Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zmírnění bodového systému

Definitivní podoba bodového systému nebude tak přísná, jak počítaly původní návrhy
Zpět na článek
4. 5. 2006 17:59
neregistrovaný "U4"
4. 5. 2006 18:07
neregistrovaný "Filix"
4. 5. 2006 18:58
neregistrovaný "Jirka"
4. 5. 2006 20:42
neregistrovaný "."
4. 5. 2006 21:12
neregistrovaný "Jirka"
4. 5. 2006 21:20
neregistrovaný "."
4. 5. 2006 21:33
neregistrovaný "Jirka"
4. 5. 2006 21:39
neregistrovaný "Zajda"
4. 5. 2006 21:50
neregistrovaný "Jirka"
5. 5. 2006 08:14
neregistrovaný "free"
5. 5. 2006 09:08
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 15:57
neregistrovaný "Jirka"
5. 5. 2006 18:48
neregistrovaný "palo"
5. 5. 2006 20:10
neregistrovaný "Jirka"
7. 5. 2006 23:17
neregistrovaný "Káčko"
4. 5. 2006 20:45
neregistrovaný "denon"
4. 5. 2006 21:00
neregistrovaný "Jirka"
5. 5. 2006 08:23
neregistrovaný "kamil"
5. 5. 2006 15:51
neregistrovaný "Jirka"
4. 5. 2006 23:14
neregistrovaný "brat Pitbull"
5. 5. 2006 09:09
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 13:41
neregistrovaný "xml"
5. 5. 2006 09:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 15:56
neregistrovaný "Jirka"
6. 5. 2006 16:30
neregistrovaný "."
5. 5. 2006 10:49
neregistrovaný "Mak1"
4. 5. 2006 18:19
neregistrovaný "RS"
5. 5. 2006 00:50
neregistrovaný "JayDee"
4. 5. 2006 18:44
neregistrovaný "IT"
4. 5. 2006 19:03
neregistrovaný "Jyrki"
4. 5. 2006 19:52
neregistrovaný "M3"
4. 5. 2006 19:55
neregistrovaný "misa"
5. 5. 2006 06:43
neregistrovaný "Lancer"
5. 5. 2006 08:03
neregistrovaný "anonym"
9. 5. 2006 08:31
neregistrovaný "Lancer"
4. 5. 2006 20:08
neregistrovaný "Evžen"
4. 5. 2006 20:45
neregistrovaný "."
4. 5. 2006 20:51
neregistrovaný "denon"
8. 5. 2006 19:05
neregistrovaný "anonym"
4. 5. 2006 20:03
neregistrovaný "Koly"
4. 5. 2006 21:01
neregistrovaný "Fanda008"
5. 5. 2006 08:37
neregistrovaný "anonym"
6. 5. 2006 16:34
neregistrovaný "."
4. 5. 2006 20:06
neregistrovaný "jesus"
4. 5. 2006 20:28
neregistrovaný "Jyrki"
4. 5. 2006 20:49
neregistrovaný "."
4. 5. 2006 20:30
neregistrovaný "Lukin"
4. 5. 2006 20:52
neregistrovaný "Honza p"
4. 5. 2006 21:46
neregistrovaný "Gh0st"
5. 5. 2006 00:11
neregistrovaný "našrot"
4. 5. 2006 21:57
neregistrovaný "MX 5"
5. 5. 2006 06:54
neregistrovaný "Lancer"
4. 5. 2006 23:13
neregistrovaný "Honysek"
5. 5. 2006 09:15
neregistrovaný "ZZ"
6. 5. 2006 16:37
neregistrovaný "."
5. 5. 2006 00:28
neregistrovaný "Lukas"
5. 5. 2006 06:53
neregistrovaný "ja"
5. 5. 2006 09:34
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 09:43
neregistrovaný "Tibby"
5. 5. 2006 09:53
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 10:02
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 10:21
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 10:26
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 10:51
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 11:01
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 09:46
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 09:51
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 09:56
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 10:02
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 10:13
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 10:16
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 10:18
neregistrovaný "Tibby"
6. 5. 2006 16:42
neregistrovaný "."
