V Mnichově usoudili, že je na čase začít plnit prostor nad řadou 7. Sportovní sedany patří ke značce neodmyslitelně již desítky let, ale ještě nikdy žádný z nich neměl do délky více než 5 metrů.
Vypada uplne stejne jako Aston Martin Rapid...az na ty ledvinky na predni masce.
Myslim, ze desginove i kdyz je to nadhera, tak vyfoukli napad od Aston Martin...
No jsem zvedavej co tam pak hodi za motor. 10 valec by bodl !
Stale carovne A8-cky, krasne mohutné 7-cky i sympaticky luxusne S-ka brazdiace nase cesty mi dodavaju pocit, ze som na spravnej planete v spravnom case a tiez v europe, kt. je rodiskom tychto skvostou. Moj svet by bol iba umely matrix bez tychto (a nielen tychto) sperkov tvoriace automobilovu tvar mojej a vasej domoviny! Dakujem ludom, ze dokazali vytvorit z neziveho "zive objekty obdivu a radosti." :yes: GO EUROPE GO :yes:
Pokrok je v niektorych oblastiach umelo brzdeny. Vdaka tejto skutocnosti existuju auta, kt. sa svojou podstatou od prveho serioveho modelu nezmenili. K zmene tejto skutocnosti su naklonene 3 pravdepodone fakty z buducnosti a to:
1. Celosvetovy Oil Peak (Ropny Zlom) by mal nastat medzi rokmi 2008-2035 (hranicne roky - pesimistic. a optim. scenar)
2. Vyvoj zdrojov na volnu energiu (vyuzitie skrytej energie éteru kt. objavil N.Tesla) sa uz nesustreduje len v USA a EU kde su potlacovane, ale aj v Cine a Rusku!
3. Politicka a ekonomicka deformacia sveta v boji o suroviny sposobuje ovela vacsie snahy (napr. Svedsko, Brazilia..) na zmensovanie zavislosti na dovazani a vyvijani novych alternativ ako akakolvek medzinarodna deklaracia, dohoda ci zmluva (vid. Kjotsky protokol vs. Usa)
X. Buducnost je neista a pokial sa nestane zazrak aj nas milovany automobilovy priemysel skolabuje aj so svojimi vyrobcami 4kolesovych legiend :-(
Je to paradni u fotek sem vystrik po prvnich 5ti sekundach pozorovani... uzasny super krasny nadherny... nemam slov... zacinam setrit....tohle je KING OF ROAD
Mas naprostou pravdu! Pokud chce nekdo vypadat exclusivne..musi exclusivni byt! BMW vyrabi radu 1-pro chude, radu 3-pro chude managery, radu 5-pro chude ale uz dulezitejsi managery....atd...vyrabi diesel...to mluvi za vse. Aston DB5 je nejlepsi auto jamesa bonda. BMW z3 je hezke auto pro mou dceru! Exclusivita neni o tom jak dokonale to je...asi takhle...kdyz vystoupi z ferrari 456 chlap ve flanelce je machr! Kdyz z BMW 7 je stary Pubert! Porizovaci cena se blizi :-) atd...BMW neni auto na vikend! Je to auto do prace! Lide v Astonu nepracuji-jen delaji ze delaji!
Technologický pokrok se zrychluje, kvalita a kvantita produkce se zvyšuje.Estetika, ergonomie a elegance u vozů ,,nejvyšší třídy,,společně s vyšší bezpečností a potenciálním výkonem těchto automobilů působí velmi emotivně nejen pro diváky ale hlavně pro movité zájemce.BMW teprve nyní přichází na chuť vyrábět a prodávat 5-6 metrový bourák, jak tomu bylo a stále je v USA. 4 velká kola,dlouhá kapota, silný motor.Pokud bude kupující dobře naladěn, nezaváhá a auto si koupí.Je rok 2007, staví se grandiozní investiční celky,IT komunikace,inovace a vývoj každý den chrlí stále lepší produkty a služby. Lidé začínají kupovat výlety do vesmíru.Šest metrů a dost.Pro klasické cestování po silnicích je tato délka s ohledem na to nejlepší, co lze vyrobit a prodat velmi ideální.A přijdou další - Audi A10,WV,Porsche,Mercedes a také další značky.A další podobná auta již velmi brzy představí Číňané a spol.Přejme si takové ,,GT cestovní čtyřdveřová superauta,,.
