Ford představil pro náročné a ještě náročnější zákazníky úpravy nového Transitu. Pod kapotou se bude nacházet silnější turbodiesel, zesílené nápravy nebo také zvětšená palivová nádrž.
Neznam lespi auto na vyblbnuti se na ujezdenym snehu,nez je prazdnej tranzit.diky absenci jakekoliv elektroniky se s nim da na snehu jezdit bokem neskutecne snadno a kontrolovatelne.Nejsem velky priznivce driftu,ale jetli si to chcete opravdu zitabez zniceni auta,pak je ztanzit ideal ;-) a s tim novym motorem,to bude parkoviste plne tranzitu namisto starych bmw....
No pokud chceš něco jako osobní auto tak OK, ale když chceš dříče tak Iveco Daily, přeci jen to je koncepcí náklaďák a oproti "osobákům" typu Transit a Crafter je opravdu fortelně zpracovanej.
Na Transitu je úžasný, že ačkoli má tak super pověst tak je jednoznačně nejlevnější - Crafter,Ducato a Sprinter ani nemluvě jsou cenově o dost výš.
NO TAK TO MÁTE ASI STARÝ VRÁNY. TRANSIT OD R.V.2000 MÁ ŘETĚZY A BEZ PROBLÉMŮ. A PROBLÉMY S TURBEM? MÁME JICH 15 A ANI NA JEDNOM SE TURBO NEDĚLALO. NEPLETEŠ SI TO S RENCKEM??? TAM TURBA ODCHÁZEJ, TO JE FAKT.
No má to jen par problemu a to že je to FORD a pokud je to na 3,5 tuny tak to neni moc zajimavé. mylsím si že daleko lepší vozy této třídy a i více spolehlivější máme na firmě 5 fordu a když nestoji minimalně jeden v měsici v servisu s turbem nebo řemeny tak to je zazrák
Souhlasím! Sice jsem s tímhle novým transitem ještě nejel, ale jezdím starším typem a už ten byl na svojí dobu super a pořád je to dost dobrá dodávka... A tenhle -- nádhera!
Pozerám,že medzi dodávkami to pomaly začína byť zaujímavé. V poslednej dobe vychádzajús tále krajšie a krajšie a Transit sa radí na prvú priečku a zaňho Crafter s Sprinterom :yes: 200koní ,vačšia nádrž,palubovka ako z osobáku čo viac si môže pracant priať na jazdenie?Ford Transit jasná volba :yes: Bravo FORD!!