5. 5. 2006 10:02
neregistrovaný "je"
5. 5. 2006 10:28
neregistrovaný "manitou"
5. 5. 2006 11:12
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 11:26
neregistrovaný "manitou"
5. 5. 2006 18:24
5. 5. 2006 19:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 5. 2006 14:21
neregistrovaný "Alessio"
6. 5. 2006 11:33
neregistrovaný "Peugeotak"
9. 5. 2006 12:31
neregistrovaný "dzonnek"
neregistrovaný "U4"
4. 5. 2006 17:59
hm
Nekvákali taky něco o tom, že těch bodů dostaneme víc? Myslím 18 nebo 16...? ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Filix"
4. 5. 2006 18:07
V p*deli
Tadyten systém bych nejradši nakopal do *:// Stejně to bude jak bylo řečeno v článku jenom MeGakorupce z řad fýzlů ... a když už to musí být tak aspon za tu větší rychlost by mohli brát míň bodů :// :no:
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Jirka"
4. 5. 2006 18:58
Re: V p*deli
Nejjednoduší recept: dodržuj předpisy a nemusíš nic řešit :yes: .Když místo 90km/h pojedeš 100km/h, tak tě nikdo stavět nebude. Ale k čemu někdo potřebuje jezdit místo 90 i 130km/h to nechápu. Stejně je to jízda brzda-plyn. Když chvátá ať vyjede dřív. Proč nemůžou všichni jet stějně rychle, zlepší se jak plynulost, tak bezpečnost. Ve městě bych byl nekompromisní, jel si přes 50km/h, hned dostaneš pár bodíků >:-[] .
neregistrovaný "."
4. 5. 2006 20:42
Re: V p*deli
"Když chvátá ať vyjede dřív." ty budeš asi velká bedna, co ? >:D >:D >:D
neregistrovaný "Jirka"
4. 5. 2006 21:12
Re: V p*deli
Mluvil jsem o řidičích, kteří se ti nalepí na zadek a nervozně kličkujou, jen aby už tě mohli předjet. Jsou i šílenci, kteří na nic nečekají a předjedou tě, i když proti nim jede auto a klidně tě vytlačí ze silnice. Možná že patříš mezi ně. Takový který jezdí víc vlevo než ve svým pruhu a plná čáry jim taky nic neříká. Tebe ta věta asi hodně zarazila, když ses nestihnul ani podepsat. A nebo si chvátal, abys vyjel dřív >:-[] ?
neregistrovaný "."
4. 5. 2006 21:20
Re: V p*deli
Přesně si mě odhadl. Já to fakt tak dělám. Ale ne proto že spěchám, ale že mě to baví. Je to můj sport a nevzdám se ho. Agresivní jízda nemá u mě s časem nic společnýho. Buď zdráv !
neregistrovaný "Jirka"
4. 5. 2006 21:33
Re: V p*deli
A co takhle si nahánět adrenalin třeba na okruhu a neohrožovat okolí ty hrdino :no: .
neregistrovaný "Zajda"
4. 5. 2006 21:39
Re: V p*deli
Za jiných okolností bych s tebou možná i souhlasil, ale v ČR, kde jsou vpodstatě dva okruhy, které mají vyhrazeno pro veřejnost dohromady snad 5 hodin volných jízd ročně, tahle rada velkého smyslu nemá...
neregistrovaný "Jirka"
4. 5. 2006 21:50
Re: V p*deli
O tom jak maji otevřeno na okruhu pro veřejnost jsem se nikdy nezajímal, ale tolik hodin se mi zdá docela málo. Co by na okruhách pořádali, když je většina soutěží jen o víkendech. To by byli sami proti sobě. ;-\
neregistrovaný "free"
5. 5. 2006 08:14
Re: V p*deli
Jízdy veřejnosti 2006 - brno
Duben + září úterý + středa 18,00-19,00 hod.
Květen – srpen pondělí + úterý + středa 18,00-20,00 hod.
(1.5. i 8.5. se jízdy veřejnosti konají)
Začátek: 18.4.2006
Konec: 27.9.2006
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 09:08
Re: V p*deli
Přesně tak! Shodou okolností jsem se o to minulý týden zajímal a těch hodin pro veřejnost je žalostně málo :-( ;-\ 8-s :no:
neregistrovaný "Jirka"
5. 5. 2006 15:57
Re: V p*deli
A nevíš jak je to s cenama?
neregistrovaný "palo"
5. 5. 2006 18:48
Re: V p*deli
350czk na 1/2hod tam pisu
neregistrovaný "Jirka"
5. 5. 2006 20:10
Re: V p*deli
Dík. Jo k tomu dalších 300 na benzin. To je moc lákavá nabídka. Moc rád bych se projel na okruhu v Brně. :yes:
neregistrovaný "Káčko"
7. 5. 2006 23:17
Re: V p*deli
jsi prostě magor a doufám že se zabiješ o strom, tak aby jsi nezranil nikoho dalšího :no:
neregistrovaný "denon"
4. 5. 2006 20:45
Re: V p*deli
protoze kdyby meli jet vsichni stejne rychle tak jedem vsichni 61km/h mimo obec v nekonecne fronte za avii.
