Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Eos: první jízdní dojmy

Eos byla v řecké mytologii bohyně úsvitu, která každé ráno opouštěla moře a přinášela lidem denní jas. Právě v Řecku, na silničkách v okolí Atén jsme vyzkoušeli nový kabriolet od Volkswagenu.
Zpět na článek
25. 5. 2006 14:05
neregistrovaný "brabus"
25. 5. 2006 14:29
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 14:31
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:39
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 14:42
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 15:54
neregistrovaný "misoo"
26. 5. 2006 22:37
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
9. 6. 2006 09:38
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 09:50
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 20:28
neregistrovaný "jozef77"
26. 5. 2006 15:32
neregistrovaný "Tomiku"
28. 5. 2006 20:50
neregistrovaný "gaucovnik"
25. 5. 2006 14:08
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:13
neregistrovaný "Jozki."
25. 5. 2006 14:19
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:23
neregistrovaný "AntiVW"
25. 5. 2006 14:25
neregistrovaný "MadPete"
25. 5. 2006 14:29
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:36
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 14:41
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 17:52
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
25. 5. 2006 17:53
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
25. 5. 2006 18:11
26. 5. 2006 12:54
neregistrovaný "S8"
26. 5. 2006 19:46
9. 6. 2006 09:30
neregistrovaný "sn4pb4r"
25. 5. 2006 17:52
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
25. 5. 2006 18:07
25. 5. 2006 22:40
neregistrovaný "anonym"
26. 5. 2006 11:03
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 09:45
neregistrovaný "sn4pb4r"
26. 5. 2006 15:31
neregistrovaný "david"
26. 5. 2006 19:45
9. 6. 2006 09:29
neregistrovaný "sn4pb4r"
25. 5. 2006 14:35
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 14:41
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:46
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 14:52
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 17:15
neregistrovaný "Menny"
25. 5. 2006 19:28
neregistrovaný "Menny"
25. 5. 2006 14:43
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 15:22
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 16:40
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 16:53
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 17:44
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 19:11
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 17:17
neregistrovaný "Jarda"
25. 5. 2006 17:49
neregistrovaný "mari"
26. 5. 2006 08:52
neregistrovaný "Jarda"
25. 5. 2006 14:45
neregistrovaný "karell"
25. 5. 2006 14:46
neregistrovaný "martin67"
25. 5. 2006 14:53
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:54
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 14:57
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:58
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 15:01
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 15:09
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 15:18
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 15:31
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 17:12
29. 5. 2006 03:34
neregistrovaný "Lancer"
25. 5. 2006 15:41
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 16:44
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 16:59
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 17:09
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 17:15
25. 5. 2006 19:12
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 17:21
neregistrovaný "Jarda"
25. 5. 2006 17:00
neregistrovaný "MadPete"
25. 5. 2006 19:14
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 17:32
25. 5. 2006 19:15
neregistrovaný "mates"
26. 5. 2006 19:49
25. 5. 2006 17:13
25. 5. 2006 17:08
neregistrovaný "MadPete"
25. 5. 2006 17:16
26. 5. 2006 20:55
neregistrovaný "AJ-V6"
9. 6. 2006 09:53
neregistrovaný "sn4pb4r"
25. 5. 2006 17:12
neregistrovaný "Marko"
25. 5. 2006 17:33
25. 5. 2006 17:57
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 21:42
neregistrovaný "ZZ"
25. 5. 2006 17:55
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
25. 5. 2006 18:01
9. 6. 2006 09:49
neregistrovaný "sn4pb4r"
25. 5. 2006 15:06
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 15:10
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 15:10
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 15:12
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 15:13
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 15:17
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 15:26
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 15:27
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 15:18
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
25. 5. 2006 15:26
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 16:08
neregistrovaný "karell"
25. 5. 2006 16:41
neregistrovaný "Coulin"
26. 5. 2006 06:56
neregistrovaný "karell"
9. 6. 2006 10:10
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 09:57
neregistrovaný "sn4pb4r"
25. 5. 2006 15:18
neregistrovaný "Coulin"
25. 5. 2006 15:19
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 15:35
neregistrovaný "Coulin"
25. 5. 2006 16:24
neregistrovaný "Elpepe"
25. 5. 2006 16:52
neregistrovaný "bingo"
25. 5. 2006 17:41
25. 5. 2006 17:48
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 17:55
25. 5. 2006 17:57
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 18:00
25. 5. 2006 17:45
neregistrovaný "twin top"
25. 5. 2006 17:52
neregistrovaný "DOGG"
25. 5. 2006 17:54
25. 5. 2006 17:56
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
25. 5. 2006 17:59
25. 5. 2006 17:56
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 17:59
25. 5. 2006 18:11
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 18:24
25. 5. 2006 18:40
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 18:59
25. 5. 2006 19:18
neregistrovaný "mates"
26. 5. 2006 19:52
25. 5. 2006 18:26
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:39
25. 5. 2006 18:48
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:53
25. 5. 2006 18:54
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 18:59
neregistrovaný "Ricardo"
26. 5. 2006 10:12
neregistrovaný "wolff"
25. 5. 2006 18:04
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:10
25. 5. 2006 18:15
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 18:20
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 18:26
25. 5. 2006 18:30
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 18:36
25. 5. 2006 18:42
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 18:33
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:37
9. 6. 2006 10:01
neregistrovaný "sn4pb4r"
25. 5. 2006 18:39
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 18:42
25. 5. 2006 18:43
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 18:51
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:52
25. 5. 2006 19:03
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 19:11
25. 5. 2006 19:04
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 19:24
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 21:46
neregistrovaný "ZZ"
25. 5. 2006 18:21
neregistrovaný "mini"
25. 5. 2006 18:40
25. 5. 2006 19:02
neregistrovaný "intezita"
25. 5. 2006 19:07
neregistrovaný "intezita"
25. 5. 2006 19:12
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 19:18
25. 5. 2006 19:03
neregistrovaný "manitou"
25. 5. 2006 19:08
neregistrovaný "intezita"
25. 5. 2006 19:15
neregistrovaný "intezita"
26. 5. 2006 12:54
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
26. 5. 2006 19:55
25. 5. 2006 19:40
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 19:53
neregistrovaný "Kowik"
25. 5. 2006 21:21
neregistrovaný "125S"
25. 5. 2006 21:53
neregistrovaný "pumpi"
25. 5. 2006 22:30
neregistrovaný "don Pedro"
26. 5. 2006 12:48
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
26. 5. 2006 12:55
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 12:55
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
26. 5. 2006 14:42
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 10:05
neregistrovaný "sn4pb4r"
25. 5. 2006 23:09
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 5. 2006 23:09
neregistrovaný "Perun"
25. 5. 2006 23:16
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 5. 2006 23:18
neregistrovaný "Tom"
26. 5. 2006 11:00
neregistrovaný "Tom"
9. 6. 2006 10:17
neregistrovaný "sn4pb4r"
26. 5. 2006 01:16
neregistrovaný "Wartburg 353W"
26. 5. 2006 11:01
neregistrovaný "Tom"
26. 5. 2006 17:47
neregistrovaný "Wartburg 353W"
26. 5. 2006 08:52
neregistrovaný "Coulin"
26. 5. 2006 08:57
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 10:21
neregistrovaný "wolff"
26. 5. 2006 08:59
neregistrovaný "Enzo"
26. 5. 2006 11:02
neregistrovaný "Alessio"
26. 5. 2006 11:12
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 11:21
neregistrovaný "Alessio"
26. 5. 2006 11:40
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 13:22
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 13:57
neregistrovaný "guma"
26. 5. 2006 14:20
neregistrovaný "mari"
26. 5. 2006 14:24
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 14:39
neregistrovaný "Kolemjdoucí"
26. 5. 2006 14:41
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 15:00
neregistrovaný "Jozki."
27. 5. 2006 00:29
neregistrovaný "Mike"
27. 5. 2006 18:19
neregistrovaný "Mike"
26. 5. 2006 15:51
neregistrovaný "Johny.Rico"
26. 5. 2006 15:59
neregistrovaný "mari"
26. 5. 2006 17:28
neregistrovaný "AnVe"
26. 5. 2006 17:31
neregistrovaný "Paja"
27. 5. 2006 09:43
neregistrovaný "Elpepe"
27. 5. 2006 11:51
neregistrovaný "Mike"
27. 5. 2006 16:31
27. 5. 2006 18:23
neregistrovaný "Mike"
27. 5. 2006 19:10
neregistrovaný "Alessio"
27. 5. 2006 19:58
27. 5. 2006 20:00
neregistrovaný "Alessio"
27. 5. 2006 20:19
27. 5. 2006 22:56
neregistrovaný "Mike"
28. 5. 2006 08:49
neregistrovaný "Alessio"
28. 5. 2006 21:50
neregistrovaný "Ball"
28. 5. 2006 14:59
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2006 09:05
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 09:11
neregistrovaný "FSI"
9. 6. 2006 09:43
neregistrovaný "bingo"
9. 6. 2006 09:51
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 10:38
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 17:04
neregistrovaný "FSI"
9. 6. 2006 19:40
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 19:59
neregistrovaný "FSI"
9. 6. 2006 23:00
neregistrovaný "jozef77"
10. 6. 2006 13:21
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 10:02
neregistrovaný "ma"
9. 6. 2006 10:43
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 23:04
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 10:04
neregistrovaný "ma"
9. 6. 2006 10:41
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 10:47
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 10:52
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 10:59
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:03
neregistrovaný "manitou"
9. 6. 2006 11:07
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:27
neregistrovaný "manitou"
9. 6. 2006 12:02
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:09
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:04
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:12
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:17
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:23
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:32
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:47
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:49
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:11
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:15
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 10:53
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:39
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 10:53
neregistrovaný "Šumící tráva"
9. 6. 2006 23:06
neregistrovaný "jozef77"
10. 6. 2006 00:26
10. 6. 2006 20:07
neregistrovaný "jozef77"
10. 6. 2006 22:05
9. 6. 2006 10:52
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:01
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:21
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:33
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 11:34
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:45
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:29
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 23:16
neregistrovaný "jozef77"
10. 6. 2006 00:52
neregistrovaný "jozef77"
11. 6. 2006 09:33
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 11:04
neregistrovaný "manitou"
9. 6. 2006 11:08
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:19
neregistrovaný "sn4pb4r"
18. 6. 2006 18:09
neregistrovaný "Jarda"
neregistrovaný "brabus"
25. 5. 2006 14:05
A je to tady................
zase něco TOP od VW. Konkurence může jenom koukat a valit oči :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 14:29
Re: A je to tady................
v klidu si sedni a zamysli se nad tím ještě jednou :-)
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:31
Re: A je to tady................
Hele, hele, hele, klid :-) Už je jasné, že EOS je jednička a tipuju, že Astra je hned za ním...
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 14:39
Re: A je to tady................
Eos je kapku usedlý- když si ho představím ve vybledlé hnědé barvě, tak vidím 10let starý auto... Ale jinak to snad bude dobrý-v prodejích určitě ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:42
Re: A je to tady................
Neboj... ;-)
neregistrovaný "misoo"
25. 5. 2006 15:54
Re: A je to tady................
...a potom prde focus cc a bude vsetkemu amen... >:-[]
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
26. 5. 2006 22:37
Re: A je to tady................
No nevim po čem bych sáhnul... :-O Eos nebo Focus CC ??? Focus v té hnědé je krásný!!!....
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 09:38
Re: A je to tady................
AKo inac, EOS jednicka musi byt, ved to hovori sam velky G T I ... wtf, ty si kto ze to vies? A ako definujes jednoznacne jednotku? A v com preboha? Kolko mas na nom odjazdene ze mozes povedat ze je jednotka? Videl si nejake statistiky? Ak ano , tak ake? Je to zvlastne , ale casto mi unikaju fakty v tvojich prispevkoch... ...vacsinou tam je blabol typu "BRAVO VW" , prip. vytekas nad tym ako su nemecke auta BEST a vsetko ostatne je *a japonske su najvacsi *a ze kto kupuje japonske auta tak ma urcite azijskych predkov a v podstate to je vyvrhel spolocnosti , ktory ako taky nema v EU co robit , pretoze si nekupil poctive 8-s nemecke auto....
