Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Všechny modely Volkswagen s denním svícením

Volkswagen začal vybavovat všechny osobní i užitkové vozy bez příplatku automatickým zapínáním světlometů při startu motoru.
Zpět na článek
31. 7. 2006 21:25
neregistrovaný "dCi"
31. 7. 2006 22:04
neregistrovaný "VDC"
31. 7. 2006 23:02
neregistrovaný "assasin"
31. 7. 2006 23:17
neregistrovaný "Ricardo"
31. 7. 2006 23:27
neregistrovaný "dCi"
31. 7. 2006 23:43
neregistrovaný "Ricardo"
31. 7. 2006 23:49
neregistrovaný "dCi"
31. 7. 2006 23:54
neregistrovaný "Ricardo"
1. 8. 2006 00:04
neregistrovaný "dCi"
1. 8. 2006 00:12
neregistrovaný "Ricardo"
31. 7. 2006 23:56
neregistrovaný "Ricardo"
1. 8. 2006 09:27
neregistrovaný "mates"
1. 8. 2006 10:10
neregistrovaný "ciello"
1. 8. 2006 12:00
neregistrovaný "mates"
1. 8. 2006 10:18
neregistrovaný "dCi"
1. 8. 2006 10:44
neregistrovaný "ZZ"
1. 8. 2006 11:58
neregistrovaný "mates"
1. 8. 2006 10:45
neregistrovaný "ZZ"
1. 8. 2006 13:22
neregistrovaný "sn4pb4r"
31. 7. 2006 23:25
neregistrovaný "dCi"
31. 7. 2006 23:50
neregistrovaný "sepo"
1. 8. 2006 00:01
neregistrovaný "dCi"
1. 8. 2006 00:39
1. 8. 2006 02:36
neregistrovaný "uplne jinej Tomas"
1. 8. 2006 02:37
neregistrovaný "uplne jinej Tomas"
1. 8. 2006 02:36
neregistrovaný "uplne jinej Tomas"
1. 8. 2006 10:34
neregistrovaný "sepo02"
31. 7. 2006 22:51
neregistrovaný "sepo"
31. 7. 2006 23:53
neregistrovaný "Ada"
1. 8. 2006 00:06
neregistrovaný "Ricardo"
1. 8. 2006 09:15
neregistrovaný "freezer"
1. 8. 2006 12:20
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 09:53
neregistrovaný "Ivan"
31. 7. 2006 23:53
1. 8. 2006 00:00
neregistrovaný "Ricardo"
1. 8. 2006 00:27
neregistrovaný "VDC"
1. 8. 2006 07:30
neregistrovaný "ROAD"
1. 8. 2006 09:17
neregistrovaný "freezer"
1. 8. 2006 10:10
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 00:25
neregistrovaný "Drsoň"
1. 8. 2006 00:38
neregistrovaný "Alessio"
1. 8. 2006 00:51
neregistrovaný "Alessio"
1. 8. 2006 08:43
neregistrovaný "Drsoň"
1. 8. 2006 10:20
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 10:52
neregistrovaný "Drsoň"
1. 8. 2006 11:07
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 11:19
neregistrovaný "Drsoň"
1. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 12:38
neregistrovaný "Drsoň"
1. 8. 2006 14:27
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 01:57
neregistrovaný "sido"
1. 8. 2006 08:07
neregistrovaný "cosworth"
1. 8. 2006 08:50
neregistrovaný "mida"
1. 8. 2006 09:19
neregistrovaný "freezer"
1. 8. 2006 10:17
neregistrovaný "ciello"
1. 8. 2006 16:04
neregistrovaný "cosworth"
1. 8. 2006 08:42
neregistrovaný "Dinar"
1. 8. 2006 10:22
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 20:23
neregistrovaný "road"
1. 8. 2006 10:57
neregistrovaný "Petr"
1. 8. 2006 11:04
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "Petr"
1. 8. 2006 12:19
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 13:03
neregistrovaný "Petr"
1. 8. 2006 14:26
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 16:55
neregistrovaný "Petr"
1. 8. 2006 17:42
neregistrovaný "Honza"
1. 8. 2006 20:26
neregistrovaný "ROAD"
1. 8. 2006 21:01