Technologický pokrok se zrychluje, kvalita a kvantita produkce se zvyšuje.Estetika, ergonomie a elegance u vozů ,,nejvyšší třídy,,společně s vyšší bezpečností a potenciálním výkonem těchto automobilů působí velmi emotivně nejen pro diváky ale hlavně pro movité zájemce.BMW teprve nyní přichází na chuť vyrábět a prodávat 5-6 metrový bourák, jak tomu bylo a stále je v USA. 4 velká kola,dlouhá kapota, silný motor.Pokud bude kupující dobře naladěn, nezaváhá a auto si koupí.Je rok 2007, staví se grandiozní investiční celky,IT komunikace,inovace a vývoj každý den chrlí stále lepší produkty a služby. Lidé začínají kupovat výlety do vesmíru.Šest metrů a dost.Pro klasické cestování po silnicích je tato délka s ohledem na to nejlepší, co lze vyrobit a prodat velmi ideální.A přijdou další - Audi A10,WV,Porsche,Mercedes a také další značky.A další podobná auta již velmi brzy představí Číňané a spol.Přejme si takové ,,GT cestovní čtyřdveřová superauta,,.
Technologický pokrok se zrychluje, kvalita a kvantita produkce se zvyšuje.Estetika, ergonomie a elegance u vozů ,,nejvyšší třídy,,společně s vyšší bezpečností a potenciálním výkonem těchto automobilů působí velmi emotivně nejen pro diváky ale hlavně pro movité zájemce.BMW teprve nyní přichází na chuť vyrábět a prodávat 5-6 metrový bourák, jak tomu bylo a stále je v USA. 4 velká kola,dlouhá kapota, silný motor.Pokud bude kupující dobře naladěn, nezaváhá a auto si koupí.Je rok 2007, staví se grandiozní investiční celky,IT komunikace,inovace a vývoj každý den chrlí stále lepší produkty a služby. Lidé začínají kupovat výlety do vesmíru.Šest metrů a dost.Pro klasické cestování po silnicích je tato délka s ohledem na to nejlepší, co lze vyrobit a prodat velmi ideální.A přijdou další - Audi A10,WV,Porsche,Mercedes a také další značky.A další podobná auta již velmi brzy představí Číňané a spol.Přejme si takové ,,GT cestovní čtyřdveřová superauta,,.
pro ty kteří nejdou uplně znalí historie BMW ... tak CS už nejakou dobu pamatuje.... a řada E9 je podle mě jedno z nejkrásnějších aut vůbec...a 8 přišla až hoooodně dlouho po kráskách s označením CS (CSL je pouze lehká stavba od CS... kapota z hliníku)
jo jinak, historie CS sahá do začátku 60 let, kdy bertone udelal s krásný velký kupé označením BMW 3200 CS
Na druhou stranu je pravda, že všechny CS měly jen 2 dveře
pro ty kteří nejdou uplně znalí historie BMW ... tak CS už nejakou dobu pamatuje.... a E9 je podle mě jedno z nejkrásnějších aut vůbec...a 8 přišla až hoooodně dlouho po kráskách s označením CS (CSL je pouze lehká stavba od CS... kapota z hliníku)
tady máte link, trocha vedomosti urcite nebude k zahození.... bmw2000ca.un.cz/…torie_modelu.htm
No, vem si třeba Ferrari. Až teď nový modely jsou tak nějak ukončený. Možná jsem se nechal unést, všeobecně auta z 70.let jsou tak nějak useknutá. Co se týká úlohy nového GranTurismo, tak já si nejsem jistý jak ho chce automobilka uvést. Měl by to být nástupce modelu GT a ten rozhodně 4 plnohodnotná sedadla neměl. GranTurismo je už na pohled větší, tak nevím, kam ho zařadit. Každopádně na exteriéru se neshodnem. Pro mě je až příliš sportovně střiženej, hubu jak MC12. Aspoň má každá automobilka nějaké fandy. ;-)
No, opravdu se mi to líbí. A s tím co píšeš máš pravdu, ale taková je doba, lidi jsou k sobě méně milí a auta to možná tak trochu odráží. Velká i malá. Ale tu agresivitu jsem dlouho postrádal, nesmí se to přehánět a tady je to na hraně, ale ne přes. ;-)
V tomto sa nezhodneme, u mna GT boduje na plnej ciare, aj ked zadne svetla mohli mat iny tvar, ako som uz pisal. Podla mna je GT plnohodnotnym stvorsedadlovym coupe, aspon na fotke to vyzera tak, ze je na zadnych sedadlach dostatok miesta. Takisto nemozem suhlasit, ze talianske auta maju useknuty zadok, to skor ameriky, pozri si Corvette, Shelby, Ford GT a podobne, tam sa to nosi.
