Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW: Problémy jsou i s emisemi CO<sub>2</sub>, mají se týkat 800.000 aut

Na nesrovnalosti s emisemi oxidu uhličitého přišel Volkswagen v rámci vyšetřování kauzy Dieselgate. Situace se má týkat asi 800.000 vozů koncernu převážně s naftovými motory.
Zpět na článek
4. 11. 2015 09:04
4. 11. 2015 17:53
4. 11. 2015 17:52
4. 11. 2015 17:52
4. 11. 2015 09:54
4. 11. 2015 18:23
4. 11. 2015 10:56
4. 11. 2015 12:22
4. 11. 2015 11:39
4. 11. 2015 11:56
4. 11. 2015 12:29
4. 11. 2015 12:36
4. 11. 2015 14:24
4. 11. 2015 15:59
4. 11. 2015 18:26
4. 11. 2015 15:27
5. 11. 2015 09:00
4. 11. 2015 18:24
4. 11. 2015 18:31
4. 11. 2015 18:32
4. 11. 2015 18:30
4. 11. 2015 18:30
4. 11. 2015 18:37
4. 11. 2015 18:37
4. 11. 2015 18:36
4. 11. 2015 18:34
4. 11. 2015 19:10
4. 11. 2015 19:13
4. 11. 2015 19:27
4. 11. 2015 19:49
4. 11. 2015 20:18
4. 11. 2015 19:31
5. 11. 2015 15:35
4. 11. 2015 19:18
4. 11. 2015 20:31
5. 11. 2015 15:33
4. 11. 2015 18:38
4. 11. 2015 18:28
4. 11. 2015 14:08
4. 11. 2015 14:36
No toto!!!
Takze dalsí problém. A z USA pricházejí dalsí spatné zprávy. Volkswagen AG, koncern který nepodvádí a podvody ihned priznává. No toto!!!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2015 09:00
Re: No toto!!!
Hlavně je to na nejlepší jízdě na webu den potom co zpráva prošla běžnými nespecializovanými médii :yes: >:D >:-[]
Avatar - GM.rja
4. 11. 2015 09:04
Re: No toto!!!
Museli přece nejprve požádat o svolení z reichu ...
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 17:53
Re: No toto!!!
:yes: :yes: :yes:
4. 11. 2015 15:28
Re: No toto!!!
Jeste muze prijit i toto, ale v tom neni tolik penez...[odkaz]
4. 11. 2015 09:04
mira tohoto zlocineho spolceni
dosahla takovych rozmeru ze je treba ho rozprasit
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2015 09:23
Re: mira tohoto zlocineho spolceni
Rozšíření o V6 3.0 TDI a teď o neplnění ani CO2 sice potvrzuje že jde o největší podvod historie automobilového průmyslu ale přesto to spousta lidi nechce slyšet a čekají kdy už to přejde a koncern se bude zase jen oslavovat chválit a ve všem vítězit

Aktuálně sou ve stavu: Nevidím neslyším už to přešlo? >:D >:D

Svůj pohled na věc dávaj znát aspoň pomocí :no: >:-[]

:no: naprosto jednoznačně převažují nad :yes: = VWětšině je VWšechno VWurst >:-[]
4. 11. 2015 11:46
Re: mira tohoto zlocineho spolceni
Za ten vwurst alias v(b)urt musim :yes: >:D
4. 11. 2015 10:51
Re: mira tohoto zlocineho spolceni
Tak tak to vlčí H o v i n k o se pěkně rozmázlo. 8-s
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 17:54
Re: mira tohoto zlocineho spolceni
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 17:53
Re: mira tohoto zlocineho spolceni
:yes: :yes: :yes:
4. 11. 2015 09:23
Jak to je vlastne..
cituji: "...vozidel se vznětovými motory, v malé míře ale mají být zastoupeny také turbomotory."

Vznetove motory nejsou turbomotory? :-! Editor se jeste nevratil z dovolene?
Rozbalit vlákno
47
4. 11. 2015 09:26
Re: Jak to je vlastne..
třeba 1.9 sdi turbo není.
redaktor zrejme 20 let spal a prave se probudil >:D
mysle benzinovy turbomotory
Avatar - Honza Mička
4. 11. 2015 09:30
Re: Jak to je vlastne..
Dobrý den,

přeplňované zážehové motory se u nás značí jako turbomotory. Přeplňované vznětové motory jsou turbodiesely.
4. 11. 2015 09:36
Re: Jak to je vlastne..
dobry den,
to si nejspis sliznete tohle vysvetleni.
ja bych jako turbomotory oznacoval jak turbobenziny, tak turbodiesely, pak to bude jasnejsi.
a turbobenziny plni emise NOx nejspis i v realu, kdezdo tubodiesely v realu NOx az radove prekracuji. a CO2 to zalezi jak se s tim jede. to je nam vsem urcite jasny
Avatar - Honza Mička
4. 11. 2015 09:39
Re: Jak to je vlastne..
Na Auto.cz už se to tak píše celé roky, já jsem si to nevymyslel >:D . Je to stejné, jako když v testech uvádíme působení výkonu a točivého momentu takto "2.500 min-1" a ne takto "2.500/min".
4. 11. 2015 09:42
Re: Jak to je vlastne..
aha, tak to jsem zas o něco chytreji...
"min-1" je to same jako "/min" snad na celym svete
Avatar - Honza Mička
4. 11. 2015 09:45
Re: Jak to je vlastne..
To ano, ale jde o ten formát. ;-)
4. 11. 2015 14:56
Re: Jak to je vlastne..
Vzhledem k tomu, ze 'veci' maji format a obsah, tak ten format je 50% toho jak to napisete, a tech zbylych 50% je o cem pisete. Kapeesh? :-!
Re: Jak to je vlastne..
To je teda riadna blbosť. To si má napr. každý nový návštevník ACZ najprv naštudovať tunajší redakčný dialekt? Hlavne keď o ňom ani my častejší návštevníci nič nevieme. Alebo ste si ho zrovna vymyslel? Potvrdzujete len to, čo tu už viacerí písali - vždy si nájdete výhovorku, za každú cenu musíte obhájiť každú blbosť. Pritom stačilo napísať "áno, je to trochu zavádzajúce, bol tým myslený zážihový turbomotor". A bolo by to v cajchu. Postoj, ktorý sa dá oceniť. Žiaľ, volíte radšej stupídnu výhovorku.
Avatar - AUDIRS6
4. 11. 2015 12:46
Re: Jak to je vlastne..
dal som ti :yes: aj na ten druhy - nemusel si to editovat, ved hadam je kazdemu jasne, ze reakcia bola na celkove Jančiho myslienkove pochody... ;-)
Re: Jak to je vlastne..
Presne tak. Micka a spol. nemají "gule" ze priznat ze neco delají spatne nebo alespon ne optimálne. Výhovorka musí být i kdyby byla sebehloupejsí.
Avatar - AUDIRS6
4. 11. 2015 10:19
Re: Jak to je vlastne..
Tak Janči, s týmto bež do hája ! :-! FUJ !
To si hovoris motoristicky novinar ?! 8-s
Avatar - Honza Mička
4. 11. 2015 10:23
Re: Jak to je vlastne..
To jsem o sobě snad nikdy neřekl >:D . Poznámce ale stejně nerozumím.
Avatar - AUDIRS6
4. 11. 2015 10:37
Re: Jak to je vlastne..
Tak co tu prosim ta robis ?!
Na jednej strane dokazes napisat brutalne perfektny test a na druhej, nedokazes spravne pomenovat poondiaty typ motora ?!
No a s tym, ze vraj niesi motoristicky novinar - to som kedysi povazoval len za taku ironiu, aby si vtedy zo seba "striasol" Gilgita.