neregistrovaný "Karel"
2. 8. 2006 06:47
neregistrovaný "ROAD"
2. 8. 2006 09:41
neregistrovaný "Honza"
2. 8. 2006 13:27
neregistrovaný "ROAD"
2. 8. 2006 19:38
neregistrovaný "Honza"
1. 8. 2006 12:29
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 13:04
neregistrovaný "Honza"
1. 8. 2006 13:34
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 16:09
neregistrovaný "cosworth"
1. 8. 2006 16:29
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 19:10
neregistrovaný "cosworth"
1. 8. 2006 16:57
neregistrovaný "Honza"
1. 8. 2006 17:57
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 19:12
neregistrovaný "cosworth"
1. 8. 2006 20:13
neregistrovaný "b@bi"
2. 8. 2006 08:06
neregistrovaný "fangio"
2. 8. 2006 11:03
neregistrovaný "b@bi"
neregistrovaný "dCi"
31. 7. 2006 21:25
dobré
To se zase musí nechat, že vlci opět jednou myslí na zákazníka více než konkurence. Ač s úšklebkem, tak vlci pro tentokrát :yes:
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "VDC"
31. 7. 2006 22:04
Re: dobré
No, treba u Volva nebo BMW staci mit otocenej knoflik na potkavacky, pri vypnuti motoru se to samo prepne na parkovacky, pri vyndani klicku to zhasne uplne. Po nastartovani samozrejme opet sviti potkavacky... Takze VW opet pozadu. :-!
neregistrovaný "assasin"
31. 7. 2006 23:02
Re: dobré
nebo treba u Renaultu staci mit otocenou klicku na svetla zapnuto...pak se nemusite o nic starat,vyndate kartu,svetla po otevreni dveri zhasnou...nemate-li svetla roznuta a svetelne cidlo zazna,ze je moc sero,roznou se vam svetla at chcete nebo ne
neregistrovaný "Ricardo"
31. 7. 2006 23:17
Re: dobré
Čidlo nazná... tuto vlastnost moderních aut obdivuju :-( Čidlo může naznat co chce ale já chci mít možnost jeho rozhodnutí blokovat (režimy zapnuto/vypnuto/auto kde si čidlo teda dělá co se mu líbí). Těď to nemyslím zrovna na ty světla ale tak nějak celkově.
neregistrovaný "dCi"
31. 7. 2006 23:27
Re: dobré
U těch světel to jde, u stěračů (viz níže) to chce bohužel jen nostalgicky vzpomínat na odstupňované rychlosti cyklovače. 8-s
neregistrovaný "Ricardo"
31. 7. 2006 23:43
Re: dobré
Aspoň že tu klimatizaci si ještě můžeme nastavit podle chuti. Kdyby to foukalo podle norem EU jenom na určitou teplotu tak snad budu chodit pěšky. Známý měl hyperinteligentní auto (tuším Renaulta Lagunu ;-\ ) a po měsíci se ho musel zbavit. Když ho to totiž nadšeně vítalo při každým usednutí a pořáad to hlásilo věci jako připoutejte se apod. tak to nevydržel. Ani se nedivím...
neregistrovaný "dCi"
31. 7. 2006 23:49
Re: dobré
Dvojkovou Lagunu jsem měl taky, ta ještě mile upozorňovala. Dneska už ty auta vyloženě řvou. Jinak, ta Laguna, nejlepší auto jaké jsem kdy měl, vzpomínám :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
31. 7. 2006 23:54
Re: dobré
Ale člověk musí být asi fanda aby si koupil takový auto, třeba ještě v plné výbavě.
neregistrovaný "dCi"
1. 8. 2006 00:04
Re: dobré
Vidíš, já jsem překvapil sám sebe, jak mě občas baví nechat se hýčkat >:D
neregistrovaný "Ricardo"
1. 8. 2006 00:12
Re: dobré
>:D člověk si rychle zvykne. Minulý týden jsem měl tu čest (i když velmi krátkou) s Mazdou 6 MPS - tím by se nechal hýčkat skoro každý.