Technologický pokrok se zrychluje, kvalita a kvantita produkce se zvyšuje.Estetika, ergonomie a elegance u vozů ,,nejvyšší třídy,,společně s vyšší bezpečností a potenciálním výkonem těchto automobilů působí velmi emotivně nejen pro diváky ale hlavně pro movité zájemce.BMW teprve nyní přichází na chuť vyrábět a prodávat 5-6 metrový bourák, jak tomu bylo a stále je v USA.
4 velká kola,dlouhá kapota, silný motor.Pokud bude kupující dobře naladěn, nezaváhá a auto si koupí.Je rok 2007, staví se grandiozní investiční celky,IT komunikace,inovace a vývoj každý den chrlí stále lepší produkty a služby. Lidé začínají kupovat výlety do vesmíru.Šest metrů a dost.Pro klasické cestování po silnicích je tato délka s ohledem na to nejlepší, co lze vyrobit a prodat velmi ideální.A přijdou další - Audi A10,WV,Porsche,Mercedes a také další značky.A další podobná auta již velmi brzy představí Číňané a spol.Přejme si takové ,,GT cestovní čtyřdveřová superauta,,.
...asi tam držel palec při skicování >:D PS: opravdu se ti to líbí? Mě to zase tak kulervoucí nepříjde, hezké a zajímavé to ano, ale ten předek trošku "rozsednutý" a nějak z toho cítím "nemusí být hezký, hlavně aby byl zlý". Ale fotky často klamou.
Všetci neprajníci BMW chodte okamžite na youtube.com, je tam kopa videí, aj rozhovor s dizajnérom. Možno zmeníte názor...
Inak je to najkrajší bavorák od čias BMW 3,0CSL. Aj keď iba stojí vyzerá akoby si to v pohode valil takých 200 po dialnici a chcel zjesť každého, kto sa mu postaví do cesty :-) .A pritom vyzerá tak bezpečne a pohodlne...úžasné. Skutočná radosť z jazdy
No já mám rád buď promyšlené oblé tvary (Jaguary minulých generací, nebo před faceliftem), jednoduché, "ostré" hranaté tvary (ala Countach), promyšlenou změť (Bangle), nebo kombinaci prvého i druhého ve vyváženém celku. Když vezmu předchozí GT/3200 tak to byly ty oblé tvary (u italů je potřeba tolerovat zadek, ten bývá většinou "useklý"), současné GranTurismo je takovou kombinací oblin a hran, která mi ale nelahodí. Zadní část jako kdyby dělal někdo jiný než předek, který se mi taky příliš nezamlouvá, zejména tvar světlometů, sploštění přechodu přední části nárazníku do boku (podobně jako u nového XK) a zasazení mlhovek. Zadek by klidně mohl být od MB, část z AM a výfuky a spodní část by snad mohla být i od Ferrari. Ale o to nejde, jako celek mi to nic neříká. Nepatrně mi to připomíná i RX-8, což není zrovna auto, na které bych chtěl vidět u "svého" Maserati odkaz. Navíc to není plnohodnotné 4s. coupé jak píšeš, má to být přece náhrada za GT.
