Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
nic proti stylem jakym jezdi vetsina ridicu s turbinama se ani nedivim ze sou porad v servisu..a ten clanek je docela starej zaspali jste dobu.......ono neni vubec divny kdyz se mi po 80 tisicich km na mojie O1 , 1.8T 4x4 vysrala lambda sonda , kdyz za tech 12 km rano co jedu se motor nestacil ani prohrat...je to tim jak lidi s autem jezdi...a hlavne s turbinou....znam cloveka co ma omegu 2,5 TDi a ta omega ma natocenych poctivych 900 tisic km.....taxikar.....kdyz prijel na benzinku nechal auto klidne hodinu bezet nez ho vypnul.....je to o tom jak se k tomu motoru chovate...
Ano, přesně tak, někdo i to TDI (hlavně 66 a 81kw), které je celkem velký držák, dokáže odrovnat po 100tkm. Pro motor je ideální aby pořád bežel a pokud se k němu člověk chová dobře, vydrží i jiný motor hodně.
jinak moji oktavku ma ted matka , jezdi s ni do prace 30 km tam a 30 zpatky , neco po brne atd a auto slape jak hodinky..je to tim kdo s tim jezdi.....ja mam ted golfa II GTi a moc dlouho taky asi nevydrzi 😊 chcete auto co hodne vydrzi a najezdite s nim hodne km? budte na nej hodni 😊 je v podstate jedno co mate
To jsem nevěděl že se TDIčka musejí nechat hodinu běžět na volnoběh než se vypnou 😲 :joke😒br />
V tom přpadě by jste měl lepší si na 12 km do práce pořídit předplacenku na MHD. A pokud mermomoci potřebujete na cestu do práce auto, tak nějaký malobobjemový atmosferický benzin. Menší spotřeba, pojistka, servisní náklady 😉
DanieliDesign
nemuseji...mel sem benzin ne TDi.....ale je dobry to nechat par minut po jizde nechat bezet..a. honit to az po zahrati..a za 12 km se to nestihlo prohrat..tak sem se prestehoval 😊 a stejne oktavku nemam.... 😊 golf si nestezuje 😊
Jakože přijedeš do práce a ještě čtvrt hodiny budeš sedět v autě na parkovišti?
ale prd....staci par minut klidne jizdy pred koncem nebo nechat 2-3 minuty stat....
U zavodnich aut se motory musi nechat bezet dost dlouho, aby se turbo schladilo...u seriovyho staci 5min a davas tomu autu kilometry navic...myslim si, ze kdyz v dnesni dobe nenarazis na nejakej kazovej motor, tak jsou vsechny auta spolehlivy a je to jen o pristupu(jak rika kolega) 😉
nemusis hodinu, ale vsetky turbomotory by sa mali nexat este tak minutku, dve nexat bezat na volnobeh(minimalne) nez vypnes motor...ale ked kupujes turbo mal by si to vediet 😄
nemusis hodinu, ale vsetky turbomotory by sa mali nexat este tak minutku, dve nexat bezat na volnobeh(minimalne) nez vypnes motor...ale ked kupujes turbo mal by si to vediet :-!
O té hodině nic nevím, ale já mám Seata Toleto II 81 kW a v manuálu je napsáno, že pokud je auto delší dobu ve větší zátěži (např. jízda po dálnici), má se před ukončením jízdy motor nechat cca. 2 min ještě běžet , aby si turbo "odpočinulo".
No samozřejmě nechat hodinu běžet je blbost. Ale fakt je, že po rychlejší jízdě především ve vyšších otáčkách se doporučuje nechat motor cca 2 min. klapat, aby se turbína a její ložisko zchladily. Při náhlém vypnutí po větším zatížení může časem dojít k zadření turba. To doporučují všichni výrobci turbomotorů, vč. Zetoru 😃)
Nic se nemusí nechat klapat. Funguje to takto: Pokud jedeš po dálnici (150 - 220 km/hod) a hodláš zastavit na odpočívadle, tak je vhodné poslení alespoň 3-4 km jet klidnou jízdou aby se turbo schladilo. Pokud to nejde tak po dojezdu nechat auto klapat cca minutu.
Pokud ale jedeš po normální okresce apod a neždímáš teda auto na plné prdy, tak nemusíš po dojezdu nic nechat klapat.
Pokud ale jedeš po normální okresce apod a neždímáš teda auto na plné prdy, tak nemusíš po dojezdu nic nechat klapat.
Uvital by som navod ako jazdit s "turbinou" tak aby som si ju co najviac setril. Ja mam Avensis 2.2 D4D a v navode je napisane + konzultacia s technikom u Toyoty 😒br />
1. pokial idem do 100 km/h tak pred vypnutim nechat 1 min bezat na volnobeh.
2. pokial idem nad 130 km/h tak nechat bezat 2 min na volnobeh.
3. pokial po rychlej jazde idem v meste okolo 60km/h po obu 10 min netreba nechat auto pred vypnutim bezat na volnobeh. To iste plati pri jazde po meste.
4. kratke trasy po meste za studena mu nevadia pokial ho drzim okolo 2000 ot do zahriatia, cize ho navytacam za studena.
Uvitam Vase rady a postrehy - nerad by som si ho znicil.
2. pokial idem nad 130 km/h tak nechat bezat 2 min na volnobeh.
3. pokial po rychlej jazde idem v meste okolo 60km/h po obu 10 min netreba nechat auto pred vypnutim bezat na volnobeh. To iste plati pri jazde po meste.
4. kratke trasy po meste za studena mu nevadia pokial ho drzim okolo 2000 ot do zahriatia, cize ho navytacam za studena.
Uvitam Vase rady a postrehy - nerad by som si ho znicil.
myslim ze to nezalezi na rychlosti akou ides ale na otackach motora. ked tam budes mat cely cas zaradenu 6-ku a pojdes sto tak to turbo moc nepotrapis
Souhlas. Tak nějak to vidím taky. Když máš při 140km/h otáčky rekněme něco přes 2000ot./min, tak pak následně není třeba nějaké vysloveně delší chlazení turba před vypnutím motoru. Osobně ho ale stejně i při podobném režimu jízdy nechávám běžet tak minutku na prázdno, pro sichr. 😉 Spíš bych se přikláněl k názoru, že taková jízda po městě, za určitých okolností, může turbo zahřát o hodně víc ...
DanieliDesign
JO HODINU BEZET!
Vis co zatim vypustil splodin do ovzdusi?
Ja bych vam ten vyfuk najebal az do hrdla *!
Jak budou skapinat case decka na respiracni choroby, tak se bydy smat!
Vis co zatim vypustil splodin do ovzdusi?
Ja bych vam ten vyfuk najebal az do hrdla *!
Jak budou skapinat case decka na respiracni choroby, tak se bydy smat!
No konečně někdo rozumný. Já když kupoval auto, tak známý říkal, kup si diesel to málo žere. Jenže já jezdím hlavně po městě a TDI bych tím velmi rychle odrovnal, ale chtěl jsem něco co jede, takže volba padla na 2.0 benzín a dobře jsem udělal 😊
Ono kdyby sis koupil SDI tak bys byl v poho,protože to nemá turbo!A tim bys po městě moh jezdim úplně v klidu!Nejčastěji taky jezdim po městě ale taky často jezdim úseky Praha-PlzeŇ´,brno atd,takže jsem si nakonec vybral benzin...
Souhlasím s předešlým příspěvkem, je to o tom, jak se s autem zachází.S první Octavií 1,8SLX jsem najezdil přes 200000km, měnilo se jenom vodní čerpadlo stahovačky předních oken.V současnosti mám
najeto 198000km s 1,9TDI načipovanou na 97kW. Za pět let pouze pravidelný servis podle instrukcí výrobce, jinak NIC. Jezdím s autem každý den, je naprosto spolehlivé.Děkuji jeho konstruktérům... 😄 😄
najeto 198000km s 1,9TDI načipovanou na 97kW. Za pět let pouze pravidelný servis podle instrukcí výrobce, jinak NIC. Jezdím s autem každý den, je naprosto spolehlivé.Děkuji jeho konstruktérům... 😄 😄
Zlatá česká Škodovka :yes:
"Zlatá česká Škodovka"? Vždyť to jenom Češi montují, jinak je to Němec jak poleno. >😁
nevíš o čem mluvíš....
DanieliDesign
1.auto neni jenom pohon
2.ty auta tvoří plno českých konstrukteru (ale samozdrejme to neni ciste "ceske" auto, to uz dnes neni ani mozné)
2.ty auta tvoří plno českých konstrukteru (ale samozdrejme to neni ciste "ceske" auto, to uz dnes neni ani mozné)
DanieliDesign
1. nauc se pozorne cist ty, já jsem o motoru nenapsal ani slovo >😁 2. a ty jsi o nicem jinem nez pohonnem ustroji taky nepsal, takze si trosku srovnej myslenky ;-\
DanieliDesign
Přísně vzato, motor je pouze součástí pohonu😊 Ale to je celkem jedno, ja jsem to psal jenom tak ze srandy, aby nebyla nuda😊
podvozek ani motor není ceskej se prober >😒] >😒] >😒] ty ceskej konstruktere >😁 >😁 >😁 >😁
prober se ty, samozdrejme, ze celky nejsou ciste ceske konstrukce, ale i napriklad aplikace podvozku je pro ruzne vozy koncernu rozdilna. A navic skoda provadi vyvoj i napriklad pro audi a bentley, coz uz ma nejakou preztizni hodnotu. Osobne vozy skoda nejak zrovna nemusim, ale proste se mi nelibi jak nekteri radoby odbornici pausalne odzuji vse co je skoda ;-\
všechno české neodsuzuju a hochu čistě českej je jen znak😊)to zaprvé!!!a co to je aplikace😊))je to koncern a šetří se na čem se dá a vw si přeci nebude dělat konkurenci škodovku ale nehaním >😒] >😒] >😒] :no: :no: :no:
tak čistě český už možná ani není ten znak😊 prostě část se zkonstruuje treba v nemecku, část u nás, tak to proste je a není na tom nic spatneho, jelikoz se usetri. A setri se maximalne a na vsem, to je fakt, ale nesetri se jen na skode, ale na vsech znackach, jinak by nebyli konkurenceschopni. Ale neni to tak, ze skoda je jen montazni zavod pro odpad z vw, jak mnozi tvrdi.