neregistrovaný "Ricardo"
31. 7. 2006 23:56
Re: dobré
Mimochodem "rajská hudba" v P307 při nezapnutém pásu je taky něco jenom pro silnější povahy.
neregistrovaný "mates"
1. 8. 2006 09:27
Re: dobré
Kup si Jaga, ten ma cyklovac i senzor, zalezi jen na tobe co si vyberes;-)
neregistrovaný "ciello"
1. 8. 2006 10:10
Re: dobré
to sem nečekal... >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
1. 8. 2006 12:00
Re: dobré
Cira pravda nebyva nikdy slozita;-) To jen nekteri si cestu k jasnemu cili komlikuji nikam nevedoucimi zkratkami;-) (VW, TTT, PSA - s vyjimkami, cinani, korejci, pro Kinga i Honda)
neregistrovaný "dCi"
1. 8. 2006 10:18
Re: dobré
Pche, nějakým Fordem si přece nebudu bořit tvrdě vypracovanou image. Za to mi cyklovač opravdu nestojí ;-) :-!
neregistrovaný "ZZ"
1. 8. 2006 10:44
Re: dobré
:-)
neregistrovaný "mates"
1. 8. 2006 11:58
Re: dobré
Kdy dostanete rozum? (smajlik kroutici hlavou) Ja teda doufam, ze brzo. Budu muset napsat jeste hodne slov, nez se vam rozsviti;-) Nastesti v tom nejsem sam, Ricardo, Micina, Jacobsen, manitou, Yaroukh a par dalsich uz vi;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 8. 2006 10:45
Re: dobré
To je jasný. Senzor to má z Jaga a cyklovač z Mondea >:-[]
neregistrovaný "sn4pb4r"
1. 8. 2006 13:22
Re: dobré
Toyota to ma tiez... ...az na to ze cyklovac je ovplyvneny senzorom , tzn. da sa regulovat senzitivita senzora...
neregistrovaný "dCi"
31. 7. 2006 23:25
Re: dobré
jj, já měl to světelné čidlo, nikdy jsem ho nepoužíval. Stejná ptákovina jako snímač intenzity deště, muhehe. Teď jsem si nechal předělat právě to světelné čidlo na rožnutí při spuštění STARTu. Výhoda je, že se nemuselo nic domontovávat, jen se prostě nahrál jiný SW. :-! K těm ptákovinám, to je docela dobré téma, jsou ptákoviny k ničemu a pak ty, co pomáhají. Výše zmíněné dvě jsou rozhodně k ničemu, pak snad ještě hlášení dojezdu v PP, kde jakmile rožne oko, tak dojezd zmizí. K ničemu mi ještě přijde bederní opěrka v jakékoliv jiné poloze, než naplno ven. Mezi ty dobré řadím vnitřní zrcátko s automatickým ztmavováním, zamykací tlačítko na klice/odmykací čidlo v klice, s tím související karta (rychleji už prostě odjet nelze), ovládání radia pod volantem. Určitě bych si vzpomenul dále... :-!
neregistrovaný "sepo"
31. 7. 2006 23:50
Re: dobré
skus opierky na bmw ... nezavadzaju ani riadeniu ani rucnej brzde [ imho je to zadokolka tak na drift tu rucku ajtak nepotrebujem ;-)
neregistrovaný "dCi"
1. 8. 2006 00:01
Re: dobré
Bederní opěrka, neboli to co je uvnitř opěradla a dá se štelovat proti zádům. Ty máš na mysli opěrky loketní, s těmi nemám problém. Já je tedy nemám ani s bederními, jen jsem napsal, že jakákoliv jiná jejich poloha, než naplno ven mi přijde zbytečná. :-!
