Ešte exekútor bude žalovať firmu za poškodenie laku a prach ktorý prenikol do citlivej elektroniky motora čo spôsobilo totálne znehybnenie vozidla. >:-[]
Ale teraz vážne, je fekt desné čo všetko sú schopní exekútori zabaviť. Veď tento polský "skvost" sa určite nedá ani naštartovať, na náhradné diely asi tiež nevhodný, dokonca ešte aj na vrakovisko mu treba zaplatiť odťahovku. Majiteľ sa musí dobre baviť na tom, ako skvele sa zbavil časti dlhu...
Tady nejde o to, co je exekutor schopen zabavit. Exekutor především dělá standardní věci, ale tyhle excesy mají na svědomí pŕedevším oprávnění (věřitelé), kteří si takovéhle ptákoviny bez smyslu vyžádají. Exekutor je povinen uspokojit zákonný nárok a pokud věřitel mu sdělí, že ten vrak zabavit chce, i když má minimální hodnotu, ale je dlužníka, tak exekutor musí vyhovět. Věřitel má na to právo a pokud by exekutor odmítl, vystavuje se kárné žalobě.
na odstavném parkovišti Magistrátu hl. m. Prahy. Podobných aut tam stojí zhruba patnáct stovek. Dá se to přirovnat k očistci pro auta, neboť z toho placu vede cesta už jenom do hutí. Jsou to všechno vozidla v podobném stavu. Občas se tam vidí i celkem raritní veterán, spatřil jsem tam nějakou 1501 simcu, 128ku chromku fiata, dva 1202 STW, Asconu B a jiné (já tam jel kvůli jedničkovému Ritmu), jenže není jak odtamtud ty auta získat, nebo je aspoň vytěžit na díly. Některá z nich jsou právě stejně jako tenhle polák "exekučně zabavena" a jdou do dražby. Tam se dají vydražit řádově za tisícovku. Jenže problém je, že mají značky a nový majitel by je musel na sebe za 10 tisíc převést. Druhá možnost je, že auta, která nikdo nechce a značky už nemají, se dají odkoupit, ale pouze pokud jste firma zabývající se likvidací autovraků. Škoda je že si ty auta na tom place člověk ani nemůže prohlídnout, protože když tam jde, musí jít za konkrétním cílem (vědět o konkrétním vozidle co tam je), oni ho pak k němu dovedou, celou dobu mu stojí za zadkem a nesmí se tam ani fotit, natož se volně pohybovat. Je to hrozně depresivní místo. :-(:no: