Nová Laguna se představí již letos na podzim. Do té doby ještě projde náročnými zkouškami na většině kontinentů. Právě minulý týden byl tento nový Renault spatřen v Austrálii.
problemem v cechach je, ze Vel Satis lidi kupuji jen ojedinele a pokud se v nem neco zkazi, neumi to nikdo opravit :) Holt jsou tu lidi prilis velke konzervy na pokrocily design a techniku...
Jednak vycházím z vlastní skušenosti a jednak ze skušeností přijímacího technika v Renaultu na jižní moravě: Nejprve ta vlastní: Laguna 2.2 dCi Priv. (2002): budu to uvádět v pořadí jakém to přicházelo: přestalo fungovat čidlo tlaku v pneu, ovládání klimatizace přestalo svítit stejně jako celá palubní deska, při 70 tisících km mě odešlo turbodmychadlo (nejezdím žádnou velkou palbu a turbo po jízdě dochlazuju) výměným způsobem za cca 35 tisíc kč, nefunkční ovládání okna u spolujezdce, startovací karta přestala komunikovat, odešel vstřikovač CR (v Renaultu vyměnili pro jistotu všechny 4!) Nemá smysl tady líčit jaké martyrium mě tento vůz připravil, kolik času a peněz mě to stálo... Po nezávazném rozhovoru mimo servis renaultu s oním technikem jsem se dozvěděl, že v žádném případě nejsem vyjímkou a mnozí znechucení majitelé dokonce podali žalobu na Renault CZ protože jim odmítl uznat evidentní výrobní vady, takže vše hradili z vlastní kapsy! Na závěr perlička: V oné prodejně prodali za celou tu dobu jediný VelSatis a ten je v servisu jako doma, jeden z mechaniků si dokonce už bere plánovaně dovolenou, když tam ten dotyčný má dojet... To že ty nemáš zatím problémy ještě neznamená, že je všechno absolutně v pořádku. Věř, že není, protože na kvalitu si stěžují i dlouhodobí příznivci značky!
Já teda hannibale nevim z ceho zase vycházíš ty 8-s Evidntně si v životě renaulta neměl, a řeči "jedna paní povídala.." si nech. Já mám Renault Laguna Grandtour 1.9 dCi, najeto 97 500km, ABSOLUTNĚ bez závad, výměna oleje ve 30000, 60000, 90000. A věř mi, takových je nás většina. Kupuj třeba Folkswágen, ale přestaň kopat okolo ;-)
už ten nick napovídá, že budeš opravdu skalní fanoušek Renaultu, takže mě nepřekvapuje že se mnou nesouhlasíš. Pokud je to tak co píšeš, tak budeš asi buď člověk kterého má velice rádo štěstí, nebo budeš nějaká významná VIP a v Renaultu si tě hledí... 90% lidí, kteří si koupili např současnou Lagunu jsou totálně nespokojeni se servisem i se samotnou spolehlivostí vozu. Čest vyjímkám, Vel Satisi.
To co píšeš Hanibale, jsou nechutný bláboly. Avantime, nebo V.Satis jsou káry, který se již teď zapsaly do historie, o čem se může převážné většině tuctových aut jen zdát. Dále tolik kritizované Hi-tech tehnologie dnes postupně zavádí kdejaká trapná konkurence. Zejména Německá. Němci jsou už daleko trapnější, větší pajcéři než přáteleé z Ásie. A za poslední. Renaulty jsou naprosto pohodový auta, co do kvality a spolehlivosti v mnohých parametrech předčí tolik předhazovaný a upřednosťňovaný koncernový auta od VW, myšleno celým spektrem.
Můj servis mi zobe z ruky, lepší jsem nikdy a nikde ještě neměl. Jsem velmi rád, že jsou už dávno pryč doby, kdy jsem s prosíkem musel do servisu, kde se mnou jednali jak s onucí. Hádej,kdo se asi tak mohl být!!!
Kdo čekal větší odvaz bude zklamán. Renault, poučen z Avantimu a Satisu se už asi nehodlá pouštět do nějakých velkých experimentů. Jestli bych něco téhle značce opravdu přál, tak to je spousta spokojených zákazníků. Bohužel nyní má stále jenom tu spoustu... Kvalitu nových technologií a z toho rezultující spolehlivost lze označit za opravdu bídnou, v tomto ohledu by možná výrobce měl rozmyslet- kam značku směruje: Jestli z ní chce mít technologickou katedrálu která za dva dny celá přestane fungovat a bude mít statut šrotu, nebo spíše zvolní, vykašle se na překotné zavádění Hi-tech a vší silou zachrání co se zachránit ještě dá. Tak rozsáhlé masy nespokojených zákazníků, znechucených úrovní výrobku i servisu nemá konkurenci. V tomhle si opravdu může Renault nárokovat prvenství :-)
Presne tak. Uz davnejsie sa tu objavila pocitacova retus akoze novej Laguny, ktorej predok nebolo nic ine, ako zle zakryta C6-ka. V dnesnej retuse, ktora vychadza z tej minulej, je ta C6-ka zamaskovana viac, ale je stale vidno, ze to vzniklo z tej minulej. A podla tych fotiek to vyzera, ze to auto sa chce ci nechce, podoba na C6-ku terajsiu C5-ku. Tvorcovia to museli predsa vidiet a vediet. A kto iny by vyvinul auto, ktore vyzera ako Citroen? Ak nie cinania, tak len Citroen. Okrem Laguny sa chysta aj nova C5 (su rovnako stare) a toto by som tipoval prave viac na C5. Ale kto vie, nechajme sa prekvapit...
Mna by len zaujimalo, kto a na zaklade coho vytvoril tu akoze buducu podobu novej Laguny. To akoze niekto s roentgenovymi ocami vidi cez to cierne maskovanie? Pochybujem, ze je to od doveryhodneho zdroja. To su len take pocitacove spekulacie, ale na zaklade nicoho. Alebo vie niekto ako to s tym vlastne je? Nakolko je tato podoba presna? Minule tu bola jedna taka podoba novej C5 a par dni na to hned ina verzia. Kto vie ako bude vyzerat skutocna...A mozno je pod tym maskovanim prave C5 :-)