Zlatá česká Škodovka je od Favoritu níže. Škoda 120, 125, 130, 1000MB a tak. Bohužel na Škodovkách je dnes český už jen okřídlený šíp, co mají ve znaku. Snad všechno ostatní je Německé, bohužel i cena 😐
DanieliDesign
jo tomu se říká globalizace!!! všechny automobilky na světě mají pro své auta dodavatele dílů z různých zemí ... tak to prostě vždycky bylo a vždycky bude v kapitalismu 😄
...skodovka je vyrabana v cechach a cechmi ....uz davno nie je ceska, chvalabohu. Ceske rucicky su od 125 dole 😉
tak ze by tam delali jen Cesi? ...asi neee... ;-\
mal som tiez Ochcaviu 1,9 TDI ale uz po 150 000 km sa zacalo vsetko kazit a odchadzali suciastky za 10-ky tisic! Som sa jej zbavil a nikdy, nikdy, nikdy viac SKODU !!!!!!!!!! Teraz mam Toyotu a musim priznat, ze Toyota je omnoho tichsia, kultivovanejsia, pohodlnejsia - to co ponukala Octavia nesiaha Toyote ani po ventiliky na pneumatikach!!!!!! A tato fotografia je podla mna praca grafika 😉
DanieliDesign
Prej grafika >😁 !! to je ***, kdybych to dal neakymu grafikovi tak mu reknu at mi to udela na mego a pul kilometru a ne na "suchych" 600.000km :-! >😁 8-s 😄 😉
To by mne zajímalo jak jsi se k ní choval. Já s TDi 66kW najel 130 tisíc a nebyl s ní žádný problém. MNožná proto,že se k autu chovám s respektem,jezdím na garančky,nevytáčím studený motor ... Po Tobě bych auto nechtěl 😄
Mám škodu octáviu 2003 1,9tdi 81kw. Kúpil som si ju a bol som určitý čas šťastný do chvíle než začala vŕzgať predná náprava v servise my to nechceli uznať ale nakoniec vymenili silenbloky. Potom sa upchala jedna triska ostrekovačov neviem ako keď v nádržke je sitko? Pár mesiacov vydržala a znova do servisu ložisko Ľavé. Vymenili a jazdil som kím ma nenechala v garáži bezradného a nenaštartovala. Ešte šťastie že servis je odo mňa vzdialený len 5km 😄 . Prišli chlapci sadli do nej a na prvý raz chitla doviezol som ju teda do servisu a tam už nenaštartovala na koniec bol problém v klapke,ktorá má na starosti plinulé zdochnutie motora pri vypnutí. Proste sa raz zasekla a inokedy nie 😒 .Pokračovalo to problémami s výkonom motora proste raz ťahal a potom prestal po opetovnom naštartovaní išiel znovu dobre 😢 ďalší celý deň v servise a nakoniec ti povedia nevieme čo to mu je ale teraz to jazdí dobre >😁 ,,To viete je tam veľa rôznych čidiel" 8-s .Od vtedy behá motor dobre klop klop :yes: . Pokračujeme prezmenu roplo Pravé ložisko 😒 . Za chvíľu na to predné kotúče jeden sa zvlnil 😲 vymeniť! Potom som si dal vymeniť zadné kotúče 😄 . No to by nebolo moje auto aby do servisu nechodilu minimálne každé 3mesiace takže odišla riadiaca jednotka centrálneho zamykania. Auto som si otvoril hodil kľúče na sedačku zabuchol dvere,že si umyjem zrkadlá otočím sa a počujem cvak auto sa zamklo 😒 :😉 už je to opravené 😄 . Teraz sa dostávam do prítomnosti a znova som menil predné kotúče a zase sa pokazil central ale ten dám opraviť až keď sa toho nazbiera viac 😲 :-! . Apropo dnes mám stav tachometra 69 000 km a posledný rok už to auto pomaly nejazdí a stojí v garáži a aj tak sa postupne kazí 8-s . Po 2 rokoch som sa zmieril s tým že je to neaký nepodarok čo sa do predaja nemal ani dostať 😉 alebo sa na ňom nový zamestnanci učili montovanie >😁 proste neviem 😐 . No nakoniec my tam odišlo aj rádio pred 2 týždňami 😢 ani sa my ho nechce vymeniť 😐 . Píšem to preto lebo v každej výrobe sa vyskitnú zmätky a je len náhoda ku komu sa dostane také auto. Na škodu som nezanevrel ani po takejto skúsenosti ,ktorá stále trvá. Ale už nevirába auto,ktoré by som chcel :-! . A tie ceny novej octávky neviem? ;-\ . Všetkým čo majú alebo nemajú škodovku prajem veľa kilometrov bez nehody a samozrejme bez poruchy 😄 .
předpokládám že si tvoji zamestnanci nasbírali spoustu náhradních dílu pro svoje soukromá auta 😄 😄
já sem s TDI90ps najel přes 250t km a kupoval jsem na to oleje, oleje, oleje, filtry, brzdove desky, gumy stabilizátoru a jednou přední tlumice
já sem s TDI90ps najel přes 250t km a kupoval jsem na to oleje, oleje, oleje, filtry, brzdove desky, gumy stabilizátoru a jednou přední tlumice
DanieliDesign
Nemáš pravdu, baterie se mění až v okamžiku, kdy klekne a životnost je velice individuální. Od 2 let na nepodařených kusech až po 9 let na dobrých (Š 120 L!). Možná se některé baterky dožijí i víc. Vše záleží na údržbě (dolévání destilky) a hlavně na stavu dobíjení, především regulátoru.
Je to fakt asi jenom smůla já teda Octavii nemám. Vlastním Fabii 1,4 MPI 44kw, rok 2000. Není to žádná raketa. Nyní má najeto 110 000kM, motoricky OK (oleje nesežere ani ml). Co se baterky týče letos v zimě jsem kupoval novou. Ta co tam byla byla z roku 2000. Jinak samozřejmě vzhledem ke stavu českých silnic odešlo prave ložisko(3200), a zadní silentbloky ramen(700,-), a klasická nemoc prvních fabiií snímač serva(3000,-). Jinak jsem s ní neměl žádné větší problémy.Aj spotřeba je celkem v poho za posledních 15 000km je asi 6,8l/100km. Ještě dodávám že jsem 3.majitel, auto bylo koupeno nové v ČR a servisováno do 60 000km.ZÁVĚR: sTRAŠNĚ ZÁLEŽÍ NA TOM JAK SE KE KTERÉMU AUTU CHOVÁTE. ALE I TAK SE MŮŽE VYSKYTNOUT NĚJAKÉ KAZOVÉ AUTO. ŽÁDNÉ AUTO NENÍ NA 100% BEZPORUCHOVÉ.
LEN ABZ SA NáM NEPOKAYIL SERVER www.auto.cz OD TZCH SMJLIKOV!!!!!!!!!!- 😄 😄 😉 😉 😐 😐 ;-\ ;-\ 😒 😒 😢 😢 😲 :😉 :😉 >😁 >😁 :-! :-! 8-s 8-s >😒] >😒] :no: :yes: :yes: MALI BZ PRE TEBA VYMISLIET ESTE DVOJNASOBOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >😁 >😁 >😁
Takových vymyšlených báchorek napíši tucty o každém autě. Pokud chceš být konkrétní, udej servis, kam jsi jezdil. Jinak tomu nevěřím. A kdoví jestli vlastníš vůbec Octavii.Ještě jsi zapomněl napsat, že ti na dálnici upadl motor.
Vymyslené to nieje všetko je pravda bol by som veľmi rád keby to tak nebolo 😄 . Kúpil som ju novú a jazdím na nej len ja. No motor neupadl chvala bohu...
Predajca : Autocomodex KNM + servis
!!!Servisované original škoda servis!!! Garančky robené vždy skôr než trebalo.
Predajca : Autocomodex KNM + servis
!!!Servisované original škoda servis!!! Garančky robené vždy skôr než trebalo.
Tak to máš mimořádnou smůlu. Já jezdím třetí Octávku a
kromě sonda lambdy u té první /mimochodem, servis to uznal jako výrobní vadu a vyměnili celou přední část výfuku včetně katalyzátoru zdarma, přestože to bylo po záruce/. Jinak naprostá pohoda.
kromě sonda lambdy u té první /mimochodem, servis to uznal jako výrobní vadu a vyměnili celou přední část výfuku včetně katalyzátoru zdarma, přestože to bylo po záruce/. Jinak naprostá pohoda.
DanieliDesign
Tak to bude zjavne tym, ze nevies ani pisat . Precital som len prvu tretinu Tvojho prispevku, ale bolo v nom tolko chyb, ze dalej sa mi uz citat nedalo..
(triska - tryska, kím - kým, chitla - chytila,plinulé - plynule)
Takze mozno ani nemas oktaviu , ale peugeot a ani o tom nevies, lebo si to nevies precitat !!! >😁
(triska - tryska, kím - kým, chitla - chytila,plinulé - plynule)
Takze mozno ani nemas oktaviu , ale peugeot a ani o tom nevies, lebo si to nevies precitat !!! >😁
videl sem tu stejnou oktavku co sem mel...mel ji znamej.....turbo se mu rozletelo jak strepinovej granat.....kdyz to blbec tocil porad do omezovace 😊 auto najezdilo tak tech 180 tisic a papa
Škoda toho prasklého rozvoďáku, zajímalo by mne kolik by toho ještě vydržela. Na polském TV kanálu jsem viděl příspěvek o podnikateli který Passatem najel milion km, ale všchno dálkové jízdy. Měnil spotřební matroš a jednou čerpadlo a vstřikovače.
Mám mercedes 190D 2.0, a je na něm kolem 670 000, je vté nejlepší kondici, interier sice už neco pamatuje, ale motoricky je to bomba, atart na první obrátku se 44 Ah baterkou, což je dost malo na taky auto, máte někdo víc 😁
Známý měl oktávku 66kw tdi nějak z roku 98 a ta měla najeto téměř 800000,než ji prodal na díly 😉
V Česku přece žádné auto tolik km najet ani nemůže, stačí se podívat do kterýhokoliv bazaru -ojetiny 120 000km max... 😉 >😒]
Ja mam take dost slusne km.mam rv 01 provoz 02 a najeto 330 682 a jezdi jako vino.TDI 1.9
V Brne jezdi autodoprava Frana a ten mel na Superbu najeto 760 tisic, ted ma tusim 9 aut a vsechny delaji rocne cca 200tisc km takze tak. Voyovz park je tusim 1x A6, 2x passat kombi a zbytek jsou Superby. Jednou me vezli a ridic rikal ze ze 15 mesicu najel 325tis km.
zrovna jsem to chtěl napsat - jel jsem jím před půl rokem z Prahy - vezl mě. říkal jsem si že na to že má najeto 72 tis vypadá dobře, pak jsem se mrkl dál a ono tam bylo 726tisíc...málem jsem šel do kolen. Motor původní, pouze podvozek komplet vyměněný. Před měsícem mě vezl "novým" superbem (po půl roce 130tisíc), tak jsem se ptal co dělá ten veterán - už ho vyřadili - koupil si ho jeden zaměstananec a je v pohodě, ještě prý natočí dalších pár x tisíc :yes:
kde delas, taky medova studna?
a ja mam trabanta a jezdim 1000000 mesicne a jsem spokojeny... fakt!!! nekecám!!! ted ma nejeto 100000000000 a v servisu ríkali ze je to normalny a ze je jeste v zabehu...
berann
Nejsem si úplně jistý, ale mám pocit že 1,9 tdi má mít konstrukčně životnost půl mega. Ale kolik jezdí aut s půl mega na tachometru a není bouranych?
Onehdá sem jel jednim taxikem co měl natočeno 670 tis. s O1 1.9 tdi 81kw. Měnil prej zatim jenom predni napravu (jezdi v Praze...) a dvakrat vahu vzduchu. Jinak prej nic.
Tak, utočit 450 tis. km a šup do áček. Cena 199.000Kč a stav km 220tis. Myslím, že s touto kilometráží jezdí více oktávek. Jen se utáčí km. První majitel 200 - prodává 100, další majitel 200 - prodává 149, další majitel 150, prodává 190, atd. atd. Minulý týden jsem viděl A6 - tacho 150, skutečnost 310 a běhala jak víno, na pár opotřebení jela nádherně. Už chápu cenu škodovek ač jsem donedávna byl Renaultový kontem i duší. Tyto vozy - škoda - mají vysokou užitnou hodnotu. Renault pouze estetickou.
JJ v od té doby co áčka mají něco jako, že do 24 hodin můžete auto vrátit pokud s ním nic není,(nevím jak to funguje v praxi) k nám jezdí nakupující dělat kompletní prohlídku aut Škoda. V mnoha případe stočený kilometr, bud nemají v ačkach testbooky, nebo jsou prostě asi opravdu ty technici vychcaný. Největší rekordman 120 000km na tachometru Škoda Tdi, realita 520 000km. Ale auto šlapalo dobře. 😊
Jinak zkušenost mi říká, pokud je auto servisováno, díly měněné podle harmonogramu, a je v pohybu i po našich silnicích, dokáže se dostat v pohodě k 1 000 000km. Rekordmanem budiž Škoda Fabia 928 000km, nevím zda to byla 1,4 nebo 1,9. Vlastní auto Rover 75, 580 000 a šlape stále jako hodinky.