Takze to myslis vazne ????!!!!

Co mas napisane v pracovnej zmluve - kolonka pracovna pozicia ? "Uklízeč" ?!

Toto je uz na mna moc... :-!
Avatar - Honza Mička
4. 11. 2015 10:43
Re: Jak to je vlastne..
Jak už jsem psal, tohle není můj výmysl. Každé vydavatelství má úzus, že se něco bude psát takhle a něco jiného takhle. Za Tomáše Kovaříka jsme třeba nepsali parkovací senzory ale parkovací čidla, ale to byl extrém. V testech se výrazy "turbomotor" a "turbodiesel" objevují často, tak proč to vytahujeme zrovna teď?
Re: Jak to je vlastne..
Proc ne. Je to nesmysl at se to vytáhne kdykoliv.
4. 11. 2015 14:59
Re: Jak to je vlastne..
:yes: :yes: :yes: :-! Spravne. Tomu se rika kriticke smysleni, hm?
Avatar - Emel
4. 11. 2015 10:46
Re: Jak to je vlastne..
Označení turbomotor lze užít také pro turbobenzín, v testu benzínového auta není problém napsat třeba to, že se turbomotor nějak chová a že konkurenční turbomotory se chovají jinak. Jinak ale označení turbomotory v mém chápání zahrnuje motory přeplňované turbem, benzínové i naftové.

Můžete prosím dát citaci s odkazem na nějaký článek, kde se slovo turbomotory používá explicitně k označení benzínových jednotek?
Avatar - Honza Mička
4. 11. 2015 11:00
Re: Jak to je vlastne..
Zkuste třeba tyto:

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
4. 11. 2015 11:25
Re: Jak to je vlastne..
V obidvoch odkazoch je zrejme, ze sa jedna o benziny, takze zly priklad.
Nieco dalsie k obhajobe neobhajitelneho ?

Alebo nie, kasli na to. Staci ked len doplnis slovicko "benzínový" do tej vety, nech to ma hlavu a pätu. ;-)
4. 11. 2015 14:44
Re: Jak to je vlastne..
Tohle je fakt hloupost. Turbomotor se jako oznaceni pro benzinaky vzilo proto, aby se odlisily atmosfery od preplnovanych. Nechci spekulovat, ale nedivil bych se, kdyby se neco podobneho delo pri nastupu turbodieselu. Turbomotor lze pouzit v pripade, kdy je zrejme, ze se hovori o benzinu. Pokud ne, tak je to hloupost, protoze i turbodiesel je turbomotor. Polemiky treba o tom, jestli je elektricke turbo turbo, nebo ne, mi prijdou trochu zbytecne, ale tady to vidim jednoznacne.
Avatar - AUDIRS6
4. 11. 2015 10:47
Re: Jak to je vlastne..
Lebo ak je test o niecom bezinovom a bavime sa o tom ako o turbomotore, je to v poriadku.
Ak je v teste nieco naftove ( a dnes uz to ma vzdy turbo ) a bavime sa o tom ako o turbodieseli, je to tiez v poriadku.
Takto, ked to ale date do jednej vety v tomto kontexte, tak to vypada fakt divne... :-!
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:03
Re: Jak to je vlastne..
:yes: :yes: :yes:
Re: Jak to je vlastne..
U neho to není ironie. Je to o hodne váznejsi prípad. >:D
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:03
Re: Jak to je vlastne..
:yes: :yes: :yes:
4. 11. 2015 11:41
Re: Jak to je vlastne..
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:01
Re: Jak to je vlastne..
Za toho uklízeče >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
Re: Jak to je vlastne..
Ja vím ze se nepovazujes za novináre. Ovsem vykonávás práci novináre tak by bylo dobre se chovat jako novinár.

