Automobilka Bugatti asi dostane nového šéfa. Podle informací magazínu Der Spiegel opustí Thomas Bscher vedoucí místo i když jsou nejzávažnější problémy superauta Bugatti Veyron po několika letech již vyřešeny.
co myslis, ze je vyhodnejsie? rozpustit VYNALOZENE naklady na vyvoj do realizovaneho predaja (140 objednanych ks je praca na dalsie roky), a tak ziskat aspon cast penazi spat, alebo je jednoducho s vyrazom granta odpisat???? Inymi slovami, je lepsie mat stratu 1.000.000.000 Eur alebo "len" 500.000.000 Eur? Ty si musel vyrast minimalne v pomeroch B. Gatesa, ked ti tieto naklady nepripadaju vhodne "zachrany". :-!
Takže Bugatti nemá prodanou ani polovinu produkce.No, jediné žešení které ušetří peníze je celý projekt odepsat. Stopnout hned a nenalejvat do toho další peníze. Při výrobě 300 ks muselo být už před lety jasné že je to černá díra na peníze.Ale umíněnost zvítězila. Jenže kosa začína dopadat na kámen. A to ani VW Group nebude jedno.
Stavat sa chrbtom k trhom ako je Rusko a Cina? No neviem ake ma Bugatti predstavy o svojej buducnosti ale tieto dve krajiny patria asi k prvym dvom s najvacsim prirastkom svetovych milionarov. Podla mna prave tieto dva trhy su najvacsim trhom do buducnosti pre taketo exoticke znaky tak pozor Bugatti. Veyron sa dopreda a co potom >:-[]