jako je to fakt hrozně hezký. ale musíme si odborn+ě říci komu ze zazobanců se líbí až takhle agresivní vzhled mě teda jo bmw je moje nej značka ale tady hlecto je až moc........ale já bych ho bral BMW BRAVO BRAVO BRAVO :yes::yes::yes::yes::yes:
jako je to fakt hrozně hezký. ale musíme si odborn+ě říci komu ze zazobanců se líbí až takhle agresivní vzhled mě teda jo bmw je moje nej značka ale tady hlecto je až moc........ale já bych ho bral BMW BRAVO BRAVO BRAVO :yes::yes::yes::yes::yes:
Este nieco dodam pre tych, ktori tu do nebies neustale vynasaju BMW. Je to porovnanie Cayenne vs. X5, je tam aj video, tak prijemne citanie a sledovanie. :-) [odkaz]
A kde su ITA znacky? Je jasne, ze Ferrari tam z adekvatnych dovodov nemoze byt, pretoze luxus je na ukor rychlosti podriadeny, ale co take Maserati? :-( Ani Aston Martin tam nefiguruje.
Takové malé doplňení pro ty, co se nám v diskuzi pod Lexem snažili namluvit ,že Evropa je pozadu za Amerikou, protože zde všichni jezdí v Lexech a že BMW a ostatní jsou auta pro, cituji: kolotočáře, Paroubky, řezníky, vexláky a jiný lumeny.......[odkaz]
Dobrý shrnutí :yes: .Ano Aston volil cestu úspor, protože pokud vím, tak design DB9 navrhovalo nějaké studio (teď nevím které), ale Rapide si dělal Aston sám. Holt momentálně nemůžou zrovna rozhazovat třeba tak jako Porsche. Na Panameru sem moc zvědav. Sice na netu koluje spousty různých podob, ale myslím, že výsledek bude stát za to. Je to trochu cítít z faceliftového Cayennu, který najednou vypadá k světu. Čili budou to známé tvary „by Porsche“, ale věřím, že atraktivní. Ferrari nepatří mezi mé oblíbené vozy, ale 612 je opravdu skvělá. Čtyřdveřové Ferrari si dokážu představit, nakonec vždyť se dělal sedan i kombi na bázi 456. M-B o takovém voze minimálně přemýšlí, poté co nedávno představilo Ocean Drive Concept v Detroitu. Což dokazuje, že se nebude držet při zemi. A samozřejmě pokud má koncern VW všech pět pohromadě, tak by Bugatti neměla stát stranou. Navíc jméno Bugatti vždy znamenalo luxus a sport. Začíná se nám to tady pěkně scházet. Začal to Rapide a dnes…
Zaujimave je, ze ludia maju take roznorode nazory, pretoze ja nove GT povazujem za jedno z najkrajsich aut vobec a co sa tyka kategorie 4 sedadloveho coupe, tak asi najkrajsie. ;-)
Taky mě to napadlo, ale řekl bych, že tohle je trochu větší. Ještě si myslím, že by snad sedmer měla být trochu učesanější, přeci jen se s ní počítá i do firemních flotil. Ovšem pokud se tohle dostane do produkce jako nějaká řada BMW, pak lze čekat, že některé prvky se objeví i na nové 7 atd.
No a kdyby v Jaguaru věděli co s penězma, tak by po odchodu AM od Fordu mohli taky něco spáchat. Jenže peníze nejsou, teď musí investovat do C-XF a do nástupce XJ, takže uvidíme. Jediná dobrá zpráva je, že odchodem AM od Fordu snad konečně bude Jaguar moci stavět (aspoň papírově) SS nebo V12 motory (pokud to projde "ekologickým oddělením"). Je to otevřenej trh a zatím každý bude "brát" co je. Pokud by podobná vozidla nabídli všechny "luxusní" automobilky, pak už se většina bude rozhodovat i podle značky. Pro mě je favorit CS a Rapide. Jde o to, zda by mě větší rozšíření BMW více netáhlo k AM. No a pokud by něco v tomto směru vyprodukoval Jaguar, pak bych měl napůl rozhodnuto.