neregistrovaný "Jirka"
4. 5. 2006 21:00
Re: V p*deli
Moc to překrucuješ. Vždyť víš jak to myslím. Předjíždět je zcela normální. Ale proč nejedou všichni 100km/h a je hotovo.
neregistrovaný "kamil"
5. 5. 2006 08:23
Re: V p*deli
boze to sou kecy...
neregistrovaný "Jirka"
5. 5. 2006 15:51
Re: V p*deli
Zkus být trochu konkrétní ;-\ .
neregistrovaný "brat Pitbull"
4. 5. 2006 23:14
Re: V p*deli
Všichni stejně rychle, jako v Americe! Možná si někdo připadá ukřivděnej ztrátou adrenalinového přílivu, nuže ať si na přilepšenou koupí revolver a okusí ruskou ruletu. Čím méně blbců s řidičákem, tím kvalitnější život nás všech. Jestli se skutečně sníží nehodovost a byť jediný člověk díky bodovému systému zůstane naživu, pak má opodstatnění. Pro mě zůstane vše při starým – kontrolovat čistotu vzduchu zda je prostý radarových vln a předjíždět jistě, nikoliv bezpodmínečně.
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 09:09
Re: V p*deli
"byť jediný člověk díky bodovému systému zůstane naživu, pak má opodstatnění" Nekoukej se tolik na americký seriály ;-)
neregistrovaný "xml"
5. 5. 2006 13:41
Re: V p*deli
blb... to neni z americkeho filmu ale stareho zakona... "...ak zostane jediny nevinny clovek v sodome tak ju neznicim..."
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 09:18
Re: V p*deli
:-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jirka"
5. 5. 2006 15:56
Re: V p*deli
Revolver rovnou s plným bubínkem, to pak adrenalin přímo tryská >:D >:-[] .
neregistrovaný "."
6. 5. 2006 16:30
Re: V p*deli
"lidí je na světě jako srač*k..."
neregistrovaný "Mak1"
5. 5. 2006 10:49
Re: V p*deli
Tak s tím bych taky problém neměl. Problém pro mě nastává ve chvíli, kdy je z mého pohledu rychlost špatně nastavena. Např. v Praze na Černý most je 2 proudá silnice okolo níž nejsou chodníky, hřiště, ... nic. Tak tam sundali 80 a dali 50. To samé Jižní spojka 2-3 pruhy v každém směru, rychlost 80 - přitom na obyčejné úzké okresce se může 90 ....A to nemluvím o zapomenutých 30, výjezdech ze stavby, plné čáry na přehledných úsecích .... Proč neudělají kompletní revizi dopravního značení ??? :-(
neregistrovaný "RS"
4. 5. 2006 18:19
Výsměch alkoholu
Do 0,3 promile bych naděloval 7 bodů, nad 0,3 promile sebral řidičák. Kdo by nebyl způsobilý řidit (chodit), toho bych zavřel až zčerná!!! :-|
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JayDee"
5. 5. 2006 00:50
Re: Výsměch alkoholu
přečti si novej sazebník a víš moc dobře že ti papíry seberou na 1-2roky a po vraceni ti připíšou 7bodíků ;-) a mám takovej pocit za do 0,3promile to je taky se sebráním řidičáku tuším na dobu 3-6 měsíců
neregistrovaný "IT"
4. 5. 2006 18:44
pitomost
Měl jsem jednání s úředníky jednoho úřadu,který bude body řešit.Jeden je dokonce bývalý policista a tihle lidé se k současné podobě stavěli velice zdrženlivě,body za parkování považují za naprostou hloupost,12 bodů za zoufale málo, atd. Byli pro alespoň 18 bodů, větší umazávání za jízdu bez přestupků. Jeden to nevydržel a použil slovo "paskvil".Další komentář snad netřeba. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jyrki"
4. 5. 2006 19:03
Lepsi by bylo
odstranit ze silnic policajty a vsechny kdo jezdi o 5 a vice km/h pomaleji nez je dovoleno. Ubude zmatku, bude se jezdit plynuleji. A pokud opravi vsechny cesty, nebude co resit :-) Treba dneska je to na silnicich des a hruza! Policajtu vsude plno a co to dela z lidma...tolik zmatku zavanejicich nehodou jsem na silnici nezazil od posledniho "Krystofa" :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M3"
4. 5. 2006 19:52
naprosta zhovadilost
