Cizetu V16T si pořád můžete objednat. Jako novou!
1
/
19
Prohlédnout znovu
Cizetu V16T si pořád můžete objednat. Jako novou!
Cizetu V16T si pořád můžete objednat. Jako novou!
|
acz
Interiér prototypu Cizeta-Moroder V16T (1988).
|
acz
Cizeta-Moroder V16T byla skutečně originální, o čemž svědčí i dvě dvojice předních výklopných světlometů.
|
acz
Do projektu Cizeta vložil kapitál i známý hitmaker Giorgio Moroder. Bílý prototyp vlastní dodnes.
|
acz
V16T byla poháněna napříč umístěným šestnáctiválcem. Víko motoru se vyklápělo směrem dozadu.
|
acz
Prototyp ze Ženevy 1988 se stal údajně prvním šestnáctiválcovým supersportem světa. Design byl dílem slavného Marcella Gandiniho, jen záď vytvořil zakladatel firmy Claudio Zampolli.
|
acz
Interiér "produkční verze" z roku 1991. Moroder projekt opustil, takže jeho jméno z názvu zmizelo.
|
acz
Od prototypu se vnitřní prostor odlišoval nejen barevným provedením.
|
acz
Produkční Cizeta V16T.
|
acz
Některé vozy měly vstup vzduchu podobný prototypu, jiné disponovaly vodorovnými žebry.
|
acz
Takto měl vypadat nástupce Lamborghini Countach. Po převzetí Chryslerem se však Diablo vydalo jinou cestou - a Marcello Gandini též.
|
acz
Cizeta V16T se vyráběla v Itálii v letech 1991-1995.
|
acz
V Modeně vznikla sedmička aut, o sériovou výrobu se tedy nejednalo. Nejméně dvě si koupil brunejský sultán.
|
acz
Produkční Cizeta V16T se od prototypu lišila mimo jiné i blikači protaženými do boků.
|
acz
Cizeta V16T se vyráběla v letech 1991-1995. Poté původní Zampolliho firma zkrachovala. Dvě kupé se podařilo postavit za mořem ještě v roce 1999.
|
acz
Srdce vzniklo spojením dvou motorů V8.
|
acz
Interiér spyderu z roku 2003, který byl vyroben už v USA. Zůstal jediný...
|
acz
Cizeta V6T v otevřeném provedení Fenice TTJ Spyder.
|
acz
Cizetu šlo koupit ještě v roce 2006, pokud měl někdo zájem. Nikdo takový se však nenašel. Ceklem tedy existuje 11 aut této značky.
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?