Novinky
0
logana mam a jsem spokojenej.kazdej at si rika co chce,kdyz bude jezdit a nebude se kazit budu spokojenej.jsemskromnej clovek ale auto od renaultu lec dacia-to musi bejt dobry.
Přejít do diskuze
Ty jsi přesně ten blb co bydlí někde 10 km za Prahou má VW 3 který je starý 11 let a myslíš si jaký jsi machr!Něco ti poradim!Dojdi se nikdy zeptat kluků (automechaniků)co denně opravují auta od VW v nějakém značkovém servisu nebo prodejně a zeptej se jich na současnou kvalitů vozů téhle značky!!!Auta od VW jako jsou Touareg,Touran nebo Passat jsou tak neuvěřitelně poruchová a nekvalitní že s toho doslova šílej!Já jsem taky automechanik (narozdíl od tebe)a v autech se trochu oryentuji!Má kamarádka reklamovala Fabii a dostala kompletně novej motor!Po půl roce!Jinak Touran byl nejporuchovější auto při testech v Autotipu v dějinách testů které trvají víc než 20 let!Jen díky tomu že jsou u nás lidi blbci prodává Škodovka a VW tolik aut!Na západě se mnohem víc prodavají auta jako jsou Clio,Punto,Corsa,Micra nebo Fiesta!Třeba Logan se hodně dobře prodává i ve Francii,Belgii a poslední dobou i v Německu!Až budeš nikdy na západě osobně a ne jen prstem na mapě tak se koukni kolem sebe!Doporučuji cestu do Beneluxu!Jezdí tam spousta Loganů a nemyslim že to je zrovna chudá oblast Evropy!!!
Hele lidi vy koukáte na tu cenu ale co kdybyste víc čuměli na to jak je bezpečný,moderně designový(Dacia moderně designový není)tahle krabice(Říkám jí ´´KRABKA´´) za pár tisíců.To bych si radši koupil Škoda Roomster(voně co dražší)ale přecejenom je to Český auo :yes: :yes: :yes: :yes: s českým designem a bezpečností 😐 😉
Hele lidi vy koukáte na tu cenu ale co kdybyste víc čuměli na to jak je bezpečný,moderně designový(Dacia moderně designový není)tahle krabice(Říkám jí ´´KRABKA´´) za pár tisíců.To bych si radši koupil Škoda Roomster(voně co dražší)ale přecejenom je to Český auo :yes: :yes: :yes: :yes: s českým designem a bezpečností 😐 😉 😉 😉 😉 😉
Pěkný auto, nevím proč kupovat předražené značky. Já si ho koupím. Posměšky pražskejch * klidně přežiju.
Seat nie ved oňho ma záujem Fiat teda aspoň tak som to počul a Fiat ide :yes: podla mňa to ukonči Ford / neviete či príde na trh aj Dacia pick-up 4X4 ( to by sa mi hodilo ) lebo mne už dosluhuje moje Daewoo FSO 😉
To máš tak - Golf není špatné vozítko, pokud v něm jezdí maximálně dva dospělí a dvě malé děti (málo místa vzadu). A nedoporučuju nechávat na ulici, hodně se krade (platí i pro Passata). Passat je výborný vůz, ovšem nechá si za to při nákupu hodně zaplatit. O tom bych hodně uvažoval, zejména ve verzi 1,9 TDi, kdyby ovšem u nás posunuli hranici povinného ručení a kdybych přišetřil pár statisíců navíc. Příští auto budu potřebovat zhruba v téhle velikosti, ovšem to bude tak cca za 5 let...
A co se Logana týká, není o nic ošklivější než Berlingo nebo další podobné polododávky francouzské a italské provenience. Na rozdíl od Golfa u něj konstruktéři předpokládali, že někdo bude jezdit i vzadu a třeba to bude i dospělý chlap. Je to jistě low end, ale cena odpovídá, takže proč ne...
