U Ferrari nám chystají trochu "peklíčko". Hezké. Hlavně ve vztahu k hmotnosti. Pořád říkám, že pokud člověk chce jít co nejblíže k závodním zážitkům, je Ferrari jasná volba.
Rozdílné jsou VÍCE než tušíte.. :-)
PS: Což ale NIC NEmění na "naší diskuzí s Ham.em" -kdy jsem ho již před časem na "toto upozorňovala" (když říkal že nic na Aventador od Ferrari "nemá" ;-)
F620 (ale musíte týden počkat ;-)
PS: Vzhledem k tomu že i "pohodové Gran Turismo" s BIG zavazadelníkem Ferrari FF disponuje 660ti PS ("supersportovní vysokovýkonný" Aventador jich má, nemýlím-li se 700?), tak lehčí a (velmi pravděpodobně) výkonnější F620 ... doplňte si sám :-)
(nápověda: dopadne to STEJNĚ "jako vždycky" ;-)
Jo, jo. Hlavně ty číslíčka. Testy. Vrať se k testům. Možná objevíš pár zajímavostí. Jsem zvědav, jestli Ferrari použije vyspělejší techniku na podvozku, než Lambo u Aventadoru. To je přeci automaticky záruka náskoku.
>:D >:D
Podle toho, co jsem od kolegy četl, to zrovna laik přes auta nebude, spíš bych fandil lambu, ale to ferrari bude určitě TOP co se konstrukce týká.
Lambo je pro mně nejen co se počtu týká víc rarita, navíc svéhlavost, nepraktičnost a nedokonalost dvanáctiválcových modelů ve srovnání s obdobnými lehkonohými ferrari beru pro mně jako přednost. Takové murcielago byla zlá přemotorovaná bestie i přes pohon 4x4, která ani neumí jet v dešti.
K tomu mi i technologický základ audi je blízký.
Ferrari bude mít vždy tiffosi (nebo jak se to píše) a lambo V12 bude (doufám) s příchutí hrubiánského nevycválaného samorosta...vyčítat mu to je stejné nepochopení jako vyčítat ferrari díly z iveca.
Doufám, že bys i ty vedle své C5 lambo v garáži snesla.
V tom případě (jestli se opravdu "vyzná") - o to smutnější že "napsal co napsal" (že občas "napíše co napíše".. ;-)
Čistě "technicky" či "vyspělostí" na tom bylo Ferrari snad bez výjímky vždy "lépe" než Lamborghini..
Lambo v garáži co parkuje C5 i stálo, ale NEchtěla bych ho tam (ani za "málo peněz"), neb to co se vám "teoreticky" líbí je "prakticky" (z mého pohledu) JEN "špatně řiditelné/ovladatelné" auto ("pěkně" či "zajímavě" to působí když o tom takhle napíšete - zcela OPAČNĚ když v tom musíte jezdit - aneb i staré, elektronikou ještě NE"komplexně hlídané" Ferrari 550M mohla řídit i "malá holčička" (s trochou zkušeností) a víceméně šlo použít i jako "auto pro každý den" - Lambo je spíš typ vozu "ukázat se v něm", projet se v něm - a "šupkydupky" (raději) HONEM domů do garáže = BEZ urážky: "Snesla" ale děkuji NE NEchtěla..
Nu je to z mé strany rozhodně bychaření. Pokud jsem měl podobné auto půjčené, chvilku mi samozřejmě dělalo velice dobře, že jsem v něm spatřen a trasu resp. "nutné" zastávky jsem tomu přizpůsoboval (ať hodí rukavicí, kdo by to n mém místě neudělal), tento opojný pocit (skoro)majitele ale rychle vystřídalo doslova utrpení a alibistická útěcha, že jej těžko budu kdy vlastnit.
Stejně tak jsem zažil v D lidmi obležené gumpert apollo na pumpě, kde opodál stojící černé ferrari 599 si nikdo ani nevšiml.
