Německá automobilka Volkswagen a američtí činitelé dospěli k rámcové dohodě o řešení emisní aféry v USA. Agentuře Reuters to sdělily dva zdroje obeznámené s touto záležitostí.
jj
DNES SEM NA KŘIŽOVATCE VOD KONZERVY ZAS SCHYTAL ZÁSAH OXIDŮ DUSÍKU [odkaz] DO KSICHU. MĚL JSEM CHUŤ TÝ KŮVĚ CIHLU DO ZADNÍHO SKLA, ALE SOUČASNÝ KRACH VW v USA MĚ DĚSNĚ UKLIDŇUJE [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
No jo, VW má v USA tu smůlu, že tam asi nedává dost do kapes, či jeho akcie má málo amerických investorů, narozdíl od dotované Tesly.
U elektromobilů je ta výhoda, že si je zaplatíme všichni ze svých daních, i těch, co o to nestojí, takže je to dobrý byznys, jako jsou solární panely, apod.
jj
KONZERVA má to štěstí, že zaměstnává ARMÁDU €JROSOSIALISTICKÝCH SRAŠEK, SOCEK VŠEHO DRUHU - HLAVNĚ KVŮLI ZAMĚSTNANOSTI, TAKOVOU SEBRANKU MANAŽERSKÝHO €JROKSINDLU, AŽ JÍ VYČAROVALA 50ti MILIARDový DÝŠKO ZA TY ZASRRR DÍZLY [odkaz] No ruku na srdce €jrosoudruzi, stálo to za to?? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: A co teprve se valí z jihu ... Co bude s váma?? >:D >:D >:D >:D >:D
Soudruhu ta vasa kvalita spracovania nejako pokulhava >:D >:D >:D
[odkaz]
..je mi to jasne..zly,zly a zaujaty kapitalisticky Autoforum ako to vzdy prezentujete pane soudruhu statny tajomniku UV KSC Kharl Nikolaj Stalin
Soudruzi !! Naše strana a vláda ČECHCHČIJE rozhodla .... >:D >:D >:D >:D
že autofórum je totální *** a včetně všech redaktorů až na půdu prolezlí zaprodaností nejspíš taky čichaj asi naftuvole >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Toliko k těm píšovinám na autoforu ale přiznám se sem tam ano neklik. Každopádně ty pitomí Falkondveře [odkaz] to je přišernost to ano. Ty neměli být však to sem mnohokrát říkal, jenže Elon neposlouchal. Však taky se čeká na TESLA MODEL X2CD 2017 (ClassicDoor) [odkaz]
V Evropě na VW nejsou žádné páky, nejsou zde žádné zákony o emisích v reálném provozu, za podvody se netrestá nýbrž povyšuje. VW navíc dokonce dobrovolně aktivně slíbil, že emise u těch pár miliónů aut jednoduše "opraví", nejspíš přeleštěním čelního skla nebo vyčištěním výfuku. Takže co bychom tady vlastně chtěli, dyť ty auta jezděj a málo žerou, a to je hlavní.
VW může ta vykoupená auta dovézt do Evropy, tady se o ně lidi porvou.
Paky by boli, ale nie je ziadna snaha ich pouzit. Keby bol VW koncern odkialsi mimo EU, to si pis ze by po nom isli! Ale takto? Vsak by unia isla sama proti sebe (dane, zamestnanost, atd)...
Asi tak, kde není žalobce není soudce. Hlavně tady lidem opravdu nevadí, že ve městech v létě dýchají takové svinstvo a automobilka jen spokojeně kasíruje peníze, která ušetřila za lepší technické řešení.
VW si myslel, že stejný postup použije i v Americe, navíc ještě investoval do reklamy na Clean Diesel, což je obzvláště trapné a vůbec se nedivím, že Amíci chtějí už jen proto stáhnout koncern z kůže.