1. 8. 2006 00:39
Re: dobré
Nikoliv... jde o "esovitost" páteře. Někdo ji má velmi vyklenutou, jiný ne. A tomu se právě uzpůsobí opěradlo.
neregistrovaný "uplne jinej Tomas"
1. 8. 2006 02:36
Re: dobré
neregistrovaný "uplne jinej Tomas"
1. 8. 2006 02:37
Re: dobré
pardon...
neregistrovaný "uplne jinej Tomas"
1. 8. 2006 02:36
Re: dobré
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "sepo02"
1. 8. 2006 10:34
Re: dobré
aha ich fersteehe
neregistrovaný "sepo"
31. 7. 2006 22:51
no
.. ked som tvrdil ze je lepsie svietit .. tak sa tu naslo dost prudilov ktory tvrdili ze to nepomaha dokonca je to zle .... a henho .... a inac automaticke svetla maju BMW uz davno seriovo tak tu nevychvalujte az tak to VW :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Ada"
31. 7. 2006 23:53
Re: no
Celodenni zbytecne sviceni je nesmyslny, hloupym a skodlivym predpisem. Prestoze mam nove auto, takovou hovadinu do nej urcite nechci. Dost se pohybuji v zahranici a zhasinam pri prujezdu ceskeou celnici. Nechci vypadat v zahranici jako idiot.
Pochopitelne mluvim o nesmyslnem sviceni za plneho slunecniho svitu, jak je to zavedeno u nas a ve Slovinsku. Myslim, ze dobry predpis maji v nekterych statech USA: pokud pouzivate sterace, rozsvitte. Tak by to bylo optimalni i u nas.
neregistrovaný "Ricardo"
1. 8. 2006 00:06
Re: no
Mě už se tento "škodlivý předpis" už několikrát osvědčil při objíždění na méně přehledném úseku. Aspoň jsem viděl že tam něco opravdu jede a dala se líp odhadnout vzdálenost.
neregistrovaný "freezer"
1. 8. 2006 09:15
Re: no
doufam, ze dementu s timhle nazorem bude casem ubyvat >:D
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 12:20
Re: no
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Ivan"
1. 8. 2006 09:53
Re: no
taky se hodně pohybuju po zahraničí a ten tvůj názor považuju za naprosto zcestný. Při přejezdu hranic světla rozhodně nezhasínám, ostatně svítím celodenně už několik let. A pokudud mohu srovnávat, tak například v Německu už celodenně svítí víc lidí než před pár lety.
A nikdy jsem nezaznamenal, že by na mě koukali jak na idiota, proto že svítím. Naopak.
31. 7. 2006 23:53
MĚL BYS VĚDĚT
že téma není tak ploché, jak tu kritici VW předvádí. Tak především, na osvětlení vozu je zpravidla závislé osvětlení přístrojů. Jsou auta, jimž svítí při nerozsvícených světlech přístrojovka. jakmile rozsvítíš, intenzita osvětlení přístrojovky se sníží... což tedy začal být problém, když se musí svítit i přes den, neboť ti "málo" svítí displej radia... pak máš např. systém, kdy osvětlení přístrojovky je nezávislé na světlech a je zajišťováno samostatným čidlem... Co se týká osvětlení... opět máš mnoho forem fungování - zapomeneš-li zhasnout a vyndáš klíček, světla svítí dál, ale akusticky tě auto upozorní, žes zapomněl... Nebo - jakmile zhasneš motor, přepnou se tlumená světla automaticky do režimu obrysových světel... Takže pokud tohle všechno VW vyřešil jedním opatřením... veleb ho. Zde není, za co VW kritizovat.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Ricardo"
1. 8. 2006 00:00
Re: MĚL BYS VĚDĚT
Stlumení podsvícení po zapnutí potkávacích světel - na tohle výrobci občas mysleli už dřív. Většinou to nenapsali ani do manuálu a dneska jsou majitelé aut překvapení že se to dá tak snadno přepnout. Bývají na to takový ty fígle jako pětkrát zmáčknout nějakou páčku, pak chvíli podržet a znova a podobně...