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 09:50
Re: A je to tady................
Se nerozciluj. Kazdy nemuze byt nestranny :-)
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 20:28
Re: A je to tady................
Dobre si vystihol GTI-ho loGTIku :-) :yes: .
neregistrovaný "Tomiku"
26. 5. 2006 15:32
Re: A je to tady................
je to fakt moc hezke auto...videl sem ho v utery na D1, ve stribrne barve s nemeckou spz. moc se mi libi zadni cast tohot vozu, neni to nudne jako zbytek produkce VW!
neregistrovaný "gaucovnik"
28. 5. 2006 20:50
Re: A je to tady................
Dalsi pokus VW o auto, toto ma byt vrchol, na dizajn im staci kruzitko a pravitko, bez sarmu a napadu, bleee, urcite nie!!!!
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:08
JÁ ŽASNU,
tohle je prostě AUTO.CZ - aktuální informace :yes: dokonalá forma :yes: dokonalej obsah :yes: Jasně - sklon čelního okna - BRAVO VW-PORSCHE. Jestli to chápu dobře, tak třeba 10 leté dítě vzadu může cestovat pohodlně? A pak - jasně - originální model... žádná odpicnutá střecha. Jo, jo, jo. Ach, má bohyně Eos... osviť svým jasem tmu v očích mých souputníků... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Jozki."
25. 5. 2006 14:13
Re: JÁ ŽASNU,
Chapes to dobre. 10 rocne vzadu v poho. Ja som sedel na mieste spolujazdca - nohy UPLNE vystrete a vzadu bolo miesto pre dieta. Samo ze 190 cm typek si tam urcite nesadne. Motor 1,6 FSI a 2,0 TDI sa uz da v poho objednat. 3,2 od cca 09/06 a 2,0 turbo s DSG a 2,0 TDI s DSG od 11/06. Ale kto chce oplati sa pockat. Co ine by si v tejto triede kupil.
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:19
Re: JÁ ŽASNU,
Jo, díky. Koukal jsem na ty podařené snímky :yes: je to krásnej vozejk. Fakt. VW opět v čele. Jdu si nalejt panáka :yes: :yes: P.S. Rozhodně DSG...
neregistrovaný "AntiVW"
25. 5. 2006 14:23
Re: JÁ ŽASNU,
jen se tu z těch "lidových vozů za nelidové peníze nezblbněte" 8-s
neregistrovaný "MadPete"
25. 5. 2006 14:25
Re: JÁ ŽASNU,
Z čeho jsi zblbnul ty? ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:29
Re: JÁ ŽASNU,
Umíš čísla?
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 14:36
Re: JÁ ŽASNU,
no konkurenci už bude mít slušnou... Celkový dojem je pozitivní- ještě se uvidí na živo. Trochu mě překvapuje nabídka toho šestiválce- to bude opravdu minoritní záležitost. Schází ale ostřejší křivky zevnějšku: ještě že tu bude i Atra Twin Top ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:41
Re: JÁ ŽASNU,
Ideální pár...
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
25. 5. 2006 17:52
Re: STOP SPAM GTI
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
25. 5. 2006 17:53
Re: STOP SPAM GTI
:no:
25. 5. 2006 18:11
Re: STOP SPAM GTI
Zkuš palčáky, asi se ti moc třesou nad klávesnicí pazoury >:-[] a pak se opakuješ...
neregistrovaný "S8"
26. 5. 2006 12:54
Re: STOP SPAM GTI
>:-[] VW & Audi is BEST... :yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 09:30
Re: STOP SPAM GTI
nezabudaj dat za kazdou odpovedou kazdemu " :yes: " , nech si to ludia uziju...
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
25. 5. 2006 17:52
Re: STOP SPAM GTI
bohuzel ale nevim proc sem vlastne jeste vubec prispivam, proc to tu vubec ctu. Kdyz se podivam na EOS jinak nez v reklamni fotografii s velkejma kolama a zapadem slunce odrazejici se od Jetta masky, proste mi prijde nepknej, zepredu vypada jako blbec, auto blbec, zezadu je to kopie Passatu a Jetty takze nic novyho, na 16 v cerveny barve je to rozhodne auto ze kteryho si na zadek nikdo dnes nesedne, nevypda luxusne ani s tou navigaci ,nic mu nepomaha presvedcit me ze ma svou dusi a hl, el. stahovani olen z oktavky 2000 no kde to sme... ach spravne u VW jeste ze tam nejsou klicky na okna jako V RS4 a zamky z fabie na Lamborghini. Jo proste VW umi to je jasny Q7 co zapadne v 30ti cislech snehu, Golf co musi driv mit nastupce protoze je to sit, TDI a saze vsude kolem, jeste ze mam cerny auto tech oblacku co predeme hazej GURU sou mraky. VW neni spatnej, ale GTI neni super. tak to pochop :-!
25. 5. 2006 18:07
Re: STOP SPAM GTI
Měl bys odhodit brejle tmy a trochu se rozhlédnout. EOS není Rolls... což by pro tebe asi bylo to pravé... ovšem, zas bys musel mít 7 až 12 melounů volnejch... Rozumíš... VW, EOS to je dokonalej produkt za cenu, kterou uvádím dole, tj za cenu kolem 900... tedy auto pro normální lidi, nikoliv pro pracháče... kapiš to? Ano, EOS je trefa... mě nemusíš věřit, stačí si přečíst redakční článek... Nevím, proč sem teď taháš GTI... ale ujišťuji tě, že super je. Můžeš tomu věřit.
neregistrovaný "anonym"
25. 5. 2006 22:40
Re: STOP SPAM GTI
gti myslim tebe ne auto, rikas si tak snad ne, nemusim mit rolls abych nechtel tlacitka z xxxxxx let stary skodovky v aute za milion, jestli je nekdo zaslepenej pak jsi vaznym adeptem ty, bohudik nikde jsem se doposud nesetkal s tak marketingem ovlivnenym clovekem, ktery je pro image a dobrou povest jedne znacky schopen ZAHLCOVAT diskuse jasnou propagaci VW. zacinam mit cim dal vetsi pocit ze jestli z toho nemas neake penize pak jsi asi vazne ;-\ SMUTNY, GTI jakozto vecny bojovnik za chvalu a uznani koncernu VW mezi ostatnimi. bohuzel at uz je VW jakykoliv bude to vzdy VW, golf bude proste vzdycky jen auto, zadny guru ale hromada plechu a hm. spis lacineho plastu (kryt rucni brzdy, kryt kufru...) a nic vic, proste passat byl je a bude passatem a ikdyby si se kazde rano modlil k wolfsburgu nic tim nezmenis. gti vis co bych chtel vedet, co mas ty za auto, jakozto myslim svoje vlastni ,to ktery je tvoje guru co?? ja to nevim a zajimalo by me to. myslim ze podle auta (ktere si clovek vybira sam) se uz da poznat trochu vic.
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 11:03
Re: STOP SPAM GTI
Myslím, že tématem na auto.cz není kdo s čím jezdí, nýbrž kdo jak na auta nahlíží... Co se týče Golfu... ano, to je stále G-GURU... jednou to pochopíš. P.S. Souhlasím, že v autě, které člověk vlastní, lze vystopovat mnohé... Ale nijak bych to nepřeceňoval.
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 09:45
Re: STOP SPAM GTI
co se tyce GOLFU, tak je to predrazeny *zo zhrdzavenym a upadajucim VW znakom , ktory tak ci tak, skor ci neskor , bud skupia japonci aby zacali v tom vw konecne produkovat aj auta , alebo po case padne sam a bude pokoj... mimochodom , tematem JE aj kdo s cim jazdi , od toho ja XXX rubrik , ktore sa zaoberaju jednotlivymi autami, kde si pravce majitelia vymienaju skusenosti a pomahaju... ...to vsak ty nemozes vediet, pretoze zijes v inom svete...
neregistrovaný "david"
26. 5. 2006 15:31
Re: STOP SPAM GTI
Nechte GTI (cloveka) bejt! Bez nej bych si snad ani tu diskusi nerozbalil. Treba dneska, redakce zmini, ze design VW neni nic moc, ze i ve Vlkohradu zjistuji, ze auto typu "seda mys" je dobra strategie tak leda do ropny krize. A tak se tesim, jak si prectu, ze na to vsichni spatne naziraji, ze kdybychom nebyli hloupi a zaslepeni, tak zjistime, ze VW je relativne nejhezci, nejlepsi a nejlevnejsi auto.
A odkud to ten GTI vi? Odnikud, on ma proste praVWdu.
26. 5. 2006 19:45
Re: STOP SPAM GTI
:-) :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 09:29
Re: STOP SPAM GTI
tak za prve VW sucks , za druhe ked teba doteraz neosvietilo, tak uz ani nedufaj...
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 14:35
Tak co to s Tebou dělá?
Se mnou nic - tahle třída aut se mnou prostě vůbec nic nedělá, zdá se mi, že zcela postrádají jakýkoliv charakter a jiskru, žádná osobnost, jedno jako druhé... ;-\ Asi nejvíce mi přípomínají produkt práce politiků - samý kompromis a výsledkem je většinou paskvil... 8-s
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:41
Re: Tak co to s Tebou dělá?
Trik EOS je právě v tom, že se z tvého hodnocení vymyká... Nezapomeň na dokonalej článek - tam to máš - tahle auta jsou dámská... a tak si představ, že svý holce či ženě, jednou pod okno přivezeš tohle... O tom to je. O tom to být má... P.S. Opel a VW... udělali překrásná auta.
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 14:46
Re: Tak co to s Tebou dělá?
Až by zjistila, že za ty peníze mohla mít Mini Cabrio, rovnou by mě umlátila podpatkem... >:D
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:52
Re: Tak co to s Tebou dělá?
>:D
neregistrovaný "Menny"
25. 5. 2006 17:15
Re: Tak co to s Tebou dělá?
Ta moje ma RAV4 a nemuze si ji vynachvalit. Tohle je auto k nicemu. Vzdycky budu mit pro 800000 lepsi vyuziti.
25. 5. 2006 18:13
Re: Tak co to s Tebou dělá?
Jo to je nepochybně dobrá volba. Ale nezatracuj kvůli RAV EOS... to by byla velmi podivná motivace...
neregistrovaný "Menny"
25. 5. 2006 19:28
Re: Tak co to s Tebou dělá?
Nezatracuju, ale s RAVkou muzes na nakupy, na hory atd. atd. Tohle ma uzky specifikum. A za ty penize .....nevim nevim.
26. 5. 2006 19:48
Re: Tak co to s Tebou dělá?
Souhlasím.
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 14:43
Re: Tak co to s Tebou dělá?
v podstatě máš pravdu, ale tohle je způsob jak dostat kabriolety z výloh na silnici. Lidi chtěj emoce i praktičnost. Alespoň se nemusíš bát, že ti z té střechy někdo do rána udělá "fangle"... :-)
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 15:22
Re: Tak co to s Tebou dělá?
Jasně, v podstatě máš pravdu... ;-) Ale v tom právě vidím ten problém, který se ovšem netýká jen aut, ale v některých ohledech i obecně dnešní doby - lidé očekávají a chtějí příliš, mají přehnaně mnoho často vzájemně neslučitelných nároků, přičemž nejsou ochotni něco jiného obětovat... A proto tu máme "sporťáky" s dieslem, unifikované kabriolety bez šmrncu, "off-roady" co neumí v terénu a hlavním hodnotícím kritériem je u nich vzhled atd... Když odběhnu od aut, tak přece když chci fotit, jdu si koupit foťák - nebo snad raději půjdu pro mobil s foťákem s pocitem, že jsem zabil dvě mouchy jednou ranou? Ta touha po univerzálnosti je dle mého dnes přehnaná, ale co se dá dělat - lid si to žádá... ;-)
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 16:40
Re: Tak co to s Tebou dělá?