A co se Logana týká, není o nic ošklivější než Berlingo nebo další podobné polododávky francouzské a italské provenience. Na rozdíl od Golfa u něj konstruktéři předpokládali, že někdo bude jezdit i vzadu a třeba to bude i dospělý chlap. Je to jistě low end, ale cena odpovídá, takže proč ne...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ceska Republika se nepocita! Fiat CR nefunguje a verejne mineni je silne protiitalske a hlavne protifiatovske. Pro Fiat jsou tyto modely ziskovou zalezitosti. V Evrope plni funkci jednoducheho levneho low-costu a motorizuji neme vyspele zeme. Existuji v mnoha motorizacich a i ve verzi 4x4. Ridil jsem Palio Weekend i Stradu 4X4. Obe to jsou vzhledem k porizovacim i provoznim nakladum zdarila auta ridici se mantrou "best value for money" Osobne kdybych mel volit mezi Loganem a Paliem vyberu radeji Fiata. Urcite ti doporucuju vyzkouset posledni genraci svetovych Fiatu dostupnych v Evrope. Budes, vzhledem k prislusnosti k Low costum, prekvapen a hlavne uzitkove Strade objektivne nelze nic vytknout.
(Taky bych byl rád, kdyby sis dal nicka 😄, mně se fakt "anonymové" pletou.) Jinak v zásadě souhlas, že Renault včas poznal, že se musí přichystat nejen na Korejce, ale hlavně na Číňany, a využil všeho, co měl po ruce - tradičních dobrých vztahů s Rumuny, velké zásobárny technických řešení, která už sice nejsou hyper, ale pořád dobře slouží, dlouholetých zkušeností se všemi druhy trucků a užitkáčů, dokonce i franouzské šupácké a buranské tradice, ve které se snobství projevuje úplně jinak než v německé zóně... BTW: Můj sílící pocit je, že v téhle dekádě půjde minimálně jedna tradiční evropská značka z kola ven, prostě neustojí "závody ve zbrojení" a navíc trh nemá nekonečnou absorpční kapacitu.
Kdyby byl Logan jen opakováním Palia a spol., nebyl by z něj nikdy černý kůň evropského autotrhu. Při veškeré úctě k Fiatu - něco přehlědli. Jen si vzpomeň, když sem Fiat nasadil právě Palio--- a nic. To je věc ne na pošklebky, ale na analýzu. Právě proto je třeba i představa o oprášené Felicii jako low-endové značce Škody sice lákavá, ale hodně riziková. Tak jsem to opravdu nemyslel.
Ahoj zilkyne (dobrý, taky mi občas nick upadne 😃. Narážel jsem na to, že VW byl původně založený, aby vyráběl lidové levné - a přitom dobré a spolehlivé - vozy pro zbídačelé Německo. Ty časy už jsou dávno pryč. Vyrábí dnes auta středostavovská a troufá si i na vyšší příčky (ale není to jen vývoj samotného VW, akorát ti ostatní to nemají v logu). Renaulti tenhle tichý posun brilantně analyzovali a odhalili skrytou díru v trhu pro "lidový vůz", to je všechno. Původně se zřejmě inspirovali vyhladovělými postkomunistickými a blízkými asijskými trhy, ale ukázalo se, že chuť na "lidovku" mají nečekaně velkou i jejich "domácí" trhy, v tom je největší pecka celého projektu Logan. A jak jde čas, může se zase znovu stát Dacii, že i ona se přesune do vyšších pater a její "lidovost" vyvane. Prostě normální cyklický vývoj. - Kdo chce, může uvažovat o dalších souvislostech se Škodou, korejskými značkami, ale i Číňany a Indy. - btw: Tvou zálibu v ojetinách nesdílím, pardon. 😉
Mam pocit, ze Renault na rozdil od Skody pochopil, co to jsou vychodni trhy. Ceny aut dlohodobe klesaji a bude se tlacit konkurence z Ciny. Rencek si nekazi znacku a je na Cinany uz nachystanej. VW se skody se snazil udelat zapadni auto aby zjistil, ze se moc podoba VW a tak mu furt strihaji kridylka. Kdbychom delali porad (modernizovany) auta do 200.ooo prodavalo se to 2x tolik, VW by na tom vydelaval a bylo by levny, auto od nas az po Vladivostok... to co maji tedka je schizofrenie, konkuruji vlastnimu koncernu a trh se moc nerozsiruje. Logan at si rikate co chcete, kupujou jiny lidi nez renaulty a tak si rozsirujou trh a vydelavaji.. Az prijde Cina ve velkym, tak VW zakaze octavii a z roomsteru udelaji hranatou krabici.. >😁
S timhle se neda nez souhlasit! Van pasuje, kam ma, ma logiku, hodne dobra volba...Kombi...hm...temer naopak...Kdo chce kam, pomozme mu tam...😉
Inak ja Ti Logan nehanim, ak ho chces, kup si ho, Tvoja volba! Len som chcel priblizit svoj pohlad na vec a reagovat na prispevok o NCAP hvezdach, ktore su podle mna zavadajuce..."Kazdy sveho stesti strujce, kazdy sveho chleba krujce..." To bolo v radiu dnes >😒] :yes:
Ja mam najradsej ty, co vi presne, co ostatni, ale sobe do huby nevidi...😊)
Uz sa to tu riesilo, ze Loganem se da jet, preco nie, ale ked NAPR. potrebujes obeist prekazku v vyssie rychlosti, mas problem...ak velky je odvisle od vodica...