Proč ne. Ono je to možná dané i tím, že AM jsou vpodstatě stejná auta, resp. všechny současné modely jsou víceméně evolucí DB7. Rapide je zcela jistě snahou i ušetřit nějakej ten peníz, kterejch AM nazbyt nemá. BMW vpodstatě volí přístup velké automobilky a navíc to umí (čímž nenaznačuji, že AM nikoliv), mnichovští ani nemají co by prodloužili. Snad možná šester, ale to by asi nebylo ono. Taky se může stát, že Rapide AM nevyjde a bude z něj vážný problém. Osobně si myslím, že takové auto měl AM pozdržet naúkor nástupce V12 a Rapide stavět až na základu Vanguardu (což je nástupce Vanquishe). Otázkou je, jak bude Vanguard vypadat, jestli to nebude "jen" další evoluční design. Já bych uvítal nějaký novější a radikálnější "řez", ze kterého by Rapide těžil a společně s Vanguardem by dal vzniknout další generaci Astonů. Uvidíme. CS je každopádně odvážný počin a rozhodně to bude hráč. Panamera mě zatím nebere, je to takové trochu ošklivé kačátko, resp. není to to, co bych si představoval. Ještě záleží, zda do hry vstoupí MB, ale o tom jsem zatím nic neslyšel. A samozřejmě se nabízí i to, že by se ozvalo VW. Prostřednictvím Audi nebo Buggati samozřejmě, protože podobný "úspěch" jako Phaeton už asi opakovat nechce. A nikde není psáno, že by se nemohlo ukázat i Ferrari s nějakým "baby 612".
Neni to jen koncepční cvičení, je to předobraz nové sedmičky. Představte si vyšší střechu, výraznější kufr a máme tu konkurenta pro esklase v Ženevě 2008...
Tak a teraz zodpovedne musim povedat, ze uz asi 2 roky som tak neslintal po ziadnom aute. Toto je NADHERA. Nemam slov, tazko sa mi to rozdychava, ked sa toto dostane do vyroby, tak audi , MB, lexus sa mozu len modlit, aby nepadli >:D:yes: KRASA. Proste beautiful car :-)
...mále to se mnou seklo. Ale v tom dobrém. BMW group miluju, kromě X3 mám rád všechy výtvory a na tohle jsem dlouho čekal. Ani jsem v to nevěřil, opravdu. Ikdyž favoritem u mě zůstává stále Rapide. Ikdyž si myslím že ten se nebude moc prodávat kvůli ceně, což tohle BMW bude. To vím. Nemůžu se dočkat na toto auto. Ale co se týče designu, změnil bych jen záď...nějak jinak. Jinak xicht je úžasný. Použiju: BMW I'm lovin' it Yeah !!! :yes::yes::yes:
Na první pohled by se mohlo zdát, ale Spur(sedan) má jiný profil, linii oken, víko kufru i zadní blatník. U Rapidu to děsně bije do očí, jen přidali dveře.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
komu se tohle auto nelíbí,tak nemá vůbec žádnej vkus!!!Mě osobně se to auto líbí ještě víc než Lamborghini Murcielago a prostě si myslim, že je to nejlepší auto od BMW. Velká poklona... :-):-):-):yes::yes::yes:
Mě se u Astonu nelíbí přístup k věci. Myšlenka vytvořit 4-dveřové kupé je dobrá, problém vidím v tom, že Rapide je "jen" natažené DB9. Což je velká škoda. DB9 je samo o sobě krásné GT, ale tento krok jeho design snižuje. Aston mohl být alespoň trochu kreativnější. Navíc se to v této třídě a značce nenosí. Udělat sedan protažením kupé. Momentálně si nemohu vzpomenout, kdo by takový způsob tvorby nového vozu v této cenové kategorii volil... Proto je v mých očích CS nad Rapide.
Prostě očekávám od BMW ucelenější tvary, předek mi přijde jak z jedničky po předávkování botoxem s naroubovynými světly z nového Lanceru, bok se mi líbí až do toho předělu na zadních dveřích, který mi k tomu autu nesedne, záď je výborná. Quattroporte není nejhezčí z Italů, ale působí uceleným dojmem, stejně jako CLS, byť je snad o třídu níž. Ten právě u této kreace postrádám. Ale je to zatím jen koncept, čas ukáže, jak to půjde do výroby.
Toto je moc hezke auto. Sila z nej jen cisi. Kdybychom ale spojili ty bavoracke celni "pruduchy" (jsou vetsi a vetsti) v jeden a zakulatili celni svetla, potom sundali veskere znacky hadal bych spis, ze je to novy Aston nez BMW. Hold jsme v dobe, kdy se auta podobaji jedno druhemu.
