podla mna jeho velkym konkurentom bude aj novy eclipse cross [odkaz] ... ma tiez styl... a rozmerovo je presne ako toto volvo ... kabinou je dokonca dovolim si povedat toto mitsu uz aj pred volvom ... ale konkurovat tomuto volvu podla mna kludne moze aj nejaky sportage GT line s T-GDI ... alebo nejaka nabuchanejsia CX-5ka.. ale nemecki premianti? ta tabulka v clanku je fakt divna .. lebo Q3 je fakt ina liga ... a volvo nie je premia ani motormi ani kabinou... ani podvozkom nicim.. navyse jazdecky to bola vzdy nudna az nezazivna znacka tak som zvedavy ako obstoji v testoch s beznou nepremiou ... uz pri vacsom XC90 sme mohli vidiet ze premiova Q7 ju drti na vsetkych frontoch... to ani nejde zrovnavat
Koho oslovuje moderni volvo design, ten urcite ani pohledem nezavadi o hnusne mitsubishi. Mazda je super do chvile nez clovek uvidi zastaraly infotainment a samozrejme diesel je na pikacu. Nemecka premie a volvo lovi zakazniky ve stejnem revire, at si myslis cokoliv.
Dekujeme za uzasnou analyzu, uz v tom mame vsichni jasno. Ocenuji zejmena hloubku analyzy kdy dochazi nejen horizontalnimu srovnani v ramci daneho segmentu, ale take k vertikalnimu zhodnoceni napric segmenty. Hned je rano veseleji. >:D
...že sa negatívny sklon predného čela vracia. Už nestačí kolmosť, už je tam sklon proti smeru jazdy. Aerodynamika jak lusk. Naviac to ani nie je pekné. Ale vzhľadu viac ubližuje absencia chrómového rámika masky, tá je tam rozpľasnutá jak machuľa, ten čierny plast budí dojem treťotriednej kvality z hypermarketu...
Ešte by ma zaujímalo, čo chcel autor povedať tou na konci zdvihnutou líniou bočných okien. Silou - mocou je nutný taký opticky ťažký zadok s hromadou plechu nad zadnými kolesami? Vodičom sa páči taký ohromný mŕtvy uhol pri pohľade šikmo vzad? A deti na zadných sedadlách sú happy z komorne čiernej atmosféry v aute? Túto módu - stále menej skla a viac plechu - mi nedáva zmysel.
Ale aby som len nekritizoval, na aute naopak zase vyniknú štíhlunké A-stĺpiky, to sa dnes často nevidí.
Dobre vyzerá veniec volantu, láka, akoby na ňom bol nápis "chyť si ma". Zbytok interiéru už veľmi nenadchol, tá oranžová na podlahe a všade tam, kde sa kope nohami, to je teda úlet.[odkaz] Na čom asi fičí autor tejto kombinácie?
negativne skosenie predku nie je nic nove... mali to aj starsie bavoraky aj mitsu galant a ma to aj brachov aktualny lancer [odkaz] .. aspon to vyzera chlapsky ... ( z tejto fotky to nie je zase az tak dobre vidiet ale mozem potvrdit ze skosenie predku je ozaj negativne co dnes ma ozaj uz malokto ) ...
este k tym masivnym stlpikom vzadu... zober si napriklad toyotu C-HR .. tiez nie je v tomto prakticka a sikmo dozadu uvidis asi velke kulove... ale tak vidis... ludom sa to paci.. chcu robustnost.. chcu nieco ine... za mna radsej Eclipse Cross s 1,5T... pri podobnom podoryse ako ma toto volvo bude dostupnejsim a asi aj terennejsim vozom... aj kabinou sa mi paci viac ako toto volvo... ale chapem ze kto kupuje XC40 tak asi nema do kapsy hlboko ;-)
Chlapče, najprv sa nauč čítať a chápať text, potom mudruj. Napísal som "...že sa negatívny sklon predného čela vracia." Tak keď sa vracia, tak už na autách v minulosti bol, nie? Objavil si Ameriku.
A propo, pokiaľ sem stále mieniš písať bez normálnych viet, len tri bodky a ďalšia bezduchá myšlienka, tak na moje príspevky ani nereaguj. Nemám chuť sa v tom leče hrabať. Myslel som, že máš dosť inteligencie na to, aby si písal jak kultúrny človek a nie na úrovni nedoučeného blbca.
Takže tu máme znovu text, který pan Bureš připravil s láskou a již očekává příval tu vtipných, tu méně vtipných, vždy však smrtelně vážně motivovaných poznámek od čtenářů ACZ. Ano, jde o to trapné opakování Simply Clever, které k Volvu vůbec, ale vůbec nepatří.