Tym som chcel povedat, ze sa da s Loganom jezdit normalne, ale nema rezervy ako MODERNI a dobre naladena auta.
Ty mas doma Logan, Logan kombi, aj Logan Van ? >😁
Nenavazaj se hned do ostatnych...dakujem pekne 😉
Uz sa to tu riesilo, ze Loganem se da jet, preco nie, ale ked NAPR. potrebujes obeist prekazku v vyssie rychlosti, mas problem...ak velky je odvisle od vodica...
Tym som chcel povedat, ze sa da s Loganom jezdit normalne, ale nema rezervy ako MODERNI a dobre naladena auta.
Ty mas doma Logan, Logan kombi, aj Logan Van ? >😁
Nenavazaj se hned do ostatnych...dakujem pekne 😉
cituji se :"dolezity je podvozok a ten Logan nema...lebo ma ale ako by ho nemal..." MA, ale ako by ho nemal...Ja viem co to ma, ale taky viem, co to nema, a tym myslim jazdne vlastnosti...
Jsem zvědavý co budete říkan na model který chce Dacia vystřelit příští rok. Jedná se o Logan s korbou, bud dvoumístný (singlecab), nebo s dvojí kabínou (doublecab). To bude teprve masakr. O Loganu hatch ani nemluvím. Jinak Dacia BRAVO!!!!!
A ty si samzřejmě Loganem jel a určitě si ho řídil, že? Podle mě si ho ještě neviděl ani kolem sebe projet. Takové přízpěvky mám nejraději.
jako Logan VAN je moc povedený automobil který splňuje přesně to co malí podnikatelé potřebují. Na druhou stranu Logan Kombi se mi vůbec nelíbí!!! to jsou ale paradoxy že 😉
patrik: Omlouvám se za neuvedení nicka, prudí mě neustále se znovu a znovu přihlašovat. Ano, reagoval jsem na to "Nojo, lidový vůz, žejo, folksvágen, to známe"
Jirka: Ano, mám dobrý zdroj a pokud se člověk trochu vyzná nebo se aspoň poradí a vyvine nějakou snahu, určitě se napálit nikým nenechá. Vím, že se tady prodává neuvěřitelný množství bouraček, ale tvrdím, že se tomu člověk může vyhnout. Jen musí víc pátrat, a to se spoustě lidí nechce. S tím Focusem tě moc nechápu, líbí se mi obě generace. Jednička mě tenkrát vůbec neoslovila a začala se mi líbit asi až po dvou letech, zato se mi líbí dodnes, především 3D. Dvojce ještě trochu přicházím na chuť, měl jsem trochu problém se zadkem. Rozhodně si ale nemyslím, že je Focus hranatá krabice. On má trochu jiný hrany než Logan, víš? Postav vedle sebe jakýkohokoliv focuse a logana a řekni mi, které auto vypadá jako hranatá krabice a které jako auto. A jestli mluvíš v případě Logana o vkusu, no nezlob se na mě..