1. 8. 2006 00:36
Re: MĚL BYS VĚDĚT
Vidíš, to ani nevím :yes:
neregistrovaný "VDC"
1. 8. 2006 00:27
Re: MĚL BYS VĚDĚT
Za co bych ho mel velebit, *? Tohle umeli uz jiny a davno. Bracho... vis... nemusis... vysazet...tolik...tycek... za v....w....abys...mel dobrou...karu. Vole :no:
1. 8. 2006 00:29
Re: MĚL BYS VĚDĚT
Méně kritizuj a více přemýšlej... kopeš tu kolem sebe a nevíš "kolikátá svítí"
neregistrovaný "ROAD"
1. 8. 2006 07:30
Re: MĚL BYS VĚDĚT
Jakožto nynější majitel Golfu+ a bývalí majitel 2x scenic,1x brava,1xfabie, 1x audi 100, 1x felicie, 1x favorit, 1x rapid. Bůh žehnej VW neboť nejsou lepší auta na světě. Vše ostatní :no:
neregistrovaný "freezer"
1. 8. 2006 09:17
Re: MĚL BYS VĚDĚT
k tomuhle nazoru jsi dosel pote, co jsi vyzkousel ty nejvetsi pekace na silnicich? no potes koste >:D
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 10:10
Re: MĚL BYS VĚDĚT
:yes:
neregistrovaný "Drsoň"
1. 8. 2006 00:25
To co jiní mají běžně, má VW až teď???
Ať žije skvělý PR... Volva, Peugeoty, ..., ... to mají běžně a nedělá se z toho takový humbuk :-!
Rozbalit vlákno
13
1. 8. 2006 00:36
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
Volva nic běžného nemají. Volvo - přes klíček ovládáš světla, takže je můžeš mít stále zapnutá a rozsvěcíš klíčkem. Nahoře ti píši, že systém VW byl dokonalý v tom, že při vypnutí klíčku zhasla tlumaná a zůstala dále svítit obrysová... přemýšlej který systém je vhodnější... já nesoudím ani Volvo ani VW... ale fascinuje mě, tvá bohorovnost, jak je ti vše jasné... že to tedy nedělaj všichni stejně?.. A když už jsme u toho, pak Peugeot má systém permanentně osvětlené přístrojovky (např. 206), světla neovládáš klíčkem a houkačka te upozorní, žes zapomněl zhasnout... Tak si to rozkresli a pak všechno teprve hoď do jednoho pytle...
neregistrovaný "Alessio"
1. 8. 2006 00:38
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
houkačka? jako pípnutí nebo až polezu vnoci z garáže tak mě to protroubí hokačkou (v tom pravém slova smyslu) a já si leknutím cvrnku? >:D
1. 8. 2006 00:40
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
Ne :-) jen takový bzučáček.
neregistrovaný "Alessio"
1. 8. 2006 00:51
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
tož, to nám bzučelo v oktávce taky...nebo si to už nepamatuju dobře???
1. 8. 2006 00:52
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
Myslím, že Octavia to má také.
neregistrovaný "Drsoň"
1. 8. 2006 08:43
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
Milý drahý GTI, shodou okolností vlastním jak Peugeot tak Volvo (věř si tomu nebo ne), takže nevím, jestli jsi v pozici mě o něčem poučovat. Já jsem netvrdil, že to mají všechny značky stejně vyřešené. Já jsem jen tvrdil, že VW dělá humbuk z ničeho - prostě dobrá Public Relations práce, která se mi však tak trochu příčí.8-sBtw... systém Volvo, kdy si ty sám můžeš zvolit, jestli budeš svítit "automaticky" nebo ne, je dle mého daleho nejlepší. Ale to je věc názoru. Žádný jsem nikomu nevnucoval. :-!
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 10:20
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
Systém Volvo není ale technicky "čistý" Ty totiž kruhovým ovladačem rozsvítíš světla... která se ti ovšem nerozsvítí... a samotné svícení aktivuješ vlastně až klíčkem ve spínací skřínce... Takže vystupuješ z auta,vysuneš klíček, a světla nesvítí, ačkoliv je ovladač světel v poloze - svítit...
neregistrovaný "Drsoň"
1. 8. 2006 10:52
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
Jo... to je přesně to, co většina lidí ve většině případů chce. Otočit klíčkém odejít a nebýt ničím obtěžována. Přijít, otočit klíčkem a jet. Pokud chci, aby svítila světla i po vytáhnutí klíčku (což chci v minimálním případě případů), tak prostě otočím ovladačem o jednu polohu doleva. Jednoduché, praktické, účinné. Stejně to funguje u Peugeotu - s tím rozdílem, že "denní" světla nejdou vypnout úplně (kdybych náhodou chtěl jet bez nich - což chtít nebudu). Rád mám ale věci pod kontrolou, takže se mi líbí systém Volvo, kdy mohu světla přece jen v případě potřeby vypnout.