:yes: :yes: :yes: Mluvis mi z duse!
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 16:53
Re: Tak co to s Tebou dělá?
:yes:
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 17:44
Re: Tak co to s Tebou dělá?
tohle je ale i můj názor ;-) :yes: Jenže: žijeme v reálném světě- ve kterém trh(to jest lidé) diktují jeho zákony. Má-li mít masově rozšiřitelný kabriolet plechovou střechu, tak ať ji teda má... Vždycky je lepší i poloviční kabrio- než žádné kabrio. Jestli teda rozumíš. My si sice můžeme myslet, že ten náš názor je ten správný a my jediní známe opravdovou "hodnotu", jenže (přiznejme si) náš názor není pro výrobce ani pro kupující příliš zajímavý... Má-li být plechová střecha berličkou k většímu prodeji kabrioletů, pak ji vítám s nadšením. Vždyť cokoliv je lepší než nic, nemyslíš?
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 19:11
Re: Tak co to s Tebou dělá?
To muze byt casem dost nebezpecny, kdyz se zacnes smirovat aspon s necim. Priste ti treba tu strechu udelaji sklapeci jen v utery a v unoru, pak uz jen v unoru a pak.....:-( Rozumis mi, ze jo;-)
neregistrovaný "Jarda"
25. 5. 2006 17:17
Re: Tak co to s Tebou dělá?
Prakticnost ??? Tak to jsi asi na jiny diskusi. Jakou ma EOS prakticnost?
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 17:49
Re: Tak co to s Tebou dělá?
takovou, že když nechceš mít nebe nad hlavou a zatoužíš po kupé- tak ho prostě máš... Slovo praktičnost nejsou jenom pytle cementu v kufru. Je to třeba možnost vozit ssebou opravdovou "neinvalidní" střechu-což oceníš taky v zimě, v myčce, a kdekoliv kde parta chuligánů si zahrává s kapesním nožíkem ;-)
neregistrovaný "Jarda"
26. 5. 2006 08:52
Re: Tak co to s Tebou dělá?
No to je dost draha prakticnost. Nevim jak vy vsichni tady co prispivate, ale myslim si, ze patrim do toho stredniho proudu. Jeden barak, jedna chata, jedna manzelka, dve auta (350Z a RAV4). Musel bych byt hodne velky fanda nebo zbohatlik, abych si tohle koupil. Tohle nema vubec zadny vyuziti a pokud rikas prakticnost tomu, ze zatahnes strechu, no tak to sorry. Je mi jasny, ze 350Z nema taky s prakticnosti co do cineni, ale oproti EOSu je uplne nekde jinde.
neregistrovaný "karell"
25. 5. 2006 14:45
Re: Tak co to s Tebou dělá?
Jo jo na prvních snímcích to vypadalo fakt dobre, ale skutecnost je fakt slabota, zadny smrnc uplne bez napadu pruste takovy nejaky unitvar
neregistrovaný "martin67"
25. 5. 2006 14:46
Astra
je hezci
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:53
Re: Astra
Botanik? ;-)
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 14:54
Re: Astra
to je jasné :yes: Astra je ostře řezaná kytka. Eos sází na typickou VW klidnou hladinu- stálou a vysokou hladinu prodejů. Eos je jako oblázek utvářený po staletí. Astra je proti němu vypadá svou ostrostí téměř morbidně- ale jenom v tomto kontextu objevíš její pravou krásu... :yes:
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 14:57
Re: Astra
Velmi dobré :yes: ;-)
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 14:58
Re: Astra
:-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 15:01
SOS
Jo, SOS... volá kdejaké cabrio, když kolem propluje EOS... jemný tvar, hladký jako rameno tvé dívky... jasně, tohle není na půjčku od Home-credit, tohle vařej jiní kuchaři. Brácho... tohle je o nadstavbě... tohle je o dvougaráži... Tvůj Apoštol variant a vedle rudý EOS... na tohle se nesází sportka... na tohle buďto máš... nebo... nemáš. Nic mezi tím neexistuje. BRAVO STYL, BRAVO EOS :yes:
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 15:09
Re: SOS
a propos: jak to vypadá s Phaetonem? Nějak se po něm slehla zem... Má někdo nějaké informace jestli bude mít nástupce? Tipuju že asi ne
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 15:18
Re: SOS
Vždy, když Phaetona vidím, uvědomím si, jak krásné auto to je. jak dokazali vykoumat velmi odvážné zadní boční okénko... jak to auto na mě působí harmonicky... Kolegové mě tu ujišťují, že s podvozkem je to prý horší. Nevěřím. Nejel jsem ho, ale prostě nevěřím. Někde jsem registroval výbornou cenu kolem 1.9... co bude dál, nevím... Marko určitě něco zjistí...
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 15:31
Re: SOS
Abych byl upřímný- i přes svůj zhýralý vkus hodnotím Phaetona jako velice hezké auto- jeho design je trvalá hodnota bez zbytečných efektů. Naprosto mne ale ohromuje jeho interiér: kdo v něm seděl- ví o čem mluvím :yes: .Nový MB S proti němu vypadá jako plejstejšn... O BMW 7 už ani nemluvě. Tloušťka zadního sloupku je famózní :yes: R-R je hadra >:D :yes: Překážkou bude asi to logo- v nižších patrech jinak klíč k úspěchu. Podle mě nabízí Phaeton ve svém segmentu nejvíc "auta" za slušnou cenu. A ty skrývající se výdechy klimatizace :yes:
25. 5. 2006 17:12
Re: SOS
Vnitřek neznám, ale dost jsi mě teď namlsal... :-) Jo, souhlasím.
neregistrovaný "Lancer"
29. 5. 2006 03:34
Re: SOS
To by sis mel okamzite vynahradit!!! Suverenne nejlepsi VW, aspon pro me. Design super, vnitrek super a je jich hrozne malo, takze v podstate exkluzivni auto! Skoda te mamuti vahy, ale jinak nema chybu. Sedel jsem v nem jen na autosalonu, ale asi 10 minut jsem proste nemohl ven, neslo to... Jeden z nejlepsich interieru vubec! :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 15:41
Re: SOS
V náhledu na design Phaetona souhlasím s Tebou a Marim... Do jisté míry je to možná tím, že je nevšední (a to je lichotivé vyjádření) tohle auto potkat, proto mě vždycky zarazí - A8, S, BMW 7 člověk ani člověk pořádně neregistruje, ale když propluje Phaeton (vždy mně hlavou proběhne - "hej, počkat, tahle A8 je nějaká divná" ;-) ), zastavím se a v duchu s uznáním pokývu hlavou... ;-)
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 16:44
Re: SOS
Je dobre, ze se nevyjadrujete o tom, co se ve vas deje , kdyz projede kolem XJ;-) To by byl oslavny roman, ktery by sem ani nevesel. Zatimco na vse ostatni ti staci par obdivnych frazi, tak na XJ se ti bud nedostava slov, jak jsi dokonalosti ohromen nebo te nikdo nemuze zastavit a ty stale dokola opakujes vsechny ty pochvalne souveti >:-[]
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 16:59
Re: SOS
XJ je pochopitelně klasa sama pro sebe... ;-) Před mnoha lety jsem viděl fotku Michala Horáčka - stál na ní v klobouku, s deštníkem, prostě jako anglický gentleman... A v rozhovoru říkal, že jezdí v XJ - v tu chvíli jsem si říkal "dobrý, má styl a vkus" :yes: ;-) ... Tolik k XJ... PS: K Horáčkovi snad ještě jen to, že v mých očích už ten vkus zase ztratil - jezdí v Maybachu... ;-)
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 17:09
Re: SOS
kdyby jezdil v Jag type E tak by měl VKUS. S těma hrachama by si to mohl dovolit. Maybachem však vyjádřil perfektně své pravé já... Takové to skryté pod povrchem dokonalého gentlemana... ;-)
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 19:12
Re: SOS
:yes: ;-)
neregistrovaný "Jarda"
25. 5. 2006 17:21
Re: SOS
Jen tak mimochodem. On ma i Pagani Zondu. Takze s tim vkusem ........ on je nekde uplne jinde.
neregistrovaný "MadPete"
25. 5. 2006 17:00
Re: SOS
Já bych ti k tomu něco napsal, ale ty by jsi se na mně vrhnul jak ta kočka na chladiči, takže jako bych nic neřekl ;-)
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 19:14
Re: SOS
Jen rekni, posledne sis to vylepsil. Jen doufam, ze to nebude neco o vypranem X-Typu;-)
25. 5. 2006 17:32
Re: SOS
To ti rád napíši, co se se mnou děje... Ucitím záchvěv nebetyčné slušnosti, vznešenosti, ticha, úcty... obdivu... tam někde se pohybuji...
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 19:15
Re: SOS
Jestli tohle vse v tobe zustane, kdyz zacnes s XJ jezdit, tak ti v zajmu vsech tady na diskuzi na to XJ trochu pridam;-) :yes:
25. 5. 2006 17:13
Re: SOS
:-) Přesně jako já :-) :yes:
neregistrovaný "MadPete"
25. 5. 2006 17:08
Re: SOS
Marko tuším psal o nástupci se spývavou zádí, jestli si to tedy nepletu s jinou z jeho encyklopedických zvěstí. K Phaetonu- mě se též dost líbí, tedy staticky, nejel jsem s ním (dokonce ani simulátor ve Skleněné fabrice jsem nezkusil). Co jsem vyčetl z testů není to bohužel až takový zázrak, velkou překážkou je masivní hmotnost (obzvláště v porovnání s hliníkovou konkurencí). Bohužel aby se mohl prostrkat mezi zavedené klasiky musel to zázrak být. Podle mne se dal jeho neslavný výsledek očekávat, sedany nad střední třídou od neprémiovek v Evropě zkrátka neletí a cpát se s dvojitým Wé na masce mezi S-Klasse a spol. není nic než pošetilost.
25. 5. 2006 17:16
Re: SOS
Jo, tohle nedomysleli...
neregistrovaný "AJ-V6"
26. 5. 2006 20:55
Re: SOS
Ja som nedavno kupoval auto v tejto triede (Merc-S,BMW-7,Jag-XJ,Audi-A8...) a nedal som sa ovplyvnit recami snobov a nevelmi lichotivymi vysledkami testov a vyskusal som Phaetona. Je fakt, ze v showroome vyzera vynikajuco, interier je spickovo vypracovany a sedacky su neuveritelne pohodlne. Zena so mnou ani nechcela k dealerovi, ze tolko penazi za VW je sialenstvo, ale presvedcil som ju. Bohuzial jazda bola naozaj sklamanim. Auto bolo neskutocne nedotacave, tazky dieslovy motor asi nepomohol (bol to 3.0 TDI) a tiez podvozok podla mna velmi nezvladli. Takze som sa s tazkym srdcom musel pridat k davom kritikov a pochopil som, preco sa Phaetonov predava tak malo. Dalsi hraci v tejto triede: BMW dnesnej doby vyzeraju vsetky ako telesne postihnute (uz vidim tie vykriky priaznivcov BMW, lebo som sa dotkol ich ikony !) takze BMW 7 nepripadalo do uvahy a novy Mercedes S-classe sa v interieri az prilis podoba BMW. Generacia S-klasse, ktora teraz skoncila bola podla mna ovela elegantnejsia. Phaeton sa mi pracil prave preto, lebo si ho vacsina ludi kupujucich v tejto triede nekupi a ja idem rad proti davu. Skoncil som nakoniec u Jaguaru XJ, kde som tiez napriek predsudkom skusil diesel (2.7 TDVi). Ale tu som sa znova musel sklonit pred vseobecnym nazorom, ze diesel do Jaguaru nepatri. Hlavna vyhoda XJ bola, ze bol o 800 (!!) kilo lahsi, nez Phaeton a podvozok je na totalne inej urovni. Preto kazit to auto tazsim dieslom (skoro extra 100 kilo) by bola skoda. Ten zvuk benzinoveho sestvalca stoji za to!