Jinak zkušenost mi říká, pokud je auto servisováno, díly měněné podle harmonogramu, a je v pohybu i po našich silnicích, dokáže se dostat v pohodě k 1 000 000km. Rekordmanem budiž Škoda Fabia 928 000km, nevím zda to byla 1,4 nebo 1,9. Vlastní auto Rover 75, 580 000 a šlape stále jako hodinky.
spolehlivost vozu se odvíjí od toho,jak často se s ním jezdí...z vlastní zkušensti,když auto jezdí denně,i třeba jen 50km,ale denně,je v pohybu a slouží k tomu,k čemu bylo navrženo a zkonstruováno,k ježdění,pak je mu fajn,funguje tak jak má a vše je ok.Ale když někdo vytáhne svý TDíčko z garáže jednou za týden a dává mu kotel,to je holt špatný,je to jak vytáhnout přeleženýho Jeníka z poza pece a hnát ho po bežecké trati,taky je to zralý na infarkt 😄
Dalo by sa to napísať aj takto ... prectav si že spíš pár hodín, je okolo 01:00 hod ráno a niekdo ťa zobudi že máš ísť čo najrýchlejšie odbehnúť 5 km bez rozcvičky,potom ak dobeháš hneď si lahnúť a spať ďalej ... čo mysliš ako by si vyzeral po pol roku?Keby si fungoval takto každý deň?Je to niečo podobné aj s motormi, niekto sedí v aute 2 minuty točí ho a nakladámu, prejde desať minút, doletí kam chcel a hneď to vypne ... Ono netreba to preháňať auto má služiť mne nie ja autu... ale keď sa chcem voziť, tak sa mu patrične tak aj chovám ... :-!
viem o sluzobnej Toyote Corolla, r.v. asi 1995-96, co ma najazdene cez milion
TAK TO JE BEZ POCHYB :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
DanieliDesign
to určitě >😒] kvality VW ne škody: >😁 do škodovky VW dává jen výběhový motory viz 2.8 prč je motor 2.0 tfsi jen do octavia RS??můžeš tak mluvit jen o kvalitě koncernu na značky😊)) a je předražená a je to jen MBčko >😒] >😒]
Na motor 2.8 V6 mi nešahej :-!
Mám služební superb v této motorizaci,za dva a půl roku najeto 133000km a naprosto bez poruchy >😒]
Při klidné jízdě se dá jet i za 9l,je to dobrý motor....
Proč se nedává do superbu 2.0TFSI???Nechtěj nás rozesmát,snad nejsi takové pako,abys nepochopil že je to limuzína, a šestiválec je potřeba...navíc vydrží mnohem víc než turbomotor....
Mám služební superb v této motorizaci,za dva a půl roku najeto 133000km a naprosto bez poruchy >😒]
Při klidné jízdě se dá jet i za 9l,je to dobrý motor....
Proč se nedává do superbu 2.0TFSI???Nechtěj nás rozesmát,snad nejsi takové pako,abys nepochopil že je to limuzína, a šestiválec je potřeba...navíc vydrží mnohem víc než turbomotor....
přečti si to pořádně:😊))chtěl jsem tím říct že nové motory dávají jen jako nadstandart octavia 2.0 TFSI, třeba do passatu ho dávají normálně a ne do octavia RS. A nepíšu jestli je 2.8 ka dobrej nebo špatnej ale starej daleko víc než tvoje MBčko😊)
Proslíchá se, že se do nevého SuperBu bude dávat i 3.6 litru benzín a možná 3.2l ....hmmm to bude slušný... ale neopak i 1.4TSI...což je zajímavý
DanieliDesign
DanieliDesign
MĚLI JSME FÁČKO......NAJETO 760 000 Km....BEZ PORUCHY NENECHALO NIKDY VE ŠTICHU... POKAŽDÉ PODRŽELO...SPOJKA, PŘEVODOVKA VEŠKĚRÉ PODVOZKOVÉ A MOTOROVÉ DÍLY PŮVODNÍ..JAK SJEL Z VÝROBNÍHO PÁSU TAK SLOUŽIL..SAMOZŘEJMĚ TLUMIČE A OLEJ SE MĚNILI 😉 😉 😉 JEDINÉ CO SE JEDNOU POKAZILO BYL ALTERNÁTOR A ROZDĚLOVAČ....DODNES NA TOHO DŘÍČE VZPOMÍNÁM....JO A JINAK DODNES JEZDÍ NĚKDY HO JEŠTĚ POTKÁMA S NOSTALGIÍ SI VZPOMENU....NESMRTELNÉ A NEZAPOMENUTELNÉ AUTO........ŠKODA FAVORIT 4EVER 😄 😄 😄
brzdy taky původní ? to bych ho nechtěl potkat na silnici.. 😉
NO ČOVEČE TAK KOTOUČE SE MĚNILI TAKÉ NO...ALE MYSLÍM ŽE NA FÁČKO VCELKU SLUŠNÝ VÝKON TĚCH 760 000 Km....KDY VEŠKERÉ MECHANICKÉ DÍLY JAKO SPOJKA PŘEVODOVKA MOTOR ATD.... VYDRŽELI....NEVIM ALOE ZDÁ SE MI ŽE JEDINÉ KOUZLO ABY AUTO VYDRŽELO JE NESTARAT SE O NĚJ, PŽE PŘESNĚ TAK TO BYLO U TOHOTO AUTA
:yes: taky trochu štěstí narazit na vyjímečný kus - kdybys koupil o jedno vedle, třeba bys najel jen 100 tis...zaleží od kusu, nedá se paušalizovat na celou výrobní řadu...
JJ TO JE TAKY PRAVDA NO.....ALE ZATIM JSEM MĚL POKAŽDÉ ŠTĚSTÍ MUSIM ZAKLEPAT...SAND BUDE I NA PODZIM...ROZHODUJI SE MEZI ROOMSTEREM A OCTAVIÍ II COMBI
ber O2 kombi - skutečně super auto - design, prostor, pohodlí, jen bych nebral diesel...spotřeba super (z německa do Brna 5,7l - přes celé německo 160+, u nás 130), ale ty zvukové projevy a je to těžký na předek..ale to je jiná diskuze. Držím palce při výběru :yes:
OK DÍKY I ZA RADU...ALE ROOMSTER BY MĚL BÝT VARIABILNĚJŠÍ NE??? O TO MI TAKY HODNĚ JDE
jasně, jde o to na co ji budeš používat. Pokud je v plánu přepravovat hodně věcí a motat se vě městě tak je Roomster ok. Pokud chceš klasický rodinný auto, O2 nezklame. At vybereš co vybereš, vybereš dobře 😉
Otec ma doma O2 v nafte. Casto s ni jezdim, ptz se mi nechce tahat Scenica z garaze a jedinej, ale opravdu jedinej duvod, proc bych si to auto koupil je prave ten motor. Nic jinyho by me na tom nepritahovalo. Objednal si ji jeste predtim nez se zacala prodavat, takze se k nam dostavila asi mesic po uvedeni na trh. Ze zacatku byl design super, ale ted uz je to okoukany 😞 Ale motor to ma stale super. To auto jezdi ze 70% jen po meste. Ted ma najeto 40tis km a ozyva se turbo. Ale je to stylem jizdy. Kupovala se proto, aby stala u baraku a byla pripravena hned k jizde, takze vytaceni za studena pro ni neni cizi a ani vychladnuti se casto nedodrzuje. Ale jinak je jako nova a spotreba stale do 5l/100km
jeste dodam, ze nema pokles ani vykonu, stale jede jako nova, jen je slyset vice turbo... ale zatim se neprojevuje zadna vetsi kourivost, takze se to resit nebude.
Já řešil stejné dilema v únoru,nakonec to vyhrála oktávka combi 1.6FSI Elegance :yes:
Je to celkově dospělejší auto než Roomster,záleží k čemu budeš auto využívat....ale na delší trasy ber oktávku,do města roomster....
Je to celkově dospělejší auto než Roomster,záleží k čemu budeš auto využívat....ale na delší trasy ber oktávku,do města roomster....
hm.. my mame facko cca 280k km.. menena spojka tlmice, proste spotrebne veci.. Inac to auto nevie ze je jazdene.. akurat ten volant sa leskne ako detska ***ka 😊
Preto nechapem co tu furt riesite s tymi km proste to auto vydrzi ked snim nejazdis ako prasa.. a to sa da potom poznat velice rychlo
Preto nechapem co tu furt riesite s tymi km proste to auto vydrzi ked snim nejazdis ako prasa.. a to sa da potom poznat velice rychlo
TO JE NOZAJ PRVDA! >😁 >😁 >😁 >😁
Tvůj příspěvek se mi moc věrohodný nezdá, já bych řekl, že kecáš. 760 000 km s jednou spojkou? Tak tomu teda nevěřím. Veškeré podvozkové díly původní? Tak tomu taky nevěřím. Nenechal tě ve štychu, a přitom odešel rozdělovač ? To je opravdu zajímavé. Původní brzdy? Tak tomu se směju. :no: :no: :no: Věřím, že favorit těch skoro 800 tisíc najel, ale nevěřím ti to ostatní.
VĚŘ TOMU BO NE ALE JEDINÁ SPOJKA VYDRŽELA....TO AUTO JEZIDLO PŘEVÁŽNĚ PO DÁLNICI TAKŽE SPOJKA NEDOSTÁVALA ZABRAT TAK JAKO VE MĚSTĚ....A TAKY JE TO O TOM JAK JE DOBREJ ŘIDIČ....PUJČIT TO MLADÝMU PO ŘIDIČÁKU TAK SPOJKA ODEJDE TOMU VĚŘIM.....JJ ROZDĚLOVAČ, TROCHU TO JISKŘILO ALE NAKONEC JSME DOJELI....A JE TO JEN JEDNA ZE DVOU VÁŽNĚJŠÍCH PORUCH COŽ SE MI ZDÁ V GLOBÁLU JAKO VELICE SLUŠNÝ VÝLEDEK PRO AUTO KTERÝ BYLO KONSTRUOVÁNO JEŠTĚ ZA MINULÉHO REŽIMU A BYLO ŠITO CELKEM HORKOU JEHLOU A TAKY S OHLEDEM NA TO JAKÉ BYLI VÝROBNÍ PROCESY A PODMÍNKY........
jak jsi oslavil narozeniny vůdce teď nedávno???
NEMÁM RÁD FAŠOUNY.....I KDYŽ MŮJ NICK SI S TIM ODPORUJE :no: :no: :no: :no: NEBEJT FAŠOUNŮ A KOMOUŠŮ KDE JSME MOHLI BÝT...KDE MOHLA ŠKODOVKA BÝT
ver si cemu chces.. ja zase verim tomu, ze pucit to tobe po ridicaku, tak to odejde... Od ridicaku mam najeto cca 80tis km za rok s ruznymi auty a s zadnym nic nebylo! Nejvice jsem najel se Scenicem 1,6e najeto 190tis km celkem a ja asi tak 40tis km a s puvodni spojkou sel do sveta!
I když mám taky Fávo a dobře mi slouží tak tomu taky nevěřím. 760 000 už se mi zdá moc. 500 000 to bych klidně věřil to i některý Fáva opravdu mají. Akorát si myslím že bez GO motoru to nejde tolik km. Už je to taky 20 let co první Fáva vyjeli...
No podvozkové dily možná zůstali ale vůbec ne pružiny, tlumiče brzdy atd. Myslím že zadní čelisti vydrží tak maximálně 150 000km. Spojka nemohla tolik vydržet ani na dálnici 760 000km je na nic fakt moc. Normálně se mění mylsím tak v max 200 000km.
Krom toho takový auto by už muselo mít určitě třetí úplně zdravou kastli. Protože původní by ani při extra údržbě tolik km nevydržela.