Jste nesmírně trapný, pane Bureši.
správně! Srovnávat Volvo a Škodovku je asi jako si vybírat jestli si dám k večeři steak nebo
plankton ....oboje sice zasytí, ale po něčem se může udělat zle ....
A kdo je jako steak a kdo plankton? Každý to asi máme trošku jinak nastaveno. Já jsem ještě nikdy nejel ve Volvu které by mě svými jízdními vlastnostmi uspokojilo. Třeba ale tohle bude první.
Pracovníkům Volva je jasné, že publikovaný "společný" vývoj podlahové plošiny s Geely není tím nejlepším marketingem (i když technické kvality nemusí být nijak postiženy tímto faktem).
A tak nalepují na levou stranu vozu švédskou vlaječku. Je pak jen takovou drobnou pižkou na kráse, že se tento model vyrábí v Genku v Belgii... Jinými slovy: švédská vlajka by měla být na autě nalepena pokud možno na všech stranách (a také na střeše, jak by neopomenul poznamenat Vochomůrka, který se vždycky díval do všech pěti stran...), aby příští majitelé vozu byli správně zorientováni a neunikl jim ten jediný důvod, proč za auto platí tak vysoké sumy.
Čínské majitele Volva asi Evropa tak moc nezajímá.
Pro Čínu to bude dostatečné čínské auto... >:D
Design nepovedený , zadek hnusný , interier divný , volant příšerný.
Snad jen ten čumák se celkem povedl.
Konkurence v článku je směsná.
Volvo není prémie , konkurencí jsou např. japonci Toyota RAV4 , Mazda CX5 ..
Japonské auto zní lépe než švédsko-čínské.. :-)
Jako SONY versus Huawei..
I když je v textu zmíněno, že jde o předsériové modely, tento fakt nemá na reálnou spotřebu žádný vliv. Aerodynamika karosérie se v další výrobě už nezlepší a na mechanických komponentech se nic nezmění, takže se dá očekávat, že spotřeba u benzínu okolo 11 litrů a u nafty okolo 8 litrů už zůstane.
Řeknu vám upřímně, je to jaksi nečekané... Copak Volvo už nelpí u svých vozů na ekologii? Nebo snad chce tímto způsobem "přinutit" zájemce o tento model volit (zatím ještě nenabízenou) hybridní variantu? Nějak mi to nejde na rozum...
Copak už neplatí, že soutěže se mohou zúčastnit jen ty modely, jichž se v daném roce vyrobí nejméně 5.000 ks?
Užší výběr byl porotci proveden na základě testování kandidátu na počátku listopadu. Měli již porotci v případě XC40 k dispozici zcela sériová auta? Proč ale jiní novináři testují předsériové kousky? Není sériových kousků dostatek? Vyrobí tedy Genk oněch 5.000 kousků do konce roku? V měsíci, který je mnohem kratší, než jiné měsíce? To budou Belgičané a imigranti pracovat 5 směn denně? Nějak mi to celé nesedí...
..opravdu nesnese srovnani..uz jen proto, ze je vetsi auto od Mazdy je v top vybave o vice jako 300tis Kc levnejsi. A take zde nevidim jedine misto, kde by tento svedsky vuz byl o poznani lepsi nez nova cx5...proste nikde. Design nehodnotim, ciste individualni vec.
Tak kromě nesmyslnosti tvého srovnání (mainstream vs prémie) jsi asi přehlídl takovou u auta nepodstatnou věc jako motor. Konkrétně nejsilnější benzín. A tam to dynamikou není "o poznání" , ale o několik tříd. Tipuju i sedadla, ty má CX-5 slabší a Volvo je umí, ale to se od monitoru těžko hodnotí.
Nevim ale aktualne ma CX 5 uz k dispozici motor 2,5 T s vykonovy parametry 186kw a 420 Nm..v cene milion Kc. K dodani od jara.Jinak dojdi si obe auto prohlednout, nez budes hodnotit co je premie a co ne. Pokud by ti to stale nestacilo...porad tu mas cx8 a cx9..se stejnym motorem, ktere porad budou o sta tisice levnejsi nez toto subtilni SUV a rozhodne maji kvaltneji udelany interier vcetne pouzitych materialu
Nemotam nic. Ano pokud umis googlit najdi si videa uz jsou od vsech modelu co komentuji k dispozici ve HD kvalite.
Cenove s cx5 porovnam tu zde prezentovanou V40..a pisi, ze to same umi mazda nabidnout za tech cca 700tis Kc. Napsal jsi mi, ze motoricky zaostava, tak jsem reagoval, ze nikoliv s tim 2,5T bude CX5tka az premotorovana, ale AWD to unese. Za milion budes tu nejvyssi moznou specifikaci Mazdy vcetne lepsiho, spolehlivejsiho motoru+ servis levnejsi + na spotrebu uspornejsiho vozu. A navic usetris ty statisice.