Nechapu, jak ti ubozaci mohli schvalit napr. to, ze kdyz prekrocime rychlost o 1 km, uz dostaneme body. Aspon 10 - 20 km/h by mela byt "tolerance" za pokutu a ne body. Melo by jich byt vic a rychleji umazavat. Problem, a to zasadni je, ze ma naprosto stejny pocet bodu k dispozici ten, kdo najezdi 7 tis. km za rok, jako ten, kdo najezdi 100 tis. km. Body nic nevyresi. Horsi je stav silnic a to, co STK a ME propousteji do provozu. Je hodne velky rozdil mezi auty - proc ma stejne podminky novy auto jako 30 let stara Skodovka, ktery brzdi napul jedno kolo atd. Spravedlnost se hleda tezko a prakticky se najit neda, ale tohle je superdiskriminacni zhovadilost od tech, kteri to stejne dodrzovat nebudou, protoze je stejne nikdy nikdo nepotresta...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "misa"
4. 5. 2006 19:55
Re: naprosta zhovadilost
mate naprostou pravdu,ale tady se da rici bohuzel jen jedine:jaky hovada jsme si zvolili,takovy zakony schvaluji.Hezky den a co nejmene bodu dolu :-) Misa
neregistrovaný "Lancer"
5. 5. 2006 06:43
Re: naprosta zhovadilost
Tvoje myslenka ve mne probudila myslenku ;-) - at se takovyma hovadskyma zakonama ridi ti, kteri ty hovada volili >:D Pekny den
neregistrovaný "anonym"
5. 5. 2006 08:03
Re: naprosta zhovadilost
Na druhou stranu nevolením se jaksi sotva něco vyřeší a nadávání je pak úsměvné.Já volil poslance, kterého znám osobně a který pro zákon nehlasoval.Tedy, hlasoval PROTI.Takže já mám morální právo nadávat,nevolič musí držet hubu.I o tom je demokracie. :yes: Jinde ve světě také všichni nevolí,ale zákony pro ně platí.Tak si choďme volit,to je celé. :-!
neregistrovaný "Lancer"
9. 5. 2006 08:31
Re: naprosta zhovadilost
Ja CSSD taky nevolil. A taky mam moralni pravo nadavat, dokonce skoro jeste vetsi, protoze moje pravo volit me uz stalo docela dost penez. Volim totiz asi 20 000 km od CR a vsechny ty papiry, overovani podpisu atd... - v rozvinutem kapitalismu neni nic zadarmo ;-) Takze me novolici stvou asi jeste vic nez tebe. Mimochodem, v zemi, kde jsem, je voleni povinne. :yes:
neregistrovaný "Evžen"
4. 5. 2006 20:08
Re: naprosta zhovadilost
JO, takže kdo jezdí víc, smí dělat víc přestupků? Přestupky u častěji jezdících řidičů jsou míň nebezpečný, či co? :-O
neregistrovaný "."
4. 5. 2006 20:45
Re: naprosta zhovadilost
no zvlášť u toho parkování jde o kejhák...
neregistrovaný "denon"
4. 5. 2006 20:51
Re: naprosta zhovadilost
ne,ale tam snad staci pokuta ne? kdyz jezdim casto tak se mi logicky nestaci umazavat body,chybu udela nekdy kazdy. ciste teoreticky by bylo spravedlivejsi sebrat ridicak na dobu za kterou dany ridic prumerne najezdi treba 5000km. samozrejme je to nesmysl,ale asi ne o moc vetsi nez soucasny navrh...
neregistrovaný "anonym"
8. 5. 2006 19:05
Re: naprosta zhovadilost
Ano zcela souhlasím... Je tu také velké znevýhodnění čerstvých řidičů, kteří nejsou vyježdění. U nich je počet přestupků procentuelně větší než u zkušených řidičů. Takže z autoškoly do autoškoly >:D
neregistrovaný "Koly"
4. 5. 2006 20:03
Uplne ztratil smysl!!!
Jediny rozumny bylo sebrani bodu za chlast za volantem a za predjizdeni kamionu. To ted ty "chytraci" zrusili!
Jediny k cemu ted ten zakon bude je to, aby si cajti namastili kapsy!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Fanda008"
4. 5. 2006 21:01
Re: Uplne ztratil smysl!!!
Bohudik ze nakladaky mohou predjizdet.. vim, jak to na silnicich chodi a nedokazu si predstavit kolonu nakaldaku v pravym pruhu a ze by ta kolona byla nekdy sakra dlouha a v levem pruhu kolonu aut ktere se plizi za dedulou v kloboku ve sve skoda 120L ktery se do kolony nakladaku nemuze dostat ? a nebo kolona nakladu za volebnim autobesem CSSD ktery diky vyjimce se muze plizit pomalosti 60km/h po dalnici a zadny nakladak by ho nemohl predjet?...
mno lobby ze strany dopravcu ano ale myslim, ze za dobro veci....
...jen nevim proc rozlisovat u lidi zda-li ma 0,3 nebo vic ci min promile... zakon mluvi jasne... 0,0 promile.. jenze cesky clovicek po jednom pivu porusuje zakon jen malo tak malo bodu sebereme...