No podvozkové dily možná zůstali ale vůbec ne pružiny, tlumiče brzdy atd. Myslím že zadní čelisti vydrží tak maximálně 150 000km. Spojka nemohla tolik vydržet ani na dálnici 760 000km je na nic fakt moc. Normálně se mění mylsím tak v max 200 000km.
Krom toho takový auto by už muselo mít určitě třetí úplně zdravou kastli. Protože původní by ani při extra údržbě tolik km nevydržela.
přesně tak, a věci na přední nápravě podle mě nemůžou ty km taky vydržet ani náhodou. Když nic jiného, tak je tam dost gumových věcí (manžety, prachovky, silentbloky), které se prostě stářím a namáháním zničí. Když se nevymění, tak se zničí vlivem prachu, vody, bahna a soli to, co je pod nima, v případě silentbloků to je samořejmě malinko jinak, ale to není potřeba rozebírat. Dál tam jsou homokinetický klouby a ložiska...bubny, válečky, destičky, palivový a brzdový trubky vedený pod karoseríí... Ale HESSIK 18 to neměnil, to bylo všecko dobrý, možná nám napíše, že to ujel s jednou sadou svíček a na jednu nádrž.
Máš jednoznačně pravdu, na ty všechny gumy jsem taky zapoměl. Nic z toho nemohlo vydžet. Jedna manžeta mi po 70 000 úplně praskla, ještě že sem to zjistil včas. S jednejma manžetama, který by za chvilku odešli by šel hned pryč kloub atd. atd. nehledě na brzdové hadice atd. Docela dost nás tady nakrmil, ale tak ti co vědí mu to nespapají :yes:
dál bych přidal výfuk, katalyzátor...
Sem se zapomněl přihlásit. No ani mi nemluv o výfuku, nedávno se měnil a už je tam asi zase někde dírka....
Sem se zapomněl přihlásit. No ani mi nemluv o výfuku, nedávno se měnil a už je tam asi zase někde dírka.... Jinak doporučuji klub www.skodafavorit.cz
OK BERU SILENTBLOKY TI ODEJDOU VŽDYCKY JE TO JENOM PRYŽ STEJNĚ TAK OSTATNÍ DÍLY Z TOHOTO MATERIÁLU....BRZDY TAKY SAMOZŘEJMĚ NEVYDRŽELI...BY BYLA BLBOST...........A NENAJEL JSEM TO NA JEDNU NÁDRŽ ALE NA DVĚ....MĚL JSEM TAM TOTIŽ JEŠTĚ JEDNU NA LPG >😒] >😒] >😒]
A JINAK ASI MĚ ZDE NIKDO NEPOCHOPIL PROTOŽE JSEM NEBRAL OHLED NA TYTO SOUČÁSTI KTERÉ PODLÉHAJÍ OPOTŘEBENÍ MNOHEM RYCHLEJI A JSOU PŘEDMĚTEM VĚTŠINY OPRAV NA VĚTŠINĚ AUTOMOBILŮ, NEŽ OSTATNÍ NAPŘÍKLAD MOTOROVÉ DÍLY NEBO DÍLY PŘEVODOVKY.....TO ŽE ODEJDOU SILENTBLOKY NEBO ODEJDE VÝFUK NENÍ PORUCHA ČI ZÁVADA.....TYTO DÍLY ANI NEJSOU KONSTRUOVÁNY PROTO ABY MĚLI NĚJAKOU GIGANTYCKY DLOUHOU ŽIVOTNOST..............BRAL JSEM TO Z TOHO HLEDISKA ŽE TI VYDRŽÍ MOTOR, VYDRŽÍ TI PŘEVODOVKA, VYDRŽÍ TI SPOJKA ATD ATD.......
A JINAK ASI MĚ ZDE NIKDO NEPOCHOPIL PROTOŽE JSEM NEBRAL OHLED NA TYTO SOUČÁSTI KTERÉ PODLÉHAJÍ OPOTŘEBENÍ MNOHEM RYCHLEJI A JSOU PŘEDMĚTEM VĚTŠINY OPRAV NA VĚTŠINĚ AUTOMOBILŮ, NEŽ OSTATNÍ NAPŘÍKLAD MOTOROVÉ DÍLY NEBO DÍLY PŘEVODOVKY.....TO ŽE ODEJDOU SILENTBLOKY NEBO ODEJDE VÝFUK NENÍ PORUCHA ČI ZÁVADA.....TYTO DÍLY ANI NEJSOU KONSTRUOVÁNY PROTO ABY MĚLI NĚJAKOU GIGANTYCKY DLOUHOU ŽIVOTNOST..............BRAL JSEM TO Z TOHO HLEDISKA ŽE TI VYDRŽÍ MOTOR, VYDRŽÍ TI PŘEVODOVKA, VYDRŽÍ TI SPOJKA ATD ATD.......
.....SPOJKA, PŘEVODOVKA VEŠKĚRÉ PODVOZKOVÉ A MOTOROVÉ DÍLY PŮVODNÍ.....
Tohle jsi napsal. Vykrucuješ se jako politik.
Tohle jsi napsal. Vykrucuješ se jako politik.
ŠEFIKU ALE TOHLE FÁVO NEMĚLO 20 LET.....A BEZ GO MOTORU TO JDE...VÝMENA JEN "SPOTŘEBNÍHO MATERIÁLU"
Dobře ale já to myslel tak že od jeho uvedení na trh uplynulo 20 let takže si můžeš udělat představu na jaké úrovni byly materiály, i když se používaly ty nejlepší.
760 000 km by jedny písty, ložiska, vodítka ventilů, ventily, pístní kroužky, rozvodový řetěz nevydržely ani náhodou. Ano můžeš to brát taky jako spotřební matroš ale když už tohle měníš tak to je už GO.
760 000 km by jedny písty, ložiska, vodítka ventilů, ventily, pístní kroužky, rozvodový řetěz nevydržely ani náhodou. Ano můžeš to brát taky jako spotřební matroš ale když už tohle měníš tak to je už GO.
DanieliDesign
DanieliDesign
Tak takovy kecy jsem jeste neslysel... pardon necetl.
Kdybys tvrdil 250 000km na jedny brzdy a spojku, tak bych to ještě bral, ale od 300000 km nahoru to neberu ani po dálnici. Už jsem totiž několik Fáček měl....
A ted už má najety tak 2 000 000km, ne???? A na další milion bezporuchových km se už těší 😉 😉 😉
Kdybys tvrdil 250 000km na jedny brzdy a spojku, tak bych to ještě bral, ale od 300000 km nahoru to neberu ani po dálnici. Už jsem totiž několik Fáček měl....
A ted už má najety tak 2 000 000km, ne???? A na další milion bezporuchových km se už těší 😉 😉 😉
JEDNY BRZDY JSEM NEŘEKL ŠEFE....TĚMI PODVOZKOVÝMI DÍLY JE MYŠLENA KONSTRUKCE ZAVĚŠENÍ, RAMENA ATD......ALE AŤ CHCEŠ BO NE SPOJKA PROSTĚ VYDRŽELA.......BOHUŽEL UŽ HO NEMÁM JAK JISTĚ VYPLÍVÁ Z VÝŠE UVEDENÝCH PŘÍSPĚVKŮ 😉 😉 ;- TAKŽE JÁ NA NĚM NAJEL 670 000 Km...........A DALŠÍ UŽ NAČÍTÁ NOVÝ MAJITEL OVŠEM NEVÝM S JAKÝMI PORUCHAMI A KOLIK...
Ale nahoře jsi psal že 760 000km... tak kolik teda? Spojka opravdu nemohla vydržet ani na dálnici to musí každému dojít že by nevydržela trojnáskobek než normálně. Tohle není náklaďák kterej je stavěnej minimálně na milion km.
No a co ta kastle?? Ta byla původní? NEVĚŘÍM stačí 150 000 km a už jdou blatníky, lemy atd. Tolik km by nevydržela to by musela bejt už tak třetí a vždy úplně nová z fabriky.
No a co ta kastle?? Ta byla původní? NEVĚŘÍM stačí 150 000 km a už jdou blatníky, lemy atd. Tolik km by nevydržela to by musela bejt už tak třetí a vždy úplně nová z fabriky.
DanieliDesign
Ahoj, vlastním OKTAVIu I 1,9 TDI PD 96KW.Mam ju komplet sportovo upravenu.Jazdim s nou ako šarkan mam na nej teraz 132650KM a bez jedinej poruchu.(Meneny som mal len motorcek na zadnom stieraci)Samozrejme pravidelne servisne intervaly kazdych 15000KM, tak isto vymena rozvodov.Co sa tyka jazdy s TURBOM, ludia ktory nevedia jazdit to turbo odpalia aj na 1500KM 😄 Kdo jazdi s TURBOM(benzin/diesel) vie, ze ak ide sviznejsov jazdov alebo na maximum tak vie, ze kedpostoji tak auto,resp turbo treba nechat vychladit(jazda na volnobeh) cca tak asi 2 až 3 min.Napriklad Japonske znacky ako Toyota ma varovanie na dverach, ze automobil je vybaveny Turbom a po dlhej jazde je potrebne ho nechat vychladit !
NO to by som rád videl, že v reálnom živote má niekto čas a príležitosť po jazde nechať vychladiť turbo... Ľudia, preberte sa, už je deň 😉
loni na podzim jsem byl v germánii na služebce s O2 z Herzu (najeto cca 2tis) a při cca 100km/h při zrychlování se motor roztřepal tak že šlo cítit velmi silné vibrace do volantu, div nevyskočil motor kapatou 8-s ....
Před 14 dny jsem tam jel zase, O2, najeto 12tis., nešly ostřikovače (což na dva tisíce km před sebou potěší 8-s ), jízda nádhera, celkem jsem se s autíčkem sžil, ale na zpáteční cestě z ničeho nic začal svítil olej - podle manuálu málo oleje, podle měrky dost. Zajímavý způsob řešení problému - stačí nechat kapotu půl minuty otevřenou a kontrolka přečstane svítit (po 100km se znovu rozsvítí)..takhle jsem to přeskákal až do Brna, co tomu skutečně bylo netuším,,,jinak už musím uznat že nová O2 má konečně srovnatelné jízdní vlastnosti s 14let starým Galantem bez tlumičů 😄
Před 14 dny jsem tam jel zase, O2, najeto 12tis., nešly ostřikovače (což na dva tisíce km před sebou potěší 8-s ), jízda nádhera, celkem jsem se s autíčkem sžil, ale na zpáteční cestě z ničeho nic začal svítil olej - podle manuálu málo oleje, podle měrky dost. Zajímavý způsob řešení problému - stačí nechat kapotu půl minuty otevřenou a kontrolka přečstane svítit (po 100km se znovu rozsvítí)..takhle jsem to přeskákal až do Brna, co tomu skutečně bylo netuším,,,jinak už musím uznat že nová O2 má konečně srovnatelné jízdní vlastnosti s 14let starým Galantem bez tlumičů 😄
Ty mujec asi mas ten 14 rocny zhrdzaveny Galant s nepozinkovanou karoseriou a prehnitym podvozkom doma v garazi.
Neviem na com si sa viezol ale porovnavat tieto dve auta nema vyznam ani v jednej oblasti.
Neviem na com si sa viezol ale porovnavat tieto dve auta nema vyznam ani v jednej oblasti.
>😁 pán anonym je odborník >😁 Jasně že mám Galant v garáži a jsem za to vděčnej - on totiž na rozdíl od Škody moc nerezne ...jízdní vlastnosti porovnávat můžu - jezdím denně 100km a to už člověk pozná pokud stejnou trasou protáhne dvě auta...ale srovnávat bych je neměl - máš pravdu - Galant je o trídu výš - naprosto ve všem (v něčem i o dvě)...Galant :yes: :yes: O2 :yes: O1 :-!
blbost nemá najeto 600 000km se podívejte na volant a pedáli vždyt vipadaj jak ani né po 200 000km :no: >😁 >😁 >😁
Ono to taky může být tím, že to, co vidíme v bazarech jako auto s 200 t km, má ve skutečnosti právě kolem 600 t km. ;-\
Taky se mi to nezda...