Jinak jsi také clenem Klubu motoristických novináru. Tak snad abys z toho klubu vystoupil kdyz nejsi novinár. >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:04
Re: Jak to je vlastne..
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
4. 11. 2015 11:39
Re: Jak to je vlastne..
Juuuj pane Micko to ste si teraz strasne nabehli touto odpovedou a nahrali ste panovi Ipovi na smec..ty ktory si doteraz zastavali novinarov z ACZ prave dostali vlastny gol od Vas.Vo vasom pripade by bolo dobre sa drzat pravidla "hovorit je striebro,mlcat je zlato" ;-)
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:11
Re: Jak to je vlastne..
Máš pravdu, toto byla jak rána mezi oči >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2015 10:28
Re: Jak to je vlastne..
:yes: >:D >:D >:D >:-[]
4. 11. 2015 12:29
Re: Jak to je vlastne..
Kam na tahle moudra chodíte. :-O
4. 11. 2015 13:29
Re: Jak to je vlastne..
a proc tedy pisete: "Problém se má týkat především vozidel se vznětovými motory, v malé míře ale mají být zastoupeny také turbomotory." kdyz podle Vami popsanych pravidel by melo byt: Problém se má týkat především vozidel s turbodiesely, v malé míře ale mají být zastoupeny také turbomotory." ???

kdo jste, ze znasilnujete vzitou a logickou terminologii?
Nebylo by snazsi doplnit slovo benzinove??? Nebo je ta vase zasada natolik dulezita, ze vam stoji za mateni lidi a sklizeni posmesku???
Jenze co cekat o tymu, kterej tu uz mesice pise o tom, ze dieselgate je problem vsech bez jedineho dukazu....
4. 11. 2015 14:53
Re: Jak to je vlastne..
Kdyz mate svou vlastni definici, proc jste ji nepouzil, hm? :-! tady to bylo jasne a taky drive: [odkaz]
4. 11. 2015 10:27
Re: Jak to je vlastne..
Pan je tak trochu hnidopich, kazdy kto sa trochu zaujima o auta, pochopi co tym bolo myslene. Problem tohoto clanku je uplne inde a sice, ze vobec nie je jasne o com je. Nedozvieme sa z neho ake problemy s CO2 ma VW. Ze "řidiči odhalili, že jejich vozy vykazují nepřiměřeně vysokou spotřebu paliva ve srovnání s udávanou" naozaj nie je ziadna novinka a tyka sa vsetkych automobiliek. Tato tema je notoricky omielana na vsetkych motoristickych forach. Tak isto bol nespocetnekrat preberany test NEDC a jeho nedostatky. Takze o co vlastne ide, v com je ten novy problem koncernu?
Avatar - Honza Mička
4. 11. 2015 10:39
Re: Jak to je vlastne..
V oficiální zprávě se uvádí, že VW přišel na problém s emisemi CO2 a auta by mohla mít vyšší spotřebu než udávanou. Dává to smysl, protože z CO2 se ta udávaná počítá. Nic víc, teda kromě toho, jak jsou hluboce znepokojeni atd. Je to celé teprve na začátku.
4. 11. 2015 10:47
Re: Jak to je vlastne..
To nie je ziadne vysvetlenie. Kazde predavane auto ma vyssiu spotrebu ako je udavana. Vyplyva to priamo z podstaty merania CO2 (spotreba sa z neho vypocitava) podla europskych testov.. Stale ste ani nenaznacili nic nove.
4. 11. 2015 12:48
Re: Jak to je vlastne..
Tohle není o tom, jestli norma dobře reflektuje provoz, ale o tom, že ti to nějaké udělátko ovlivní potenciálně všechny emise, nejen řekněme NOx. A z emisí CO2 (spotřeby) se platí poplatky. Alespoň tak to chápu.
Re: Jak to je vlastne..
Na čo je dobrý článok, o ktorom si musíme domýšľať, čo ním vlastne autor chcel povedať?
4. 11. 2015 15:04
Re: Jak to je vlastne..
Bingo. :-!
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:13
Re: Jak to je vlastne..
Bingo2 :-!
4. 11. 2015 12:43
Re: Jak to je vlastne..
Všechny emise se měří najednou, v jednom cyklu. To tedy platí v EU. Když někdo měření ovlivní, tak nelze předpokládat, že spotřeba zůstane stejná. Ostatně jsem tohle zmínil už v jedné z prvních diskuzí na tohle téma na ACZ.
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:15
Re: Jak to je vlastne..
A čekal snad někdo něco jiného? Podváděli / lhali u jednoho (Dieselgate), tak je přece evidentní, že se tím ovlivnili i emise.
4. 11. 2015 15:07
Re: Jak to je vlastne..
:yes: "Pan je tak trochu hnidopich", diky za pochvalu, pan to vi dobre. ;-)
Doporucuji si precist Alice in Wonderland. :-!
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:17
Re: Jak to je vlastne..
Může si to prosím přečíst v češtině aneb Alenka v říši divů? Bude to určitě mít rychleji a zasde nám sem něco pěkného napíše >:D >:D >:D
4. 11. 2015 09:24
ja zacinam mit pocit, ze v tom je nejaka strategie
jestlize násobky NOx v realnym provozu (u vetsiny znacek) by se daly vysvětlit prizpusobenim testu NEDC, jak si vysvětlit ze VW vychazi i s necim, co je vseobecne zname, tedy ze deklarovana spotřeba neodpovida realne spotrebe? přitom je nam vsem jasne, ze tak jak probiha mereni podle NEDC, tak se v realu nejezdi, takze v realu je logicky spotřeba a tedy i produkce CO2 vyssi.
na druhou stranu, není zas az takovy problém dosáhnout i v realu takovou spotřebu, jako je deklarovana, jen to nedosahnes na dalnici ve 130, ale na okreskách s kloboukem na hlave celkem bez problemu.

bud VW chce do problemu zatahnout i ostatní automobilky (snad málokdo pochybuje, ze emise vyrazne prekracuji všechny), anebo ma VW nejakou technologii, která to vse resi a temahle krokama chce dosavadni technologii znemožnit, o tom ale dost pochybuju, to je spis z oblasti sci-fi.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barry Lyndon
4. 11. 2015 10:03
Re: ja zacinam mit pocit, ze v tom je nejaka strategie
je fakt, že argumentovat "reálnou spotřebou" a "reálnými emisemi CO2" je trochu mimo, protože neexistuje nic jako standardní "reálný provoz". Teď koukám do techničáku Golfu 1.2 TSI (6. generace - tedy ten žravější řetízkový) a je tam 7,1 ve městě a 4,9 mimo město. To nejsou nedosažitelné hodnoty. Dlouhodobá spotřeba toho auta je cca 6 litrů. Obvykle mám ve městě spotřebu opravdu kolem 7 l a mimo město (mimo dálnice, na okreskách) kolem 5,5 l (když pojedu s těmi pomalejšími z davu, tak se to zřejmě dostane i na avizovaných 4,9 l). Samozřejmě lze ale jezdit po městě za 12 l (když při stání v koloně se spotřeba rovná nekonečnu) a na dálnici za 9 l a vlastně ještě za daleko víc, ale tím se přece nedá argumentovat...

