10 has today been crowned the best engine in the world for the second year in a row at the International Engine of the Year Awards 2006 held at Engine Expo in Stuttgart, Germany.

The Bavarian car maker, which also won Awards for its Z4 M 3.2-litre and twin-turbodiesel 3-litre in this year’s competition, walked away from the eighth annual International Engine of the Year Awards Presentation with a total of five trophies, its re-crowned V10 having also dominated the Best Performance Engine and Best Above 4-litre categories. The unit saw tough competition from the likes of Volkswagen’s new 1.4-litre TSI and the previous International Engine of the Year title holder, Toyota’s 1.5-litre Hybrid Synergy Drive Prius, which in 2006 also won the Best 1.4-litre to 1.8-litre and the Best Fuel Economy categories.

Juror Frank Markus from America’s Motor Trend magazine said of the BMW V10: “A technological tour de force, and about the closest one can come to buying a Formula One engine for the road”, while Japan-based automotive freelancer Peter Nunn commented, “The BMW V10 is a masterclass in exhilarating power, sound, response and brilliant packaging that comes as standard.” Markus and Nunn were two of the 61 motoring journalists from 29 countries that voluntarily give their time to choose the greatest powerplants in the world.

Elsewhere in this prestigious contest, Subaru won its first ever International Engine of the Year Awards trophy with its new 2.5-litre turbo that powers the Impreza, topping the 2-litre to 2.5-litre category. VW picked up Awards for its 2-litre FSI Turbo, found in the Golf GTi, and for the 1.4-litre TSI, which won both the 1-litre to 1.4-litre class and the Best New Engine 2006.

International Engine of the Year Awards 2006: Winners
Best New Engine 2006
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf)

Best Fuel Economy
Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)

Best Performance Engine
BMW 5-litre V10 (M5, M6)

Sub 1-litre
Honda 1-litre IMA (Insight)

1-litre to 1.4-litre
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf)

1.4-litre to 1.8-litre
Toyota 1.5-litre Hybrid Synergy Drive (Prius)

1.8-litre to 2-litre
Volkswagen 2-litre Turbo (Golf, Audi A3, A6, SEAT Leon, Skoda Octavia)

2-litre to 2.5-litre
Subaru 2.5-litre Turbo (Impreza, Forester, Saab 9-2X)

2.5-litre to 3-litre
BMW 3-litre Twin-Turbo Diesel (535d)

3-litre to 4-litre
BMW 3.2-litre (M3, Z4 M)

Above 4-litre
BMW 5-litre V10 (M5, M6)

And…
International Engine of the Year 2006
BMW 5-litre V10 (M5, M6)

Images
Pictures of the winning engines/vehicles and the Awards logos are available at: www.ukipme.com/…heyear/2006_medi

Further information:
Graham Johnson, Awards Co-chair, tel: +44 (0) 1306 743744; mobile tel: +44 (0) 7795 604419; fax: +44 (0) 1306 887546; email: g.johnson@ukintpress.com

John Challen, Awards Co-chair, tel: +44 (0) 1306 743744; mobile tel: +44 (0) 7773 315673; fax: +44 (0) 1306 887546; email: j.challen@ukintpress.com

www.ukipme.com/engineoftheyear

International Engine of the Year Awards 2006 jury
Argentina: Carlos Angio; Austria: Horst Bauer; Australia: John Carey, Bill McKinnon; Belgium: Etienne Visart de Bocarmé; Brazil: Marcelo Moura; Canada: David Booth, Marc Lachapelle, Jim Kenzie, Gerry Malloy; China: Gary Tsang; Czech Republic: Tomas Hyan; France: Christophe Congrega, Benoit Pérot, Jacques Farenc; Egypt: Mohamed Sheta; Germany: Thomas Imhof, Georg Kacher, Jürgen Lewandowski, Juergen Zoellter; Greece: Costas Cavathas; Holland: Jeroen Jongeneel; Hungary: Gabor Szécsényi; India: Hormazd Sorabjee; Ireland: Padraic Deane; Italy: Diego Eramo, Marco Marelli, Massimo Nascimbene; Japan: Yasuhiko Kawamura, Jack Yamaguchi; New Zealand: Brian Cowan; Portugal: Joaquim Oliveira, José Vieira; Russia: Leonid Golovanov, Mikhail Podorozhansky; Slovenia: Tomaz Porekar; South Africa: Jake Venter; South Korea: Charley Chae; Spain: Arturo de Andrés; Sweden: Marianne Sterner, Lasse Sward; Turkey: Halit Bolkan; UK: Farah AlKhalisi, Ken Gibson, Paul Horrell, Graham Johnson; USA: Dan Carney, Csaba Csere, Ken Gross, Patrick Hong, Frank Markus, Jim McCraw, Dennis Simanaitis, Van Tune, Chris Walton, Paul Weissler; International Judges: Matt Davis, Peter Lyon, Greg Kable, Peter Nunn, Peter Robinson