Presne podle pedalu. Volant je taky az moc v pohodě. Ve 200.000 je kožené obšití už vyhlazený doleskla.
Presne podle pedalu. Volant je taky az moc v pohodě. Ve 200.000 je kožené obšití už vyhlazený doleskla.
Jako 600000 kdyz mas auto 8 let tak to bys musel jezdit kazdej den 200km tj nesmysl. nerikam ze profesionalni ridici, resp ty co rozvazi zakazky nebo po nich jezdi to nenajezdi
DanieliDesign
Co mě nejvíc vadí na škodě je,že rozlišují východní a západní trh .
Proto abych si mohl koupit české auto a chtěl kvalitu, přece nemusím do Německa . To to jde vidět i u Octavie scout k dostání v česku až v třetí vlně . Ohledně kvality proč proboha jezdí u nás tolik rezavých škodovek a nejsou to 120 ,ale FAVORIT, FELICIE ,starší typy FABIE i OCTAVIE . Je to jak reklama na cedník . Je pravdou ,že auto ,které pravidelně a více jezdí bývá v lepší motorové kondici, na druhou stranu se tu mluví vlastně o autech mezi třemi až šesti lety . A takto stará auta pokud nejsou bouraná jsou v bazarech nejprodávanější. Bohužel jako normální obyčejný člověk chci auto ,pokud bude nové,aby vydrželo tak 15 let a ujelo 200000 km.Přitom potřebuji aby plechy zůstali tam kde mají být , protože víc nepotřebuju. Za rok se dá najet 300000 km a je auto staré ? Ne ,navíc v této době je normální ,že motory vydrží 500000 km . Bohužel mám hodně známých co se škodovkou nebyli spokojeni bohužel. No a nakonec ta cena, díly drahé jako Němec dodací lhůty taky a ceny nových aut taky nic moc . Tam kde Octávka má 150000 kč příplatek za výbavu VW jeta teprve začíná ,ale ve výbavě o něco lepší než škodovka za stejné peníze . Tak tady je asi ten nej rozdíl,takže než dovybavenou škodu tak radši WV v základní výbavě a myslete si co chcete.
Proto abych si mohl koupit české auto a chtěl kvalitu, přece nemusím do Německa . To to jde vidět i u Octavie scout k dostání v česku až v třetí vlně . Ohledně kvality proč proboha jezdí u nás tolik rezavých škodovek a nejsou to 120 ,ale FAVORIT, FELICIE ,starší typy FABIE i OCTAVIE . Je to jak reklama na cedník . Je pravdou ,že auto ,které pravidelně a více jezdí bývá v lepší motorové kondici, na druhou stranu se tu mluví vlastně o autech mezi třemi až šesti lety . A takto stará auta pokud nejsou bouraná jsou v bazarech nejprodávanější. Bohužel jako normální obyčejný člověk chci auto ,pokud bude nové,aby vydrželo tak 15 let a ujelo 200000 km.Přitom potřebuji aby plechy zůstali tam kde mají být , protože víc nepotřebuju. Za rok se dá najet 300000 km a je auto staré ? Ne ,navíc v této době je normální ,že motory vydrží 500000 km . Bohužel mám hodně známých co se škodovkou nebyli spokojeni bohužel. No a nakonec ta cena, díly drahé jako Němec dodací lhůty taky a ceny nových aut taky nic moc . Tam kde Octávka má 150000 kč příplatek za výbavu VW jeta teprve začíná ,ale ve výbavě o něco lepší než škodovka za stejné peníze . Tak tady je asi ten nej rozdíl,takže než dovybavenou škodu tak radši WV v základní výbavě a myslete si co chcete.
nojo ale každý nepotřebuje extra výbavu,co mají ostatní automobilky v základu(ESP,klima,ovládání rádia z volantu, a érbeků jak nasranejch).Průměrný Čech potřebuje nasednout,nastartova,jet.Něco naložit do kufru(třeba manželku)Nepotřebuje ostatní serepetičky který běžně využívá jen podle mého odhadu 5% řidičů.Takový člověk potřebuje jednoduchou kvalitu-tak si pořídí škodovku.
Proč má být čech, horší než kterýkoli evropan to nechápu.Moje nároky na auto : 1,6 motor ,velikost octávky, klima aspon manuál, elektrika oken a zrcátek proč ne ,ABS, posilovač řízení ,imobilizér a dálkové zamykání k tomu nějaký airbag a co víc pohoda ,ale proč z toho dělat něco extra . Toto bohužel nechápu a jelikož mám čtyřletou dcerku a jezdíme s ní rádi v létě na výlety nevím proč bych ji měl vařit bez klimy.
Prostě normální autíčko do pohody tak jsem skončil u Asijců no a co kdyby byla škoda za normální cenu tak bych ji třeba bral,ale takhle 550000 kč je moc.
Prostě normální autíčko do pohody tak jsem skončil u Asijců no a co kdyby byla škoda za normální cenu tak bych ji třeba bral,ale takhle 550000 kč je moc.
550 tisíc?Nová Octavia I.generace stojí 400 a to má motor 1.6 +zámek zpátečky,kulu na vozejk,metalíza, samá elektrika, klima,dekorace, elektrony...atd.atd... 😉 ...a stará je přecejen hezčí než nová :yes:
malinko ses netrefil... ted v konfiguratoru bez zamku zpatecky, dekoraci, elektronu, metalizy za 455 tisic..s tim Tvym 480 a to tam nejsou mlhovky, ASR,..... nic moc cena na tak stare auto, nemyslis?
nj ale konfigurátor ti nedá slevu jako autosalon Suchý Znojmo...a taky nevim co je to ASP ;-\ ...vím co říkám když to mám v garáži
Co Ty vis co potrebuje prumerny Cech?? Tve odhady jsou dost mimo. Pokud Ty jsi prumerny Cech, tak ja jsem naprumerny.. 😄 Vezmi si sve vidle a bez zas chvili neco delat a nemel * :no:
Co Ty vis co potrebuje prumerny Cech?? Tve odhady jsou dost mimo. Pokud Ty jsi prumerny Cech, tak ja jsem naprumerny.. 😄 Vezmi si sve vidle a bez zas chvili neco delat a nemel :no:
odhady mimo?který prosimtě?jestli jen meleš * a neznáš mapu tak se vubec nesnaž diskutovat...to je jen pro ty co umí ARGUMENTOVAT ....ty seš nadprůměrný? >😁 >😁 >😁 podle těch sraček asi ne
jo a vidle nemám 😄
"..Nepotřebuje ostatní serepetičky který běžně využívá jen podle mého odhadu 5% řidičů.." --> Tyhle odhady :no: Mozna si to jen nemuzes dovolit. Ja bych rozhodne auto bez tech "serepeticek" nechtel.
tak třeba tempomat,airbagy 😄 ,dohušťování pneu,systémy který tě zachraňují v krizovkách,přebytečný výkon,rádio s 20 reprákama,handsfree...třeba to zrovna Ty potřebuješ,nevím.ale já bych třeba dvouzónovou klimu nepotřeboval.
:-! Ja rad pohodli, i kdyz to neco stoji. Treba v Touaregu jme mely 4-zonovou, ale to uz bylo moc drahe a nakladne auto (5.0 V10 TDI). I kdyz bylo teda moooc pohodlne...
no jasný.kdybych jezdil denně velkou vzdálenost tak se taky koukám po komfortu.ale pokud to tak není tak třeba tu klimu oželím.
Aby ses nespalil. V rodine mame Octavii 2 2.0FSI v plny palbe, 60tisic najeto, prumerna spotreba 6,9 (98oct) zadnej problem. Jen vymena oleje a filtru. Druhy auto je VW Golf 5.gen 1.4 20tisic najeto a asi tak od 18tisic cca kazde 30.nastartovani po behu pul minuty stojic v garazi prestane zapalovat 1 valec. Nejvtipnejsi na tom je ze ani diagnostika si toho nevsimne a este neohlasila potrebu servisu. Snad tady nemusim psat co se muze stat kdyby s tim clovek takhle jel. Nastesti staci motor vypnout, nechat minutu a znovu nastartovat.
Je pravda,že nejsem zastáncem ani škodovky ani VW pro mne jsou tyto značky cenově nedostupné. Nelituju však ,levnějších aut je dost a navíc poskytujou i solidní výbavu.O kvalitu se nebojím,protože znám mnoho lidí co jsou s Asijskými vozy velice spokojeni,proto bych všem doporučil upustit od zbytečných předsudků a před koupí vozu se projet v co možná nejvíce značkách ruzných výrobců.Poté teprve můžete pořádně srovnávat .
Co povazuju za sado tak kdyz ma autoskola v Corse 1,5 nafta najeto 450 000... Nahodou jsem v te autoskole jezdil a to auto bylo uplne v pohode😉 Jen toho vykonu mi trochu chybelo😞
Mam Fabii RS najeto 115 tis , no problem.
Holka musi jeste minimalne dalsich 100tis vydrzet, takze rad slysim, ze na to bez problemu ma :yes:
Holka musi jeste minimalne dalsich 100tis vydrzet, takze rad slysim, ze na to bez problemu ma :yes:
Ja mam fabiu 74kw tdi najazdenych 155tis. a mam z toho auta radost. Tiez ma taketo info milo potesi, len aby som nezabudol menit rozvody 😉
Taxikář, co mě občas vozívá se chlubil, že s Octavií 1.9 SDI najezdil 900 tisíc km, asi za 6 let. Pak prý přestala táhnout a aby ji mohli prodat, museli vyměnit prosezené sedačky. Teď jezdí se Superbem 1.9 TDI 77 kW, má přes 300 t km a chce zkusit, jestli překoná tu Octavii. Jiní taxikáři mění auta co 3 roky, měli Superby 1.9 TDI 96 kW. V jednom po 500 t km měnili motor, druhý najel přes 560 t km než ho prodali. VW Passat Variant po 3 letech měl 380 t km. Vše prý bez výměny turba, opravy jen spotřební materiál a věci poškozené ťukanci.
Přesně tak moje máma si koupila v 97 3d civika 1,4 a baterku Panasonic má taky původní. :yes: A to tam má najeto jenom 100 000 ale jezdi každý den jen 3 km do práce a 3 km zpátky.
Mám Favorita 1990 na plyn od roku 1994 amam naněm najeto 542654 km.Jeto super auto.nikdy bych ne nalil obyčejnej olej.Jeto KUrevsky znát na motoru
Rozhodl jsem se touto cestou vzdát poctu konstruktérům značky Škoda, jelikož jsem bývalým majitelem Škody Pick-Up na základě Favorita. Když jsem ho v roce 2001 jako jeho první majitel prodával do jistého zemědělského podniku, podotýkám že mimořádně opečovávaný vůz, tak měl najeto něco málo přes 100.000 km. Letos v únoru se vedení podniku rozhodlo, že namísto nákupu nového vozu opraví stávajícího Pick-Upa, měl před svou první opravou motoru (mimo běžných oprav, jako výměna rozvod. řetězu a spojky) najeto 660.000 km, ani jiná oprava nebyla za 14 let provozu nutná. Jediné problémy byly s elektroinstalací, konkrétně s pojistkovou a reléovou skříní pod palubní deskou. Takže páni konstruktéři, jen tak dál.
Rozhodl jsem se touto cestou vzdát poctu konstruktérům značky Škoda, jelikož jsem bývalým majitelem Škody Pick-Up na základě Favorita. Když jsem ho v roce 2001 jako jeho první majitel prodával do jistého zemědělského podniku, podotýkám že mimořádně opečovávaný vůz, tak měl najeto něco málo přes 100.000 km. Letos v únoru se vedení podniku rozhodlo, že namísto nákupu nového vozu opraví stávajícího Pick-Upa, měl před svou první opravou motoru (mimo běžných oprav, jako výměna rozvod. řetězu a spojky) najeto 660.000 km, ani jiná oprava nebyla za 14 let provozu nutná. Jediné problémy byly s elektroinstalací, konkrétně s pojistkovou a reléovou skříní pod palubní deskou. Takže páni konstruktéři, jen tak dál.