Tak tak, S8 je sportovni verze luxusniho sedanu, zatimco Quattroporte je tim, oc se ted pokouseji i ostatni, uz nejakou tu chvili - 4 dverove GT (ac to spojeni zni divne a zacalo se pouzivat teprve nedavno). Nic na tom nezmeni ani fakt, ze v minulosti bylo Maserati dost na okraji a vetsina lidi ani nevedela, ze Quattroporte existuje.
No zrovna u Maserati (GT) se moc nenaučí, to je příklad, jak italské auto dle mého nemá vypadat... Koneckonců, proč by mělo BMW být "čisté" jako MB. Navíc CLS je (bude) o třídu níž. Tohle by mělo jít po Panameře a spol.
Přesně! Je to dokonalý mix, něco z Bangleho plamenů (už uhlazených, a také jak říká Donald, doba jim dozrála resp. design s dobou dozrál), klasiky negativní masky starých šestkových kupé a drzé neotesanosti amerických muscle cars. Paráda od BMW na úrovni těch nejlepších, kteří mají dokonalost svých GT jaksi v popisu práce. BMW jako konkurent Astonu zní pořád trochu absurdně, ale designem na to CS má. :yes:
... korejec. Kde je designová čistota a sladěnost M-B CLS nebo z této stáje 3er kupé? Pominu-li techniku, která bude jistě na výši, musí se v této třídě u BMW ještě hodně učit u Mercedesu nebo Maserati. :-|
Nevím ale DRiver nepíše nic o tom kdo přišel dříve s 4dvéřovým coupe (nebyla to náhodou mazda)- pro mne má kupé maximálně 3 dveře. A název CS CSi a CSL používalo BMW někdy kolem roku 1970 a to se vyráběly auta ;-)
nechci kritizovat, vim ze na to nemam a ani nikdy mit nebudu, ale takový velký auta se mi proste nelibi at uz to je o VW nebo od BMW, je to jedno!!! :-(
....Carcharodon carcharias...alias zralok bily...Uvidis ho jen jednou...jednou a naposled! Potom uz muzes s rozervanym srdcem odejit do vecnych lovist...je to posledni meta,nic krasnejsiho nemuzes spatrit. Pokoj tvoji dusi....Brawo BMW :yes:
No, pro Evropu.. Já v té muskulitní přídi vnímám i odkaz na muscle cars, tedy takovou tu americkou drzost/hrubost. Koneckonců, určitě je dělaná i pro US zákazníka a ty kresby jsou z kalifornského centra BMW. A Bangle je také američan. Mě se CS líbí. Je v tom dost z obého a jedno nepopírá druhé. Bravo California team :yes:
Evoluce designu u BMW pokračuje a podle mě správným směrem. První Chrisovi kroky (BMW 5).... No,minimálně jsem byl rozpačitý,ale ten design tak krásně "uzrál" a nebo lépe řečeno stačilo pár let a doba "uzrála" na Bangla. Ten člověk to bud zkusil a vyšlo to a nebo je to profesionální vizionář a ted už v jeho započaté cestě pokračují jiní a on si jen sedí na "trůnu" a dohlíží. A také se ukazuje,že BMW nechce zůstat pozadu za AM a Porsche a cítí budoucnost segmentu super-GT.Tak držme palce,z tohohle by mohla být nejelegantnější "rychlíky" evropy. :yes::yes:
Go Van Hoydoonk GO, ne?! Chris B. to už „jen“ podepíše a posvětí… Že by se Shark look konečně vracel! - ale trochu monstrózně, Hofmeisterův C sloupek však dostává definitivě nafrak,testosteron z toho teče v plném proudu…
Já bych to spíš viděl,že tentokrát prokázaly svou schopnost při výběru místa představení.Čína se na auto,který má kousek od Astonu,MB,Jaguaru,malilinko z Maserati a to všecko zabalený do náznaku "Baworákoidnosti",ideálně hodí,bo tam se tenhle styl designování novinek rodí >:D
Ty přední světla z boku připomínají trochu Z8. Jinak za návrat k negativnímu sklonu přídě ala žralo jako u strarý dobrý 635 CSi [odkaz]
dávám :yes::yes:
Co ma s tymto spolocne Bangle? Alebo si myslis, ze toto navrhoval prave on? Uz som to tu neraz pisal, ze on je sef celej skupiny BMW a dozera na priebeh prac a odsuhlasuje, co pojde dalej, dizajn navrhuju ini ludia, takisto ako nove X5 robil niekto iny, tak aj 3 coupe navrhoval nejaky Holandan.
