Novinky
0
A prave o tie NM ide!!!Ide o to aby bola RS6 v priamke rychlejsia nez E63 AMG a v zatackych rovnako precizna ako M5. to druhe vidim tak trosku ako problem aj ked som velky fanda zrovna RS6ky, ale ten tazky motor pred prednou napravou uz v S6 urobil svoje...Dufam ze s tym nieco urobia, su tu stale spekulacie o V8 4,2 FSI biturbo, co by bolo asi najlepsie aj z hladiska takych nepopularnych faktorov ako emisie, spotreba...Takze ak sa im podari taky zazrak ako so sucasnou RS4, pojde aj M5 DOLE!!! >😁 :yes:
Přejít do diskuze
S tim motorem s Lamborghini to bude trochu jinak - ano je to V10. Ale samo Audi rika, ze jde o jinou konstrukci s jinou rozteci valcu (!!!), navic s FSI. Takze i kdyz Audi vlastni Lambo a finacovalo vyvoj Gallarda, nemusi to byt uplne stejnej motor. A jeste jedna vec - proc by melo byt RS6 s preplnovanim? V10 5.2 staci s klidem na 520 koni nekde pod 8000 otackama/min. Naco z toho delat desivou premotorovanou strelu, vzdyt to bude mit 2100 kg a 800 Nm...
...celkom tejto debate nechapem,preco by malo byt zle ak sa objavi new model u znacky ktora v tejto kategorii samostatne nefigurovala,nieje to prave o konkurencii???niektory by asi chceli urobit krok spat a mat na vyber medzi jednym
Kdyby byla jedna automobilka, která by uměla postavit nejlepší supersport, kdyby zároveň uměla postavit nejlepší vůz GT, zároveň nejlepší limuzínu, zároveň nejlepší malý vůz,..., nemusela by být žádná jiná automobilka. Jenomže, nemají všichni lidé stejné požadavky, nemají stejné vnímání estetična,..., prostě jsme každý jiný - alespoň trochu. Díky Bohu! A také každý konstruktér vidí auto trochu jinak. A je to dobře! Je spousty krásných aut! A z toho mám radost. I z nové R8, líbí se mi i Lambo i vozy z Maranella. A také M3. Nemyslím, že jsou to auta na nic, i když si je nikdy nekoupím... Na rovinu říkám, že na ně nemám. A kdybych měl, nekoupím si je. Živím se vlastníma rukama a vlastní hlavou, a tak to jde pomalu a těch peněz si vážím. Proto šetřím na Rolls - Royce. (To byl "ftip...")
Dobře, takže vidím, že jakmile někdo není fanda BMW, tak je méně intelektuálně zdatný.... Proč teda Audi tu RS6 vůbec vyvíjí, když nemá šanci, aby byla lepší, než konkurenti, proti kterým je mířená?? Neříkalo se náhodou před příchodem RS4, že nemůže být ani z půlky tak dobrá, jako M3?? A jak to pak dopadlo?
Samozřejmě, že ten můj příspěvek měl být trochu provokativní, proto taky ten závěr...hlavně měl být adekvátní odpovědí na předcházející "fundované tlachy"...
A ano, M6 je GT, i když (a přiznávám, že to Carauto občas čtu-a hlavně se za to nestydím) je občas porovnávána se supersporty. Tak proti komu R8 stojí? Proti Porsche, ale když bych to napsal, tak budu taky špatnej. Přece "Porsche je jako sportovní auto vyvíjeno a vypipláváno už po desetiletí a je to to nejlepší, co kdo může ve své garáži mít" (obdobně, jako ste reagovali na tu RS6 vs M5). A podle mě jsem v tomto blíž k tomu, jak výběr auta prakticky vypadá, než vy, kteří si myslíte, že si člověk vybírá striktně v rámci jedné "třídy" (supersporty, GT). Kritériem je cena a pak spousta dalších drobností, které v konečném důsledku mohou proti sobě klidně postavit M6 a R8...(a argument M6 jako 2+2 a rozdíl v nejčastějším využití auta rozhodně neobstojí, protože v R8 se klidě dá jezdit i po městě... to se dá i v Murciélagu, že?)
Samozřejmě, že ten můj příspěvek měl být trochu provokativní, proto taky ten závěr...hlavně měl být adekvátní odpovědí na předcházející "fundované tlachy"...
A ano, M6 je GT, i když (a přiznávám, že to Carauto občas čtu-a hlavně se za to nestydím) je občas porovnávána se supersporty. Tak proti komu R8 stojí? Proti Porsche, ale když bych to napsal, tak budu taky špatnej. Přece "Porsche je jako sportovní auto vyvíjeno a vypipláváno už po desetiletí a je to to nejlepší, co kdo může ve své garáži mít" (obdobně, jako ste reagovali na tu RS6 vs M5). A podle mě jsem v tomto blíž k tomu, jak výběr auta prakticky vypadá, než vy, kteří si myslíte, že si člověk vybírá striktně v rámci jedné "třídy" (supersporty, GT). Kritériem je cena a pak spousta dalších drobností, které v konečném důsledku mohou proti sobě klidně postavit M6 a R8...(a argument M6 jako 2+2 a rozdíl v nejčastějším využití auta rozhodně neobstojí, protože v R8 se klidě dá jezdit i po městě... to se dá i v Murciélagu, že?)