The International Engine of the Year Awards are presented by UKIP Media & Events Automotive Magazines, Britain’s largest group of technical motoring publications that includes Engine Technology International. The Awards involve the voluntary participation of 61 leading motoring journalists from 29 countries. UKIP Media & Events Automotive Magazines receives no advertising or financial support from any car manufacturer or distributor.
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 10:38
Re: Ford Hybrid +115%
Co takhle vygooglovat pomer emisi na prumerneho amika vs. evropana?
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 10:50
Re: Ford Hybrid +115%
Co takhle vygooglovat pomer emisi na prumerneho ojropíka vs. afričana?
neregistrovaný "wolff"
11. 5. 2006 11:12
Re: Ford Hybrid +115%
Kolik je ti let? Můžu tipnout? 16,5. Nic ve zlém, je vidět, že se snažíš vzdělávat,ale milý chlapče, věz, že v Americe js spousta věcí báječných, věz, že tam ani jako čech nemusíš pracovat ve Wallmartu (mimo jiné super obchod) a taky věz, že se budeš vždycky rád vracet do Evropy. Takže máš ještě hodně práce před sebou a učení, než budeš moct tam nějak rozumně vycestovat,ale obávám se, že budeš hodně zklamán. A to hodně bude opravdu hodně. Jediné co tě možná bude držet nad vodou bude pohled na nádherné míšenky a děvy dalších všemožných ras... jojo, to se mi moc moc líbilo, to mě rajcovalo... I když jen Bůh zná tvé prefernece... Pokud jsi natolik schopný a inteligentní a silná osobnost, že si budeš schopný založit svoji existenci zde, nebudeš mít vůbec důvod uvažovat o tom do Ameriky jet. Tedy pokud nemáš nějaké zvrácené představy o tom, co je balšoje je skvěloje (i když ani to tam už dávno neplatí).
P.S. Nic proti tobě, jsi dítě,ale celkem mi vadí tady číst ty tvoje bludy... Kdysi sem napsal, že jsou to lži. Lži to nejsou, za to se ti omlouvám, jsou to tvoje představy, nikoliv osobní zkušenosti a je mi jen líto, že jednou možná, pokud se ti aspoň podaří našetřit na tu letenku budeš mít celoživotní zklámání na tom, jaký upachtěný život 80 % američanů žije (bílý doktoři a právníci se mají i tady dobře to mi věř a konckonců i ta Bohdalová nebo gott haldy neumírá).

P.S.II Než napíše kdokoliv nějaká injektiva, měl sem tam nadprůměrný plat, takže život sem měl pohodlný,ale ten život je tam tak nechutně okleštěný, že si to Evropan ani nedovede představit (v noci nemůžeš třeba vylézt ven (bezpečně), tam nemůžeš pít, tam nemůžeš jít, tam tě někdo kontroluje, nemají pořádnej chleba, mizerný auta (rezavý po 5 letech, všude rozlitej olej), podělaný rychlostní limity, natvrdlost Američanů (ale zase v kontrastu s jejih jistou dobrosrdečností,ale v současné době vystřídaná strachem)...