... současné chování VW je vážně podivné.... 8-s
4. 11. 2015 10:46
Re: ja zacinam mit pocit, ze v tom je nejaka strategie
Avatar - Emel
4. 11. 2015 10:47
Re: ja zacinam mit pocit, ze v tom je nejaka strategie
Přesně...
4. 11. 2015 15:05
Re: ja zacinam mit pocit, ze v tom je nejaka strategie
Sebedokonalejsi konspirace je nerozeznatelna od obycejne lidske blbosti.
Avatar - Anonym
4. 11. 2015 09:46
Další hřebíček do rakve
pro všechny, co mi tu kdysi oponovali, že tato aféra nemůže VW položit.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
4. 11. 2015 09:53
Re: Další hřebíček do rakve
Pořád ti budu oponovat že nemůže.
Avatar - Anonym
4. 11. 2015 10:16
Re: Další hřebíček do rakve
Četl jsi odkaz, konkrétně bod 4.???. Tak nám vysvětli, proč nemůže.
Avatar - Barry Lyndon
4. 11. 2015 10:21
Re: Další hřebíček do rakve
Jen doplním, že Německo by se z toho relativně snadno otřepalo, ale byl by to především "krach" spolkové země Česká republika...

... myslím, že by měl Babiša při současném 4,5% růstu dělat rezervy na horší časy, protože nevím co bude dělat se schodkem, až bude 4,5% propad (nebo, že už by v té době byl ministrem financí opět Kalda? Tentokrát asi ne...)
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:19
Re: Další hřebíček do rakve
Nedělej paniku, proboha! A hlavně nevzývej Babiše, prosím tě o to!
Avatar - Emel
4. 11. 2015 10:22
Re: Další hřebíček do rakve
Z mnoha důvodů... strukturální ziskovost firmy, syndrom too big to fall s Německem v zádech, tržní pozice v Evropě a Asii (Čína, Indie), vlastnictví mnoha dalších potenciálně prodejných značek...
Avatar - Barry Lyndon
4. 11. 2015 10:30
Re: Další hřebíček do rakve
Potenciálně prodejnými značkami jsou podle mě akorát Porsche, Bentley (ovšem kdo by ho vlastně měl koupit?) , Man a Scania a Ducati. Bugatti bez koncernu nemá smysl a o ekonomické smysluplnosti Lamborgini jinde než v koncernu taky pochybuju. Škoda a Seat pak už samostatně (nebo jako členové jiných koncernů) nemají vůbec žádný smysl, když jsou to jen levnější verze téhož od VW.... no a Audi mimo koncern VW? Nepředstavitelné....
Avatar - Emel
4. 11. 2015 10:36
Re: Další hřebíček do rakve
Lamborghini proč ne? Jeho technická provázanost s VW je poměrně malá, má vlastní paletu modelů. Spolu s Bentley podle mě nejsnáze postradatelné automobilové značky koncernu.

Ducati, Man a Scania pak samozřejmě taky.

Porsche, Audi, VW, Škoda a SEAT jsem nemyslel, to je jádro koncernu, mezi Audi + VW + Škoda + SEAT jsou silné technické vazby. Ne že by třeba SEAT vyloženě nemohl fungovat třeba pod FIATem, jehož modely už v minulosti taky v licenci vyráběl...
Avatar - Barry Lyndon
4. 11. 2015 11:10
Re: Další hřebíček do rakve
Proč ne Lamborgini? Protože je otázka, jestli se může ekonomicky vyplatit... Vždyť i Ferrari vydělává spíš prodejem kšiltovek než aut.... A Lamborgini takový marketingový potenciál prostě nemá. V rámci koncernu z důvodu synergických efektů (R8, SUV) funguje asi dobře, ale jinak...
Avatar - Emel
4. 11. 2015 11:54
Re: Další hřebíček do rakve
Za rok 2013 mělo Ferrari zisk 246M€, z toho 54M€ bylo to oblečení & spol., většina zisku je z prodeje aut, servisu, individualizace apod.
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:19
Re: Další hřebíček do rakve
Pepiku, zapomeň. Asi bys to moc chtěl, ale toto ti fakt nevyjde.
4. 11. 2015 09:54
VW
VW jsem měl vždycky rád pro jejich design a zpracování. Bohužel jsem si od nich žádné auto nekoupil , protože slabinou jsou motory a to jak nafta tak benzín / oboje bylo vždycky katastrofa/. Kdyby VW dělal svá auta s benzínovými motory z Japonska a s diesely z Francie tak to beru hned.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:23
Re: VW
Měls rád, a přesto, nebo právě proto nekoupil? Jsi pokrytec. :no:
4. 11. 2015 10:50
VW je nejlepsi jizda na webu
[odkaz]
my muzeme jen doufat ze pokuta bude tak obrovska ze xindlvagn bude muset prodat skodovku a ta se konecne dostane pod slusnou automobilku.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - donPedro
4. 11. 2015 11:15
Re: VW je nejlepsi jizda na webu
Dle tvých představ, prosím, která by to tak třeba kupříkladu mohla býti? Děkuji.
4. 11. 2015 12:00
Re: VW je nejlepsi jizda na webu
Po prvnim padu akcii to vypadalo, ze se na nich necha slusne vydelat, ze musi jit zase postupem casu nahoru. Firma preci trest preziji bez vetsi ujmy. No s dalsimi problemy je to uz ale cim dal vetsi risk a vypada to docela vesele, preziji, neprezije ;-)
4. 11. 2015 10:56
všichni!
Je to sice možná překvapení, ale problém s emisema CO2 oproti deklarovaným mají naprosto všichni výrobci ne VW. Všichni totiž posledních 10 let lžou se spotřebou jak když tiskne. Někdy v řádu desítek procent.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2015 11:06
Re: všichni!
Jak ne VW?