Jirka: Ano, mám dobrý zdroj a pokud se člověk trochu vyzná nebo se aspoň poradí a vyvine nějakou snahu, určitě se napálit nikým nenechá. Vím, že se tady prodává neuvěřitelný množství bouraček, ale tvrdím, že se tomu člověk může vyhnout. Jen musí víc pátrat, a to se spoustě lidí nechce. S tím Focusem tě moc nechápu, líbí se mi obě generace. Jednička mě tenkrát vůbec neoslovila a začala se mi líbit asi až po dvou letech, zato se mi líbí dodnes, především 3D. Dvojce ještě trochu přicházím na chuť, měl jsem trochu problém se zadkem. Rozhodně si ale nemyslím, že je Focus hranatá krabice. On má trochu jiný hrany než Logan, víš? Postav vedle sebe jakýkohokoliv focuse a logana a řekni mi, které auto vypadá jako hranatá krabice a které jako auto. A jestli mluvíš v případě Logana o vkusu, no nezlob se na mě..
Dobrý názor. Len mi prosím povedz nejaké auto (od VW), ktoré kúpim v bazáre za cenu Logana a bude mať porovnateľné užitkové vlastnosti. My sme tam viackrát predávali naše Seat Inca (a kupovali sme nové), ale poviem Ti, mať len tých 200k, šiel by som radšej do Loganu.
...no Roomstera strčí do kapsy, to je vidět na první pohled. Počítám že za jednoho Roomstera koupíš dva tyhle Logany. No a to se v tomhle segmentu počítá !
Tak, tak. Dacia si nehoní triko a maká. Na rozbitý cesty v těch našich kotěhůlkách je to ideální auto !
-takze pani skarohlidi - v nadpise mate "prehled" toho co planuje Dacia-Renault - a co nase skoda fauweee???-jooo to je ta kvalita a nadcasovy "design".....na starem podvozku,s 3mi valci a diesel PD-( copak asi bude drive -logan4X4 nebo skoda Yeti???
Ojeté auto a bezpečnost občas nejde jaksi dohromady... Možná máš dobrý zdroj = známého, který ojetý auta prodává a tobě by neprodal auto poskládáné ze 3 bouraček... Prostě každý má jiný vkus a věří něčemu jinému. A kt é hranatosti - jak se ti líbí Ford Focus - taky hranatá krabice ? 😄
Ana čem to teda jezdí, když to nemá podvozek ? Takže: má to podvozek odvozený z nového Clia (platforma NISSAN) a je upravený na podmínky zemí jako je Rumunsko, Rusko, Kolumbie, Česko apod. (tj. zvýšený a robustní, aby to odpovídalo kvalitám silnic)
existuje v Evrope uz roky v podobe "svetovych" Fiatu Strada, Palio, Siena a spol. Myslenka na logan je prakticky kopirovani koncepce Fiatu ale v pripade Renaultu pod jinou znackou. Jsem 100% presvedcen ze faceliftovana Felicie by se mohla vyrabet (treba v zahranici) a prodavat dosud. I ten slavny polomotor 1,2 HTP by s ni cvicil lip nez se "supermoderni" a halvne o 200kg tezsi Fabii. Ta by pak mohla jit nahoru. Skoda by ziskala konkurencni vyhodu oproti vselijakym malym autum tejne jako by nova Fabie mohla byt hvezda (mysleno v celoevropskem meritku) ve sve tride...
To je presne ta verze kde davam bez rozmysleni :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: U dodavek se nehraje ani na PR znacky, ani na zpracovani interieru. Tady jde o prakticnost. Pokud to bude jezdit za dobre penize, drzet pohromade a nekazit se, tak je to presne ten dlouho ocekavany nastupce uzitkove Felicie :yes: zajimala by me konfrontace s uzitkovym roomsterem nebo Fiatem Strada...
Hraješ mi do noty. Kdyby Škoda byla dokázala poznat a využít příležitost, které se chopil Renault s Dacií, mohla dnes své škologany vyrábět třeba paralelně jako svou druhou značku. Uvolnilo by jí to i ruce při nastavení filozofie Fabie, Roomsteru a spol. - mohla by je jednoznačně odpíchnout směrem vzhůru. Škoda samozřejmě není jediná, která zírá, ale mezi dalšími evropskými automobilkami k takovému projektu měla imho psychologicky a možná i prakticky nejvýhodnější výchozí pozici. btw: Shodou okolností jsou právě teď ve dvou papírových zinech první jízdy s Loganem MCV, dobré základní čtení pro ty, co o Loganu jen mluví, ale neví. Mě osobně nejvíc zajímalo (a taky uspokojilo), jak se Renault vypořádal s prodlouženým rozvorem+nastavením podvozku a s tuhostí karosérie po odstranění příčné vzpěry, která je v kufru sedanu, ale z kombi musela pryč.