Takže o tom je dnes Amerika... Nicméně beru ji už jako takový můj druhý domov a rád se tam třeba za přáteli vrátím. Ale Evropa je Evropa. JE tady líp.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:15
Re: Ford Hybrid +115%
Kolik ti je? Můžu tipovat? 105,5 a v USA si byl za krize 30.let? >:D
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 11:24
Re: Ford Hybrid +115%
Cetl jsem zkusenosti nemeckych pracovniku (velmi kvalifikovanych, zadny Wal Mart nebo McDonald) a bylo to velmi podobne. To jen tak mimochodem.
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 11:21
Re: Ford Hybrid +115%
Amrican pouziva auto, evropan take...african v prumeru malo. Srovnavas jablka a hrusky. Demagogie!
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:29
Re: Ford Hybrid +115%
To není žádná demagogie...to můžu říct "Americká rodina má velký dům a dvě auta" "Čech má malý byt a jedno malé auto". Proto je i tvé porovnání demagogie???
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 12:07
Re: Ford Hybrid +115%
Prumerny evropan, prumerny american, prumerny african. je ceska rodina obrazem evropskeho prumeru?
neregistrovaný "jirka"
11. 5. 2006 12:10
Re: Ford Hybrid +115%
Omlouvám se, že vstupuji do rozjeté debaty. Ale moje osobní zkušenost je, že většina evropanů, potažmo i Čechů, by svá obydlí v ,,kamenných domech" nevyměnila za americké hnízdění v ,,papundeklu" na hypotéku. Zrovna tak, americké auto v Evropě, neudělá svému majiteli takovou prestiž, jako evropské v Americe svému. O jízdních vlastnostech ani nemluvě. A to hlavní nakonec. Kdyby se průměrný český vidlák, choval v Americe na silnici, k sousedům, berňáku a jiné státní správě, stejně přezíravě, jako tady doma, tak je do měsíce v base. A už zcela mimochodné srovnání s bývalým SSSR. Bez ohledu na životní úroveň, tam byl strach z milicionáře, skoro tentýž, jako je v Americe ze šerifa nebo rangera. A o tom se nám, naštěstí, může jen zdát. Z těchto úhlů pohledu, je ČR mimořádně svobodná země s relativně bohatými a nadprůměrně široce vzdělanými a flexibilními lidmi. Poté, co jsem už kus světa viděl, tak konstatuji, že pokud bych nebyl, například špičkový raketový odborník, tak nemám důvod jít žít jinam. ;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 12:22
Re: Ford Hybrid +115%
Zdravim Te na Cape Canaveral! >:D
neregistrovaný "jirka"
11. 5. 2006 12:33
Re: Ford Hybrid +115%
...když nic horšího. Čekal jsem za svůj názor výprask, ale pozdrav potěšil. Takže jej opětuji, a naštěstí od nás z domova. >:D
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 15:06
Re: Pozdrav
Ne, pouze neuznavam vladu jedne strany, at uz napravo, nebo nalevo a za jakekoliv odchyleni se, byti nazyvan, kdysi mozna v dobrem umyslu, ale nyni znacne zprofanovanym titulem soudruh!
neregistrovaný "jirka"
11. 5. 2006 19:02
Re: Pozdrav
Tak,tak. Všeho moc, škodí. :yes:
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 10:53
TAK PADLA I POSLEDNÍ BENZÍNOVÁ BAŠTA
hotovo: konec zvonec... Dieselová revoluce mění svět. Počátek 21. století má jeden společný jmenovatel: šetření palivy. Zlatá éra automobilů je za námi, stejně jako zlatá horečka, nebo bájná Atlantida... Už zbudou jenom encyklopedie a vzpomínky: Jó, to bylo tenkrát, když v autech bublaly osmiválcové sedmilitry... To bylo tenkrát, když v Rusku chodili v holínkách po kolena v ropě...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oink"
11. 5. 2006 11:01
zabomysi...
Tak nejak se mi zda, ze se nam sem zase vkradaji zabomysi valky dehet vs. beno. Nevim jak vy, ale ja bych spis myslel na budoucnost. IMHO je jedno, jestli si do auta lejete naftu nebo benzin, za koule vas drzi stale stejna lobby. Reseni, alespon pro blizkou budoucnost, vidim v kombinaci hybrid + biolih. Nebude to zadna velka revoluce, ale aspon neuskodi...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 11:45
Konec