Nevim nevim kam to vsechno leti :-(
neregistrovaný "anonym"
5. 5. 2006 08:37
Re: Uplne ztratil smysl!!!
Hm,to je *,stejda v klobouku.Třeba tě stihne zabít 20 letý boreček s kamionem,který ti to tam šoupne bez blinkru na dálnici,sejme tě a pak máš tutové,že strejdou,nebo-li někým, kdo se dožil nějakého věku nebudeš.Dobrý,ne? Zákon stanovuje věk, do kdy lze řídit? Myslím že se tam píše o způsobilosti. Těch nepůsobilých borečků jezdí docela hodně,co tak pozoruji.Tím je např. * s A8,který kličkuje svými 220 na dálnici napříč pruhy,zleva,zprava,odstavným... Zdarec! :no:
neregistrovaný "."
6. 5. 2006 16:34
Re: Uplne ztratil smysl!!!
říká ti něco zbytkový alkohol?
neregistrovaný "jesus"
4. 5. 2006 20:06
...
me hlavne serou ty kamiony,at to *vozi vlakem,ty predjizdeci manevry,kdy jeden jede o 1,7 Km/h rychleji a hned se sere napravo asi nikdo moc nemusi...nehlede na to ze na dalnicich uz tak je na dva osobaky jeden kamion
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jyrki"
4. 5. 2006 20:28
Re: ...
Dneska jeli dva kamiony vedle sebe pres cele mesto (Olomouc). Z kazde cervene se odjizdelo jen velmi pomalu a ztezi se ty rady rozjely na 40 km/h. Pak nemaji byt ucpany mesta.
neregistrovaný "."
4. 5. 2006 20:49
Re: ...
Máš recht. Jako čekat za něma a hledět do zrcátka až doletí borec s BMW a ve 180 tě knock outuje do traverzy na návěsu, to je něco...
neregistrovaný "Lukin"
4. 5. 2006 20:30
přikláním se k názoru
že když budete dodržovat předpisy jste za vodou. Ale je fakt že 50 nejezdí ani slimák před smrtí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Honza p"
4. 5. 2006 20:52
Re: 50
Já jezdím 50.
neregistrovaný "Gh0st"
4. 5. 2006 21:46
po odebrani prukazu na rok se pocet bodu nuluje??
rad bych vedel jestli se ti rok po sebrani ridicaku body nuluji,,,nebo jak to je???
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "našrot"
5. 5. 2006 00:11
Re: po odebrani prukazu na rok se pocet bodu nuluje??
Po roce bez přestupku se odečtou max. 4 body. Pokud den před uplynutím roku spácháš přestupek, nic se neodečte a běží nový rok. Jiná možnost, jak body nulovat zatím neexistuje!! - tudíž do dvou let je 90% pojízdných občanů tohoto kocourkova bez řidičáku (do těch 10% spadají poslanci s imunitou, na které se to opět nevztahuje a těch 11000 dolarových milionářů, kteří si je jistě poctivě vydělali např., z učitelského platu ;o) ).
neregistrovaný "MX 5"
4. 5. 2006 21:57
bez titulku
Jezdím bezpečně,najedu tak 4000km měsíčně,mám 700000km bez nehody,ale pokud se za rychlost občas nevyhnu.Měří většinou na místech, kde se dá jet rychleji a zároveň bezpečně.Zrovna dnes mě vybrali v Lipníku nad Bečvou.Co je obchvad je tam příjezdová čtyřproudovka prázdná.Zcela bezpečně jsem projel místo 50..64km/h a už jsem cvakal.Nevím, ale je možné, že budou obchody bez zboží, protože je tam nebude mít kdo dovést.
:no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lancer"
5. 5. 2006 06:54
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "Honysek"
4. 5. 2006 23:13
"chytrý systém"
Dělat tolerance v užívání alkoholu před jízdou je fakt možný asi jen u nás, kde chlastání ve velkém je národní sport a národní hrdost na to, že jsme největší chlastouni piva na osobu a ve spotřebě tvrdého uhání také na stupně vítězů :no: .
K rychlosti bych připojil malou připomínku. Myslím, že by se mohlo dále tolerovat 10%-ní překročení rychlosti. Dle mého názoru, pokud jedu ve městě 53 km/h, tak rychlost dodržuju. Každé auto nemá tempomat, aby člověk nemusel mít oči přilepené na tachometru....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 09:15
Re: "chytrý systém"
Tolerance 10% je běžně nastavená na většině policejních radarů.
neregistrovaný "."
