Novinky
0
No jako s tvým názorem mohu a nebo taky nemusím souhlasit... jako řekl bych, že kdyby se mercedes trochu zasnažil, tak má ve svých vozech mnohem lepší motory, a pak by mohl taky dát do smartu motor, terej by mohl mít třeba poloviční nebo ještě nižší spotřeby... proč ti joudové třeba nezačnou spolupracovat s univezritama, který dokáží sestrojit vozidlo, které urazí přes 3000 km na 1 litr benzínu?
Přejít do diskuze
No jako s tvým názorem mohu a nebo taky nemusím souhlasit... jako řekl bych, že kdyby se mercedes trochu zasnažil, tak má ve svých vozech mnohem lepší motory, a pak by mohl taky dát do smartu motor, terej by mohl mít třeba poloviční nebo ještě nižší spotřeby... proč ti joudové třeba nezačnou spolupracovat s univezritama, který dokáží sestrojit vozidlo, které urazí přes 3000 km na 1 litr benzínu? Ale to jsem dost odbočil. Smart je víceméně studie, která odpovídá na jistý fakt, a to že málokdo jezdí v plně naloženém voze. Pravda na druhé a třetí vozidlo do domácnosti je to poměrně drahé, ale jako městské vozidlo je to víceméně praktický - pokud rodina potřebuje normálně 2 vozy, tak více méně zde musí mít asi člověk 2 smarty a jakékoliv auto - třeba clio. Pak teprve člověk může řešit, zda se to vyplatí - ono u kolika vozů je povinné ručení do 2000kč?
To je sice pěkné, že tu napíšou jakou "krásnou" spotřebu má ForTwo. Pro dva lidi OK, ale jinak užitná hodnota nulová a vzhledem k té docela velká spotřeba, už třeba viz. výše zmíněné Clio II 1,5dCi. A CO2 mi teda taky rozhodně nepřipadá jako výhra. => větší zatížení přírody
Jak tak koukám, ty asi jezdíš hodně na kole než autem co? Podle toho znění to vypadá, že nesnášíš auta. >😁
Najlepsie je, ako sa vsetci predhanaju, kto pusta do vzduchu menej emisii. Ale s tym, co uz vo vzduchu je, sa netrapi nikto, to tam uz moze zostat, staci, ze budeme toho vypustat menej... Jasne, nieco pohlti atmosfera, nieco ocean a podobne dristy sa daju pocut vsade, ale ono sa to odtial len tak nevypari...
no,CO2 je jedovatý,ale až v určité koncentraci,když vydechneš,taky vydechuješ CO2,a nezabije tě to,ale oxidy síry,chromu a já nevím čeho všeho mám takovej dojem,jedovatý jsou 😉 a dýchat saze taky nebude zdravý
Nojo, jenze zase to co smrdi nemusi byt jedovate, a to co citit neni neznamena ze to neni nebezpecne 😐
Ty na tom s češtinou také asi nebudeš nejlépe, když napíšeš "Pane Láník". Správně je to "Pane Láníku".
no,je fakt,že evropa si sice potrpí na nízký emise CO2,ale oxidy síry a všechno to co smrdí a otravuje člověka jak se z aut se čmoudí,to nikdo neřeší.Např.kdo byl někdy v americe ví,že v létě jet v otevřeném autě třeba v kalifornib městem,i v zácpě,je pohoda,nic nesmrdí,a od výfuků i starých aut se jen tetelí teplej vzduch,ale vzduch je čistej a dá se dýchat,tam si potrpí na nízký emise oxidů síry a jinýho bordelu i když jejich velkoobjemový V8 nemají nejlepší emise CO2,pořád jim města smrdí míň než tady,samý auta s objemem okolo 1,5l,nízký emise CO2,to jó,ale smrad,že by člověk padl otrávením ;-\ ;-\ jít ve špičce třeba centrem Brna je o plíce 😒
těch 88 g/km jistě spasí lidstvo... A že je na ulicích špíny a smradu, že tam pomalu není vidět se už jaksi neřeší.... A k tomu ty pohádky o moderních dieselech: "jo ty staré ano ty měly horší emise, ale ty nové to už je panečku jiná" a tyto pohádky už se vypráví 15 let ve stále stejném znění.......
z vlastní zkušenosti vím,že s Cliem 2 generace s 1,5 dCi se dá též jezdit za 3,5-4l/100km,což je na mnohem větší auto dobý údaj 😄
"Nyní byly zveřejněny definitivní čísla, která jsou o desetinu litru nafty lepší."
Pane Láník, naučte se, prosím, česky. Nechápu, jak můžete napsat špatně č í s l a b y l y z v e ř e j n ě n y a vzápětí správně k t e r á. Není to poprvé, co takto przníte češtinu a je jen malou útěchou, že ani mezi novináři nejste sám. Když Vás nevytahá za uši šéfredaktor (pokud nějakého máte), tak to musí učinit čtenář.
Pane Láník, naučte se, prosím, česky. Nechápu, jak můžete napsat špatně č í s l a b y l y z v e ř e j n ě n y a vzápětí správně k t e r á. Není to poprvé, co takto przníte češtinu a je jen malou útěchou, že ani mezi novináři nejste sám. Když Vás nevytahá za uši šéfredaktor (pokud nějakého máte), tak to musí učinit čtenář.