... a já čekal, jak se ta XC90 nebude s těma motorama ze sekačky prodávat. Teda znalci ze zdejší diskuze to psali jako zaručenou informaci... >:D Každej rozumnej člověk prej ví, že do SUV patří minimílně třílitr s pořádnym stádem kobyl, woe... >:D
Ale je mi naprosto jasný, že se teď od nich dozvím, že na základě pár měsíců nelze soudit, protože těch pár nadšenců čekalo za rohem, až se to bude dát objednat, že vlastně roste celej segment velkých SUV, a tak Volvo vlastně ztrácí, a bla bla. Klasika. A mám pár tipů, kteří znalci to budou. >:D
Osobně jsem zvědavej, jak ta sázka na downsizing vyjde Renaultu. A dle posledních zpráv se docela radikální zeštíhlení motorových palet a výbav čeká i u VW. Kam až to dojde...?
Tak nekteri lide tu maji schopnost kriticke prace s cisly a zvladnou tudiz s informacemi i pracovat nejen tupe nekriticky prebirat zavery PR prohlaseni.
Kdyz jsme u tech cisel, tenhle "super uspesny mesic" pro Volvo predstavuje treba na primarnim americkem trhu necelou polovinu prodejnich hodnot, kterych v nejlepsich dobach dokazala dosahnout stara XC90. Ano, ta oskliva neekologicka XC90 co se v USA prodavala bud s benzinovymi sesti nebo osmivalci. Jinak mate pravdu, trh luxusnich SUV opravdu roste, za stejnych cca deset let dal treba Mercedes ML skoro 50 % navic.
Asi jsme oba cetli jine diskuze. O prodejich nikdo nepochyboval. Tematem byla predevsim spolehlivost a ze je skoda nahradit zajimave peti, sesti a osmivalce pochybnymi ctyrvalci. Ale tohle bohuzel resi opravdu malokdo. Bezny motorista uveri kecum o divne znejicich petivalcich a kultivovanych ctyrvalcich se sportovnim nadechem.
Pokud narazis na nabidku motoru, tak o sportovani prave vubec nejde. Dvoulitrovy ctyrvalec v Honde S2000 je mnohem sportovnejsi, nez sedmilitr V8 ve starem Cadillacu o stejnem vykonu.