V roku 2000 sme kupili Favorit rok vyroby 1994, dovezeny z Nemecka. Mal len 46 tis km, ale bol na tom dost biedne. Odisli homokineticke klby, rozsypany katalyzator, blbol starter, pokazeny motorcek ostrekovaca piatych dveri. Zjavne mal zanedbanu udrzbu, ale tie poruchy sa mi zdali privela na tie km.
Ahoj, 600 000km je určite slušnej výkon ,ale už starej "dobrej"žigulík najel 400 000km před X lety. Tak co"furt" ze Škodovek děláte super auta. Jako by jiná to nedokázala.Nejsem osobně zaujatej proti Š.O. ale už mně s... ty superlativa na tohle auto.P.P.
DanieliDesign
Mám Saaba 900, r.v. 1985 motor atmosférický dvoulitr. Super auto, bytelný, motor v pohodě. Nikdy žádné velké opravy. Najeto 310000km. Jenom narezlé blatníky. Skvělé auto s neobyčejným designem, narozdíl od škodovek. Měl jsem rád Škodovky, ale ty měly ještě svou "duši", narozdíl od nynějších.
DanieliDesign
v guiness knize rekordu je VW chrobak z 2milionmi KM, svetovy rekord drzi 40 roku stary Mercedes Ponton-Diesel Taxi z Rio de Jainero 5 Milionu KM! Pred rokem se prihlasil nejaky taxikar z turecka, ktery prokazatelne najezdil ze svojim mercedesem 3 Miliony/Km, pravidlne vozil zakazniky z nemecka do turecka, jeho auto je ted nekde v muzeu. Na blizkem vychode ani jine auta jak diesel- mercedes nejezdi, ty patri po dnesni den jako nespolehlivejsi auta sveta, pochybuji ze dnesni nove elektronicke padavky z automatickych pasu z dovazenych nahradnich dilu made in asia by to vydrzeli.
Poznam znameho, kt. jazdi na firemnej Skode Octavie 1.8 turbo, ma najazdenych vyse 500tis. km! Vo firme dodrzovali pravidelny servis, co viem, s autom nemali ziadne problemy.
asi pred rokem jsem nasedl do taxiku Ford ve venezuelaskem Caracasu a tachometr ukazoval 856 tisic a nejake drobne........
je to rozhodne jen o tom, jak s tim kdo jezdi, jak se k autu chova - hlavne turba jsou na to hodne choulostive.
jiste - kdyz ma nekdo patecni model, tak at je sebesetrnejsi, tak nenadela nic, ale chce se o to auto starat. servisni inervaly a pravidelne kontroly - a mega neni problem.
jiste - kdyz ma nekdo patecni model, tak at je sebesetrnejsi, tak nenadela nic, ale chce se o to auto starat. servisni inervaly a pravidelne kontroly - a mega neni problem.
Já si myslím, že výdrž auta záleží více než na kvalitě výroby (ta je už srovnatelná u všech známých značek)na stylu jízdy a km vzdálenosti na jedno ujetí. Když s autem jezdí sportovní jezdec a na krátké vzdálenosti, dojde mnohem rychleji k opotřebení motoru a jiných dílů auta. Je to právě vidět na tomto článku, když auto jezdí pravidelně několikasetkilometrové cesty.
Konečně tady má někdo rozum a něco o autech ví a neposlouchá jen keci nějakých fanatiků určité značky. : :yes: P.P.
Vo firme sme mali stary RENAULT TRAFIC a ten najazdil cez 650 000 km. Jazdil snim kde kdo a nikdo ho nesetril . Prakticky stale pretazeny. Opravy sa konali len ked sa tam nieco rosypalo nadobro. Potom ho dali do bazaru.Aj by som chcel vediet co by vycrzal s pravidelnym servisom ?
Otec mal sluzobnu toyotu corolu combi.V zadu mal skrinku s naradim a ta vazila 280Kg.Ked mu menili auto mala najazdenych 420tisic km a auto jazdilo bez poruchy.Samozrejme ze sa menili v servise brzdy olej a dalsie spotrebne diely a tak.Auto odkupili nasi a jazdi doteraz.Je to rok v.96 a 2.0 hladky diesel.Jazdil na nom len otec a ten pomaly nejazdi.(Je to kanec)Teraz ma najazdene 450tis a slape ako hodinky a jazdi snou mama.
MAM NAJAZDENYCH 256 TISIC ZA POSLEDNYCH 70 000 KM OPRAVY 12 000sk KED NERATAM BEZNE VECI AKO VYMENY OLEJA PLATNICIEK ATD. /SPOTREBNY MATERIAL/
mufik.martin
Kdyz jsme pristli o Opela Astru tak jsme potřebovali nutně s něčím jezdit, znýmá nám na 2 měsíce, než se koupilo jiné auto zapůjčil jeoh Omegu A, 1988. Motor 2.0 8V, měla najeto 460 tis. PRvní majitel byl taxikář, druhý náš známý. Posledních 200 tis km jezdilo auto na LPG. Motor byl tak akrorát, že ho čekala brzy generálka motoru, jelikož auto bylo celé orezlé a pak nastala menší havárie, tak se nevyplatilo do auta investovat a skončilo na vrakovišti. Ale kdyby nebylo koroze a udělala se v půl milionu KM generálka jezdila by dál. Auto nemělo zásadní poruchy, na motorů téměř nic. Jinak Ta octavie o které je článek, že najela 600 měla výhodu, že se přijelo po dlouhé cestě, ani se nevyplnul motor, sedl druhý řidič a jel dalších několik tisíc km. Nejhorší je to, když se jezdí párkrát do týdne a krátké trasy, to pak prostě motor nevydrží ani 300 tis. Takové služební auto pokud o něj bylo staráno je výborně zajeté, pokud to jezdilo dlouhé trasy. Zajímalo by mě, kdyby vyměnili rozvody, kolik by to ještě najelo. Je mě divné, že když auto jezdilo "údajně" pravidelně do servisu, že nevyměnili rozvody?
těch titulkových 536.000 km jsem najezdil s vozidlem TOYOTA CARINA 2,0 GLi, takže benzinovým dvoulitrem. Kromě pravidelných výměn brzdových destiček, kotoučů tlumičů, oleje atd nebyl s tímhle vozem žádný problém. Dokonce i výfukové potruní je původní. Vlkastně jedenm problém se vyskytl - zkorodované dráty ve svazku, jejichž důsledkem byla vynechávající klimatizace. Toto auto jsem prodal a pokud je mi známo, tak nový majitel pokračuje v jeho provozování, takže je dost dobře možné, že se také blíží magické hranici 600.000 km. Na benzínový motor je to myslím úctyhodné číslo ... V současné době proháním TOYOTU AVENSIS a po třech a půl roku mám najeto 270.000 km opět jak jinak - bez nejmenších problémů...
Znam taky jeden pribeh firemni oktavky z roku 96 nebo 7...to se do oktavek montovaly jeste dobry folcvagnacky sestnactistovky, ktery pokud se o ne dobre staralo vydrzely dost kilometru bez poruchy... a to je i pribh auta co znam, dodnes jezdi, bezne v provozu a najeto ma krasnych 530 000 km a nejaky drobny...no ostatne nase firemni fiaty maji uz taky dost - Marea weekend (r.v.99) 1.9 JTD 262 000 km, Punto 1.7 TD (r.v.94 nebo 95 ted presne nevim) skoro 300 000 km a jezdi se s nimi porad pekne 😄
Mam Samaru r.v. 86 moje prvé auto. Má už 5 krát pretočený tachometer. Slúži sice už len ako vozidlo vnúdzi ale jazdí bez problémov. Na octavii sa už tiež blížim 300 000. Môj názor je: používať len špičkové oleje a nešetriť na nich.
Škoda,že se Samara začala vyrábět až v roce 1988 a takovej blábol, že má najeto 520 000 km to už je fakt moc.. to auto nevydrží ani 100000km.
seš trotl !! samaru sem měl 5 let a když sem ji kupoval měla najeto 130tis . když sem ji prodával nějakému ukrajinci , měla najeto dalších 250 tisíc kilometrů a jezdila jako pilka , živá , spotřeba oleje litr na 10tis/km(polosynt) !!!! kromě orezlé kastle ůplně v poho a na jednu výměnu spojky !!!!
Nevím,nevím,známý má samaru,rok kolem 90,má najeto 110000 a je hotová,předtím měl žigula a toho si nemohl vynachválit,tohle je prý otřes,teď shání nějakého zachovalého žigulíka z posledních let... :-!
Toje blbosť. Toje ako by si porovnaval 120 s Favoritom.
Jenže tady jde o životnost a spolehlivost, v čem je žigulík mnohem lepší a vychytanější než samara :-!
Já měl žigula 150000km,celkem měl asi 220000km a super,až na tu spotřebu benzínu....
Já měl žigula 150000km,celkem měl asi 220000km a super,až na tu spotřebu benzínu....
V čom je lepší a vychytanejší.? To hovorili aj majitelia 120 že su lepšie než Favority.
Na Samare nemaš problemi s motorom - Vačka rozvody, kardan, a o spotrebe a jazdných vlastostiach nehovorím.
Na Samare nemaš problemi s motorom - Vačka rozvody, kardan, a o spotrebe a jazdných vlastostiach nehovorím.
DanieliDesign
Smejd si ty ked nieco take pises.ked si na tom nikdy v zivote nesiel tak sklapni.mali sme ju cez 7 rokov a predavali sme ju ked mala cez 260 000km. okrem vymeny tlmicov a spojky sa na nej nic nemenilo, samozrejma bola GO karoserie priblizne v polovici najazdenych km. Ani jeden favorit a ani jedna felicia sa samare nevyrovna v zivotnosti ty trubka.Pekny den prajem
DanieliDesign
Spojka vydrží podla tvojej nohy ty trubka tak že autam * rozumieš. Na Samare nemaš problemi s vačkami, reťazmi rozvodov a kadanmi ako u žigulakov. Mal som aj žiguláka tak viem posudiť. To je jedno a sto. A vymenuj niake poruchy nech majitelia Samar zasmeju ty truka !
Pravda Samara technicky lepší motor čo sa týka rozvodov a pri kvalitnom oleji je nezničitelný.Samara je technika 80 rokov tak ju porovnavaj aj s takou konkureciou. Mal som Hondu r.v.86, samozrejme sa lepšie auto čo sa týka jazdných vlastností, ale tiež mala dosť porúch.
A pokial autam rozumieš len s čítania, tak sa do odborných diskusii nezapajaj. Málo ktorý človek ktorý ledva naškrábe len lacne auto nové či stáré na servisné prehliadky určite nechodí a od toho sa vyvýjajú poruchy - z malej je potom velká. Takže never článkom ktoré niekedy neobjektývne posudzujú.
A pokial autam rozumieš len s čítania, tak sa do odborných diskusii nezapajaj. Málo ktorý človek ktorý ledva naškrábe len lacne auto nové či stáré na servisné prehliadky určite nechodí a od toho sa vyvýjajú poruchy - z malej je potom velká. Takže never článkom ktoré niekedy neobjektývne posudzujú.
DanieliDesign
Ano, so vstekovanim súhlasím použivaju elektroniku GM, ale diskusia je o starých Samarách s karburátormi a koľko majú najazdene. A problemi čo píšeš sú výčítané s tych tvojich článkov ktorých si taký odborník.