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 09:53
Re: SOS
Rovnaka skusenost.... Phateon je tazka krava...
neregistrovaný "Marko"
25. 5. 2006 17:12
Re: SOS
Phaeton II bude koncom 2009, alebo na jar 2010. Sefovia VW povedali, ze sa v tejto triede chcu usadit, ale chapu, ze to moze trvat niekolko generacii, kym budu povazovani za plnohodnotnu konkurenciu (inak povedane, az tie deti co sa dnes rodia, zacnu vnimat auta, bude pre ne Phaeton normalnou sucastou hornej triedy. Nebudu si uz pamatat tahanice okolo vstupu VW do tohto segmentu, a az vyrastu, budu medzi nimi zakznici.). Novy Phaeton moze byt zas sedan ([odkaz] ale niektore zdroje hovoria aj o 5dv. liftbacku (nieco ako toto: [odkaz] )
25. 5. 2006 17:33
Re: SOS
Tak moje děti určitě - >:D ;-) :yes: P.S. Díky za pohotovou informaci :yes:
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 17:57
Re: SOS
velmi odvážné: ten liftback :yes: .No uvidíme, jak mu čas omele hrany... ;-) . Marko :yes:
neregistrovaný "ZZ"
25. 5. 2006 21:42
Re: SOS
Na té druhé fotce: pěkně to zlexusovatělo...
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
25. 5. 2006 17:55
Re: STOP SPAM GTI
:no:
25. 5. 2006 18:01
Re: STOP SPAM GTI
Mokrý hadry na hlavu se fasujou v přízemí vlevo, hned za vrátnicí...
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 09:49
Re: STOP SPAM GTI
No to je super, konecne niekto vymyslel spravny nazor na tuto karu. SOS! Zas sa sekli xlapci v nemecku , miesto E dat S a bolo by to presne... SOS 8-s
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 15:06
test
test
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 15:10
Re: test
Proc se sem proboha neda vlozit veta" "S koda, ze je to V W"? (psano dohromady).
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 15:10
Re: test
Skoda, ze je to VW
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 15:12
Re: test
Aha, takze samotna veta vlozit jde, ale kdyz se za ni da smutny smajlik, tak uz to nejde >:-[] PR od VW ma koukam prsty vsude :-) Kritika se nepripousti >:-[]
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 15:13
Re: test
Dobry redakcni system koukam :-) On nejde vlozit ani samotny ten smajlik (6-ty zleva).
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 15:17
Re: test
;-) dobrá "one man show" :yes:
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 15:26
Re: test
>:D >:-[]
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 5. 2006 15:27
Re: test
>:D :yes:
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
25. 5. 2006 15:18
Re: test
Můžeme se o tom přít, ale článek je určitě vyvážený. Objektivně jsme posoudili všechny vlastnosti vozu a upozornili třeba i na slabiny podvozku a řízení tolik typické pro VW atd. Kritika nechybí.
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 15:26
Re: test
:yes: Četl jsem... ;-) :yes: Velmi cením text článku... ani nevíte, jak člověk po tak kvalitních textech prahne... Neříkám, že jsem jásal nad úvodem ;-) , ale tohle už tu zvládnu :-) Dojem z článku je jednoznačný - odborný, vyvážený text, psaný očima odborníka, po přečtení je co "dožívat", a to je velmi důležité. Ten text opravdu rozšiřuje naše povědomí o autech. Já vás chválil už nahoře. Tak - BRAVO :yes:
neregistrovaný "karell"
25. 5. 2006 16:08
Re: test
No nejsem si zcela jist ze redakce je nezaujata vuci nekterym znackam respektive znacce :no: :no: :no:
neregistrovaný "Coulin"
25. 5. 2006 16:41
Re: test
Tenhle test si myslím není až tak špatný,ale jinak většina testů v českých mediích,ať už papírových nebo elektronických je tvrdě progermánská...as to tak ještě chvíli bude,je třeba vědět odkud převážně pocházejí a za co kopou jejich vydavatelé...Je třeba mít na paměti,že v případě že by se hodnocení nepovedlo podle představ,už by taky na svezení nemuseli nic dostat... To není z mé hlavy,ale zkušenost jedné redakce,která pravdivě uvedla Crash testy jedné domácí značky 8-s Každopádně posoudit jakékoliv auto objektivně je hóódně složité :-!
neregistrovaný "karell"
26. 5. 2006 06:56
Re: test
V kazdem pripade souhlas, ale i mezi germany cars je protezovana jedna znacka, která asi?? >:D
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 10:10
Re: test
Ze by Proton ??? :-)
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 09:57
Re: test
suhlas
neregistrovaný "Coulin"
25. 5. 2006 15:18
bez titulku
Na to že to je od beztvaráho VW je to celkem Gut :yes: :yes: :yes: GTI raduj se >:-[] >:D Pochvala pro designera-kdo ví kdo to navrhoval? :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
25. 5. 2006 15:19
Re: bez titulku
:-) :yes: Jo, registroval jsem... slovenský návrhář vnitřku...
neregistrovaný "Coulin"
25. 5. 2006 15:35
Re: bez titulku
Mě by zajímal i designer vnějšku-fakt to není špatný :yes: Jen aby to nebyl nákej frajer ze Soulu >:-[]
neregistrovaný "Elpepe"
25. 5. 2006 16:24
CC
Ja tyhle kupe kabriolety moc nemusim
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bingo"
25. 5. 2006 16:52
cervena a cerna
Sakra, to je dobry ;-) V cervne a cerne :yes: V te prihrate bledemodre a originalni stribrne to vubec nemaji ukazovat, blazni. Ale celkove :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2006 17:41
PORSCHE 356
Jo, je to tam... koukám na fotky zpředu... a dostal jsem ji rovnou přes čumák... VW to tam nacpal... lehkej náznak 356... je to tam... tohle tě dostane. Pro holku v červený, ale i ty do toho můžeš vlézt... do stříbra... ovšem. Mimochodem, mohl by mi někdo vysvětlit (že tedy lehce odbočuju) proč si v Česku kupujou nové Santa Fé jen barvoslepí? Já zatím viděl na silnici jen Fe v černé... neskutečnej trapák... přitom ve stříbrné je o tři patra jinde... Takže, abych to vrátil - to EOS... jo, ber ho... dostaneš kousek, vzdech, pohlazení od PORSCHE 356 - BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 17:48
Re: PORSCHE 356
fuj to je hnusny auto, koupit si kabriolet od VW je sebemrskacstvi!
Ja jdu po krase a po kabrioletu roku 2006 a to EOS neni !!!! Duvod je zrejmy :-)
25. 5. 2006 17:55
Re: PORSCHE 356
Ovšem jenom tobě... ;-)
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 17:57
Re: PORSCHE 356
omyl!
25. 5. 2006 18:00
Re: PORSCHE 356
Který je ten vůj cabrio 2006? Nevybavuji si teď.
neregistrovaný "twin top"
25. 5. 2006 17:45
EOS.vs ASTRA TWIN TOP
eos se mi moc nelíbí astra twin top je hezčí ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DOGG"
25. 5. 2006 17:52
OK
EOS sa mi fakt paci posoby na mna velmi kompaktne bez rusivych prvkov. V jeho relativnej jednoduchosti je jeho sila. (ale aj Astra je OK)
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2006 17:54
EOS - CENA
Mrkni na ceník... to tě ohromí. Dokonale si ho poskládá každej... Takže taková umírněně-luxusní verze: 2,0 TFSI (200koní)- 846.000,- Radio ze střední nabídky - 13.400,- klimačka - 10.700,- Kola (jo, chce to 17´´, 235/45) - 37.000,- kůže (to je snad jasný) - 54.000,- a barva ve stříbře - 14.200 DOHROMADY EOS na 200 koních v kůži - Kč 975.300,- Za necelej meloun. Tomu říkám cena :yes: Pokud nechceš kůži a široká kola, odečti 100 a máš EOS na 200 koních za 875.000,- A to je něco :yes:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Dzosua skunk session"
25. 5. 2006 17:56
Re: STOP SPAM GTI
25. 5. 2006 17:59
Re: STOP SPAM GTI
Mokrý hadry na hlavu se fasujou vlevo za vrátnicí...
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 17:56
Re: STOP SPAM GTI
ano a mas hnusny auto po kterem se nikdo neotoci
kdyz kabrio tak BRERA 3,2 tvin phaser hochu, eos je bida, smeju se tomu skvrni!
25. 5. 2006 17:59
Re: STOP SPAM GTI
Vypiš tu cenu... abychom to poměřili.
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 18:11
Re: STOP SPAM GTI
na cene nezalezi, proc si mam kupovat levne veci?
BRERA bude urcite kolem 1,1 mCZK to neni tajemstvi..., stoji ale za to na rozdil od eose...
25. 5. 2006 18:24
Re: STOP SPAM GTI
Nevím kde se příjmově pohybuješ... ten papírovej rozdíl je tedy přes 200 litrů... ale hlavně tu vypiš skutečnou cenu té Brery, porovnáme motory, vybavení a pak to má význam... To bys také mohl napsat, že bereš jen BMW3 cabrio... jistě, ale musíš na něho mít. Mimochodem, EOS není levný... je jen dostupný, a v aktuálním kontextu je - dostupnější... než třeba ta Brera...
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 18:40
Re: STOP SPAM GTI
neni dulezity tolik muj prijem, ale koupil jsem si BRERU 3,2 a koupim si jeste BRERU open pro manzelku. Tohle auto me dostalo, po vypnuti VDC je to selma a na brnenskym okruhu byla zabava ji protahnout!
25. 5. 2006 18:59
Re: STOP SPAM GTI
:-) Jasně... tak pozdravuj manželku :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
25. 5. 2006 19:18
Re: STOP SPAM GTI
Ty jsi prece vzdycky razil teorii, ze o penize nejde. V leasingu to nepoznas, ne?;-)
26. 5. 2006 19:52
Re: STOP SPAM GTI
Jo, souhlas.
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:26
Re: STOP SPAM GTI
EOS: 2.0 TSFI 846 000 Kč, příplatky - rádio s CD 4000, paket Ambiente 1 (obložení hliníkem, kožený volant) 12500, metalíza 14200, el. ovládáná přední sedadla 29200, sportovní paket Le Mans (kola, kontrola tlaku pneu, sportovní podvozek) 31800, kůže 54800. Insgesamt 992 500,- BRERA: 2.2 JTS (podobně silný motor) Sky Window (porovnáváme s kabrioletem) 1 065 000 Kč, příplatky - metalíza 12800, kola 20200, kůže 59200, kontrola tlaku (u VW součást paketu) 9800, el. ovládáná sedadla 32000, rádio tam je, kožený volant taky, má to navíc klimu ale zase nejde oddělat střecha. Assieme 1 199 000,-
25. 5. 2006 18:39
Re: STOP SPAM GTI
Díky. Jo, tak ten rozdíl je kolem 200 tyček... ty se těžko dostřádávaj :-) :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:48
Re: STOP SPAM GTI
Fakt je že se to ani nedá srovnávat. Různá image značek, Eos je coupe-cabrio, Brera coupe-hatchback. Jinak subjektivně (jenom podle fotek) se mi Eos líbí víc. Breru považuju z nejmíň povedenou z nových alf. A že teda 159 a GT vypadají :yes:
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 18:54
Re: STOP SPAM GTI
koukni se na BRERU na zivo a na ten nesmysl eos si ani nevzpomenes!