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 11:07
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
Jo... ale logiku to vypnutí má jen, pokud jedeš... protože v poloze jedna ti sice hraje radio, ale nesvítí tlumená... nevím teď zda svítí obrysová.
neregistrovaný "Drsoň"
1. 8. 2006 11:19
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
Já mluvil o otočením ovladače světla nebo klíčku
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 11:57
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
:yes:
neregistrovaný "Drsoň"
1. 8. 2006 12:38
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
nebo = ne :-)
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 14:27
Re: To co jiní mají běžně, má VW až teď???
:-)
neregistrovaný "sido"
1. 8. 2006 01:57
v jednoduchosti je krasa
zlata felicia, staci vymenit jedno rele a zapnut svetla - spina i vypina samo, a ked jej nechate sietit svetla a vytiahnete kluc a otvorite dvere - to je estelen bordelu kvoli tomu... co viac treba?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cosworth"
1. 8. 2006 08:07
jak je vyreseno,
ze chci mit nastartovano a nechci svitit. treba skejsnu v zime na dalnici v kolone a chci topit, nebo zamrznou sranky na prejezdu.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mida"
1. 8. 2006 08:50
Re: jak je vyreseno,
není to vyřešeno nijak. pánové, všichni z vás, kdo měníte auta - mám tím na mysli používání několika aut (služební, své, manželky, rodičů apod.) - dejte si pozor. zvyk je železná košile, namontuješ si to, odvykneš si a v jinym autě nerozsvítíš!!! se*u na tyhle systémy a pak je to jenom moje blbost, že jsem nerozsvítil. zvyk je železná... ;-)
neregistrovaný "freezer"
1. 8. 2006 09:19
Re: jak je vyreseno,
nastesti neni kazdy nesvepravny a pokud opravdu zapomenes, tak prvni blikajici ridic te upozorni .... pokud ani to nezabere, je vhodne vratit ridicak >:D
neregistrovaný "ciello"
1. 8. 2006 10:17
Re: jak je vyreseno,
a jakou pokutu pak budeš ochoten platit..?? stát a mít nastartováno je protizákonné.. >:D takže dle zákona když stojíš máš mít zhasnutý motor, nehledě na to, že musíš být vidět.. tzn osvětlen..
neregistrovaný "cosworth"
1. 8. 2006 16:04
Re: jak je vyreseno,
co to placas za kraviny? uz jsi zkejsnul 2 hodiny v mraze -15 v kolone na dalnici, asi ne. Je to uplne bezna situace pri bourackach. Muzu te ujistit ze tam teda zmrznout nechci.
neregistrovaný "Dinar"
1. 8. 2006 08:42
ostatní
Ze zprávy jsem se dozvěděl, že VW všechny své modely tedy i užitkové teď pouští do světa s aut. systémem zapnutí světel při nastartování. Z reakcí jsem pochopil, že ale VW opět zaspal, protože Peugeot, Renault a další to mají už dávno. Opravdu má každý Partner nebo Kangoo stojící dnes v autosalonu tento systém? Pokud vím u VW to znamená, že nastartováním se rozsvítí světla bez rozsvícení palubky, svítí pouze ručičky budíků, osvětlení přístrojů se aktivuje otočením spínače světel. Toto řešení považuju za ideální, pokud někdo má pouze aktivaci osvětlení auta vč. přístrojovky po nastartování, je to vzhledem k nočnímu režimu osvětlení rádia, BC a tedy jejich nečitelnosti na světle řešení nedokonalé. Mimochodem k BMW, chtěl jsem už vloni na své 5er aktivovat denní svícení, bohužel mi funkci ve značkovém servisu (Synot) nebyli schopni nastavit, prý to neumí, přestože auto má polohu spínače na rozsvícení přes světelné čidlo (pro tunely apod.). Možná letošní modely to už mají vyřešeno, ale u aut r.v. 05 to určitě samozřejmost nebyla.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 10:22
Re: ostatní
:yes:
neregistrovaný "road"
1. 8. 2006 20:23
Re: ostatní
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Petr"
1. 8. 2006 10:57
volkswagen zase jen dohani ostatni
Tak koukam, ze volkswagen je nejakych dvacet, tricet let za konkurenci. Automaticke vypnuti svetel po vytazeni klicku ma kazda slusna automobilka v nabidce opravdu uz desitky let.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 11:04
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
Vůbec nevíš o co jde...