Kupuj si Svět motoru a v rubrike Bazar sú tie tvoje poruchy u každeho auta ty odborník s čítania
Kupuj si Svět motoru a v rubrike Bazar sú tie tvoje poruchy u každeho auta ty odborník s čítania
Aj pri fábiach píšu Problemi riadiacou jednotkou, únik chlad. zmesi, tesnenie pod hlavou, predná naprava, ložiská v nábojoch, a patri medzi nadpriemerne spolahlivé.
Určite si ešte za volantom nesedel.
Určite si ešte za volantom nesedel.
DanieliDesign
DanieliDesign
Každé auto má svoje muchy ale že je to šmejd by som nepovedal aj keď je ruské, a to ani neviem ako samara vyzerá.
DanieliDesign
DanieliDesign
DanieliDesign
DanieliDesign
Keby si ju mal tak to je iné, ale sam to píšeš že si to len čítal. V každo časopise su skoro tie isté poruchy udavané. A žiadny časopis nepíše po koľko km sa tie poruchy vyskytujú a aký burani na tých autách jazdili ako si ich šetrili. Poznám takých odborník ako ty povedia mám 300 000 km a bez problemov ale že auto ide ako tragač, že polosi cvakajú napravy vaklajú, dolievaš olej a chlad zmes, ale bez problemov.
Do čerta do čerta!!!!Už ma fakt ...KOĽKO povedz mi KOĽKO krát ti mám povedať že podľa vaších pár SAMAR sá nedá hodnotiť kvalita všeobecne.Nechápeš čo hovorím?Tak potom sa autám ... rozumieš a tu nemáš čo hľadať!!!!!!!!!!! ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\
Je mi z toho fakt už na 😒 😒 😒 😒
Je mi z toho fakt už na 😒 😒 😒 😒
Dole vodou to ide od padu komunizmu lebo tam je bordel. Problemové začali byť až po modernizácii, ale to len nekvalitnou prácou vo fabrike. Pracovalsom Bývalej MOTOTECHNE tak viem očom píšem.
To som aj chcel povedať ,ale SAMARA sa vyvíjala ešte za komunistov.Ale možno ,že vtedi boli ešte kvalitné.
No veď o tom sa bavíme koľko sa najazdilo km bez problemov a nie či su ruske auta teraz spolahlivé. Tak nerozumiem prečo si odpisal na ten článok že je to neskutočný šmejd. Nie každá Octavia ani iná značka ma takú výdrž. Otázka bola či ste najzdili aj vy toľko km a nie či je to šmejd. Dnes by som si ruské auto nekupil lebo zaspali dobu, ale na SAMARU nedám dopustiť. Na dnešnu dobu je to už vykopávka ako aj tvoja Pride, ale vtedy to bolo super. auto. V 1984 nabiehali do výroby nové Š 120.
DanieliDesign
DanieliDesign
A to si kde zase čítal? Zmeniť cele auto na to neboli peniaze a 120 sa predajom v europe nechytali ako Lady.
PACO VIES CO JE TO ŠKODA 720 AK NIE UZ SA SEM NEPOKUSAJ PISAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PACO!!!!!!!!!!!
A
PAKO!!!!!!!!!!!!!
PACO!!!!!!!!!!!
A
PAKO!!!!!!!!!!!!!
Študia ake maju všetky značky a ktore sa nikdy nevrobili a aspoň sa nevhovaraju na rusov že im to zakazali.
DanieliDesign
Klidek praskne ti cievka. ten žvást o 720 som čítal aj ja a teiž tomu neverím že to rusi stopli. Prečo nestopli Favorit?
DanieliDesign
žadnej příkaz z moskvy nikdy nepřišel to * na UV Ksč to zatrhli Rusové naopak projevili zajem o dovoz ale stop vyrobě dala naše vláda to jsou fakta né kecy přečti si o tom nějaké články 😐
Naozaj by si nemal tolko čitať. 720 sa nedostala do výroby kvoli peniazom. Ekonomika sa riadila RVHP. Ani VW nodovoli Škode robiť čo chce. To ekonomika ,ale to je pre teba moc zložite. Keby si čital že lenin bol ježiš tak by si tomu veril.
DanieliDesign
DanieliDesign
Keď tebe vydržala Pride tolko rokov tak Samara ju prežije 10x tolko. Technicky je Pride na urovni Samari a Favorita, len ta kvalita korejcov v tej dobe bola horšia ako u rusov. Tak sa nevyjadruj k tomu čo nepoznáš. Rodičia majú SAMARU od 89 r. a žiadne važne problemi sňou nikdy neboli a to má už cez 200 000 km.
Takže tuto oktávku sem si koupil v roce 2004..auto mělo najeto okolo 30tis.,s autem nejsou pomele žádné problémy..teď už mám najeto 125tis...mrdla mi akorát cívka v zimě...asi při 100tis. mi začla vrzat přední náprava,myslel sem že jsou to tlumiče,ale v servisu mi řekli že to tlumiče nejsou...auto po servise jezdí uplně báječně... 😄
jak tak koukám na ty octávky,vim že jsou to dobrý auta,ale až tak...kdysi jsme měli starou Vectru 1.7D,rok výroby 1990,měla najeto 549tis. když jsme jí dávali do šrotu..
mam civica 1.5, r.92, automat, made in USA, na tacho ma 360.000km, nakolko som ale piaty majitel a auto je dovezene, ten stav odhadujem na cca 500.000 (vysedene sedacky a volant zodraty na zelezo som musel ocalunit)
motor a prevodovka su nedotknute, suche, bez spotreby oleja, vymeneny vyfuk, predne tlmice, zadne su povodne, vymenene homokinetaky, 2 silentbloky, nove uhliky v altiku a novy termostat (samozrejme filtre, sviecky, remene a brzdove segmenty) vsetko ostatne je povodne, auto nebolo nikdy burane! co je celkom paradox vzhladom k veku a km 😊
auto jazdi ako hodinky so spotrebou od 6 do 7,5/100
v rodine mame este dalsie 2 civicy so stavom 260 a 220 tacho a tie vyzeraju a jazdia ako nove
motor a prevodovka su nedotknute, suche, bez spotreby oleja, vymeneny vyfuk, predne tlmice, zadne su povodne, vymenene homokinetaky, 2 silentbloky, nove uhliky v altiku a novy termostat (samozrejme filtre, sviecky, remene a brzdove segmenty) vsetko ostatne je povodne, auto nebolo nikdy burane! co je celkom paradox vzhladom k veku a km 😊
auto jazdi ako hodinky so spotrebou od 6 do 7,5/100
v rodine mame este dalsie 2 civicy so stavom 260 a 220 tacho a tie vyzeraju a jazdia ako nove
Já mám Oktávii 1.6, šlape jako hodinky a už má 302.000 km. Doufám, že vydrží v kondici do 400.000. Dostává pravidelné prohlídky, 3x jsem měnil rozvodový řemen po 90.000 km a jednou mi zlobil termostat 😄
Samara se výrabi od r.84 a do československa se žačela dovažet v r.86. většinou se prodávali v TUZEXU. Taky sem ji vlastnil a když sem ji prodaval ukrajincum tak mnela najeto 300 000 km, a nebyl sní problem.
Pokud nekdo v podstate vyhradne dalnicni provoz s denne najetyma treba 2000km bere jako normalni tak to teda nevim kam porad jezdi. Ale i tak gratuluju. fabie se me mnohem vic sypala po necelych 60kkm (pak sla z domu) a dokonce to neni o moc horsi nez u stareho mercedesu 2,0D ktery jsem kdysi kociroval..... na druhou stranu ten mercedes mel motor stejne stare (pardon, ve skodovce rikaji overene) konstrukce jako je VW 1,9D ale pri prodeji uz mu pomalu ale jiste tahlo na treti milion ale jak rikam o moc lepsi nez tahle oktavka to nebylo jen se mu nerozpadla radicka a chladic taky zustal kupodivu puvodni>😁
Mimochodem znam rodinu kde Uno 1,0 pokud se nevysype za cca. 2 roky prekroci hranici 400kkm. Jeste chybi 23kkm ale majitel uz s tim moc nejezdi >😁
Mimochodem znam rodinu kde Uno 1,0 pokud se nevysype za cca. 2 roky prekroci hranici 400kkm. Jeste chybi 23kkm ale majitel uz s tim moc nejezdi >😁
Pokud nekdo v podstate vyhradne dalnicni provoz s denne najetyma treba 2000km bere jako normalni tak to teda nevim kam porad jezdi. Ale i tak gratuluju. fabie se me mnohem vic sypala po necelych 60kkm (pak sla z domu) a dokonce to neni o moc horsi nez u stareho mercedesu 2,0D ktery jsem kdysi kociroval..... na druhou stranu ten mercedes mel motor stejne stare (pardon, ve skodovce rikaji overene) konstrukce jako je VW 1,9D ale pri prodeji uz mu pomalu ale jiste tahlo na treti milion ale jak rikam o moc lepsi nez tahle oktavka to nebylo jen se mu nerozpadla radicka a chladic taky zustal kupodivu puvodni>😁
Mimochodem znam rodinu kde Uno 1,0 pokud se nevysype za cca. 2 roky prekroci hranici 400kkm. Jeste chybi 23kkm ale majitel uz s tim moc nejezdi >😁
Mimochodem znam rodinu kde Uno 1,0 pokud se nevysype za cca. 2 roky prekroci hranici 400kkm. Jeste chybi 23kkm ale majitel uz s tim moc nejezdi >😁
DanieliDesign
pocujete ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… 8-s
už zase si tu? 😒 čo si sa na tamtom dostatočne neurobil či čo zase xceš? 😃 Zober pušku a choď na Alijašku stopovať Yetiho, možno budeš mať šťastie a dakto ťa sejme...
Tak dám do zátvorky škoda aby si niekto zase neurobil zase vtip s yetim v horáach atď.Ale ti si taký ... že si zas urobíš ten de... vtip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stačí použiť vyhľadávač a skombinovať trochu fantázie s trpezlivosťou a nájdeš čo len cheš... napr.:
www.kabeleins.de/…lerien/artikel/0…
www.kabeleins.de/…lerien/artikel/0…
Soused má služební OI SDI r.98´a má natočeno 550000km. Kromě jedné vodní pumpy - žádná porucha!!!
zdravim vsechny,sice mimo misu,ale chlapi poradte prosim nejake spolehlive ojete auto do max. 70 tisic Kc, znacku ,model a tak,pripadne jake znacce se vyhnout. diky moc za rozumne rady,v autech se vubec nevyznam
odporucam sa pozriet na [odkaz] a v ojetych autach si nechaj vyhladat Mazda 323 do max 70tisic - ja by som si urcite vybral.
SPINAVY TIP CARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DanieliDesign
Jen drobné opravy. Zato fabia 1,4/55kW hned v zárue problémy s ovládáním klapky vnitřní cirkulace, zcela nepředvídatelné zapínání topení na plný výkon, přerušený vodič ve dveřích k repro, vadný dveřní spinač (za cca 20 Kč) - výměna prý 4 500,- Kč, vyměňuje se pouze celý blok. Prý jde o vůz s vyšším komfortem. No, možná pro servis. Pokud ovšem výrobce nepovažuje za vyšší komfort pojízdnou saunu. Údajně závada na dalším servu klapky, nutná demontáž celé přístrojové desky cca 6,5 hodiny, náklady na výměnu kolem 7 000,- Kč. K tomu ten spinač - za tu cenu se dá koupit celé ojeté auto 😊
A je jako nová. Jsem 1. majitel a jezdím s ní velice málo, průměrně 500 až 800 km za rok. Většinou v sobotu do hypermarketu, 1x za měsíc k lékaři a 1x za rok na dušičky na hřbitov. Jsem sociálně slabý občan a na jiné auto už zřejmě do smrti nenašetřím, proto si škodovku nesmírně šetřím.