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:59
Re: STOP SPAM GTI
Prostě se mi moc nelíbí! A ty tady hlavně podsouváš srovnání něčeho úplně jinýho. Porovnával bys snad 159 s Passatem?
neregistrovaný "wolff"
26. 5. 2006 10:12
Re: STOP SPAM GTI
No neporovnával, ale stojí stejně... >:D
A 200 tyček rozdíl je sranda, vzhledem k tomu co ua ně dostanu...
Takže v kontextu EOS :no:
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:04
Design vede!
Ano, naprosto souhlasím. Nejsem fanoušek VW )to asi všichni víte) ale když objektivně posoudím kabria v segmentu C, tak VW Eos a Astra Twintop jednoznačně vedou. Eos to je skrytá síla, čisté decentní tvary. Vidím v tom trochu z legendárního VW Bus a z Golfu III a cítím tam i úspěch v USA :yes: Astra to je jiná kára. Drsná, dynamická, zákazníky vidím tak o 10-20 let mladší než u VW. Zbytek světa to je hrůůůza! Megane :no: Focus :no: 307 nevypadá zle ale už ji ujel vlak. Ještě bych docela rád viděl CC z Citroenu C4.
Rozbalit vlákno
19
25. 5. 2006 18:10
Re: Design vede!
:yes: :yes:
neregistrovaný "Jan"
25. 5. 2006 18:15
Re: Design vede!
ano ale ne u eose....
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 18:20
Re: Design vede!
S Astrou a Eosem souhlasím, ale zastal bych se Mégana. Je dost povedený a jeho tvar je kouzelně strohý. Interiér už tak dobrý není. Focus má moc dlouhý zadní kufr- takže je mimo hru. Má ale velice silnou přední polovinu- až po konec bočních dveří :yes: . Celkově ale Mégane naprosto vede, co se týká celistvosti při natažené střeše: působí přirozeně a ani ve snu tě nenapadne že jde o kabrio. V tomto na něj Astra a Eos nedosáhnou.
25. 5. 2006 18:26
Re: Design vede!
Příliš vystouplé zadní boky...
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 18:30
Re: Design vede!
koho?
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 18:42
Re: Design vede!
mě se nezdá. Ta jednolitost jeho tvaru je báječná: líbí se mi čím dál víc. Chce to jenom správnou barvu- nějakou krvavě rudou. :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:33
Re: Design vede!
V Meganu příliš cítím tvary hatchbacku. A vidím tam stejný problém co u Focusu - příliš velký zadek. Kdyby prodloužili přední převis nebo celý design postavili jinak (viz Golf-Eos) bylo by to mnohem mnohem lepší.
25. 5. 2006 18:37
Re: Design vede!
Jo, v tom je ten trik VW - postavit to jako originální model.
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 10:01
Re: Design vede!
hmmm az na to ze VW nema od cias beelte ziadny original, vsetko su to len koncernove paskvily...
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 18:39
Re: Design vede!
Mégane nemá opticky tak dlouhý zadek jako Focus. Naopak právě Mégane boduje tou neuvěřitelnou celistvostí svého tvaru. Velké masivní plochy - jako by byl odlit z jednoho železného ingotu. Atsra je vybroušená jako diamant do detailu, Eos je jako ten oblázek, a Megane je jako jeden dokonalý monoblok s otvory pro světla. Má své charisma...
25. 5. 2006 18:42
Re: Design vede!
Neříkám, že je špatný... jinak to máš dobře vykoumané :-) oblázek :yes: monoblok :yes: diamant ;-) :yes: ... :-) :yes:
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 18:43
Re: Design vede!
:-) :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 18:51
Re: Design vede!
Ale jo, já netvrdím že je to špatně. Jenom prostě mému oku nevyhovuje jak se ten Megane směrem dozadu zvětšuje a zvětšuje. Ale když už jsme u designu, SL je nepřekonatelná :yes:
25. 5. 2006 18:52
Re: Design vede!
Dobrá volba :-) :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 19:03
Re: Design vede!
A včera jsem viděl CLK Kabrio AMG -- taky bomba. Ale u SL doslova slintám - něco jako ti psi od Pavlova. Žádný jiný auto ze SRN mě tak nebere.
25. 5. 2006 19:11
Re: Design vede!
Je dokonalé.
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 19:04
Re: Design vede!
ten efekt, o kterém píšeš je spíše tím,že Megane není až zase tak fotogenický... Ty velké strohé plochy pak dělají různé dojmy. Jenže realita je jiná: opravdu mu to sluší ;-) má vzácnou tvarovou jednolitost. Co se týká toho SL -tak není špatný(ostatně Merc má velké zkušenosti), já bych volil tu jeho předchozí generaci od rv 1989 -2003 :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 19:24
Re: Design vede!
Věc vkusu ;-) Já ho viděl naživo a mám tento názor. Ale je to asi o nátuře. Auta z Francie se mi líbí vyjímečně (s vyjímkou Peugeotu ale ten se mi zase nelíbí svojí kvalitou). Ad Mercedes - ve Stuttgartu kabriolety vždycky uměli...
25. 5. 2006 18:20
JAK TO DĚLÁŠ TY?
Desetiletí, vždy, když v letních měsících přicházím ke svý odstavený káře a svítí slunce, pozotvírám před nasednutím všechny dveře a čekám, až ta sauna trochu vyprchá. Pak sednu, nastartuju a proženu klimačku, dokud tam není trochu lépe. Sedíš, jedeš, klimačka šumí... na tebe pálí slunce, přesně na pupek, sáhneš na něj a můžeš na něm rozehřát eskymačku... klimačka neklimačka. Tak, brácho, víš co to musí bejt za žrádlo, přijít k EOS, uklidit v pařáku střechu... a sledovat jak v mžiku ten žár uniká do ovzduší... sednout, opatrně se rozjet a bejt součástí větru... to je... oč běží... Samozřejmě, že úhel pohledu zpoza tyče v metru posouvá názorovou perspektivu k negaci EOS... ovšem sen, brácho, sen o slunci, o větru... ten ti naplní jenom kabriolet.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
25. 5. 2006 21:46
Re: JAK TO DĚLÁŠ TY?
Jak to dělám já? Zmáčknu tlačítko a zjistím, kolik je v autě stupňů. Když se mi to zdá hodně, tak zmáčknu jiné tlačítko a na dálku nastartuji. Nechám to chvilku běžet a pak jdu do vychlazeného interiéru. :yes:
26. 5. 2006 00:01
Re: JAK TO DĚLÁŠ TY?
No jo, ale ne každej dělá u mrazíren :-) :yes:
neregistrovaný "mini"
25. 5. 2006 18:21
Emoce???
no nevim ale mě to přijde nudný auto bez emoví....zase koncernovej slepenec, fuj :no: 8-s
Rozbalit vlákno
5
25. 5. 2006 18:40
Re: Emoce???
Emoce... to je téma... jestlipak víš, co to vůbec znamená?
neregistrovaný "intezita"
25. 5. 2006 19:02
Re: Emoce???
neregistrovaný "intezita"
25. 5. 2006 19:07
Re: Emoce???
no,.nevim kde na tom páni redaktori byli,.jestli tohle je teda originální auto,.prevysujici konkureci,.z boku lze videt,.ze to má stejnou pevnou strechu jako konkurace,.a ta uz vyrabi auta s takovou strechou velmi dlouho,.takze kde je ta revoluce,.naciwagen neriskuje a prichazi s necim,.se davno osvedcilo a prodava,.navíc nevyhoda vsech tehle strech je,.ze si dozadu s natahnutou strechou opravdu dospeli clovek nesedne,...jinak ta lidska zaslepenost co tu ctu do nacigroupu je opravdu fanaticka,..pro me klasika,.prumer jako vzdy ;-\
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 19:12
Re: Emoce???
Těžko říct... Zaleží co ho vedlo k výběru slova mini jako nicku >:-[]
neregistrovaný "manitou"
25. 5. 2006 19:03
TOMÁŠI
Já teda nevím, Tomáši, kde jste přišel na tu změnu designu - dyť ten předek je shodný s ostatními, snad jen tvar mlhovek se vymyká, ale jinak je to naprosto jasný sourozenec všech posledních VW. Zadek to samé, teda kromě toho ostrého zaříznutí světel do boku, to je pěkné, ale jinak je to opět variace na to samé. Je to prostě jen další VW, žádná změna k lepšímu či snad dokonce změna designového směru. Nesvítilo v tom Řecku sluníčko až moc ? >:-[] PS: snad to vezmete sportovně ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "intezita"
25. 5. 2006 19:08
Re: TOMÁŠI
,.souhlasim,.ona totiz ta pristrojova deska je uplne jina >:D
neregistrovaný "intezita"
25. 5. 2006 19:15
Re: TOMÁŠI
jeste jedna vec,.kde jste napocitali pet dilu,.ja teda napocital dva dily strechy + viko kufru,.no kdyz o tom uvazuji,.nemam vlstne sestnact prstu na rukou???
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
26. 5. 2006 12:54
Re: TOMÁŠI
Já to beru v pohodě, sluníčko svítilo akorát Jinak samozřejmě, že podobné rysy už má Polo po faceliftu i nový Passat, ale EOS tento směr rozvíjí dál. Vzhledem k tomu, že jde po obchodní a marketingové stránce o Golfa cabrio, vypadá na to moc dobře. VW pouze prohlásil, že budoucí VW budou vypadat přesně takhle a možná i ostřeji.
neregistrovaný "Ricardo"
25. 5. 2006 19:40
Ovladatelnost
Jo ale to řízení by mě asi fakt vadilo. Zpětná vazba je jedna z mála věcí co od aut opravdu vyžaduju.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kowik"
25. 5. 2006 19:53
Bomba
Ach jo - je to zase tady VW to fakt s auty umí - teď na nás vychrlil auto jehož užitná hodnota je nulová a design, který se u auta typu CC očekává je alá VW. No já nevím co k tomu ještě dodat - jo už vím: za 900 000 no nekup to ;-) Vidím to tak na 13 prodaných kusů za rok >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "125S"
25. 5. 2006 21:21
bez titulku
Nic ve zlim, ale když vidim to polstrování kufru jako ve Fabii Junior, tak nevěřim ceně. ;-) Předem se omlouvam GTImu, ale i negativní názor je názor...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pumpi"
25. 5. 2006 21:53
bez titulku
je to nemecky hnus.zacal to peugeot a teraz uz kazdy hitler to kopiruje.............
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
25. 5. 2006 22:30
Eos?
Tož něco z Golfa, a passátní větry (ve vlasech). Obecně mne třída CC oslovuje ještě méně než třída Sportovní Užitková Vozidla. Snad možná jenhenten CC Focus od Henryho vypadal na fotkách zajímavě. Tož tak.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
26. 5. 2006 12:48
Re: Eos?
A víte, že jsme EOS fotili Canonem EOS? ;-)
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 12:55
Re: Eos?
:-) :yes:
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
26. 5. 2006 12:55
Re: Eos?
Sorry, tento příspěvek měl být o thread níže.
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 14:42
Re: Eos?
Víme... :yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 10:05
Re: Eos?
ty urcite...
neregistrovaný "Fik"
25. 5. 2006 22:40
EOS jsou spickove fotaky a nyni koukam i kabrio pro stredni
plati VW Canonu za pouzivani nazvu EOS?:-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 5. 2006 23:09
Re: EOS jsou spickove fotaky a nyni koukam i kabrio pro stre
Za co? Není EOS u Canonu jen nějakou zkratkou? Nebo je to inspirováno stejnou osobou.