Nevím, jestli reaguješ na mě, pokud ano, vůbec jsi nepochopil mou zmínku o VW - opravdu nebyla o kvalitě produktu. A jestli chceš vést debatu, zvol si napřed nick, ať jsi k poznání.
Já nevim že má pořád tolik lidí problém s VW. Proč? Protože se jim ta auta líbí a zdají se jim předražená (rozuměj nedostupná)? Sakra řekněte mi někdo, že je Passat nebo Golf ***, která nestojí za řeč a musí to rozesmát každýho, kdo má aspoň trochu soudnosti. Co třeba Golf GTI, krám?? Nebo R32, Touareg, Eos... Všechno jsou to předražený krámy, který nejsou ani o píď lepší než ten low cost, který tady tak vášnivě probíráte? Logan chápu jako rozumnou volbu pro drobné podnikatele v této posledně představené užitkové verzi, ale jak MCV, tak sedan, nezlobte se na mě, i ta 10 let stará Felicie má svůdnější tvary, než ta krabice. O přístrojovce nemluvě. Prostě to auto křičí do světa - jsem nejlevněji vyrobené auto na trhu a je to na mě hodně vidět. Nejde o image, nejsem machírek jezdící v RS4 hanící vše s cenou pod dvě mega, ale už jsem to napsal několikrát - auta mám rád, je to můj koníček a jsem hrdý na to, že bych si nekoupil auto, které by se mi nelíbilo. Věřím, že těm, kteří si Logany kupují, se líbí, ale ruku na srdce, není to právě proto, že za tím vším vidí tu cenovku a mají pocit, jak dobře pořídili? Neochuzují se všichni Loganisté o větší dávku bezpečí, o moderní vzhled a pohodlí? Mně prostě nestačí přístrojovka z Transita a kastle v podobě hranaté krabice připomínající automobilovou produkci před 15 lety. Když člověk přijede někam na venkov a vidí ty starý tatíky tesknoucí po tom, co tady v 89. padlo, má z toho divný pocit. Logan Van ano, u dodávky prostě člověka vzhled jen tak neurazí, ale ten zbytek ano. Nedá se koupit za 200t. náhodou lehce jetý, moderní, bezpečnější a hlavně designem auto připomínající vůz? Omlouvám se za délku svého zamyšlení, naštvalo mě jak se tady pořád někdo naváží do VW. Nejsem ortodoxním příznivcem této značky, jen dokážu ocenit kvalitu a VW prostě kvalitní a pěkná auta vyrábí, byť je jejich design tolik konzervativní a v některých případech hodně nudný. Bože jak já jsem rád, že Škodovku nekoupil Renault a celý svět nás nemá v povědomí jako zemičku, kde se montují ošklivé nemoderní krabice pro celý východ.
Renault úplně logicky odpověděl na požadavky trhu. Dodat levné, nenáročné, robustní auto pro živnostníky či jejich zaměstnance, kde se nemusím bát, že každá drobná oprava mě zrujnuje. Proto mě velice mrzí, že Škodovka se vykašlala na své Pick-upy. Ideální vozítko, opravy za hubičku, minimálně poruchové (samozřejmě v rámci doby svého vzniku). Mohla je klidně doposud vyrábět a myslím, že by si stále našly spoustu zákazníků, protože podobné auto na trhu chybí...
Klaudie, Klaudie, až se tu lidé ke svěřenému (cizímu) majetku budou chovat stejně ohleduplně jako ke svému, potom jim rád svěřím dražší nebo novější auto. Zatím tu převládá systém - není to moje, vyzkouším, co to dokáže a je mi jedno, že tohle by si majitel auta nikdy nerisknul ze strachu, že to auto poničí... :no:
Na hvezdy kaslem, dolezity je podvozok a ten Logan nema...lebo ma ale ako by ho nemal...To iba jeden rozdiel medzi tymi LOW cost a normalnou strednou "vrstvou"...logan nieje zly celkovo, ale ma sve vyrazne slabiny...bohuziel...