Minimálně snad včetně VW ;-)
4. 11. 2015 12:22
Re: všichni!
jj blbě sem to napsal. VW včetně, ale to by měl pak ten nadpis článku a článek celkově vypadat trochu jinak ;-)
4. 11. 2015 11:39
Re: všichni!
asi je dobré si neplést dojmy a pojmy, které automobilky mají problém s emisema CO2 vůči emisím deklarovaným v rámci testu NEDC, tedy homologovaným hodnotám? NEDC je opakovatelný test, tak jej zopakujte a dejte nám potom vědět, u kterých vám to nevyšlo.
4. 11. 2015 11:56
Re: všichni!
Kolega je trochu popleteny. Plete si podvwod a nedobre pripraveny test NEDC, ktere tyto odchylku umoznuje.
To, ze podvadej vsichni, jsme tady uz ale slyseli uz pri problemech s oxidy dusiku. Vysetrovani EPA se ale stale tyka jen VW, coz doklada, ze podvwodnik je tu stale jeden. Zato se mu ale stale rozsiruji obvineni o dalsi >:-[]
4. 11. 2015 12:29
Re: všichni!
Ani bych neřekl, že si něco pletu. Probém mají všechny. Když vezmeš, kterýkoliv VW auto a dle metodiky ho změříš na NOx tak vyjde, tak jak je deklarováno výrobcem. Za reálnýho provozu se na takové hodnoty nedostaneš. Stejně tak s CO2 u libovolnýho auta. V laboratoři opakovatelně naměříš za stejných podmínek to samý jako deklaruje výrobce, ale v reálu vyjde hodnota naprosto odlišná.
4. 11. 2015 12:36
Re: všichni!
aha, takže pletete, kde je napsáno, že v provozu musí být emise stejné jako při cyklu NEDC, to by potom do aut nemontovali třeba kalimatizace nebo autorádia a manželka by musela s prporkem běžet před vozem aby jízda byla plynulá a ona nezvyšovala hmotnost vozidla atd.... Evidentně se jedná o problém, kdy VW nebude schopno zopakvoat emise CO2 na zkušební stolici v rámci testu NEDC a nejedná se o to, že by měli starost o emise v provozu. Pokud se mýlím tak kde jsou zadány parametry onoho testu v reálném prostředí a jaké se mají dosahovat hodnoty.
4. 11. 2015 14:24
Re: všichni!
Příteli nevím kdy si sem do diskuze spadnul, ale tady netřeba udržovat etiketu a každýmu anonymnímu nicku vykat. Ani já nic takovýho nevyžaduju a nepovažuju to za neslušný, takže mi klidně tykej. Mám takovej dojem, že si článek špatně pochopil. Já se tam teda nikde nedočetl, že by VW nebyl schopen zopakovat emise CO2 na zkušební stolici v rámci NEDC, ale že papírová spotřeba deklarovaná výrobcem neodpovídá realitě. Což je ovšem běžná praxe u všech automobilek. Tohle mi přijde jen další část štvavý kampaně proti VW. Nechápu kdo tenhle hon na čarodějnice financuje a hlavně proč.

Vezmi si třeba tenhle případ:

*/bmw-i8-stovka-pod-45-s-spotreba-vylo… />
Spotřeba 2,5 litru je totální nesmysl. Za tuhle spotřebu to auto nikdy jezdit nebude a BMW se to nestydí tvrdit. Jaký je rozdíl mezi touhle lží a lží VW kdy ti řeknou, že auto má spotřebu 4,5 litru a jezdí za 7? Vždyť je to úplně stejný. Tak co furt všichni máte s tím, že JEN VW lže, když lžou všichni.
4. 11. 2015 15:59
Re: všichni!
tohle je právě závádějící, je dán cyklus měření, v současné době NEDC, během kterého se ověřují emise a z emisí CO2 se dopočítává spotřeba. Neexistuje žádný požadavek na výrobce aby v rámci EU vozidla plnila dané hodnoty mimo rozsah cyklu, tzn., že pokud nepojedeš s autem za stejných podmínek jako je NEDC nemusíš mít stejné hodnoty, ono to prostě ani reálně nejde. V podstatě pokud se třeba hodnoty NOx v reálném provozu vejdou do 1 g/km tak je to velký úspěch a jsou všichni spokojeni. Takže není důvod aby se VW vymezoval sám proti sobě, že má problém s emisemi CO2, pokud by tyto emise během cyklu NEDC byly běžně dosažitelné, to nedává smysl, peciálně pokud každé takové prohlášení sraáží akcie podniku do obrovských ztrát.
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:26
Re: všichni!
Jen ať ti klidně vyká, je vidět že je slušně vychovanej :yes:
Husy jste spolu přece nepásli. Nebo jo? >:-[] >:-[] >:-[]
4. 11. 2015 15:27
Re: všichni!
"Když vezmeš, kterýkoliv VW auto a dle metodiky ho změříš na NOx tak vyjde, tak jak je deklarováno výrobcem."
To by me teda zajimalo, proc tam teda meli ten soft, ktery falsoval vysledky a kvuli ktremu vznikla cela tato kauza. Kdybys mel pravdu, tak od VW prijde ihned info, ze to je soft, ktery neco delal, ale ze nemel na nic vliv, protoze to auto emise dle zakona proste plnilo.
Tento clanek chapu podobne jako problemy s NOx, tedy tak ze vysledky mereni jsou ovlivneny rovnez uvedenym softem nebo jinym, coz znamena ze jsou namerene hodnoty CO2 pri mereni s podvodnym softem nizsi nez bez softu a tudiz zde jde opet o podvod s udaji, diky kterym je ovlivnena i papirova spotreba. Coz dale navysuje odchylku skutecne a papirove.
Tedy mam papirovou spotrebu z papiru prictu odchylku na podvod se softem(tato spotreba mela byt skutecne v papirech, ale neni) plus prictu x % z duvodu nedobreho cyklu NEDC(coz ma asi vetsina vyrobcu s ruznou hodnotou %) a a mam skutecnou spotrebu. Ve vysledku tedy nejde o to, ze je odchylka skutecne spotreby od papirove, ale o tu odchylku zpusobenou softem, ktera ma vliv na papirove hodnoty.
5. 11. 2015 09:00
Re: všichni!
No ten soft tam měli právě proto, aby auto poznalo, že je měřeno v laboratoři, takže se má přizpůsobit, tak aby vyšly hodnoty deklarovaný výrobcem. To je ale to o čem píšu. Ty auta všechny v laborce vyjdou!!! Stejně jako u CO2 vyjde při laboratorním měření spotřeba dejme tomu 3,5 litru tj nějaký množství CO2 a pak vytáhneš auto z laborky a začneš s ním jezdit a bude žrát 7 litrů, takže nemá emise X jak deklaruje výrobce, ale dvakrát větší, takže výrobce deklaruje lživou informaci. Rozdíl teda je jen 2 násobný ne 20ti násobný jako v případě NOx, ale pořád je to fixl. A a takhle fixlují všechny automobilky, pže reálnou spotřebu už neudává nikdo. Jen tu fiktivní fixlem docílenou z laborky.
Cesta dolu
Zajímavé jak tento clánek o novém podvodu Volkswagenu nenápadne putuje na hlavní stránce dolu a starsí clánky zustávají.