Zábava to teda byla. :-) Nicméně všechno krásné jednou končí, musím zase letět...ještě kouknu pod Chrysler a finito. Jen to shrnu. Nikdo mi nikdy nenadával za to, že mám rád italský jídlo, slovanský holky, anglický domy, nebo korejský MP3 přehrávače. :-) Ovšem u aut a pár dalších oblastí, kde jsem si podle vlastních priorit vybral USA jsem byl nastokrát označen za zaostalého fanatického nerozvážného pošetilce. To se pak člověk musí zamýšlet nad tím, čím to.....Problém bude asi ležet jinde než ve mně. Někdo se snaží omezit možnost mojí volby. To je ale fuj. :-) To se nedělá. Smíš chválit cokoliv odkudkoliv, ale pochval cokoliv z USA a jsi záhubou této planety a důvodem proč to jednou s náma všema špatně skončí. >:D Blame it on USA >:D Asi se Vám tím uleví.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ja"
11. 5. 2006 11:53
Re: Konec
nikto ti neberie tvoje preferencie. je to len tvoja vec. To, na co oststani poukazuju je fakt, ze niektore volby a preferencie maju urcite nedostatky a skodia inym. Ak by som to bral do extremu, mozne prirovnanie by bolo, ze by si "luxusny fetak" zapalil fajku s crack-om v miestnosti , kde by si bol aj ty. Urcitre bude dotycny zasiahnuty viac, ale ty takisto. Je to jeho vec, ze to svinstvo fajci, ale bolo by ti to v danej miestnosti jedno (hlavne, ked by si nemohol odist). Skus porozmyslat. Sam mam auto, ktoreho emisie su 492g, a jedinou obhajobou je, ze na nom bezne nejazdim.
neregistrovaný "MadPete"
11. 5. 2006 11:55
Re: Konec
Doufam, ze se konecne ulevilo i tobe. Jeste jednou si to zalibne precti, poplacej se po zadech jaks to ojropikum zase vytmavil a farewell...
neregistrovaný "anonym"
11. 5. 2006 12:00
Re: Konec
Ne měj si rád co chceš. Mě je to úpřímně jedno. Ale nemusíš to vydávat za fakta a balamutit tím lidi a mě tím urážet. Připadáš mi jak propaganda za bolševika, když líčili úspěchy Sovětského Svazu a jak skvétá. No, ale ten kdo tam byl se jen nestačil divit... No tak to chápu já. Já tam byl, já tam pracoval, mám tam přátele, černochy bělochy, pracoval sem v enegeneering departmentu s nadprůměrným platem, měl sem 3 pokojový byt v centru města... Peněz sem si vydělal, ale štastný sem tam prostě nebyl, protože ten systém má strašně moc much. Dokonce mě tam chtěli oženit abych tam zůstal (už tam podobným způsobem odchytili v té firmě jednoho Němce s Dussldorfu a jednoho Bosňáka) Ty o tom víš prd, ale agituješ za něco o čem fakt nic nevíš a ani vědět nemůžeš. Já ti to nevyčítám. Jen tomu nerozumím. Drž se technických parametrů amerických aut z internetu(ty já neznám, já jen vím jak se s něma jezdí - i když s pravou Amerikou už sem se vlastně nestekal - krom GM mikrobusu, protože už je jich jak šafránu) - Infiniti Q45, Lexus RX 300, Nissan Sentra, Mišizbuši Eclipse, AR 164 nejsou ty pravý Ameriky viď? - ale měl sem Chevy Corsicu a ta na to, že je to Low-end mě uchvátila (narozdíl od toho Pontiacu) - za ty prachy - ale se žádným evropským autem to ani náznakem kvalitou provedení srovnat nemůžeš. Ale když zůstanu u těch aut, nikde v katalogu nevyčteš, že to auto nebrzdí, má gumový řazení (pokud je to manual - to sem tam jel s Eclipse a s Tempem v manuálu, nezatáčí a všechno se tam třepe... A jedinýho Lincolna široko daleko měl akorát ten čerbnoch co bydlel pode mnou a každej den to pucoval jak úchylnej,ale málokdy s tím vyjel (nevím čím se živil).
Takže prosím, zůstaň u těch aut a životní styl a srovnávání úrovně sem netahej. Opravdu o tom nic nevíš.
neregistrovaný "wolff"
11. 5. 2006 12:00
Re: Konec
To sem psal já... 8-s
neregistrovaný "wolff"
11. 5. 2006 12:03
Re: Konec
Ještě když sem si přečetl co si psal... pozorněji...
Tak věř tomu, že v Americe je v současné době možnost volby omezena snad ještě víc než v Evropě... I když jako běloch si přeci jenom můžeš povyskočit o něco málo víc, i když seš non US citizen.
neregistrovaný "Moshe"
11. 5. 2006 16:51
Re: Konec
Slovy "Ivánka & Milánka" jste Lonestarstatovi zatlacili oci a sfoukli ho jako svicku. Za tu argumentaci si ani nic jineho nezaslouzil. Cest jeho pamatce!
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 12:10
Re: Konec
Tak a mame tu objektivitu... :yes:
neregistrovaný "manitou"
11. 5. 2006 12:04
Re: Konec
