Ukončili jsme hlasování v anketě o základních cenách nové Škody Fabia. Kolik bude nová Fabia stát? Nejvíce z 2200 čtenářů si myslí, že to bude 289.900,-Kč.
negativ jsou docela zásadní: FSI si rozuměj spíš jen s 98ti oktanovým benálem a tvrdej zvuj taky není zrovna pohlazení pro uši. 2.0 TDI kromě traktoroidního zvuku maj i nevyváženej náběh krouticího momentu (nejdřív totální mrtvo a pak najednou trhání asfaltu)
Je to zaujimave, Skodu Octaviu radia vsade do nizsej strednej triedy, zapada medzi vozy ako Megane Grandtour, 307 SW, STilo Multiwagon a podobne. DO strednej triedy ju obcas zaraduju iba Cesi, casto hlavne novinari. Ale k strednej triede jej urcite este nejaky krok chyba, podla mna sa ani na strednu triedu nehra, je velmi solidnym zastupcom nizsej strednej.
A pokud ano, tak amen se Skodou:-) Ale i tak si zacinam myslet, ze by znacka uzivila i model pod Fabii. Neco v segmentu kolinske trojky, fiatu panda apod. Zacina mi pripadat, ze marketingove skoda miri casto na vrchol jednotlivych segmentu (krome superba). U octavie to vybec nevadi, ale u Roomstera a hlavne u Fabie si nemyslim, ze to je dobra strategie.
SOUHLAS !!! K cemu bude extra voholena verze za 230tis. se kterou se da prejet tak max. do marketu pro nakup...
Jenze klima je asz v Eleganci !!!!
Pokud nebude Classic s zakl 1,2 za 250tis. tak nema na ceskym trhu moc sance, proti konkurenci, hlavne frantikum, stojej sice za ho*no, ale sou za hubicku...
No jestli myslíš velké V6 tak s tebou souhlasím. Jde jen o to jestli je to potřeba.
No nevím jestli se cítím nadřazeně, ten pocit z toho teda nemám. KIA -> jeď si to projet a RENAULT -> pokud vím tato značka zažila jedinou stávku svých majitelů v ČR.
Jestli si myslíš že BMW není masovka, tak to jsi na omylu. Rolls nebo Bentley, možná. Ale třeba se v něm někdo jako v masovce necítí ale to není můj problém.
A já jsem zase došel k závěru, že škodovka má vyšší užitnou hodnotu než jiné. Třeba A4 (má míň místa) by mi v této výbavě vyšla tak na 1.3 M (a to je v tom výbava za 200 zdarma, a nemá to DSG), Škoda nová dle ceníku 1 M. K tomu je v ní víc místa, má lepší podvozek a na A4 je znát že má krapet starší datum vývoje. To se letos asi změní...
Možná že když porovnáváš holé auto, tak se ti zdá být drahé, mě teda ne
Škoda nebo KIA nebo Renault? A naposledy jsi asi jel ve šlapacím kole, co? Nevím co je špatného na benzínech 2.0FSI, 1.6FSI nebo 2.0TFSI. A ten 2.0TDI kromě zvuku má jen samá pozitiva. Zvláště v kombinaci s DSG. Doporučuji projet a pak dělat soudy.
Ty ankety říkají, kolik si lidi myslí, že to auto bude stát. Ale neříkají, jestli by si ho za ty peníze ti hlasující koupili. Nebo jestli by si vůbec koupili nějakou škodovku. A ta anketa pod článkem je myslím dost výmluvná...
Bohuzial musim suhlasit. Je to smutne, ale Skoda je maximalne nevyhodne auto. A na auta, pri ktorych su ludia ochotny ozeliet cenu nema meno, dizajn, ani kvalitu. Toz tak se veci maji... :no:
No, vidis to. Ja Fabii mam taky a naprosto bez problemu. Kdyz nepocitam vymenu teplotniho cidla za 200kc. Ani prasklou zarovku jsem jeste nemenil a to s ni jezdim kazdy den :yes:
Sice jsou to jine tridy, ale i tak je Fabka na starem podvozku lepsi nez Ceed na novem. A neni na skodu ani to, ze za ty roky ho docela slusne vychytali a nemely by nas pronasledovat problemy jak u prvni generace ;-)
nevím, odkud se to pořád bere, že škodovky jsou kvalitní auta. Já měl fabii a to byl sypák, že jsem s láskou vzpomínal na felicii. Mně už by škodovka do baráku nesměla. * je to.