26. 5. 2006 00:29
Re: EOS jsou spickove fotaky a nyni koukam i kabrio pro stre
Odtušuji, že jak Canon, tak VW se inspirovali stejně - úsvit světlo... bohyně úsvitu. Na tu, naštěstí nemá právo přednosti nikdo... :-) Leda tak Zeus ;-)
26. 5. 2006 00:06
Re: EOS jsou spickove fotaky a nyni koukam i kabrio pro stre
Nevšiml jsem si, že by Canon měl čtyři kola... Nebo ty snad, když své dívce kupuješ květiny, požaduješ pět Opelů?.. :-)
neregistrovaný "Perun"
25. 5. 2006 23:09
Lehká metamorfóza
Ani nevěřím svým očím, ale prsty samy nějak běhají po klávesnici a neklidně ťukají něco, co bych jindy těžko.. dost řečí. Dobrý, vážně. Jó, soudruzi z Endéer zavřeli oči, aby začali konečně vidět. A vidíme to nakonec i my. Metamorfózu šedozelené housenky v Babočku Admirála (pětihvězdičkového). Ne že by hned začal vát nový a svěží vítr změn pohledů na to, co je to vlastně auto a co od něj člověk chce. A není to jen klišé typu A ---> B. Design, to je oč tu běží a Folx začíná chápat. Ale ta cesta, tak klikatá a bolestná. Jako deset kilometrů mezi Hornědolní a Spodněvrchní Lhotou bez hospody, bez stínu a bez vody. A i On (no Ty, no >:D ) to musí vědět, vždyť se to tam krčí ve skrytu duše.. Vítr změn vane a vážně to není pasát, ani bura. Spíš takové to jarní vlnění s vůní řepky olejné (mě to tedy voní ;-) ).
Hm, tak uvidíme, jestli to není jen bušení na zazděné dveře. Říkám, dobrý, fakt dobrý :yes:
Rozbalit vlákno
1
26. 5. 2006 00:08
Re: Lehká metamorfóza
Ovšem, Perune... - fakt dobrej příspěvek :-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 5. 2006 23:16
Ruce na koule (svoje)
Fiat to rozjel... [odkaz] >:D >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
1
26. 5. 2006 00:10
Re: Ruce na koule (svoje)
>:D Copak Fiat, ale ta sada překrásnejch smajlíků... ti by se nám šikli :-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
25. 5. 2006 23:18
OT: Nová Mazda 6!!!
Brácho, až Tě přestane bavit plkání o tom, jestli je Eos nudnej nebo jen polonudnej, tak se koukni na tohle [odkaz] /// brácho, tomuhle říkám pěknej sportovní design, žádný impotentníunisexaláněmeckodesign, ale fakt povedený a pohledný sportovně založený auto! Bravo Mazdo, nestačim se divit, pořád lepší a lepší.Fakt dobrej tah na branku :yes:
Rozbalit vlákno
6
26. 5. 2006 00:14
Re: OT: Nová Mazda 6!!!
TTTen komplex z Evropy, vy, fanTTTové ;-) japonskej auTTT nemusíš dávat svými TTTexty TTTolik najevo. P.S. Moc pěknej obrázek. jesTTTli chceš, můžu ti jich ještě pár namalovaTTT ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
26. 5. 2006 11:00
Re: OT: Nová Mazda 6!!!
Brácho, Ty se fakt vážně nemocnej ;-\ Brácho, konečně se prober! Německo se nerovná Evropa! Brácho, já Ti to teda prozradim.. Hitler tu válku nevyhrál, pořád tu máme Francii, pořád tu máme Británii, pořád tu máme Itálii, pořád tu máme Skandinávii! Brácho, Ty trpíš Pangermanií, jdi se léčit :no: Ty vidíš v Mazdě Toyotu? To fakt nechápu.. možná je to tím, brácho, že na tohohle japanoamíka nic nemáš, prostě dělaj povedený po všech stránkách vyvážený auta, designově o světelnej rok napřed než kde je ten Tvůj nudnej Pangermánskej moloch >:-[] ;-) Já vim brácho, je to těžký, Mazda je pro Tebe těžkej kalibr :yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 10:17
Re: OT: Nová Mazda 6!!!
...je chory (gti). Je to v podstate komunista. Vlada jednej strany - jednej znacky. Kazdy fanatizmus je nebezpecny... ...a nebezpecny su aj fanatici.. ...ohrozuju dusenvne zdravie ostatnych , sirenim svojich utkvelych a zcestnych myslienok , produkovanymi obmedzenymi moznostami poznania , resp. nepoznania... :-O
neregistrovaný "Wartburg 353W"
26. 5. 2006 01:16
Re: OT: Nová Mazda 6!!!
Hezka Mazda. Chce se mi zvolat bravo VW :yes:, bravo Skoda :yes:
neregistrovaný "Tom"
26. 5. 2006 11:01
Re: OT: Nová Mazda 6!!!
Tvé asociace nechápu, ale budiž ;-)
neregistrovaný "Wartburg 353W"
26. 5. 2006 17:47
Re: OT: Nová Mazda 6!!!
to byl vtip
neregistrovaný "Coulin"
26. 5. 2006 08:52
Nové široko-velebnosti to je hnus
Rychle GTI ťukej do klávesnice Automix .cz a řekni co ty na to...Čekal jsem opravdu hezký auto...Je to zepředu GP a ze zadu hnus... :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 08:57
Re: Nové široko-velebnosti to je hnus
Klid :-) Je to malůvka... už tu kuloarově prolétla... Vydrž a zasuň jazyk... ať si ho pak nepřekousneš. Tohle bude opravdu událost roku...
neregistrovaný "wolff"
26. 5. 2006 10:21
Re: Nové široko-velebnosti to je hnus
Jak někdo takhle může dovrtat Punto, to nechápu... >:-[]
neregistrovaný "Enzo"
26. 5. 2006 08:59
EOS
Tohle auto je mirny zklamani, nema koule a spis se hodi k nejaky rostence. Jo a poznamka k zadnim lampam, vypadaj ze jsou reseny jako u Passata a to je minela, protoze nechapu jak je nekdo mohle schvalit do provozu, pri sebemensim svitu slunce ti zaniknou brzdovy. Velka chyba panove, tohle auto musi mit velky stesti jestli mu nekdo nenabori zadek...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
26. 5. 2006 11:02
bez titulku
GTI má narozeniny? Co mu takhle koupit EOS? jen si představte...mácháč, eos se střechou dole, GTI s kámoškou si vyjeli z domu s pečovatelskou službou a vítr si pohrává s jeho pleší a s jejími hustými kadeřemi...na jejích pevných lýtkách... >:D PS: GTI, jestli tohle auto a potažmo celý VW tak zbožnuješ, tak bych ti tohle auto fakt ze srdce přál jako dárek třeba od dětí... pak pošli fotku! ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 11:12
Re: bez titulku
:-) Děkuju, krásná slova :-) ale - nemám narozeniny, EOS by mi neslušel a o děti se zatím (neskutečně rádi) staráme se ženou :-) Kdes, prosím tě přišel k tomu, že zbožňuju VW? Tady píšem o autech... a co jako mám o VW... třeba, psát... když svou konkurenci válcujou na všech frontách... teď i kabrioletem... Nebo ty tu, Alessio snad píšeš oslavný články jenom o autě, který máš v garáži? ;-) K takovýmu kýči bych se tedy nesnížil. :yes: P.S. Ty víš, že mám na tebe slabost... chytrej študák a ještě sportovec... (ideální konfigurace) tak ti u mě projde i to Subaru ;-) :yes: ...ale hele - plešoun teda nejsem >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
26. 5. 2006 11:21
Re: bez titulku
:-) .EOS je pro člověka, který má rád VW (je to tvoje top-mainsteam brand, ne?)určitě bomba auto. proto bych ti jí přál. třeba mě by moje děti moc radost neudělaly... :-) . nemá cenu tady básnit o autech přes 5 mega, protože na ně nikdy nebudeme legální cestou mít a já uznávám, že EOS je sen poctivýho člověka, co vidí ve VW značku, která ho oslovuje... PS: však plešoun budeš... >:D
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 11:40
Re: bez titulku
:-) Plešoun asi nebudu (teda, pokud mě neskalpuješ :-)), ale napsal jsi to hezky... jen malej nesouhlas o 5 mega... i to se dá vydělat legálně. Studuj a dělej dobrou práci... :yes:
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 13:22
BOHYNĚ ÚSVITU
Příznačné, co. Tohle dokonale vystihe postavení VW v Evropě. Jo, bůh úsvitu. Ozářil střední nudu odvážně vybroušeným démantem passátního střihu. Jo, ASPOŠTOL :yes: je dokonalé dílo střední třídy. Neskonale zraje G-GURU, Golf... jak jde čas... a porovnáváš-li s konkurencí... poznáváš, že to VW opravdu umí... jen u GURU trochu víc akcentovali starší hochy, co umí ocenit klasu... a protože jsou tu i následovníci, vyjede G-6, jo, nová GOLF-EPOCHA. Všechno bylo, všechno bude, jednou dlouhou vlnou ve tvaru písmene G... to tu GURU za dva roky smete jak domečky z karet... A do toho teď vletí EOS. Bohyně úsvitu... jasně... tohle je evroskej úsvit v dokonalý formě. Je ti, doufám, jasný, že je tu taky POLO... auto (Poloauto :yes: ) tedy kára s jedním z nějkrásnějších bočních profilů světa... ani GP tohle nedokázal zvrátit... A tak si přerdstav, že do vyčerpaných estetických proudů v podobě Clia, 207, Punta či nové Corsy, jako blesk z toho VW nebe udeří vší silou dokonalá porce jistoty, stylu a rozhodnosti - POLO... nové POLO... Můžeš začít šetřit... Ještě se nerozkoukáš a přijede nová ikona - sporťáček... legenda... doplň si název sám, sázím se, že víš o co jde. A... seš kovboj? Uspokojí tě brzy Marakesch... sultán pouště... BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "guma"
26. 5. 2006 13:57
Re: BOHYNĚ ÚSVITU
hmmmm Eos rozhodne nieje voz do ktoreho sa clovek zamiluje srdcom , nema stavu je ako vytlaceny pomaranc..je to sterilne a mne to nic nehovori, navyse ja mam rad klasiku -platenne strechy ktore su uz zial na ustupe...osobne mam ako druhe auto posledny model Peugeot 306 cabrio a vrele odporucam kazdemu , ten pocit otvorenej konzervy stoji za to.. ;-) pan Pininfarina mal dobry den a strihol mu kabat za ktory sa ani dnes nemusi hanbit a vo mne vzbudi emocie ktore kazdy z nas autickarov pozna...Eos som videl jazdit ale nic take sa nestalo...ak ma svojich fandov je to OK skuste si ten feeling bez strechy a vecer zoberte polovicku za mesto , stiahnite ju a ukazte nocnu oblohu s hviezdami...hmmmm zelam pekny den... ;-)
neregistrovaný "mari"
26. 5. 2006 14:20
Re: BOHYNĚ ÚSVITU
dobré... jenom: "ozářil střední nudu ..." :-) v tom to právě vězí: ozářil nudu, kterou sám vytvořil. Dlouholetým mravenčím úsilím VW dosáhl toho, že má auta sice dobrá- ale nudná. Teď nabízí nově lék na nemoc- kterou sám roznesl... Nové období VW: pryč s usedlostí, nastupuje odvaha(v mezích VW)... Mimochodem, když zmiňuješ Guruho :-) -ocenil bych návrat k kulatým světlům. Asi něco ve stylu Golf II po dvaceti letech. :-! ;-)
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 14:24
Re: BOHYNĚ ÚSVITU
:yes: G-6 bude trefa. To je jisté. Ta světla... :yes:
neregistrovaný "Kolemjdoucí"
26. 5. 2006 14:39
Re: BOHYNĚ ÚSVITU
Ještě k tomu Eosu - od včera jezdim 2.0TFSI a je to pecka, jak popsáno zhora.
neregistrovaný "GTI"
26. 5. 2006 14:41
Re: BOHYNĚ ÚSVITU
Blehopřeju ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Jozki."