Po prvním kole odškodnění bude nepochybně následovat řada civilních žalob, ve kterých VW nemá velkou šanci. Tam nepůjde už o odškodnění jako takové, ale o ty obrovské nálady kolem, hlavně miliónová palmáre právním mrchožroutům.
U nás majitelé koncernových smrdutých sazometů kvičí blahem, že na ně nikdo nemůže a jsou šťastní, že dál budou přispívat třeba i k nárůstu plicních onemocnění a následných úmrtí. Na naše zdraví sice mají největší vliv právě ty saze a ty nám dopřejou ti, kteří odstraní DPF, když je tak drahý. NOx nadměrně produkovaný díky šikovnému software, je potom taková třešnička navíc. Diesel bez filtru je přinejmenším ve městech, obecné ohrožení. Nikdo nevidí a hlavně nechce vidět dál, než na špičku svého vlastního nosu...
Ale iste je aj s tuningom. Asi je jasne na ukor coho sa dostava z motora vyssi vykon. Co s tym? Jedno taketo auto moze byt este horsie ako 10/40/xyz neupravenych aut z VAGu.
A kombinacia tunning + VAG musi byt sialena! >:D
Tak to z toho vyváznou relativně levně oproti prvotním odhadům. I kdyby ty auta sešrotovali, což se předpokládám nestane, tak mi to se vším všudy vychází kolem 12 mld. Účetně už skoro 7 mld. odepsali z minulého roku a přesto byly ve slušném zisku. Letos odepíšou zbytek, což asi ani těch 5 mld. nebude a můžou zase budovat světlé zítřky. Trochu jsem se na začátku musel smát článkům plných histerie typu: nezkrachujou? Kolik budou prodávat značek a spoustu dalších blbostí... Navíc třeba budou na Balkáně časem levné dieselové jetty, což by mohlo vyjít levněji než je opravovat a znovu prodávat v USA... >:D
V té dohodě zdaleka nejde jen o odkup aut. Bude to řešit většinu věcí. Samozřejmě, že se tím nevyřeší vše, nicméně i tak to bude znamenat výrazný posun k ukončení celé aféry.
Treba povedať, že táto časť - návrh dohody pojednáva len o vyrovnaní sa s koncovými zákazníkmi. Odhadované náklady na odškodné sú vo výške 2,5 mld USD + sa predpokladá max. 10 mld. na odkup. Na lacné autá sa tešiť nemusíme, je pravdepodobnejšie, že si ich užijú zákazníci v Brazílii, ich predajom by sa strata znížila odhadom na 7 mld. Tým to celé ale nekončí, vw stále bude čeliť občianskej žalobe zo strany EPA. Pri troche šťastia by sa celkové priame náklady nemuseli dostať cez 20 mld. USD.
To by ma zaujimalo, kde skoncia tie odkupene auta. Ze bude mat VW tu drzost ich vozit do Indie? Nikde inde mimo EU a Korei nafta nefrci. Mozno by si este dali povedat v Afrike.
Brazíliu som nespomenul náhodou. V súčasnosti tam platí zákaz dieselových áut a niet divu, vo veľkom tam frčia motory flex-fuel, t.j. etanol, ktorý "pestujú" vo veľkom.
Ale čuduj sa svetu, 16.9.2015 bolo oznámené, že zvážia komercializáciu osobných dieselových automobilov. Ak sa niekomu zdá tento dátum povedomý, tak áno, 2 dni na to EPA oznámila, že vw porušuje ich pravidlá (vw o tom vedel mesiace vopred).
Po vypuknutí aféry sa tam začali pretriasať čísla predčasných úmrtí v dôsledku využívania dieselových áut. Odhadované čísla hovoria o 32.000 - 150.000 navýšení úmrtí oproti súčasnosti v závislosti od toho, aký rýchly by bol nástup dieselových áut. Tak uvidíme, či krajina neobmedzených možností otvorí dvere dieselom za výhodnú cenu, korupcia je tam dostatočne vysoká, šance vw sú slušné.