V těchto WOW ohledech je podle mne lambo dál než ferrari, jinak technicky je Lambo globálně vzato za Ferrari.
Přiznávám to nerad, ale podle mně jako velkého VW-FAN Lambo na Ferrari nemá, je to dáno zázemím z motorsportu atd., i když u superautomobilů jsou tyto verdikty na úrovni hocha ze základní školy, jímž se nakonec dodnes cítím.
Ještě doplním (NERAD) ani designem se na Ferrari nechytá.
Efekt UFO na silnici ještě neznamená hodnotnější design.
Ale ferrari kazí zase debilní tiffosi. :-)
Naprosto SOUHLASím, že "woow" efekt je (a snad "vždy byl") u Lamborghini vždy "daleko lepší" než u Ferrari (a "jízdně/použitelností" to je - a snad vždy bylo - přesně NAOPAK..
Já (trochu vždy, a dnes ještě VÍC) raději to "nenápadné" (dnes bych BEZ váhání sáhla po FF - které se docela dost lidem až "nelíbí") než po něčem typu Gumpert či Lamborgnihi Aventador..
Tifosi apod. mne "moc NEberou" - i vůz této "kategorie" beru "uživatelsky" (NEmám ho na "ukazování/předvádění" ostatním, ale pro SEBE - "své ježdění"
Pěkný den (za chvíli se jedu trochu "projet autem" :-)
Třeba Gallardo se mi líbilo. Ale tam to asi tak začínalo i končilo. Ani mi nešlo o haló efekt, prostě se mi líbilo. 430 byla technicky někde jinde. Ale mělo slušnou V10 a k tomu krásně vypadající klacek manuálu, takže proč ne. Na trati zdaleka nedosahovalo takové preciznosti, ale člověku řízení vykouzlilo úsměv na tváři.
No a Murciélago v rámci možností naplňovalo obraz dvanáctiválcového holomka. Nevychované, nezdvořilé - ne tolik, jako dříve, ale pořád tě dokázalo k smrti vyděsit. Na Aventadoru je vidět, že Audi půjde spíš cestou sofistikovanosti. Zřejmě se budou snažit Ferrari přiblížit, stejně jako se sami snaží přiblížit BMW. Těžko říct, jaký to bude mít dopad. Možná naopak pozitivní, protože tu neurvalost ocení spíš nadšenec. Řekl bych, že se dnes prodávají víc pro vzhled (a u Gallarda snadnost používání). Takže méně "duše" a více schopností je pravděpodobně nezabije.
Nu, nabídka Ferrari (vždy) byla a je a (asi ještě dlouho) bude DALEKO širší a pestřejší než u Lamborghini - a mám takové "podezření", že Aventador(ovy schopnosti) vidíte (až) VELMi "optimisticky" :-)
No a asi stejně řidič Gallardo když vidí vzdalující se zadní lampy (třeba) 599 GTO ;-)
PS: Nicméně takovéhle "mezitřídní" (mezi kategoriemi) srovnání - na to moc "nejsem" - proč? (jste zvolil V8 vs V12?? :-|
Já žádné mezitřídní srovnání nevolil. Ale když jsi pozdravila Aventador bye bye tak mi docvaklo, že to může být jedině z Italie aby to bylo alespoň trochu důstojné.
Ono záleží, jak bude tohle auto Ferrari nabízet. Murciélago tu bylo dlouho a bylo standardní součástí nabídky. Stejně tak Aventador je spíš "super" verze nástupce Gallarda, není to úplně ta nejvyšší třída, kterou představuje třeba Koenigsegg. Takže to pořád nebudou konkurenti, protože tohle Ferrari míří do sfér nejvyšších.
Jen nechápu, proč někdo musí tyhle dvě značky porovnávat. Porovnatelné jsou totiž snad jen pro pozéry. Každé to auto jezdilo úplně jinak. Jediné, čeho (možná) můžeme litovat, je, že Lambo ztrácí na divokosti.