26. 5. 2006 15:00
Re: BOHYNĚ ÚSVITU
:yes: :yes: dobry vyber. predsa len sa najde niekto kto ma vkus. :-)Bol som zatial len spolujazdec ale dufam ze ho budem mat aspon na chvilku pozicany.
neregistrovaný "Mike"
27. 5. 2006 00:29
Re: BOHYNĚ ÚSVITU
Pořád nechápu co vás vzrušuje na klasické konzervativní konfekci typu vw..interiér strohý, stejně jako v golf plus..exteriér nudný stejně jako passat či jetta..vw jsou v dnešní době auta max tak pro manažery, včetně tohoto kupé-kabria, které je tak možná na rozcuchání kadeří jejich milenek.. ;-)
27. 5. 2006 16:27
Re: BOHYNĚ ÚSVITU
Koukám, že nejsi ani manažer, ani tedy milenka ;-) neuznáváš střídmost v ínterieru... prosím tě, jaký bys dal inspirativní příklad proti VW... co tě oslovuje... tedy v nižší střední či ve střední třídě?
neregistrovaný "Mike"
27. 5. 2006 18:19
Re: BOHYNĚ ÚSVITU
střední třída mě moc nebere..ale budiž. Pokud srovnám tvého oblíbence golfa..Manželka má služebního golfa 4, takže pokud můžu mluvit za sebe, měl jsem daleko lepší pocit např. ve fordu focus minulé generace. Lepší podvozek, hezčí interiér(můj subjektivní názor), exteriér je pěkný na obou.G4 mi vlastně přijde jako jeden z posledních pěkných modelů vw..jinak mě osobně vw svými modely nic neřiká(fox-šedá myš segmentu,polo-no přivřel bych oči,passat-názorná ukázka jak zmršit docela pěkné auto,golf-nápodobně,snad touareg se mi docela líbí). Abych řekl pravdu je to poslední autosalon který bych šel navštívit při výběru nového auta. Pokud srovnám v rámci koncernu..seat - sportovně dravý styl..audi - luxus kam se podíváš..škoda - podobně střídmý styl, ale zařadil bych jej před vw..porsche - no comment, prostě super..A na závěr vw - kvalitní auta, se špičkovou technikou (až na zastaralá pdi),ale příliš drahá a stylově strohá. Samozřejmě si své zákazníky vždy najde, ale mě osobně ničím neuchvátil..
27. 5. 2006 19:00
Re: BOHYNĚ ÚSVITU
Tohle už se dá číst... ;-) :yes: G-4 - velmi povedené :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
26. 5. 2006 15:51
Pěkné, vitální, drahé...
:yes: Jo hele, kabroše jsou v kurzu. Ale POZOR. Je tu ještě Ford Focus CC, a to nebude jen tak ledajaký bojovník...ikdyž nabídka motorů je strašná (zatím). Jinak - jednoznačně 2FSI s turbodmychadlem. 1.6 na kabroš je dóóóócela odvaha.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
26. 5. 2006 15:59
Re: Pěkné, vitální, drahé...
no, dobrý motor ten TFSI ale :-) je jasné že sem se moc nehodí... Ideální bude asi opravdu ten 2.0FSI. Tohle není dragster-spíš auto pro klidnou(neznamená pomalou) projížďku. Mimochodem: i ten 1.6 FSI bude od července odvážný až až... :-!
neregistrovaný "AnVe"
26. 5. 2006 17:28
Kvalita?
Tak se mi zdá, že nám některé z modýlku moc nelícují na kufru. Že by systém sklápění střechy nebyl "VW" dokonalý? Emoce, dynamika, zkrátka sportovní šmrnc. Si dělají u VW srandu, ne? Tohle má být soupeř Astry??? >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
26. 5. 2006 17:31
Splneno...
Cil dostat se na spicku evropskych strednich Tse-Tse je splnen, kdo by ve srovnani se starsimi modely 307 a Megane ocekaval opak, muze byti povazovan za blazna. Jake bude srovnani s FII a Astrou vi zatim jen vyvojari. Co mne vubec netesi je obecne vzhled obecne vsech Tse-Tse. jejich karoserie jsou naprosto direktivne podrizeny nutnosti ulozit ochromnou masu plechu do zavazadelniku a jeste pritom zajistit prakticnost dam uzivajicich tato vozidla na cestach do supermarketu. Nejkrasnejsi tak zustavaji velka kabria temto trendum nepodlehajici, nebo vylozene sportovni modely typu Boxster apod. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Elpepe"
27. 5. 2006 09:43
VYBER SI
Bud chces vitr ve vlasech a poridis si kabriolet, nebo si vyberes pohodli a pevnou strechu! Tyhle hovadiny typu kupe-kabriolet, mobil s fotakem, kamerou a buh vi co jeste, GPS navigace s mp3 prehravacem, to je pro lidi co si neumi vybrat! JAk takovy hovadiny vubec muzou spatrit svetlo sveta?!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Mike"
27. 5. 2006 11:51
Re: VYBER SI
Ono nápad to není špatný - kupé-kabrio. Mě se to docela zamlouvá. Bohužel ten nápad vznikl úplně někde jinde a vw je v tomto ohledu hodně pozadu. Ostatně jako obvykle..Když chceš zapadnout do průměru - kup si vw.. >:-[]
27. 5. 2006 16:31
Re: VYBER SI
To je dobrej průměr, co? :-) Takové getei... 200 koní, DSG, kožený sedačky... no, vidím, že máš o životě velké iluze... :-) V Česku je průměr (hrubě odhaduji) tak kolem Favorit x Felicia... Víš vůbec, jaké je tu průměrné stáří aut? VW dokonale plní svou roli, řekněme v Německu... tam bych s tebou souhlasil..., ovšem, že by tu někdo zapadl do nějakého (tebou pravděpodobně lehce hanlivě označeného) průměru... to tedy nehrozí... a dlouho ještě hrozit nebude...
neregistrovaný "Mike"
27. 5. 2006 18:23
Re: VYBER SI
No průměr jsem myslel v rámci tříd, ve kterých má vw své modely..a když jsi vzpoměl čechy.. :-) ..tady je vw poněkud drahý průměr..
neregistrovaný "Alessio"
27. 5. 2006 19:10
Re: VYBER SI
jestli nechceš zapadnout do šedi a průměru, očekáváš emoce...pak nabízím ještě mnohem lákavější alternativu...:-)
neregistrovaný "Alessio"
27. 5. 2006 20:00
Re: VYBER SI
ano, tu myslím taky....ale taky jsem myslel Subaru >:D
27. 5. 2006 20:19
Re: VYBER SI
>:D >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "Mike"
27. 5. 2006 22:56
Re: VYBER SI
Pánové, myslete si co chcete..mě vw nijak nepřesvědčil že je nej..připomínáte mi mého přítele, který dělá u fordu. Pořád měl kecy jak je ford nejlepší, nejlepší nejlepší a nakonec ford nemůžu ani cítit..kdo říká že je jeho výrobek nejlepší, tak je lhář..a lžete sami sobě, protože mám rád od každého něco, ale vaše pro voklswagenkeci me už lezou krkem..nechvalte dne před večerem..ono prodejní statistiky prověří jak je tento model dobrý..neřikám že je špatný, ale nenabízí nic víc než ostatní, jak si myslíte..
neregistrovaný "Alessio"
28. 5. 2006 08:49
Re: VYBER SI
jenom nechápu to množné číslo...to by tu museli být 2 GTI ;-) . my ostatní jsme mnohem méně z eosu nadšeni...
neregistrovaný "Ball"
28. 5. 2006 21:50
Re: VYBER SI
Tomu říkám rozumnej nápad. Sejdeme se nad statistikou prodeje a tam si řekneme, kdo je lepší. Já osobně sázím na Astru.
neregistrovaný "anonym"
28. 5. 2006 14:59
OT: fajn trojkolka :-)
Smart For One :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 09:05
Ropak pod kapotou ???
Kdyz uz si nekdo takovyhle auto kupuje, co ho vede k tomu, dat si pod kapotu smradlavyho ropaka ???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FSI"
9. 6. 2006 09:11
PASKVIL
zepředu je to fuj a zezadu je to taky fuj, je to celý divně neforemný, strohej vnitřek z golfu postrádá sportovní šmrnc. radši bych od vw chtěl dvoumístný jednoduchý roadster pro radost s lidovou cenou bez veškeré elektriky, gumoplastů a podobných pro požitek z jízdy nepotřebných pitomostí... :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "bingo"
9. 6. 2006 09:43
Re: PASKVIL
Jestes zapomnel napsat, ze je to paskvil i zhora a zdola :-)
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 09:51
Re: PASKVIL
Aj zvnutri :-)
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 10:38
Re: PASKVIL
heh, dobreee >:D
neregistrovaný "FSI"
9. 6. 2006 17:04
Re: PASKVIL
nejpovedenější vw všech dob je dvojka golfík, i dnes na silnici konkurenceschopné auto :yes: současné megany, 307, civiky mu nešahaj ani po ráfky :-!
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 19:40
Re: PASKVIL
nejpovedenější vw všech dob je dvojka golfík, i dnes na silnici konkurenceschopné auto současné megany, 307, civiky mu nešahaj ani po ráfky ???
A co Golf V ??? Kam ten mu saha ? :-)
neregistrovaný "FSI"
9. 6. 2006 19:59
Re: PASKVIL
ten je dobrej, ale postrádá charisma dvojky, když přijedu na náves ve svý dvojce GTI 1,8 16V, (plasty, liťáky na podložkách, neony pod autem, zavařený kliky, vyladěnej vejfuk, muzika) tak lidi to furt bere, musí se zastavit a podívat se, je to holt klasik... :yes:
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 23:00
Re: PASKVIL
Prave si sa odhalil >:D s tym svojim "tuningom" >:-[] :no:
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 13:21
Re: PASKVIL
:-)
neregistrovaný "ma"
9. 6. 2006 10:02
bez titulku
niektori ludia si kupia vw len preto ze to je vw, je to take zmyslanie, niektori ludia si napr. kupia drahe tenisky nike, sice su kriklave, skarede, moc na nohe nesedia, siju sa niekde v malajzii ale su nike tak su in a kupia este aj zene a potom sa vsade vychvaluju, ze maju nike tenisky a presne toto mi pripomina vw, ja mam vw kto je viac a potom budu kazdeho hodnotit podla toho, ty si si nekupil vw s tebou sa nebavim, pritom im v hlave vrta, ze si ten druhy si kupil krajsie auto s lepsou vybavou, neplati tolko za servis a este dalsie veci....
teraz ma tu budu niektori hanit ale je to tak, je to v ludoch, ludia sa chcu citit dolezito, ze nikto na nich nema.... a podobne blbosti,
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 10:43
Re: bez titulku
vystihol si to. :-)
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 23:04
Re: bez titulku
Moja reč, tiež poznám zopár takých. Možno, že ich v duchu s*rie ten ich GURU, ale hrdosť im to nedovolí priznať. :-(
neregistrovaný "ma"
9. 6. 2006 10:04
bez titulku
sledujem diskusie na tomto portaly, ale vacsinou sa mi nechce prispievat, lebo vsetky diskusie vedie pan GTI smerom, je to vw tak je to super, nie je to vw tak to nestoji za nic,
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 10:41
Re: bez titulku
mas pravdu, tiez som si to vsimol. Preto ma vyznam odpovedat na jeho blaboly, on to sice nepoxopi , ale aspon ludia uvidia ze to je xobot...
