No taky možnost, hlavně u toho, kdo má malý (roční) nájezd. A nemusí kupovat druhé elektrony či plechy na zimu/léto a za přezouvání se také něco ušetří (pokud si to teda člověk nepřezouvá sám). :yes:
Stejně se v poslední době vyrábějí pneu s vlastnostmi do rozdílných klimatických podmínek, takže se jejich vlastnosti začínají přibližovat dost těm celoročním. Akorát jsou lepší technoligie, takže opravdu fungují, než ty vyráběné dřív, nebo od no-name firem.
Já pořídil Vraníky. Sice trochu hučí, dlouho asi nevydrží, rychle se na nich jezdit taky nedá, ale na sněhu a ledu drží a hlavně se s nima všude vyhrabu a to je v Jizerkách na zimácích ta nejdůležitější vlastnost ;-):yes:
no, tvrdé trochu jsou, jinak by už byly sjeté, ale ... pořád dobře drží a i ve 140 se ještě nerozletí :-) Co se týče km nájezdu to bych musel kouknout do záznamů, ale bude to hodně
No nemyslím, že by zrovna Sava Eskimo byla tvrdá guma. Nicméně bych tě chtěl vyvést z omylu. Kupuješ si zimáky kvůli tomu aby ti přejezdili bez opotřebení léto nebo kvůli tomu aby sis v zimě nerozbil hubu? Osobně je mi jedno jak rychle se gumy sjedou. Více či méně na nich stejně neplánuju jezdit déle než 3-4 sezóny a to mi zatím každá guma splnila. Rozhodně mě ovšem zajímá jak guma sedí na silnici a to jak letní tak zimní. Spotřeba auta i opotřebení gumy je jaksi vedlejší. Podstatná je pro mě bezpečnost.
Mám druhý auto jen na tahání nákladního přívěsu a za rok s ním najezdím jen pár km = tak do 15 tisíc. Takže se mi moc nevyplatí ho furt přezouvat sem-tam. Navíc s přívěsem se nedá jezdit víc, jak 100km/h.Takže nějaká zimní guma s menším opotřebením mé celoroční potřeby řeší asi nejlépe.
Nebýt tam zubaté lamely, vypadá jednoznačně na léto. Měl jsem předchozí model. Pravda je, že jsem je v létě nemohl dojet, protože jich neubývalo. Zato v zimě se mi zdálo, že mizí velmi rychle. Možná neměly rády sůl.
Taky mi poslední dobou přijde, že v testech zimních pneumatik jsou zatracované ty, které jsou hlučné a dobré na sněhu a vyzdvihované ty, které jsou skvělé na mokru. A já blbec jsem si myslel , že zimní pneumatika má fungovat hlavně na sněhu >:D Světe div se, já od zimní pneumatiky chci aby seděla na sněhu, měla pořádný vzorek a byla z měkké směsi. Nějaká hlučnost a valivý odpor je mi uplně u zadele.
No, co se týče letních plášťů na suchu a v teplotách pod bodem mrazu, nebývají horší při brzdění než ty zimní. Co víc, jízdou se pneu zahřívají a to těm letním hraje do karet. Je tedy více než zřejmé, že mám-li v zimě (na suchu) letní gumy, je potřeba jet velmi ostře, abych pneu pořádně prohřál a tudíž jel bezpečně >:-[]
cheap beats by dre headphones sound very good performance. In today’s growing emphasis on quality, Monster beats headphones have become the first choice for enthusiasts. It is able to bring you only good part of your sound, cheap beats you should not to miss it!Well-known study showed that listening to Mozart’s music can enhance cognitive abilities. When you enjoy the beloved album,cheap dre beats the brain’s auditory cortex began analyzing part of the music: volume, pitch, timbre, melody and rhythm, beats by dre cheap and so on. As we all know, the benefits of music cheap dr dre beats can not be overstated. However, with a good headset, which is particularly cheap beats by dre important to listen to music. ;-)
Ten zákon je podle mě celkově dost komplikovanej. Člověk přece nemůže vědět dopředu, jestli už třeba zítra ráno nenapadne neočekáváná vrstva sněhu a abych ráno, než pojedu do práce ještě narychlo přezouval? To bych asi nedal. Já už jsem si zimáky objednal jako každej rok z axa-pneu, páč si myslim, že mají nejlepší ceny, a chystám se nejspíš přezouvat co nejdříve, abych pak nebyl zaskočenej tím, že si najednou k autu musím prohrabávat cestičku.