TAK KED S TAKYM STARIM AUTOM LEN TOLKO KM NAOZAJ NETUSIM CO SA CUDOJES!!!!!!!!!!!! ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ 😲 😲
Keď dokáže niekto jazdiť na 8 rokov na KIA PRIDE čo je autentická technika LADA SAMARA tak neviem čo je vätší šmejd. Radšej by som sa priklonil ktej SAMARE. SAMARU som nejazdil tak nepoznám, ale PRIDE až moc. Ale Samari stále jazdia aj 20 ročné, ale Pride po 5 rokoch išlo naozaj do šrotu.
Máme 7 ročný Pride a v štichu nás nechal len raz. Takže ide o kvalitné auto truobo mizerný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dani klidek ! Keď ju využívaš len v nedelu do kostola tak ano. Mne vydržala len 130 000. Tak som sa jej čo najrýchlejšie zbavil, lebo ceny nahradných dielov su na take primitivne auto nehorazne v porovnani S Favoritom a Samarou ty troubo pitomej.
Hlupak to je autenticka Mazda .Hladaj stare mazdy a ked narazis na jeden model budes si myslet ze je to pride.
Ani ta mazda čo je autentiská s tvojou kiou nebola taká kvalitná. Korejci kupili vybehové auto aby mohli nieke auto vyrábať. Hold musím dať posledným modelom kie ale Pride je pre mňa brak ako pre teba Samara. Mazda je dnes samozrejme jednoka v kvalite a spolahlivosti. Vychadzam s toho že sme Prida mali (svokor) Spolahlive bolo do 100 000 km. A nehovorim o cene a dostupnosti náhradných dielov a tej dobe o kvalite servisu. Dnes je to iné.
To by ma tak zauimalo ako bude na Dash paneli zobrazovat 655351km, ked najviac zobrazi na paneli 655350km
Zdravim, vite ja asi nikdy nepochopim uvazovani nekterych lidi. Proc podle jednoho kusu hodnotite celou automobilku, tedy napr. vety typu: "mel jsem Renaulta, a uz nikdy bych to nechtel". Vzdyt jedna kapka nedela dest. Sami prece vite, ze nekdo ma Ocatvii a je spokojen a nekdo porad v servisu a nespokojen. A porad se tu budete dohadovat. Proc, kdyz jeden je nespokojen, druhy (ktery je spokojen) mu nadava....achjo!
Znam lidi co se jim porad rozbijel M-B a dalsi auto si koupili M-B. Kdyby to bylo Hyundai tak vsude kde chodi rikaji jak je Hyundai desna znacka a ze uz si to nikdy nekoupi.
Znam lidi co se jim porad rozbijel M-B a dalsi auto si koupili M-B. Kdyby to bylo Hyundai tak vsude kde chodi rikaji jak je Hyundai desna znacka a ze uz si to nikdy nekoupi.
DanieliDesign
Tvoja reč a píšeš drizdy.
DanieliDesign
Asi preto lebo sme mali Samari a somariny čo o nich píšeš naštvú.
A mňa nemajú štvať narážky na KIU?!HA!!A povedzte mi koľko krát vám mám povedať že podľa jedného ale ani podľa pár áut sa hodnotiť kvalita nedá!!!!!!!!!!Rozumiete už konečne čo píšem?!!!!!!!!!!!Do aut sa rozumiete ako hus pivu!!!!!!!= :no: :no: :no: 😲 😲 😒 ;-\ 😐 😢
Asi nie lebo neviem s čoho vychadzaš. Aj o KII PRIDE píšu že je to nespolahlivý brak a ty ju chváliš.
Keď som si kupoval prvé auto r. 86 bola to SAMARA ( ty si bol možno len spermia) a jazdila po celom českoslovenku a naozaj pri kvalitnej udržbe sňou problemi neboli. Čo bolo treba opraviť sa opravilo ale malo to nárok podla km, a nikde ma nenechalo. Ani 600 000 km octavia určite nejazdila bez niakej výmeny sučiastky. Každe auto ma vysoku výdrž pri dobrom servise. Spolahlivosť je keď ťa auto nikde nenechá a nie to či si po 100 000 vymenil gulový čap.
Keď som si kupoval prvé auto r. 86 bola to SAMARA ( ty si bol možno len spermia) a jazdila po celom českoslovenku a naozaj pri kvalitnej udržbe sňou problemi neboli. Čo bolo treba opraviť sa opravilo ale malo to nárok podla km, a nikde ma nenechalo. Ani 600 000 km octavia určite nejazdila bez niakej výmeny sučiastky. Každe auto ma vysoku výdrž pri dobrom servise. Spolahlivosť je keď ťa auto nikde nenechá a nie to či si po 100 000 vymenil gulový čap.
DanieliDesign
Každy tu chváli len svoje auto s ktorým bol spokojný a nikto nepiše: škoda že sa nepokazila hneď aspoň by ten neuveritelný šmejd išiel do šrotu.
A podla čoho? Lady v žiadných EU štatistikach o spolahlivosti niesu uvádzané. Tak neviem z čoho vychádzaš. V EU je uznavané hodnotenie nemeckej STK- TUV ( največší aut. trh.)a ta LADY nikdy neudavala. A výchádzať z názorov niakych motoristických Pisálkov je hlúpe.
Keby si mi dal adresu poslal by som ti číslo AUTO Aktualu kde si môžeš prečítať čo píšu o jazenej samare aj o poruchách a možno by si zmenil názor.
Keby si mi dal adresu poslal by som ti číslo AUTO Aktualu kde si môžeš prečítať čo píšu o jazenej samare aj o poruchách a možno by si zmenil názor.
DanieliDesign
Za 6 let mám najeto jen 62tis.km. Auto slouží bez problémů. Octavia je dobrý auto.
Nechce sa mi veriť že za 600 000 km nikto na tých autách nič nerobil. Máme vo firme SPRINTERA, ma už tiež skoro 600 000km ,ale prešiel už pár opravami- nápravy ,tlmiče, vodné čerpadlo, spojka, silendbloky, atd. No nikdy nikoho nikde nenechal. Myslím si že každe auto je spolahlivé keď v čas odstránite závady a nie vtedy keď vas niekde nechá. A to sú tie statistiky o poruchovosti a spolahlivosti.
na oleji sa neoplati šetrit 😄
Mám ve firmě astru f, van 1,6 8v/8 ventil, ne válec 😄/. Najeto 412t. Auto má jen pravidelnou údržbu/olej, tlumiče, rozvody, pneu, brzdy, rozbitá okna od romů/. Mám ho už 5 let, původně koupeno jen jako krátkodobá náhrada za ukradený pickup bez nějakého velkého prověřování, ale z rakouska a se serviskou a 98t. km. Opravdu se k tomu autu nikdo nechová nijak dobře, jezdí s tím kdo zrovna potřebuje. Mimo lehké koroze zadních dveří a přední haubny/od kamínků/ nic, závada jen jednou-alternátor. 1x poloosy a ložiska, 2x ramena a kotouče, ale to beru jako běžnou údržbu. Auto najede denně po Praze min. 100km se spotřebou do 8l. Servisní náklady uplná paráda, i přes vyšší spotřebu mnohem levnější provoz než berlingo hdi.
Teď jste kápnul na jednu dost zásadní věc. A to jest, že spotřeba nemusí nutně znamenat vyšší provozní náklady. Můj známý nedá dospustit na nafťáky, prý kvůli spotřebě. Nicméně poslední dobou neustále obnovuje turba, nemluvě o vyšších servisech...
Mám s astrou F 1992 1.6,8v pobdobné zkušenosti. Minimální provzní náklady, 300tkm na LPG a v pohodě. Jen dvakrát měněna lambdasonda. Starý opely 8v maj dobrý motory. Ale mám blbý zkušenosti se starými nafťáky. (hlava)
pokud se nekdo poradne koukl na pedaly a celkovy vzhled interieru tak asi pochopil ze to je jen lacina reklama skodovky.. neni to technicky mozne,kdo autum rozumi a nejaka co maji aspon 250tis. videl tak mi da za pravdu..delaji si image auta ktere je spolehlive,mi mely dve a obe staly za ho..., u jedne porad zlobil ridici jednotka a u druhe v 35tis odesla spojka pres to ze jezdila pouze mimo prahu..
Nechci tvrdit, že to jsou největší držáky, nebo nejkvalitnější auta. Už čtvrtým rokem jezdím jako řidič na festivalu ve Zlíně a Škodovka sem pujčuje okolo deseti Superbů a deseti Octavek. Ty auta tady najezdí za 8 dní v průměru přes 7 500 km a některé i kolem 11 000 km. A to nejsou jen takové VIP projíždky. Dvacet aut na tolik lidí nestačí a mnohdy se dost nestíhá. Škodovky tuto zkoušku ohněm zvládají a nebyl nikdy problém.
Nechci tvrdit, že to jsou největší držáky, nebo nejkvalitnější auta. Už čtvrtým rokem jezdím jako řidič na festivalu ve Zlíně a Škodovka sem pujčuje okolo deseti Superbů a deseti Octavek. Ty auta tady najezdí za 8 dní v průměru přes 7 500 km a některé i kolem 11 000 km. A to nejsou jen takové VIP projíždky. Dvacet aut na tolik lidí nestačí a mnohdy se dost nestíhá. Škodovky tuto zkoušku ohněm zvládají a nebyl nikdy problém.
DanieliDesign
Mazda 323 BJ 1,8 16V ... a stale ide ako hodinky. Akurat zajtra idem na vymenu oleja, filtra a teraz aj sviecok.
No ja mam na Accente najazdene 195 000-km a ide super bez jednej poruchy auto z naj. počtom Km som vydeľ Fiat Ritmo 1,9 D mal 598 000-km (vlastnil ho kamarát) a tak ešte s pekným počtom km som šiel z Nexiou čo mala cez 350 000-km a až na koroziu
Na Oktávu dost slušný.Jen mě záráží ta spojka.Tolik lidí v ní sedí a spojka původní?To se mi nezdá.Že by překlep?
Na octávu dost slušný.Znám VW Vento 1.8 a 1.9 každý má po 500 000km. Jen se mi nezdá ta spojka,tolik řidičů a stále původní?Možná jen v úvodu překlep.
Dedo má Escort r.v. 1987, 1.6D ma najazdene poriadne cez 500 000 km...a na motore nebolo takmer nic menene, mozno tak nejake kable a remene...nema uz sice taky vykon a v zime je problem zo startovanim ale IDE!!
DanieliDesign
Ta spojka samozřejmě takový nájezd vydržet nemůže a bude se to týkat i některých ostatních dílů.Mám ve svém okolí pět majitelů oktávek rok výroby 2000-1 najeto 200-300 tkm a měnili toho celkem dost(turbo,setrvačník,váhy vzduchu několikrát,stahovačky oken atd.)Je to pouze mírně nadprůměrně spolehlivé nepohodlné auto,nic víc.
V devadesátých letech jsem najel s Favoritem (pro rejpaly autem ne na kole)přes 1 000 000km. To celé na origo motoru, pouze výměna rozdělovače. Pak jsem ho ještě po šesti letech prodal.
FAKT TAKY NEKECAM!
FAKT TAKY NEKECAM!
My máme 1.8T s 440 000 km. A za celou dobu se nemuselo nic závažného opravovat. Což mě jako opovrhovatele škodovkami 😄 vcelku drásá. Jako plátce servisních nákladů ale nesmírně těší 😄
Navyse VW je samozrejme nieco ine, lebo je to nemecke. A nemci este nastastie vedia vyrobit auto. Narozdiel od francuzov, lebo Ti okrem vina,syra a ku*iev nemaju dobre nic !!
(doporučuji se na to podívat celý!)
Na kterých dálnicích jezdíte 180 až 200 km/hod?
Někdo si akorát potřebuje zvednout sebevědomí. Již se mi stalo, že ten, kdo předjížděl jak blázen skončil v příkopě a já projel dál "jen" 130.
Mrkni se na to