celý článek,věděli byste, že tvrděj, že mají 340 modelů. Asi počítají i jednotlivé výbavové linie nebo snad motorizace? Každopádně je to hodně.
Golfu R400 je škoda.
Investujou hodně do elektromobilů a autonomního řízení - no uvidíme. Nejlepší je prodávat auta. Zatím se v Evropě prodávají dost nafťáky a v těch byli kdysi na špici, zatímco dneska je uchrchlanej 1.6TDI v porovnání s konkurencí snad jen k smíchu.
Nečetli, máš pravdu. Jestli je třeba Passat s jiným motorem jiný model auta, tak to potom jo... ale potom by se slušelo spíš napsat, že přestanou dělat určitě motorizace do určitých modelů...
JJ ten je dobrej. Takhle to i je. Někdy počítaj třeba Green Line nebo GTI jako samostatnej model.
Dobrá tabulka. Dávám ti :yes: , ať tady taky nějakej je >:D
Viděls nedávno moji "Zkoušku?" - tolik k palcům >:D
Jinak ti dlužím koment na tvou včerejší poznámku o Lexusu a Toyotě :-)
Je to parafráze:
"Tak ty jsi svou nenávist vůči jednotkám SS rozšířil na celý nacionální socialismus?"
Samozřejmě
Vždyť Toyota je přímo odpovědná a nese všechnu možnou vinu za vznik Lexusu! To tam v těch chorých mozcích se někdy kolem poloviny 80tých let zrodil ten nápad.
>:D >:D >:D >:D
Snad ty smajlíky stačí, aby bylo jasno, že je to fakt míněno smrtelně vážně ;-)
Třeba Passat bude limo, kombi, pozdějc CC a možná třeba GTE bude samostattný. takhle to počítaj ty makovci.
Áha, teď na to koukám. Tak pašík v poho, zato Golfů je hned 14 modelů....:)
GTD s trošku naladěným dvoulitrem TDI (185PS) je už jinej model, než jeho bráška se 150PS. Zatímco základ kolem 80PS je stejnej model, jako těch 150PS. Paráda. Tak to můžou zrušit modelů plnou pr...l, nikdo nic nepozná. :)
Upřímně, že by mě strategie 2025 naplnila nadšeným očekáváním zářné budoucnosti koncernu, to říct nemohu. Je jasné, že se snaží očistit si jméno poté, co získali nálepku zkostnatělého environmentálního vraha, ale nejsem si jistý, zda je dobrým řešením házet sebou ode zdi ke zdi. Aneb autonomní elektrické alternativní taxi není úplně tím, co od VW očekávám.