Je to náhoda? Nebo ta cesta dolu má neco naznacit?
Rozbalit vlákno
48
4. 11. 2015 12:48
Re: Cesta dolu
Vím, že bystrostí zrovna moc neoplýváš, tak ti to vysvětlím. Každý článek je rozdělen do jednotlivých kategorií (technika, testy, bezpečnost, novinky atd.). Tento je zařazen pod "novinky", pod kterými dnes později vyšly další 3 články, proto padají novinky rychleji dolů než články jiných kategorií, protože z nich je vždy alespoň jeden článek z každé kategorie držen nahoře.
Re: Cesta dolu
Vázím si strategických informací bystrého diskutéra s nickem Provocateur. To co píse mistr Provocateir samozrejme vím. Ovsem podle drívejsích vyjádrení redakce i pozorování jak to na ACZ chodí se poradí neurcuje jenom chronologicky ale také podle poctu kliku. Ze by mel clánek o Dodge Dart GLH Concept vetsí ctenost nez tento text?
4. 11. 2015 13:05
Re: Cesta dolu
Nepopírám, že může redakce nějakej článek záměrně držet nahoře. Ale většinou to jde postupně dle času vydání článku, tento je nestarší z těch 4 pod novinkami, takže netřeba hledat spiknutí :-)
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:31
Re: Cesta dolu
Promiň, ale jsi blb.j jak daleko vidíš, a krátkozrakej zrovna asi nebudeš, co? >:D >:D >:D
4. 11. 2015 15:29
Re: Cesta dolu
jo ty pocty ctenosti, kliku by ho meli drzet nahore, ikdyz uz asi vsichni vi ze vw jsou podvodnici a mozna se mu tolik nevenuji jako drive >:-[]
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:30
Re: Cesta dolu
>:D >:D >:D :yes: Trefils hřebíček na hlavičku :yes: :yes: :yes:
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:30
Re: Cesta dolu
Jak občas některým píše Gilgit - plácáš plácale a v tomto případě to sedí :no:
4. 11. 2015 12:50
Re: Cesta dolu
Ne, jako jediný jsi odhalil spiknutí. Hold bystrost je tvou velkou předností. :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 11. 2015 12:51
Re: Cesta dolu
ale ze policajti dostali nove policajne skodovky to tu bude mozno este dalsie dva dni na hlavnej stranke a co mozno najvyssie... uvidis ;-) .... kazdy normalny kto ma oci tak vidi ze obcas je to tu trosku zvlastne .... to musime uznat ... nic v zlom... koniec koncov je to ich vec
4. 11. 2015 12:52
Re: Cesta dolu
Na jeho omluvu je třeba dodat, že bystrost ke své profesi moc, resp. vůbec nepotřebuje >:-[]
Re: Cesta dolu
Aaaaa, primitívek uz zase má potebu nepodlozene kopat? Fajn ze je na tebe spoleh. >:D >:D >:D
4. 11. 2015 13:07
Re: Cesta dolu
Sklidni se s těmi nadávkami!
Re: Cesta dolu
S jakými nadávkami? Je to adekvátní reakce na tvoji pomluvu/urázku/XYZ.

Kdyz provokatérek nesmysne urází tak je to fajn, kdyz je mu po zásluze odpovezeno tak to je spatne.

Docela by me zajímalo ve které branzi se neco takového jako ty pohybuje.
4. 11. 2015 13:32
Re: Cesta dolu
Pokud neumíš odpovědět stejnou měrou bez použití urážek, tak je to tvůj problém. Označovaní primitivů, vypatlánků atd. si prostě nechej od cesty.

Možná se to jednou dozvíš, když seš tak zvědavej, ale prozatím ti bude muset stačit, že na tu branži bys neměl dostatek slušnosti ani inteligence ;-)
Re: Cesta dolu
Slova "že bystrost ke své profesi moc, resp. vůbec nepotřebuje" si prostě nechej od cesty.

Ne, nejsem "tak zvědavej". Bylo by zajimavé vedet v jaké branzi se pohybují lidé jako ty (ti co urází, rozsirují nepravdivé informace ale jinak samozrejme mají dostatek slušnosti a inteligence >:D >:D >:D ) ale to je vsechno.

Samozrejme jsem neocekával ze to napíses, hrdino. >:D >:D >:D

Hlavní je si s necím takovým jako ty nespinit ruce víc nez je potreba, nezávisle na branzi,
4. 11. 2015 13:53
Re: Cesta dolu
Prostě ti chtěl říct, že se máš chovat slušně a oprostit se od svých východních zásad, móresů a manýrů, tady se neřeší spory nějakým hubováním, atd.
Re: Cesta dolu
Kukuricníku, vzdycky ti ríkám ze nemás pozívat tolik kukuricných výrobku, nedelá ti to dobre. Tvé prihlouplé poucování o slunosti si muzes nechat pro tvé okolí.

Tady se neřeší spory nějakým hubováním? Fakt. A jak se řeší? Rozsirováním pomluv a nepravdivých tvrzení tak jak to delá Provocateur a pár jemu podobných?

Pokud já mám "východních zásady, móresy a manýry" tak jaké zásady potom máte vy takzvaní slusnáci.