Musím přiznat, že tvůj podíl k té zábavě byl dokonalý. Americký káry ti tady dnes nikdo nevyčetl. Zvol si co chceš, třeba americký auto, ale pokud na něj máš, musíš mít i na jeho provoz a hlavně na jho dopad. Myslíš si, že v těch státech budeš mít svobodnou volbu ve všem ? Jenom taková banalita - budeš lemtat pivo s kamarádama při fotbálku v parku ? Maluješ si to růžově, sni své růžové sny. ;-)
neregistrovaný "Pk"
11. 5. 2006 11:58
A jestli to pojisti...
...letos tak 2-3 "Katriny" v Mexickem zalivu, tak zakazou benzin uplne a Amici obsadi Blizky vychod..... Snad je to ale jenom malovani krvaveho certa na zed Bileho domu.......
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Saki"
11. 5. 2006 12:53
Where are you?
CO SE STALO S GTIm???
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 12:57
Re: Where are you?
Oslavuje. >:-[] Momentalne je pod stolom. A tam klavesnica nie je. ;-) >:D
11. 5. 2006 20:00
Re: Where are you?
>:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Paja"
11. 5. 2006 15:09
Re: Where are you?
Je jeste v Americe, kde sklizi uspech za protlaceni TDI! Jednoznacne uspech!
11. 5. 2006 21:31
Re: Where are you?
Jo,jo, VW válí :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 5. 2006 16:34
LONES vs OSTATNÍ LIDÉ.
Problém je jinde hoši: Tady je už nutné dělat ústupky a kompromisy. Je třeba uznat(v případě Lonesa), že Američané opravdu plýtvají a hustě znečišťují, že jejich auta hodně spotřebovávají, že na dieslu se dá jezdit jako na benzinu(prosím neberto to pod mikroskop, protože toto má vystihnout úspornost a pružnost - průměr), že nejde srovnávat srovnávat Sůdánce a "ojropíky"(btw.krásný výraz Lonesi), že rodiče platí nekřesťanské daně a že za to nic nedostanou(to platíme všichni - koneckonců tady žijem ne?!) a už vůbec ne propagovat tu debilní skorokomunistickou vládu v čele s Paroubkem, který se začíná čímdálvíc bavit s těma rudýma zmr*ama!!! Ale pozor: TOHO si je Lones vědom, jen jak správně řekl, jsme na serveru o autech a bavíme se tady o autech, tématem diskuzí není jídlo z Itálie atd atd. Má prostě rád americká auta a tak mu to nechte, má rád Ameriku, tak mu to taky nechte. Je si také vědom toho, že mají OBROVSKOU spotřebu, že některé z nich jsou opravdu šroty(tím je myšleno celkové zpracování), že se tam věci v autě porouchané neopravujou, ale rovnou vyměňují, že Amerika jako taková opravdu svět tak trochu ždímá. toto je ovšem "daň" za to, na jaké úrovni jsou, že jsou vyspělí a bohatí a tak to prostě je. Ale neřekne to tady nahlas, protože je prostě nechce pošpinit, je něco jako GTI o VW - PORSCHE. Žijeme v demokraci(?) a každý má svůj nazor na věc jiný, každý je svým vlastním pánem, každý má své vlastní sny(GTI GTI, Lones ESCALADE a já BMW 745Ld). Když sníme, tak ten sen chceme mít co nejrůžovější, a tak si ho taky představujem = Lones a jeho Amerika(sám tam chci bydlet), GTI a jeho GTI a já a moje BMW. Kdo vytrvá, je vítěž. Vetšina však odpadne během cesty, která je skutečno složitá a vyžaduje mnoho úsilí(jen tak mimo - kdo už dosáhl svého snu? Tím nemyslím auto za 150 000 ale něco opravdu vysněného, supr káru)...Ale abych se vrátil: NENÍ dobré vidět věci jen monotonně = být neobjektivní. Je fakt blbé někoho zdupat za to, že s ním nesouhlasil, protože si myslí, že jeho názor je správný a každá výtka vůči němu samotnému nebo příspěvku je myšleno jako útok na něho či příspěvek. V takovém případě buď výtku vzít a nějak rozumně o tom polemizovat, a to taky i když si myslím úplně něco jiného a "stejně mi to nevymluvíš". To je asi tak vše k tomuto. Celou diskuzi jsem přečetl celou, protože tohle je vždy ožehavé téma, a taky proto, že Lones je velice chytrý, o autech tady ví opravdu hodně a vždy(až na vyjímky, které jsou tak "jednou za sto let") přispívá do diskuzí věcně, s fakty, důkazy popřípadě. Tak mu nezazlívejte, že je to takový amerikanista, každý je nějaký. Má prostě rád americké auta no. Já jsem třeba velký Čech, miluji Škodovky a taky mě na*ere, když někdo napíše, že je to auto pro socky(věřte nevěřte, už se to stalo, ikdyž to fakt nechápu, protože i Octávka