6. 5. 2006 16:37
Re: "chytrý systém"
ve Francii je taky tolerance v chlastu. probuď se
neregistrovaný "Lukas"
5. 5. 2006 00:28
bez titulku
system na p..u
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ja"
5. 5. 2006 06:53
bez titulku
Jsou to blbove a kamionaci jeste vetsi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 09:34
To jsou věci po dvou deci
Čtu tady ty názory... No, alkohol do 0,3 promile tvrdě zakázat. Když ve většině evropských zemí můžete mít do 0,5 bez postihu. Možná, že by se to u nás, ale zase zneužívalo. Když budu mít 0,49 a nebo 0,51 je to velký nebo malý rozdíl? Asi malý rozdíl z hlediska fyzického (chemického?) a velký z hlediska právního. Někde ta hranice ale být musí. Ovšem jedno pivo za volantem mi nevadí. Nachcanej nádražák nebo poslanec však ano. To jen aby bylo jasno. Tohle je však jeden z problémů toho zákona, které mi vadí dost málo. Když piju, tak si na cestu domů vezmu asistent řidič. Nebo jedu tágem. Zrušení bodíků za parkování shledávám jako velmi pozitivní krok. Zkuste někdy zaparkovat ve velkém městě, kde místní správu prosákla lobby provozovatelů placených parkovišť (oplocený poslední kus asfaltu, kde se dalo beztrestně zaparkovat) a kde se modré zóny rozšiřují pomalu až k hranicím města. Cílem všech těchto kroků (včetně mýta) je zpoplatnění každého ujetého kilometru. V GB za chvíli budou takto platit nákladní auta každý km. Snaha o omezení pohybu těchto vozidel se možná hezky vyjímá v předvolební kampani. Důsledek je? Zvýšení nákladů na dopravu se však promítne zase jen do ceny zboží a služeb = zaplatí ji i ten největší propagátor těchto opatření. Úsměvné, že? Když se na to podívám ještě dál, tak je to jen další umělý business (pro vývoj, dodavatele těchto mýtních systém, operátory, údržbu atd.) a vytváření umělých pracovních míst. Ano, platit to budeme se svých daní. Kde se ty daně vyberou? Od dopravců. Kdo zvýší ceny za dopravu? Dopravci. Kdo to zaplatí dopravcům? Obchodníci. Kdo platí obchodníkům? Ano, ty, já, Pavel, Hynek, Jarmila... ;-) PS: Ještě jeden takový úsměvný bombónek na závěr. Dnes ráno v Dobrém ránu s ČT vyprávěl pan Kasal, že je málo policistů na dálnicích a že když kolem policejního vozu, který jede 140, se někdo prohasí 220, že to k ničemu není a že teprve použití helikoptéry a dopátrání toho hříšníka povede ke snížení počtu těchto pirátů silnic. Myšlenka je to moc hezká. Pak Kasal se asi taky moc často kouká na Reality TV :-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tibby"
5. 5. 2006 09:43
Re: To jsou věci po dvou deci
Co dodat? Snad jen to, že tohle by jsi mohl vysvětlo dnem i nocí, na bilboardech nebo na to využít prime time na Nově. A stejně by jsi to lidem nevysvětlil.
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 09:53
Re: To jsou věci po dvou deci
Druhá věc je, že náklaďáky huntují silnice ze všech nejvíc a na to pak doplácíme všichni (nejen finančně). Když tedy pominu ekologický aspekt.
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 10:02
Re: To jsou věci po dvou deci
To je pořád věc první ;-) Myslíš, že po zavedení všech těch mýtních systémů jich začne jezdit méně? :-)
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 10:21
Re: To jsou věci po dvou deci
Cílem to (omezení silniční nákl. a větší využívá např. kombinované)rozhodně je, iluze si ale nedělám. Každopádně mi princip kdo poškozuje ať taky platí přijde férový a spíš bude k něčemu motivovat.
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 10:26
Re: To jsou věci po dvou deci
Slyšel jsem, že jedno projetí naloženého kamionu je pro silnici stejná zátěž, jako když po ní projede 800 osobních automobilů... Možná že to číslo osobáků bylo ještě větší.
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 10:51
Re: To jsou věci po dvou deci
Nechtěl bych kecat, ale četl jsem v rozhovoru s někým z Ředitelství silnic a dálnic, že je to snad dokonce 16 000??