Doporucuji ti snízit konzum kukuricných výrobku a venovat se necemu zajímavejsímu. Svého casu jsi na ACZ psal brilantní analýzu situace znacky VW v USA. >:D >:D >:D
Ted más díky aktuální situaci s dieselgate udelat analýzu jeste lepsí a ohromit tím svet. >:D >:D >:D

Treba se ti skutecne jednou podarí napsat neco "prínosného" (to byla jenom legrace). >:D >:D >:D
4. 11. 2015 15:11
Re: Cesta dolu
"Kukuricníku, vzdycky ti ríkám ze nemás pozívat tolik kukuricných výrobku, nedelá ti to dobre." Vcetne Bourbon whiskey, vid? >:D
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:37
Re: Cesta dolu
:yes: :yes: :yes:
4. 11. 2015 15:37
Re: Cesta dolu
To půjde těžko, ale já hlavně nepoužívám vulgarity, to je ten zásadní rozdíl. Takže naposledy, klidně si urážej, ale nadávky a jiné označování si nech pro lidi, se kterými mluvíš z očí do očí!

S hrdistvím to nemá nic společnýho. Někteří lidé to tady ví, ale rozhodně to nebudu psát někomu, kdo si tady vede v bonzbloku poznámky o ostatních ;-)
Re: Cesta dolu
Hrdina co nepouzívá vulgarity, jenom rozsiruje pomluvy a nepravdivá tvrzení. Prímo Mirek Dusín. >:D >:D >:D >:D >:D

Hrdina který ani nemá "gule" napsat v jaké branzi pracuje. >:D >:D >:D

Ale uz toho nechám nebo ta spína kterou na sobe covek nabaluje pri kontaktu s nekterými lidmi z tech rukou nepujde umýt.
4. 11. 2015 16:05
Re: Cesta dolu
Svoji profesi ti sdělím z očí do očí, tak ti dávám šanci hrdino s gulema ;-)

Ty jsi za***nej až po uši, takže se to u tebe stejně nijak neprojeví.
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:36
Re: Cesta dolu
A to já zase zvědavej sem, už maminka mi to říkávala >:D Já se ho slušně zeptal a čekám od něj slušně odpověď. Jestli mi ji nedá, je srab a obyčejnej diskuzní plácal.
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:34
Re: Cesta dolu
A která ta branže to tedy je, ptám se zcela slušně já a očekávám od tebe zcela slušnou odpověď. A neboj, nehodlám do ní konvertovat. >:D
4. 11. 2015 18:57
Re: Cesta dolu
Nevidím důvod odpovídat člověku, který se zde sotva zaregistroval a napsal 30 nicneříkajících příspěvků ;-)

Znáš ten znamý citát? "Co ti neni rovno, po tom ti je ..... "
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 19:10
Re: Cesta dolu
A jiný citát říká "Nehas, co tě nepálí." Já jsem možná déle čtenářem webu auto.cz než ty, ale nemám čas, chuť ani potřebu přispívat do diskuzí a reagovat na některé vaše slinty, tím nemyslím Vaše, jestli tomuto malému rozdílu rozumíš. Dnešek je výjimka.

Ano, nejsi mi roven a já nejsem roven tobě, přesto jsem se tě slušně zeptal, protože mě to zajímá. Takže, dokážeš mi odpovědět a nechodit zbytečně kolem horký kaše? Protože pokud ano, ukážeš že si chlap z gulema? Pokud ne, jsi baba.

Tímhle nevstupuji do vaší letité rozmíšky s Gilgitem, hoňte si svoje trika sami, to je váš boj!
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 19:13
Re: Cesta dolu
30, 300 nebo 3000 - podle toho posuzuješ lidi? Hmm, zajímavé.

No snad pochopíš, že na tebe nijak neutočím, a normálně mi odpovíš. Napiš třeba, že jsi to nebo to, mě jenom zajímalo tvoje povolání, které je něco víc než to Gilgitovo.
4. 11. 2015 19:19
Re: Cesta dolu
Posuzuji to, protože mi dáváš osobní otázku. Kdyby ses tady vyskytoval třeba rok a bavili bysme se normálně spolu bez nadávek, tak bych ti možná odpověděl. Takhle jsi pro mě jednodenní anonym :-)

EDIT: A jak jsi špatně pochopil, neposuzuji počet příspěvků, ale délku tvojí registrace ;-)
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 19:27
Re: Cesta dolu
Opakuji, jsem tu určitě déle než ty, ale to ti je buřt. Já jen při pročítání diskuze vstoupil (slušně) v jednu chvíli mezi vás dva, protože jsem chtěl jen prostě lidsky zvědavě se dovědět, z jaké branže bych podle tebe musel pocházet, abych ti byl na stejné úrovni. Víš, nemám rád jakékoliv povyšování ani ponižování, a proto mě to nazdvedlo a položil jsem obě ruce na klávesnici. Protože nevím, kdy se zase ozvu, protože číst tady ty vaše zblitky zvláště v poslední době mě nebaví, napíšu to teď: do roka a do dne... :-)
4. 11. 2015 19:42
Re: Cesta dolu
Zdejší web navštěvuji od roku 2001. Nevím, že bych tady někdy povyšoval svoji profesi a jestli soudíš jen dle toho, že jsem napsal Ipovi, že nepotřebuje bystrost, tak je chyba na tvém přijímači.

Své soukromí si chráním. Nepotřebuji nikde na netu vypisovat svůj věk, povolání, stav atd. atd., proto nejsem ani na facebooku, twitteru a jiných.

A to, jestli jsem srab, baba nebo chlap s gulema můžeme rozluštit třeba v octagonu a ne tím, jestli nějakému anonymovi odpovím na osobní otázku ;-)

Tak třeba zase rok. Doufám, že zase přispěješ svoji trochou zblitků do tohoto odpadu :-)
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 19:49
Re: Cesta dolu
Vynasnažím se, to ti slibuji.

Po celý další rok jsi u mě baba :-) A to jsem si fakt myslel že jsi chlap :-)

Octagon je na prd :-)

Tímto končím naši již nikam nevedoucí diskuzi a vracím ti prostor i čas na IPu :-)
4. 11. 2015 20:02
Re: Cesta dolu
To mě "mrzí", ale nějak se s tím smířím :-)
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 19:31
Re: Cesta dolu
Jen ti upřímně lidsky poradím - neposuzuj druhého podle toho co vidiš :-) To mě naučil život.