dokáže stát dobře přes mega. Jelikož s tím nesouhlasím, biju se za to. A to je Lones a VŠICHNI(já taky), kteří mají svůj pohled na věc. Je to všechno o TOLERANCI. A abych se dostal k diesel/benzin tématu - myslím si, že tudy cesta nevede. Je to škoda, protože tak krásný zvuk nějakého skvostu(motoru spalovacího, a nejlépe benzinového) už určitě nic lidského neudělá. Cesta vede přes hybridy, byť zatím s benzinem,(ale tato koncepce také odpadne) a to tu Lones již řekl. No a to je opravdu vše, co jsem chtěl k tomuto dodat. Takže holky, buďme tolerantní a nepoje*ávejme někoho za jeho názor(POZOR!!! je-li to opravdu blbost a je to máte to podloženo, jde o něco jiného !!!). Jinak Lonesi, mě nevadí, že se biješ za Ameriku. Já mám tvé příspěvky rád a vždy se dovím něco nového a aktuálního, ale také souhlasím s některýma, kteří ti tvé myšlenky podané formou písmen na obrazovce napadají. Objektivně - mají pravdu. Máš ji také ty, ale jejich připomínky jsou správné(že Amerika plýtvá, znečišťuje...)A to musíš uznat i ty. Ne-li, tak promiň, je to zlé. Tento příspěvek není myšlen jako útok na tebe, to vůbec v žádném případě ne, chci zde podotkout jiné věci, a to objektivní pohled vs subjektivní pohled, toleranci a s ní přímo spojené kompromisy. Proč? Protože to tady chybí. Ďekuji a za případné chyby se omlouvám.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 20:33
Re: Nejlepší od Rica
Nejlepší příspěvek od Johnyho Rica, co sem četl (z těch, co si pamatuji). Cením snahu o objektivnost. :yes: I když s mnohým řečeným nesouhlasím a souhlasit nemůžu. Ber to, že mě prostě dokáže namíchnout, že kdykoliv je tu článek o Ferrari, dvanáctiválcovém meďáku nebo o tom BMW od Alpiny třebas, tak se všichni rozplývají (až na drobné výjimky, tzv provokatéry, kteří rádi programově napadají něčí modly), jak je to úžasné, že je to výkonné. No a pak přijde článek o Caddy s Northstarem, který žere polovic, co to Ferrari a všichni hned mají plnou hubu vypalování deštných pralesů, ruinování ropných vrtů a kdesi cosi.....hm, jak rád bych si byl povídal radši o tom Caddy a věci okolo tam netahal. Do článků o Ferrari netahám Wolffovi Silvia Berlusconiho, do článků o BMW netahám nikomu Schrodera ani do článků o Lexusu netahám Tomovi premiéra Koizumiho. Ale oni mi tahají pod ameriky americkou ekonomii, ekologii a politiku permanentně a s přímo železnou pravidelností. Radši bych si pokecal o výhodách a slabých místech třeba onoho Nortstaru...na to bych ale potřeboval nějakýho diskusního partnera. ;-) Ještě jednou tobě díky za přínosný náhled na věc. :-) :yes:
11. 5. 2006 21:17
Re: Nejlepší od Rica
:yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
12. 5. 2006 16:19
Re: Nejlepší od Rica
Jasně, souhlasit se vším nikdy nejde a to chápu. S Caddym a Ferrari máš taky pravdu...no co, vždy se někdo najde, kdo popichuje. Tak je to všude. Ale jinak díky, fakt. Od tebe si to cením :yes:
neregistrovaný "Michal"
11. 5. 2006 18:05
bez titulku
Lones, promin, ale tvoje nazory jsou vycteny, to nema s realitou nic spolecneho...podivej se co si kupuji obycejni lide, to jsou prevazne japonci...amerika uz neni co byvala...znam cloveka, ktery vydelava miliony dolaru rocne a pred tydnem si koupil silverado v Dieslu kvuli spotrebe...neni to vzdycky o penezich, jde jen o to, ze si americani uvedomuji, ze auto ktery zere 16litru na sto s prumernou motorizaci 3 litry a vic, je na americke silnice, kde se jezdi 65mil v hodine naprosta zhovadilost...ale to je proste jen o postoji ktery mas, pokud povazujes auta za modlu, tak ti tohle bude pripadat jako plkani
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 20:22
Re: bez titulku
Silverado je truck. Tam naftu zkousnu. Ale chrochtající limuzína..promiň, nic pro mne. A nemá to co dělat s vyčteností.
neregistrovaný "Michal"
11. 5. 2006 23:13
Re: bez titulku
Jasne nic pro tebe, pac zijes v predstave, ze motor musi mit poradnej obsah, zrat jako blazen a hlavne benzin...ale to jen proto, ze to ma nalepku amerika...me nafta nevadi, odobne jezdim s malym autem, s malou spotrebou...snazim se byt uvedomely (je to zatez na ego, ale stoji to za to)
