Zatímco nové MINI se ve verzích Cooper (88 kW) a Cooper S (128 kW) tvoří jádro nabídky lifestylové značky, modely One a Cooper D jsou zajímavým doplněním modelové nabídky.
jo,jo,sice mam pindika ve slipech,ale z mini jsem naprosto nadsenej....a ty kecy o tom ze tyhle auta jsou zbytecny,k tomu se nema ani smysl vyjadrovat....jinak co jsi delal pro BMW?Jen jsi novym worksem?
Vsechny tyhle narky typu zbytecny, neuzitecny atd. nemaji v diskuzi k MINI co delat. MINI je nejmensi predstavitel premioveho segmentu a tam se nic takoveho neresi. Jinak by se prekapotovany VW Golf alias Audi A3 nemohl za tu cenu nikdy prodat (protoze jedinou skutecnou premiovkou je v tomhle segmentu 1kovy BMW). To co se tady pocita je styl, a dani za nej je vzdy jista neprakticnost.
Nechapu, proc by se mely bavit jenom zenske ?!? Rozumej, bavit pri jizde.. V Mini Cooperovi sem jel a doposud se nenaslo nic, co by jeho jizdni zabavu prebilo (uznavam, moc sem toho neprojel :-) )...
Jako vylozene zenske auta mi prijdou treba Peugeoty.. ale rozhodne NE Mini
Zdravim vsechny. Jiz ponekolikateopakuji, ze jsem timto rokem v Anglii. Ciste nahodou jsou byl ted 14 dni na brigade v BMW. Aciste nahodou jsem si projel vsechny modely Mini. Nebudu vas zatezovat tim, ze Johny Cooper Works je neco extra (ne ze by nebylo), ale Mini je dámy a pánové auto pro holky, pro ženský. Prostě pro tu polovinu kterou takhle polovina co zde diskutuje, nikdy nepochopi. A zenam se libi a to moooooc. Verte mi! A ted zpatkyz tomu Mini, je to super autíčko, super podvozek, malinkatý, řikám tomu takovej malej angličák. Je to fakt hračka, ale pěkná hračka. Moje volba? Johny cooper works! Kdybyste slyšeli ten zvuk!!! Bych asi za svoji přítelkyní jezdil s otevrenyma okýnkama a jen poslouchal. Ale to uz jsem odbocil proste zaverem. Mini je super auto, ale ne pro nas, pro chlapy. Je to pro lidi s prsama, ne s pindikem ve slipech. Vasi manzelce by se treba taky zrovna nemuselo zamlouvat BMW 5. :-D
Po silnicích jezdí různé typy vozů,ať to jsou sedany,kupé,kombi,kabrio,které skoro splynou s davem...a pak tady máme prcky,kteří se můžou zdát nepraktičtí,zbyteční,ale jsou sví a každý se za nimi ohlédne...Smart nebo Mini...každé je jiné,svým způsobem vyjímečné a ojedinělé.Pokud jejich kouzlu podlehnete,všechny slova jsou zbytečná ;-):yes:
to je v poho, ale na druhou stranu, tohle auto je kasastik a je proste smesne psat, ze tohle auto je saskarna => podivej se na objemy, ktery prodavaj a rekl, ze na 90% zmenis nazor => kdyz si utahnu i ze sveho prispevku, vyrobit kopii Focus, Golfu, kdovi co ti sjeti Ko(py-)rejsi meli za cil okopirovat, ma taky svoje opodstatneni, protoze to je v Evrope obrovskej segment, ve kterem se utraci prachy (proto do toho jdou i za cenu minimalniho zisku a s premrstenou hodnotou zaruky)
Je to síce off topic, ale stojí to za to: Od 26. týzdna Skoda nasadzuje do Octavie namiesto motoru 2,0 FSI motor 1,8 TFSI s výkonom 118 kW! Konecne spickový benzínový motor v Skodovke...
To, co jím, nech na mně. Já ti taky nevyčítám, že srkáš ústřice. Vyjadřujeme se tady snad k autům. Pokud se ti to auto líbí, ctím tvůj názor a pokud si ho koupíš, je to tvoje rozhodnutí. Buď zdráv!
Víceméně ti rozumím, ovšem nemá cenu se zaobírat dnešními trendy. Taková je doba a na exkluzivitě a výstřednosti se vydělává! Jestli někdy zmrtvých vstane Trabant (o čemž nepochybuji), tak taky nebude za tři králíčí kožky, ale lifestyle vozík za cenu dvou malých "rodinných" vozů!!!
Diamanty nebo norka bych srovnával s Mercedesem nebo Bentley ale určitě ne s Mini Cooperem nebo VV Broukem. Proto mi nevadí když pořád donekonečna vznikají nové verze Porsche 911, ač na něj nemám vidím v tom jakýsi smysl. Auta typu Mini Cooper se neprodávala, protože by to byl nějaký designérský nebo konstrukční skvost ale jen protože byly levné.
No já si myslím, že tato auta byla koncipována jako vozítka "za pakatel" a tomu odpovídala výbava i rozměry (něco jako dnes Logan nebo Matiz), ale u těchto nových modelů tvůrce chce zachoval rozměry ale narval do nich co se dalo, upravil vzhled a la tuning a vniklo úplně odlišné auto, které už není lidové ale do pořádného auta má taky daleko. A cena půl mega mi připadá vysoká, za to pořídím podstatně lepší vůz.
No tak hned na uvod sa da polemizovat o tom, ci Mini Cooper je "mrtva legenda" (osobne si myslim, ze nie). Navyse, nove Mini (najma tieto modely "One" a "D") nie je predrazene. A nevzhledne? Tazko povedat, kazdemu sa paci nieco ine. Ale ak by to tak bolo, tak ta potom ale ukamenuju vsetci fanusikovia nover Fabie!
Absolutně nechápu to oživování mrtvých legend jako Mini Cooper, VV Brouk apod. Vznikají předražené a nevzhledné (protože je potřeba alespoň zčásti dodržet pův. tvar) hybridy, které navíc ztratily i to původní určení - lidové vozidlo.
Absolutně nechápu to oživování mrtvých legend jako Mini Cooper, VV Brouk apod. Vznikají předražené a nevzhledné (protože je potřeba alespoň zčásti dodržet pův. tvar) hybridy, které navíc ztratily i to původní určení - lidové vozidlo.