Ok, rozejdem se s tímto tématem s tím, že já se to dřív jak za rok nedozvím, takže si napíšu hnedle po novým roce do diáře, že se mám zase přihlásit 4. listopadu 2016 a zeptat se na stejnou otázku. Snad nezapomenu :-)
4. 11. 2015 19:54
Re: Cesta dolu
Můžeš to zkusit, jen se musíš lépe uvést, abych si o tobě udělal lepší obrázek. Napsat mi v první reakci, že jsem blbej jak .... , není zrovna nejlepší začátek k diskuzi ;-)
Avatar - Floyd
5. 11. 2015 15:35
Re: Cesta dolu
Hele, četl jsem si tu vaši včerejší přestřelku s Ipou teď ještě jednou a tu následnou hádku si jednoznačně vyprovokoval ty, zcela v duchu svého nicku. Ipa se jako vždycky chytil a pak už to jelo. A ty jsi pořád přidával a přidával a on taky a jak si byl z toho vytočený, tak si měl potřebu spražit i mě, ale já jsem v tomto hodně splachovací.

Nicméně to tvoje zaměstnání by mě přesto fakt zajímalo. :-)
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 19:18
Re: Cesta dolu
Anebo ještě jinak: člověku s 30 příspěvky neodpovíš, prootže ti za to nestojí, tak apoň že člověk s 2000 příspěvky aka IPA ti stojí za to abys mu aspoň napsal. Protože ty jsi přece nadčlověk (Übermensch, pokud chápeš), když máš přes 3000 příspěvků, že jo?

Neodbíhej od podstaty toho mého dotazu, sniž se na moji úroveň a normálně slušně mi odpověz. Čekám.
4. 11. 2015 20:31
Re: Cesta dolu
Kylie laska moja [odkaz] zasa si si nedala tabletku?Vies dobre,ze ti to potom nerobi dobre srdiecko moje milovane a placas sracky na ACZ >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2015 21:12
Re: Cesta dolu
:yes: >:D >:D >:-[]
Avatar - Floyd
5. 11. 2015 15:33
Re: Cesta dolu
*** jak to Ty nazýváš tady plácaj jiní, s tím na mě nechoď. A s Kylie taky ne, to si vyřeš s Hammunou. Ale obrázek dobrej :-)
Re: Cesta dolu
Tvou ne. Jinak samozrejme "spiknutí" na ACZ je nemozné. Redakce je cistá jako lilie, nikdy nelze, nikdy nemanipuluje a vzdy pracuje na vysoce profesionální úrovni.

A ted jeste tu o perníkové chaloupce. >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:38
Re: Cesta dolu
>:D >:D >:D Dneska se hodně bavím :yes: :yes: :yes:
Re: Cesta dolu
Kukuricníku, pred nekolika mesíci jsem te naucil významu slov "holt" a "hold" a ty to uz zase píses spatne. >:D >:D >:D

Chápu ze to je makacka na bednu ale pokus se to zvládnout. Uz jsem te jednou dostal tak daleko a tys zase zklamal. >:D >:D >:D

Ten konzum kukuricných výrobku bys mel vázne omezit.
4. 11. 2015 17:53
Re: Cesta dolu
Právě proto jsem to napsal, čekal jsem, kdy to napíšeš. Prostě já občas ty diskuze flamuju a trolluju.
Re: Cesta dolu
Je otázka jestli píses pravdu ale kazdopádne je lepsí kdyz trollujes nez kdyz se snazís psát "prínosné príspevky". Protoze to ti vetsinou vycházejí nesmysly. >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:28
Re: Cesta dolu
Ta rychlá cesta dolů značí, že to redakci není po chuti, ale co měla dělat, když už to všechny neVW redakce vydaly, že? >:-[]
4. 11. 2015 14:08
Pekny clanek
Pekny clanek jsem nasel tady, v anglictine, s trochou historie a zamyslenim ve stylu "jak to jako mohli inzenyri nevedet..."

[odkaz]

"When VW managers called for clean diesel without the urea system, “they must have known that it’s impossible, or else it’s not possible they have degrees as engineers,” Dudenhöffer says."
Rozbalit vlákno
2
Re: Pekny clanek
Presne tak. Ferdinand Dudenhöffer dokáze výborne analyzovat automobilový prumysl a trh (ne tak jako nekterí místní slintalové). Ale je treba ríct ze Dudenhöffer se uz nekolik let opakovane kriticky vyjadruje o koncernu Volkswagen a manzeri Volkswagenu ho nenávidí.
4. 11. 2015 15:16
Re: Pekny clanek
Pycha predchazi pad. Clean diesel, yeah, right: [odkaz]
4. 11. 2015 14:36
hm
hah od nemca nic dobre v poslednej dobe 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
4. 11. 2015 15:49
Už zastavují i prodej Porsche
s dehtovým třílitrem. Noo, už jim teče do bot. Sem zvědav na listopadové a prosincové prodeje v USA >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2015 21:14
Re: Už zastavují i prodej Porsche
Zrovna sem dočet ze prodeje v Česku stouply! VW i Škodovce :yes: >:D >:D >:-[]
4. 11. 2015 16:04
Na co ta umirnenost?
Je jiz zcela jasne, ze Volkswagen podvadel (podvadi) se vsemi naftovymi motory. Ted vysel na vysluni fakt, ze Volkswagen podvadi i s benzinovymi motory. Mozna by bylo od redakce jednodussi, kdyby jednoduse vypsaly ty motory, se kterymi Volkswagen nepodvadi.
Mozna jsem prehledl, ale nevsiml jsem si, ze by dasauto.cz uverejnilo fakt, ze Volkswagen prodava v nemecku auta s 30% slevou. Bylo by tolik ne-nemecke si priznat, ze jim, kvuli afere, padaji prodeje.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
4. 11. 2015 18:40
Re: Na co ta umirnenost?
Pro tebe ne, pro dasauto.cz ano >:D