11. 5. 2006 20:23
TAK TO MILUJU
Tak především píšu, že Lonesovi křivdíte. Dál musím napsat, že je fajn, že Johny.Rico se dal na literární dráhu a je mi milé, že je to zrovna on, kdo nabádá k toleranci... Jinak jsem se tedy nasmál při četbě toho horního hororu... Co se člověk všechno nedozví... ve Státech prej nemaj pořádnej chleba >:D nemůžeš tam po večerech trénovat lejtka, neb tě někdo sejme po temeni >:D ... No, je vidět, že tu píší opravdu světa znalci >:-[] Ovšem téma je jinde. Téma je VW TDI >:D ;-) :yes: Velmi cením horní Lonesův bonmot... že totiž "až bude ve Státech průměrná spotřeba 5 litrů tak Evropa bude jezdit na koloběžkách :-) :yes: Je to těžký... nikdo pořádně nevíme jak s náma zatočí ropnej vír... tak to sledujme a berme prostě do úvahy horní článek... o něčem to trochu vypovídá... tak to sledujme. Co mě ale vytáčí, je ta zoufalá kritičnost některejch kolegů v hodnocení USA... brácho, otevři oči... v Itálii maj za prezidenta rudýho pionýra a tady si komouši dělaj čáku na strakovku... neco příšerného... Ty asi nevíš, co je komunismus... ty nevíš, co jsme prožili... Tak si to představ... žiješ v díře plný sra*ek... seš v nich ponořenej po krk, kolem díry jsou ostnatý dráty a ty se díváš, jak ti rudej dábel močí na hlavu... až pochopíš, že tohle byla tady pravda 40 let... budeš se na kvalitu chleba v USA dívat úplně jinejma očima... Tobě, brácho, nejde o kejhák, tobě jde jen o to, aby ti ráno neujelo metro... tak se trochu zamysli... a zapamatuj si větu - USA byly, jsou a budou záštitou tvejch práv na tomhle světě. P.S. Víš ty vůbec, že v NDR neměli nikdy... nikdy, brácho, banány? Víš ty vůbec, že když jsi na Šumavě zabloudil směrem k ostnatýmu drátu, tak tě českej pohraničník zastřelil jak prašivýho psa? Víš ty vůbec... ale, to nemá cenu. BRAVO VW, BRAVO USA :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 20:36
Re: TAK TO MILUJU
Děkuju za zastání. To nemuselo být. :-) Až tě zastřelí, nechám ti udělat mramorový náhrobek. ;-)
11. 5. 2006 21:16
Re: TAK TO MILUJU
Muselo to být... jinak si tu za čas budem všichni notovat zase internacionálu... :-) ;-)
neregistrovaný "Michal"
11. 5. 2006 23:07
Re: TAK TO MILUJU
Jen jestli ta dostupnost bananu neni vykoupena necim jinym, a ted mluvim o USA...da se toho hodne vycist, na TV bych se nespolehal jelikoz je zmanipulovana, ale vlastni zkusenost nicim nenahradis...jo, USA je v pohode, ale zas tak ruzove to neni...A pri ceste do minulosti se zamysli co delal v USA MacArthur, neni to od honu na prasivy pri moc daleko
neregistrovaný "MadPete"
12. 5. 2006 07:29
Re: TAK TO MILUJU
Myslis asi Joe McCartheyho ;-)
neregistrovaný "Michal"
12. 5. 2006 14:30
Re: TAK TO MILUJU
Vlastne jsem myslel McDonalda:-)...mea culpa, to je tak kdyz ctes MacArthurovu biografii...
neregistrovaný "Paja"
12. 5. 2006 05:39
Re: TAK TO MILUJU
GTI mentalitu italu neznas a je pro nas naprosto nepredstavitelne, ze spousta volicu italskych komunistu jsou lide velmi slusneho postaveni s nadprumernymi prijmy. Ti lide nikdy komunismus nepoznali a proto hledaji alternativy za fasistickeho Berlusconiho a temer mafianskou vladu. To pouze kratce na Tvou reakci. TED DLOUZE, O POLITICE A KOMUNISTECH SI TU PSAL JEN TY A LONES! Jen on si dovoluje nekoho nazyvat soudruhem...nikdo jiny, nikdo jiny sem politiku netahal!
12. 5. 2006 16:57
Re: TAK TO MILUJU
Jo, tos napsal hezky, že volej komunisty, ačkoliv nezažili, co my... Kéž by to platili i obráceně ;-) ...Politika, Pajo, je ve všem... zejména v tento čas...
neregistrovaný "Umierneny"
12. 5. 2006 10:33
Re: TAK TO MILUJU
Ad Chleba
Ja som tam pol roka studoval a mizerny chleba mozem potvrdit. Vidno ze rolff tam bol. Vonavy chrumkavy zemiakovy alebo rascovy chleba ako ho pozname v CZ a SK o tom mozes len snivat. Maju tam asi 130 druhov toho ich hnusneho hranateho toastovacieho chleba ktory nema korku. :-)
Najlblizsie co sme nasli a potom sme tu kupovali sa volalo ze Russian bread... ale nemali ho vzdy, tusim v Targete predavali.