Logické, jasné, jednoduché, účelné, za pár šupů - celá koncepce Loganu funguje jako dobře namazaný strojek. Zírá nejen klasická Evropa a Japonci, ale řekl bych že ani snaživí Korejci nemají velkou radost. Takhle si najít "niche" na trhu a ještě ji dál šikovně zvětšovat ve svůj prospěch, to je výstřel z obou hlavní brokovnice najednou: jednak důkaz, že i na nacpaném trhu je vždycky skrytá příležitost, za druhé důkaz, že slovo image má proměnlivý obsah a záleží na odvážných, čím ho naplní. Nojo, lidový vůz, žejo, folksvágen, to známe. 😄
Ano takovou firmu znám. KUpují Logany v zakladu.....idealni nahrada za stray felicie...
upřimně, včera sem viděl na strahově co předváděli chlpaci od Globuscar se služebnima autama.......opravdu pro zaměstnance co nejlevnější a nejrobustnější auta.
upřimně, včera sem viděl na strahově co předváděli chlpaci od Globuscar se služebnima autama.......opravdu pro zaměstnance co nejlevnější a nejrobustnější auta.
Ja sem to myslel tak trochu jinak. Jo, low cost to je. Ale casem urcite daji, i kdyz jenom trochu, lepsi design. Tak jako bude rust koupischopnost lidi, stejne bude rust low cost. Koukni na Skodovku, a porovnaj feldu nebo treba prvni Octavii s tim, co dela skoda tedka. Nebo jinak: to, ze renault zavedl 'novou' evropskou low cost znacku znamena ze pochopil, jak se levna auta delaj. Stejne jako to pochopil Saturn v USA, tj firma ktera si na tom zaklada to udela lepe nez firma ktere dela mainstream a snazi se jenom osekat ty jejich normalni vozy. Ale, ALE, proc by low cost po tom, co se na trhu ustali a bude rust, proc by mel stale vypadat jako low cost, chapes? Casem skratka bude lowcost znamenat, ze bude napr. mit klimu manualni a ne automatickou. ...
Nechtel jsem mu psat znova. Nedavno jsem mu to same rikal taky. Z kazdeho druheho prispevku tohoto pana je citit proletariat na mile daleko 8-s :no:
"zášť"...to je to přesný slovo. Jestli je to auto firemní, tak by to byla první firma o které sem kdy slyšel. Každopádně bez toho 25letýho mladíka by třeba ti chudáci zaměstnanci byli nezaměstnaní! ;-\ Vlastně ani moc Klaudiovi nevěřím.
naco kupovat Dacii když je na trhu
XKR Jaguar , když se mi tam všechno nevejde tak pojedu víckrat a i tak všechno přemístim rychlejš 😊)
navic ten motor to snad ani nejde srovnavat
XKR Jaguar , když se mi tam všechno nevejde tak pojedu víckrat a i tak všechno přemístim rychlejš 😊)
navic ten motor to snad ani nejde srovnavat
z tebe je cítit hrozná zášť... ;-\ že tobě bude šéfovat nějakej ten 25-ročný fagan "pan manager"..?!? Ale pokud jezdí zaměstnanci po republice 120kou, něco není v pořádku a ta firma asi za moc nestojí.. já bych tam asi nebyl.. nicméně bych si tipl, že ty 120ky budou soukromé auta a zaměstnanec si bude vykazovat cesťák..?!? 😉
Nee nevidel ale co není múže být. Alespon s týmto modelom. Už som zaznamenal pár reakcií na LOGAN. Vraj keby to bola dodávka na fleku by ju kupovali do firmy.
myslim si presne tam to auto patri.. nejde ani o to ako vyzera ale o funkcnost😒ena = super vysledok.. presne tem logam patri 😁
Ale prece Dacia je LOw cost Renaultu. Zakladaji si na tom. V tom je prave ten vtip, nechteji rust vzhuru. S takovymi prodeji vydelavaji vic nez dost. A co je na vlastnictvi Low cost auta spatneho?? Myslim, ze kdyz si nekdo koupi Logana, je to ukazkou rozumu. Zavedeny evropsky znacky jsou moc drahy. S Loganem jses na tom mnohem lip. Nejvic se smeju tem, kteri krici, ze ma jen 3 hvezdy na NCAP. Vzdyt to znamena, ze je bezpecnejsi nez vetsina aut na nasich silnicich. Kdyz to v 100km rychlosti napadluju do zdi nebo auta a ridim 5* auto, zemru stejne jako v Loganu.