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 11:01
Re: To jsou věci po dvou deci
Hele, je to možný. Já to slyšel už před celkem dlouhou dobou a to číslo bylo fakt neuvěřitelný, takže těch 16tis. je klidně možných... Samozřejmě že bych nechal dopravce solit ještě více, ovšem druhotný efekt je napsán výše. A další otázka je, zda by se vybrané peníze skutečně použili zpátky na údržbu silnic. To, po čem teď jezdíme, je vážně tragédie :no: ;-\
5. 5. 2006 18:05
Re: To jsou věci po dvou deci
>:D >:D >:D :yes: Za toho nachcanýho nádrážáka >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 09:46
Zákon
Též se vyjadřím. Za 1. jsem asi ne zcela pochopil přístup k alkoholu- pokud je jakákoliv hladina nedovolená, jak mohu rozlišovat, je-li řidič způsobilý nebo ne? Dá-li se považovat řidič s více než 0,3 promile stále způsobilým k jízdě, proč raději nezakotvit určitou toleranci (ne že bych s ní souhlasil) a do této hladiny netrestat.
Za 2. nesouhlasím s, dle mého názoru alibistickým, žehraním některách přítomných na kvalitu silnic a vozového parku. Když to trochu přeženu děravá silnice nutí spíše k obezřetnější a pomalejší jízdě, kterážto ovšem rozhodně nebývá příčinou nehod. Rovněž nevěřím, že "nebrzdící" škodovky mají na svědomí významnější procento nehod, spíše nebrzdící nebo nekompetentní řidiči. Ale takoví mohou samozřejmě sedět v jakémkoliv voze. Nebrzdit může i nový mercedes, viz dobře známé obtíže s elektronickými brzdami. Co se náklaďáků týká, byly tu v nedávné době nehody způsobené uvolněným kolem, nedotažené kolo nebo špatně zajištěný náklad ovšem STK těžko eliminuje.
Nesouhlasím s nedostatečným limitem bodů pro řidiče s velký ročním nájezdem km. Pokud by se to mělo zohledňovat(což je absurdní a neproveditelné), byla by nejvyšší tolerance k všeobecně proklínaným kamioňákům a o to asi nikdo nestojí. Ohledně zákazu předjíždění- buďme upřímní, tříproudých úseků dálnic je v ČR pár km a v případě striktního dodržování by pravé pruhy dálnic tvořila nekonečná kolona táhnoucí se za tatrovkou nebo avií ploužicí se 80kou. Já osobně ze zákona strach nemám, za svou dosavadní "kariéru" za volantem jsem platil všehovšudy 1x, byla to chybějící dálniční známka. Možná štěstí, možná... dodržování pravidel ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 09:51
Re: Zákon
Ale *. Jsi jeden z nich. Ukážeš placku a oni tě nechaj. >:-[] ;-)
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 09:56
Re: Zákon
Počkej vole, už volám Frantovi vod dopraváků ať si tě vytáhne z počítače a hned tě pořádně vosolej! >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 10:02
Re: Zákon
Jsem v klidu. Mam taky placku :-) Bramborovou :yes:
neregistrovaný "MadPete"
5. 5. 2006 10:13
Re: Zákon
Mně v lednu povýšili tak už nosím škvarkovou ;-)
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 10:16
Re: Zákon
>:D Tak to jsi mastňák :-) Už mlčím ;-)
neregistrovaný "Tibby"
5. 5. 2006 10:18
Re: Zákon
A pak se jeden diví, že "co fízl to vepř".. ;-) >:D
neregistrovaný "."
6. 5. 2006 16:42
Re: Zákon
Já si na řízení koupil nový tričko. ACAB :-)
neregistrovaný "je"
5. 5. 2006 10:02
bez titulku
Tak to tady čtu a vpodstatě máte všichni pravdu. Jen si neodpustím připomenout (zvlášť těm starším řidičům), že např já řídím od r.1976 -a to už bylo v předpisech tolik změn, které nevedly téměř k ničemu, co? A vždycky před uvedením každé z nich do života byl humbuk a obavy a komentáře hódně podobný těm dnešním. A vždycky se to nějak vyvrbilo, lidi jezdí dál, řidiči jsou a budou slušní a pak ti druzí, totéž platí o policajtech a na tom nezmění nic žádnej zákon.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
5. 5. 2006 10:28
TAK JÁ TO TEDA SHRNU