Ad Chodenie po ulici
Vsade v resident areas ci cez den alebo v noci... nikdy nevidis nikoho chodit po chodniku, mozno len v downtowne. Vsetci sa vozia autami, aj ked maju prejst 100 metrov tak sadnu do auta. Ten kto chodi po chodniku je dost podozrivy.. asi to myslel rolff ked povedal ' noci nemůžeš třeba vylézt ven (bezpečně),'. A v noci by Ta predpokladam urcite zobrali policajti keby si chodil po chodnikoch a hladali by u Teba drogy.

Neviem GTI ci si bol v USA ked sa nad tym pozastavujes.. mozem len potvrdit rolffove slova, aj ked som tam bol len velmi kratko.
12. 5. 2006 17:02
Re: TAK TO MILUJU
Když jsem studoval já (tedy nebylo to ve Státech :-) ) tak jsem ani nevěděl jak chutná chleba >:D ;-) zato jsem rozeznal druhy všech vodek na pět metrů po čichu >:D :yes: P.S. Pozastavovat se musím, neb zrovna tohle vypíchnout při charakterizaci toho kterého státu je opravdu trefné... chleba a procházky... :-) ;-) :yes: P.P.S. Nevím, jakej chleba máte u vás, ale tady jsem nejedl roky dobrej chleba... tady se snad vyrábí jen kyselej chleba...
neregistrovaný "Johny.Rico"
12. 5. 2006 16:23
Re: TAK TO MILUJU
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: Hele přesně! Italové mají komunistu pos*anýho za prezidenta...to mě fakt podělalo. A jinak - souhlas :yes:
neregistrovaný "Ada"
14. 5. 2006 13:09
Cemu se divite?
Je to prece jesne - do auta patri diesel. USA byly v tomto smeru vzdy ponekud zaostale, ale nyni tam jiz poleti procento nove prodanych vozu s dieselovymi motory strme vzhuru stejne, jako jinde. Proc? Protoze dieselove motory maji lepsi energetickou ucinnost a lepsi prubeh tociveho momentu - tedy jezdi se s nimi mnohem prijemneji.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JT"
14. 5. 2006 22:52
Re: Cemu se divite?
faktom je, ze jazdim benzinovym autom /4.2l FSI/, benzinovou motorkou /1.2l FI/ a nemienim to menit, len ak v pripade, ze ma to ma financne naozaj zruinovat, co zatial asi nehrozi. pruser je ten, ze tu som rozhodne nadpriemerny motorista, zatial co v USA ma minimalne takuto spotrebu KAZDE benzinove auto /co vzhladom na statistiky znamena takmer kazde auto/. nie len pokial ide o benzin, ale celkovo je americky system zalozeny na spotrebe, je zalozeny na mase polovzdelanych konzumentov, ktori robia to co sa im povie v tývý, kupuju vela lacnych veci, jedia vela lacnych veci, (s)potrebuju vela lacnej energie atd - pozrite si Simpsonovcov. Kazdopadne, ak by mal cely svet fungovat tak ako Amerika, potrebovali by sme odhadujem tak sedem az desat zemegul. oni sa svojho zivotneho stylu vzdat ale nechcu, radsej vojnu ako nieco take. ziadne dohody o setreni, ekologii, freonoch, trvalo udrzatelnom rozvoji ludstva. to je jediny problem - nedokazu sa prisposobit.