Tohle vyse uvedene, je jen shrnuti vseho co jsem dosud napsal. Jen to jen muj nazor nikomu to auto nenutim, jen diskutuji o tom, ze ten realny pul milion usetreny pri nakupu Mazdy ( oproti v40 ) radeji vyuziji jinde..treba na koupi druheho vozu pro manzelku ;) A samozrejme nekdo jiny by do tohoto souboje vlozil i jiny model, ale ja ty ostatni vozy SUV tolik nesleduji ( neni to moje krevni skupina) a nemam je tak v oku a otestovane jako tu CX 5 aktual i predesliu fc po fc. A jak psal i jinde, jedine co mazda musi dotahnout je zaimplementovani infotainmentu od Applu a Androidu.
1. Tohle Volvo je soupeř BMW, Audi a MB. Porovnávat ho s Mazdou a plakat, jak je nevýhodné, je kravina. Pláčeš takhle nad každým BMW, že levněji koupíš Mazdu?
2. Porovnávám porovnatelné. motor 2,5T se tu neprodává, a nikde v žádném článku co teď zhusta vychází zatím nepotvrdili, že sem přijde. Až přijde,bude mít cenu se o něm bavit.
3. Tohle Volvo stojí od 3/4 mio, opravdu za tu cenu koupím Cx-9?
4. Chodit si CX-5 prohlídnout nemusím. Vážně jsem o ní uvažoval a vážně jsem si ji prohlídl.
5. Že si raději než tohoto drahého prcka koupíš CX-5 chápu, ale to se dostáváme zpět k bodu 1. ;-)
Čína/Švédsko versus Japonsko..?
"Rozvojové" země versus technologická špička ve světě? :-)
Co je prémie?
Německo to ano..a pak snad ti japonci..zkrachovalé Volvo prémie prostě není.
Ale možná milovníci švédské trojky a čínské lidové republiky to vidí jinak Karle? ;-)
Když zákazníci za XC-90 vysolí na dřevo obdobnou sumu jako za Q7 nebo X5, pak to prostě je jejich konkurence. A je úplně jedno, co si o tom ty nebo já myslíme.
Mazda svoji CX-5 za stejný peníze jako Audi, BMW nebo MB prodat neumí, Volvo ano.
Klidně tu můžeš plácat o Číně, což je úplně mimo mísu.Kdo vlastní Jaguar? A jak moc je kvůli tomu Jaguar zaostalý?
- chybí ruční brzda
- plastikové přístroje
- nehezké světlomety s motivem Thorova kladiva
- velká skleněná střecha namísto klasického šíbru
- motor 140kW nemá manuální převodovku
- zbytečně mnoho zastaralých zážehových motorů
svetla su nahodou fajn.... co mi ale k vzhladu dnesnych volv abolutne nesedi je ich kabina... otras.. nic v zlom... ale toto nie a este za tie prachy... posobi to strasne lacno a trendovo lenze svedske volvo bolo hlavne vzdy o praktickosti nie mode ( volvo predsa nie je renault alebo citron .. volant zase a la panda ) .... proste taketo paradne auto si zasluzi fakt inu kabinu... pritom starsie volva mali paradne interiery ( spomenme si na prve S80 )... chcelo by to komplet inu DNA kabiny... nieco na styl kabiny a la sportage by mi tam pasovalo viacej.. alebo na styl CX-5 pripadne lexusov... ale toto? proste mi to nesedi ku kasni ani k znacke volvo ako takej
[odkaz] to je snad vtip toto.. taketo nieco sa da chapat v pande alebo v nejakom babskom modnom crosse za 14 babiek... ale vo volve? nevkus gyc vizualna lacnota... nepraktickost... zlaty sportage...
Přestaň prosím, jinak doženeš Bureše. Nemel o Volvu jako o looseru a Sportage coby benchmarku. Nedělej to, ať si tě nemusím přestat vážit tak, jako většinu redakčních pisálků.
Já ho sice nemám bloknutého, ale očima cokoliv od nicku H/K přeskakuju, čas věnovaný čtení textů topera je čas promrhaný, nestojí to za to. To s tím vážením si, beru jako dobrý vtip. :-)
Upřímně tohle auto vypadá jako tuctovka, navíc s obrovskou masou plechu nad zadním kolem. Tam se v klidu schová i barák nebo Tatrovka, tj hlídání mrtvého úhlu a couvací kamera bude naprostá nezbytnost... Za ty prachy, no nekup to ;-)