Je to stejné jako i v jiných druzích umění. Prostě někdo napíše větu... ty jí přečteš... a už nikdy se jí v sobě nezbavíš. S hudbou je to zrovna tak. A přesně stejně je to s uměním tvořit karoserie aut. Je jedno, jestli je to čtyřdveřové getečko, nebo traktor na sklízení špaget... prostě... BMW umí. Jinak... píši to stále dokola - buďme šťastní, že jako evropané bohatneme a nemusíme mezi sebou válčit jako jinde... No, a automobilky vytušily naději a pouští nám žilou z našich kont. Je to dokonalá hra. Chce to jen jedno, být platinovým kovbojem. Pak problémy o přínosu čtyřdveřových geteček do světa aut řešíš z úplně jiného zorného úhlu. P.S. Za pár let tu máme novou extratřídu - čtyřdveřovej platinovej gété kovboj. Bude to dobrá liga... BRAVO PLATINA, BRAVO GT-4 :yes:
Uplně upřímně, když jsem se kouknul na fotky, tak mi spadla čelist a opřela se o stul. Sliny stekly a na zem a oči jsou 20 cm před hlavou ještě teď. Tohle auto je nádhera. Jestli to někdy na dálnici potkám, tak asi nabourám, protože se mi zatmý před očima. A jestli to bude jako se 6tkou, která se mina obrázcích nelíbí, ale veskutečnosti jsem do nídocela zabouchnutej, tak to bude docela průser pro mě. 6stku přece nebudu moct takhle podvádět. Chtěl bych být jak arabové = mít harém. :-D No nic no, tak jsem se zasnil, ale s BMW CS ty sny byly krásný.
Nooo ako to len napisat... ? Moj prvy dojem pri pohlade na toto ma neuchvatil. Ma to zaujimave stylisticke prvky a detaily a zpredu to vyzera aj celkom k svetu, ale napriklad profil mi nie je po chuti. Okrem toho mi dost pripomina siluetu Aston Martin Rapid. Snad to este prehodnotia a upravia do lubivejsich tvarov. Mimo toho mne sa najviac v sucasnosti paci Maserati GT, to je lahodka, aj ked zadne svetla mohli mat iny tvar. ;-)
Jo a jo. Myslím, že tomu hipíkovi ten jeho Geschmack rozumím. :yes: Snad to nesmete ze stolu výbor pro ochranu chodců blbců a další havěti, ale takovouhle hubu s tesákama s mírně negativním sklonem si nechám líbit. Bravo. :-)
Právě ten vytvářel svým způsobem na trhu něco nového (Ast.M.), ale obávám se, že pokud toto pošle BMW do výroby, Aston nebude mít v prodejnosti šanci. Každopádně je to krása, která bude cenově daleko za hranicí možností většiny smrtelníků, včetně mě :-)
Jestli si pamatuju, tak novodobou éru 4dveřových coupé načal M-B s CLS, i když Quattroporte bylo dříve, ale M-B mělo 4místné coupé dříve, tak nevím s čím nepřišlo dříve?...když BMW má zatím jen studii
Já bych spíše viděl označení BMW 8 nebo 9 lepší než CS...můj názor :-!
Pánové. Označení CS nebo CSi používá BMW už nějaký pátek. Tak proč hledat problém tam, kde není ;-) Přiznejte si, že vás mrzí, že s něčím tak pohledným nepřišel MB >:D
To označení je Mercedesácké... a jinak to auto mi příjde, jako by ho někdo z mnoha úhlů nakopal... nwm...nic moc. Bude záležet také na ceně v porovnáním s Astonem, Porschem či Maseratim... 8-s