Prostě je to na pííííp. Nekoncepčnost od A do Z. Ministerstvo dopravy jen vždy látuje problém, který se objeví. O mýtném v okolních zemích jako by ministři neslyšeli. Peníze za privatizace taky do zlepšení stavu neinvestovali, když už je nepoužili na provedení důchodové, zdravotní a sociální reformy. Když už mýtné udělají tak starou technologii, místo satelitu a zpoplatnění i I. a klidně II. třídy. Obrovský miliardy dokoridorů, ale podpora Ro-Ly žádná. Kontrola přetížení skoro žádná, přitom mobilní váha stojí prý 10 mega, kdyby čapli každý den i jen jednoho, tak 365x10.000,- = 3.650.000,- na pokutách a to píšu jen jednoho !). Tranzitní mýtné by mělo být dražší, vláda by měla však pomoci se zvýhodněním při dopravě kamionu po kolejích. Kamion, který jede z Břeclavi na Cínovec, by v klidu mohl jet celou dobu na vagónu. Jenže to by musel ministr dopravy přemýšlet, něco i vymysle a hlavně zavést. Ať už dokonalejší systém mýta, lepší práci a spoje ČD atd. Bodový systém a megalomanské rozšíření D1 po celé délce na tři pruhy nic nevyřeší. Alkohol NE. Známe přece čechy, když povolíš 0,2 budou mít stejně všichni 0,5. Kua to jsem se zase nas.al ;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
5. 5. 2006 11:12
Re: TAK JÁ TO TEDA SHRNU
Jo a nejhorší jsou ty mlhovkáři >:D ;-) Ty bych rovnou popravoval u krajnice >:-[]
neregistrovaný "manitou"
5. 5. 2006 11:26
Re: TAK JÁ TO TEDA SHRNU
jak to že žiješ >:-[]
5. 5. 2006 18:06
Re: TAK JÁ TO TEDA SHRNU
;-) :yes:
5. 5. 2006 18:24
VŠECHNO ŠPATNĚ
Jo, je to tak. Trest musí být udělen a vykonán rychle. Nastává doba, kdi ti kat bude roky načínat šíji... aby tě jednou nad kalným ránem konečně sejmul dobře mířenou ranou z milosti - posledním bodíkem... Uleví se ti, to si piš... roky ve strasech... ve snech vnímáš jen deset černejch děr ve svý duši... s tímhle se přece nedá jezdit. Jedeš moc rychle? Zaplať pokutu, nebo vykonávej po sobotách třeba měsíc veřejně prospěšný práce - zametej ulici kde bydlíš. Nemáš-li ani na jedno, ustelem ti na měsíc na tvrdý pryčně. To je cesta, rychlej, tvrdej, ovšem pochopitelnej a přežitelnej trest. Štípat ušní boltce a načítat ti za to body... to je jen o tom, abys klečel v kalužích slz na silnici před policajtem, v ruce náhodou žmoulal jednu (nebo raději dvě) pštitisícovky a modlil se, že mu to nebude málo... Ti blbci, kteří jezdí bezohledně budou takhle jezdit dál... My, pružní jezdci, co to občas šlehnem při předjíždění na stopade... my to odnesem... sice nebouráme, ale nabouraj nám profil. Vlastně nás vyříděj... Budem za grázly. Jo, na silnici bude mít každej polda možnost ověřit si, kolik máš bodů... tak věř, že do půl roku budem přesně vědět co stojí nedostat bodík... P.S. Tohle není o zlepšení poměrech na silnici. To je o zlepšení životní úrovně určité skupiny obyvatel a o vytvoření zástupu psychicky zdeptanejch jedinců... jen to zkus... rok nejezdit... Ano, budeš jednou spěchat... pojedeš sice bezpečně, tvrdě a rychle, nikoho neohrozíš, ani neomezíš, budou prázdné silnice, poletíš nad ránem a budeš to mít pod kontrolou... třikrát tě sejmou na dé jedna... Nazpátek už pojedeš Pendolinem a na nádraží si pak na rok pořídíš na to Pendolino permanentku :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
5. 5. 2006 18:27
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
Ty palce... samozřejmě takhle - :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2006 19:01
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
Kameru do každýho policejního auta, jako v USA = konec úplatků. :-)
5. 5. 2006 19:06
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
Jo, jistě...
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 14:21
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
a chtěl bys taky ruce na volantu a absolutní nedotknutelnost policajtů? I když...možná máš pravdu. Ale když si představím, že někteří dementi v naší policii mají mít pozici jako americký policajt...tak to nikdy!
neregistrovaný "Peugeotak"
6. 5. 2006 11:33
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
Umíš si to vůbec představit? Ty strašný kolony..co jedou 50..nebo 130..a všichni na sebe koukaj s pokřiveným úsměvem..a říkaj si, jestli tohle není úplně na palici..hlavně ve městě.. :no: To bude konec, všem ideálům o svobodě, o tom, že to riskneš a trošku si zablbneš..když máš zrovna prudu v práci..nepůjde to..budeš to v sobě dusit až domů..a tam buď zmlátíš ženu..nebo to půjdeš vyběhat.. :no: Teď na sebe budeme koukat..budeme čekat na toho jednoho odvážného..co si řekne seru na vás..a po dvou kilometrech nezbude zase než hořkého úsměvu a soucitný pohled na krajnici.. :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "dzonnek"
9. 5. 2006 12:31
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ
ženský se nebijou...sic by někdy zasloužily ale je to ubohý....