neregistrovaný "Petr"
1. 8. 2006 12:14
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
To nevis ty. vw opet v tomto pripade neprisel s nicim, co by uz jini nemeli desitky let. Tak to proste je, zas jen dohaneji konkurenci. Napred nejsou nikdy v nicem.
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 12:19
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
Jo, máš nepochybně pravdu... Desítky let >:D nemá VW na to, co tu konkurence běžně dělá... zejména v osvětlení :-) tak spi dál, Petře...
neregistrovaný "Petr"
1. 8. 2006 13:03
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
Dal spi spis ty, sasku jeden. Ja vim, musi to pro tebe byt krute, ze vw ma v osvetleni ztratu desitek let, ale je to proste tak. Jasne prokazatelny fakt. Tecka.
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2006 14:26
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
Jasně, Petře... proto taky je VW jednička Evropy v počtu vyrobenejch aut... vyrábí je rovnou do museí >:D Tak dobrou, Petře. ;-) >:-[]
neregistrovaný "Petr"
1. 8. 2006 16:55
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
Ne, vyrabi je pro tupony jako jsi ty, pro sasky, kteri neumi do peti pocitat a moderni technologie jim nic nerikaji. Proste pro to tupe stado, ktere tvori deset procent na spodnim okraji Gaussovy krivky >:D
neregistrovaný "Honza"
1. 8. 2006 17:42
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
Peto, ty si pekny pako :no:
neregistrovaný "ROAD"
1. 8. 2006 20:26
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
Přidávám se k GTI a Honzovi jsi pako a nepochopil jsi vo čem je řeč, asi se Ti nechtělo číst větší část příspěvků. Každopádně zajdi si přeleštit 105 na dvorek. >:-[]
neregistrovaný "Karel"
1. 8. 2006 21:01
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
No, panove, rikejte si co chcete, ale Petr ma pravdu. :yes:
neregistrovaný "ROAD"
2. 8. 2006 06:47
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
Další takoví. Karle jde o to, že nestačí vytáhnout jen klíček ze zapalování, aby zhasly světla. Důležité je aby ve dne nesvítila přístrojovka v nočním režimu a nemusel jsi lupou študovat autorádio, palubní údaje a navigaci. :-( Mám Golfa+ a spoustu dalších firemních aut, včetně nákladních a myslím, že od VW je to dobrý a vyřešený počin tuto službu nabízet u veškerých koncernovích vozů. To ho řadí zas navrchol. Ať si tu říká kdo chce co chce.
neregistrovaný "Honza"
2. 8. 2006 09:41
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
No, on na to vw mozna taky casem prijde, ale treba stelovani "svitivosti" pristrojovky jsem mel uz v Sierre blahe pameti :-) Fiat ma tuhle uzasnou novinku (kterou ted vw "zavedl") v nabidce uz asi 50 let, ne-li dele. Saab to same. A jiste by se nasli i dalsi automobilky, viz diskuse vyse.