Rovnake auta s oplechovanymi oknami a casto aj s rovnakym menom doplnenym max. o nejaky privlastok maju mnohi vyrobcovia...
konečně komby a za ty penize super-hned ho předělám na užitkovy automobyl na dovolenou .A ta nosnost 800kg nema chybu,Verze 1,4 mpi nema ani tak drahé povinne ručeni-kde se hrabe škoda roumstr 1,4za 400000kč,už aby byl u nás v prodeji na trhu.vynikajici au´tomobyl pro drobnější podnikatele!
manazeri, obchodnici a podobni dostavaju ine auta....radovi na sluzobky musia vystacit s povlom, poznam firmu kde zamestnanci hodia na sluzobku krizom cez celu republiku Skodou 120 a pritom vedla parkuje nova Octavia, s ktorou 25-rocny fagan ale "pan manazer" chodi denne 15 km do prace a domov a este obcas na obed....
Fakt supr, presne to co podnikatel potrebuje :yes: Desing vychazi z Logan MCV a je povedenej. Jen tak dal uz se tesim na dalsi auta pod znackou Dacia a nemusi to byt jen modelova rada Logan, ktera se povedla.
Kdyz nekdo stravi tejden v kamionu, tak je asi jasne ze tam ma postel tv lednici a super pohodlne kreslo ridice. A kdyz nekdo neco rozvazi, a vystoupi 50 krat z toho auta za den, tak zrovna kozene sedacky s masazi nepotrebuje. PS, myslim, ze zrovna podnikatele kupuji zamestnancum jina auta, nebo si uz videl flotilu loganu pred nakou firmou? Spis si to asi budou kupovat soukromnici pro sebe.
Myslim, ze by bylo nacase vytvorit novou modelovou radu, alespon jmenem. To, ze Logan je lowcost, to vi uplne kazdej. Ale myslim, ze dalsi pouzivani Logan jmena jenom vic znizi renome znacky, ktere ale ma naopak moznost rust smerem hore (ne cenou, ale jenom kvalitou, jmenem, nebo i designem.) Tim vsim chci vlastne rict jenom to, aby majitelum loganu nebylo stale pripominano ze maji low cost kdyz vedle nake rodinky zastavi Logan Van, Logan Pick Up, Logan Bus a co ja vim co. Prijde mi to jak v jizni americe, nebo v lepsim pripade v Rumunsku, ze se postavi jedno auto a z toho se fakt dela uplne vsechno pickup, traktor, autobus, auto se skrini, atd. V kazdem pripade, Logan a Dacie jede, a tak hodne hodne uspechu. Bravo Logan.
Klidně... teď mne vozí Logan, po smrti ať mne odveze taky, to bude stylové (a lepší, než stará Š1203) :-!
Aj keď nie som fanúšik značky LOGAN ale tomuto typu predpovedám veľký úspech. Hlavne ako poznám našich podnikateľov. (Ako serú na pohodlie a bezpečnosť svojich zamestnancov) ;-\
I já jako zapřísáhlý odpůrce logana - kloubok dolu - fakt velky, fakt laciny a jeste k tomu je v tomto i hezky ! jako bravo idealni nakladacek !!
Az by som sa divil, keby sa neobjavil nejaky "inteligentny" posmievacik. Pevne verim, ze Ty si na rozvoz novin kupis dodavku VW za 650 tisic....
V tomhle segmentu uz o zadnou prestiz nejde a za tu cenu je to bomba. Tomu rikam prispevek k malemu podnikani. Nevim jak je na tom Logan se spolehlivosti, ale rekl bych, ze se konkurence i tak opoti.
Mohli by to tak velkeho auta dat nejaky vetsi diesel, nejakou 1.9 ... ale ono asi bude stacit jen pockat