Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
3
/
18
Prohlédnout znovu
Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
|
acz
Tuhá poháněná zadní náprava
|
acz
Porsche 928 bylo prvním autem s víceprvkovou zadní nápravou pojmenovanou Weissach s řízenou kinematikou.
|
acz
Integrální zadní náprava vozu Ford Mustang
|
acz
Tříprvková zadní náprava Alfy Romeo Giulietta
|
acz
BMW 850i (E31) uvedlo v roce 1989 integrální zadní nápravu
|
acz
Tříprvková náprava vozu Fiat 500X
|
acz
Typická ukázka zadní nápravy s trojicí ramen na každé straně
|
acz
Zavěšení Control blade Fordu Focus má na každé straně čtveřici ramen
|
acz
Slavný
|
acz
Integrální zadní nápravu používá také nový Jaguar XE
|
acz
Torzní příčka VW Corrada měla asymetricky tvarované silentbloky zajišťující elastokinematický efekt
|
acz
Typická ukázka zavěšení s torzně poddajnou příčkou
|
acz
Jedna z pozdějích intergálních náprav vozů BMW. Tahle je z řady 5 E60
|
acz
Tuhá zadní poháněná náprava odpružená podélnými listovými pružinami
|
acz
Podvozek Land Roveru Defender s tuhými nápravami
|
acz
Zavěšení Porsche 928 Weissach na obrázku z technické dokumentace k vozu
|
acz
VAZ 2101 neboli žiguli byl typickým představitelem ososbního vozu s tuhou zadní poháněnou nápravou
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?