neregistrovaný "ROAD"
2. 8. 2006 13:27
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
Tys to fakt nepochopil >:D vůbec nejde o ztmívání kolečkem, které slouží k tomu, aby Tě v noci neoslňovala zbytečně přístrojovka, ale každé normální auto dnes při rožnutí světel ztlumí přístrojovku, protože v noci není potřeba tak výrazný svit jako ve dne, když svítí slunce. A k tomuto ztlumení dojde až když si přepínačem sám světla rožneš podle svého uvážení. Pokud to nepochopíš trefím Tě lopatou. :no:
neregistrovaný "Honza"
2. 8. 2006 19:38
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
A jakej je v tom asi rozdil, jestli musim otocit koleckem na ztlumeni pristrojovky nebo koleckem, kterym se zapinaji svetla? >:-[] To uz mi zrejme nevysvetlis, co? >:D
1. 8. 2006 20:40
Re: volkswagen zase jen dohani ostatni
Koukám, že ses probudil... nic se neděje, Petře, VW je stále jedničkou Evropy... můžeš zase v klidu spát. My tě vzbudíme, až budeme potřebovat poradit se svícením >:-[] :yes:
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 12:29
Opel
Měl jsem možnost chvíli jezdit v Opelu Meriva (Big Opel Test >:D ) a tam je ten samý systém jako u VW. Nastartujete, světla se Vám rozsvítí, přitom máte páčku v poloze vypnuto. Svítí sice trošku méně než potkávací, ale bohatě to stačí. Pokud chcete potkávací, normálně pootočíte kolečkem do dané polohy. Takže i Opel je in :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Honza"
1. 8. 2006 13:04
Re: Opel
Hmmm. A jak ty svetla teda vypnu? Na to uz soudruzi u fixlwagnu a Opelu asi nemysleli, co?
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 13:34
Re: Opel
Tak automaticky se vypnou po vypnutí motoru, logické, že? A když běží motor, není samozřejmě žádný důvod je vypínat, když nám svícení ukládá zákon :yes:
neregistrovaný "cosworth"
1. 8. 2006 16:09
Re: Opel
zakon uklada za jizdy. tak mi nekdo reknete jak tu VW picovinu vypnu kdyz budu stat treba tri hodiny v mraze na dalnici protoze tam bude bouracka a nechci chcipnout mrazem a u toho svitit. proste si chci jen topit.
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 16:29
Re: Opel
Tak tahle varianta mě nenapadla. Ale vyřešil bych to asi přepnutím do polohy parkovacích světel, tam je intenzita svitu a tím pádem i spotřeba elektřiny asi nejmenší.
neregistrovaný "cosworth"
1. 8. 2006 19:10
Re: Opel
takze i ten kdo si chce v klidu na lesni ceste spachat sebevrazdu otravou vyfukovymi plyny proste musi svitit a vystavit se riziku ze ho nekdo uvidi.
neregistrovaný "Honza"
1. 8. 2006 16:57
Re: Opel
Hm a co kdyz prejedu treba do Nemecka, kde to zakon neuklada (v mem pripade dost casty pripad)? To pak musim jako trotl svitit i tam, jen protoze soudruzi u vw nepremysleli?
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 17:57
Re: Opel
Co ti tak vadí na tom, že budeš svítit tam, kde nemusíš? A co ti vůbec vadí na svícení? Nebo ti vadí samotný VW?
neregistrovaný "cosworth"
1. 8. 2006 19:12
Re: Opel
a nejsou nahodou staty kde je ve dne zakazano svitit?
neregistrovaný "b@bi"
1. 8. 2006 20:13
Re: Opel
Možný je všecko. Ale myslím si, že ani VW ani Opel nedávají tenhle systém do auta povinně. Takže j ena zákazníkovi, jestli si chce zapínat světla sám nebo to nechat na autě.
neregistrovaný "fangio"
2. 8. 2006 08:06
Re: Opel
VECTRA C: automaticky rozsvítí a pokud zapnete a vypnete světla jejich vypínačem, tak už zůstanou do dalšího startu vypnutý
neregistrovaný "b@bi"
2. 8. 2006 11:03
Re: Opel
aha, tak takhle to je. dík za vysvětlení. jak sem se zmínil, měl jsem to jen na tři dny a až tak podrobně jsem to neprolézal. :yes: