Mexický závod Volkswagenu by mohl vyřešit dlouhodobě neúnosnou situaci, které čelí Volkswagen díky nepříznivému měnovému kurzu amerického dolaru vůči euru.
Je to ještě daleko horší.. VW podepsal mnohamiliardový kontrakt na dodávku dílu z Číny.. evropské je na něj akorát to jméno ;-\ Bravo Hitler´s people´s car >:-[]:no:
uz prisli na to ze tenhle hnusnej design a mizerna kvalita patri akorat tak do rozvojovejch zemi a hodi se k tem chudinskejm slamum stlucenejm z vlnityho plechu
Tak GTI kde je ta Německá kvalita a hrdost na svoje výrobky,teď to budou bouchat mexikánci a to bude teprve Prů... kvalitka a jak píšou nahoře z dílů od Čínanů a co teda na tom bude Německého? Za chvíli to i možná přejmenujou na Nechting mobilos >:D >:D a co pak budeš dělat ty >:-[]:yes: Jak už jsem jednou psal koupíš si žlutou barvu a spliněš se žlutým šikmookým davem >:-[] >:-[] >:-[] Bravo VW-S německou Apoštoáckou ikonou budou jezdit Mexikánci pro fazole a sociální dávky protože jak to tak vypadá koncern to tam bude rozdávat zadara a zaplatíme ,teda zaplatíte(já tedy ne)to Vy-My v naší málé Evropě :no::no::no: BravoVW Tomu se říká z bláta do ho... houští
já už hákuju od osmé,jedenáctou tudíž za ráno nepovažuji.Navíc máme A na pracovišti přísně zakázán.Mohlo by se totiž stát ,že bych se z některých"pacientů "pozvracel a nebo bych se u některých neudržel... :-!
Čim viac sledujem správy a vyhlásenia vw tým je jasnejšie v akých je problémoch. Kurzové straty majú totíž takmer všetky automobilky . Svet je veĺký a výmenné kurzy hlavných svetových mien medzi sebou neustále oscilujú. Nemyslím že by vw malo dôvod zvalovať svoj ekonom. problém práve na "výmenný kurz", Ano kurzové straty možu značne znížiť celkovú ziskovosť výrobku ale ked to neohrozí ostatné automobilky prečo práve vw? Napríklad bmw vyváža do usa podstatne viac a neplače nad kurzom dolára. Toyota to má ešte horšie. Rieši jen verzus euro verzus dolárverzus dovozné dane. Vw sa vo svojich vyhlaseniach tvari ako keby ten dolár lietal len na ich účtoch..Okrem toho dodávky dielov a polotovarov v rámci celého koncernu tvoria riadny "spletenec" a myslím že vw dokáže na kurzových rozdieloch aj zarábať.. Problém bude niekde inde.. Keby som mal tu moc vidieť ich finančné audity :-!