Phaeton je výborné auto a zničil ho jen znak na jeho kapotě. Dnes jako ojetina je to superkoupě. At si navzájem u VW prohazujou co chtěj, za to že dostali lambo tam kde je ted jim patří dík. Audi R8 je asi trochu zbytečné v jeho modelové řadě, ale auto je to hezký. A cena je taky jinde než lambo, vždyt mají podobný jen ten motor. Maserati taky bere motory od Ferrari a je to bráno jako přednost. A v každém autě se ten motor chová uplně jinak.
To jak by to dopadlo bez Audi, o tom můžeme pouze spekulovat. Buďto by trh donutil modely polidštit a tak by se to dostalo někam, kde je to zhruba dnes. Nebo by pomohl nějaký koncern a zachránil tak zánik. Nebo by to bylo úplně jinak. A pokud se dostaneme zpátky k dnešku, tak je nutné zmínit, že to, co mi vadí, je ta kanibalizace napříč VW Group. Nahoře jsem to už naťuknul. Proč musí mít VW Phaeton, když na luxusní limuzínu mají jiné značky? Proč musí mít Audi supersport? Proč Seat vyrábí kombíky? Prostě stupidní modelová kanibalizační politika napříč koncernem. Němci jsou v tom typičtí. Prostě musí to mít nálepku Made in Germany a být to německá značka. Nestačí, že tu značku vlastní, musí být prostě německá, aby to německý trh přijal nad očekávání.
Trochu souhlas, ale to že by bez audi ten úžasnej V10 nebyl je taky fakt. Jen si berou co sami udělali. A i díky tomu může být další lambo ještě lepší než je ted. Podívej třeba na diablo-nádherné auto, syrové... a proto pro 95% lidí totálně nepoužitelné. Díky audi se lambo vyrovnalo Ferrari co se běžného provozu týče.
Je videt, ze toho o autech moc nevis a ze jsi toho asi mnoho nenajezdil :no: :no: Napsat takovou blbost ............ to fakt svede jen ....... casopisovej teoretik.
M6 je GT, ne supersport. Myslel jsem, že to vědí i méně intelektuálně zdatní občané. A mám pocit, že ten škaredej sedan z Mnichova bude stále sportovnější než RS6, protože už od začátku byl projekovaný, jako sportovně laděný, vyvážený automobil. Ne jako na předek těžký taxík.
Pro vás mám pouze jednu poznámku. Až (pokud) jedno z nich uvidíte někde naživo (hlavně RS😄, spadne vám spodní čelist tak moc dolů, že ju budete chytat až u země... Protože to není německý lidový pokus o supersport, to JE supersport. Nebude konkurovat Gallardu, to je někde jinde (hlavně prestiží značky) a tedy má jinou konkurenci. Pokud bude výkon těsně okolo 500 koní, bude tady od toho, aby rozcupoval BMW M6. A že si na ní pochutná, na to vemte jed... A teď už je jednoduché si odvodit, na co bude mít RS6 takový výkon... je tu totiž jeden takovej škaredej sedan z Mnichova...
Prostě, jak by napsali NĚKTEŘÍ... Bravo, Audi OOOO
Prostě, jak by napsali NĚKTEŘÍ... Bravo, Audi OOOO
Souhlas, ale nepříde vám divné, že luxusní sedan bude mít vyšší výkon než-li RS8 a Gallardo? Ano vím, že RS8 nemůže mít výkon stejný nebo vyšší než Gallardo, ale kam už se to dopracovalo, že sedany budou mít víc PS než supersporty(vím, že váha a blablabla bude horší, ale...?)
Jinak označení RS8 mi příjde matoucí s limuzínou A8 či S8... mnohem lépe by zapadlo R9 či RS9 8-s
Jinak označení RS8 mi příjde matoucí s limuzínou A8 či S8... mnohem lépe by zapadlo R9 či RS9 8-s
Motor z Lamborghini v německém autě... a ještě navíc v německém lidovém pokusu o supersport.. ne díky, nechci! Viva Italia! Italská horkokrevnost přeci nepatří do chladného kalkulu v podání VW. ;-\ :no: Pokaždé když slyším ten zvířecí řev italského desetiválce, tak se mi chce radostí brečet. Představa, že je to znásilněno a nacpáno do tohodle hnusu, je velmi smutná. Nezbývá než doufat, že Audini si stejně většinou kupují prasopsi v naftě a tak se s tímto moc setkávat nebudeme...
Proč proč? Protože VW! Protože Phaeton, protože motory Lamborghini v Audi, ... :no: :no: :no: ;-\ 8-s
Minimálně cenově nebude konkurovat Gallardu. Spíš bych viděl konkurenci pro Porsche. A podobnost s TT? Snad jen kruhy na kapotě. 😉 (Ono Ferrari jsou taky všechny stejný, že?)