Od Skodovky sa neoplati nic kupovat za cennikovu cenu. Az ked su akcie priamo na predajni, tak sa s cenou a vybavou dostavaju k cenam konkurencie. Nove auto bez zlavy si kupi iba blazon. Hlavne pri skodovke to plati. Keby mohli, aj klakson daju za priplatok. Ked v zaklade nebude ani priprava na radio? >:D
V tuto chvíli není ani tak podstatné, jestli cena nové Fabie bude 250tis nebo 280tis Kč. Cena bude až bude. Co je ale důležité, je vnímání a představy zákazníků, lidí o ní. A z ankety jasně plyne, že lidi čekají Fabii relativně (vůči nabízeným smysluplným cenám) nejdražší. Společně s aktuální anketou v článku to dává jasně najevo postoje lidí vůči Škodě (Fabii) a její cenové politice. A to se zde navíc bavíme jen o základní, nejchudší z chudých výbav a nejslabším motoru... Jinými slovy, proč by měl člověk přijít do autosalonu Škoda, když značku vidí jako předraženou a z tohoto důvodu o ní neuvažuje?
Si trosku mimo porvnat Skoda vs Kia a Skoda vs BMW. Trochu na d tym porozmyslaj a skus sa opravit neviem v com je skoda lepisa ako Kia. Jedine ak tak ze sa na nu daju kupit neoriginalne dielce za dobru cenu tu v cesku a na slovensku ale take neoriginaly kupis aj na ine znacky v polsku. Inak us ani servis ani tieto veci nie su nijak vyhodne oproti konkerencii. Radsej sa pozrime kolko ma Cee´d vyhod oproti fabke a nie je ich malo us len to ze fabku urobili na starom podovozku :-!
:-! Ty co tvrděj , že se bude prodávat hůř , tak jsou mimo.Já v nové Fábii seděl ,vnitřní prostor nesrovnatelně větší , i v oblasti ramen , přičemž je o čtyři milimetry užší.Takže základ bude přibližně stejnej , jako F1 .Nebo jen o pár tisíc dražší .Stará Fábie , se bude vyrábět do konce srpna a kombík ještě minimálně rok.
Tiez uplna pravda, nechapem preco dakdo kupuje skodovku, teda napr. fabiu ked za taku istu cenu moze mat kvalitnejsie, mozno lepsie vybavene auto, aj tak fabiu ma skoro kazdy druhy a je to "skoda" a to hovori samo za seba, tak preco nie daco ine???;] >:-[]
A jaká je základní ceníková cena Clia??? To že je nějaký model v akci jen potvrzuje, že je potřeba jeho prodeje oživit, protože se nedaří... Cena nové Fabie je právě ceníková a až čas ukáže, zda budou nějaké akce potřeba. No a srovnání s Kia Ceed je už snad trochu trapné. Ceed není špatný auto, ale je to stejné jako když odsuzuješ majitele BMW 3, že Octavia II je při srovnatelné motorizaci o kus levnější a má ještě větší kufr... Jinak budeš zřejmě dobrý obchodník, který by cenu žádaného zboží zvýhodnil akcí, aby toho prodal sice stejně, ale s menším ziskem. Jsi dobrý ekonom >:D >:D >:D
Jako všechny Škodovky, i nová Fabia bude kvalitní, ale na naše poměry DRAHÉ auto. Ankety tohoto druhu jen nahrávají výrobci, aby věděl, jak vysoko může cenu nasadit.
To auto bude totální propadák stejně jako Fabia I - sedan. Cena základního modelu by měla začínat na úrovni Juniora (ca 229 tKč), spíš ale mnohem nižší. V současnosti stojí např. nové Clio s klimatizací a mnohem bohatější výbavou 269 tKč, o Kia Cee´d LX 1,4 za 369 t ani nemluvě (srovnatelně vybavená a motorizovaná Fabia přijde na 372 t, zato má ale o 5 let kratší záruku). Kdo si vezme ceníky a porovná ceny škodovek s konkurencí, začne se nejspíš škodováckým dealerům zdaleka vyhýbat.
Cena základní verze "Fabia" bude cca 250.000,-Kč vč. posilovače, 4abg, abs. Ale bez přípravy pro rádio a třeba tónovaných oken. Vlastně něco jako Easy, ale s airbagama. Vyšší verze "Classic" + tónovaná okna, příprava pro rádio, výškově stavitelná sedačka řidiče apod. bude tak za 269.000,-Kč. Myslím, že taková cenová politika bude víc než příznivá. :yes:
Souhlas, tipuju, že cena zůstane stejná jako u F1, jako hatch už se nevyrábí, takže si konkurovat nebudou. Očekávám tedy CENÍKOVOU cenu uprostřed mezi dosavadní Easy a Classic (250-265k)
Ak Roomster 70k u nas stoji 400000Sk, tak Fabia 60k musi stat menej ako 300000Kc, inak by bolo moc blizko Roomsteru, omnoho vacsieho so silnejsim motorom. Nebude to teda tak, to je iste.