tak takhle roz*** enzo může vážně snad jen amík, zvyklej jezdit 60 majlí. Pak na to jednou šlápne a takto to skončí. :no: A k tomu ještě jezdí ve ferru v teplákách :-O
Omluva všem amíkům. Já byl zahleděný do obrázků a proto se mi to tak jevilo. Těch popisků jsem si vůbec nevšiml. Ale tepláky měl i když je to je švéd >:D
Fakt se mi líbí, jak vypadá. Ale možná to s tou líbivostí až trochu přehnali. Mluvím o těch světlech v difuzoru. Vypadá to hezky, ale:
1) Musí to aspoň částečně omezovat funkci difuzoru.
2) I kdyby neomezovalo (tj. kdyby byly hladký zároveň s difuzorem), stejně budou pořád špinavý.
Ale jinak se mi opravdu líbí :yes:
No jednine, ze ruce jim snad vede porad samotny Enzo :-) Odkaz slavne minulosti bud jiz zhmotnen na tomto dile pro blizkou budoucnost. Design je jedinecnym prikladem toho, ze u Pininfariny kdyz delaj pro Ferrari, tak proste citi, vidi a mylsi tak nejak "rude" :-) Ruku na cervena srdce, kdo by ho nechtel na hrani? ;-)
říkal jsem si: "Ach jo, Ferrari jde do kytek. Tohle je nuda." Jenže. Dneska už jsem viděl i jiný fotky a můžu říct: Pánové tyhle fotky jsou NEPOVEDENÝ. Podívejte se jinam. Netvrdím, že je to nejhezčí Ferrari, co kdy z Maranella vyjelo - není ani v první dvacítce... ;-) Ale rozhodně není ani zdaleka nejnepohlednější. A určitě není, tedy bráno z čistě estetickýho hlediska, nudný. Má rozhodně víc šarmu než Scaglietti. A hlavně - jak říká Jeremy Clarkson - "It's a Ferrari! What more could you possibly want?!" ;-):yes:
Ja som ine fotky nevidel. Tieto mi stacia, a kludne mozem povedat ze sa mi nepaci. Ale clovek sa do toho ponori, vsima si detaily, a uvedomi si,ze, kua, chlapi, to JE ferrari. Exterier nie je libivy, ale je svojim sposobom dokonaly, v detailoch. Na kazdej fotke nieco, a z kazdeho pohladu sa je dlho na co pozerat. Interier na mna posobi rovnako, krasne sedacky, krasne vsetko, premakane detaily a viem sa v nom prestavit napriek tomu ze sa mi ani interier zrovna nepaci ako celok. Takze, jo, je to ferrari, co viac mozte chciet. :-! len tie vetraky...v karbone...to vyzera prilis nasilne
...to neni auto, ale klenot...ten nemusi vyzarovat krasu dle klasickych meritek...je nadherny sam o sobe, ma dusi...je jako perfektne zbrouseny diamant, je funkcni jako profesionalni odstrelovacka, ostry jako paprsek slunecniho svitu a vypada jako artefakt stvorenym mistrem Leonardem. Sestaveny s durazem na peclivy vyber pouzitych materialu jako Stradivariho housle a stejne se take ozyva...zvukem jasne identifikovatelnym znajicim tony chraplave nizke, stejne jako vyti vysokych otacek letecke turbiny. Neda se rici, ze je spis muz, nebo zena...od kazdeho ma pouze ty nejlepsi ingredience a jeho aura je hmatatelna, patri totiz mezi bozstvo, jez z Maranella pochazi. Vivat Ferrari!
Já to napoprvé pohanil... jenže, pak jsem shlédl kdejakou fotku... a pochopij jsem, že tohle je dokonalý dělo. Tvary vystopovatelné do padesátejch let... ostrej dravec, žádná ikona parkovišť v Las Vegas... Tohle je kámoš.
Tohle je kus jak ma byt. Krasny Ferrari s odkazem na minulost, tvary ne az tak libivymi, ale kdyz mrknes na detaily tak te dostane, promakany do sebemensiho detailu, ta zad nema chybu, na zivo to bude jeste urcite lepsi - to koukani o jizde nema cenu pochybovat, ale jenom snit ;-);-);-)
Konečne perfektné Ferrari. veľmi pekný, agresívny dizajn. Maranello bolo príliš "uhladené". Inak, nechápem na moderných autách - F-50 ale aj športové Mercedesy (CLK a SLR) tú divnú inšpiráciu (nosy) s F1. veď F1 má s bežnými autami spoločné len základy. Dizajn šport. áut by mal vychádzať zasa so šport. áut. Veď aj Gullwing vychádzal tiež so šport. auta a nie z formuly.
Design sportovych aut..mas pravdu ze maju od F1 pomerne daleko, ale tie obycajnejsie auta, ako napr. MB alebo BMW maju aj tak stale velmi velmi daleko od zavodnych specialov (napr. zavodne 320i je rychlejsie nez Z8)A design...ved auta cerpaju (a naopak poskytuju) tvary a design z obrovskeho mnozstva veci...elektrospotrebice (hifi), nabytok, zvierata..tak preco nie F1...
Nechci se v zadnem pripade snizit k vyrokum nekterych Porschemaniaku... Tohle auto je dle me dokonaly kompromis mezi supersportem a GT coupe... Byt to jeste trochu sportovne vyhranenejsi, tak by se uz na cestovani nehodilo a komfort u znacky reprezentuje F612 Scaglietti. Proste se to povedlo. Uz se tesim na shakedown...