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 10:47
Re: bez titulku
Musim se GTIho zasta. Vsechny jeho prispevky nejsou blaboly. Jen ty, ktere se tykaji aut jsou vetsinou mimo misku :-) . Ale napriklad s jeho nazorama na Led Zeppelin musim souhlasit :-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 10:52
Re: bez titulku
...ona byla vzducholoď z ledu?... >:D PS: o autech...GTImu chybí nadhled a osobní zkušenosti. Já bych si nedovolil kritizovat Passata, aniž bych v něm nejel. GTI zřejmě ano..(tedy, Passata by si taky nedovolil kritizovat.. ;-) )
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 10:59
Re: bez titulku
Musel jsem si to přečíst dvakrát :-) ;-) P.S. Už jsi byl někdy na Sněžce? Neboj, mám nadhledu dostatek... ono jde spíše o rozhled... o brejle... ;-) P.P.S. Alessio... nemůžeš ovšem ani chválit to, v čem jsi nejel.... O to přece vůbec nejde, na to tu máme testy. Jde o to... vědět. Ale to tobě, študákovi a sportovci, co mám pro něho slabost ;-) přece nemusím psát. Jde opravdujen o to - vědět.
neregistrovaný "manitou"
9. 6. 2006 11:03
Re: bez titulku
Krásné a romantické vyznání slabosti >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:07
Re: bez titulku
jsi hlupák,jestli se tomuhle příspěvku posmíváš :no:
neregistrovaný "manitou"
9. 6. 2006 11:27
Re: bez titulku
No tak hoši, alespoň 4% legrace dejte příště do toho vašeho "pohledu" na můj příspěvek ;-) Nebuďte v pátek v poledne tak upjatí ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:02
Re: bez titulku
mno...tak jo. deset otčenášů a tři návštěvy modré ústřice za trest! >:D
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:09
Re: bez titulku
:no: :no: :no:
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:04
Re: bez titulku
GTI, tak mi prosím řekni, ve kterém autě, které jsem vychválil nebo zatratil) jsem podle tebe nejel (seděl jsem samozřejmě v 95% , byl jsem v Lipsku a Ženevě) . prosím! :-(
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:12
Re: bez titulku
Nechytej mě prosím za slovo. Píši o principu - přispívat na auto.cz není pomdíněno tím, zda člověk v autě seděl, jel, či jej vidí poprvé na fotce od Lehmannboys... tady snad vypisujeme celé názorové spektrum - zkušenosti z jízd, názor na kastli... názor na ...palivo... prostě musíš to vidět v celém širokém vějíři...
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:17
Re: bez titulku
Já se to pokouším tak vidět. Jistě. řeknu svůj názor na auto, které je třebá úplná novinka, ale nedovolím si vypustit (někdy až posměšný) konečný ortel...mě to házení do pytlů podle fotek na tobě vadí
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:23
Re: bez titulku
Tebe jsem do žádnýho pytle nevhodil... :-) a co se týká aut... také ne. Teda, některý jo >:D ;-) ovšem vím přesně, proč...
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:32
Re: bez titulku
tak ti do nové sezóny přeju, aby těch pytlů z nálepkou "nevyzkoušeno,přesto zatraceno" ubývalo ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:47
Re: bez titulku
Neboj... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:49
Re: bez titulku
a teď před sebou máš těžkou bitvu dole s tím člověkem s nezapamatovatelným nicke...r4uip6...nebo tak nějak :-)
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:11
Re: bez titulku
To nečtu... přiskakuje asi třetí den jako nějakej voříšek...
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:15
Re: bez titulku
no, pár jeho útočných narážek je docela...jak bych to řekl...k prodiskutování. Tak si to přečti a pro klid své duše mu na to odpověz a pak ho ignoruj. takhle tě tady bude honit jako zubatá... >:D
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 10:53
Re: bez titulku
Tebe miluju ;-) Jo, Led Zepp a R32... to je dobrá kombinace... :-! :yes: :yes:
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 12:39
Re: bez titulku
Jejda - uz je to venku :-)
neregistrovaný "Šumící tráva"
9. 6. 2006 10:53
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 23:06
Re: bez titulku
Taktiež názory ne Deep Purple a Ericha Maria Remarquea má správne, ale to je asi všetko z toho, ako sa doteraz prejavil. :-! :yes:
10. 6. 2006 00:26
Re: bez titulku
Měl by ses krotit, psát tu o autech a ne o mě :no: :no: :no:
neregistrovaný "jozef77"
10. 6. 2006 20:07
Re: bez titulku
Prepáč, nechcel som sa ťa dotknúť, ja som ti to písal skôr ako kompliment. Ale beriem na vedomie. Aj tak si však myslím, že ty si asi pre smer diskusie na tomto serveri určujúca osoba. Patríš vlastne ku koloritu každej diskusie. :-! :yes: Takže vyjadriť sa k tebe je skoro ako vyjadriť sa k autám. >:-[]
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 10:52
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
vlastních sítí... směr diskuze nemůže vést jeden přispěvatel. Směr diskuze vede vždy auto, které je tématem toho kterého článku. To, že VW je nesestřelitelný král Evropy (v cenově velmi přístupných vozech) není mojí zásluhou, já jen o tom králi píši věrně... nezatěžkán problémem, jestli si mám kouopit koreu za 310 nebo nebo GURU za 420... VW kontroluje evropskej trh z 20%, ano každý pátý vůz na silnici je vyrobený KONCERNEM VW :yes: Je mi jedno, co fřčí v Horní Voltě, nezajímá mě na čem to valej na Cejlonu... můj svět je Evropa, zde jsem se narodíil, zde žiji. Nejlepší modelovou politiku, nejkrásnější auta, nejlepší motory ti nabízí jenom VW... A pokud jsi hodně náročný... myslím, že koncernovej koník... třeba AUDI S6... ten by tě rychle přesvědčil, že je lepší to valit v něm, než vymejšet, zavěšenej na tyči v tramvaji, odsudky výrobce, kterej má za sebou více než 100 milionů aut. Všechna se prodala. VW udělal hatchback, hot-hatch, tedy definoval třídu, která hejbe dodnes trhem. V roce 2005 získal za motor 2.0T titul světovej motor ve své kategorii, letos získal za 1.4 titul nejlepší inovace - nejlepší motor. Kritici VW... to jsou jednak kluci, kteří kritizují takřka všechno... přece to známe... musíš uznávat jen děla nad 500 koní :-) a pak lidi, kteří se horko těžko doplácaj ke korejskýmu snu za pár šupů a potřebujou si dokazovat, že udělali kauf století. Neudělali. Kauf století by pro ně byl GOLF. Oni to ví... ale v zájmu svý splasklý peněženky, by to nikdy nepřiznali... Totiž, nejsmutnější na životě, je vědomí barier... nepřekročitelných z důvodu nedostatku schopností... Máš jenom jednu možnost. Koupit si konkurenční modely... abys pak stejně skončil v náručí VW... každý totiž v tom náručí skončí... i ty. Pokud tedy nemáš vatu na premiovej segment... na segment mocných... BMW, MB, AUDI (od VW...:-), JAGUAR, VOLVO a SAAB. Nebo, pokud máš hodně vaty... aby sis koupil auto-sen, resp. 911 snů, nebo aspoň jednoho Astona. P.S. Naštěstí jsou tu ještě redační články... tak si nahoře pořádně přečti co se píše o EOS... BRAVO VW-PORSCHE :yes:
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:01
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
jen poznámečka: opět mi dokazuješ, že jsi sice inteligentní chlap, který ale vůbec nevnímá svět aut tak, jako já. Třeba jsi zapoměl na Lexuse, který v prémiové třídě dělá velký vítr. PS: já si právě radši koupím vypiplanýho japonce bez aureoly slávy (ale s dynamickým a "evropským" vzhledem) než MB v druhé nejslabší motorizaci a výbavě "retro". prostě jako člověku, který vydělává (leč zatím jen málo) je každých 200 000, které dám za "prestiž" (ještě poruchovou),velmi líto. Ale znovu opakuju! Mít fakt prachy, tak si taky koupím třeba STI, ale k tomu jisojistě třeba S-Type. Ale...dnes je všechno o penězích. A když mi jedna automobilka nabídne porovnatelné parametry jako druhá... (navíc to je u mě srdeční záležitost) ;-)
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:21
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
Jo, souhlas... speciálně pro tebe mohu napsat - LEX... jenže... ten je technicky prošpikovanej vším možným... a pro mne postrádá tu klasu tahu v čase (MB, třeba). Já vím, Lexík je mladej, silně tlačenej, bodejť by ne, jde o obchod... Tak věz... je fajn, že se třeba jednou setkáme na parkovišti, ne který přijede lehce zajetej ostřejší hoch s vřelým srdcem... ve svý legendě, lahodící jeho srdci, ať už je to třeba ten MB... BMW, AUDI, VOLVO či SAAB a vedle zapíchneš svou modlu... svou aktuální modlu, protože tys holt nesledoval vylodění spojenců v Normandii v přímem přenosu... z produkce třeba Lexe... nebo Subaru (jestli znáš). Já ocením... TY ovšem také oceníš... A pak to zapijem. A co, že to zapijem... no, ten obsah našich duší... to, že víme proč, to, že víme s čím, a to že umíme bejt štastný... :yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 11:33
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
xaxa a komu akoze nejde o obchod? VW? Ved ten zije z masovosti! Ludove vozitko... ...nic? Tak asi nic... 8-s
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 11:34
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
Však ty jsi taky nesledoval Normandii ;-)
PS: nikdy bych si dobrovolně nekoupil auto, ke kterému bych necítil něco víc, než "je to můj dopravní prostředek", to je snad jasné :-!
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:45
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
Jasně ;-) :yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 11:29
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
tento zhluk polopravd a xaotickyx reciciek mozme zhrnut do zakladnyx bodof: "VW je nesestřelitelný král Evropy" = NIKDY NEBOL KRALOM "můj svět je Evropa" = To vysvetluje tvoju zabednenost " nezatěžkán problémem, jestli si mám kouopit koreu za 310 nebo nebo GURU za 420" = ZCESTNE , VYTRHNUTE Z KONTEXTU "za motor 2.0T titul světovej motor" = INY TIEZ ZISKALI ROVNAKE OCENENIA A NENI SU JEDNOZNACNE NAJLEPSI "Kauf století by pro ně byl GOLF" = BOZE , O KTOROM STOROCI HOVORISH? SNAD NIE O 19-TOM ? "ale v zájmu svý splasklý peněženky" = AKE MASH VLASTNE AUTO ??? "každý totiž v tom náručí skončí" = JASNEEE , VLADA JEDNEJ STRANY , TO TU UZ SNAD BOLO NIE? "premiovej segment... " = TO AKOZE VW JE PREMIOVY SEGMENT PREBOHA? "Naštěstí jsou tu ještě redační články" = NEXCEM TA SKLAMAT , ALE TIE VW NEZAXRANIA...
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 23:16
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
GTI, proste keby si si mal vybrať medzi Golfom I v základnej výbave a novým Hyndaiom Sonata v plnej výbave, tvoja voľba by bola jasná. Úprimne ťa ľutujem. :-(
10. 6. 2006 00:24
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
Golf I a nová Sonata ;-\ Kam chodíš, na ty nesmysly? :no: P.S. také tě lituji...
neregistrovaný "jozef77"
10. 6. 2006 00:52
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
Nepochopil som ťa :-(
10. 6. 2006 22:04
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
Jak můžeš stavět dilema - G1 proti Sonatě... to snad ne...
neregistrovaný "jozef77"
11. 6. 2006 09:33
Re: PROBUĎ SE ZE ZOUFALSTVÍ
Ja som to myslel len ako auto proti autu bez rozdielu tried. Viem že to nie je správne. Proti Golfu by som mal staviť Accenta a proti Sonate Passat. Proste som ti dal len,dajme tomu,absurdnú možnosť, ako by si sa rozhodol. :-!
neregistrovaný "manitou"
9. 6. 2006 11:04
REDAKCE
Nešlo by to uklidit zase někam do archivu ? ;-) Díky :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 11:08
Re: REDAKCE
Silní se vraceji... ;-) Tebe uklidíme... :-)
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 11:19
Re: REDAKCE
slow down xlapce, aby zrazu nezacal fungovat IP filtering... :-|
neregistrovaný "Jarda"
18. 6. 2006 18:09
nEOSlnil me
Rozbalit vlákno
0